|
Meno |
Príspevok |
3279) |
Tomi |
|
|
 14.9.2018 19:41
Zajtra buďte od Deda a na Patrónke presní, ide biely autobus
|
3278) |
Fanušik65 |
|
|
 14.9.2018 10:50
Zajtra hráme zápas so Skalicou a na oficialne stránke ani na FB nie je zmienka že hrajeme, chýba pozvánka na zápas. Je to nezodpovedné!
Fanušik65 14.9.2018 12:10
Stačí napísať a už to zavesili. 
|
stefan 15.9.2018 10:38
Pre istotu neudali, kedy to začína.
|
|
3277) |
fanusik interu |
|
|
 13.9.2018 14:32
V pohari keby sme postupili hrali by sme doma s Moravcami.
David 15.9.2018 13:49
žrebovalo sa,mohli by sme dostat hocikoho z tych lepších
|
|
3276) |
Vinco |
|
|
 11.9.2018 20:39
jaro 11.9.2018 21:08
môžeš to sem prosím ťa skopírovať? Nemám predplatné, dik ;)
|
Vinco 11.9.2018 21:22
Samo Marec, dennikN, 11/09/18, vola sa to Óda na Kmotríka :
Slovan nie je klub, je to len zásterka, je to hanba, ktorá nikam nesmeruje.
Slovensko je krajina zázrakov a neobmedzených možností. Zatiaľ čo ešte pred niekoľkými rokmi malo hlavné mesto v prvej lige tri kluby s tromi štadiónmi, dnes má klub jeden a štadión takisto jeden. Ten štadión nie je štadiónom toho klubu, ale patrí jeho najväčšiemu rivalovi. Ten klub na ňom aj tak hrá. Rival hrá úplne inde a je rád, že je.
Ivan Kmotrík to dokázal, v nejakej inej krajine by to bolo na medailu za kreativitu, tu si vyslúži len pár zdvihnutých obočí, lebo až takto na sedliaka to urobiť nemusel.
A tak staviame štadión a nazvali sme ho národný, lebo to znie lepšie, ako keby sme natvrdo povedali, že je Kmotríkov. Že ide hlavne o to, aby mal kde hrať ten jeho klub, ktorý už vlastne ani nie je klubom. A aby pribudlo ďalšie nákupné centrum. A reprezentácia medzičasom hrá na ďalšom štadióne v inom meste, ktorý vznikol presne podľa rovnakého scenára.
Taký je Slovan: najprv sa tvári, že buduje, potom všetkých vyhodí, prídu cudzinci, nie sú dosť dobrí, tak vyhodia najprv trénera a potom aj cudzincov, a sme zase na začiatku. A hráči mlčia – teda nemlčia, velebia svojho dobrodinca, lebo ruku, ktorá ťa kŕmi, neuhryzneš. A hovoria o veľkom Slovane, o cti a belasom drese a najväčšom slovenskom klube, lenže dávno hovoria už len o minulosti, aj to čoraz dávnejšej.
Žiadna hrdosť už neexistuje, nikto ju necíti, a ak áno, žije v sebaklame, lebo niet na čo byť hrdý. Neexistuje ani náznak koncepcie ani smerovania, existuje cieľ, ale nikto mu neverí. Z klubu je troska. Fanúšikovia sú hanbou, lebo hanbou je aj riaditeľ, a riaditeľ je hanbou, lebo sú hanbou aj fanúšikovia. Začarovaný kruh. Hráči by namiesto toho mohli hrať v Hornej Štubni a divákov by prišlo viac, fanúšikovia by sa mohli so seberovnými pobiť niekde v lese a stálo by to menej.
Slovan nie je klub, je to len zásterka, je to hanba, ktorá nikam nesmeruje. Chýba mu zmysel existencie, predstava, odkiaľ, kam a ako sa má dostať. Je ako John Travolta, ktorý nechápe, kam sa všetci podeli, nezmyselnosť je hmatateľná. A všetko by to bola pravda, nebyť toho, že o Slovan vôbec nejde.
Ivan Kmotrík ukazuje, čo všetko sa dá; je monumentom slovenskej verzie kapitalizmu. To on je tou legendárnou štátotvornou kapitálovou vrstvou.
Vlastní televíziu, ktorú presne ako klub nikto nesleduje – a presne rovnako na tom ani nezáleží. Domnievať sa, že pri TA3 alebo Slovane ide o čísla, je hlbokým nepochopením zmyslu. Televízia slúži len ako výťah k moci a jej redaktori po večeroch, keď to na nich doľahne, po Facebookoch vypisujú, že predsa vieme, ako to tam chodí. Presne ako v Slovane, kde riaditeľ, majiteľov syn, hajluje s divákmi ako nevychovaný naťahaný fracek v kabriolete od otca, ktorý vie, že si môže dovoliť všetko.
Lebo si to naozaj dovoliť môže. Jeden deň hajluje a bije sa, druhý deň stojí po boku premiéra a primátora na inšpekcii národného štadióna, ktorý v skutočnosti staviame pre jeho otca. A ľudia sa oprávnene pýtajú, koho tam reprezentuje, ale práve o to ide. Kmotrík mladší reprezentuje pointu: že sa to dá.
Dá sa to. Dá sa mať klub, v ktorom nejde o futbal, televíziu, v ktorej nejde o sledovanosť, aj vysokú školu, ktorá nie je vysokou a školou len tesne. A ako pohladkanie ega Skalicu v správach o počasí.
Tak to je: nič nefunguje a nič nie je tým, čím by malo byť, ale na tom nezáleží. Vie to aj Wikipédia, a tak o Ivanovi Kmotríkovi píše, že je podnikateľ a zločinec, ale ani na tom nezáleží. Nezáleží na tom, čo si o ňom myslíme, ani na tom, čo si myslíme o tom, čo robí.
Dôležitá je pointa: dá sa to, Široký s Poórom dosvedčia. A nielen to – takto sa to robí. Buďte ako Ivan Kmotrík a na Slovensku to niekam dotiahnete. Ak by Ivan Gašparovič dnes ešte niečo hovoril, určite by povedal, že Ivan Kmotrík je akoby členom vlády. Ak nie je nad ňou.
|
jaro 11.9.2018 22:23
vďaka ;)
|
krtkosk 11.9.2018 23:25
Písal som článok a neviem o tom?  taká pravda je v tom článku, ale taká pravda, že je tam celá pravda tohto štátu od 1989ho až po dnes, stále sme nedozreli a len môžem doložiť vlastný príbeh, niekedy okolo roku 2001, možno trochu skôr, možno neskôr, už som ho tu tuším raz písal, bolo to v čase, keď Artmedia hrala o tituly a hrala Ligu majstrov, tak asi sezónu predtým, chodil do stávkovej kancelárie chlap, ktorý sa poznal s Kmotríkom, vtedy ešte pomerne neznámym "vekslákom a zlodejom" a vozil preňho "veci, kde ho nemohla zastaviť policajná hliadka" a Petržalka na jar doma nevedela vyhrať zápas, samá remiza, vonku výhry a tak a chlap pozerá na výsledky, hrávali v nedeľu doobedu 10:30, stávková otvorená do 13:00, zase doma nevyhrali a chlap vraví, idem ja zavolať tomu Ivanovi, že čo to má s tým klubom, že nikdy nevyhrá, že sa na nich nedá tipovať a tak mu volal, sedel som vedľa a vraví Kmotríkovi, čo to má za hráčov, že nevedia doma nič vyhrať a Ivan povedal vtedy pamätnú vetu, "to nerieš, o futbal vôbec nejde" no a ako plynul život, tak sa XY krát potvrdilo v prípade tohto tvora, že vtedy tomu chlapovi do telefónu povedal pravdu a drží sa toho do dnes a takto si tu žijeme 
P.s. a ak si niekto pamätá, ako rýchlo skončil kariéru predseda komisie rozhodcov SFZ... zabudol som už meno, ale predtým pískal medzinárodne a stal sa predsedom komisie rozhodcov po kariére a odmietol nominovať kmotrkových koňov na jeho zápasy a tak ho "napadli neznámy páchatelia" prasknutú lebku mal tuším a ihneď po incidente sa vzdal predsedu komisie, aj keď vehementne vyhlasoval, že útok nemal s futbalom nič spoločné a takto si tu žijeme ďalej
P.s.2: Trifonov duch má veľkú pravdu, novinár by po tomto článku mal mať aspoň zo tri SBS a najlepšie zahraničné, aby sa mu v tejto demokratickej krajine stredoeurópskeho typu nič nestalo a možno ho to tu už na tomto svete len prestalo baviť...
|
Trifonov duch 11.9.2018 23:27
Kua, nedá sa, čítam to stále dokola... Fakt je to dobré. Ten chlapec nie je pisálek, ten chlapec JE NOVINÁR!!!
NOVINÁR, o akých sme kedysi čítali!!! VĎAKA!!!!!!!! 
|
Trifonov duch 11.9.2018 23:43
Možno už prišiel čas, vrátiť sa k zločinu podvodu so zámenami pozemkou organizovanou skupinou... Ktože to tam vystupuje? Kmotrík? Galis? Černák? Úplatní pohlavári SFZ? Starosta MČ Nové Mesto? Primátor Ďurkovský? Atd.??? Ktože to tam bol? Ktože sa to nabalil na verejnom majetku? JB čosi naznačil, a nebohý Trifon o tom mal veľmi veľa materiálu, kauzu sledoval...  ...Či my radšej budeme naháňať na základe idiotských zákonov a súdiť hocktoré malé decko, ktoré na stenu nakreslilo hákový kríž, ktorý videlo na modeloch lietadielok a nevediac o tom, že je to brutál urážka krivonosého národa, nakreslilo jeho kostrbatú podobu spolu s hviezdou, kosákom, kladivom a kosoštvorcom s čiarkou, za čo mu mamka vyprášila nohavice... 
|
Trifonov duch 12.9.2018 21:33
Belo, my si ho tu na lovensku, namiesto obesenia na výstrahu VAJATÁME...  ...asi takto by sa vyjadril ten ZMRD vzdurinda (dúfam, že aj na neho čoskoro dôjde)... 
|
|
3275) |
jaro |
|
|
 11.9.2018 17:17
[ www.facebook.com]
Rozhovor s Picom, skoro to vyzerá, že bol u nás za trest.. v každom prípade je rád, že konečne od nás odišiel, aj keď Slezák asi nebol jedinou príčinou
fanusik 11.9.2018 17:37
To len svedčí o tom že v Interi sila kolektívu chýba,Barmoš drží ústa a krok a robí si najmä Talda co chce bez ohľadu na ľudí okolo a asistent sa mu ritkuje.Kým sa toto nezmení lepšie to ani nebude.Áno zabojujeme s hráčmi z Trenčína o umiestnenie aby 2.liga bola naďalej, ale či toto ma byt spokojnosť o tom pochybujem.
|
Ferjenčik 11.9.2018 18:17
V každom prípade Petraš svojím konaním podrazil náš Inter. Mal prejaviť záujem o odchod pred zaciatkom ligy. Nechal nás úplne nepripravených. To či urobil dobre to ukáže čas. Inter do toho!
|
fanusik 11.9.2018 18:27
Ono to mohlo byť aj opačne, Petráš podpísal dohodu pri ktorej mohol mať určite požiadavky napr. nepríjemný asistent, to mu casom zistil nebolo splnené a povedal si dosť, pri veľmi rýchlom dohodnutí s Taldom o odchode mohlo byť ze vide na verejnosť ako sa spolupracuje s arogantnym asistentom a to Talda nechcel. Toto je možná verzia prečo odišiel preto by dom Picovi vinu vôbec nedaval
|
krtkosk 11.9.2018 23:32
Do pozornosti dávam stať "v Petržalke sme ako jedna rodina".
takže ho chápem, že sa tam chcel vrátiť, od biznismenov bez srdca, k srdciarom s oduševnením, ktoré u nás už vyprchalo a nie je vôle a ani snahy spraviť z Interu rodinný obľúbený klub, kde by sa dalo tešiť na ďalší súboj o body. Už len tie informácie o hráčoch u nás a tam... čo sú veci,ktoré nestoja peniaze, len snahum ochotu a úctu ku klubu a k ľuďom, čo ich zaujíma, nebe a dudy a ke je nebe a kde dudy, to už nech si vyberie každý sám 
|
Trifonov duch 11.9.2018 23:55
Krtko, to nie je o dudách (tá moja ich má poriadne  ), to je o neschopnosti vedenia pod Taldom. Nič viac, nič menej. Neschopnosť vedenia a veľkého malého šéfa Taldu. Ten chlapec na to nemá, ja by som mu v mojej firme nezveril na krk ani vrátnicu a upratovačky... LEBO NA TO NEMÁ SCHOPNOSTI. Tie buď sú dané od Boha alebo nie sú žiadne. Tak ako talent...
|
Harvey 12.9.2018 09:26
Mne sa to neda otvorit, hlavne cela stranka petrzlenky, vyhadzuje mi to ze tam maju malware.
|
Belo 12.9.2018 18:12
To akoze my,fanuskovia sme sa k nemu zle spravali?  Pico oprav sa,lebo si u mna zhasol!!! 
|
Trifonov duch 12.9.2018 22:03
ŽOLDÁK!!! ...a to ho INTER vytiahol z riti do futbalu... Nech mu je tam dobre, nech sa mu darí aj s tou jeho petržlenkou...
|
Harvey 13.9.2018 11:17
Aby sa neposral, hlavne ze sa s nim ratalo do buducnosti do struktur klubu. Uplne odjebal fanusikov Interu (ze za Slovan a na Petrzalku sa hralo lepsie lebo chodila vacsia kulisa), hlavne teda na tom derby, chlapec si neuvedomil ze tych 1000 tam bolo Interistov a Petrzalcanov tak pol na pol...
|
Vlk 13.9.2018 13:22
Ako som uz napisal pri jeho odchode. Zradca. Len niektori, co ho branili teraz zrazu spievaju inak. Dobre ranko.
Podobne sa mnohym dufam pootvaraju ocka pri hodnoteni muzstva s ohladom na financie. V diskusii sa nedavno objavili novi objektivnejsi diskuteri co ma tesi. Hejterom vyhovuje ked sa prehrava a to tu nema co hladat. Inter do toho!
|
Harvey 13.9.2018 16:50
Vlk ty sa neukazes roky na diskusii a teraz tu hlasas ako arcibiskup svojim oveckam. Nevedeli sme presne co je na pozadi. Vsetko sa to hralo na to a vyzeralo ze je s arciasistentom na noze, a hla v tomto rozhovore rozprava ako keby sa narodil s flaskou Toluenu v ruke rovno v Ovsisti... akoze aj tak si vazim co spravil pre Inter, ale uroven zltociernej legendy ako je Krato v zivote nedosiahne...
|
|
3274) |
Harvey |
|
|
 11.9.2018 12:02
Takze som pozrel situacie
1, Labuda zlta karta - absolutne nezavinene, vobec nehral rukou otocil sa a hrac PO mal nizsie hlavu
2, Nasa penalta - v rozhovore co som cital na futbalnet, vraj niektori vraveli ze mala byt niektori ze nie... akoze mohol ich hrac zasiahnut loptu, lenze isiel oboma nohami napred a to sa berie ako nebezbecna hra, a skosil Kuba takze u mna penalta 100% lebo inak by Kubo strielal sam pred branou...
3, Nas gol nebol ofsajd dole sa zabudol Presovsky hrac pri ciare, my sme boli na linii a bolo to krasne vidiet, taktiez ked ide prihravka na Fedora vyzera ze ofsajd nie je (ohladom na toho hraca co bol pri nom)
4, Labudova druha zlta - pan slepy rozhodca si nevsimol faul (stiahnutie) Labudu, ktory sfauloval protihraca svojim padom. Zltu mal dostat Presovcan za stiahnutie. Obe Labudove karty su vymyslene.
Harvey 11.9.2018 12:04
Este v prvom polcase za stavu 1:1 sporny pad Presovcana v nasej sestnastke. Hlavny bol asi blizsie, z dialky to vyzera vselijako, ale kedze suverenne vytiahol zltu, tak bol asi blizko (neradil sa ani s postrannym)
|
Klára 11.9.2018 12:09
+ ještě nechápu Kubovu žlutou kartu, když Prešovčan po zmatcích rozehrával a trefil Kuba, který stál absolutně nehybně.
|
Harvey 11.9.2018 13:08
je tam toho viac no... kazdopadne je to jedno hlavna je vyhra.
|
eddie 11.9.2018 17:09
Presne tak, dôležité sú 3 body, ak by nás to pošpinilo, že by sme stratili body, vtedy by to mrzelo viac.
|
Marcel 11.9.2018 21:03
Nepozeral som video ale Kubo keď pri rozohrávke stal bližšie ako hovoria pravidlá a lopta ho trafí je to považované za nešportové správanie ohodnotené žltou kartou.
|
|
3273) |
Dury |
|
|
 10.9.2018 12:12
Nevidím žiadne pochvaly, tak pochválim ja, lebo je čo. Futbal výborný, výsledok tiež. Len tak ďalej. Ďakujem hráčom. Inter do toho!
Blind 10.9.2018 12:31
...aj Ja ďakujem hráčom za kvalitný výsledok, ktorý predčil moje očakávania...ak podáme výkon ako minulý rok doma s Popradom, tak by Skalica mala "pustiť perie"...
|
Klára 10.9.2018 12:53
Oplatilo se cestovat, opravdu to stálo za to. Krásný fotbal, výborný výkon každého jednoho hráče. Jantek je dobře připravil na to, co je čeká a chlapci si to vzali k srdci. Po góle jsme čekali, že poleví, ale nezadrželo je ani vyloučení Labudy, naopak šlapali dál jako mašiny. Vážně to byla radost sledovat. Doufám, že jim to tak půjde dál 
|
jaro 10.9.2018 13:25
fuu akurat som to dopozeral, bolo to psycho ku koncu, mali sme aj stastie a naopak aj smolu, dobry zapas, len tak dalej! 
|
Vinco 10.9.2018 16:44
Nastastie vsetko dobre vypalilo, ale urcite sa dohodneme, ze take sance ako Victor mal, jednoducho musi premienat....
|
fanusik 10.9.2018 18:07
Ako bombonik - pred prvym golom co sme dostali - predstavenie bliakajuceho asistenta 
|
Tomi 10.9.2018 18:13
Ak som dobre videl, asistent si na záver podal ruky so všetkými okrem Janteka...
|
Klára 10.9.2018 18:34
A Jantek si šel podat ruce s námi 
|
cucko 11.9.2018 06:27
Ja podam ruku aj nasmu Riskovi Slezakovi,a kedy? Ked to bude jeho POSLEDNY DEN v Interi. 
|
|
3272) |
Trifonov duch |
|
|
 9.9.2018 16:10
Trifonov duch 9.9.2018 16:27
V tej diskusii som našiel takúto zaujímavosť: [ ibb.co]
Súčasné ceny hráčov a zložená jedenástka ex TN. Prečítajte si k tomu ten komentár, to je cesta na ktorú sa vydal INTER... 
|
Fanusik tt 9.9.2018 21:32
De Kamps išiel nedobrovolne a do horšieho.
|
Igor76 10.9.2018 09:18
No a čo má z toho všetkého trenčiansky a slovenský futbal?
1. Trenčín ako jedno z mála mužstiev nemá ešte stále rekonštruovaný štadión.
2. V pohárovej Európe sa najďalej dostal do baráže o EL, to v tomto roku, predtým myslím vždy vypadli v predkolách
3. Minimum slovenských hráčov v základnej jedenástke Trenčína samo o sebe tiež nie je veľmi na prospech slovenskému futbalu ako takému
4. Neustála fluktuácia hráčov. Kým si divák zvykne na nejakého hráča, už je pomerne rýchlo preč
5. Pozitívom je však napríklad to, že vidíme v prvej lige vďaka Trenčínu niektorých zaujímavých a určite kvalitných hráčov, ktorí potom spravili aj zaujímavé prestupy do zahraničia, niekde posúvajú latku kvality, napríklad vtedy keď boli majstri, fakt produkovali zaujímavý a atraktívny futbal.
Aj tak by som však povedal, že asi negatív je viac ako pozitív....
|
|
3271) |
fanusik |
|
|
 8.9.2018 20:03
Dobrý kolektiv a ako dobre to potom funguje.Komárno slape a slape, dnes vyhralo v Poprade.Najbližšie ideme do Popradu.
Trifonov duch 9.9.2018 00:20
Aj my sme mali dobrý kolektív a fungovalo to dobre (do chvíle kým neprišla TN suita). Asiasistent to začal legendárne, keď prebral tím po jeseni na prvom mieste a do leta nielen rozhádal a vyhádzal tím, ale na postup sme si museli počkať ešte ďalšie 2 roky (najskôr išla Lužná, po nej Jur)... No a Talda to klincuje svojou absolútnou neschopnosťou viesť túto loď do "NEznáma"... (Či sa to niekomu páči alebo nie, či si niekto bude hrýzť do jazyka, či klávesnice, na svete existujú len dva stavy (0/1, +/-, áno/nie, dobre/zle, biela/čierna, on/ona...), nič medzi tým!!! 
|
|
3270) |
Gabriel |
|
|
 8.9.2018 16:17
Niekto v Prešove? Ako sa im tam darí?
Vinco 8.9.2018 16:28
Zjavne zle....
|
Vinco 8.9.2018 16:30
Uz lepsie 
|
Fanušik65 8.9.2018 16:31
32 min. práve sme vyrovnali 1:1
|
GM 8.9.2018 16:31
1-1 co by sme dali za bodik
|
Gabriel 8.9.2018 16:31
GOOOOOOL 1:1 
|
Interfan 8.9.2018 16:33
Kto dal?
|
Vinco 8.9.2018 16:38
Yopeee
|
GM 8.9.2018 16:38
1-2 a co by sme tak dali za 3 body 
|
Vinco 8.9.2018 17:12
Dva goly vonku, no konecne !
|
fanusik 8.9.2018 17:22
Dostali sme červenú kartu!!!
|
Vinco 8.9.2018 17:23
To bude zaver, v desiatich, sakra...
|
fanusik 8.9.2018 17:25
bude 3:2, nebojte.
|
Vinco 8.9.2018 17:28
Akoze vychod ?!?
|
eddie 8.9.2018 17:46
90' 1:2, vydržte chlapci!
|
fanusik 8.9.2018 17:47
17.22 som iný fanúšik ako co písal 17.25 nech INTER výhra
|
Fanušik65 8.9.2018 17:48
koniec 1:2
|
Trifonov duch 8.9.2018 17:49
Kua, nech už "sudí" píska koniec!!! 
|
ALEX 8.9.2018 17:49
Fanušik ťahaj do piče !!!
|
Vinco 8.9.2018 17:49
Gratulujem a stastnu cestu dom prajem !!
|
Vlado 8.9.2018 17:50
Wau, konečne výsledok podla predstáv. Gratulujem chaani!!!
|
Trifonov duch 8.9.2018 17:50
Uffff, to mi odľahlo... 
|
fanusik 8.9.2018 17:50
Tak Prešov vyrovnal , ale tam kde nám to nevadí na červené karty 1:1 a od konarov vedieme 3 body
|
Vinco 8.9.2018 17:53
Sa nam pan " hlavny trener " vytiahol a urobil pekny vikend !
|
eddie 8.9.2018 17:57
Super chlapci, toto sme potrebovali, o týždeň to treba potvrdiť doma so Skalicou.
|
Fanušik65 8.9.2018 17:58
goly: Patrik Fedor 2 prvú z penalty
|
Trifonov duch 8.9.2018 18:17
Ktože nám to dáva v posledných zápasoch góly? Posily? Či?... 
|
Fanušik65 8.9.2018 18:26
Paťo sa v 6.lige nejako rozohral a teraz pokračuje v 2.lige.Len taj ďalej, vďaka za pekný výkend. 
|
Belo 8.9.2018 20:13
Gratulujem,Vivat Inter!!! 
|
|
3269) |
Ferjenčík |
|
|
 7.9.2018 21:27
Rád spomínam na časy keď Interu šéfoval Ing. Obložinský. Jeho príhovory v bulletine klubu boli obsahovo veľmi zaujímave. Informovali nás na požadovanej úrovni a neboli potrebné žiadne sedenia s fanúšikmi. V súčasnosti nám chýba informovanosť o pohybe hráčov, filozofii b mužstva, hosťujúcich hráčoch v iných kluboch, hráčoch v rekonvalescencii a i. Vysoko profesionálny prejav má napríklad BK Inter Bratislava na internetových stránkach. Dúfam, že sa zlepšenia dožijem v našom futbalovom klube! Chcel by som fandiť Interu s väčšou radosťou.
fanusik 8.9.2018 14:19
Trochu iná doba , peniažky vtedy neboli problém a boli celkové iný ľudia nie ako dnes Talda,Slezák.
|
Vinco 8.9.2018 17:46
Halooo, halo, Inter hra o tri body v Stropkove s Presovom.... to je aj po 9 pivach relevantna info, ci?
|
Trifonov duch 8.9.2018 17:48
No veď čakám ako bude... 
|
|
3268) |
Vinco |
|
|
 7.9.2018 16:58
Uz som asi trapny, ale neskutocne ma to vytaca :
[ ekonomika.sme.sk]
Ani nahodou tam nesmie Inter hrat.
Psycho 9.9.2018 12:52
Neboj , narodny stadion nikdy nedokoncia. Ked bude pred kolaudaciou, obajvia chybu statiky a budu ho musiet zburat a zacnu ho stavat nanovo aby sa zas nanovo nabalili stavebne firmy a na nich napojeni vladni aj samospravni politici.. Pre Inter by bol onajlepsie si posatvit si vlastny satdion na zalenej luke, tak ako si posatvila Petrzalka v Ovsisti. Aj ked aj do nej zo SFZ drbu ze nema to ci hento. Miesto toho aby klub podporili a boli radi ze aj niekde ind eako v ZA, TN, TT, DS a v KN nieco robia pre futbal, tak len hadzu polena pod nohy.
|
Vinco 9.9.2018 18:48
Na utorok doobeda si Ivan Kmotrík predvolal na stavenisko jeho futbalového štadióna a nových bytov predsedu vlády Petra Pellegriniho a primátora Bratislavy Iva Nesrovnala. Obaja pokorne prišli a splnili, čo sa od nich očakávalo.
Nesrovnal nezavadzal a Pellegrini dal najavo, že Kmotríkovi vláda zaplatí za štadión toľko, koľko minie a nie toľko, koľko sa dohodlo.
Stačilo by dodržiavať zmluvu. Kmotrík je zjavne lakomý prispieť na vlastný štadión aspoň pár miliónmi eur, a zároveň je taký neschopný manažér, že nevie udržať už aj tak predraženú stavbu v dohodnutom rozpočte.
Preto bude musieť vláda zrejme ešte v tomto roku schváliť zmenu zmluvy a prihodiť Kmotríkovi k dohodnutým 75 miliónom tak ešte zo desať.
Samozrejme, vláde stačí podľa zmluvy povedať, že viac ako dohodnutých 75 miliónov nedá a Kmotrík by s tým nemohol nič robiť. Inak by mu – tiež podľa zmluvy – hrozilo, že štát jednoducho štadión nepreberie a všetky náklady ostanú na ňom.
Kmotrík však už pri vládnutí asistoval aj sebavedomejším premiérom a preto vie, že od tejto zostavy mu vymáhanie zmluvne dohodnutých podmienok nehrozí.
Ešteže ich nenútili hajlovať. Bohužiaľ, nejde len o peniaze. Producírovanie Pellegriniho a Nesrovnala na kmotríkovskej novostavbe je pre nás všetkých ponížením, pretože súčasný Slovan je symbolom primitívov a polofašistov.
Syn Ivana Kmotríka, ktorý riadi futbalový Slovan, je prokuratúrou obvinený z extrémizmu, lebo na štadióne hajloval. Fanúšikovia Slovana zasa len pred pár týždňami urobili medzinárodnú hanbu, keď na ceste na zápas do Viedne vystrájali tak, že ich musela rakúska polícia otočiť.
Čo s tým mali robiť Pellegrini či Nesrovnal? Napríklad sa verejne vôbec nestretávať s Kmotríkovcami, alebo ich pri návšteve štadióna verejne zotrieť.
|
Trifonov duch 10.9.2018 00:14
Vinco, veľmi zaujímavé a podnetné, až na to hailovanie a extrémizmus (mne je šumafuk, aký má dotyčný xicht politický názor). Zákon o extrémizme od huhlavej trúby židňanskej by mali zrušiť, lebo to mám nahnuté-celú mladosť som prežil v dome č. 1488/14, ba čo viac starý otec mal č. domu 88 (pokiaľ v dedine nezbúrali vedľajší dom aj s maštaľou a neprečíslovali na 86), ja som tam strávil detstvo, kua a teda mám ísť do lochu? A tí hokejisti s 88 napr. Kane z Chicaga, či dnes už legenda Lindros? ...a čo tí naši futbalisti a ich 88. minúta v nejednom zápase? Góly sme vyfasovali aj dali, sme extrémisti? A keď zdvihnem ruku a vysúkam si rukáv na montérkach, či keď si oči zakrývam pred slnkom, veď aj to je extrémizmus... Ale to, ako si na utorok predvolal kmotor poskokov ma dostalo, dávam veľký palec hore, kuevsky dobre si to napísal, mám sa ešte čo učiť... 
|
|
3267) |
Vinco |
|
|
 6.9.2018 19:20
A grcaam dalej...svoloc jedna spinava :
[ dennikn.sk]
Lineker 6.9.2018 20:44
vagabundi
|
Blind 7.9.2018 10:31
...presne tak, vagabundi...ale nám ľuďom je to ajtak jedno, koho si zvolíme toho máme  ...
|
|
3266) |
fanusik |
|
|
 6.9.2018 12:34
Náš tréner použil slovo -trápime saa co dalej ...
Tomi 6.9.2018 14:19
A bol vôbec na zápase?
"V zostave sme dali priestor chlapcom, ktorí nenastupovali v posledných zápasoch".
Všetci okrem Gogu v posledných zápasoch hrali.
|
cmc 6.9.2018 14:26
Hej, toto ma tiez zaujalo, alibisticke vyjadrenie ako keby prehralo Bcko alebo dorastenci a pritom nastupil v podstate cely zaklad z ligy.
|
fanda 6.9.2018 17:53
Najmä vonku máme problém dať gól, máme viac z hry loptu na svojich kopačkách ale dať gól je problém.Včera sme ho dali z jedenástky.
|
Lineker 6.9.2018 20:51
Co cakat?! Musia hrat priblizny system ala Tn aby hraci ktori sa pridu rozohrat, mohli bez vacsich problemov, v pripade potreby, zaradit do zostavy Tn... budem rad ak sa mylim... A toto moze trenovat ozaj aj Riso Slezak
|
fanda 6.9.2018 21:17
Mne ani tak nejde o systém ale hlavne nedávame góly,najmä vonku.Napr. dnes v pohári Trnava vyhrala v Rači 9:0 , neviem ako by sme my dopadli?
|
Fanušik65 7.9.2018 10:18
Prečo vlatne nenechal chytať Morgosa, možno by nejakú penaltu chytil. A to premienanie z 9/6 to je ubohé.
|
Fanusik tt 7.9.2018 18:04
Goga chytil 2 alebo 3.
|
|
3265) |
Belo |
|
|
 5.9.2018 21:11
Staci pozerat hru repre proti amaterom z Danska!  Ako keby hral nas milovany intericek...
|
3264) |
Tomi |
|
|
 5.9.2018 18:41
Tak nezvládli penalty... Smutné... Ale priorita je teraz liga.
Vinco 5.9.2018 18:42
Nie, priorita je nechat rozohrat trenciansky import z Afriky.
|
fanusik 5.9.2018 18:44
Ale keď neuhrame nič vo zvolene ma význam ísť na víkend do prešova...???lepšie to tam nebude.
|
fanusik 5.9.2018 18:51
Zbytocne fandit takemuto Interu. Stale nas len balamutia. Nech si trenuju pre seba, mne dosla trpezlivost.
|
jozef
5.9.2018 19:50
navrhujem zrusit letnu i zimnu pripravu....ved sa muzstvo sklada pocas sutaze. Cele je to o nezohratosti, nahodnych posunoch hracov z Trencina.
|
Lineker 5.9.2018 20:10
Nedavno som pisal, antikoncepcia, chaos... na vychode sice nic nie je ale mozno bude, good luck boys 
|
Belo 5.9.2018 20:49
Hanba!!! Inak sa to neda povedat! To sa cheme vyrovnat SK Zideniciam?! 
|
|
3263) |
Lineker |
|
|
 5.9.2018 17:47
58' 1-0
GM 5.9.2018 17:58
71 min 1-1 
|
Lineker 5.9.2018 18:37
Pohar OUT  5
|
|
3262) |
Mark Eting |
|
|
 4.9.2018 11:54
Lineker 4.9.2018 21:40
To nie je ani na smiech ako aj tie Pelleho tupe vyjadrenia, vagabundi 
|
Trifonov duch 5.9.2018 08:50
Tak, a presne teraz nastal čas, kedy sa začínajú deliť provízie na stavbe "Národného...". Tak, ako to bolo aj na zimáku, začína sa investícia do "vedľajšieho hotela". Len tí politickí tupci v koalícii i opozícii nepočítajú s tým, že národ nie je len asociálna lúza. Za vyjadrenie mladého kmotra by som mu dal zobrať ten jeho papier z vrajvysokej školy a jeho skúšajúcich by som poslal najskôr na dereš a potom pracovať ako asfaltérov (veď aj to je pekné povolanie). Keď niekto trepe hlúposti o navýšení cien betónu o 100% je malomocný a potom o navýšení nákladov na pracovnú silu o 100%, je nesvojprávny. Ceny betónu na stavbu sa totiž kontrahujú na kompletnú stavbu v plnom objeme predpokladanej dodávky, aby sa dosiahli čo najvyššie zľavy, čiže lúpež č. 1. (A pokiaľ viem, ceny betónu v BA sa po prepade v čase krízy okolo roku 2010 (cena bez DPH cca 70 až 80 EUR/1m3) zdvihli na súčasnú cenu cca 120-140 EUR/1m3). To je cenníková cena TOP betónov pri plne naloženej obchodnej marži, ktorá má pramálo spoločného s reálne kontrahovanou cenou v mieste stavby a vo veľkom (a v tomto prípade naozaj veľkom) predpokladanom množstve. Nehovoríme ani o náraste cien cementu, fillera, agregátov (kameniva) ani vody. A plastifikátory (chémia) si držia ceny dlhodobo. A keď si zoberiem to množstvo betonární v BA, tak viem vydolovať cenu na stavbu dopraveného a uloženého betónu, že by to trklo aj kvázipredsedu nevládnej vlády... Resp. zdvihnem telefón, obvolám betonárne a nadiktujem im cenu, za ktorú to kúpim a do 24 minút (nie hodín) stoja obchodní zástupcovia betonárskych firiem v rade pred mojou kanceláriou s "novou najvýhodnejšou a neodmietnuteľnou cenovou ponukou" a k tomu ešte ponúknu "excellentne platenú a výhodnú brigádu" pre moju manželku alebo sesternicu, len za jednu hodinu práce za obdobie päťročnice , či vlastne: ako dlho to budeme stavať?...  .
No a navýšenie ceny práce o 100%??? ...aj vám zvýšili mzdy o 100%? Opýtajte sa napr vo VW, tí si dosiahli naj zvýšenie, lebo štrajkovali
Lúpež č.2: Ak nejaký dodávateľ počas výstavby zvýši cenu diela (no fuj, toto je už okukaný starý trik z diaľnic, ktorý sa v slušnej a modernej liberálno-korporátno-fašistickej demokratickej spoločnosti západného typu predsa prestal používať  ), ide automaticky do gulí (len v SR sa tejto zlodejine hovorí nepredpokladané ale nevyhnutné navýšenie ceny diela pre sprostých politikov už od čias otca národa z Elektry). Nenastalo ani zemetrasenie ani zosuv pôdy ani jamu netrafil Tunguzský meteorit, nie je dôvod na zvýšenie ceny diela, ktorá bola kompletne vyčíslená pri podpísaní zmluvy o dielo (aj s rezervou na infláciu, nepredvídateľné naviacpráce a náklady). Ak to taká firma ako STRABAG nevedela vyčísliť a zakomponovať do zmluvy o dielo (čo by bol najamatérskejší počin stavebníctva od čias, keď prvý neandertálec vyšiel z jaskyne), tak tam radšej nelezme, lebo ten štadión spadne pri prvom zápase!!! O tom ale pochybujem, lebo STRABAG už pár chyží vo svete postavil a kurzové rozdiely v čase EURa sú len vlhký sen majiteľa ... Lúpež č. 3: Zvýšenie kvality a špičkovosti infraštruktúry štadióna nekomentujem, lebo infraštruktúra sa bude vždy kontinuálne prispôsobovať aktuálnym požiadavkám a nariadeniam a teda cena za vyvolané náklady nebude vstupovať do ceny o dielo / ceny investície ale do
aktuálnych nákladov za prevádzku investičného diela alebo ako nová investícia na opravu resp. zlepšenie súčasného stavu. (Viď ten cirkus okolo "súčasnej rekonštrukcie" zrekonštruovaného zimáku pred MS 2019). Takže "čakajme, kto si kúpi nové auto" a vieme, kto dobre gazdoval... 
|
Červenka 5.9.2018 09:53
Vinco ja som veľmi prekvapený, že ten slovanista, ktorý sa chodí producírovať na hrádzu do Bergu v slovanistických teplákoch, si takúto príležitosť nechal ujisť.
[ www.youtube.com]
|
Blind 5.9.2018 14:11
..."ducha" doplním, len o ďalší "trik"...archeologické nálezy tiež dokážu urobiť "cenové zázraky"...jediné čo im zožeriem je nákup bielych a červených stoličiek, aby bola trikolóra a nie modré (ehm pardón za výraz  "belasé") more...
|
GM 5.9.2018 17:26
Duch vacsinou sa nazorovo nezhodneme, ale tu ti davam 200% za pravdu. Otazka je ci je vobec v tejto bananovej republike ochota a vola na strane nasej kvaziopozicie sa co i len na tu temu ozvat. Ale risko s balonikom dokazal rozbit jednu celu vladu, mozno by mohli skusit rozbit aj jeden futbalovy stadionotunel 
|
|
3261) |
starý fanúšik |
|
|
 4.9.2018 11:27
Kedy fanúšikovia Interu pochopia, že šport je dnes predmet podnikania do ktorého treba peniaze vložiť aby bol z toho zisk. Budte radi, že sa našiel niekto kto chce do Interu peniaze vložiť.V opačnom prípade hráme vidiecku súťaž, lebo sme bez vlastného ihriska, bez peňazí na získanie hráčov. Za tohto stavu, že po niekoľkých rokoch hráme 2. ligu je obrovským úspechom všetkých ktorí sa o to pričinili.Pokiaľ ste proti Trenčinu robíte chybu, o všetkom rozhoduje ten kto dáva do toho vlastné peniaze, ak ste nepochopili nepochopili ste ako to funguje tam kde pracujete,
Mišo 4.9.2018 12:25
Súhlasím vo všetkom čo je vyššie napísané len by som poznamenal dve veci. 1. úplne sa vytratil duch Interu, ktorý staval na vlastných odchovancoch, stále sa hovorí, že na nich chceme stavať a za posledné roky nebol zapracovaný do mužstva ani jeden, len sa tu točia hráči mimo Interu, Bratislavy, Slovenska, Európy a možno sa u nás časom na skúšku zastaví aj nejaký mimozenšťan. Nemám nič proti hráčom s cudziny, alebo nebodaj čiernej pleti, ale tá fluktuácia je obrovská. Fanúšik potrebuje hráčov poznať, každý chce mať svojho obľúbeného, lenže ked sa u nás ohrejú pol roka, tak si ten vzťah hráč - fanúšik jednoducho nevybudujú. 2. veľkým problémom je osoba asistenta trénera, veľa sa tu o tom už popísalo, niečo bolo k veci, niečo úplne mimo a nemá cenu to z mojej strany už viac rozoberať. Jednoducho byť v koži kompetentných ľudí, tak ho už dávno odvolám len pre upokojenie vášní.
|
|
3260) |
Lineker |
|
|
 3.9.2018 17:36
Belo 3.9.2018 21:17
Tak, ako som uz povedal, sme farma Trencina a nie INTER BRATISLAVA!!!! 
|
Lineker 3.9.2018 23:22
Belo ale aj tak dnes na tvoje a na tlak 
|
"Lotrík" 4.9.2018 09:47
Belo,možno nám ten Trenčín aj trochu tým pomáha. Nič nie je zadarmo. Majú u nás svojho asistenta a niekoľko hráčov. Skús niečo spraciť zmysluplné, napríklad prinieť do Interu finančne silného investora, ako bol napríklad Slovnaft. Sú v Bratislave takí, napríklad VW, Telekom, Orange, O2. Tieto spoločnosti v Nemecku sponzorujú futbalové kluby.
|
Harvey 4.9.2018 10:09
Pomaha nam do 3. ligy, Inak by poslal inych hracov a nie 18 rocnych neskusenych hracov...
|
"Lotrík" 5.9.2018 09:16
Pokiaľ si pamätám, tak minulú sezónu nám na jar pomohol zachrániť sa v 2. lige.
|
Harvey 5.9.2018 10:28
Kto preboha? Trencin? Ze poslal nerozohraneho Salatu co porobil chyby, penaltu, cervenu a vlastny gol hned v prvych zapasoch? Si asi chodil na ine zapasy. Jediny kto bol ako tak posilou bol Issa.
|
Belo 5.9.2018 20:45
Lotrik,na co provokujes? Jediny problem v sucasnosti je SLEZAK! Potom mozme riesit ostatne! A co sa tyka sponzorov, uz so v kontakte s princom zo Saudskej Arabie! 
|
|