|
Meno |
Príspevok |
3598) |
jaro |
|
|
 6.5.2019 12:28
kokos ludia, zacnem chodit na futbal, postupime do 2. ligy, dam si chvilu pauzu, vypadneme do 3. ligy .. sak nemoze tu vsetko stat len na mna, musite povzbudzovat aj bezo mna!
krtkosk 6.5.2019 14:40
vidíš to.... nie len kočíkovať...
|
|
3597) |
hlava |
|
|
 5.5.2019 20:17
GOOD BYE: NEW STORY HISTORY
Lutujem ludi ako je Barmos, Krato a spol, ktory investovali do projektu tolko energie...
a niekto len tak rozje..e klub fungujuci klub. sme na konci a bilancia???
10 rokov slubov, este horsie vstahy s vedenim, v podstate ani nevieme kto je vedenie, este viac sprostych a primitivnych ludi na stadione... a dokonca mimo Bratislavy. No nic este ze zabudam poslednych 10 rokov!!!
Este jedna otazka pre vedenie (pokial tam este niekto je) Kde su ty dorastenci na ktorych sme stavali 10 rokov?? V Bundeslige??
Vinco 5.5.2019 21:10
Nie su v Bundeslige...su rozlezeni nedaleko, bud v kluboch na periferii BA, ale znechuteni pomermi skoncili s futbalom....bohuzial pozname zopar prikladov.
Cela ta velka a dobra myslienka o vychove vlastnej mladeze sa stratila v marazme vztahov dnesnej doby.
|
|
3596) |
Fanušik65 |
|
|
 5.5.2019 19:24
Kaplna- Inter B 0:10
|
3595) |
Belo |
|
|
 4.5.2019 17:31
GOOOOL!
Krtkosk 4.5.2019 17:32
Gooooooooooool 1:0
|
Belo 4.5.2019 17:46
Polcas, 1:0
|
Lineker 4.5.2019 17:50
Tak im treba 
|
Belo 4.5.2019 17:59
Ziline 
|
Krtkosk 4.5.2019 18:00
Tak im bude trebat o hodinu, ak sa nic nezmeni 
|
Belo 4.5.2019 18:00
Aj nasi sokolici vedu nad GB 5:1
|
Krtkosk 4.5.2019 18:12
Vraj sokolici... Ladove medvede  a uz 6:1 nerozsiruj demagogiu 
|
Belo 4.5.2019 18:24
Trencin prehrava 1:3  bude derby 
|
Belo 4.5.2019 18:27
Sam- KN 0:1
|
Belo 4.5.2019 18:28
Do pi.. 1 :1
|
Belo 4.5.2019 18:46
Koniec...nadejam!
|
Krtkosk 4.5.2019 18:48
Nadej este zije, este 9 bodov, ale uz len nadej 
|
motek 4.5.2019 18:55
Uz len zazrak by mohol. Ak by motyka vystrelila a Lipany zdolali Samorin. A Inter by musel vsetko vyhrat a este sa moooc modlit. Ma pocit, ze sa v TN zamerali na znizenie nakladov kvoli stadionu a pustili seba aj Inter o sutaz nizsie. Akoze taku fatalnu jar u oboch si inak neviem vysvetlit
|
eddie 4.5.2019 19:57
Už nedúfajte v zázraky. Inter vypadne, treba sa s tým čím skôr zmieriť a možno to bude aj na niečo dobré, veď aj náš vzor z Trenčína má blízko k zostupu, takže asi tak. 
|
Lineker 4.5.2019 20:10
Aka spolupraca, take vysledky 
|
Vinco 4.5.2019 20:33
Presne. Cudny to bol veru napad. Taky alibisticky...opat sa pytam : co sa devat rokov robilo s mladezou, ze bolo treba pomocnu barlicku z TN ?
|
Blind 4.5.2019 21:04
...3.liga volá...je hotovo pre tento ročník...ak Inter nenájde do budúcna vyhovujúci štadión s prírodnou trávou v BA, tak je aj 2.liga zbytočný luxus...a najvyššia súťaž je v nedohľadne, keďže od ročníka 2021/2022 sa liga už nebude môcť hrať na umelej tráve takže Stupava bude neprípustná...som skeptik...lebo keď štát vysolí peniaze na tehelné pole, tak do Dúbravského štadióna štát isto nezainvestuje...proste v BA zrejme niet kam ísť...rečnícka otázka znie: "zmenia niečo voľby???"...bohužiaľ 25 rokov je šport vždy u každej vlády jedno z najposlednejších miest záujmu, akoby ani neexistoval futbal...
|
Psycho 4.5.2019 21:18
@Blind:
Najviac sa stadiony zrekonstruovali prave teraz za Smerakov: Tehelne Pole, DAC, Spartak, Nitra, Senec a urcite aj ine co mi nenapadnu, cize chces tym povedat ze ked chceme podporit futbal mame volit Smer? 
|
Psycho 4.5.2019 21:21
Inak ale kukal som si tu supisku akoze rezervy ziliny a paaanove, my sme uhrali remizu prakticky s Ackom ziliny. Proti Interu nastupilo 7 hracov Ziliny ktori nastupili v stredu vo finale pohara.. Takze kvlaitu mame na to aby sme kludne hrali v prvej lige aspon to nic co tam tento rok hra napriklad nas velky vzor (aspon zrejme nasho vedenia), AS Trencin...
Kazdopadne nromalne ma to sere ze Zilinske becko porozdava body kdekomu z nasich superov, alebo aj taky Mikulas, ale proti nam ZIlina nastupi takmer v top sile akoby sme mboli SLovan, Spartak ci DAC... Zs na druhej strane nas to mose hriat pri srdci,ze aj ke dvypadavame z druhej ligy, stale je Inter na slovensku velmi silna znacka a kazdy sa chce proti nam hecnut vratane prvoligistov. Nie len Dunajska Luzna, Rohoznik ci Slovensky Grob..
|
Blind 4.5.2019 21:48
...Psycho: Smer nám nepomohol, takže nie  ...ale vážne: síce naliali do betónu najviac peňazí to je pravda, ale chce to "dotáciu" pre Tie kluby/organizácie (a je jedno ako sa to volá), ktoré vychovávajú domácich (SR občianstvom) športovcov/futbalistov a nielen betónovať...dotácie na štadióny išli akurát tak chaoticky (príkladom je jediný 3.ligov klub...Topoľčany, ktoré zostúpilo do 4.ligy a momentálne aj odtiaľ odstúpili)...takže mňa ani Smer na "športovom poli" za tie roky nepresvedčili, že to myslia vážne...
...ale niečo sa zmenilo...
[ www.minedu.sk]
...uvidíme čo zmôže resp. čo mu dovolia...
|
Lineker 4.5.2019 22:37
Tato divnotvorna vlada uz nic, buduca asi tiez nie vdaka predchadzajucej a na MinFutra maju Sako ktore ma ine starosti ako riesit Krcace...
|
Milan 4.5.2019 23:58
Psycho, nie v tom značka. ZA ide zajtra proti DS s vlastnými odchovancami, za B dnes hrali ostatní
|
Krtkosk 5.5.2019 09:55
to Milan: aj tak som cakal, ze prehrame 0:5, vazne postavili asi najsilnejsi vyber v tomto rocniku druhej ligy Zilincania a gol nam dal nejaky neznamy striedajuci hrac. Skoda.
|
Lineker 5.5.2019 11:51
fanusik naopak pre mna zaujimavy tah ktory ma svoje opodstatnenie, ZA hra-la na 3 "frontoch", pohar je uz pas, B-cko pomalicky zachranene a v lige uz nemaju co stratit tak treba vyskusat novych mladych do buducej sezony... ZA si ide svoj styl, zakazdym niekoho vytiahne, o Slovane a nasom famoznom partnerovi sa to rozhodne povedat neda
ps: to iste sme mohli urobit aj my, otazne s kym, nakolko nase B-cko povazujem za nedelnu oddychovku v 6.lige
|
Trifonov duch 5.5.2019 12:26
Čierne na bielom:
[ futbal.pravda.sk]
...a dúfam, že aj za toto budem rasista... 
|
Ferjenčik 5.5.2019 15:03
Kroky Žiliny boli nekorektné proti Interu. Tu platí jednoznačne: Nech skape každy kto škodí INTERU!
|
Lineker 5.5.2019 16:30
Ferjencik nesuhlasim, netreba za vsetkym vidiet sprisahanie, za sucasny stav si mozeme v prvom rade sami. Otazkou skor je, kde su ti nasi novi odchovanci? Kde su tie nove nadeje? Kedy sme ich chceli postupne zabudovavat do A-cka? Aky malo zmysel, okrem pravdepodobnej financnej vypomoci, spolupracovat s ASTn ked to nikomu evidentne neprospieva? Ano, oba kluby hraju mimo svojich miest ale to tiez nie je ten hlavny dovod... mna nehneva zostup ale to divne fungovanie.
|
Belo 5.5.2019 16:37
Lineker,mimoriadne s tebou suhlasim! 
|
Lineker 5.5.2019 17:39
Belo amen
ps: uz aj fans ASTn precitli a pindaju, ale tak to je nasa specialitka 
|
Krtkosk 5.5.2019 17:56
Kde su nase nadeje? Slezak par desiatok odprasil a teraz taha do 2. ligy Trencin. Mozno cela bieda projektu je jeho zasluha  Inter dodrbal do januara a Trencin stihol za tri mesiace, tento "mlady, perspektivny a ambiciozny trener" ako ho ohodnotil Rybnicek.
|
interak 5.5.2019 19:54
Nechcem sa zastavat Slezaka, ale pozri si vysledky na jesen a na jar. Takze on s tym nema nic. Ja viem, ze ho neznasate, lebo vas chcel lamat v pase, ale tato statistika je v jeho prospech. A v Trencine je nemecky trener, nie Slezak. Zobudme sa, problem bude inde. Nie su prachy, nie je stadion. Nie je nic
|
Lineker 5.5.2019 20:39
interak akoze nema? ved bol trener, aj on zodpovedal za vyber hracov, hru, vysledky, iste co-to dosiahol (to mu nikto neberie) ale cakali sme viac a tym nemyslim postup do prvej! osobne som cakal to postupne proklamovane budovanie kadra a zapajanie nasej omladiny, ale prisiel skor chaos, prichod o nic lepsich a akasi prapodivna dominancia na lopte ktoru si mozes dovolit ked mas na to hracov, bohuzial... dtto prichod Taldu, mozno dobry umysel ale zly vyber, zaroven opakujem sa, zvlastna a dodnes nejasna (aspon pre mna) spolupraca s ASTn...
|
Krtkosk 6.5.2019 07:22
interak: to lamanie v pase je asi to posledne, co nas uz trapi. Po prve uz odvtrdy pretieklo dolu Dunajom kus vody, po druhe raz zamrmlal, ze sa mohol aj inak spravat, co je na cloveka jeho formatu bohovske ospravedlnenie, ani sme necakali.
Problem je inde, povydrbaval hracov len za to, ze sa mu za nieco znepacili. Za cokolvek. Brankar Matasovsky co chytil penaltu Petrzalke a ziskal na dva body a bol hrdina, bol vyhodeny z muzstva v dalsom tyzdni len preto, ze zapochyboval o nasom systeme slezakovskom, od laveho obrancu cez brankara k pravemu. Toto stacilo, aby hrac letel. Neobislo to ani jedineho skuseneho hraca v poli Pyca, ktory to nevydrzal nakoniec. Bratia Spakovci sa za Slezaka pomalicky vytratili zo zostavy a nahradili ich hbiezdy typu Takacs, Jacko. Pritom podla agentury JPP, prisiel na jesen Jantek do krcmy, kde sedel Krato s Patom Spakom a pyta sa Pata a ty si preco skoncil? Ja? Vsak ste ma vyhodili... Pripominam, ze Jantek bol hlavny trener v tom case, rovnako ako teraz nemec v Trencine..
Slezak dokazuje svoju "kvalitu" dlhodobo. Prekopa Slezak zakopal v Interi az tak, ze skoncil v Petrzalke a ako chlapcovi ide? A ze mu Islo aj tu, kym hraval na hrote. Potom zauradoval Slezak a skoncili sme s jednym hrotovym utocnikom v klube na hanbu.... Nedokaze z hracov vytazit nic a ked ich povyhadzuje, co u nas par desiatok za tri roky co tu oxidoval, tak uz nie je koho rozvijat... a garantujem Ti, ze keby na jesen fukli proti Interu 6 penalt, pouznavali neexistujuce goly ako v Skalici a Mikulasi, povylucovali nezmyselne hracov ako v Bystrici, alebo nevylucovali za umyselne lamanie noh ako v Kosiciach, ani Slezak by nemal tolko bodov, co mal.
Jasne ze nie je chyba iba v Slezakovi, cele je to dake divne, ale svojich 50% a mozno aj viac si chlapec odviedol.
Gergely, to je pre mna pan trener s mladezou. Krasne vytiahol Dubnicu zo sraciek a s mladymi dubnickymi hracmi. Keby trenoval tu, sme v hornej polovici tiez, je to aj o ludoch. Tu to tento rok nesadlo nic s nicim.Hlavnou pricinou je Slezak, rozbil hracsky klub, potom vedenie, ze nedokazalo zabezpecit adekvatny kader, ci uz hracsky, trenersky, alebo diplomaticky, aby nas ciernoknaznici nedavali dole zapas co zapas. Mozno Inter naozaj nikto nechce a zbytocne sa tu rozculujeme, vsetci vidime, kde sme to dotiahli...
|
Trifonov duch 7.5.2019 00:34
Ej, Krtko, pravdu hovoríš, až ti mi je to divnô...
Gergely nie je len o mládeži, on tú Dubnicu "A"čko vždy vyťahoval z problémov, či z 2. ligy s mladými alebo neznámymi hráčmi, ale len preto, že na drahé staré či zahraničné posily mu nikto nedal ani fuka. On tých hráčov vedel vždy nadchnúť. A jedna vec, čo sa mi na ňom páčila: ja si nepamätám, že by na tých chlapcov kričal, nadával alebo nejak tlačil. On sa vždy usmieval aj keď ich rozhodcovia neraz REZALI!!! ...a ešte mám dojem, že často nemali ani na výplaty, či autobus a on nenariekal, len sa usmieval... Nepamätám si ani, že by na tlačovkách nariekal alebo vyvádzal, jeho proste nenasral ani Pentagon... 
|
Mirec 7.5.2019 01:30
Neviem, či je Gergely ozaj taký dobrý, keď pred 2-3 rokmi bol v Šali a vypadol do 3.ligy. A to si poskladal sám mužstvo s komplet nových hráčov a domácich vyhodil.
|
majoslav 7.5.2019 11:50
Krtkosk...nemyslis vazne s tym Gergelym. Presne taka ista situacia je v Dubnici ako v Seredi...Sered - akoze trener Stromsik kde trenuje a cele to ma na starosti Lerant (nema licenciu) a to iste aj v Dubnici kde Gergely je len babka a mlady Jakus trener (tiez nema potrebnu licenciu). Velmi nespravny priklad si uviedol.
|
Lineker 7.5.2019 13:59
ProA licencia este nikoho extra trenera neurobila ale chapem, ze kvoli UEFA bola zavedena a pokial chcu trenovat 1. a 2. ligove mancafty musia ju mat, moze napomoct, naucit nove ale to sa da(lo) aj bez nej resp. tej ktora bola aj doteraz...
|
|
3594) |
krtkosk |
|
|
 4.5.2019 01:11
Ktože to dnes nastúpi? Ak nikto z menovaných, asi narýchlo povolajú Slezáka do zálohy  a do bránky Jantek...
"A to napriek tomu, že trénerom budú chýbať suspendovaní Issa a Haladej ako aj Šulc, Fedor a Štrba, ktorých trápia zdravotné problémy. Otáznik visí aj nad štartom Gogu, Baldovského a Hrdličku."
motek 4.5.2019 02:18
Bude to zapas dvoch beciek, aby Ziline nebolo luto 
|
Krtkosk 4.5.2019 09:45
Stavkova v tom ma jasno. Na Inter ze vyhra 6,19 na Zilinu 1,4 a to bolo 2,1 ale stiahli kurz takto dole, takze cista dvojka by mala byt. Hadam vsetci nalozia na jednotku 
|
Fanušik65 4.5.2019 10:20
1,35 na Žilinu kurz ide stále dole to podľa predpokladanej zostave Interu. Čistá 2 a mám obavy že to bude debakel.
|
ALEX 4.5.2019 10:49
Fanušik65 : To bude čistá 1 !
|
motek 4.5.2019 10:52
Dnes bude prekvapnie. Inter vyhra a kazdy na tom ziska 
|
Fanušik65 4.5.2019 11:39
Že by sme konečne na jar vyhrali? Strašne by som si to želal, napriek tým kurzom. INTER DO TOHO!!! 
|
Lineker 4.5.2019 14:34
O nic nejde tak nech si v klude zahraju 
|
Krtkosk 4.5.2019 16:35
Pozeral som zostavu na futbalnete, tak Volesak, Pecovsky, Holubek, Balaj, Kasa, Diaz polovica, co pravidelne hra za A, takze sme skoncili uz pred zapasom... Nam chybaju zraneny a vykartovany, ani lavicku nemame plnu... Smutny zivot...
|
GM 4.5.2019 17:32
Goool! No to su mi veci 
|
|
3593) |
Igor76 |
|
|
 2.5.2019 18:26
Tak Sereď si ide zahrať na Pasienky na jeden zápas. to potom podľa tejto logiky mohol pokojne Inter hrať celú jar na Pasienkoch a možno by zachránil druhú ligu, mal väčšie návštevy. Možno tam budú hrať celý ďalší rok, by som sa nedivil v tomto Kocúrkove je všetko možné. A vlastne by sa fakt mohli zlúčiť s Interom, dať mu licenciu, či nie?
[ sport.aktuality.sk]
Názor jedného diskutujúceho:
Veľmi smutné... Keď nemôžu hrať v Nitre, hrajú na Myjave, keď nemôžu ani na Myjave musia ísť na pasienky ktoré zostali uvoľnené keďže Slovan je už na tehelnom poli mohli si pasienky nechať ako domovský namiesto Nitry.. takýto klub je ale v našej lige na nič. Nech radšej predajú licenciu niekomu inému.. trebárs interu a môžu sa zlúčiť a ostať na pasienkoch
Lineker 2.5.2019 21:49
A nemaju blizsie Trnavu? V kazdom pripade v takomto stadiu nedavam Seredi dlhu zivotnost v prvej lige, u hokejovych Baranov ocny sponzor zacal optimalizovat budget...
|
Fanúšik z TT 3.5.2019 11:10
Za čo Inter kúpi licenciu na úver ktorý budú splácať fanúšikovia.
|
|
3592) |
Fanušik65 |
|
|
 2.5.2019 08:16
Nitra zatiaľ bez licencie na ďalší ročník Fortuna ligy, dôvodom financie
zdroj: TASR
Nitra zatiaľ bez licencie na ďalší ročník Fortuna ligy, dôvodom financie
29. apríl, 15:50
Prvostupňový orgán licenčného konania (POLK) na svojom zasadnutí predbežne udelil licenciu pre klubové súťaže UEFA a Fortuna ligu jedenástim tímom, ktoré aktuálne pôsobia v najvyššej súťaži. Jediný klub, ktorý neprešiel licenčným procesom je FC Nitra.
POLK zasadal v Bratislave ešte v stredu 24. apríla a zaoberal sa minimálnymi požiadavkami licenčných kritérií pre sezónu 2019/2020. Výsledkom bolo udelenie licencií pre jedenásť tímov - všetkých s výnimkou FC Nitra. „Prvostupňový orgán licenčného konania sa rozhodol neudeliť licenciu klubu FC Nitra, ktorý nesplnil minimálne požiadavky finančných licenčných kritérií. Klub má právo do 10. mája 2019 podať odvolanie voči rozhodnutiu Odvolaciemu orgánu licenčného konania (OOLK),“ informoval Slovenský futbalový zväz (SFZ) prostredníctvom úradnej správy na svojom webe.
Aktuálne ôsmy celok fortunaligovej tabuľky zápasil na prelome rokov s finančnými problémami, po predaji Andreja Fábryho do českého Jablonca sa však mala finančná situácia v klube stabilizovať a vedenie sa následne rozhodlo viac do médií ekonomickú situáciu v klube nekomentovať.
Zároveň spomínaný orgán udeľoval klubom licenciu aj pre štart v druhej najvyššej súťaži, ktorú dostali všetky mužstvá. Pätica klubov Partizán Bardejov, Inter Bratislava, Lokomotíva Košice, Skalica a Šamorín však majú povinnosť do 15. júna predložiť správu audítora o overení účtovnej závierky klubu za finančný rok 2018. V prípade nesplnenia tejto povinnosti bude zahájené konanie o odobraní licencie.
Fanušik65 2.5.2019 08:27
V sobotu sa pripravme na silnú Žilinu B.
[ profutbal.sk]
|
Trifonov duch 2.5.2019 09:43
Úžasné, tak to má byť!!! Držím ZA všetky palce, aj keby dostala 10 klackov. Naznačili všetkým jedinú správnu cestu. Aj na Tehelnom poli už pochopili, že to nejde ďalej s priemernými, ale drahými, gastarbaitrami a potešilo ich, že za svojho odchovanca-mladú pušku im už teraz ponúkajú veľké chechtáky...  ...len u nás nič nové, všetko v poriadku, ideme nastolenou cestou ála looseri z TN... 
|
Fanušik65 2.5.2019 11:02
Ano to je úžasné ale už menej pochopitelné je že v Lipanoch a v Komárne posilnili "B" a zápasy vyhrali pričom oslabené "A" prehralo zo Seredou a Michalovcami a ľachko sa môže stáť že skončia štvrtý a prídu o europský pohár. Tak to je na zamyslenie.
|
Krtkosk 2.5.2019 12:28
Podla mna skor pridu oslabeny. Kopec co hrava za B, bude hrat za A a ti, co maju odohrate za A viac zapasov uz za B nastupit nemozu, aspon tak by to malo byt. Takze pride Pecovsky, Holubek a par dalsich, co za A toho moc nenahrali tento rok, ale zeby boli silnejsi? Tazko povedat. V Ziline sa to tiez dost zasekli na tvrdosijnom opakovani systemu, aj ked sa to kus lepsie.
Vsak je jedno kto pride, horsie ako 1:7 to hadam nebude a potrebujeme vyhrat, tak do utoku 
|
motek 2.5.2019 14:43
A mozno ze Zilina ani ten europsky pohar hrat nechce. Tazko povedat. Mozno si povedali ako BB v hokeji, ze na tom nezarobia, dokonca este prerobia, tak na co sa tam hrabat? Ale mozno ze sa mylim... Lebo naozaj je pre mna nepochopitelne, ze to udajne hraju na vsetkych frontoch a pritom mozu prist o europsku poharovu sutaz.
|
|
3591) |
Jozef Bujňák |
|
|
 1.5.2019 19:18
Ja som hovoril že treba skúsiť postaviť na loko. Béčko interu, za pokus to stálo a horšie už by to nebolo. Aj tak je to riadené z trenčína.... aby nehralo A z B Trenčína v 2.lige. V súčasnosti nemá inter v 2. lige čo robiť aj keď je 2.liga úbohá.Klub bez zázemia,stabilného hráčskeho kádra a kvalitných trénerov a silného sponzora bude mať problémy aj v 3.lige ak by hral 3.ligu západ tak hrá o záchranu aj tam, stačí si pozrieť zostavy jednotlivých týmov a trénerov väčšinou skúsených bývalých prvoligistov. A bez urážky tie stavebné unimo bunky v Stupave to už neodpovídá dnešnému štandardu to už nie je ani na 5.ligu
Lineker 1.5.2019 20:15
suhlasim, mix a bud alebo, o co horsie to mohlo skoncit... skoda slov...
|
Krtkosk 1.5.2019 20:50
A toto ste uz videli? Aj Messi tam mohol hrat, Ihring by ho odpiskal...
[ m.facebook.com]
|
motek 1.5.2019 21:15
Skoda, ze potom o dve minuty Issa oplacal rovnakym sposobom. Ale ak Issa dostal CK za HNS - úmyselné kopnutie súpera mimo súboja o loptu nadmernou silou, tak to co predviedol ten Yancak bolo co? Ved to bolo este zakernejsie a uplne mimo suboja o loptu. Ale ano, rozhodca spravil svoju roboru. Penalta podla mna tak isto nemala byt. Avsak skoda, ze tento zapas absolutne nevysiel brankarovi. Na co pri prvom gole vybiehal pomaly 30 metrov pred branu? A ked uz vybiehal mal ist do suboja, pokial by ho ten hrac loki obysiel, tak sa traja nasi vratia do sestnastky a gol by urcite nedal. No a o tom gole co mu podklzla strela z dialky skoda hovorit, ale to uz bolo cele muzstvo na uterak 
|
Vinco 1.5.2019 21:25
...fuuu, tak to je iny grc. Nechutny, podly, zakerny faul. Vobec sa Issovi necudujem, se oplacal.
Ihring, a Tebe sa to vrati, ja to viem !
|
krtkosk 1.5.2019 22:10
to motek: a prvý gól, keby útočil Inter, som na 150% presvedčený, že postranný odmáva ofsajd, aj ke´d bol meter na vlastnej polke domáci a ofsajd nebol, ak by útočil Inter, tak by zdvihol a penalta, čistá lopta na roh vypichnutá, domáci sa prevalil a penalta a ešte aj žltá, za odkopnutú loptu...
Všetkým sa to vráti, všetkým... Ihringovi, Marhefkovi, aj ostatným...
|
motek 2.5.2019 14:48
to krtosk: Priznam sa, ze netusim ci by rozhodca na opacnej strane ten neofsajd piskol ako ofsajd. Mozno ze aj ano, ved to bolo skutocne len kusok na vlastnej polke. Ale je pravda, ze to co rozhodcovia piskaju proti Interu na jar, to by naozaj znechutilo kazdeho. Inak ten piaty gol co dala Lokomotiva a bol uznany sa az neskutocne podoba na gol, ktory nam neuznali doma s Popradom...
|
Blind 2.5.2019 19:15
...toto je na trestné oznámenie...dúfam, že bol podaný oficiálny protest  ...
|
|
3590) |
Fanušik65 |
|
|
 1.5.2019 14:57
Inter B - NMŠK 5:0
|
3589) |
Lineker |
|
|
 1.5.2019 12:36
Nic v zlom ale tieto kadejake vypocty, prepocty a hrania na keby... vsetci vieme, ze je niekde chyba, netreba ju hladat len v rozhodcoch (urcite sa najdu ako pise krtko) ale tych faktorov je omnoho viac, bud na smatlavu 2.ligu mame alebo nie, nielen hracsky... o podivnej spolupraci s ASTn pomlcim, myslim, ze uvedeny stav to vystihuje dostatocne
era Jozefov&Co bola zatial najuspesnejsia a nielen kvoli postupnym posunom vyssie, vdaka
|
3588) |
David |
|
|
 1.5.2019 01:28
sadol som si k rozpisu zvýšných kôl súťaže a pozrel som si kto s kým hrá.Skusil som odhadnut vysledky zostávajúcich zápasov a vyšlo mi toto:
počet bodov čo ešte mužstvá získaju:
pohronie 12
poprad 10
skalica 10
inter 10
B.Bytrica 7
dubnica 6
loky 6
skalica 5
komarno 5
prešov 4
žilina b 4
petržalka 3
bardejov 3
lipany 3
šamorín 1
Inter získa 10 bodov ak doma zdolá žilinu a šamorín,uhrá bodv komárne a vyhra v lipanoch.
Ak by moje predpoklady boli správne
KONEČNÁ TABUĽKA BY MOHLA VYZERAŤ TAKTO:
1.Pohronie 64
2.poprad 59
3.skalica 56
4.l.mikulaš 49
5. dubnica 45
6.komarno 44
7.B.bystrica 44
8.Petržalka 40
9.Lokomotíva 40
10.Žilina B 38
11.Bardejov 36
12.INTER 35
13.Šamorín 34
14.Trebišov 30
15.Prešov 30
16.Lipany 24
David 1.5.2019 01:46
Ale nemáme to vo vlastných rukách.Kľúčový bude zápas šamorín komárno. môj tip je 1:1 ak by však komárno vyhralo bolo by to pre nas lepšie. v prípade víťazstva šamorína musime my vyhraŤ všetky zostávajúce zápasy.
ostatné zápasy v ktorých sa bude rozhodovať o budúcnosti Interu sú: plus moje tipy
Bardejov-Prešov 1
trebišov-poprad 2
loky-trebišov 1
prešov-petržalka 1
lipany- šamorín 1 bezpodmienečne!
fandíme všetci lipanom
b.bytrica- lipany 1
bardejov-poprad 2
dubnica- prešov 1
mikulaš -loky 1
trebišov-žilinaB X
komárno -trebišov 1
loky- bardejov 1
prešov - bystrica X
šamorín- pohronie 2
žilinaB-mikuláš 1 (nastúpi žilina A)
Aby sme sa zachránili musí priliš veľa vysledkov dopadnúť v náš prospech ale šanca tu je.
|
Realista 1.5.2019 03:44
Sa preber! Inter uz vypadol po prehre v Loky.
|
Trifonov duch 1.5.2019 07:37
Ten faktor X tam je príliš málo zastúpený. Lipany-Šamorín bude asi X alebo 2, KN v Šamoríne prehrá, "bo HUN faktor" a sme tam, kde si zaslúžime aj byť. Tak, ako povedal Realista: INTER defacto vypadol!!! Na jar nevyhral ani jeden zápas a dosiahol 2 remízy a teraz má vyhrať 4x za sebou??? 
|
Krtkosk 1.5.2019 09:00
Ako povedal Ferjencik, v tomto nam Boh
pomahaj! 
Konie koncov, tak sme vypadli, aj ked nas pilili zvazovy rozhodcovia, zasluzili sme si. Nasa hra bola dost utrpenie, keby sme sa aj zachranili, nic by sa nezmenilo, zase by sme sa trapili aj o rok. Pokial sa to nezabali, tretia liga moze byt moznost na restart a nove nadychnutie, ak sa to uz zabalilo de fakto tuto zimu, tak je uz aj tak vsetko jedno, co sa stalo od februara 2019...
Nech zije INTER!!!
|
Vinco 1.5.2019 16:38
No pokial sa to zabalilo tuto zimu, tak nebolo pekne od JM vodit nas za nos. Ked tu pisal cosi v zmysle, ze vsetko po zimnej priprave je fasa a ako sa uz tesia na jar.
A tiez si mohli odpustit tu besiedku pred zaciatkom jarnej casti na Drienovej...
Ja totiz nemam rad, ked zo mna robia debila.
Mozno by bolo tvrdsie, ale zato rovnejsie, priamo priznat kam to smeruje.
|
Tomi 1.5.2019 16:43
Skôr si myslím, že verili, že to vyjde, veď jeseň bola dobrá, ale noví hráči proste výkonovo nula bodov, popritom zhasli aj niektorí ďalší + zarezania rozhodcov + smola + neschopnosť pri zakončení. Ak chýbajú peniaze, aj to k tomu samozrejme prispelo.
|
Krtkosk 1.5.2019 20:41
Tomi to vystihol presne 
|
|
3587) |
krtkosk |
|
|
 30.4.2019 09:44
Tak, prišiel som na to, ako vyriešime túto zaeklitú situáciu.
V sobotu doma rozbijeme žilinské béčko. Nehrá ani prd, sú šablónovitý ako my, nejde ani áčku, ani béčku, sú z formy, prehrali doma so Šamorínom, čo sú ďalší zúfalci, tak prvé jarné víťazstvoje na svete. Potom vyhráme v Komárne, tí na jar tiež dosť bieda, teraz naosledy síce vyhrali 4:1 ale to bol ten povestný výkrik do tmy.
Potom príde Šamorín, to sú zúfalci, prehrajú kdekade, hlavne vonku im to nejde, aj keď vyhrali v Žiline, no a sme na hranici záchrany a čaká nás posledné kolo u posledných Lipian. Síce na východe a neuznajú nám 5 gólov a všetky útoky z vlastnej polovice bude ofsajd už na našej 16ke, ale Hrdlička raz vykopne cez celé ihrisko a spadne to tam a vyhráme 1:0 a sme zachránený. Posledný nás nezložia.
Takto som to vymyslel, už to len dodržať, neni to nemožné
Ferjenčik 30.4.2019 10:00
V tomto nám pán Boh pomáhaj!
|
Harvey 30.4.2019 10:07
Uz len kupit toho Ronalda a Messiho na posledne 4 zapasy a je to tam...
|
Tomi 30.4.2019 10:56
Stále si myslím, že je dobre hrať aspoň o umiestnenie pod čiarou, kto vie, kto sa odhlási či neprihlási...
|
Fanušik65 30.4.2019 11:49
Tiež si myslím, že treba hrať do konca.
|
Fanušik65 30.4.2019 12:17
Ja to nechápem ved proti Popradu sme odohrali celkom dobrý zápas.
|
interista 30.4.2019 13:23
Je nas mzdlim jedno ci budeme 13 ci 16. Sme ba tym , pomohli by nam iba keby vitaz 3 ligy teda slovan b nechcel postupit a oni chcu ist. A keby aj nastala situacia ze niektori vitaz 3 ligy by nechcel postupit, ponukli by to druhemu aebo tretiemu tymu a keby aj ten odmietol postupit nasleduju rozne baraze
|
Fanušik65 30.4.2019 13:36
Môže nastať situácia že by sa niektoré mužstvo odhlásilo ako na jeseň loky. Nik nevie aká bude situácia, finančné ťažkosti a pod.
|
stefan 30.4.2019 13:41
Má to aj pozitíva. Napr. do Rovinky je bližšie ako do Bardejova.
|
krtkosk 30.4.2019 14:39
nám pomôže skončiť 12ty  v rozpise súťaže je, že vypadávajú 4 mužstvá, to iba ak by sa pred koncom ešte niekto odhlásil, čo nehrozí. Ak by niekto nechcel postúpiť, tak postupuje ten pod ním a tak ďalej. Pokiaľ by sa niekto neprihlásil do ďalšieho ročníka, tak bude dáka baráž, možno by sme ju vtedy mohli hrať aj my, ale štyria musia vypadnúť vždy.
Momentálne sme predposledný, takže ani toto nás zatiaľ trápiť nemusí...
|
Vlado 30.4.2019 16:01
No myslím si, že je jedno, ktorí skončíme, lebo o umiestnenie ide v skutočnosti akurát fanúšikom.
Vedenie malo veľkohubé vyhlásenia pred štartom jari a odvtedy nasadilo akciu "mŕtvy chrobák". Asi sú všetci vo vedení spokojní. Ešte, že nemôžeme skončiť 17. zo 16. lebo to je jediné čo by naše vedenie reálne dokázalo...
Zamerajme sa našich hráčov, prínos bude určite väčší.
|
Blind 30.4.2019 17:13
...k tej Žiline...
„Nie, žiadna kríza. Prečo by mala byť kríza? Bojujeme na troch frontoch, zachraňujeme „béčko“ v druhej lige, hráme o pohár. Nevyšli nám štyri zápasy, žiadnu krízu nevidím,“ odvetil tréner Kentoš.
Zdroj: [ profutbal.sk]
|
|
3586) |
Harvey |
|
|
 29.4.2019 08:58
Myslim ze vcerajsi zapas ukazal nase zrkadlo celej jari. Bohuzial okrem pasaze kedy dal Kubo dve zrde sme nemali z hry nic, absolutne nic. :(
interak 29.4.2019 13:10
Priprava jasne ukazala, co nas caka. V muzstve chyba chemia, vsetci maju hlavy dole, trener ako socha na ciare, asistent, to nebudem komentovat. Informacie nulove, ziadne podakovanie fanusikom za povzbudzovanie na vyjazdoch, ziadne nove suveniry. Proste mi to pride oproti tomu, ked sme hrali 3.ligu v petrzalke, ako skapinajuci kon. Bez emocii, bez nalady a asi aj bez penazi
|
fanusik 29.4.2019 14:03
Najma bez penazi - udajne hraci nedostavaju peniaze....
|
Fanušik65 29.4.2019 15:15
Výsledky Interu:
Loky - Inter 5:0
Čataj - Inter B 3:2
19 Myjava - Inter 2:0
17 Myjava- Inter 2:1
14 Slovan - Inter 3:0
15 Slovan - Inter 2:2
|
Mišo 29.4.2019 15:26
Fanúšik, odkiaľ máš informáciu, že hráči nedostávajú peniaze? Lebo keby to bola pravda, tak nás možno čaká už druhý koniec Interu.
|
Fefjenčik 29.4.2019 17:29
Ako dlhoročný fanúšik Interu som po zápase s Prešovom zaliezol do kúta. Nemám istotu, že z neho ešte vyleziem. Tak neskutočne spackanú jarnú súťaž som nezažil.Mám pocit, že hráči neboli na súťaž patrične pripravení, alebo na takúto súťaž neboli schopní. Neviem medzi nimi nájsť takého, ktorý by si zaslúžil pochvalu.
Hrať mimo Bratislavy je veľký zabíjak pre náš INTER. Ja by som hľadal možnosť
fúzie s mužstvom, ktoré má k dispozícii hraciu plochu. Myslím si, že aspoň značku by sme mali zhodnotiť.
|
interfan 29.4.2019 18:16
Nejako by sa mohlo vyjadrit vedenie co sa tam deje. Pripadne pan Mihal sem uz nechodi?
|
eddie 29.4.2019 19:15
Mne to tak pripadá tak, že od kedy do klubu vstúpil ten Holanďan, tak možno nasluboval, že dá do klubu nejaké peniaze a nestalo sa a Hasoň už to sám ťahať nechce. Neviem si to inak vysvetliť, lebo mužstvo je úplne na dne, tá jar je katastrofa!
|
Igor76 29.4.2019 19:25
Také zázemie a infraštruktúru ako má Inter, má hocijaký bratislavský klub z tretej či nižšej ligy, aspoň teda hrajú doma a vo svojej mestskej časti a nejakom akom takom štadióne a Inter ani len nehrá doma v Bratislave. Ani zrelých hráčov - posily nezohnali, asi ani už peňazí niet, hrajú mimo mesta a aby toho nebolo dosť uzavreli nejakú spoluprácu s Trenčínom, ktorá ich vrátila tam, kde boli, smer tretia liga. Nemali ani vôbec chodiť nikdy do Stupavy, ako sa hore píše, mali sa radšej snažiť hrať na nejakom štadióne v Bratislave, skúsiť sa s niekým dohodnúť, možno fakt nejaká fúzia s iným klubom. Možno mohli hrať v Petržalke alebo s ňou spolupracovať pri možnej výstavbe štadióna v Petržalke, ktorý by bol domovom obidvoch klubov. Však to nehrozí Bratislave, že by sa niekedy postavili dva nové futbalové štadióny. Zvlášť pre Inter a zvlášť pre Petržalku. Aj keď vlastne viem, že každý sa rád hrá na vlastnom piesočku a je možné aj to, že by nikto neumožnil Interu, aby hrával na nejakom akom takom štadióne v Bratislave.
|
Mišo 29.4.2019 21:49
Interfan, Mihál sem už neprispieva, od určitej doby, lebo toľko "inteligencie" pokope jednoducho neuniesol a nemal potrebu sa tu nechať urážať.
|
krtkosk 30.4.2019 09:37
Vždy sa niekto nájde, kto dokáže "potešiť". Ťažké je to hlavne pri známych ľuďoch a jm je známy a nie každý súhlasí s jeho názormy, ako nie každý súhlasí s mojimi a inými... každý sme iný... takže chápem, že sem neprispieva, to napríklad ani Kraťo nie, nechce, aby sa z legendy stala ohováraná osoba  našťastie, nám ostatným je to už jedno, čo sme 
|
|
3585) |
fanusik |
|
|
 28.4.2019 20:57
Aby to uz bolo ako sa hovori uplne vymalovane dnesny zapas nasho B :
Cataj - Inter 3:2 !!!!
Lineker 28.4.2019 21:03
Ked uz tak poriadne 
|
Vinco 28.4.2019 21:38
Hovorim....nebude mat kto hrat.
Manageri domanagerovali.
10 rokov je dost dlha doba nato, aby sa nejake vysledky prejavili.
Zjavne bol ten cely projekt a aj plakanie na tlacovkach zamerany na nieco ine, ako na uprimnu obnovu znacky Inter. Inak by sa pridalo viacero byvakych osobnosti.
No co, okaslali tych par nepodstatnych fanusikov.
|
krtkosk 28.4.2019 21:46
Uvidíme v lete, čo bude... Modlime sa... ja som sa už začal...
|
|
3584) |
krtkosk |
|
|
 28.4.2019 20:35
Ofsajd podľa SFZ, Issa, práva posúva loptu nabiehajúcemu Fedorovi.
Toto by si mali dať v SFZ do znaku, a pod to nápis, my tvoríme pravidlá 
[ www.fkinterbratislava.sk]
krtkosk 28.4.2019 20:36
nehodilo to hneď tú fotku, je to posledná fotografia vo fotogalérii dole
|
Cucko 1.5.2019 04:46
Krtek ma pravdu, lopta uz bola blizsie k brane ako nas hrac “mimo hry”, dorazajuci Fedor.
Z pravidiel futbalu:
Hráč, ktorý je v postavení mimo hry, sa môže znovu zapojiť do hry
• až potom, keď s loptou zahrá iný hráč, alebo
• až hráči súpera zmenia svoje postavenie tak, že pri novom zahratí lopty jeho
spoluhráčom, nie je už tento hráč v postavení mimo hry, alebo
• keď sa lopta ocitne bližšie k súperovej bránkovej čiare ako je tento hráč a tam
loptou zahrá jeho spoluhráč, ktorý nebol v postavení mimo hry.
|
|
3583) |
Belo |
|
|
 28.4.2019 18:09
Ale mysleli sme to dobre...
Fanúšik z TT 28.4.2019 18:32
Chceli sme skončiť do šiesteho miesta skoro sa nám to podarilo.
|
Trifonov duch 28.4.2019 18:57
Dôležité je, že sme sa poučili a zo zápasu si odnášame dobrý pocit, aj keď tam boli aj nejaké zlé momenty ale hlavne i dobré veci. Vidíme, že to robíme správne a v nastúpenom trende budeme ďalej pokračovať, lebo naša stratégia a cieľ sú správne. Chceme hrať aj naďalej agresívne na lopte s jej dominantným držaním...
...až do mŕtva... 
|
interfan 28.4.2019 19:01
Toto je asi najhorsia sezona v dejinach Interu. Aj do siestej ligy sme padli tak ze sme najprv postupili z druhej do prvej. Az nasledne to niekto posral. Ale tento rok to je mega hanba.
|
Fanúšik z TT 28.4.2019 19:23
Doteraz sme boli na posmech po dedinách a co bude teraz nechcem si ani predstaviť.
|
Vinco 28.4.2019 19:30
Tak, tak. A co najhorsie, tu 3. ligu nemame s kym hrat, pretoze 10 rokov prace s mladezou mame viete aky vysledok....
|
interak 28.4.2019 19:45
Toto je riadena likvidacia cislo 2. Uz len to, ze mame trenerov akych mame. Toto mohol trenovat snad hocikto. Uz priprava a vysledky nam ukazovali, ze bude zle. Hraci tiez maju svoj limit, ale myslim si, ze pri lepsom koucovani maju na 10 miesto. Bohuzial na viac nie. Nechcem byt pesimista, len aby bola 3 liga.
|
fanusik 28.4.2019 19:47
Len aby sme hrali aspon tu 3.ligu.Plno hracov odide a neviem kto bude hrat...aspon tak aby sme v nej obstali a napr. nesli este nizsie. Smiech superovych fanuskov prezijeme,to je teraz to najmenej.Nech zije Inter Bratislava ( bez trencina)
|
krtkosk 28.4.2019 19:59
Toto je presne to, kto tú 3. ligu bude hrať? Dorastenci, čo prehrajú doma s Petržalským dorastom 0:6? to čo sme "budovali" doteraz, ak tu ostane po sezóne Fedor, Tóth, Kochan, Baldovský. Všetko ostatné buchne žlto-čiernymi dverami a bude chcieť čím skôr na túto sezónu zabudnúť. Otázka je, kto bude mať chuť dávať do Interu peniaze, keď miesto 1. ligy sa bude hrať tretia. Taká sranda niečo stojí a chuď teraz odíde tiež. Toto je najväčší problém, čo nás v lete čaká.
Nech žije INTER!!!
P.s. aká je tá 2. liga slabučká, svedčí práve Lokomotíva, klub, čo vlastne cez zimu zanikol má z 18 možných bodov z posledných 6 kôl bodov 16 a nám, čo tu budujeme dominanciu dá 5ku, aj keď po penaltičke v 20 minúte a červenej v 24. minúte a našej nekondícii, to inak ani nemohlo dopadnúť 
|
cmc 28.4.2019 20:13
Ak padla alternativa hrat na SKP, budovanie noveho stadionu v BA je na par rokov vybavovania, asi nevidia zmysel do Interu davat teraz vela penazi, co sa asi aj odrazilo v jarnej casti, uspechom asi bude dostojne hrat 3 ligu ak sa do nej vobec prihlasia a cakat na lepsie zajtrajsky /stadion v BA, sponzor atd./
|
Blind 28.4.2019 20:24
...tých 2 trénerských babrákov vykopnúť!!!...Slezák bol babrák a arogantný namyslenec, ale títo dvaja sú ešte väčší babráci...
|
krtkosk 28.4.2019 20:34
Tak, bingo to nebolo, ale rezali nás rozhodcovia systematicky celú jar, to je tiež jeden z dôvodov nízkeho počtu bodov, pri férovom pískaní, sme ich mohli mať 10 kľudne miesto 3 a keby pískali pre nás, ako trebárs pre Bardejov, tak kľudne aj 15-16 bodov by sme nazbierali. Ťažko to takto hodnotiť, každopádne, niečo sa niekde posralo a Inter nie je klub, ktorý by chcel niekto tlačiť hore, ale prečo niekomu tak leží v žalúdku, že ho chce udupať, to mi je záhadou. A Slezáka preboha nespomínajte, ešte sa vráti, tretiu ligu môže byť aj hlavný tréner...
|
fanusik 28.4.2019 20:51
Keby sa aj hrala 3.liga treba ponuknut miesto trenera nejakemu byvalemu hracovi Interu , ziadny slezak nebodaj , dost bolo trencinu!!!
|
|
3582) |
Tomi |
|
|
 28.4.2019 17:16
Tak už prehrávame od druhej minúty...
Dury 28.4.2019 17:19
2:0 z jedenástky
|
Tomi 28.4.2019 17:20
A v 20. minúte 2:0. Sype sa to celé...
|
Ďury 28.4.2019 17:23
Vylúčili Issu
|
Tomi 28.4.2019 17:26
Tak už sme skončili.
|
Krtkosk 28.4.2019 17:30
Rozhodca Tonko Ihring si svoju pracu spravil uz v uvode. Nie nadarmo je to synacik nasho prveho medzinarodneho rozhodcu...
Kubo ze nastrelil 2 zrde za stavu 1:0 pred vylucenim.
Tak sme vybaveny, koniec koncov, tri body na jar, nic ine sme si ani nezasluzili... Ale drbu nas ciernoknaznici kazdy zapas, okrem Presova.
|
eddie 28.4.2019 17:50
Nuž, to je už asi koniec nádejám 
|
Lineker 28.4.2019 17:51
no nic, gratulujem vsetkym zucastnenym
Este nech vypadne TN a najprogresivnejsi futbalovy styl oslavi uspech  no nic radsej v 3.lige, ak vobec, a zo svojimi odchovancami...
|
Ďury 28.4.2019 18:06
3:0
|
Trifonov duch 28.4.2019 18:17
V 58. minúte 4:0!!! To je zas lopata!!! 
|
krtkosk 28.4.2019 19:54
úprimnú sústrasť všetkým, čo sa drbali na výjazd 
|
|
3581) |
Allin |
|
|
 28.4.2019 14:34
Ak Inter vypadne, vráti sa na Drieňovú?
interak 28.4.2019 15:26
A preco by sa mal? Ved 3.ligu hral uz v Stupave.
|
Krtkosk 28.4.2019 16:04
Kryta tribuna pre 100 ludi je podmienka na 3. ligu. To na Drienovej nie je zatial.
|
Martin 28.4.2019 18:20
Vybudovať malú montovanú tribúnku pre 100 ľudí by nemusel byť taký veľký problém. Určite je lepšie hrať v Bratislave na Drieňovej ako v Stupave, kam príde na 3.ligu 50 ľudí.
|
Belo 28.4.2019 19:40
Martin,moja rec! Hoci nemam nic voci stuvankam! 
|
|
3580) |
najvernejší fanušík |
|
|
 27.4.2019 19:25
Konečné výsledky
B.Bystrica - Bardejov 2:0
Prešov - Lip.Mikuláš 0:2
Lipany - Komárno 1:5
priebežný stav
Poprad - Pohronie 0:1
najvernejší fanušik 27.4.2019 19:36
priebežný stav
Poprad - Pohronie 1:1
|
fanusik 27.4.2019 19:47
A INTER si nenapisal tak to musim za teba najvernejsi : Loky:Inter 1:2 takyto vysledok nam este dava sancu.
|
najvernejší fanušik 27.4.2019 19:59
fanusik ale inter hrá v ke zajtra
|
najvernejší fanušik 27.4.2019 20:21
Poprad - Pohronie 2:1
|
David 27.4.2019 22:52
Ak zajtra vyhráme, vrátime sa do boja o záchranu.
|
fanusik 28.4.2019 09:50
Vyhrame na loky a nevypadneme ....
|
Krtkosk 28.4.2019 13:57
Rad by som s vami zdielal ten optimizmus, tak rad by som ho zdielal, ale....
|
Tomi 28.4.2019 16:50
Žilina pustila Šamorínu, tak ak dnes nevyhráme, je to definitíva...
|
Krtkosk 28.4.2019 17:38
Definitiva este nie. Mozme vyhrat posledne 4 zapasy a sme tam...
|
|
3579) |
Lineker |
|
|
 24.4.2019 21:27
na Loky v Druzstevnej, ci kde, proste vyhrame! dovidopo
Marek
26.4.2019 22:33
Gary.... je nacase zrusit celu trapnu seriu Loki... neprehrali uz 5 zapasov.. A zaroven je nacase zrusit inu trapnu seriu... Inter konecne VYHRA....
|
Marek
26.4.2019 22:39
Loki(y)... bude snad makky super... Tvrdymi projektilmi bude páliť už konecne Inter... Dufam...
|
|