|
|
| Meno |
Príspevok |
| 5779) |
Fanda Interu |
|
|
 16.5.2026 11:40
Sezóna 2025/2026 sa skončila. Chcel by som poďakovať hráčom a vedeniu za peknú sezónu.
Fandil som nielen klubu, ale aj kolektívu, ktorý sa snažil. V bráne bol spoľahlivou oporou Mišo Šulla. Duo Mihálek/Remeň patrí podľa mňa k tomu najlepšiemu, čo aktuálne Inter má. Balko, Turčák a Betík sa snažili. Martin Kušnír patrí medzi posily, ktoré bolo na ihrisku vidieť. Jeho prehľad a rozohrávka sú vždy prínosom. Rafa je hráč, o ktorom si myslím, že by mal aj na prvú ligu. Škoda len, že si niekedy na ihrisku hrá vlastnú súťaž. Chalani vpredu, Vantruba a Bellás, sa snažili, ale obrana v lige je tvrdá a priestoru necháva minimum.
Juro Piroska pôvodne neprišiel do druholigového tímu, napriek tomu druhú ligu hrá. Má charizmu a rešpekt a ja dúfam, že ho v budúcnosti uvidíme pri realizačnom tíme alebo mládeži. Presne takéto osobnosti Inter potrebuje.
Ako písal Barborka v bulletíne, súpiska je živý organizmus. Sezóna skončila a myslím si, že je zrejmé, kde nás tlačila topánka. Chalanom chcem ešte raz poďakovať. Bolo super chodiť na druhú ligu na Pasienky.
Vďaka patrí aj fanúšikom. V hľadisku bolo vždy vidieť mládež, strednú generáciu aj veteránov. Klobúk dole pred fanklubom. Všeobecne platí, že len málo športových klubov na Slovensku má taký vytrvalý a skalný fanklub, aký má Inter. Boli všade a vždy. Chodia aj zahraniční fanúšikovia z Nemecka a Anglicka.
Vďaka aj za vylepšenia, aj keď išlo o drobnosti — lepší výber v bufete, platba kartou, online nákup lístkov, kvalitnejší zápasový bulletin, občasný fanshop s originálnymi produktmi, zlepšenú hudobnú produkciu, súťaž a podobne. Vďaka aj za pozitívne správy ohľadom štadiónov. Je dôležité budovať klub. Práca s mládežou je super, ale predsa len by to chcelo popracovať pri junioroch. Je dôležité hľadať talenty, zapracovať ich a neskôr ich možno predať - posunúť v kariére.
Možno by bol krokom dopredu aj B-tím, kde by mohla talentovaná mládež hrať mužský futbal spolu s hráčmi, ktorí často sedia na lavičke v A-tíme (Sokol, Migel...), prípadne s hráčmi, ktorí z tímu odchádzajú (Pančík...).
Okrajovo chcem pochváliť aj basketbalistov. Tá práca s mládežou si zaslúži rešpekt.
|
| 5778) |
najvernejší fanúšik |
|
|
 15.5.2026 19:00
Inter - Banská bystrica
Koniec 1:0 Kušnír
|
| 5777) |
najvernejší fanúšik |
|
|
 15.5.2026 19:00
Baráž bude hrať
Zvolen
Záchranili sa:
Považská bystrica
Žilina B
Vypadli:
Slávia Tu Košice
Púchov
Stará Lubovňa
|
| 5776) |
Lupa84 |
|
|
Ahojte, chystám sa zajtra do Bratislavy na futbal po 15 rokoch na zápas. Kde najjednoduchšie v okolí zaparkovať a koľko sa plati parkovné.
najvernejší fanúšik 14.5.2026 22:42
Nikde lebo všade to je spoplatnené. Jedine najlepšie je zaparkovať dole v Poluse.
|
červenka 14.5.2026 23:08
V Poluse parkuješ 3 hodiny zadarmo.
|
krtkosk 15.5.2026 10:18
ja zvyknem hore na streche, ako ideš k štadiónu, doprava máš odbočku hore, zídeš dole po schodoch a si pri vstupe na štadión a ako sa píše vyššie, 3 hodiny zadarmo, tak ak nebudú veľa ošetrovať  tak neplatíš nič za parkovanie.
|
|
| 5775) |
Mišo |
|
|
 13.5.2026 23:13
Psycho 14.5.2026 09:55
Takze buducu sezonu budeme mat derby so Slovanom aj v basketbale! :-D
|
|
| 5774) |
najvernejší fanúšik |
|
|
 11.5.2026 15:06
Priamy prenos tv v piatok :
2 zápasy o barážo o 17:00 :
Šamorín -Zvolen
Petržalka-Liptovský Mikuláš
2 zápasy o záchranu o 17:00
Púchov - Považská Bystrica
Žilina - Slávia Tu Košice
|
| 5773) |
benziak |
|
|
Páni, niektorí čo tu trepete za chujoviny, vy musíte byť úplne mimo. Nieže by ste boli radi že inter vôbec pôsobí v druhej lige. Vy ešte budete nadávať na každú chujovinu. Neskutočné bezmozgy ste hahaha.
Psycho 12.5.2026 08:29
Pred 2 rokmi sme hrali 4.ligu a o tom,ze dnes skoncime v 2. lige v kludnem strede tabulky sa ani tym najvacsim optimistom nesnivalo.
Zas ale od toho su fanusikovia, ze chcu vidiet len vyhry a dobru hru svojho muzstva maju len tie najvyssie ocakavania, aj ked su nerealne.
Pochybujem, ze takto urazas vsetkych s ktorych nazormi nesuhlasis. Sudiac podla toho ake pisomne svedectvo si tu po sebe zanechal, tak vela mudrosti si ani ty nepobral.
|
|
| 5772) |
Brbalik |
|
|
 8.5.2026 18:51
Úbohé herne aj výsledkovo keď nenastanú zmeny nebaví chodiť na taký futbal.
najvernejší fanúšik 8.5.2026 19:12
Budú zmeny len uvidíme aké len že sme zachránení tak to preto takto hrajú.
|
Bujňák 8.5.2026 19:23
Daj si dole ružové okuliare.Aké stále čakáš zmeny.Nič nebude.Maximálne príde nejaký odpísaný hráč do počtu zrejme zo Starej Lubovne alebo Púchova.Akých hlavných hráčov máš na mysli?.Nikto neviniká,všetci sú rovnaké drevá.
|
najvernejší fanúšik 8.5.2026 19:33
Bujňák
Budú zmeny uvidíš a my to vieme len sa nechaj prekvapiť a ja ty kde nastanú nepoviem. Ty prestaň písať to čo nevieš my sme sa to dozvedeli ale to sa nechaj prekvapiť po lete.
|
interista 8.5.2026 19:56
Bujňak, ak šarmír skončí tak ja to považujem za zmenu neviem ako ty.
Ohľadom kádra sa nechajme prekvapiť , každopádne jeseň bola lepšia, jar iba pár zápasov vonku potešilo, keď sme mali na mužstvá ako Považská Bystrica, Žilina B, Púchov, Lubovňa, Slovan B, hlavne 4 mužstvá, ktoré ešte bojujú o záchranu tak to netreba hneď úplne odpisovať k zániku.
Každopádne treba nového hlavného trénera a pozitívmne zmeny v kádri. Lavička biedna, ale Turčák vykartovaný, okrem Sokola sú opäť zranení Betík a Mihálek, ten Mohammed z Podbrezovej tam vôbec nemusí byť.
|
Bujňák 9.5.2026 01:11
Ak bude zmena, tak jedine že nás kúpi Slovan.Urobia si z nas b tým,ktorý v budúcnosti bude môcť postúpiť do 1.ligy,keďže b- čko postúpiť nemôže.Už nám zobrali basketbal,teraz je na rade futbal.
|
Mišo 9.5.2026 10:25
Bujňák, vygracal si sa a uľavil si tej svojej palici vymetenej, ale toto je stránka pre fanúšikov futbalového klubu a nie skupinová terapia alebo sedenie anonymných alkoholikov. Zober tento fakt prosím ta na vedomie.
|
Krtkoak 9.5.2026 21:24
Ja som nebol na Slovensku, ale velmi by som rozmyslal, ci ist do Kosic. Prehrali sme s kazdym, kto potreboval body na zachranu, okrem Starej Lubovne, vcase, ked sme my uz body nepotrebovali. Takze fandit fandim, ale zase chodit sa pozerat, ako prehrame... Tesim sa, ze sme sa v pohode zachranili, ale prave ked sme mali hrat v klude a uzit si futbal, tak hrame ako bez nohy. Pacilo sa mi akurat s Petrzalkou, kym sme nedostali gol, potom to bolo bez dvoch noh. Ostava pachut z konca sezony, napravila by ju len vyhra s B. Bystricou.
Kto vsak pozera na to, ze klub zanika a treba ho zrusit, kludne sa moze odlogovat z tejto stranky a kupit si dres Slovana, ci Petrzalky, alebo Zahorskej Bystrice. Ciel sme splnili a s dvojmesacnym predstihom, moze to byt aj lepsie, aj horsie. Urcite treba zmeny, ake budu, uvidime, druha liga po tom vsetkom co sme prezili je fajn a prisluba arealu a stadiona je bomba, takze kto nechce podpprovat Inter, nech si tuto stranku rovno blokne.
Nech zije INTER!!!
|
M.K. 9.5.2026 23:19
Nikomu nekomanduj co ma robit ked niekto kritizuje hru Interu neznamenato ze Interu nefandi.
A tie prisluby arealu su zatial len v rovine priania ludovo povedane kecov alias bomba 
|
krtkosk 10.5.2026 00:27
Kritizujem hru aj ja, pozorne oko si všimlo aj tu v príspevku, ale kecy typu jedine že nás kúpi Slovan.Urobia si z nas b tým,ktorý v budúcnosti bude môcť postúpiť do 1.ligy,keďže b- čko postúpiť nemôže.Už nám zobrali basketbal,teraz je na rade futbal.
Nikto príčetný takéto bludy nevypustí.
|
eddie 10.5.2026 13:44
FK Inter Bratislava:
sezóna 2023/24: Majstrovstvá regiónu - IV. liga (postup)
sezóna 2024/25: Tipos liga západ - III. liga (postup)
sezóna 2025/26: MonacoBet liga - II. liga (stred tabuľky)
Dva roky dozadu sme boli v IV. lige. Túto sezónu ako nováčik II. ligy skončíme v strede tabuľky. Ja sa teším, je to skvelé 
|
fanušik interu 10.5.2026 14:54
Tešiť sa dá jedine z umiestnenia pri tej slabej hre je to veru úspech. Alebo je 2.liga celkovo slabá okrem BB.
|
Psycho 14.5.2026 09:21
Zaostavajuci rozdiel v kvalite 2.lige potvrdzuje kazdy rok aj baraz v ktorej vzdy prepdosledny prvoligista porazi druheho druholigistu. A nebude tomu inak ani tuto sezonu nech uz tu baraz bude hrat ktokolvek, tak prvoligista sa v nej zachrani. Skor sa mi za,ze 3.liga prichodom Beciek na moje prekvapenie zosilnela. Doakzom je sucasne tbaulkove postavenie Malaciek a Race, ktore vlani nam boli vyrovnanym superom a skoncili len tesne pod nami. A kadre maju viac menej rovnake ako vlani.
|
|
| 5771) |
Bujňák |
|
|
 8.5.2026 18:27
Tri prehry v rade,načo vedenie ak vôbec nejaké v interi je čaká.Šarmír von!!!.Vizerá to na zánik klubu,štyria hráči na lavičke náhradníkov tomu nasvedčujú.Tento klub nemá v 2.lige čo pohladávať.Chýba koncepcia , hráči,funkcionári a zrejme už aj financie čo je zarážajúce vzhladom k hlavnému sponzorovi.
Bujňák 8.5.2026 18:30
A nepíšte tu znova že sa klub zachránil v súťaži a aké je to všetko skvelé.
|
najvernejší fanúšik 8.5.2026 19:10
Bujňák:
Klub je zachránení ostáva 2.lige aj ďalší rok. To nemáš pravdu viacerý hlavný hráči chýbali a to čo bolo na lavičke boli 2 dorastenci. Po lige budú zmeny ale nechaj sa prekvapiť aké. Ty prestaň písať a posielať klub preč 2. ligy.
|
|
| 5770) |
fanusik |
|
|
 8.5.2026 17:09
Uz prehravame 1:0
fanusik 8.5.2026 17:12
1:1
|
najvernejší fanúšik 8.5.2026 17:35
2:1
|
najvernejší fanúšik 8.5.2026 19:05
Koniec 2:1
|
|
| 5769) |
najvernejší fanúšik |
|
|
 8.5.2026 16:54
Slávia Tu Ke- Fk Inter Bratislava
|
| 5768) |
Lupa84 |
|
|
V prípade záujmu o výjazd do Košíc (piatok 8.5.2026 o 17:00) sa informujte na domácich zápasoch v sektore fanúšikov, keďže sa pôjde minibusom s obmedzenou kapacitou. Ako to vyzerá? Príde niekto?
Marex 6.5.2026 22:06
Áno, samozrejme 
|
|
| 5767) |
eddie |
|
|
 2.5.2026 15:43
U 15 starší žiaci výsledok:
Šk Slovan - Fk Inter 0:3 skvelé
Krtkosk 3.5.2026 02:16
Konecne, takto by to malo vyzerat!!
|
Psycho 4.5.2026 09:14
Grtaulujem, pradany vysledok! Tuto sezonu sa nam proti Slovanu dari. 
|
|
| 5766) |
fanusik interi |
|
|
 1.5.2026 13:31
Body Inter už nepotrebuje prečo nedá tréner do zostavy mladších stále tam stavia Pirošku.Kapitán može byť aj niekto iný.
Jozo 1.5.2026 15:32
Jednym slovom katastrofa. Bez kridel s nulovym hrotovym utocnikom, Turcak je uz parodia na hraca, Piroskovi by sme mali podakovat a po sezone by mal zavesit kopacky na klinec.
|
Bujňák 1.5.2026 15:33
Už to mužstvo treba rozpustiť a hlavne Šarmíra poslať kade lahšie.
|
Mario 1.5.2026 15:40
Hralo sa na 0:0 bez utoku bez napadu bez futbalu...
|
Krtkosk 1.5.2026 15:50
Ja som videl len od 79. do 82. minuty, ale ak centrujemd z 30 metrov za branu, z polihriska brankarovi do naruce a nas hrac je 5 metrov pred sestnastkou, tak sme to domacim asi pustili, ako aj Samorinu, inak to nevidim, alebo dokazeme centrovat len 15 minut vedla, ako cieme z na predany zapas sa ja nemusim pozerat, tak som to vypol. Niekto asi hazarduje s fanusikmi, co cestuju na zapasy a naco? 
|
fanusik 1.5.2026 16:00
Sodoma gomora treba urobit velke dorazne upratovanie a kto si nevazi Inter nech ide kade lahsie ci uz hraci treneri funkcionari.
|
eddie 1.5.2026 16:05
Sme zachraneni, to je podstatne. Zmeny v kadri budu po sezone urcite. Aspon si vychutnajme uz bez nervov posledny domaci zapas sezony proti postupujucej BB. Este ale zapas vonku. Piroh po sezone urcite u nas skonci, treba sa mu ale urcite podakovat za tie tri sezony a ti tretoligovi hraci ktorych spominate odidu tiez.
|
fanusik 1.5.2026 16:19
Ta zachrana to jedine pozitivne pre tuto sezonu.
|
Bujňák 1.5.2026 17:44
Hlavne treba vymeniť trenéra.Už bolo dosť čakať každý zápas či sa podarí udržať 90 minút stav 0:0.Treba zmeniť taktiku a štýl hry.Pod Šarmírom by nevyniknul ani Mbapé.
|
Fanda Interu 1.5.2026 17:46
Po všetkých stránkach horší v zápase. To je rozhodne sklamanie. Hodnotiť sezónu zatial ešte nebudem. Za mňa len napíšem, že napriek limitom, ktoré toto aktuálne mužstvo má, tak u mňa ostane ako veľmi sympatická a snaživá partia, ktorému sa v ostatných sezónach dobre fandilo. Ale je čas sa posunúť ďalej a treba si stanoviť ďalšie ciele a to nie len v A-tíme. Koniec koncov zatial ani oficiálne nevieme, kde budeme hrať ďalšiu sezónu.
|
fanusik 1.5.2026 17:54
Smerom do predu a davani golov sme tretie najhorsie muzstvo 2.ligy menej golov dali len posledny dvaja v tabulke.
Aj to hovori o tom styl hry ktory ordinuje trener nie je dobry.
Taky defenzivny futbal ani divakov nepritahuje.
|
Krtkosk 1.5.2026 19:54
Na kritiku cas nie je, zachranili sme sa, zastabilizovali, nemali sme problem v podstate celu sezonu so zachranou, skor sme hrali o postup, ako o zachranu. Kader sme mali na 2. ligu, na 1. nie, nadavat na trenera, ze hra to, na co ma je divne. Uvidime, co sa stane v lete. Na rozdiel od vlani ked sme sa dozvedeli, ze budeme hrat 2. ligu v juli, teraz to vieme od aprila. Takze casu a casu nastavit to na ciele, ktore budeme mat, ake budu, sa dozvieme. Nespokojnost na mieste nie je, herny prejav sa musi zlepsit, ale na to treba aj hracov. Nech zije INTER!!!
|
eddie 1.5.2026 19:57
Este k Piroskovi. Mna by potesilo keby po sezone zostal v strukturach nasho klubu ci uz ako asistent pri A muzstve alebo trener mladeze.
|
fanusik 1.5.2026 20:15
Neviem ci by to bolo dobre aby Piroska zostal na lavicke Acka,prosim pri mladezi ako trener ano.
|
Psycho 1.5.2026 20:17
Krtkosk to podla mna uplne presne vystihol. A tyak sa to nie len zapsov so Samorinom a teraz u Vtaka. Zachrnaili sme sa s velkym predstihom. ANo, z toho futbalu neiekdy bolia oci, ale celu sezonu sme sa drzali daleko nad pasmom zostupu, rozhodne uz aj zvhladom na to akym sposobom sme sa do 2.ligy dostali, kolko sm emali casu na prirpavu a to ake sme mali ocakavania pred sezonou (aspon ti co stoja nohami pri zemi) musime byt s touto sezonou maximalne spokojni aj keby sme uz zvysne vsetky zapasy poprehravali. Piroh nie je v 38 rokoch sprinter,ale ma prehlad, smerom dopredu takmer kazda jedna akcia ide cez neho, to nevidi jedine Bujnak. Turcak je tiez stale rozdielovy hrac a jeden z nasich najskusenejsich hracov. Nemozno odpisovat hracov na zakalde evidentne vypsutenych jarnych zapasov. Sme zachraneni, ni eje uz o co hrat a ligu sponzoruje stavkova spolocnost.. Uz polopatistickejsie sa to naznacit neda, aby bolo kazdemu jasne kolka bije a ze tento kader sa s jasnym prehladom zachrnail v 2.lige a teda do bducuej sezony mame vlemi dobru vychodiskovu poziciu aj ked netreba zabudat, ze buducu seoznu bude 2.liga silnejsia ako teraz. Z 1.ligy zrejme vypadne Komarno, ktore na postup nepojde, ale nebude podla mna ani hrat o zachranu. Z 3.lig tiez postupia 3 silne timy. Galanta rozhodne pre nas ziaden lahky super nebude, vsak ju pozname z 3.ligy. Podla mna pr enas v buducej seozne bude urciujuce ci vyriasime stadion ? Ak budeme vediet ze bduuca seozna bdu eskutocne posledna na Pasienkoch a ziaden iny stadion splanjuci kriteria pre 2.ligu mat nebudeme, tak zachranit sa ani nebude mat pre nas zmysel. Ale to je este daleko, pockajme si na na letne zmeny v kadri.
|
Krtkosk 3.5.2026 02:20
Druhu ligu sme uz hrali kade-tade, stasion na 2. ligu sa poriesi, s tym by som problem nevidel, je ich dost v BA a okoli.
|
David 3.5.2026 11:58
Predbieham ale predpokladajme že Petržalka skončí druhá a uspeje v baráži alebo Skalica vypadne a Komárno nedostane licenciu tak postúpi z druhého miesta automaticky. Slovan ju podľa mňa nepustí na štadión, bude hrať európu a trávnik by bol príliš vyťažený. V tom prípade prichádza do úvahy Senec. My na budúcu sezónu máme Pasienky ale ružinov sa stále len pripravuje na rekonštrukciu. Kým začnú a pripravia štadión bude pre nás neskoro. NFŠ je drahý a zbytočný luxus na 2.ligu. Tiež skončíme v Senci,to je najrozumnejšie a najpravdepodobnejšie riešenie. Nemyslím si že by Petržalka udržala 1.ligu keby sa tam napokon predsa len dostala. Ale čo ak sa tak naozaj stane? Senec slúži na prípravu reprezentácie,je to domáci štadión Mšk Senec, pre vyššie uvedené dôbody by tam hrala Petržalka. Dovolili by nám tam vôbec hrať? Nevidím to veľmi ružovo. Kde by sme pôsobili? Stupava už nespĺňa podmienky,Lužná hrala 2.ligu ale vtedy neboli tak prísne podmienky,vtom čase sa 2.liga hrala kade tade. Lužná sa však medzitým tiež dobudovala tak je asi spôsobilá. Potom tu máme Šamorín. Ale kto by tam chodil?
|
David 3.5.2026 12:09
Musíme za každú cenu udržať 2.ligu pretože v 3-tej konkurencie nespí a teraz je ešte väčšia. Pribudli ambiciózna Prievidza a Nové Zámky. Trenčín by asi tiež chcel béčko vyššie po vzore Žiliny. Takisto predsa majú slušnú akadémiu a zameriavajú sa na výchovu hráčov. Je tam Galanta,Myjava a z nich jeden v lige ostane. Pribudne zrejme FC Nitra. Ak spadneme do 3.ligy bude veľmi ťažké dostať sa opäť do druhej. Už teraz sme postúpili len od zeleného stola. Vážme si to. Lenže čo štadión? O rok nebudeme mať kde hrať ale pósobenie v tejto lige vytvára tlak na vyriešenie tejto otázky. Aj preto sa musíme budúcu sezóny udržať. A štadión sa už dúfam nejako vyrieši. Ale určite to bude minimalne na rok mimo Bratislavy.
|
Fanda Interu 3.5.2026 12:58
Ano, konkurencia pribudne. Je napr. zname, ze Nitra ma ambiciu sa vytiahnut hore. Opravuje sa stadion v Dubravke. Ake bude mat parametre a ci bude dostupny je vsak otazne. Este jedna elegantna moznost by tu ale bola, aj ked je trochu blazniva. Multifunkčný stadion X-bionic v Samorine ma parametre 1 ligy. Neposobi tam ziadny klub. Nie je to sice ukazkovy futbalovy stadion, ale pouzit by sa s upravou dal. Komercne sa da prenajat a tie ceny su viac nez normalne, ostatne zazemie ma spickove. Popravde by som si aj rad pozrel nejaky vecerny zapas pod umelym osvetlenim.
|
Krtkosk 3.5.2026 13:12
Podla mna by sme skoncili v Luznej, je to sidlo zenskej reprezentacie, stadion urcite splna vsetko na 2. ligu. Stadion bude najmenej, najviac je dobudovanie infrastruktury, aby na to boli peniaze.
|
fanusik 3.5.2026 14:01
Vyzera to ze Dunajska Luzna ide na postup a hrala by 3.ligu zapad.Ze by sa chcela delit s niekym o stadion no meviem...
|
Psycho 4.5.2026 09:24
Problemy so stadionom sme tu uz v minulosti mali a volbapadla na Dunajsku Luznu a Senec, urcite uz vtedy nasmu vedeniu napadol aj Samorin, ci uz X-Bionic alebo stadion Pomle kde hrava Samorin 2.ligu. Kedze sa tieto Samorinske moznosti nikdy verejne ani len nespomenuli, tak zjavne tato moznost bola hned v zarodocnych uvahach razne zamietnuta a nepredpokaldam,ze by sa to medzicasom zmenilo v nas prospech.
A uplne suhlasim s Davidovou analyzou 3.ligy. 3.liga je uz teraz ovela tazsia ako minuly sezonu a to este do nej pribudne buducu sezonu Nitra, ktora sa uz teraz netaji tym,ze aj v 3.lige bude mat len postupove ambicie. Dokazom narocnosti 3.ligy je to ze Malacky aj Raca, ktore minulu sezony hrali s nami o postup sa teraz v 3.lige len zachranuju a Raca ak v buducu nedelu doma nevyhra nad Komarnom B tak sa v podstate uz moze rovno zacat pripravovat na 4.ligu. Cize ak by sme vyapdli do 3.ligy, tak nie ze by sme z nej tak rychlo nepostupili ,ale by sme mali problem sa v nej aj udrzat.
|
|
| 5765) |
najvernejší fanúšik |
|
|
 26.4.2026 19:58
|
| 5764) |
Krtkosk |
|
|
 26.4.2026 11:29
Pozeram toho Legnaniho, hrava zaklad zalohu v Malzeniciach, u nas nehral zaklad ani v 3. lige, Malzenice hraju ako z partesu, ako je to mozne? Preco sme z toho chlapa nedokazali vydolovat viac? Este nam aj odprasil body v Mikulasi nepremenenou penaltou, na ktoru sa tlacil.
fanusik 26.4.2026 12:28
Preco Malzenice hraju behavy futbal na ktory sa da pozerat u nas profesory na taky futbal nemaju to vse...
|
eddie 26.4.2026 15:37
Legnani u nás dostal priestoru až až, bol doslova tragický, tu neni o čom, akože absolútne. Počas jesene jednoznačne jeden z dvoch najslabších hráčov v našom tíme. Druhý síce u nás zostal, no už hráva na jar len sporadicky. Budem sa opakovať, no za mňa A-tím tento rok určite dobre. Maximum, čo môžeme teraz hrať, na Niké ligu nemáme a aj keby sa našli financie na jednu sezónu v prvej lige, tak by sa majiteľ vyhádzal z peňazí, padli by sme a dopadli by sme ako v minulosti napr. Svätý Jur, či Vrakuňa, ktorí po jednej sezóne vo vyššej súťaži, než na akú reálne ekonomicky mali aj vypadli a potom hrali o niekoľko súťaží nižšie, akoby odznova. Ale inú vec som tu chcel napísať. Viacerí sme tu písali, že by sme si želali, aby sa dorasti dostali do najvyššej súťaže, pričom aj majiteľ to v rozhovoroch viackrát spomínal. Preto som bol doslova v šoku, keď som čítal rozhovor po jesennej časti na našej web stránke s trénerom staršieho dorastu p. Bachledom, ktorý na umiestnenie okolo 10. miesta po jeseni povedal, že "Po jesennej časti je síce cítiť únavu, ale zároveň aj dobrý pocit z odvedenej práce. Bola to náročná polovica sezóny, no práve takéto obdobia trénera aj tím najviac posúvajú." Mňa to až nahnevalo, nakoľko byť majiteľom a počuť takéto slová od trénera mužstva, ktoré má postúpiť o súťaž vyššie a má takto nastavenú myseľ, spokojnosť so stredom tabuľky, do hodiny by u mňa skončil. Taký tréner nemá v našom klube čo robiť, ani minútu! Nech má licencie aké chce, no tréneri našej mládeže musia mať víťaznú mentalitu, keď je to potrebné aj zvýšiť hlas v kabíne, za aké farby tí chlapci bojujú a cieľ musí byť jediný a jednoznačný - postup. Všetko ostatné sú len alibistické kecy. Interistická mládež bola svojho času viackrát najlepšia v celom Československu a ešte aj po r. 1993 mal Inter dlho lepšiu mládež ako napr. súčasne vyhlásená Žilina. Dnes hrala naša U19 a tréner našej U19 je už mladý 29 r. Marek Turlík. Držím mu palce a dúfam, že má úplne inak nastavenú hlavu ako predchádzajúci tréner. Napríklad U13 trénuje ďalší mladý tréner - Tomáš Saláta, náš bývalý stopér, čo je dobrý signál. Častokrát takýto mladí tréneri hoci nemajú toľko skúseností s trénovaním, vedia tým mladým chlapcom dať viac. Inak tá U19 škoda, lebo U17 sa drží na piatom mieste, čiže ak by to naši starší dorastenci vyhrali, mohol to byť postup. Tak snáď o rok, to už konečne dáme! Inter do toho.
|
krtkosk 27.4.2026 15:49
Ja ten dorast celkom sledujem, ale na postup sme nemali už pár rokov a tento rok bolo jasné po treťom kole, že na žiadny postup nemáme, skôr sme mali problémy so záchranou...Nemyslím, si, že to bolo len v trénerovi, asi aj káder na to nemal. Uvidíme čo ďalej, čo sa týka mládeže, ak nemáme infraštruktúru, tak ako môžeme mať vyhlásenú akadémiu? Kým sme mali celý areál Pasienkov, bolo to úplne iné, ako teraz vandrujeme, keď budeme mať ten Rapid, bude to o dva levely vyššie.
|
eddie 27.4.2026 17:43
V poriadku, ale potom nech sa každý rok pred sezónou nehovorí, že ako sa ide na postup. Nech sa povie, že stačí 10 miesto v II. lige, to je náš cieľ a hotovo.
|
fanusik 27.4.2026 17:58
U19 su vacsina chalani vek 18 rokov. Este rok mozu hrat za U19. Ked sa buduci rok nepostupi pride zmena tyto chalani v U19 skoncia a pridu chalani z U17. Pochybujem ze budu mat hned na postup.
Takze snaha bojovat o postup na buducu sezonu.
Alebo sa bude cakat kym dostaneme akademiu na Rapide.
To moze ale trvat este nejaky rok minimalne 3 a viac....
|
Psycho 29.4.2026 10:04
Treba si uveodmit,ze my mame horsie pdomienky ako Karlovka, Saleziani ci Iskra Petrzalka. Inter ako znacka ma hsitoricke meno a sveng, ale to je vsetko. Podmienky prace s mladezou su cisto na urovni amaterskych klubov, resp. hadam aj v porovnani s niektorymi aj este horsie. Inymi slovami hrat 1.ligu U19 mi pride v sucasnych podmienkach a moznostiach Interu este vacsia utopia ako hrat 1.ligu s muzskym A timom.
|
fanusik 29.4.2026 15:21
Utopia neutopia keby hrala U19 1.ligu Inter by dostal od zvazu viac penazi
|
Psycho 4.5.2026 11:38
No neviem. Mozno tak nejaky ajfon by chalani dostali. Urcite naklady na 1. dorastenecku ligu by boli daleko vyssie nez dotacia od SFZ.
|
|
| 5763) |
David |
|
|
 25.4.2026 19:33
Ako Bujňák zvykne písať,dnes to bol debakel. Prehra na trávniku,prehra na tribúne. Potešila iba návšteva a že nás tam bolo toľko interistov.
Krtkosk 25.4.2026 22:46
Na ihrisku kym ame nedostali gol sme boli lepsim muzstvom. Nepremenili sme sance, Petrzalka bola v 2. polcase prvykrat za polkou v 13. minute, ked daka gol. Neviem ako si prisiel na prehru v hladisku, ale nasa strana bola pekne zaplnena, netvrdil by som, ze nas bolomenej ako Petrzalcanov, ani zeby boli hlasnejsi, mali viac vlajok, to je vsetko a po gole sme sa rozsypali. Do golu sa mi zapas pacil.
|
Bujňák 25.4.2026 22:59
Debakel.Nechať na lavičke útočníka za stavu 0:1,to je bez komentára...
|
fanusik 25.4.2026 23:15
Na futbal treba chodit bez zlto-ciernych okuliarov lebo napisat ze Inter bol lepsi je sila.
|
Krtkosk 26.4.2026 10:31
Hovorim do golu bol lepsi, pozri si sance a pozri si "vypracovany" gol Petrzalky, nahoda ako na gulecniku. Po gole Inter odisiel a Bujnak, koho nechal na lavicke? Vystriedal vsetkych co mal k dispozicii.
|
eddie 26.4.2026 10:48
Vantruba mal v prvom polčase veľkú šancu, ak by bolo 1:0, zápas by bol iný. Petržalka má Appiaha, šikovný hráč na druhú ligu. Ok bolo to derby, výsledok nepotešil, inak by som ale z toho tragédiu nerobil. Zachránení sme, majiteľ už hovoril o rozpočte na budúcu sezónu. Dúfam, že sa v blízkej budúcnosti podarí ten štadión FK Ružinov, čo sa týka mužov a areál Rapidu (akadémia Slovana), čo sa týka mládeže, to by bola paráda. S týmto tímom, ktorý bol z veľkej časti poskladaný pre tretiu ligu, možno považovať túto sezónu za úspešnú.
|
Fanda Interu 26.4.2026 12:21
Vcera to bol pekny zapas. Super navsteva, pocasie. Inter mal celkom pekny kotol. Ano, v zapase sa ukazali vsetky neduhy nasho futbalu. Obrana slabsia, vpredu nemohucnost, ale snaha a aktivita sa nam upriet nedala, len chybala kvalita. Petrzalka toho vela nepredviedla a myslim, ze napriek vysledku toto pre nich na baraz rozhodne nie je. Som rad, ze ak je zaujimavy zapas, tak vidiet, ze divak si na tribunu cestu vie najst a moze to byt pekny prislub do buducna, ze futbal v Bratislave ma zmysel, aj mimo slovanistov. Pretoze produkt Slovana rozhodne nie je zaujimavy pre kazdeho Bratislavcana.
|
fanusik 26.4.2026 12:34
Keby dal gol Vantruba bol by to iny zapas vysledkovo ale nasa hra podla mna sme vcera vobec neboli lepsi.
Nasa stoperska dvojica pomala neobratna.
Nevieme zalozit utok len same nakopavanie lopty smerom do predu niekedy to pripadalo ako odkopavanie.
Aj tak stale Inter do toho!!!
|
Červenka 26.4.2026 17:00
Včera bol futbal dobrý, aj zásluhou rozhodcu. Možno to ich Appiaho bolo treba brániť osobne, aj keď sa to dnes už nerobí. Ti naši vysoký stopéri boli na neho ťarbavý. Možno nás Garsia by si s ním poradil. Ale po boji je ĺahke byť generálom.
|
|
| 5762) |
Maciciak |
|
|
 25.4.2026 18:40
Inak nerozumiem tomu vyhánaniu Interu z Pasienkou atd. Neviem kto to vlastní, či ten istý čo POLUS ale po zápase je tu v reštauráciach, obchodoch, kaviarnach velmi vela ludí zo zápasu. Čiže ak bude mať v budúcnosti Inter štadión bližšie k inému nákupnemu centru tak bude zarábať na tom to obchodne centrum a nie upadajuce VIVO/Pasienky
|
| 5761) |
Tibor |
|
|
 25.4.2026 17:47
Tak tomuto sa hovorí futbal čo dnes predvádzal Inter to nemalo hlavu pätu proste hotová katastrofa.Niektorí hráči nemajú na 2.ligu.
|
| 5760) |
Lupa84 |
|
|
25. apríl 2026 o 16.00 - 17.55 Inter Bratislava - Petržalka (STVR Šport) priamy prenos. Dúfam, že Vás bude na štadióne počuť aby všetci diváci čo nemôžu prísť na štadión vedeli, že INTER má SUPER fanúškov.
|