2408) |
interak |
|
|
 30.5.2017 09:30
Citam si tu tie prispevky a neda mi nezareagovat k par temam. Hned z uvodu vsak chcem napisat, ze kopec tem sa tu riesi uplne zbytocne. Takze podme na to, odchovanci. To mi chcete povedat, ze chalani, co hraju teraz za Inter su slabsi srdciari pre Inter, nez su odchovanci? A kolko odchovancov mal Inter, ked sme boli majstri v 2000 a 2001? Mne je uplne jedno, ze odkial kto prisiel. Dolezite je, aby odovzdal maximum pre Inter a robil dobre meno znacke Inter. A to teraz robia vsetci chalani, co tam hraju. Vratane trenera Slezaka. To je dalsia tema, co furt Trifonov duch a Krtko sa tu odbavujete, ako ho treba odvolat. Chodte to trenovat vy, kto bude hlavny a kto asistent necham na vas. Najlachsie je hodnotit spoza stola v krcme o stvrtej rano. Chodite vobec na futbal? Boli ste na Pezinku? Ludia tlieskali behom zapasu viackrat. Tak asi ten futbal nie je az taky hrozny. Chalani hraju moderny a rychly futbal. To radsej maju nakopavat ako cela tretia liga? A tie dristy, ze mali sme vsetkych zdolat 5:0, to ani nebudem komentovat.
Co vam na trenerovi vadi? Ze poslal prec Ondrika, Felixa, Pitru a pod? Vsetka ucta a vdaka tymto chalanom, ale dnes by nestihali. Toto je iny futbal, to musi vidiet aj slepec. :)
Na zaver chcem pochvalit fanusicku Klaru, ktora ako jedna z mala tu pise ako skutocny fanusik Interu. A to este pred rokom som o nej ani nepocul. :))
Takze Inter do toho a drzme vsetci palce chalanom, maju na to, aby nam spravili obrovsku radost na konci sezony. A hlavne sa neofukujme na nikoho a ani na to, ze hrame v Stupave a chodievajme podporavat nas milovany Inter.
fanusik 30.5.2017 11:28
mozem len napisat : UPLNY SUHLAS !!!
|
jaro 30.5.2017 11:38
tiez si myslim :) a pravda je, ze ak niekto nadava na Slezaka este aj teraz, vzladom k tomu, ze takto blizko sme k postupu este neboli, tak musi byt zaslepeny nejakou zbytocnou nenavistou .. aj ta pociatocna nevrazivost k Slezakovi bola zbytocna a predcasna, to, ze sme minulu sezonu nepostupili bolo mozno aj logickym vyustenim prestavby kadra .. a chalani nechavaju na ihrisku vsetko, nemozu vyhravat kazdy zapas, to neda ani Barcelona, ale snaha sa im upriet v ziadnom pripade neda, za vsetky priklady si kuknite aspon zapas v Moste, kde makali jak sroby do poslednych sekund .. ja len dufam, ze sa podari doriesit Drienovu na domace zapasy, nech sa vratime do Bratislavy, kam patrime
|
Harvey 30.5.2017 13:33
Klaru som importoval ja z Frydku lebo chybala baba do kotla :P . Ja som to tiez podobne zhodnotil. Inter bude vychovavat hracov, ktori budu doplnat kader A muzstva, ak na to kvalitativne maju. Co znamena ze vacsina chalanov sice odchovanci nie su, ale su Interisti ako my ;) (vsetci v time vratane Ayubka, Elviska, Kemirka) su uz nasi interisti, lebo sa biju za inter na travniku).
Ohladom trenera: Trener chcel lamat par ludi v pase pokial si pamatam, a doteraz sme nepoculi (teda ti lamani, ja som na inkriminovanom zapase nebol) nejake ospravedlnenie alebo nieco podobne, a trosku viac pokory pred fanusikovskou zakladnou. Kazdopadne drzime palce aj jemu, nech z chalanov dostane na ihrisku co najviac (ved ani Mourinha vsetci nemiluju  ).
|
Harvey 30.5.2017 13:36
Inak s tymi prezyvkami (prezuvkami). Vsetci vedia kto som mam to na drese napisane tam vzadu, ale niekedy skutocne netusime kto su duchovia, interisti 666, interaci, fanusikovia a fandovia a podobne... ako keby sa niekto za tie prezuvky schovaval (come out, come out wherever You are ;) )
|
interak 30.5.2017 13:56
Navrhujem na den Interu, aby sa udobrili, trener a lamani fanusikovia :) Musime drzat spolu, ved nas je malo a este aby sme tu zbrojili ten proti tomu a podobne.
A teraz sa musime sustredit na Devinsku a potom bude fajn, ked to zvladneme. :)
|
Klára 30.5.2017 14:17
Fanúšička Klára děkuje :-D Dříve jsem tolik nechodila, ale teď je mě vidět a slyšet až až :-D Harvey mě sem importoval a asi půl roku po tom jsem začala chodit. Inter a Interisty mám ve většině případů ráda. Každopádně se snažím mít střízlivý pohled na spostu věcí a než začnu někoho konfrontovat, tak si ověřím fakty. Myslím, že každý, kdo má aspoň nějaké vyjadřovací schopnosti, tak se první zeptá a ne že se furt jenom frfle, v pár případech bohužel až slovně útočí. Jednou za všecko může celé vedení, jednou hráči, jednou trenér, teď už je na řadě jen teta uklízečka, na tu ještě nikdo nefrflal :-D
Kdo je skutečný srdcař, tak chodí a fandí. A my si moc dobře všímáme - a ne jen my, kdo jak podporuje tým.
Co se týká odchovanců: ruku na srdce - kdyby se Inter měl spoléhat jen na odchovance, tak teď není tam, kde je. Posily byly potřebné a fakt mě vytáčí, když se někdo naváží třeba do Ayuba a Elvise, že jsou černí nebo fialoví nebo kdo ví jací. I kdyby byli z jiné planety, tak dávají na hřišti ze sebe to nejlepší, což se teda nedá říct o velké řadě frflajících, bojkotujících nebo jen mlčky sedících fanoušcích.
Vidíme se v sobotu 
|
Klára 30.5.2017 15:21
Jsem prozrazena 
|
Lineker 30.5.2017 20:35
Harvey nevies kto je napr. krtko? v pohode tvor, nech je aky je ale uz v popise prace ma rypat a ako 'inostranec' ktory casto obetuje wd a mrte km, ma moju uctu
A moja malickost? kto chce ma pozna, kto nechce netreba
Interak ono aj ta urcita kritika posuva ak je vecna, mne napr chybaju postrehy Mattera a tiez nie kazdemu musi vyhovovat...
Chalanom prajem kludne a ciste hlavy, pohodu a strelecke kopacky 
|
Fanusik 30.5.2017 21:16
Postrehy áno ale nie len negatívne ako bolo zvykom ono to stačí v celom príspevku aj keď je len jedna veta.
|
Dury 30.5.2017 22:05
Nuž, dobre hovoríte ;) Inter do toho!
|
krtkosk 30.5.2017 23:03
Tak, ja celkom súhlasím aj s interákom. Nesúhlasím, že sa len kritizuje, ale sú tu niektorí, ktorí len kritizujú, ja aj chválim, keď je čo. Keďže som tiež importovaný  a nie rodený interák, nevadia mi tí, čo prídu do Interu aj zďalej, ako z Ivanky. Keď vidno, že makajú, ako Anguš napríklad, len debil môže nadávať, že je z východu, alebo Elvisko, keď dá krásnu prihrávku, nech je aj z Ugambezi... je mi to jedno.
Len sa tu zase nehrajme na to, ako všetko krásne funguje a ide to... tie ľahké víťazstvá prišli až posledné 4kolá? Od Mostu? Dovtedy to nebolo vôbec žiadne Terno. Najľahšie je počkať si, kým sme prvý v tabuľke a biť sa, ako to všetko dobre šľape a ide... Áno, hrá sa teraz, posledný mesiac pekný futbal, má myšlienku, rýchlosť, čo mám možnosť vidieť, dá sa na to pozerať a zápas v Rohožníku by bol ozdobou aj 1. ligy, čo sa týka atmosféry a nasadenia. Takže to sa dá chváliť. Čo sa chváliť nedá, ako už spomenul Harvey, trošku pokory by nezaškodilo, bol by svet interistickejší krajší. Ak sa niekto správa ako hovädo a sám musí uznať, že sa tak správal a mal by mať trošku nadhľad už v jeho veku a úctu ku klubu. Klub sú aj fanúšikovia a tí sa za vlastné trepali pomerne ďaleko na pomerne bezvýznamné predkolo pohára a nezvládli sme to tam tak, ako by si priali, mohli byť nasratí a aj tréner mohol byť, ja som len čakal, ospravedlňujem sa, mal som sa ovládať. Lebo je to tak, mal sa ovládať, aj za to je platený a že ani vedeniu to nevadí, že sa tvárime, akože sa nič nestalo a hurá, teraz sme prvý... Inter sa pre mňa vyznačoval vždy ľudskosťou a je iný, ako ostatní a preto ho sledujem, fandím mu a keď sa dá, aj sa dotrepem na zápas. Preto ma to mrzí, že toto ostáva stále bez odozvy, lebo mi tam skoro okále vypadli, keď som to videl a nič strašné sa tam v tom zápase nedialo, neviem čo niekto vykrikoval predtým, ale tam to bolo celkom v pohode až na dve vety možno, vravím, pripisujem to nervozite z neúspechu, vypadnutia, ale stávať by sa to nemalo.
Na druhej strane, nie raz som napísal, že Slezák sa snaží, burcuje, ale tí hráči proste nerobia to, čo on chce a prečo to nerobia, či to nevie vysvetliť, alebo tí hráči sú neandrtálci, to ja už neviem... Určite Slezák chce byť úspešný a veľmi a tým je aj Inter úspešný a prečo je úspešný až posledný mesiac... ja si nie som ani na 50% istý, že je to len jeho zásluha a ak neni a to musia vedieť iný ľudia, nie ja, tak by mal skončiť po sezóne, lebo naozaj nič nedokázal, ak je, tak sa mýlim a nech ostane, lebo splnil cieľ, ale pre mňa je to momentálne hulvát, čo nesplnil očakávania, nenaplnil cieľ čo dostal a ešte je aj sprostý. Ak aj prídem na posledný zápas, aby som oslávil postup, ja si s ním ruku podávať nebudem a to som si po "postupe" aj s Peťom Fieberom, aj 2x po postupe s Jožkom Barmošom...
Nech žijú ozajstní Interisti!!!
P.s. a jasné, že klub môže prežiť len vtedy, ak bude vychovávať hráčov pre iných, bohatších, zahraničnejších... taký je údel futbalu na Slovensku. Tu nemôže nejaký lepší hráč ostať, lebo zarobí max 10 000 EUR mesačne, ale ak ide von a je dobrý, ako Hamšík, zarobí milióny EUR mesačne... aj Hamšík mohol ostať na Slovensku, ale prečo by to robil? My na to proste nemáme, musíme hráča vychovať a dobre predať a podľa možnosti dobre doplniť káder a podľa možnosti nerozbiť tím pred Ligou majstrov, kde sa dajú zarobiť krásne prachy a darovať postup iným, nech si zarobia, viď Trenčín...
|
Mišo 31.5.2017 08:16
Pokiaľ ide Slezáka a jeho slovný útok na fanúšikov. Ruku na srdce, nebolo to tak troška vyprovokované zo strany fanúšikov? Už niekoľko zápasov pred tým, boli naňho rôzne pokriky, určite bola na jeho strane aj frustrácia z vypadnutia, ale ak sa má on ospravedlňovať, nemali by sa v prípade postupu, ospravedlniť aj fanúšikovia, ktorí na Slezáka zápas čo zápas pokrikovali rôzne vulgarizmy? Podľa mňa to bol z jeho strany skrat, neprofesionálny, mal by sa ovládať, ale veľká časť viny je aj na strane fanúšikov.
|
hakan 31.5.2017 09:33
Krtko, zase nepreháňaj, taký futbal ako teraz sme hrali aj na jeseň, keď sme v Petržalke bili rôzne Ivanky a Lozorná, to nie je len otázka posledného mesiaca. Inak ale hráme doma na umelej tráve a inak vonku na prírodnej, je to veľký rozdiel. Preto mám trochu obavy zo zápasu v Devínskej.
|
Harvey 31.5.2017 12:38
Trener vobec nema co pocas alebo po zapase kricat na fanusikov klubu (v inych futbalovych krajinach krici cely stadion ked sa im nieco nepaci, to by isiel ten trener zlomit v pase kazdeho na stadione???). Krical aj v Lozorne, ze kolko chceme aby vyhravali, tak my ze 4:0 ok, a tak aj posledne zapasy zatial je, takze spokojnost  .
Ako inter tahame za jeden povraz, v dobrom aj zlom, ale konecne by si mal niekto uvedomit ze Inter fanusikov ma, a to ze dost a ze sme chodili aj na 6tu najvyssiu sutaz, a nielen ked sa hrali predkola Ligy majstrov... neviem si predstavit ako by v takom pripade reagovali fanusikovia takej TT...
|
Blind 31.5.2017 14:58
...ad krtko...citujem: "...čo nesplnil očakávania, nenaplnil cieľ čo dostal..."...moja otázka je: Nie je to trochu predčasné?...súdiť pred koncom aktuálne rozbehnutej súťaže...Slezák síce správaním "vybuchol" čo sa nemalo stať, ale nebola to reakcia na akciu???...neviem ako to bolo takže sorry ak sa to niekoho citovo dotýka...podľa mňa naša hra dostala nejakú koncepciu a hráči ho rešpektujú...vedieme tabuľku pred ambicióznym a výborným Rohožníkom...Ja som rozhodne viac spokojný ako nespokojný...vyhrávať na tých hrboľatých "ihriskách" pred premotivovanými súpermi je rozhodne ťažké...Ja trénerovi verím a hráčom tiež, že to napokon úspešne zvládnu...Inter do toho!!!...
|
Harvey 31.5.2017 15:19
To verime vsetci ;)
|
krtkosk 3.6.2017 16:55
ad Blind: Ocakavania naplni, ak za postup moze len trener a nie aj niekto iny. To som pisal, ze o tom, ako to je, musia vediet ludia v klube, ak len trener, co si ja nemyslim ani na 50% ale moze to byt 100% pravda, tak ciel splnil. Co sa hry tyka, celkom sa da posledny mesiac, aj ked Klare sa to mali. Boli aj predtym zapasy, co sa dali ako pise Klara, ale boli aj, co bolo bezduche a to sa mali zase mne. Hlavne postupme kua, musime, akokolvek, nech sa mozem tesit  )
|
|