3952) |
fanda |
|
|
 20.9.2019 13:47
Kedy konečne pochopia niektorí tu dookola opakujúci nezmysly ( belo, trifonov duch), že inter sa bez Trenčína nikam sám nepohne? Spojenie s Trenčínom malo aj má svoje negatíva t.j. v minulosti Slezák, Ančič, skončenie niektorých hráčov ako napr. Pico Petráš, v súčasnosti musí hrávať slabý Doufikar, Olesandr Vojtuk ( aj keď proti Malackám nehral ), nemohol prísť Maťo Krnáč.
Ale má to aj svoje pozitíva t.j. uzavretá dohoda o striedavom štarte, hráči ako Chudý, Lamine, Petráš, Kadák sú určite veľkým prínosom, teda hlavne Chudý.
Povedzme si úprimne, že bez Majtana( konečne nejaký comeback ), striedavých hráčov z Trenčína, najmä Chudého, ktorý nám vychytal víťazstvo proti Lužnej a Malackám je káder Interu na 4. ligu.
Pochopte konečne , že Váš sen o hraní s odchovancami so žltočiernym srdcom , tak ako to funguje v Žiline je úplne fiktívny. Vždy rozhoduje ten kto platí, tak to žiaľ funguje v kapitalizme. Bez Trenčína sa ďalej nepohneme a nikdy by sme bez neho ani 2. ligu nehrali.
Trifonov Duch- si verný dlhoročný fanúšik, koľkokrát v príspevkoch spomínaš históriu, tituly a pod. Uvedom si, že už nemáme milióny zo Slovnaftu, ani manažéra Jančeka, ktorý vedel zohnať akékoľvek posily.
Buďme radi, že sme po vypadnutí nedopadli tak ako napr. Lokomotíva Košice, ale že ďalej fungujeme.
krtkosk 20.9.2019 14:37
Zabudl si na jeden uhol pohľadu. Nie každý chce hrať 2. ligu za každú cenu. Tí dvaja tebou spomínaný chcú radšej žlto-čiernych odchovancov a štvrtú ligu. Je to vec názoru, ja s takýkto nesúhlasím.
Tiež nesúhlasím, že bez Trenčína by sme 2. ligu nehrali. Hrali, akurát možno len rok. Tretiu by sme uklikali s kýmkoľvek. Na tú sme peniaze vždy mali a aj máme.
Spomínaš zaujímavú vec. Vždy rozhoduje ten, kto platí. U nás rozhoduje Trenčín, aj platí Trenčín? Lebo navonok Generálny z Trenčína, čo rozhoduje o hráčoch, kto tu bude a kto nie. Trenčín posiela hráčov, ktorý sem pôjdu hrať zápas, Trenčín dosadil mládežníckych trénerov a teraz ich posunul na hlavných v Áčku. Trenčín smeruje mládežnícku základňu, ako má hrať, akým štýlom. Podľa tohto Trenčín dáva aspoň 80% financií. Dáva aspoň polovicu? Čo ja viem, tak majiteľ pán Hasoň dáva viac, ako Trenčín, tak mi to akosi nesedí s tým, kto platí, tak aj rozhoduje. Trenčín si platí hráčov a tým to celkom skončilo, nie je to rovnocenné partnerstvo a ešte keď sem chce ísť chytať odchovanec prvoligista, tak ho sem Trenčín nezoberie. Aj keď Chudý je extratrieda, klobúk dole, radosť pozerať.
Nemáme štadión, nemáme svojich kvalitných hráčov, hráme posratú tretiu ligu, túto sezónu by som nejaké príspevky Trenčína neospevoval. Keď sa postúpi a budeme hrať o rok o postup do prvej ligy ako Dubnica, ktorá na Trenčín zvysoka prdí a je od neho 15km, tak potom sa môžeme začať baviť, čo nám spolupráca priniesla. V tejto chvíli nič. Nádej, že možno o rok budeme hrať 2. ligu, skade sme počas spolupráce s Trenčínom vypadli, takže posun žiadny a to je všetko. Máme nádej, bez Trenčína by sme nádej nemali. To je zatiaľ celé pozitívum, neviem, či sa to oplatí všetko robiť kvôli nádeji. Dubnica je príkladom, že sa to dá aj inak, keď sa to chytí správne.
|
Mišo 20.9.2019 14:59
Neviem, či by si fandom spomínaní fanúšikovia uspokojili so 4. ligou. Pamätám si tu tie komentáre, keď sme nevedeli postúpiť zo 4. alebo 3. ligy. Ťažko povedať, či má spolupráca s Trenčínom viac pozitív alebo negatív, každopádne fanda podľa mňa poukazoval na neustálu a bezobsažnú kritiku Trenčína, pričom nikto nenavrhne reálnu a udržateľnú alternatívu fungovania Interu. Kritika bez toho, aby kritici ponúkali riešenia je na nič.
|
interista 20.9.2019 15:06
to krtkosk- fanda má žiaľ kus pravdy.
Veta:
,,Tí dvaja tebou spomínaný chcú radšej žlto-čiernych odchovancov a štvrtú ligu"
...Len aby im na tej 4. lige nebolo smutno, lebo tam budú určite sami, ak nepočítam rodinu, frajerky hráčov, lebo tí budú chodiť aj 10 rokov na 6. ligu.
K tvojej vete: Dáva aspoň polovicu? Čo ja viem, tak majiteľ pán Hasoň dáva viac, ako Trenčín, tak mi to akosi nesedí s tým, kto platí, tak aj rozhoduje.
... Keď prídeš na futbal, viacerí ti povedia ako je údajne nastavené financovanie,ďalší chod klubu a ktorý majiteľ má akú úlohu od tejto sezóny.
Čo sa týka vypadnutia z 2. ligy:
V Rohožníku som stretol otca jedného z našich bývalých hráčov, čo mi povedal, ti môžem povedať osobne. To bol dôvod vypadnutia.
Mňa štve aj to, že okrem Jožka Barmoša, všetkých ostatných interistov- trénerov a funkcionárov z klubu vyhodili. A že Maťo Krnáč nemohol prísť, to ma tiež dostalo, hoci Chudý je ešte lepší.
Mne tí cudzinci až tak nevadia, pokiaľ budú prínosom, ako bol Issa alebo teraz napr. Lamine.
|
Igor76 20.9.2019 16:41
Podľa mňa Inter, keď postúpil do druhej ligy, nezískal ekonomicky asi nič. Mám na mysli nejakých sponzorov, niekoho, kto by do takej značky a slávneho klubu, ktorý postúpil do druhej ligy dá nejakú finančnú injekciu napríklad na nákup nejakých tzv. druholigových skúsených hráčov, ktorí by ten Inter v tej druhej lige etablovali a postupne ho ťahali do prvej lige. A boli by to pochopiteľne hráči, ktorí by boli kmeňoví hráči Interu. Napríklad Majtán mohol hrať za Inter pred 2 rokmi alebo Krnáč a tak podobne. Žiaľ to sa nestalo, asi z finančných dôvodov a pretrvájucej spolupráci s Trenčínom a ich nekonečnými hosťovačkami ako na blšom trhu. Prídu hráči z Trenčína, odídu hráči z Trenčína a tak doookola. Väčšinou aj kadejakí mladíci z cudziny.
Tiež ma zaráža, že v polmiliónovej Bratislave si Inter nedokázal vychovať tzv. nových interistov. Dubnica s 25 000 obyvateľmi hravo preskočila Inter, je lídrom druhej ligy s normálnymi kmeňovými hráčmi a nie je odkázaná na rôzne hosťovačky. Ja viem, Bratislava je špecifická – minimum futbalových trávnikov, problémy so štadiónmi a asi aj mládež, ktorú viac ako šport baví počítač, nákupy v obchode, televízia a veľa iného. Respektíve tu sa môžem mýliť, neviem ako to presne je, kto a akí žiaci, dorastenci hrajú alebo hrali za Inter, aké sú to alebo nie sú talenty, kto ich trénuje atď.
Niekedy mám pocit, že ten Inter len tak prežíva a možno ani nevie ako. Nemám teda prehľad, ako to tam funguje po ekonomickej stránke, ale asi nie príliš ružovo, veď keby to bolo lepšie, tak Inter mohol hrať ďalej v druhej lige s posilami v zrelom veku, na ktoré asi určite neboli peniaze. Však keby boli, tak by vedenie asi kupovalo posily a nechcelo by vypadnúť po dvoch rokoch z druhej ligy. A tak si Inter žije s touto spoluprácou s Trenčínom a je odkázaný na milosť alebo nemilosť tohto klubu, koho mu pošle, nepošle ?
Apropo Majtán. Odchovanec, hráč v zrelom veku a aké super služby Interu robí. Škoda, že takých Majtánov Inter nenašiel v čase, keď pôsobil v druhej lige. Toto tak Inter potreboval v druhej lige a neprišlo to - zrelí skúsení hráči, asi nemali začo prísť, neboli peniaze, sponzori......
|
Fanušik65 20.9.2019 17:11
To Igor 76 - veľmi výstižné a výborné celkové zhodnotenie Interu, len jednu vec by som snad dodal a na tom sa asi zhodneme všetci že všetko je o peniazoch aj to či budeme hrať v BA. Ta Bratislava je teraz to čo potrebujeme najviac.
|
krtkosk 20.9.2019 17:18
Igor76 to napísal pekne. Ja nemám čo dodať.
to Interista: tak už v 2. lige sa hovorilo, že na 3. ligu po dedinách chodiť nebudeme a chodí sa, zatiaľ, aj keď pomenej.
Vypadlo sa preto,že nebola chuť sa zachrániť. Videl som Šulca, ako sa mu nechcelo ani zívať, nie to ešte trafiť bránu. Celé sa to viezlo,ja to len z diaľky vidím tak, že neboli peniaze na 2. ligu. Všetko je o peniazoch, ako sa tu píše.
Len nerozumiem tým tlačovkám o konsolidácii a v tejto sezóne o boji o 1. ligu a zatiaľ sa trasieme, či vôbec dokážeme v kľude vyhrať tretiu.
Ja chcem túto sezónu postúpiť, nemôžeme hrať predsa 3. ligu, čo sme Dúbravka či Lamač? Je jasné, že bez hráčov z Trenčína sa to nepodarí, tento rok mi tá spolupráca nevadí, ak prinesie požadovaný výsledok. Otázka je, budú peniaze na 2 ligu o rok, ak neboli vlani? Lebo nič sa zatiaľ od minulej sezóny nezmenilo.
|
Belo 20.9.2019 17:35
Ja sa len usmievam!  pred rokmi mi Chrenko a ten maly tlsty rozhodca z Devina,tiez vraveli aby sme sa nebali a ze vsetko bude v poriadku!Ako sme dopadli za pol roka? 
|
krtkosk 20.9.2019 17:38
Však Chrenko s Lônčíkom sa nebáli, nemal si sa ani Ty  nespomínaj ich, ešte sa náhodou vrátia... Keď tu už mohol byť Slezák, môže prísť aj Lônčík funkcionárčiť 
|
Trifonov duch 20.9.2019 17:51
Krteček, ako je to s trestom SFZ a BFZ?
Ak to nemplatí na 3.ligu, máme na pol roka "bohovskú" posilu: [ futbal.pravda.sk]
|
Milan 20.9.2019 21:28
Triconov duch - dostal zákaz výkonu športu to platí pre všetky súťaže. Často sa tu spomína ako problém Stupava, som zvedavý ako bude od jari praskat vo švíkoch štadión v Podunajských Biskupiciach.
|
Krtkosk 20.9.2019 21:32
Fu Trifonov duch, vsetko viem, ale toto nie  asi bude mat Milan pravdu. Viem, ze ak Ta vyluvia v BFZ, nemozes hrat ani v SFZ, ale naopak??? Ostanme pri tom, ze Milan ma pravdu  z posily nic nebude. Smutne co sa stalo, verim, ze mu nohu dolamat nechcel...
|
Krtkosk 20.9.2019 21:35
Este otazka na Milana, ak dostane hrac v lige trest, europsky pohar hrat moze. Tam ma tiez zakaz sportovej cinnosti a europu hra. Aj vcera Turek tak hral, co dostal v Turecku 3 zapasy, mohol hrat v Europe.
My sme tiez amaterska sutaz, nech nehra profesionalne, amatersku sutaz moze 
|
Milan 21.9.2019 00:04
Ak ide o pozastavenie výkonu športu na určité časové obdobie nemôže nastúpiť za žiadne družstvo klubu,ktorého je členom. Je pravda, že sa tam nerieši možnosť striedavého štartu, ale to je asi akoby hral za niektoré z družstiev svojho klubu. Čl.17 disciplinárneho poriadku.
|
Ďury 21.9.2019 13:18
Nedá mi..., tak reagujem
Robo: tak neviem, či je to irónia, alebo by ti nevadil anglický hráč? Hmmm...
Ad štadión: niekto viac informovaný púšťa perie
Pekný deň a dnes na Báhoň, Inter do toho!
|
krtkosk 21.9.2019 16:34
Nevadil by mi anglický hráč, mal by mi? Ak by hral dobre a postúpime, nech hrá. Neverm, že je taký vymletý, že mu tú nohu zlomil schválne, ako píše, šiel do sklzu a nevidel ho. nevidel som ten zákrok, neviem...
|
|