|
|
| Meno |
Príspevok |
| 4136) |
mariaan |
|
|
 14.5.2021 23:54
Toto si nezasluzi ani dalej komentovat... Ivan Kmotrik ml. "...my môžeme vyhrať dvakrát po sebe double, čo sa ešte nikomu nepodarilo...".
Harvey 15.5.2021 09:41
Nevyhral 2x po sebe okrem nás aj TN?
|
Lineker 15.5.2021 16:49
Harvey presne tak ale co cakat od vyficaneho top football managera Ivana jr. 
|
krtkosk 16.5.2021 18:12

|
|
| 4135) |
Peter |
|
|
 12.5.2021 18:21
Niečo sa deje v našom Interi ?
Na Ružinovskej ulici medzi nemocnicou a hokejovým štadiónom V. Dzurilu je veľký bilbord Interu s hráčmi.
Harvey 13.5.2021 09:06
Zeby konecne niekto pochopil ako sa robi marketing?
|
Tomi 13.5.2021 15:13
Áno, aj ja som ho videl 
|
krtkosk 13.5.2021 23:41
Fúha, tak to je iné prekvapenie.. Chválim a vyzerá to, že by ten klub niekoho aj zaujímal...
|
Peter 14.5.2021 09:35
Áno zaujíma to nového majiteľa p. Palenčára, bývalého nášho brankára. Všetko potrebuje svoj čas.
|
|
| 4134) |
Belo |
|
|
 12.5.2021 14:30
Nooo,ked uz nemozeme ist na futbal,tak si podme 22.5. zabehat do Zabokrek p. Martine .Krtko sa postara o pitny rezim!!!
krtkosk 13.5.2021 23:40
Presne tak, aj špáratká do nosa máme prichystané, štartuje sa z futbalového ihriska a je to behna podporu hendikepovaných, tak možno niečo kvapne aj nám,bezdomovcom 
|
|
| 4133) |
Lineker |
|
|
 6.5.2021 14:58
David 7.5.2021 19:22
Kvôli rekonštrukcii haly. Kebyže sa za ten čas čo sme v Stupave zrekonštrovali atleticko-futbalové Pasienky tak by som proti bezdomovectvu nemal nič nemal. Takto je to bieda a zúfalstvo.
|
David 7.5.2021 19:28
Ktorí chcete odporúčam aby ste si pozreli rumunský štadión v Targiu Jiu. Kapacita 12,5 tisíc. Toto keby bolo postavené na mieste súčasných Pasienkov tak Inter by mal top stánok.
|
IPO.Interista 10.5.2021 00:34
Ten je s atletickou dráhou, buď sa vrátiť nejako na Pasienky, kde už atletická dráha je alebo postaviť nový jednoznačne bez atletickej dráhy.
|
David 10.5.2021 20:41
Ano no musím podotknut ze atletická dráha nie je na škodu.V Bratislave funguje viacero atletických klubov a vačšinov sa venujú bežeckým disciplínam. Pritom tréningové dráhy sú tu pre nich v podstate len dva. Mladá Garda a areál FTVŠ pod Lafranconi. Ani jedna nemá parametre na organizovanie pretekov. Bratislava potrebuje aspoň jeden pretekársky ovál a Pasienky sú viac než vhodnou lokalitou. Tu má atletika tradíciu,v okolí je viacero športovísk a hneď v susedstve je atletická hala.Lenže to by musel byť divácky záujem. Ten v podstate neexistuje takže zrekonštruovať areál Pasienkov sa ekonomicky neoplatí a tak sa na to nikto nepodujme. Mimochodom Targiu Jiu akurat vypadol do 3.ligy
|
Mišo SC 11.5.2021 18:35
No ja by som sa napríklad "uskromnil" aj so štadiónom, aký mala kedysi Artmedia Petržalka za Starým mostom. Keď bola pekná slnečná nedeľa, tak to tam lákalo prísť aj nefanúšika futbalu. O návštevnosť núdza nebola. Veľa ľudí si prišlo len tak pokecať na čapované pivečko s tekvicovými jadierkami a dobre bolo 
|
|
| 4132) |
Inka |
|
|
 5.5.2021 12:49
VV BFZ rozhodol o termíne reštartu súťaží-podlieha však uvoľneniu pandemických opatrení.
Ak by prišlo k reštartu súťaží, ráta sa iba dohratím stretnutí jesennej časti...,t.j. v prípade Interu štyri zápasy.
|
| 4131) |
Harvey |
|
|
 3.5.2021 09:05
Milansky Inter uz je majster, tak dufam ze aj nasmu Bratislavskemu sa zacne rovnako darit !
Peter 3.5.2021 09:29
Už majú v Stupave transparent Futbalová akadémia Inter Miláno a nie Inter Bratislava.
|
Mišo 5.5.2021 15:49
A budeme teda hrať v BA?
|
krtkosk 6.5.2021 00:30
Zatiaľ všetko po starom
|
|
| 4130) |
Lupa |
|
|
V najnovšom Futbal magazíne (4/2021) je článok o Interi Bratislava na str. 9 pod názvom INTER Bratislava pod novým majiteľom so starými métami. Ak máte možnosť a záujem môžete si kúpiť (1,59 €).
Harvey 16.4.2021 09:32
Ak v tom clanku je nieco ine ako co bolo uz napisane inde, tak ano, ak je to len zhrnutie uz toho co Jano Palencar povedal inde tak je zbytocne pre mna zaplatit za nejaky casopis a budem setrit lesy
|
krtkosk 18.4.2021 12:19
Harvey, určite tlačia na recyklovateľný papier  kašli na lesy. Treba podporovať takéto plátky, lebo zaniknú a 1,59 EUR hádam máš.
|
Harvey 19.4.2021 12:29
1,59 EUR samozrejme mam, ale nebudem si kupovat cely casopis kvoli 1 clanku z ktoreho sa vlastne nic nedozviem...
|
Mišo 19.4.2021 12:38
Ja som ten časopis pozeral a žiaden článok som si nevšimol. Asi ide o nejaký článoček.
|
Apollo 19.4.2021 19:28
Článok tam je, ako píše Lupa, na strane 9, je to glosár pod názvom "Inter Bratislava pod novým majiteľom so starými métami", ktorého autorom je Peter Šurin. V úvode autor predstavuje nového majiteľa Interu, pána Palenčára. Spomína jeho aktuálnu podnikateľskú činnosť ako aj krátku futbalovú kariéru ukončenú zranením. Autor sa pozastavuje nad skutočnosťou, že posledné roky priniesli odsun Interu na vedľajšiu koľaj, čo sa týka aktivít pána Hasoňa na Záhorí v Senici, či trenčianskeho vplyvu cez pána Kleina. Hoci spolupráca ukončená nie je, je zrejmé, že obe strany (Trenčín - Inter) sú dnes úplne inde ako na začiatku. Ján Palenčár stagnáciu aj finančnú nestabilitu vnímal a rozhodol sa konať. Ďalej sa pán Palenčár krátko vyjadruje k aktuálnemu stavu - veľmi dobrá mládežnícka základňa, avšak zlá infraštruktúra - stav niektorých ihrísk a vysoký nájom za ne. A naopak kvalitná infraštruktúra, ale v Stupave mimo Bratislavu. Pán Palenčár dopĺňa, že postupne riešia nevysporiadané obchodné vzťahy (dlžoby). Nový majiteľ, momentálne ako 99,6 percentný majiteľ akcií (zvyšok občianske združenie), sám pokrýva rozpočet pre III. ligu na úrovni 350 000 eur. Inter chce ísť hore, bude preto potrebovať viac peňazí - teda viac partnerov, prípadne aj generálneho partnera a samozrejme vlastný štadión. Autor článku sa zamýšľa na areálom ŠKP v Dúbravke, areálom Spojov v Podunajských Biskupiciach, či areálu v Mierovej kolónii. Sám pán majiteľ Palenčár potvrdzuje, že so žiadosťou sa obrátili na Ružinov, ktorý odkúpil ihrisko na Sklenárovej. Palenčár hovorí o rokovaní s viacerými subjektmi, nič konkrétne ale neprezrádza, no potvrdzuje, že sa robí maximum pre návrat Interu naspäť do Bratislavy.
|
krtkosk 21.4.2021 00:46
ďakujem Apollo 
|
|
| 4129) |
Mišo SC |
|
|
 11.4.2021 08:33
|
| 4128) |
Tomi |
|
|
 10.4.2021 22:42
Mišo 11.4.2021 16:11
Boli roky, ked dávali rodičia svoje deti na futbal radšej do Interu, lebo to bola značka kvalitnej práce s mládežou. 
|
|
| 4127) |
Lineker |
|
|
 10.4.2021 17:13
Vinco 10.4.2021 18:02
Neverim....
|
|
| 4126) |
IPO.Interista |
|
|
 7.4.2021 09:41
Chcem sa vrátiť k tomu čo tu načal Dusike
"Dnes je v denníku Šport rozhovor s novym majiteľom Interu P. Palencarom stoji za prečítanie..."
Harvey aj iný tu spomínajú Pasienky, možno by bolo dobré keby sa Palenčár skúsil spojiť s primátorom Bratislavy Vallom, kvôli návratu FK Inter do Bratislavy, je mi jasné že nie je pán všemocný a nemusíme s ním so všetkými jeho krokmi súhlasiť ale zdá sa mi, že je čo sa týka Bratislavy dosť aktívny a súčasťou mesta je aj šport a nemusíme sa tu baviť o tom že Inter a nie len futbalový čo sa týka športu neodmyslitelnou súčasťou Bratislavy je. To naozaj značka Inter urobila a robí pre Bratislavu, Slovensko a ČeskoSlovensko tak málo, že nestojí za povšimnutie aspoň v najvyšších mestských kruhoch? Nie len ukazovať sa v TV a nechať sa fotografovať s našimi športovcami keď sú na vrchole aj keď na ich úspechu nemám žiadny podiel a keď je po sláve už ma zas nezaujímajú tak ako ma nezaujímali pred slávou.
Harvey 9.4.2021 08:56
Ako si spominam dobre, tak s Vallom sa uz o tom jednalo, a Vallo jednoznacne chcel mat Inter v Bratislave (jeho spevak z Pary - Laski je predsa Interista, neviem ako je na tom sam Vallo). Neviem kam sa toto pohlo odvtedy. Skor si asi myslim ze schodnejsie by bolo sa dohodnut na tom stadione v Ruzinove so starostom Ruzinova...
|
Drak 9.4.2021 09:02
Pre tretiu ligu by mohol byť zaujímavý aj štadión v Rači.
|
Mišo 9.4.2021 15:04
Chápem, že z hľadiska nostalgie si niekto môže želať návrat Interu na Pasienky, ale podľa mňa je to úplne nereálne a pre Inter aj kontraproduktívne a to hneď z niekoľkých dôvodov: 1. ich odkúpenie by stálo niekoľko miliónov, možno niekoľko 10 miliónov 2. bez urážky, ale momentálne je to ruina, potrebovali by ďalšie nemalé investície do opravy, 3. je to nefutbalový štadión, lepšie je mať štadión čisto futbalový, 4. tak veľký štadión Inter ani nepotrebuje. Pokiaľ ide o Valla, tak pochybujem, že by v BA pretlačil kúpu Pasienkov, aj keby veľmi chcel, lebo by to bola obrovská investícia, čo som už vyššie spomínal. V takýchto veciach primátor nemôže jednať svojvoľne, je tu aj zastupiteľstvo, kde by to určite neprešlo. Ale je hanba, že mesto ako Bratislava nemá vlastný mestský štadión. Aspoň o tom neviem. Ja som tiež niekde zachytil Vallové reči ohľadom športu, ked nastúpil, ale veľa sa v tomto ohľade neurobilo. Osobne si myslím, že je v silách BA vybudovať mestský štadión s kapacitou do 5000 ľudí s adekvátnym zázemím, čo sa týka tréningových plôch a pod., kde by mohli hrať viaceré menšie futbalové kluby z Bratislavy.
|
IPO.Interista 10.4.2021 12:03
Mišo: nemyslel som tým, že by sme sa mali vrátiť práve na Pasienky ale do Bratislavy a k tvojím bodom k návratu na Pasienky:
1. ich odkúpenie by stálo niekoľko miliónov, možno niekoľko 10 miliónov
- naozaj velký a asi aj rozhodujúci problém
2. bez urážky, ale momentálne je to ruina
- máš pravdu, ale vieš čo? Ja som už tak klesol, že by som bral aj tu ruinu a chodil na ňu ak by nebola iná možnosť
3. je to nefutbalový štadión
súhlasím, roky som závidel Petržalke ich futbalový stánok, ale u mňa platí to čo som písal v bode 2 k tej ruine.
4. tak veľký štadión Inter ani nepotrebuje
- moja odpoveď tá istá.
A neviem nie som znalec, že čo by bolo lacnejšie, rekonštrukcia Pasienkov alebo nový menší štadión, Bratislava potrebuje aj štadión s atletickou dráhou čo mi na Interi vždy vadilo ale neviem či sme v situácii keď si možme vyberať, skor si myslím že sme v situácii, zober čo sa naskytne lebo nebudeš mať nič :(
|
|
| 4125) |
David |
|
|
 31.3.2021 20:46
Inter - Kalinkovo sobota 3.4. 16:30
Konečne je zase futbal! INTER DO TOHO!
Vinco 31.3.2021 21:00
Playstation ?
|
David 31.3.2021 22:01
No dobre, oje**l som sa. Na flashscore.sk su uvedene zapasy 3.ligy v programe na sobotu ale zjavne je to len pôvodne rozlosovanie spred korona uzavierky.Naco to tam maju zverejnene, len pobláznia cloveka
|
Vinco 1.4.2021 16:41
Ved poho....hned som hladal, ci mi nebodaj cosi neuslo.
By som veru aj isiel na nejaky zapas...
|
|
| 4124) |
Červenka |
|
|
 29.3.2021 10:50
Božie mlyny melú pomaly, ale isto.
NAKA zasahuje v dome podnikateľa Chrenka. Akcia má súvisieť s násilným zločinom
Ivan Chrenko je väčšinový vlastník developerskej skupiny HB Reavis Group. Prehliadky domových a nebytových priestorov majú podľa zdroja televízie Joj vykonávať vyšetrovatelia v rozsiahlej rezidencii v Marianke.
[ www.aktuality.sk]
krtkosk 29.3.2021 11:51
No aké pekné správy hneď z rána... Nech ho zavrú a narozpráva, ako s kmotríkom "podnikal" a môžu sedieť potom spolu... Takíto ľudia si nič iné ani nezaslúžia.
|
Tomi 29.3.2021 15:10
Planý poplach, už to aktualizovali, ide asi len o jeho exmanželku...
|
Enten 29.3.2021 20:12
Netrep. V Interi sarapatil Lubomir, ten s tymto Ivanom nesuvisi.
Tomi, sprav paraadek.
|
Tomi 29.3.2021 20:34
Veď nenapísal, že pôsobil v Interi 
|
Červenka 29.3.2021 21:01
Štatutárny orgán:
predstavenstvo
(od: 20.04.1999 do: 16.02.2000)
predstavenstvo
(od: 22.12.1998 do: 19.04.1999)
Ivan Chrenko - podpredseda predstavenstva
Bartoškova 5
Bratislava
(od: 22.12.1998 do: 16.02.2000)
Ing. Ľubomír Chrenko
Mateja Belu 6
Bratislava
[ orsr.sk]
|
Dusike 29.3.2021 21:42
Majitel CHRENKO CO BOL V Interi bol v uplne inej firme to meni on
|
Červenka 30.3.2021 15:13
Oni sú klan. Musíš sa pozrieť do obchodného registra a uvidíš v koľkých firmách sú Chrenkovci.
|
|
| 4123) |
Dusike |
|
|
 25.3.2021 18:22
Dnes je v denníku Šport rozhovor s novym majiteľom Interu P. Palencarom stoji za prečítanie...
fanusik 25.3.2021 20:36
Treba to dat sem na stranku.
|
Mišo 25.3.2021 21:57
Ano, treba sa podeliť o informácie.
|
krtkosk 26.3.2021 00:24
Sympatický článok. Veľa vysvetlil. Moc peňazí nemáme, ale vyrovnávame resty ešte z 2. ligy a na fungovanie klubu nebude mať vplyv ani to, ak by sme nenašli generálneho sponzora. Prvú ligu sám neutiahne, snaží sa klub vrátiť do Bratislavy. Pekné.
Z jeho slov mám pocit, akoby to myslel úprimnejšie, ako predtým Hasoň, aj keď ten na začiatku to tiež myslel úprimne, aj na zápasy chodil, aj šály nosil, aj syna na zápasy brával, ale potom to akosi vyprchalo. Tak snáď to nevyprchá a budeme jedna veľká rodina v rodinnom klube
Nech žije INTER!!!
|
Harvey 26.3.2021 11:34
Pozitivne je ze s Holandanmi a hlavne s TN sme skoncili, len treba Taldu poslat kade lahsie a najst GM ktory to vie robit, a ktory napr. vie najst spravneho generalneho sponzora...
|
Tomi 26.3.2021 11:58
Vrátiť srdciarov do klubu - Kraťa, možno Šuchiho.
|
Mišo 26.3.2021 18:10
Dúfam, že sa naozaj zmení komunikácia s fanúšikmi, lebo v poslednej dobe to už bola totálna bieda. Článok zaujímavý, uvidíme čo sa bude diať, len nechápem, prečo chcú ísť furt všetci hrať na Tehelné pole. Hnus. 
|
Ďury 27.3.2021 09:15
Len jednu otázku: Prečo je v ORSR stále všetko po starom?
|
Peter 27.3.2021 11:51
Ešte nestihol vymeniť ľudí, ktorí sú zodpovední v ORSR. Potrebuje čas na postupnú výmenu ako píše v rozhovore.
|
Tomi 27.3.2021 12:41
Tiež si myslím, v ORSR sa neuvádza akcionár.
|
Ďury 27.3.2021 18:28
@Peter @Tomi Ďakujem za odpoveď. Inter do toho!
|
David 28.3.2021 13:23
Mišo. Preto lebo Tehelné pole je jediný štadión ktorý spĺňa podmienky na prvú ligu a medzinárodné zápasy. A na veľmi,veľmi dlho aj zostane jediný. Ale náš to príliš nemusí trápiť, keďže mi sa tam tak skoro aj tak nedostaneme.
|
Harvey 30.3.2021 10:18
Najvyssiu ligu splnaju aj Pasienky, ale tie su uz pospinene belasou farbou... uvidime co bude a nebude mozne...
|
David 30.3.2021 19:50
Obávam sa že s Pasienkami sa na šport už veľmi nepočíta.
|
Harvey 6.4.2021 13:14
Pasienky su podla toho co viem zona urcena na sport. Obchodak uz vedla Vivo je polovica obchodov zatvorena (este pred krizou) takze novy "Polus" uz nema zmysel stavat, a vilova stvrt neprejde, nie je to koncipovane ako zona na byvanie... ked uz tak zburat a postavit novy stadion pre ine sporty, ale na co? Hokejovy a futbalovy kusok odtial stoji, a hala Pasienky takisto... co z toho spravia golfove ihrisko?
|
|
| 4122) |
Lineker |
|
|
 21.3.2021 10:12
Cucko 21.3.2021 11:26
Bubenko je trener s velkym P po tom, co s Interom dokazal.
|
Mišo 21.3.2021 15:37
Všetko najlepšie prajem.
|
|
| 4121) |
Hakan |
|
|
 19.3.2021 17:00
|
| 4120) |
Peter |
|
|
 14.3.2021 00:14
Dnes sa dožíva krásneho životného jubilea 70 rokov výborný človek, futbalista, tréner a funkcionár Interu Jozef Šajánek. Veľa zdravia a elánu Jožko.
Ferjenčik 14.3.2021 13:58
Patrí mu obrovská vďaka za všetko čo pre Inter urobil.
Gratulujem!
|
krtkosk 14.3.2021 18:44
Pripájam sa ku gratulácii! Pevné zdravie a veľa šťastných chvíľ v živote prajem a ďakujem za všetko pre žlto-čiernych!
|
|
| 4119) |
dury |
|
|
 12.3.2021 20:37
Tomi, už daj preč ten Flash doplnok
Tomi 13.3.2021 19:30
Áno, už mám rozrobené náhradné menu, len nie a nie sa k tomu dostať.
|
|
| 4118) |
Inka |
|
|
 11.3.2021 16:18
Do pozornosti!
Na postup z 3. do 2. ligy bude tento rok stačiť odohrať kompletnú jesennú časť, t.j. ešte 4 kolá dohrávok. Podľa vyjadrenia prezidentov 3.ligových klubov v ankete,ktoré vedú ligy , Rohožník urobí všetko preto, aby si mohol v prípade prvenstva tento postup uplatniť.Podľa prezidenta klubu sa spolieha najmä na priaznivé vyžrebovanie týchto zvyšných zápasov a domáce prostredie.
krtkosk 14.3.2021 18:45
Ako super, keby bol Inter prvý s takým rozlosovaním, tiež by stačilo dohrať 4 kolá? 
|
Inka 14.3.2021 20:08
Pozri: sportnet.sme sk futbalnet z 10.03.2021, článok "Lídrov tretích líg celoslovenská súťaž láka. Chcú sa pobiť o postup."
|
Harvey 15.3.2021 11:03
Cize mame vsetko vo vlastnych rukach, ak vyhrame vsetky 4 zapasy postupime my 
|
Harvey 15.3.2021 11:30
Dalsia vec, na 2. ligu potrebuju mierne Rohoznici investovat do stadiona... je tam vela kriterii co musia byt splnene... ale myslim ze by to dali... a hlavne musia doplnit kader, s tymto co maju nemyslim ze stacia na 2. ligu... tieto obe veci by platili aj pre nas samozrejme...
|
|
| 4117) |
Drak |
|
|
 10.3.2021 15:51
Fraška - slovenský pohár
[ sportnet.sme.sk]
Ešte dobre, že sme sa tam neprihlásili.
Blind 10.3.2021 18:36
...niekto mal v Interi isto víziu, že to nemá zmysel a mal pravdu 😆...ale vážne, je to pekný podraz voči tým vylúčeným klubom...sa tu hore-dole testujeme a zväz (štát alebo už neviem kto) nevie zabezpečiť pravidlá na pár PCR testov (hoci aj 2x +karanténa aj na pár dní ak treba) pred zápasmi...ľahšie je ich hneď "potopiť" bez šance  ...
|
Dávid 11.3.2021 11:12
Aký fraška,aký podraz? Veď tie kluby trénujú v obmedzených podmienkach a nehtaju vobec ziadne zapasy. Odohrat to len pre to aby sa hralo je nezmysel. Ich superom to nic neda a tito si mozu dat do analov ze odohrali sme zapas s prvoligistom. Zapas urovne pripravaku. Nedajboh sa tam niekto zraní. Toto nam treba? Ak to bude tak ako sa pise v clanku ze tie klubu budu nasadene tam kde teraz koncia tak je to pre nich len dobré. Buducu sezonu by sa az sem nemuseli dostat a popripade by mohli dostat prijatelnejsieho supera. Je pravda ze pre kluby z nazsich sutazi su taketo zapasy sviatkom ale za zavretymi dverami to nema absolutne ziadny zmysel ani vyznam. Toto rozhodnutie je v momentalnej situacii uplne logicke. Je to takto spravne.
|
Drak 11.3.2021 15:20
A nebolo by lepšie úplne zrušiť súťaž? A miestenku v EL určiť cez poriadenie v lige?
|
Dávid 11.3.2021 15:41
Kvôli nepokračovaniu klubov z nižších súťaží? Bol vôbec za posledných 15 rokov nejaký treťoligista aspoň v štvrťfinále?
|
Blind 11.3.2021 15:55
...podraz je to preto, že sa pravidlá menia počas rozohratej súťaže (no a čo, keď majú nižšiu kvalitu) a aj vo vyspelej krajine súťaž zvaná Premier League tiež štartujú účastníci nižšej ligy ajkeď majú nižšiu kvalitu a nikomu to tam nevadí?...Kovid nekovid podraz to je a je úplne jedno ako to v minulosti končievalo...ak sú pravidlá určené (a je jedno akej kvality) vopred, tak majú zostať rovnaké dokonca (alebo nech to zrušia tento rok úplne - bez viťaza)...nech si ich potom zmenia ak to niekto schváli, ale nie tak ako sa to práve niekomu hodí a v priebehu súťaže...súhlasím s Drakom - EL nech teda radšej pridelia cez poradie v najvyššej lige a nie vylúčením nižších líg...
|
Červenka 11.3.2021 23:17
Vie niekto aj zmysluplne vysvetliť, prečo sa ten Slovenský pohár nazýva "CUP", keď je slovenský?
A prečo sa nazýva ešte aj SLOVNAFT, keď tá rafinéria vo Vlčom hrdle v Bratislave, bola predaná skupine MOL, Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
Obávam sa, že to nevie ani Ľudovít Černák, bývalý majiteľ ŠK Slovan Bratislava, a zároveň aj bývalý minister hospodárstva, ktorý ten Slovnaft predal Maďarom.
|
Dávid 12.3.2021 10:48
Blind, ty myslíš FA cup. Aj tam je najprv kvalifikacia ktoru hraju timy z najnizsich urovni. V Anglicku su profesionalne alebo aspon poloprofesionalne kluby po 5 ligu. Anglicko absolutne nemozes porovnavat so slovenskymi reáliami
|
Blind 13.3.2021 13:16
...aj v okolitých krajinách hrajú pohár amatéri...ide mi však o pravidlá...mali pohár tento rok zrušiť, alebo odložiť o rok ako Španieli myslím  ...
|
Mišo 13.3.2021 13:21
V Španielsku sa pohár tento rok hrá.
|
David 13.3.2021 18:05
Španieli odložili len finale. A amatersky klub nema ziadny dosah na rozdelovanie miest do EL. Nikdy sa ziadny nedostal tak daleko aby ho vobec brali vazne a ani sa nedostane.
|
Mišo 13.3.2021 21:05
Ved v ten link potvrdzuje, že tento rok sa španielsky pohár hrá.
|
Blind 15.3.2021 21:51
...ešte raz...ajkeď "len" finále odložili, stále je to odklad o viac ako rok...žiadne "len" na tom nič nezmení...
|
Mišo 16.3.2021 10:32
Ešte raz, minuloročné finále odložili o rok, tento ročník sa normálne hral, sám som v TV videl niekoľko zápasov.
|
Blind 16.3.2021 12:07
...vidíš Mišo, My sme sa dohodli  ...reagoval som skôr na Dávida...
|
Mišo 16.3.2021 12:27
Ok, nevedel som na koho je to reakcia. 
|
Dávid 17.3.2021 21:54
Však ja viem o tom ze tento rocnik sa hral.Odklad sa tykal finale. Ale ani Spanielsko by som so Slovenskom neporovnaval. Navyse tam je futbal nabozenstvom.
|
|