|
Meno |
Príspevok |
3815) |
Blind |
|
|
 21.9.2019 16:22
...21.min gól Inter...0-1...
krtkosk 21.9.2019 16:34
začali sme dobre, len to dotiahnuť do úspešného konca. Nech žije INTER!!!
|
Interfan 21.9.2019 16:35
0:2
|
Blind 21.9.2019 16:44
...takmer 0-3 Majty...ale obsajd odmával...na O-2 bol vlastný gól...
|
krtkosk 21.9.2019 16:48
Tak dnes hádam dobre... 
|
Blind 21.9.2019 17:06
...0-3 48.min...
|
fanusik 21.9.2019 17:28
Treba si pozriet zostavu... tych nasich dorastencov minimum.
|
fanusik 21.9.2019 17:30
To minimum je 1
|
Jozef
21.9.2019 17:31
Takmer vsetci dorastenci su na lavicke
|
Fanušik65 21.9.2019 17:32
Chudý-Lorincz,Doufikar,Toth,Kochan,Majtan,Nuno Lopes Kadák, Petráš Lamine Kapuadi
|
Belo 21.9.2019 17:33
Presne takuto reakciu som ocakaval! Chlapci,kolko mate rokov?  INTER DO TOHO!!!
|
Krtkosk 21.9.2019 17:52
Dobre to je, my s belom dme spokojni  Nech zije INTER
Dnes minimalne vysledok na paradu! Tak to ma byt kazdy tyzden!
|
Blind 21.9.2019 17:52
...koniec 0-3...
|
Fanušik65 21.9.2019 17:55
Gratulujem k víťaztvu. Nech žije Inter!
Nasledujuce kola budeme hrať bez pomoci Trenčína, zápasy v rovnaký deň.
|
eddie 21.9.2019 17:57

|
Krtkosk 21.9.2019 22:09
to Fanusik65: to sa este moze zmenit. Ked dame poziadavku na zme dna, musia nam vyhoviet, rovnako ako vlani menil Trebisov dni kazdu chvilu a hrali sme aj piatky kvoli tomu.
|
Fanušik65 22.9.2019 07:21
to Krtkosk dík, ja som si myslel že ti polatí na 1 a 2 ligu a týka so to aj tretej.
V majstrovských súťaţiach nie je moţné
stretnutie druţstva klubu niţšej súťaţe, v ktorom štartujú hráči druţstva klubu vyššej súťaţe na
základe dohody o striedavom štarte hráčov, odohrať v rovnaký deň ako stretnutie druţstva klubu
vyššej súťaţe, ak sa kluby nedohodnú inak.
Dúfam že žiadosti podajú v čas.
|
Milan 22.9.2019 07:39
Ak žiadosť nepodali tak už je neskoro. Žiada sa 21dni pred. Potom už len so súhlasom súpera najneskôr 10 dni pre. Žiadosti v termíne kratšom nemusí ŠTK akceptovať. V prípade kolízie by to však mohli urobiť. Zasa manažment Interu - kolízii predsa museli vedieť už v júli - ibaže by si nevšimli.
|
|
3814) |
Interfan |
|
|
 21.9.2019 16:21
21min Petráš 0:1
|
3813) |
fanda |
|
|
 20.9.2019 13:47
Kedy konečne pochopia niektorí tu dookola opakujúci nezmysly ( belo, trifonov duch), že inter sa bez Trenčína nikam sám nepohne? Spojenie s Trenčínom malo aj má svoje negatíva t.j. v minulosti Slezák, Ančič, skončenie niektorých hráčov ako napr. Pico Petráš, v súčasnosti musí hrávať slabý Doufikar, Olesandr Vojtuk ( aj keď proti Malackám nehral ), nemohol prísť Maťo Krnáč.
Ale má to aj svoje pozitíva t.j. uzavretá dohoda o striedavom štarte, hráči ako Chudý, Lamine, Petráš, Kadák sú určite veľkým prínosom, teda hlavne Chudý.
Povedzme si úprimne, že bez Majtana( konečne nejaký comeback ), striedavých hráčov z Trenčína, najmä Chudého, ktorý nám vychytal víťazstvo proti Lužnej a Malackám je káder Interu na 4. ligu.
Pochopte konečne , že Váš sen o hraní s odchovancami so žltočiernym srdcom , tak ako to funguje v Žiline je úplne fiktívny. Vždy rozhoduje ten kto platí, tak to žiaľ funguje v kapitalizme. Bez Trenčína sa ďalej nepohneme a nikdy by sme bez neho ani 2. ligu nehrali.
Trifonov Duch- si verný dlhoročný fanúšik, koľkokrát v príspevkoch spomínaš históriu, tituly a pod. Uvedom si, že už nemáme milióny zo Slovnaftu, ani manažéra Jančeka, ktorý vedel zohnať akékoľvek posily.
Buďme radi, že sme po vypadnutí nedopadli tak ako napr. Lokomotíva Košice, ale že ďalej fungujeme.
krtkosk 20.9.2019 14:37
Zabudl si na jeden uhol pohľadu. Nie každý chce hrať 2. ligu za každú cenu. Tí dvaja tebou spomínaný chcú radšej žlto-čiernych odchovancov a štvrtú ligu. Je to vec názoru, ja s takýkto nesúhlasím.
Tiež nesúhlasím, že bez Trenčína by sme 2. ligu nehrali. Hrali, akurát možno len rok. Tretiu by sme uklikali s kýmkoľvek. Na tú sme peniaze vždy mali a aj máme.
Spomínaš zaujímavú vec. Vždy rozhoduje ten, kto platí. U nás rozhoduje Trenčín, aj platí Trenčín? Lebo navonok Generálny z Trenčína, čo rozhoduje o hráčoch, kto tu bude a kto nie. Trenčín posiela hráčov, ktorý sem pôjdu hrať zápas, Trenčín dosadil mládežníckych trénerov a teraz ich posunul na hlavných v Áčku. Trenčín smeruje mládežnícku základňu, ako má hrať, akým štýlom. Podľa tohto Trenčín dáva aspoň 80% financií. Dáva aspoň polovicu? Čo ja viem, tak majiteľ pán Hasoň dáva viac, ako Trenčín, tak mi to akosi nesedí s tým, kto platí, tak aj rozhoduje. Trenčín si platí hráčov a tým to celkom skončilo, nie je to rovnocenné partnerstvo a ešte keď sem chce ísť chytať odchovanec prvoligista, tak ho sem Trenčín nezoberie. Aj keď Chudý je extratrieda, klobúk dole, radosť pozerať.
Nemáme štadión, nemáme svojich kvalitných hráčov, hráme posratú tretiu ligu, túto sezónu by som nejaké príspevky Trenčína neospevoval. Keď sa postúpi a budeme hrať o rok o postup do prvej ligy ako Dubnica, ktorá na Trenčín zvysoka prdí a je od neho 15km, tak potom sa môžeme začať baviť, čo nám spolupráca priniesla. V tejto chvíli nič. Nádej, že možno o rok budeme hrať 2. ligu, skade sme počas spolupráce s Trenčínom vypadli, takže posun žiadny a to je všetko. Máme nádej, bez Trenčína by sme nádej nemali. To je zatiaľ celé pozitívum, neviem, či sa to oplatí všetko robiť kvôli nádeji. Dubnica je príkladom, že sa to dá aj inak, keď sa to chytí správne.
|
Mišo 20.9.2019 14:59
Neviem, či by si fandom spomínaní fanúšikovia uspokojili so 4. ligou. Pamätám si tu tie komentáre, keď sme nevedeli postúpiť zo 4. alebo 3. ligy. Ťažko povedať, či má spolupráca s Trenčínom viac pozitív alebo negatív, každopádne fanda podľa mňa poukazoval na neustálu a bezobsažnú kritiku Trenčína, pričom nikto nenavrhne reálnu a udržateľnú alternatívu fungovania Interu. Kritika bez toho, aby kritici ponúkali riešenia je na nič.
|
interista 20.9.2019 15:06
to krtkosk- fanda má žiaľ kus pravdy.
Veta:
,,Tí dvaja tebou spomínaný chcú radšej žlto-čiernych odchovancov a štvrtú ligu"
...Len aby im na tej 4. lige nebolo smutno, lebo tam budú určite sami, ak nepočítam rodinu, frajerky hráčov, lebo tí budú chodiť aj 10 rokov na 6. ligu.
K tvojej vete: Dáva aspoň polovicu? Čo ja viem, tak majiteľ pán Hasoň dáva viac, ako Trenčín, tak mi to akosi nesedí s tým, kto platí, tak aj rozhoduje.
... Keď prídeš na futbal, viacerí ti povedia ako je údajne nastavené financovanie,ďalší chod klubu a ktorý majiteľ má akú úlohu od tejto sezóny.
Čo sa týka vypadnutia z 2. ligy:
V Rohožníku som stretol otca jedného z našich bývalých hráčov, čo mi povedal, ti môžem povedať osobne. To bol dôvod vypadnutia.
Mňa štve aj to, že okrem Jožka Barmoša, všetkých ostatných interistov- trénerov a funkcionárov z klubu vyhodili. A že Maťo Krnáč nemohol prísť, to ma tiež dostalo, hoci Chudý je ešte lepší.
Mne tí cudzinci až tak nevadia, pokiaľ budú prínosom, ako bol Issa alebo teraz napr. Lamine.
|
Igor76 20.9.2019 16:41
Podľa mňa Inter, keď postúpil do druhej ligy, nezískal ekonomicky asi nič. Mám na mysli nejakých sponzorov, niekoho, kto by do takej značky a slávneho klubu, ktorý postúpil do druhej ligy dá nejakú finančnú injekciu napríklad na nákup nejakých tzv. druholigových skúsených hráčov, ktorí by ten Inter v tej druhej lige etablovali a postupne ho ťahali do prvej lige. A boli by to pochopiteľne hráči, ktorí by boli kmeňoví hráči Interu. Napríklad Majtán mohol hrať za Inter pred 2 rokmi alebo Krnáč a tak podobne. Žiaľ to sa nestalo, asi z finančných dôvodov a pretrvájucej spolupráci s Trenčínom a ich nekonečnými hosťovačkami ako na blšom trhu. Prídu hráči z Trenčína, odídu hráči z Trenčína a tak doookola. Väčšinou aj kadejakí mladíci z cudziny.
Tiež ma zaráža, že v polmiliónovej Bratislave si Inter nedokázal vychovať tzv. nových interistov. Dubnica s 25 000 obyvateľmi hravo preskočila Inter, je lídrom druhej ligy s normálnymi kmeňovými hráčmi a nie je odkázaná na rôzne hosťovačky. Ja viem, Bratislava je špecifická – minimum futbalových trávnikov, problémy so štadiónmi a asi aj mládež, ktorú viac ako šport baví počítač, nákupy v obchode, televízia a veľa iného. Respektíve tu sa môžem mýliť, neviem ako to presne je, kto a akí žiaci, dorastenci hrajú alebo hrali za Inter, aké sú to alebo nie sú talenty, kto ich trénuje atď.
Niekedy mám pocit, že ten Inter len tak prežíva a možno ani nevie ako. Nemám teda prehľad, ako to tam funguje po ekonomickej stránke, ale asi nie príliš ružovo, veď keby to bolo lepšie, tak Inter mohol hrať ďalej v druhej lige s posilami v zrelom veku, na ktoré asi určite neboli peniaze. Však keby boli, tak by vedenie asi kupovalo posily a nechcelo by vypadnúť po dvoch rokoch z druhej ligy. A tak si Inter žije s touto spoluprácou s Trenčínom a je odkázaný na milosť alebo nemilosť tohto klubu, koho mu pošle, nepošle ?
Apropo Majtán. Odchovanec, hráč v zrelom veku a aké super služby Interu robí. Škoda, že takých Majtánov Inter nenašiel v čase, keď pôsobil v druhej lige. Toto tak Inter potreboval v druhej lige a neprišlo to - zrelí skúsení hráči, asi nemali začo prísť, neboli peniaze, sponzori......
|
Fanušik65 20.9.2019 17:11
To Igor 76 - veľmi výstižné a výborné celkové zhodnotenie Interu, len jednu vec by som snad dodal a na tom sa asi zhodneme všetci že všetko je o peniazoch aj to či budeme hrať v BA. Ta Bratislava je teraz to čo potrebujeme najviac.
|
krtkosk 20.9.2019 17:18
Igor76 to napísal pekne. Ja nemám čo dodať.
to Interista: tak už v 2. lige sa hovorilo, že na 3. ligu po dedinách chodiť nebudeme a chodí sa, zatiaľ, aj keď pomenej.
Vypadlo sa preto,že nebola chuť sa zachrániť. Videl som Šulca, ako sa mu nechcelo ani zívať, nie to ešte trafiť bránu. Celé sa to viezlo,ja to len z diaľky vidím tak, že neboli peniaze na 2. ligu. Všetko je o peniazoch, ako sa tu píše.
Len nerozumiem tým tlačovkám o konsolidácii a v tejto sezóne o boji o 1. ligu a zatiaľ sa trasieme, či vôbec dokážeme v kľude vyhrať tretiu.
Ja chcem túto sezónu postúpiť, nemôžeme hrať predsa 3. ligu, čo sme Dúbravka či Lamač? Je jasné, že bez hráčov z Trenčína sa to nepodarí, tento rok mi tá spolupráca nevadí, ak prinesie požadovaný výsledok. Otázka je, budú peniaze na 2 ligu o rok, ak neboli vlani? Lebo nič sa zatiaľ od minulej sezóny nezmenilo.
|
Belo 20.9.2019 17:35
Ja sa len usmievam!  pred rokmi mi Chrenko a ten maly tlsty rozhodca z Devina,tiez vraveli aby sme sa nebali a ze vsetko bude v poriadku!Ako sme dopadli za pol roka? 
|
krtkosk 20.9.2019 17:38
Však Chrenko s Lônčíkom sa nebáli, nemal si sa ani Ty  nespomínaj ich, ešte sa náhodou vrátia... Keď tu už mohol byť Slezák, môže prísť aj Lônčík funkcionárčiť 
|
Trifonov duch 20.9.2019 17:51
Krteček, ako je to s trestom SFZ a BFZ?
Ak to nemplatí na 3.ligu, máme na pol roka "bohovskú" posilu: [ futbal.pravda.sk]
|
Milan 20.9.2019 21:28
Triconov duch - dostal zákaz výkonu športu to platí pre všetky súťaže. Často sa tu spomína ako problém Stupava, som zvedavý ako bude od jari praskat vo švíkoch štadión v Podunajských Biskupiciach.
|
Krtkosk 20.9.2019 21:32
Fu Trifonov duch, vsetko viem, ale toto nie  asi bude mat Milan pravdu. Viem, ze ak Ta vyluvia v BFZ, nemozes hrat ani v SFZ, ale naopak??? Ostanme pri tom, ze Milan ma pravdu  z posily nic nebude. Smutne co sa stalo, verim, ze mu nohu dolamat nechcel...
|
Krtkosk 20.9.2019 21:35
Este otazka na Milana, ak dostane hrac v lige trest, europsky pohar hrat moze. Tam ma tiez zakaz sportovej cinnosti a europu hra. Aj vcera Turek tak hral, co dostal v Turecku 3 zapasy, mohol hrat v Europe.
My sme tiez amaterska sutaz, nech nehra profesionalne, amatersku sutaz moze 
|
Milan 21.9.2019 00:04
Ak ide o pozastavenie výkonu športu na určité časové obdobie nemôže nastúpiť za žiadne družstvo klubu,ktorého je členom. Je pravda, že sa tam nerieši možnosť striedavého štartu, ale to je asi akoby hral za niektoré z družstiev svojho klubu. Čl.17 disciplinárneho poriadku.
|
Ďury 21.9.2019 13:18
Nedá mi..., tak reagujem
Robo: tak neviem, či je to irónia, alebo by ti nevadil anglický hráč? Hmmm...
Ad štadión: niekto viac informovaný púšťa perie
Pekný deň a dnes na Báhoň, Inter do toho!
|
krtkosk 21.9.2019 16:34
Nevadil by mi anglický hráč, mal by mi? Ak by hral dobre a postúpime, nech hrá. Neverm, že je taký vymletý, že mu tú nohu zlomil schválne, ako píše, šiel do sklzu a nevidel ho. nevidel som ten zákrok, neviem...
|
|
3812) |
feri |
|
|
 18.9.2019 20:07
Dnes som to videl od 20.minuty (stav bol 0-1), v prvom polcase Inter velmi slaby, velke diery v obrane mal ...10ka Malaciek Tenton Yenne si robil co chcel .. kludne mohlo byt 0:3 po polcase, nastastie velmi dobre zachytal Chudy, tri golovky minimalne chytil ..
Druhy polcas bolo vsetko inak, v 53. minute za zranil Yenne a Malacky uplne odisli .. Inter ich dost dlho nepustil z vlastnej polovice a vitazstvo 4:1 zasluzene (za druhy polcas).
Na jednotku dnes hral Chudy, a opat aj Majtan, ten je o uroven vyssie. a aj Toth frcal pri ciare ako rychlik z jednej strany na druhu ..
Na mladych ako Petras, Majcher, Polak je vidno, ze su este mladi a krehki .. ale vsak oni zosilneju a bude to dobre.
fanusik 18.9.2019 20:22
Trener by mal dat viac sance dnes hral s cislom 4 - Majcher, striedal v 2.polcase , postavou mensi ale ma svoje tahy , sikovny.Ostatna omladina potrebuje hrat a naberat skusenosti , ktore im momentalne chybaju a je to vidiet.Ano hrac z Malaciek c.10 velmi sikovny neviem co tam robi ma na viac tiez omladina 19 rokov.
|
Milan 18.9.2019 21:02
Tenton Yenne je hráč Senice v rámci striedavého štartu
|
Krtkosk 18.9.2019 23:24
Malacky su na urovni Senca, ktorych sme rozbili s prstom v nose 6:0 a ich hraci vyzerali ako vycapny z bufetu poniektori a my sa trapime s Malackami?????? Ideme dole od zapasu k zapasu, miesto naopak 
|
Krtkosk 18.9.2019 23:30
Rovinka-Raca 2:5 Pezinok - Luzna 1:5 neviem, ako sme mohli vyhrat v tej Raci, asi nejakym zazrakom. V sobotu hrame v Bahoni, ak sa nezmatozime, tak nevyhrame a ak nam skontumuju ten Senec, tak sme uz teraz bod za Luznou. Cez vikend je aj Raca - Luzna tak niekto z nich strati body, mohli by sme sa odputat, ak sa zmatozime 
|
Fanušik65 19.9.2019 07:44
Inak povedané Malacky sú farma Senice. Včera hrali dvaja 10- Yenne a 21 - Julian Caro Sepulveda. Bolo by ich asi viac, keby Senica nehrala včera s Trnavou.Čo nevidieť 3.liga bude za chvílu sama farma. Inter do toho!
V Báhone to musíme dať.
|
Belo 19.9.2019 23:39
Jebem cele farmy! Pokial Inter nebude Interom, nema to zmysel!!!  A piste co chcete! 
|
krtkosk 20.9.2019 07:07
aby ste sa vy dôchodcovia nepototo  je to dosť biedne, ale môže byť aj horšie, vážte si kus túto demokraciu  Ešte furt sa to môže zlepšiť. Možno 
|
fanusik 20.9.2019 07:07
Mudrovat a mudrovat a mudrovat a co dalej...
|
krtkosk 20.9.2019 07:21
ďalej Báhoň ;)
|
ALEX 20.9.2019 08:37
Belo má pravdu !!!
|
fanusik 20.9.2019 09:38
Ano dalej Bahon - tak postavme v Bahoni muzstvo len z nasich odchovancov a uvidime co dalej..... mudrovat a ziadne riesenie to je ono.
|
krtkosk 20.9.2019 10:40
Kto tu vypráva o našich odchovancoch iba? Však nech hrajú tí, čo to vyhrajú, pohoda. Len nechceme byť naveky farmou Trenčína, z toho máme vyrážky. Inak je vščetko ako má byť, slniečko svieti, zajtra vyhráme. Na parádu 
|
fanusik 20.9.2019 13:05
Citaj prispevky a uvidis kto pisal aby hrali nasi odchovanci...
|
fanda 20.9.2019 13:47
Kedy konečne pochopia niektorí tu dookola opakujúci nezmysly ( belo, trifonov duch), že inter sa bez Trenčína nikam sám nepohne? Spojenie s Trenčínom malo aj má svoje negatíva t.j. v minulosti Slezák, Ančič, skončenie niektorých hráčov ako napr. Pico Petráš, v súčasnosti musí hrávať slabý Doufikar, Olesandr Vojtuk ( aj keď proti Malackám nehral ), nemohol prísť Maťo Krnáč.
Ale má to aj svoje pozitíva t.j. uzavretá dohoda o striedavom štarte, hráči ako Chudý, Lamine, Petráš, Kadák sú určite veľkým prínosom, teda hlavne Chudý.
Povedzme si úprimne, že bez Majtana( konečne nejaký comeback ), striedavých hráčov z Trenčína, najmä Chudého, ktorý nám vychytal víťazstvo proti Lužnej a Malackám je káder Interu na 4. ligu.
Pochopte konečne , že Váš sen o hraní s odchovancami so žltočiernym srdcom , tak ako to funguje v Žiline je úplne fiktívny. Vždy rozhoduje ten kto platí, tak to žiaľ funguje v kapitalizme. Bez Trenčína sa ďalej nepohneme a nikdy by sme bez neho ani 2. ligu nehrali.
Trifonov Duch- si verný dlhoročný fanúšik, koľkokrát v príspevkoch spomínaš históriu, tituly a pod. Uvedom si, že už nemáme milióny zo Slovnaftu, ani manažéra Jančeka, ktorý vedel zohnať akékoľvek posily.
Buďme radi, že sme po vypadnutí nedopadli tak ako napr. Lokomotíva Košice, ale že ďalej fungujeme.
|
|
3811) |
fanusik |
|
|
 18.9.2019 18:38
dnes zrejme nikto na zapase :(
Belo 18.9.2019 18:47
Kurva,to sme dopadli! Krtko nie je ,ja nie som ,David sa flaka,Dury?...Fanusik,prosime info! 
|
Vinco 18.9.2019 18:53
Prvy polcas ziva hruuuza, pokracovanie z Rohoznika, dalej neviem, musel som odist 
|
Fanušik65 19.9.2019 07:50
Po 1. polčase asi nemal nikto chuť písať.V 2. polčase som na to úplne zabudol. Sorry ale zvyknem písať aj B-čko ked vidím že nikto nepíše.. V nedelu to napravím. 
|
krtkosk 19.9.2019 13:37
ej veru, polepši sa nervy 
|
|
3810) |
starý fanúšik |
|
|
 16.9.2019 20:31
Doteraz ste "hajrá fanušikovia" nadávali, ako nám škodí Trenčín vo všetkom. Tí čo boli v Rohožníku sa mohli presvedčiť že náš výsledok závisí od Trenčína/síce neviem kto to tam rozhoduje určite nie majiteľ ten má iné starosti/, koho nám pošle okrem super brankára. Ak len tých čo boli teraz to nebude stačiť.Ako potom môže tréner pripravovať taktiku keď nevie kto vlastne bude hrať, ako hraje keď ho nevidí celý týždeň? Toto je stav v Interi navždy a preto nesnívajme a berme to ako realitu. Hajrá Inter
krtkosk 16.9.2019 21:05
hajrá 
|
Vinco 16.9.2019 21:16
Takze je to o odchode do historie....smutnom
|
fanusik 17.9.2019 11:59
.Negativna reakcia na Trencin bola hovorim bola opravnena vdaka nasadenemu asistentovi - postupne rozdrbal muzstvo hracov povyhadzoval a postupne miesta v zostave podostavali hraci z Trencina niektori slaby priemer.Hra sa zmenila na dominanciu ale vysledky dole vodou V dnesnej situacii sa bez Trencina nepohneme smerom hore.Bohuzial je to tak.Aspon ked posielaju hracov je to lepsia kvalita ako predtym takych hracov ako brankar Chudy ci zaloznik Lamine za nas z Trencina nehrali.Najma zaloha ked tu neboli hraci z Trencina vobec nefunguje - posledne 2 zapasy.Majtan ma miesto na hrote nie niekde z zalohe. Popri Trencanom sa lepsie hraje aj nasim odchovancom, ktori potrebuju hrat hrat ale bez hracov z Trencina to zatial nie je ono. Vsetkym nech zije Inter a niekedy v blizkej buducnosti v 1.lige.
|
David 17.9.2019 21:06
hurá fanúšikovia keď už, čo sme my skurvení maďari,mongoli či za koho sa vlastne pokladajú?
|
|
3809) |
Krtkosk |
|
|
 15.9.2019 17:06
Goooool 30. minuta Majtan z penalty 0:1. Predkopol si nas kus loptu v 16ke a bol skoseny, ze uplne cista. Rohoznik mal vsak v prvej polhodine viac sanci a viac z hry, takze stastne vedenie zatial...
MisoSC 15.9.2019 17:12
Výborne! Zdá sa však, že to nebude jednoduchė udržať.
|
Krtkosk 15.9.2019 17:29
Polcas 0:1 Rohoznik po gole uz tak neutocil, ale tesne pred prestavkou mal zase velku sancu. Chudy zo 2x v prvom polcase zazracne zachranil. Domaci dohravaju suboje, su tvrdy, rozhodca im to pusta, vacsinou nereaguje, tak uvidime, co prinesie druhy polcas. Patrilo by sa dat este zo 2 goly...
|
Krtkosk 15.9.2019 18:09
Tak tragedia. Prave sme z penalty dostali na 2:1. Nastrelili nam ruku v 16ke a rozhodca piskol. Rohoznik je lepsi, my nehrame vobec nic, nevieme si prihrat a domsci zasluzene vedu. Smutne 
|
MisoSC 15.9.2019 18:27

|
Krtkosk 15.9.2019 18:30
Koniec 2:1 
|
Krtkosk 15.9.2019 18:31
Po katastrofalnom vykone  jeden gol z penalty...
|
Klára 15.9.2019 19:53
Nuz, co uz. Zas budou mit rohozkari svatek, ze porazili Inter a z toho budou zit rok, zapisou si to do hospodske kroniky  Kazdopadne prohra mrzi hlavne kdyz teda pry nasi hrali na nic. Tak snad si ve stredu spravime chut.
|
Štefan 15.9.2019 21:01
S takýmto výkonom a nasadením, najmä v 1. polčase, sa Inter vôbec nemusí obávať, že by sa neudržal v 3. lige.
|
Trifonov duch 16.9.2019 00:37
A to tie "posily" zo slávneho TN nevedia poraziť pár "robošov" z cementárne? S ich nasadením a agresivitou...??? (Viď totalbrutálheavymetal v MI, kde zničili kariéru mladej SVK nádeji Trusovi: [ sport.aktuality.sk] 
|
Harvey 16.9.2019 08:33
Z TN dosiel len stoper Krizana brankar
Chudy tentokrat...tot spolupraca s Tn. Chudemu mozeme dakovat ze sme dostali len 2 goly. Ten mal intergalakticke zakroky
|
krtkosk 16.9.2019 09:21
Chyba bude aj tam, kde pred týždňom. Voitiuk neviem prečo hrá u nás. Nevyzerá, že by niečo doniesol, to tam môže na jeho mieste hrať akýkoľvek odchovanec. Navyše, keď hrá na hrote, nehrá tam Majtán, čo nám pomôže viac, ako keď je podhrotový, kde mu to nesedí až tak. Záloha, kým nepríde ten Lalime či ako sa volá, je v kŕčoch. Kochan včera asi nehral pre zranenie spred týždňa, tak sme vyriadený. Radšej nepostaviť Voitiuka a zobrať toho Lalimeho do zálohy, nech má aj kto tvoriť hru. V stredu hráme s biednymi Malackami, tak to hádam vyhráme aj s béčkom... ale mali by sme sa zmátožiť a začať vyhrávať zase 5:0 lebo skončíme na smetisku dejín.
|
Ferjenčik 16.9.2019 09:43
Potvrdzujem stanovisko krtkoša.
Už s Dunajskou Lužnou to nebol
nejako oslnivý výkon.Mali sme šťastie.
|
Trifonov duch 16.9.2019 14:49
Tvorca hry Kochan zranený a čo teraz? Baldy sa nevráti??? Medzi tou zgerbou sa asi necíti najpohodlnejšie, keď asiasistenta už vyhodili... Pozrel som si ich súpisku, a tam originál "Osteraicher" bol nedostatkový tovar... 
|
Fanúšik z TT 16.9.2019 15:42
Takto vyzerá hra Interu bez Trenčanov a keby ešte nechytal Chudý bolo by 7:1.
|
|
3808) |
Inter |
|
|
 14.9.2019 09:21
Ide autobus do rohožníka?
fanusik 14.9.2019 09:51
Ano ide - 14.45 od deda a 15.05 od patronky
|
|
3807) |
eddie |
|
|
 13.9.2019 16:41
Filip 14.9.2019 07:51
Tak Mišo Sedlák si už asi nezachytá... alebo bude chytať 6.ligu za Vrakuňu B.
|
|
3806) |
fanusik |
|
|
 11.9.2019 20:18
Dnes boli zapasy slovenskeho pohara - zaujimavy vysledok muzstva z nasej3.ligy:
Dunajska Luzna - Devinska Nova Ves 7:0
|
3805) |
Tomi |
|
|
 11.9.2019 06:08
eddie 11.9.2019 18:13
dík 
|
krtkosk 11.9.2019 21:26
pekný zápas so šťastným koncom
|
|
3804) |
Fanušik65 |
|
|
 10.9.2019 18:26
Slovenský pohár
Slávia TU Košice /4.liga/ - Michalovce
2:1 po penaltách
Krtkosk 10.9.2019 18:55
A ako sme hrali my? Jaaaj, neprihlasili sme sa 
|
fanusik 10.9.2019 19:27
Nakolko v pohari nemozu hrat hraci z Trencina asi rozhodnutie neprihlasit sa bolo na mieste.
|
Belo 10.9.2019 20:05
Fanusik,nemozem suhlasit!Kazdy sutazny zapas je pre hracov viac ako desat treningov!!! Inter nema svojich odchovancov? Alebo ich vychovavame len pre okolite dediny?! 
|
Belo 10.9.2019 20:06
A este aby bolo vsio jasno, JEBEM CELY TRENCIN!!! 
|
fanusik 10.9.2019 21:40
Ma vacsina z nich hrala napr. v nedelu proti Igramu...
|
fanusik 10.9.2019 21:48
JEBEM CELY TRENCIN!!! sick = JEBEM NA 2. LIGU!!! 
|
krtkosk 11.9.2019 09:57
fanusik ma pravdu. Ale aj Belo ma pravdu. Trenčín nám zatiaľ spravil viac zla, ako dobra. Nanútil nám tu psychopata na lavičke, rozbil káder, povyhadzoval schopných hráčov, nanútil všelijakých Omarov a Kluckayiov z ktorých máme nič, lebo v kádri ostali po sezóne traja a hráme tretiu ligu, čo by smer hrali aj bez Trenčína. Tak kým nebudeme v prvej, spolupráca nám nič nepriniesla.
|
Belo 11.9.2019 21:27
Fanusik,ked sa pomylis,aj pravdu vravis! S Trencinom, sa rovna tretia liga!  Krtko mas plusovy bod! 
|
fanusik 12.9.2019 06:46
Treba chodit na zapasy a nie z domu robit hodnotenia. Ja sa nemylim idem podla reality a je teraz taka.
|
Belo 12.9.2019 19:37
Len som sa usmial 
|
|
3803) |
fanusik |
|
|
 8.9.2019 18:54
Nas buduci super Rohoznik dnes hral 0:0 v Ivanke.
Vlado 8.9.2019 19:20
Reálne s nami drží krok zatial len Rača. V Bernolakove zvitazila a ma o zapas menej (v Rusovciach).
|
krtkosk 8.9.2019 19:51
Celkom fajne, Raču sme porazili a ešte nehrala s Lužnou. Ak si to nepokazíme sami, nemalo by to byť zlé.
|
|
3802) |
Fanušik65 |
|
|
 8.9.2019 09:55
Inter B - Igram polčas 0:0 mali sme nejake šance ale malo strielame.
Krtkosk 8.9.2019 10:29
Vsak nech vyhraju kua...
|
Vlado 8.9.2019 10:48
Nestreliť Igramu ani gól (hoci aj s Lietavom), to je velké sklamanie.
|
Fanušik65 8.9.2019 10:50
Koniec 0:0 Nepremenili sme kopu šanci.
|
krtkosk 8.9.2019 15:27

|
fanusik 8.9.2019 17:10
Tak toto je silna kava , igramu nedat gol.
|
|
3801) |
Interfan |
|
|
 7.9.2019 21:43
Chudý dnes podal famózny výkon
krtkosk 8.9.2019 01:00
Ono to bolo takto 
Zacali sme asi 50:50 že kto to spraví. Prvýkrát spravil brankár faul, keď zostrelil nášho v 16ke bez lopty. Premenili sme penaltu a vyhrávali sme. Veľmi nám to pomohlo. Boli sme lepší v rýchlom prechode do útoku, ale aj hosti aj hrozili. Chudý podržal viackrát v 1. polčase a aj v druhom, bohovský brankár to je. Nevypadávajú mu lopty, flegmoš je o, čaká v kľude, čo sa stane, zdrbe hráčov, čo mu nejdu, vyhodí, rozohrá, odkopne, perfektný je! Má budúcnosť, ak neprestane na sebe makať.
Páčili si ma aj naši dorastenci. Žiga keď nastúpil, robil vietor a keby mu ten dement nebol odmával ofsajd, čo nebol na 100% podľa mňa, uvidíme na zázname, snáď Tomi točil a dá video už v nedeľu  tak mohol dať aj gól, bol by išiel sám na brankára. Neviem prečo nedal červenú Lužňancovi za faul tuším na Kochana, išiel sám na brankára, od zadu... čo iné? Dal žltú, podľa mňa chyba.
Sral ma kus Lorincz, nehral zle, ale mohol XY krát / XY znamená 6 a viac/ vysunúť do behu Zeleníka, čo mohol mať fakt tutovú šancu v prípade dobre prihrávky a nedal mu ani raz, ani raz... na šľaktrafenie.
Samozrejme, brankár podržal viackrát, aj za stavu 1:0 aj za stavu 2:0. Udržal čisté konto a keby tam bol slabší brankár, tak dnes nevyhráme, možno aj prehráme, takže tri body zachránil aj Chudý a možno hlavne Chudý.
Čo ma kus mrzelo, že sme dosť často nevedeli, čo vlastne máme hrať. Čo sa mi páčilo, že sme sa snažili dávať loptu za obranu, kde sme mali šance. Škoda, že vyšla vlastne len jedna, aj to si dali vlastný gól nakoniec. Majtán mohol prihrať aj lepšia.
Takže, tri body sú doma, ale je na čom pracovať!!! Nech žije INTER!!!
|
fanusik 8.9.2019 09:55
Treba uznat kvalitu aj superoveho brankara minimalne 2 goly chytil - v prvom polcase vojtovu sancu a v druhom strelu kochyho.Aj tie lopty co sme sa snazili davat za obranu vacsina s prehladom likvidoval ich brankar - cital hru.
|
Krtkosk 8.9.2019 10:28
Zo 2x sme mohli z polky vystrelit na prazdnu branu, ked stal na 16ke ten brankar, zasluzil by si 
Niekto tu pisal minule o tom, ako by sme s tymto muzstvom z 2. ligy nevypadli, nezdalo sa mi to a vcera bolo vidiet, ze trochu lepsi super, co vladze behat 90 minut a uz to nebolo 6:0... Neni to take lahke, museli sme aj improvizovat. Majtan v zalohe uz nie je taky nebezpecny, ako v utoku. Chudy vsak zachytal famozne.
|
fanusik 8.9.2019 17:13
Pekne bolo aj od Denisa Chudeho ze po druhom gole prebehol cele ihrisko aby sa potesil s hracmi so streleneho golu.
Super  . INTER DO TOHO!!!
|
Vinco 10.9.2019 16:27
Apropo Chudy....netusi niekto z vas, ci bude chytat aj v nedelu, v Rohozniku ?
Uz len kvoli nemu by som zobral par kamosov pozriet sa futbal a na jeho vykon.
|
|
3800) |
fanusik |
|
|
 7.9.2019 21:24
Pikoska :Senec hral 2x vonku dostal 6 u nas potom 4 v Raci a na dnesny zapas s Pezinkom pride 550 divakov...Senec vyhral 2:0.
Martin 8.9.2019 09:56
Lebo Senec nehra vsetky zapasy vonku, ako Inter. Tym myslim aj Stupavu...
|
|
3799) |
Krtkosk |
|
|
 7.9.2019 16:38
V 6. minute faul brankara na Hrebacku, penalta a Sabo z penalty 1:0 gooooool
Krtkosk 7.9.2019 16:39
Sme kus lepsi zatial
|
Krtkosk 7.9.2019 16:55
22. minuta obrovska sanca Luznej, Chudy na zemi asi na 3x zachranil gol a ostalo 1:0. Luzna ma sance zo standardiek, su hlavicky a skrumaze. My sme kus lepsi v strede pola. Luzna vyzera futbalovo, asi najlepsi super zatial.
|
Krtkosk 7.9.2019 17:00
26 minuta Luzna sam na brankara, Chudy vykryl roh a utocnik vystrelil do bocnej siete
|
Krtkosk 7.9.2019 17:02
29. minuta, tutovka Vojto Toth dostal loptu sam asi 11 metrov od branky. Mohol sa spytat, kde to chce, trafil do brankara, stale 1:0
|
Krtkosk 7.9.2019 17:18
Polcas 1:0 nasi kus lepsi, hostia su vysoki, davaju na hlavicky lopty, sikol by sa poistujuci gol. Skoda, ze Vojto nepremenil tutovku.
|
Krtkosk 7.9.2019 17:37
46 min Kochan spaza 16ky napriahol a brankar vytlacil na roh. Doufikar dole a Pavlovic na ihrisko. Neviem, ci to bol dobry napad...
|
Krtkosk 7.9.2019 17:48
58 min hostia hlavicka nad. Stale 1:0 obe muzstva prestali hrat, cakaju, co spravi super
|
Krtkosk 7.9.2019 17:59
Po dlhom case nasa sanca, Voitiuk z kraja 16ky sam pred brankarom, vystrelil do jego noh. Po rohu noznocky Haraslina nad branu. 70 minuta bezi.
|
Krtkosk 7.9.2019 18:07
75 minuta z brankovej ciary vyhlavickoval nas stoper cisty gol. Zase cakame, kym hostia vyrovnaju. Striedame. Hrabacka dole a ZIGA dnu. Ako keby sme nevedeli, co mame hrat 
|
Krtkosk 7.9.2019 18:11
82 min Kochan sa zranil 
|
Krtkosk 7.9.2019 18:19
84 minuta nas striedajuci Ziga isiel sam na brankara, spoza hraca vybiehal a postranny zdviholnzastavku. Vsetkych 202 divakov islo zozrat postranneho pod tribunou...
86 minuta Goooooool, Majtan tahal po pravej strane, traja na jedneho obrancu sme isli, krizna prihravka nepresne, presne na nohu obrancu, ale od neho do brany a 2:0 v
87 minute Chudy zazracny zakrok a udrzal ciste konto, po rohu hlavicka, divaci uz zapisovali 2:1 a Chudy dalsi zazracny zakrok a stale 2:0
Bezi 90 minuta.
|
Krtkosk 7.9.2019 18:21
Koniec 2:0 zatial najlepsi super Luzna, velakrat sme nevedeli, co hrat, ale bojovali a dobre to dopadlo!
|
fanusik 7.9.2019 19:24
Luzna hrala dobre ale treba povedat ze dnes nam chybali 2-3 z Trencina ktori uz hrali , dnes neboli a najma zaloha nefungovala. Dnes vyborny vykon obaja brankari.
|
|
3798) |
Fanušik65 |
|
|
 7.9.2019 16:38
Začiname: 5 min.1:0 penalta Sabo
Fanušik65 7.9.2019 16:42
Chudý,Lorincz,Doufikar,Toth,Kochan,Sabo,Majtan,Zelenik,Hrebačka,Voitiuk,Križan
|
|
3797) |
Lineker |
|
|
 6.9.2019 23:30
Pozor, nedoceneny hlavny asistent Riso by sa mal hlasit u repre Hapala, chyba nam dominancia na lopte! koniec hlasenia
Krtkosk 7.9.2019 10:14
Bol som na stadione a bolo to jedno z najvacsich futbalovych utrpeni. Dokonca Inter - Zilina B co bolo 0:7, som videl viac snahy v nasich farbach, akurat chybalo umenie. Vcera chybala aj snaha, aj umenie, tak odflaknuty zapas
Dnes musime vyhrat 4:0, aby som si napravil chut 
|
Lineker 7.9.2019 10:54
Chorvátsky tréner Zlatko Dalič na predzápasovej tlačovke uviedol: „Budeme hrať ofenzívne, pretože tu chceme vyhrať." nič viac netreba dodávať, potrebovali vyhrať - vyhrali, naši potrebovali neviem čo - vybehať sa.. skrátka rozkaz znel jasne 
|
|
3796) |
Tomi |
|
|
 6.9.2019 22:54
|