krtkosk 8.9.2015 22:12
Wizkid, ja len k tej "jasnej" penalte, čo mali kopať hostia, tak podľa pravidiel futbalu nemali. Je to divné pravidlo a tiež som sa na ňom popálil, ale citujem z testov pre rozhodcov aj so správnou odpoveďou:
Hráč si pri odkope lopty z vlastného pokutového územia evidentne nastrelil vlastnú ruku loptou. Rozhodca :
O: neprerušil hru, pravidlá neboli porušené
To znamená, že keď si trafíš ruku sám sebe pri odkope, je to brané ako nešikovnosť hráča, neúmysel a preto sa hra nemá prerušiť. Prečo sa netrestá ťarbavosť, nechápem

ale v tomto prípade rozhodol rozhodca správne.