|
Meno |
Príspevok |
3198) |
Gabriel |
|
|
 21.8.2018 09:08
Na flashscore iba IKV, onlajny to pravdepodobne dávajú, niekto v Bardejove dnes?
najvernejší fanušik 21.8.2018 09:37
na futbalnete - ked si otvoríš náš zápas v II. liga 4. Kolo najdeš si bardejov- inter a otvoríš ho tak tam najdeš priamy prenos presne zo zápasu.
|
Vinco 21.8.2018 10:46
Nie je to ten nedohraty nahodou ?
Bude prenos urcite ?
|
Fanušik65 21.8.2018 12:31
To je tých 10 minut čo prerušili.
|
Ferjenčik 21.8.2018 14:37
To musia nastúpiť tí istí hráči ako pred predčasným prerušením zápasu? Vrátane náhradníkov?
|
krtkosk 21.8.2018 15:25
Podľa mňa bol zápas zrušený a nie prerušený. Začne sa normálne odznovu 90 minút, ale možno sa mýlim.
|
Gabriel 21.8.2018 16:05
krtko na flashscore píše: "Originally abandoned after 7 minutes of play." Takže veľmi pravdepodobne sa hrá od 7. minúty.
|
Harvey 21.8.2018 16:29
Zapas bol preruseny v 7. Min. To znamena ze sa bude dohravat...
|
|
3197) |
eddie |
|
|
 20.8.2018 20:37
Dnes ma nas penaltovy hrdina zo soboty 30 rokov. Vsetko najlepsie, vela zdravia, stastia a skvelych zakrokov v zlto-ciernych farbach Andrej! Vsetci dufame, ze nas zajtra opät podrzis!
Krtkosk 20.8.2018 20:53
Jake krasne, vsetko najlepsie!!! 
|
Cucko 21.8.2018 09:07
Smutne je ze milacik Pastornicky a nas zachranca 2. ligy z 5 kol za Karvinu bol len vo dvoch vedeny ako nahradny brankar a ani raz do hry nezasiahol. Vysledok, Karvina 5 prehier z 5 zapasov.
|
Vinco 21.8.2018 10:44
Toto jeden nepochopi, o co im tam v Karvinej ide...
|
krtkosk 21.8.2018 15:27
Tak to mohol fakt ostať chytať aj u nás, veľmi dobrý brankár... ale aj Andrejovi ide a po 30ke dozreje a už na jar nepustí ani gól 
|
|
3196) |
Tomi |
|
|
 19.8.2018 20:34
Blind 19.8.2018 20:43
...dík za video...ale v grafike výsledku máš myslím chybu...
|
Vinco 19.8.2018 20:44
1A, super, dakujem !
|
Trifonov duch 19.8.2018 21:07
Za to zahodenie dresu by mal u mňa ten ... na sekundu vyhadzov a do 24 hodín povinnosť opustiť nielen SR ale aj EU!!! A je mi jedno či dal alebo nedal gól, či urobil alebo neurobil gólovú šancu. Takto si vážia žoldáci INTER, len ako zámienku ako sa dopašovať do Európy!!! O rok bude o INTERi rozprávať ako o lajne!!! 
|
Tomi 19.8.2018 21:11
Kua, pri 1:0 mi to ušlo, už to nechám tak...
|
GM 19.8.2018 23:10
Duch, daj sa liecit, ty o com prosim ta? Mudrujes tu vkuse ako majster sveta vo vsetkom, podarilo sa ti dokonca dourazat aj cloveka, ktory stal pri vzkrieseni interu a bez ktoreho by sme tu mozno uz nemali o com pisat! A to si akoze doteraz nikdy nevidel ako si niekto po gole vyzliekol dres? Podla tvojej logiky by uz nikde nebol ziadny hrac, lebo kazdeho by vyhodili, kedze predpokladam ze asi kazdy futbalista toto minimalne raz za karietu uz urobil. Pisal si ako si v zime prestal chodit na zapasy, najlepsie urobis ked sa toho budes drzat aj nadalej. Ten chlapec zatial drzi tuto sezonu nasu hru ako tak nad vodou, posledne co by sme potrebovali aby si mu tam zacal nadavat ze nie je echtovy slovensky arijec.
|
krtkosk 19.8.2018 23:22
Tak vyzliekať dresy je dosť blbý prejav radosti, kvôli žltej karte, čo keď sa nazbiera, musí sa pauzovať, ale našťastie za to ešte nikoho nevyhodili  radšej komentuj peknú akciu, kotol sa tešil, žlto-čierne srdce zaplesalo, vyhrali sme, aj brankár pochytal čo/to, ale vzruchu bolo dosť málo, keďže celé video trvá len 6 minút, občas býva aj 9 minútové a to aj bez záberov do kotla... No a Trifonov duch už zanevrel na Inter, takže už nepríde, toto je už vybavené  Trifonov duch, nemal by si sa vytáčať len preto, že Inter vyhral...
Nech žije INTER!!!
|
Belo 19.8.2018 23:36
Tomi,bol som tam vdaka mojej laske,Klary, ale video je najlepsie zo svetkych TV! Dakujem!  Klara 
|
Klára 19.8.2018 23:49
Belo nemáš vůbec zač 
|
fff 20.8.2018 13:44
Touto Duchovou logikou si bude Edin Dzeko balit kufre, lebo po vitaznom gole urobil to iste .. nehovoriac o tom, ze tiez nie je z EU :)
|
dusike 20.8.2018 15:20
Neviem ci si niekto všimol ale po penalte bol piroška nejaky nervozny sa tam chcel bit ale royhodcovia ho ukludnili 
|
Blind 20.8.2018 15:47
...všimol a to Svečulu...ale aj v priebehu zápasu Svečula s iným hráčom FCPA mal nejakú kontroverziu a Piroska sa medzi nich zamiešal...a po chytenej penalte sa asi nevhodne (teda podľa Pirosku) zaradoval, tak sa opäť prejavil...dusike, všimni si ako sa Prekop choval po odpískaní 11-ky, veľká ALE predčasná radosť  (ma to pobavilo)...nič proti nemu, ale bol zjavne premotivovaný (možno frustrácia, že sa u nás nepresadil)...
|
|
3195) |
fanusik |
|
|
 19.8.2018 19:23
RECA -INTER B - 0:4
Vlado 19.8.2018 19:30
Dobrý vstup do súťaže 
|
Blind 20.8.2018 14:57
...viacerí ex-Engerauci v kádri  ...aby tu niekoho od susedov s toho neporazilo  ...gratulujem im k výsledku...len 2 náhradníci boli, aj to vďaka Feďovi...ostatní čo hrali proti FCPA zrejme asi nemohli hrať či? (Kochan na lavičke síce bol, ale vraj je zranený)...tak ako to je vlastne?  ...
|
fanusik 20.8.2018 15:10
Fedo ked robi Spakimu asistenta nech si zahra a pomoze mladym 
|
Mirec 21.8.2018 15:09
Kochan, už po zranení trénuje, ale na zápas to ešte nie je.
|
|
3194) |
Blind |
|
|
 19.8.2018 14:34
Blind 19.8.2018 15:39
[ www.rtvs.sk]
...12:03min derby...
...8:45min o filozofii Trenčína resp. 9:03min rozhovor s La Lingom...
|
|
3193) |
Krtkosk |
|
|
 18.8.2018 18:38
Adekunle Issa, vdaka Bohu zan, ako som povedal. Kua, odpiskat penaltu zase v 93 min a ze by mala byt, az taky isty by som si nebol... Uf, to boli nervy, ale tri body su doma
Nech zije Inter!!!
eddie 18.8.2018 18:50

|
Vinco 18.8.2018 19:23
To bola penalta ala Real Madrid, pozdravujeme rozhodcu a prajeme kludny spanok
|
GM 18.8.2018 19:26
Ufff, nechcem si predstavit ze si ho TN stiahne naspat, dnes (opat) suverenne najlepsi, vsak nakoniec aj dal vitazny gol. Aj ten druhy cernoch hral dobre (c. 23), bohuzial dnes na rozdiel od kuba, ten sa riadne vytrapil. No samostatna kapitola dnes opat raz brankar, sice si odcinil vsetky prusery tou chytenou penaltou, ale inac slabucky. Penalta ci bola neviem, bolo to na opacnej strane, ale pobehoval tam kameraman rtvs tak hadam vecer v spravach ukazu. Popripade zaznam na futbalnete. Ci bola alebo nie, zdalo sa mi ze bola sanca ci dve prerusit ich utok nejakym obrancom odkopom az na tribunu. Miesto toho sa tam serkame v nastavenom case pred vlastnou sestnastkou az si privodime takyto infarktovy zaver..
|
Krtkosk 18.8.2018 21:36
V prvom rade asi uz stvrta penalta pre Petrzalku za 5 kol a druha-tretia proti nam za 4 kola kua, to sa potom tazko hra... A neviem, obranca nas prebehol , nechal max nohu za sebou a ten Petrzalcan mu musel len zakopnut schvalne o nohu, nijako inak to byt nemohlo a toto odpiskat v 93 min proti domacim, tak to len tak, ze chcem pisknut, inak sa to neda...
Brankar... Jeden riadny kiks som len videl, ale nepozeral som cely zapas, brankar by nemal plachtit naprazdno, na jar sa to nestavalo... ale vyhrali sme, chvala Bohu, mali by sme aj v utorok vyhrat, Bardejov nic moc a Dubnica detto, takze ocakavam buduci tyzden 6 bodov 
|
Tomi 21.8.2018 10:57
Toto vlákno som pozastavil, keďže to prerástlo do bezbrehého osočovania.
|
interista 21.8.2018 11:01
[ www.ultras-magazine.com]
derby inter-petržalka na ultras.sk
Myslím, že hanbu sme si neurobili viď naše fotky, aj pyro. Treba pozrieť fotky, kde je vidno, že sme neboli až takí looseri
|
|
3192) |
najvernejší fanušík |
|
|
 18.8.2018 12:55
Na mieste bude možné zakúpiť si už len lístky na státie do sektoru mimo hlavných tribún. Cena vstupenky 3,00 eur s DPH. Do predaja bude však zaradený obmedzený počet, a to 70 kusov. Predaj lístkov bude spustený od 15:30 hod. pred hlavným vstupom na štadión.
|
3191) |
najvernejší fanušík |
|
|
 17.8.2018 19:43
Košice 0:3 Skalica
najvernejší fanušik 17.8.2018 22:15
2 výsledok dnesný je:
Pohronie 4 - 1 Bardejov
|
|
3190) |
krtkosk |
|
|
 16.8.2018 22:26
SK Slovaaan  ale Trenčín, kalapy dole, riadne prekvapenie, hádam tú Larnaku vyradia, aj keď tá dala Sturmu Graz 7:0 asi tam hrá Neymar s Ronaldom pocas leta na hostovani
Mišo 17.8.2018 08:43
Trenčínu sa zadarilo, bolo by super keby niekto postúpil do skupinovej vázy. Väčšiu šancu má Trnava, ako Trenčín. Cyperské tými majú svoju kvalitu, hrá tam veľa legionárov. Lublana ja isto priechodnejším súperom.
|
jm 17.8.2018 13:07
skromná poznámka na margo Interu.Presne to čo pp desiatich rokoch dobre funguje v Trenčíne, sa teraz buduje v Interi. Rozumiem tomu že motoristický fanúšik je netrpezlivý ale verím, že je aj inteligentný a chápe rozdiel, napríklad voči tomu ako sa pracuje v Slovane.
|
fanusik 17.8.2018 13:11
Suhlasim este by som doplnil , je treba urobit dobry kolektiv ale jeden asistent tomu skodi. ono to pojde potom omnoho omnoho lepsie. verte neverte ale je to tak.
|
jm 17.8.2018 13:13
pp = po
motoristický = interisticky
;)
|
krtkosk 17.8.2018 13:47
Pravdou je, že Trenčín mal víziu a viac-menej z nej nepoľavil, aj keď hral tuším tri roky druhú ligu.
Pravdou je aj to, že Trenčín počas cesty pomenil viacero asistentov, aby nová krv dala mužstvu nový impulz a myslím, že interistický fanúčik je trpezlivý až až, až až. Nech žije INTER!!!
|
Trifonov duch 18.8.2018 00:11
Neskromná poznámka na margo INTERu ako odpoveď na vyššie napísané: 1. TN a SKB robia úplne rovnakú politiku, natrieskať tony peňazí do kúpy odpadu odvšadiaľ nie je systémové riešenie. TN má rozpočtovo nižšie a preto úspešnejšie riešenie v tom, že gašparko z TN vyhodí menej a dostane o čo-to viac peňazí, než gašparko od židov. 2. Ak v TN niečo funguje 10 rokov, tak to je absolútna schizofrénia v tom, že to robia nekonečne dobre. V momente odchodu cililingáča sa im ich 10 rokov budované "čosi" rozsype ako domček z kariet a čaká ich ďaľšia perióda úbohosti a malosti, (Bože, už koľká v poradí) rozpadu, pádu, ohovárania, klamania, vnútorných bojov, ale hlavne ich čaká osud "BEZ PEŇAZÍ". Ako to bolo dávno predtým za boľševika, potom za kapitalistu, bolo aj za Hozlárov, bude aj za Rybníčkov. Oni sú celkovo aj výkonovo na tom sínusoví (nie mínusoví), stačí si pozrieť tie výsledky ako na hojdačke. 3. Ak sa také buduje v INTERi, ja som to už povedal v decembri po pohľade na súpisku a nákupy: Ďakujem, neprosím, skončil som! 4. Pokiaľ idem niečo budovať, nech to stojí "1000 rokov" ako stavby Rimanov a nie ako "American house" z papundeklov, ktoré každdý rok odfúkne sebamenší poryv vetra. 5. Ulakomiť sa na cudzí kus žvanca, skloniť pri tom hlavu, a hostiť sa za cudzie, je fajn lákavé a také "lovenské"... (Keď je zadarmo nech aj črevá roztrhá...), ale cesta ZA je ďaleko poučnejšia a stará cesta INTERu najistejšia. Tak, a teraz môžete do mňa začať kopať, mám toho veľa na srdci, ale už sa mi nechce písať to mnohokrát povedané a napísané a opakované... P.S.: Tvrdošijne konať to isté, neznamená, že to bude aj vykonané správne. 
|
Trifonov duch 18.8.2018 00:57
Nemôžem zaspať, tak ešte k tým ódam na TN od nejakého pisálka pridám realistický príspevok Trenčana z diskusie v športe: ... som z trenčína, no budem ti mierne oponovať.. si predstav, že tak ako trenčín, bude robiť futbal aj zvyšok tímov prvej ligy. to znamená že na ihrisku bude v každom tíme maximálne trojica slovákov.. a toto bude trvať 5 rokov.. kto by hral za reprezentáciou po tých piatich rokoch?:? ako by vyrastali mladí slováci aby boli schopný reprezentovať ??? v slovane sú zápasy, keď okrem gólnana nehrá ani jediný slovák.. toto je síce cesta pre pár klubov, no nie pre slovenský futbal ako celok... my nie sme anglicko nemecko či španielsko, kde majú ešte dve tri nižšie profesionálne kvalitné ligy pre svojich mladých, ktorí sa tam rozohrajú pri prechode k dospelým .. my sme malá krajina s maličkou základňou a precudzinovanie môže v konečnom dôsledku zabiť svk futbal.. treba nájsť primeranú hranicu.. trenčín aj slovan je dávno za primeranou hranicou prospešnou pre svk futbal.. ak to urobia všetci takto, nebude svk furbal nič znamenať... ... 
|
Krtkosk 18.8.2018 11:09
Tak ja ako tolerantny interisticky fanusik to beriem tak, ze sme ako keby novy klub a nevidim velmi inu cestu, ako ist. Dlhodobo by sme mali mat vlastnych odchovancov, alebo aj vlastnych odchovancov, ale zatial pri pohlade na vysledky ziakov a dorastu to najblizsich 10 rokov nevyzera dobre. Neviem, preco sme taki slabi v mladezi, biedny sme, velmi biedny  a tak musi prist Adekunle Issa...a vdaka Bohu zan...v buducnosti by vsak na jeho mieste mal byt Ondrej Bielik...
|
Trifonov duch 18.8.2018 12:12
Krtko, vieš prečo sme takí slabí v mládeži? LEBO TO ROBÍME ZLE!!! Naťahali sme do INTERu filozofiu a koncepciu (a nielen tú, ale aj asistentov) z TN, ktorí slepo podporujú akúsi myšlienku dominancie a zameniteľnosti vo všetkých kategóriách hore-dole, ale to je už prekonaná obyčajná hlúposť. INTER vedel vychovať bez TN vízií lepších hráčov a robil na slovenskej hrude lepšie nákupy (hlavne mládeže/dorastencov) a bol vždy lepší než TN, až kým nás nerozprášili zákulisné machinácie. Vieš o tom, že aj naši bývalí susedia to robia s mládežou ZLE, aj napriek tomu, že všetky talenty z BA a okolia akosi "automaticky presúvajú" na Pasienky? Vieš prečo? Lebo nedostanú šancu rásť, lebo tie najväčšie talenty nedostanú šancu v 16-17 rokoch čuchnúť si smradu šatne A-čka, lebo sa s A-mužstvom nepripravujú, lebo sa s nimi neráta, lebo sa tu obchoduje s čiernym aj bielym mäsom, lebo peniaze sa mládeži zoberú a vyhodia sa von nenásytným oknom šatne A-mužstva. A tak aj keď nejaký talent vždy k sebe stiahnu, nedochovajú ho do hviezdy, ale zničia... Keby naše vedenie malo rozum, a nesedelo na zadku už dávno má nie 300 mladých futbalistov (ako sa furt vychvaľujú) ale 1300 a to bez veľkých nákladov na asi-asistentov z TN. Peťovi som to hovoril v podvečer pri pive 28.6.2010 (vieš čo bolo vtedy?) a on povedal, že ešte nie je čas ale určite sa k tomu vrátime, ale je to jediná a naozaj dobrá myšlienka, ako získať v súčasnosti veľa detí (lebo len z veľkého počtu, veľkého výberu nájdeš možno jeden talent, ale možno vychováš 20-30 lepších a nadpriemerných športovcov. Nie všetci môžu byť Messi, ale stačilo by 20 Kratochvílov, Škriniarov, Lobotkov, Berov, Dudov atď., aby to na štadióny prilákalo viac ľudí. Vieš prečo? Lebo na tých Slovákov sa prídu pozrieť minimálne rodičia, a keď sa im bude dariť, pripoja sa aj starí rodičia, bratia a spolužiaci zo školy, frajerky, tajné lásky a nelásky aj starého otca koňovho bratranca sused z paneláku. Tí o kadejakých AkdeKundov nemajú záujem (ani ja) a čas strávime príjemnejšie. Kde sú ENG s ich top ligou, plnou peňazí? Koľko že ich hrá vo vlastnej súťaži? A čo dosiahol ten ich supertím v medzinárodnom meradle? Kdeže sú tí slávni chrochtaví, a ich slávne Ajaxy a Feyenoordy, či PSV?
... a to majú trošku viacej peňazí ako my... Pozerať sa na skorumpovanú UEFA súťaž, kde žoldnieri v bielych dresoch vyhrajú nad žoldniermi v čiernych už neláka... Ja chcem opäť vidieť Barmošov, Petrášov, Jurkemikov, Kratochvílov, Luhových radovať sa z výhier a plakať po prehrách v žltočiernych dresoch a byť na nich nekonečne hrdý a plakať s nimi a radovať sa s nimi v modrých/bielych dresoch, ale to mi cililingáč z TN nikdy nedovolí. Preto na to už dávno YBM... Ver tomu, že ten Ondrej Bielik už niekde po ulici pobehuje a možno ešte iba sedí pri počítači, ale už sa narodil a treba za ním ísť. On sám za nami nepríde, lebo možno ani sám ešte nevie, že ho futbal baví a bude v ňom v budúcnosti svetová hviezda a že to je presne to, čo chce celý život robiť. Nie každý môže byť v živote len smetiar, vojak či kozmonaut, sú aj iné pekné povolania...  Takže to klasické Belove: Nech skape každý, kto škodí INTERu!!! 
|
*** 18.8.2018 12:28
Písať dlho to je tiež určite umenie dokonca určitý druh dominancie.
|
Krtkosk 18.8.2018 15:22
Pekne napisane. Nech zije INTER!!!
|
jm 18.8.2018 16:17
Zahryzol som do jazyka i klávesnice a majúc svoje skúsenosti ako 53 ročný mladík budem radšej ticho. Rád by som Vás poznal osobne niekedy.
|
Krtkosk 18.8.2018 17:18
Klavesnice su drahe  a vysledky mladeze naozaj pod urovnom uz par rokov a nevyzera to na zlepsenie 
|
Fanusik tt 19.8.2018 10:26
Ked syn p.Mihala hraval za U17 p.Mihal povedal že toto budu hrači čo budú hrat prvu ligu a kde sú?
|
jm 19.8.2018 10:43
Trosku podpasovka, panfanusik tt, toto mi uz prosim nerobte. Syn dal pred futbalom prednost studiu
|
fanusik 19.8.2018 10:54
A co ostatní nešli všetci studirovat.
|
Krtkosk 19.8.2018 12:15
Tak to povedal, asi nie preto, aby si z nas robil srandu, ale preto, ze si to tak prial a ze to zatial nevyslo, asi to neni jeho chyba, alebo jm za to moze?
My tiez mame na vlajke Navzdy verni a keby sa nedajboh vypadlo, kolki by este ostali verni heslu navzdy? Kolki chodia na zapasy doma vonku furt a stale navzdy verni? Pozametat si pred vlastnym prahom a potom poukazovat na niekoho, vdaka komu sa este hra v zlto-ciernych farbach futbal...
|
Tomi 19.8.2018 15:31
No len vtedy v 2013/14 U17 vyhrala druhú ligu, tak jm mal dôvod to tvrdiť. Akosi to však v tej U19 každý rok hapruje a doteraz sa nenašiel nikto, kto by zistil, v čom je problém.
|
|
3189) |
Fanda |
|
|
 16.8.2018 17:05
V sobotu to musi byt divocina
nesmie byt ticho a hlavne musime prekricat petrzalcanov.. tento zapas moze byt zlomovy pre celu sezonu..bubny, vlajky, hlasivky a všetky viac aj menej pouzivane choraly! INTER DO TOHO
hafana 16.8.2018 17:47
 vedieť snívať je krásne
|
Krtkosk 16.8.2018 17:51
Ej, keby som mohol prist, zahucaki by doliny mohutnym zlto-ciernym hlasom... Ale neda sa mi  uz coskoro sa vsak polepsim 
|
Inzulin 16.8.2018 18:03
A máme dosť pokrikov vôbec? dajte sem zoznam niekto
|
Tomi 16.8.2018 18:05
V tejto sezóne by premiérovo mohlo zaznieť:
[ soundcloud.com]
|
Fanda 16.8.2018 19:32
No nejaký zoznam by určite bodol.. alebo keby sa nejaký skúsený fanúšik podujal na to, že to každú chvíľu rozkričí 
|
Aďa Epileptická 16.8.2018 22:54
Inzulin
a ty to nechceš rozhučávať ?
|
Inzulin 17.8.2018 12:35
Veľa nechodím tak ich neviem všetky chorale, ale na Petržalku je povinnosť ísť
|
|
3188) |
Vlado |
|
|
 16.8.2018 14:28
Podľa facebookovej stránky Interu sú lístky na sobotu vypredané. Tak dúfam,že všetci interisti aspoň jeden máte.
hafana 16.8.2018 14:31
Hmm ten pocit byť na "svojom" štadione, hosťom je blbý no..
|
najvernejší fanušik 16.8.2018 14:57
Konečne to bude zápas s divakmi spravná atmosfera. Ktorá tu je malokedy.
|
Gabriel 16.8.2018 14:59
Veru, bude pravdepodobne najvyššia navštevnosť 
|
jaro 16.8.2018 15:24
hafana asi si uz zabudol, ked vas chodilo na pasienky 200 na prvu ligu co..
|
jaro 16.8.2018 15:30
a to ste sa ani nemuseli jebat mimo mesto .. tak ale vychutnavaj si to, kym mate euforiu a este vam plati vynimka na stadion na 2. ligu, lebo skoncite potom na prasivom tehelnom poli v podnajme (ako asi aj my) a smiech ta zase prejde
|
efcepe
16.8.2018 16:56
jaro myslis to obdobie ked nam predali stadion a poslali hrat domace zapasy na odporne pasienky? ty by si tam isiel? ja nikdy. A my nehrame v petrzalke na ziadnu vynimku, kde si to zobral taky pojem? ked sa moze hrat v stupave, samorine a podobne, urcite sa moze hrat aj u nas. vidime sa
|
Mk 16.8.2018 17:20
Zatial ma petrzalka vynimku do konca roka hrať zápasy v Petržalke.trochu treba sledovať situáciu.
|
jaro 16.8.2018 17:36
vieš rovnako sa môžem pýtať koľko by ta bavilo chodiť na futbal do Stupavy.. viac ludi chodilo na 4 ligu na drienovu ako teraz do Stupavy.. Ale kašľať na to, treba si vychutnať aspoň túto našu mizeriu v sobotu, oba kluby už nemali existovať, tak si to užime
|
Krtkosk 16.8.2018 17:48
to hafanana: keby sme boli hostom na svojom stadione bolo by to blbe, ale ak to bude len v Stupave... A jedine Inteeer, jedine Inteeer
|
hafana 16.8.2018 17:50
máme výnimku na 3G trávnik lebo v klube nestihli dodať všetky potrebné dokumenty k nej 
|
Mk 16.8.2018 18:00
Údajne nemáte toho viac, ale to nič neznamená kmotrik váš znova prichýliť 
|
Mk 16.8.2018 18:01
Údajne nemáte toho viac, ale to nič neznamená kmotrik váš znova prichýliť 
|
Krtkosk 16.8.2018 19:24
Mk, myslis, ze stara laska nehrdzavie? 
|
interista 16.8.2018 20:59
Tesim sa na derby. Pre fanusikov petrzalky: chalani sice je petrzalka ovela krajsi areal ako stupava ALE uz sme poculi od viacerych aj od nasho vedenia ze stupava je z hladiska kriterii na tom lepsie ako petrzalka hoci na pohlad horsie vyzera. A je pravda ze petrzalka ma vynimku na pol roka a asi ste o tom nepoculi ale vedenie nam na stretnuti vravelo ze uz majitelia petrzalky boli za nasimi s otazkou ci by mohli hravat od jari v stupave keby im neschvalili od jari stadion v ovsisti. Tak aby sme sa od jari nedelili o jeden stadion. Co sa mi ale paci je ze v petrzalke robia lepsie futbal ako v interi a hlavne tam dobre funguje spolupraca hraci -vedenie- fanusikovia proste ako rodina a nie ako u nas co sme mali furt nejake hadky.
|
wtf 16.8.2018 21:59
odpoveď na tento tvoj nezmysel priamo z vedenia
"[21:57, 16.8.2018] +++: Co si
[21:57, 16.8.2018] ++++: Ziadny realny problem nemame
[21:57, 16.8.2018] ++++: Kokotiny nezmyselne
[21:57, 16.8.2018] +++: Neries ani"
|
krtkosk 16.8.2018 22:04
z vedenia? "ko.kotiny nezmyselne"  tak to určiteee  alebo tam máte taký volnejší štýl vyjadrovania 
|
Vinco 16.8.2018 22:16
Volnejsi a hlavne symptomatickejsi
|
krtkosk 16.8.2018 22:27
sympto čo? 
|
Efcepe
16.8.2018 22:41
A kto je vas majitel vobec viete? Hason, la ling, ci nejaky iny holandan? Tazko povedat co?
|
Vinco 16.8.2018 22:47
Venglosova akademia
|
krtkosk 16.8.2018 23:07
My vieme všetko, aj výsledok sobotného derby, len vám ho nechceme prezradiť, aby ste neboli o dva dni dlhšie smutní 
|
Mišo 17.8.2018 07:45
Podľa mňa je zbytočné sa vôbec pokúšať s Petržalčanmi diskutovať. Je tento zápas vôbec braný, ako rizikový?
|
Aďa Epileptická 17.8.2018 12:28
Veru dúfam,že to bude rizikový zápas.
Tá Petržalská to sú iný pajáci, týpci veľký nabúchaný,hrozné korby brutal hlasy čo sa neboja,je to miestny výber topka Slovakov. 
|
Drogmajster 17.8.2018 12:34
Veru musíme si dávať veľký pozor
|
Aďa Epileptická 17.8.2018 13:24
Bereme teda aj nejaké palice ? Čo keď nás niekde budú chcieť inzultovať
|
krtkosk 17.8.2018 13:50
Aďa,de by si palice lámala? Však nie tak dávno boli aj s nami fandiť na Inter na piatej lige. Ak by bolo najhoršie, ukážeme im Kláru 
|
Klára 17.8.2018 14:23
Klára je postrach už od pohledu  já budu mít dost práce s vlajkama, bubnama a takovýma věcma, ne tak se starat o nějaké tolueňáky 
|
Krtkosk 18.8.2018 11:14
Vedel som, ze Klara vsetko vie, miesto palic, zoberie toulen a hned budu kamosi. 
|
InterHooligan 20.8.2018 10:25
Tolueňák ťa robil, keď už máš na starosti tie handry, tak očakávam(e) poriadny transparent v zmysle "Tolueňáci" u nás na jar. Prezentuj sa v realite, ne tu na nete medzi svojimi. Krtko a ty si nemýľ ultrasákov či fanúšikov s alkoholikmi, čo ste sa spolu vcírkali do riti a slopali spolu. To neni družba, len rovnaká závislosť. Kamoši možte byť max s antifákmi z Trenčína. Tí vám predsa aj hráčov posúvajú.
|
Klára 20.8.2018 16:25
InterHooligan: Co se rozčiluješ. Každému klubu se nějak říká. Jedni jsou židi, další jsou tolueňáci, nám se určitě taky nějak říká a řešíme to? Ne. Tak tlak zpět do klidu.
|
|
3187) |
hafana |
|
|
 16.8.2018 10:47
Gabriel 16.8.2018 11:02
v tej miske je..... kapusta? A ta vcela ma asi farbami znazornovat zlto-cierne farby.
|
jaro 16.8.2018 11:05
jaaaj nebudu to akoze stupavske dni zelá? to by sedelo  hej tu vcelu som pochopil, dobre prijebany xycht ma, dufajme, ze sa tak po zapase budu tvarit petrzalcania 
|
Trifonov duch 16.8.2018 14:52
To je osa a nie včela. Včely majú sivé, hnedé a čierne pruhy. Včela má na sebe žltý peľ na nohách (malých kefkách na stehnách), keď znáča peľ na jar. Osa a sršeň je výlučne žltočierna kombinácia, niektorý druh čmeliaka tiež, ale neviem ktorý. Žltočiernu kombináciu majú aj salamandre, hady a hadice... (...nie tie Molnárove...) 
|
|
3186) |
hafana |
|
|
 16.8.2018 10:46
jaro 16.8.2018 10:48
to co je v tej miske? 
|
|
3185) |
najvernejší fanušík |
|
|
 15.8.2018 22:15
Važení fanušikovia :
Hráči síce nastúpia na zápas v špeciálnych dresoch s Halenárom. Iba pozdravia a od fotia sa v nich ale hrať budú obyčajných dresoch.
krtkosk 15.8.2018 23:24
a to už má aký význam?
|
Klára 15.8.2018 23:52
Podle smernic SFZ nesmi byt na drese vyobrazena zadna podobizna at uz zijiciho nebo mrtveho cloveka, vyjimkou je kdyz ma klub ve znaku ci nazvu nejakou postavu.
|
"Lotrík" 16.8.2018 12:53
To iba SLOVAN BRATISLAVA si môže na svoj dres dať hoci čo! Lebo SLOVAN je ONÉ.
|
Krtkosk 16.8.2018 17:36
to jaro: keby len to...
|
Milan 16.8.2018 19:29
Klára, nie sú to smernice SFZ ale pravidlá futbalu konkrétne pravidlo 4.Výstroj hráčov odstavec 5.
|
Klára 16.8.2018 19:59
Nemam az tak dopodrobna nastudovane pravidla a odstavce fotbalu, ridila jsem se podle clanku, takze dekuji za osvetu.
|
|
3184) |
Interfan |
|
|
 14.8.2018 19:25
Maťo 15.8.2018 19:18
Povzdych sklamaného interistu...
Myslel som, že béčko bude slúžiť predovšetkým na to, aby mali kde hrať odchovanci, ktorí sa nezmestia do áčka. Či už z dôvodu, že na to buď nemajú potrebnú športovú kvalitu alebo preto, že vedenie nechce interistov v áčku. Jedno z toho, keďže hráčov z dorastu v áčku už dlho nevidíme. Rovnako je škoda, že po áčku bude hrať aj béčko mimo Bratislavy, aj keď na to nie sú žiadne objektívne dôvody. Výhovorka, že ihrisko na Drieňovej nespĺňa ani 6.ligové parametre by už bola smiešna. Všetko nasvedčuje tomu, že nie je záujem o to, aby hral Inter v Bratislave. Lebo jedna vec sú pekné reči a druhá skutky. Snívanie o hraní domácich zápasov na Tehelnom poli s belasými sedačkami mi tiež príde ako nereálne. Veď ešte pred necelými 2 rokmi nemalo vedenie údajne peniaze na prenájom školského ihriska v Petržalke (tým odôvodnili "nútený" azyl v Stupave) a zrazu si bude môcť dovoliť hrávať na štadióne pre 22 tisíc ľudí? Celé to vyznieva ako oblbovanie fanúšikov salámovou metódou, aby sa zmierili s tým, že domov Interu je a aj bude Stupava. Ľuďom ako pán Barmoš alebo Mihál verím, že to myslia s Interom úprimne dobre ale oni už v klube bohužiaľ nemajú hlavné slovo a pod vplyvom nových ľudí pomaly ale isto klub stráca vlastnú bratislavskú identitu...
Pekný večer.
|
Mišo 15.8.2018 19:43

|
ALEX 15.8.2018 20:49
Súhlasím s Maťom ! Má 100% pravdu .
|
|
3183) |
Gabriel |
|
|
 14.8.2018 10:13
Inter : Petržalka bude LIVE na futbalnete.
Konečne!
jaro 14.8.2018 14:50
juchuuu netreba ist na futbal
|
Gabriel 14.8.2018 17:33
super hlavne pre ludi co nemaju listky
|
eddie 14.8.2018 20:31
Lístky sú už vypredané??? Do Stupavy to nie je na skok, bola by to zbytočná cesta. 
|
David 15.8.2018 06:10
Jaro, chalani z kotla by tam mali byť na derby povinne všetci. Kto by inak fandil? A ďalšia vec...ja nechcem aby na našom mieste sedeli suchári. Aspoň tentokrát nie.bude veselo uvidíš  len dojdi
|
jaro 15.8.2018 07:55
neboj ja dôjdem lístok mám už kúpený, cestou vyzdvihnem Kláru, Harveyho a bubny ;)
|
Harvey 16.8.2018 12:25
David ak mas moje cislo zavolaj mi pred zapasom, mam pre teba listok ;)
|
|
3182) |
Peter |
|
|
 14.8.2018 08:02
Odchody autobusov do Stupavy 18.8.2018 z Niv:
14.30 - č.13
14.45 - č.15
15.15 - č.14
Stupava - Dom dôchodcov do Bratislavy:
18.59
19.13
19.25
19.33
Fanušik65 14.8.2018 08:42
15:15 ide priamo Stupava štadion
19:22 ide Stupava štadion - BA
|
fanusik 14.8.2018 09:28
A v nedeľu kedy ide autobus do Récy ?!
|
najvernejší fanušik 15.8.2018 22:18
Chcem vás len upozorniť aby ste išli na futbal za v času.
Môže sa stať že tým istím autobusom pôjdu aj petržalčania.
|
|
3181) |
fanusik tt |
|
|
 13.8.2018 18:44
Bardejov:Inter 21.8. o 16:30
|
3180) |
Matúš |
|
|
 13.8.2018 11:21
Podľa mojich informácií sa lístky na zápas s Petržalkou v deň zápasu už predávať nebudú. Tak ako je písané nižšie a na FB:
"Vstupenky na zápas FK INTER BRATISLAVA vs. FC PETRŽALKA, ktorý je na programe dňa 18.8.2018 na Futbalovom ihrisku Stupava, si môžete zakúpiť každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 hod. na Drieňovej ulici 11/A, 821 03 Batislava - Ružinov. "
Mne to tak vychádza, že bez vopred zakúpeného lístka, už do Stupavy nik nemusí ani chcodiť.
Tomi 13.8.2018 11:52
Nie je to tak, predpredaj je hlavne kvôli zmenšeniu radu pred zápasom. Plus Petržalka dostala zvlášť 100 lístokov. Samozrejme ak lístky z predpredaja zostanú, pôjdu do predaja pred zápasom, ale len do vypredania kapacity.
|
David 13.8.2018 12:37
A ako je to s tou kapacitou? oficiálne má štadión v Stupave kapacitu 600 miest na sedenie. Tak do predaja pojde iba 600 listkov či ako? Na zápas s Bernolákovom ked sa postupovalo z 3.ligy predsa bola navsteva cez 800
|
Lineker 13.8.2018 13:46
Za branou na kopci v burine moze byt aj 100vka a zadarmo (?)  a oproti tribunam popri kalilajne, ak by to bolo vobec mozne, dalsich 50-60 
|
jl 13.8.2018 15:51
Petržalčania už maju lístky kupené,a nie málo,smutné je že sa to nehra v BA.
|
Blind 13.8.2018 17:28
...predpredaj vstupeniek funguje...
|
krtkosk 13.8.2018 22:22
Teším, že je predpredaj... predsa ten klub funguje... a nech to predajú tak, aby tri body doma ostali, lebo u je zle kua! Nech žije INTER!
|
najvernejší fanušik 16.8.2018 15:20
Listý na sobotný zápas v stupave sa nedajú kúpiť bude vypredané.
Všetci cestujte za v času aby ste si obsadili miesto za v času.
|
|
3179) |
Fanušik65 |
|
|
 12.8.2018 13:27
Z dôvodu nedostupnosti autobusov nepôjde na zápas 5. kola s Petržalkou autobus do Stupavy,asi povezie fanúšikov Petržalky. Domaci môžu ísť prímestským autobusom.Tak že dík.
Dury 12.8.2018 16:51
To je taký problém spojiť sa s Petržalčania? Sofer autobusu ten istý... Jedine, že by bol zaplnený :)
Inter do toho
|
Krtkosk 12.8.2018 16:56
Mna skor trapi, ze my sme Prekopa nepotrebovali a zase dal gol, uz treti v styroch zapasoch, Petrzalka ma uz 9 bodov a nech sa na to derby pozeram akokolvek, favoritom budu hostia 
|
interista 12.8.2018 17:39
Nemate pravdu. Sofer Otto nevezie ani petrzalcanov, ma iny kseft v ten den mimo BA. Aj petrzalcania idu po svojom.
Ja si skor myslim ze sofer si naschval dohodol iny kseft pocas derby aby nemal od jednych fans za zle ze odviezol druhych.
|
Fanušik65 12.8.2018 18:42
Bol som dnes na Petržalke a tam spomínali že autobusy sú beznadejne obsadené, len aby nebol aj ten prímestský preplnený. Kapacita v Stupave 600 divákov a čo tí ktorí prídu autami teraz nemyslím fanušíkov petržalky ale Bratislavčanov prídu a tam bude vypísané vypredané ???
|
fanda 12.8.2018 19:07
Tak z petržalky majú autobus?
|
Vinco 12.8.2018 19:21
Dalsi priklad toho, ze sa to nerobi pre fanusikov.
|
fanda 12.8.2018 19:36
Petrzalcania nejdú po svojom majú autobusy vybavené veď nie je len otto s autobusom. V Petržalke to zistili u nás nie. Super super super.
|
Fanušik65 12.8.2018 19:46
Škoda pre futbal že derby sa nehrá v Bratislave, návšteva by bola min. 1500 divákov.Dožili sme sa toho že v Bratislave nemáme ani jeden štadion na 2.ligu , voľakedy sa 2 liga hrala v každej štvrti/Rapid,Matadorka ŠKP atd./ Kompetentný by sa mali zamyslieť.
|
fanda 12.8.2018 20:52
Nehovorme co by malo byť ale berme realitu a ta je: niekde ide autobus pre fanúšikov a niekde nie.
|
Vinco 12.8.2018 21:14
Akosi vela naznakov, ze to nefunguje...
|
Belo 12.8.2018 22:24
Co tu riesite? Kto chce pride aj na k.....! 
|
Krtkosk 12.8.2018 22:38
Ja by som skor umoznil fanusikom, si kupit cez tyzden listok na futbal na Drienovej, aby sa nestalo, ze pridem na futbal a nedostanem sa dnu, lebo 600 tam bude isto, aj 1000 by bolo... Toto by som skor z klubu ocakaval, ze umozni kupit si listok aj vopred...
|
cmc 13.8.2018 00:15
Aby sme klubu v tomto nekrivdili, uz davnejsie zverejneny oznam na FB "Vstupenky na zápas FK INTER BRATISLAVA vs. FC PETRŽALKA, ktorý je na programe dňa 18.8.2018 na Futbalovom ihrisku Stupava, si môžete zakúpiť každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 hod. na Drieňovej ulici 11/A, 821 03 Batislava - Ružinov. "
|
Tomi 13.8.2018 07:40
Takže to dáme na pravú mieru.
1) Oto a ešte jeden vodič nebudú v sobotu k dispozícii.
2) Oto by vedel vybaviť jeden autobus, ale keďže chcú ísť aj Petržalčania, buď by sme museli ísť z BA o 14:00 alebo o 15:30, ale po zápase až o 19:30. Prebrali sme to na poslednom zápase a zhodli sme sa, že ľudia proste nebudú toľko čakať pred zápasom ani po zápase, tak sme ten bus (ešte nie na 100% istý) dali Petržalčanom.
3) Skúste objednať autobus, že potrebujete odviesť 40 ľudí na futbal. Ešte ani nedopoviete a už vám zložia. Proste futbaloví fanúšikovia majú v SR zlé meno, darmo môžete vysvetľovať, že pôjde o slušnú skupinku.
|
Tomi 13.8.2018 07:42
Ak vie niekto zohnať autobus za stovku na sobotu, tak sem sa, nie je problém, oznam zmením... Mám aj iné veci na práci ako cez voľný čas obtelefonovávať autodopravcov.
|
Trifonov duch 13.8.2018 10:43
...kua, sme dopadli, keď BA malé derby sa hrá v Stupave pre nedostatok vhodných štadionov v BA. Naozaj pre kompetentných v BA magistráte na zamyslenie. A pre funkcionárov vo zväze tiež. Majú tu zápas, ktorý môže prilákať davy ľudí na futbal a oni sa spojili pre futbal, namiesto toho, aby zažalovali tú skupinku, čo ten prúser so štadiónmi v BA vymyslela a realizovala... 
|
Fanušik65 13.8.2018 12:27
Mali by o tom písať noviny, bulvár dať to do TV aby vedela o tom široká verejnosť ako je to v BA s futbalom.
|
Lineker 13.8.2018 13:41
TD trefne a to aj Engerau ma vynimku...
ps: keby bolo keby a nezrusili kolaje, tak ten vlak by bol aj aktualny 
|
Trifonov duch 13.8.2018 17:40
Ej Lineker, tie koľaje mi vnukli takúto
možnosť: Os. vlakom z BA Hl.stanica do Zohora odchod 12:16. O 12:42 si v Zohore a dáš si pár pív, alebo o 14:16 odchod, o 14:42 si v Zohore bez pív, a tam keby vybavili autobus-pendlovku Zohor-Stupava (10km/10minut) kapacita určite stúpne. A ak máte električenku na integrovanú dopravu, máš to v cene električenky...alebo aj nie??? Nepoznám tie podmienky MHD/Integr.Doprava... 
|
najvernejší fanušik 16.8.2018 14:23
Autobus : Ani my nemáme autobus do stupavy . Nemajú ho ani petržalčania.
Všetci cestujeme spojmi primeskou dopravou do stupavy.
Chcem tým povedať že cestujeme normalnú dopravou všetci .
|
|