4077) |
Fanušik65 |
|
|
 14.3.2020 11:57
Slovensko sa opäť zviditeľnilo v hokeji všade v Europe / Česko, Rakúsko, Nemecko, Švačiarsko atď/ ukončili ligy s tým že majster nebude len víťazi ktorí budú hrať EL. Na slovensku určili majstra od stola v BB búchali šampanske a oslavovali.Nikde by titul mužstvo neprijalo aj Liberec vyhlasil že by titul majstra neprijali lebo im nepatrí ked nehrali play off. Mali to odmietnúť aj v BB. Vyhovárajú sa na „Súťažný poriadok SZĽH „ ale je výnimočná situacia tak sa to dá zmeniť alebo upraviť.
Trifonov duch 14.3.2020 13:27
Boli po ukončení ligy (aj keď VisMajor) na 1. mieste? Boli!!! Tak o čom je reč???
Mali možnosť byť v tom čase iné tímy na 1. mieste? Mali, ale neboli. Mali sa snažiť a hrať lepšie. Kedysi v lige, a dokonca aj na MS, niečo také, ako PlayOff, neexistovalo a robila sa tabuľka a teda poradie podľa výsledkov zápasov. My sme tušim na nejaký zápas na MS (proti Rusom či Švédom?) nenastúpili (spomínal to aj nebohý Fako) a výsledné postavenie bolo také, ako sme (aj iné tímy) figurovali v tabuľke. Na porovnanie: keď odídeš (buchneš dverami) od zamestnávateľa alebo Ťa on vyrazí, v polovici mesiaca, tak tiež si nezaslúžiš mzdu za dovtedy odrobenú prácu? ...alebo, keď na Tour (Gire) kvoli počasiu zrušia zvyšok (etapy/preteku), tak vedúci pretekár nemá byť vyhlásený??? ...a čo robia inde v zahraničí nás nemá čo zaujímať. Ak v Číne žerú psov a v Afrike netopiere musíme aj my? Ďakujem, ja si radšej dám bryndzové halušky so slaninou a zapijem žinčicou... 
|
Fanušik65 14.3.2020 16:44
Nenapísal som to preto že BB bola prvá mohol to byť KE alebo Detva nebol som pochopený tu ide o princíp všetci vyhlásili víťaza dostali pohár a ale majster nebol nikto. Nech sa tešie z toho mne je to jedno len ten prístup aj hráčov v Europe je trochu iný tak ako to napísal Liberec tak si myslím že aj další víťazi by neprebrali majstovský titul z príncípu.Netreba tu spomínať čo bolo pred 30 - 40 rokmi ked hral Fako toto je teraz a ja som to písal že my jediný sme vyhlásili majstra a nemyslím si že sme väčší machri ako sú Česi,Fíni atd. Tu ide o princíp a hráčsku česť. Športu zdar!
|
Fanušik65 14.3.2020 17:00
Ešte by som krátko reagoval citujem "čo robia inde v zahraničí nás nemá čo zaujímať" tak to nie je pravda my musíme mať stanovy zjednotené s Europou či je to futbal alebo hokej.Tie naše stanovy sú slabé a majú diery nevedia reagovať na výnimočné situacie. Nemáme tam dosť odborníkov len plno vyvolených funkcionárov
|
David 14.3.2020 17:26
Inter v basketbale vyhral zakladnu časť v predstihu sedem zapasov pred koncom. Bol celu doterajsiu sezonu suverenne najlepsi. Dal najviac bodov,najmenej dostal. Zapasova bilancia hovori za vsetko. V/P 23-5 a pre porovnanie druhe Levice 17-11, tretia Prievidza 16-12. Pri tej dominancii co mal Inter tuto sezonu by sa rozhodovalo v play off kto bude druhy finalista. V lige tuto sezonu nebolo muzstvo ktore by dokazalo uhrat v serii 4 vitazstva. A oni hovadá ukoncili sutaz BEZ URČENIA PORADIA! Obrali Inter o titul. Takto si to predstavujete? Minimalne majstra urcit mali, ostatne priecky boli dost vyrovnane.
|
Fanušik65 14.3.2020 17:44
HK SB rozhodla zle vyhovorili sa na krízový štáb a mali rozhodnúť podľa tabulky a určiť víťaza a to neurobili. V hokeji to urobili všade vyhlásili víťaza a to je ten rozdiel. HK SB asi tiež nemá dosť odborníkov alebo žeby mali blbé stanovy. Rozhodne mali vyhlásiť Inter za víťaza.
|
David 14.3.2020 22:16
Basketbalova asociacia vydala vyhlasenie ktore zverejnili portaly basket.sk aj basketliga.sk a tam je napisane bez urcenia poradia. Rovnaka hracia komisia na druhy den ofialne ukoncuje aj zensku extraligu a posle medaily Ruzomberku,Piestanom a Kosiciam.Zlato,striebro,bronz v tom poradi. Nemal by platit rovnaky meter pre obe sutaze? To je svinstvo podla mna. Aj keby bol Inter trebars piaty v tabulke by som bol za to aby aspon peveho ocenili
|
Trifonov duch 15.3.2020 00:43
To je pekný guľáš... Ženy hrajú podľa iných pravidiel? Jedna asociacia a dva metre... 
|
Fanušik65 15.3.2020 07:39
To je to čo som písal na začiatku HK SB, SFZ, BFZ, SZĽH sú diletanti. SZĽH v utorok napíše že BB je víťaz bude hrať EL a majstra nevyhlásia.Na druhý deň napíšu že BB je majster lebo stanovy. HK SB píše že inter je víťaz podla tabulky a bude hrat EL potom to anulujú. SFZ a BFZ ani komentovať netreba. Podľa mňa sú to štátne inštitucie a pod niekoho patria.Zišlo by sa spraviť hlbkový audit a prestriedať to všetko.
|
Trifonov duch 15.3.2020 10:28
Fanušik65, máš pravdu, ani divá sviňa sa v tom nevyzná...
Ale čo sa týka tých športových zväzov, to myslím si, nie sú štátne organizácie, oni len štát/rozpočet cicajú na základe nejakého, nie dokonalého zákona. Tam sa treba pozrieť a "umravniť" dotácie, lebo sa na nich veľmi dobre priživujú na zväzoch kadejakí obsmŕdači a športovým klubom a športovcom priamo ide len malá časť. Pamätáš ako bojovali Zuzulovci a neskôr Vlhovci proti hajzlíkom z lyžiarskej asociácie pod vedením nejakého ITA "mafiosa"? Oni si na platy nesiahli a Vlhová nemala ani na reprezentačnú kombinézu. Zuzulová si zohnala sponzora, a asociácia si od nej zapýtala takú sumu, že chceli prejsť súťažiť za Quatar či Dubaj, či čo to bolo. ...a pri tom som si istý, že na tom zväze ak vie 50% zamestnancov stáť na lyžiach tak to je veľa. Obdobne mali problémy so zväzom Martikán a Hochšíci, dokonca tesne pred OH, odkiaľ nám nosili radosť a medaily. Ťažký bordel to je v tejto gubernii... 
|
feri 15.3.2020 16:25
A nie je to uplne jedno?
|
David 16.3.2020 10:49
Je jedno ci anuluju vysledky tretej ligy alebo urcia za postupujuceho D.Lužnú. Inter bude tretoligovy dalsie minimalne dve sezony. Buducu postupi petrzalka alebo Slovan B a potom hrame 3.ligu zapad a tam bude viac adeptov na postup. Čierny scenar, strašne čierny. Ale reálny.
|
Fanušik65 16.3.2020 11:32
Ja si myslím že 2.ligu a nižšie anulujú lebo odohrali len polovicu. Nikto nevypadne ani nepostupi. 1. lige odohrali základnú časť tam sa dá určiť víťaza podľa tabulky a 2,3 EL. Nikto nevypadne a na jeseň sa budu súťaže hrať od začiatku.
|
Trifonov duch 16.3.2020 13:29
Fanúšik65, má to logiku, bodaj by to tak bolo, ako píšeš.
Lebo Davidov čierny scenár by nás veru vôbec nepotešil, to by sme v tej 3. lige skysli asi naveky s vždy inou TN zostavou. Tam by sa už nemohlo hazardovať s bodmi, lebo o postup bude viac a silných záujemcov. 
|
Červenka 16.3.2020 22:13
Ja som sa v septembri 2002 na zápase s Trnavou na Pasienkoch dozvedel, že Slovnaft prestáva financovať futbal v Interi a bude mu ešte 5 rokov prispievať iba na prevádzku.
Vtedy som povedal, že keď "zomrie Inter, tak futbal na Slovensku skape".
Prichádza na moje slová. 
|
Červenka 17.3.2020 15:37
Futbal na Slovensku, ako prakticky všetko, čaká podľa Rybníčka totálna zmena. Dotkne sa to napríklad voľného pohybu hráčov, no problémov bude ďaleko viac.
"Ak vôbec futbal prežije".
Čítajte viac: [ sport.sme.sk]
|
Lineker 17.3.2020 16:52
páni nič v zlom ale prvoradé je zdravie, možno sa konečne všetci uvedomíme a pochopíme... a či Inter postúpi? všetky kluby budú rady, že budú radi... existovať
ad Červenka futbal na SK skapal skôr...
|
Lineker 17.3.2020 16:55
a predikcie hovoria, že peak môže byť v máji až do júna 
|
Červenka 17.3.2020 18:49
ad Lineker, ak máš na mysli, že skapal po sezone 1992/93, tak s tebou súhlasím.
Mne slovenský "furtmajster" nikdy nebude chýbať.
|
|