|
|
| Meno |
Príspevok |
| 3299) |
Vinco |
|
|
 26.9.2018 10:18
Citanie z dnesneho tyzden.sk :
Bratislavská futbalová tragédia v štyroch dejstvách
.peter Bálik .názory
Rád by som sa sa tešil z nového štadióna, ale nemôžem. Bratislava bude mať moderný stánok, ale za akú cenu?
•takmer každý deň chodím okolo staveniska Národného štadióna a napriek tomu, že už to nebude dlho trvať a konečne budeme mať v Bratislave normálny futbalový stánok, je mi akosi nevoľno. Cestou na bicykli sa pozerám na tento kolos s rastúcimi okolitými budovami, ktoré sa svojou ťarchou prehýbajú do premávky, akoby mali čochvíľa na ňu spadnúť. Za nimi sa rysuje silueta nového štadióna, ktorý pojme takmer 30-tisíc ľudí.
Nemyslím na to, že sa na stavbe preflákali milióny a že vlastne celá vec je raz tak predražená a že to oligarchovi Ivanovi Kmotríkovi zaplatíme a on sa tam bude ďalej hrať so svojou belasou hračkou menom Slovan, z ktorej spravil atrapu kedysi dôležitého klubu. Skôr rozmýšľam nad tými stratenými rokmi, keď Inter a Petržalka takmer zanikli a Slovan trčal (dodnes trčí) na Pasienkoch, kam takmer nikto nechce chodiť. Prvoligový futbal v Bratislave pre mňa skončil a do veľkej miery za to môže Národný štadión.
Ako prvý šiel dole Inter. Ešte si spomínam na jeho poslednú slávnu éru, keď spolu so Szilim Némethom vybojoval dvakrát titul a pohár, ale potom sa mu postupne prestalo dariť, padol do druhej ligy, z ktorej sa nakoniec vrátil, ale v hodine dvanástej predal svoju licenciu Senici a zanikol. Matne si spomínam, že ho potopili vlastní funkcionári. Na Pasienky sa presťahoval Slovan. Našťastie, boli tu pravoverní interisti, ktorí klub zachránili a začali od nuly. V piatej lige. Bol som na jednom zápase na Drieňovej ulici, neuveriteľný pohľad. Rok po roku stále stúpal hore a dnes hrá druhú ligu. Škoda, že v Stupave.
Podobný osud mala Petržalka. Tá si užila neuveriteľný postup do Ligy majstrov a my sme si to, samozrejme, užívali s ňou. Tradičný klub pri Starom moste mal krásny útulný štadión, no po tom, čo klub Ivan Kmotrík opustil a vymenil ho za Slovan, išlo to s ním dole. Vyhodili ho z vlastného domu, chvíľu hral na Rapide, až sa takmer vytratil z futbalovej mapy. Podobne ako pri Interi, aj Petržalku zachránili skutoční klubisti. Dnes hrá druhú ligu na malom plácku v Petržalke kúsok od dostihovej dráhy. Na mieste, kde stál útulný štadión, kde sa každú druhú nedeľu pred obedom stretávali fanúšikovia, je stále lúka. Stalo by sa niečo, keby tam stál ešte dnes?
Medzitým sa z futbalovej mapy vytratil ďalší tradičný klub – Rapid Bratislava. Za akých okolností, neviem. Ale isté je, že na jeho mieste sú dnes tréningové plochy Slovana Bratislava.
A nakoniec prišiel na rad Slovan. Ten, samozrejme, nezanikol, ani sa neprepadol do piatej ligy, no v očiach fanúšikov sa odpísal sám. Ešte nedávno na jeho zápasy chodilo menej fanúšikov ako na Inter. Kto by to bol pred rokmi povedal? Okolo Šk je až príliš veľa hriechov. Slovanistický klub sa nikdy nevymedzil voči náckovským priaznivcom a vyzerá to tak, že si ich stále rozmaznáva. Stačí sa pozrieť na provizórneho šéfa klubu Kmotríka ml., ktorý hajluje pred celým Slovenskom. V tíme hrajú takmer samí legionári. Málokto ich pozná. Za posledné roky Slovan nevychoval žiadny veľký talent. Z vyhodených trénerov by sa za posledné roky dali postaviť dve jedenástky. A nakoniec samotný štadión.
Na konci minulého desaťročia sa Slovan vysťahoval z Tehelného poľa a zabral štadión kolabujúceho Interu. Malo to byť načas, ale na Slovensku veľmi dobre vieme, čo slovo „dočasne“ znamená. Tehelné pole chátralo, hovorilo sa, že v lese, ktorý vyrástol na ploche, kde bol kedysi trávnik, vznikajú nové živočíšne druhy. Vizualizácie nového štadióna vyzerali impozantne, ale rozplývali sa v hmle protichodných správ, koľko to bude stáť, kto to postaví, za koľko sa to postaví a komu to vlastne bude patriť. Bolo v tom až príliš veľa premenných, aby sa sľuby o novom stánku dali brať vážne.
Medzitým sa Slovan snažil na Pasienkoch získať odchádzajúcich divákov, ale dotiahol to na historické minimum. Nielen pre Pasienky, ktoré vyzerajú ako jeden veľký betónový skanzen, ale preto, že pre náckov sa tam necítili dobre. Spomínate si na výbušninu v hľadisku? Bitky priamo na tribúnach počas Európskej ligy? A nakoniec prestali chodiť aj náckovia. Nemali sa pred kým predvádzať.
Ivan Kmotrík dotiahol tento klub na úplné dno. Nemôžem si pomôcť, ale túto malú športovú tragédiu spájam práve s ním. Priamo či nepriamo, kam sa v bratislavskom profesionálnom futbale pozriem, siahajú jeho prsty. Ak bude niekto hovoriť o tom, že Národný štadión bude začiatkom novej éry bratislavského futbalu, budem protestovať. Stánok to bude supermoderný, ako som sa dozvedel od premiéra Pellegriniho, no ak ho budú viesť ľudia, ktorí rozmýšľajú ako podnikatelia z čias mečiarizmu, tak novú éru Slovana nevidím vo svetlých farbách. Nádej vidím skôr v Interi alebo Petržalke. Oba kluby padli až na dno, aby sa z neho samy vyhrabali. Dobrý základ pre budúce úspechy.
IPO.Interista 26.9.2018 12:33
Keď som bol malý fandil som Interu aj vyblednutomodrým, Petržalka hrala vtedy nižšie súťaže potom som začal rozmýšlať, že správny fanúšik fandí jednému klubu a začal som rozmýšlať ktorému, dnes som rád že som si vybral FK INTER BRATISLAVA a nie vyblednutomodrých zlodejov, mafiánov, náckov, ... Keby som sa vtedy rozhodol pre nich tak sa dnes hanbím jak pes, neviem čo by som dnes robil ja zo zásady farby nemením tak neviem či by som tú zásadu hrubo porušil alebo sa nato úplne vykašlal, nech si hrajú najvyššiu ligu kludne aj ligu majstrov (ich účasťou v tejto súťaži úplne stráca tento pojem význam skor by sa hodilo liga mafiánov, zlodejov, ...) ja budem radšej chodiť na FK INTER BRATISLAVA na najnižšiu ligu a na bratislavský pohár ako na nich.
Zato čo sa stalo Interu ale aj Petržalke, Loky, ... Absolútne ignorujem od r.2009: 1.ligu, zápasy v európských súťaží s účasťou klubov reprezentujúcich skurv..ý SFZ a samozrejme aj skurv..ý výber SFZ nazývaný reprezentácia (neviem koho alebo čo reprezentujú) a to nie len čo sa prenosov týka ale aj výsledkov dnes vám určie vaša frajerka, manželka, pes, ... povie skor nejaký výsledok zápasu alebo zostavu mužstva so spomínaných zápasov ako ja.
Ukončím to Belovým vyhlásením:
!!! NECH SKAPE KAŽDÝ KTO ŠKODÍ INTERU !!!
|
|
| 3298) |
Marcel |
|
|
 24.9.2018 07:27
Az dnes rano som si pozrel video zo zapasu - ved sme si to prehrali po nasich chybach pri rozohravke a spracovani lopty.
Tomi 24.9.2018 07:35
Druhý gól bola čistá slezákovina. Načo Vojto prihrával úplne zbytočne Quintonovi... Šľahnem to centrom dopredu a hotovo. My sa raz uprihrávkujeme k smrti...
|
krtkosk 24.9.2018 10:56
však som to písal, oba góly sme si dali "našim štýlom" aj Lokomotíva bude mať zo 5 útokov minimálne po našich stratách, nikto normálny by toto nerobil dookola roky rokúce tie isté chyby stále dookola. Z toho jasne vyplýva, že normálny ten na lavičke nie je.
|
Belo 24.9.2018 15:38
Naco sa stresovat? Jelka -Tomasikovo 2:1 Futbal aky ma byt. bez spekulacii,hore dole,sance ... Pohoda klidek tabacek! A nebol som tam sam z interfans... 
|
fanda 24.9.2018 17:04
Belo tak v sobotu kam íst na futbal , obaja hrajú o 15.30 - Inter soma s Loky a Jelka v Sladkovičove. Nervy, asistent či pohoda klidek tabaček ???
|
Belo 24.9.2018 20:41
Fanda,samo ze na INTER!  ... a pohoda,klidek,tabacek!
|
|
| 3297) |
Dury |
|
|
 23.9.2018 18:51
fanusik je troll, splna všetky príznaky, len som ešte neprišiel na to, čo chce ziskat :) odporúčam nereagovat
Inter do toho!
|
| 3296) |
fanusik |
|
|
 23.9.2018 15:22
Komárno dnes vyhralo v Ziline,neviem minule kolo doma prehrá s Loky,čo tam bolo a ďalšie kolo hráme s Loky doma.Bude to zaujímavé dúfam že sa najmä Kubo dá do poriadku.
|
| 3295) |
fanusik |
|
|
 23.9.2018 13:43
Dnes naše Bcko remizovalo doma s Mariankou 4:4 po prehratom polčase 0:4!!!Pri tom hrali Kochan,Viktor aj Daniam z Áčka. Myslel som ze pôjdeme ako nôž maslom a už druhá remíza.Aj keď minule bez hráčov z Áčka.
eddie 23.9.2018 14:38
V minulom kole sme prehrali na ihrisku rezervy Tomášova 3:4.
|
Vlado 23.9.2018 15:34
No a dnes od 18 min. opat bez vyluceneho hraca. Po prvom gole sme prestali behat, robili chyby, v prvom polcase nam chybal dispecer hry. Po tretom gole siel dole zraneny Goga, ale Scurko sa dnes celkom vytiahol. Po polcase prisiel na plac nas asistent a rozdaval prihravky jedna radost. Zacali sme behat a zrazu nas bolo plne ihrisko. Par vylozenych tutoviek sme este zahodili, ale skorovat mohol aj super. Druhy polcas velmi dobry futbal, stalo za to sa tam prist pozriet. Ocenujem hlavne ze to chalani "nezabalili".
|
fanusik 23.9.2018 16:47
A co tam robil Kochan, špílmacher zase vyklusaval...
|
Vlado 23.9.2018 16:54
To fanusik: do penalty na 0:1 sme mali dve ciste golove sance, v prvom pripade sa vyznamenal ich brankar, v druhom zavahal Viktor. Co sa tyka Kochana - v prvom polcase mu to prilis neslo, ale v druhom ho bolo vidiet nakolko sa na ihrisku objavil aj Slezak, zlepsili sa prihravky a drzanie lopty a zacali sme viac behat - a nestali sme - tak mal aj komu prihrat, ci sa obcas dostal k strele a myslim, ze aj jeden gol dal.
|
fanusik 23.9.2018 17:06
Ja len preto som sa pytal, písal si ze chýbal dispečer v prvom polčase.
|
fanusik 23.9.2018 17:08
Tak šup so Slezákom do Bcka nech tam robí hrajúceho asistenta a vybavené.
|
|
| 3294) |
Cucko |
|
|
 23.9.2018 12:04
Trencan Janco nas porazil, dal oba goly. My mame z Trencina len tretotriednych hracov na rozohratie, vynimka je Salata, ten sa nerozohra pri jeho futbalovom mysleni nikdy, ale aspon sa snazi, taky je zivot.
A najviac pobavilo, ze si napisali 770 divakov!!!. Sa ich dalo pekne zratat a viac ako 200 ich nebolo.
fanusik 23.9.2018 12:09
Tam mozu byt permanentky,mozno za hru,ktoru predvadzame nemali zaujem.
|
Harvey 26.9.2018 10:16
Ale prehnany zaujem mali pani usporiadatelia, alebo poziarnici, alebo co to bolo ...
Sa moze za toto divadlo cely PP hanbit
Fanusikovia ze chodia v mensom pocte ako my do Stupavy a to maju nadherny moderny stadion (asi kvoli tomu ze si nevedia vazit to ze ho maju od statu zadara kedze je to narodne treningove centrum)
Usporiadatelia za prevedeny cirkus , este aj popradski policajti ich tam neznasaju
Hraci Popradu za hadzanie sa na zem, s principalom Sestakom, ten chalan je za zenitom... a este aj za vulgarizmy voci fanusikom druheho klubu...
|
|
| 3293) |
Marcel |
|
|
 23.9.2018 09:13
Včera Skalica-Pohronie 0:2, presne ako tento výsledok ukazuje slabucka Skalica,ale u nás jej to stačilo.Ani sa nečudujem divákom ze vybuchnu, ja osobne nás výkon nebol dobrý ale nechcel som zbytočne písať môj názor,aby niekto ze provokujem.Neviem prečo sa vôbec neskusa Vkcek, slabší ako Svecula proti Skalici nemôže byť.Ideme správnym smerom???
Krtkosk 23.9.2018 10:55
Povedzme si na rovinu. Morgos, to lepsie, co toto muzstvo ma, aj ked ma problem kus este s centrami do 5ky a nevybieha, pochyta celkom dost a nemohol doteraz ani za jeden gol, co dostal.
Strba, caka s odkopom, kym pride k nemu super, pokazi kazdu tretiu prihravku, dost casto zastavi supera, ale ked hrame na 125 prihravok, kym sa dostaneme z vlastnej polovice, tak je to riziko. Salata, vcera pokazil 4 z prvych 5 prihravok, dost casto strasny vybrer miesta, prihravky spoluhracom ako speky na zasitie a to kludne aj brankarovi, brankara zasiva aj Strba bez hanby.
Vojto Toth, ten az tolko nezasiva spoluhracov, ale jedna prihravka z 5 tiez zalozi superov utok, obcas ho super s lahkostou obide, nahradza to bojovnostou, Salata aspon zastavi utok, ak sa uz dostane k hracovi, co sa mu ale nie vzdy podari.
Christina, ten sa mi paci najviac momentalne, je rychly, vie potiahnut loptu, vie sa aj vratit a ak uz pokazi prihravku, tak vacsinou finalnu, co aspon nehrozi, ze dostaneme gol, aj ked, tym prichadzame o sance
Gilian, tiez vcera prve tri prihravky superovi, nema problem zasit spoluhraca, aj brankara prihravockou, tiez vaha s odkopom, ale to bude vsetko panom Slezakom a dominanciou na lopte, ktoru musime mat aj vo vlastnej 16ke a potom sa stava, ze super ma kazdy zapas zo 5-7 pomerne velkych sanci, prave po nasich chybach. Vcera sme oba goly dostali takymto stylom.
Chceme nieco hrat, ale bud na to nemame hracov, alebo treningovy proces ich nedokaze na ten styl pripravit, lebo za kazdy polcas robime tymto stylom desiatky chyb a trener ssistent nereaguje, o tyzden nastupime zase s rovnakym stylom a budeme dufat, ze super nami ponuknute prilezitosti nevyuzije, pritom ti chlapci futbal hrat vefia, len by sme mali mat styl prisposobeny hracom a nie menit hracov do stylu a uz ked, tak si vyberiem hracov do stylu a nie my zoberieme kohokolvek a ideme ho ucit nas styl a to rovno vsetkych 11 naraz, potom to takto vyzera, ze to nevieme a vyzera to, ako keby to ani netrenovali.
Labuda, toho som si vcera akosi nevsimol, len celkovo zaloha, ak sa uz aj po splneni normy prihravok dostaneme pred 16ku, tak finalna prihravka zlyhava, nemame ju a je po sanci, inak, vcera sme to s cecom merali, nas utok v priemere, kym sa dostaneme po splneni normy prihravok pred superovu branku k zakonceniu, minuta 15 sekund, Poprad od odobratia lopty vystrelil do 15 sekund. Super je 5x rychlejsi v tahu na branu, ako my a to len vdaka systemu a Slezakovi. Tak bud musime hrat system a nedat superovi loptu, co nedokazeme, alebo treba zmenit system, co nedokaze Slezak a tak hrame o zachranu.
Sulc, Kubo hral vcera dobra, ale tym, ze sme mu do sance nedali loptu v nasej neschopnosti dat finalnu prihravku, tak nebezpecny nebol a nakoniec ho super zranil uz v 1. polcase a neviem kym ho chceme nahrasit, ked nepotrebneho Prekopa sme darovali Petrzalke... Maria co prisiel za Prekopa z 5tej francuzskej, tak vie potiahnut loptu a spracovat, ale ani raz nevystrelil a nevie prihrat, nepochopitelne, ale 7 prihravok za sebou, 7 superovi, nic, nula... Tak neviem, ako s tymto chceme utocit, ak bude Kubo zraneny. To je dan za to, ze piatoligista z Francuzska je pre nas lepsi, ako Prekop, alebo Pato Spak, alebo Angus a mozeme menovat dalej.
Fedor, snazil sa vcera a makal, ale tiez nic nevymyslel, ale aspon nic nepokazil, tiez vsak chybala finalna prihravka, co by zaloznik mal mat v popise prace.
Baldovsky, neviem, nejako som si ho vcera nevsimol, co je asi dobre, kedze sa viac kszilo, ako nekazilo, tak asi vela nekazil, ale tiez bez finalnej prihravky.
Issa, tak zahral dobre, je to istota a o triedu lepsie ako ostatne, co mame, ale kedze nema s kym hrat, tak sa utopi v drzani lopty, miesto strely casto zbytocna prihravka, tahanie lopty do rohu, miesto na branu a tak ak sme aj vpredu, tak len tak bez sance, asi tiez plni najskor normu prihravok, kym moze vystrelit...
Victor, tiez na utocnika by mal mat vacsi tah na branu, je tam, vycnieva, ale ze by mala z neho obrana supera strach, sa neda povedat, lebo prihrat presne loptu do sance spoluhracovi ho este nenaucili a prekvapivo zakoncit tiez nie.
Kochan vcera hral kratko na nejake hodnotenie a to ze nepostavil Sveculu svedci o tom, ze naco. Hral uz dost a ukazal, ze na to zatial nema. Ze nehrava ten srbsky reprezentant mladeznicky, tiez asi vypovefa o tom, ze na to nema a tak prichadzame na to, ze nase posily, Svecula nema na to, Marie, nema na to, Pavlovic, nema na to. Vyhodime Prekopa, ktory na to evidentne mal, odisli od nas zo styria, co na to mali a neprisiel dokopy nikto, kto na to ma, jedine Morgos sa da povedat, ze na to ma, ale Pastornicky na to mal tiez, takze o posile nemoze byt reci. No a to este jebu Morgosa aj Strba, aj ked mu zle prigra a je z toho gol, aj Salata, aj ked mu neodblokuje hraca a necha ho napospas osudu, ale je mladsi, tak ho mozu jeb.at, lepsie ako priznat si svoju chybu. No a tak sa tu jeb.eme jeden druheho, obrana, brankara, utocnici zalohu, zaloha utok, asistent fanusikov, fanusikovia asistenta a takto si tu zijeme.
Neviem, nevidim to po tomto zhodnoteni na caste body, velmi dolezity bude buducotyzdnovy zapas s Loky, ten ak nevyhrame, budeme v riadnych srackach a budeme si za ne moct len sami, lebo kazdy jeden v klube sa hra na nieco, cim nie je, kym sa nespamatame, tak budeme v ciernej zone, daleko od zltej 
|
Krtkosk 23.9.2018 10:56
A Vlcek... Nehral futbal uz 2 roky, neviem, ci od neho sa da este nieco ocakavat...
|
fanusik 23.9.2018 11:08
Zhodnotenie jednou vetou: Je to bohužiaľ na hovno!!!Vedenie je ticho...
|
Inter08
23.9.2018 12:12
jasne že Vlček to nebude mat jednoduche ale určite na odpis neni ... neviem odkial berete ze nehral dva roky ked tuto sezonu nastupil aj hral 90min v bardejove ale to je v podstate jedno ... potrebujeme celkovo muzstvo dat dokopy a ne tu ohovarame jedneho hraca za druhym.
|
Inter08
23.9.2018 12:47
a s Lukášom Jackom je čo vlastne ?
|
Vlado 23.9.2018 13:20
Co sa tyka Vlceka: asi zraneny, nebol ani na supiske B druzstva (ani dnes) ani dve kola dalsie kola predtym.
|
|
| 3292) |
krtkosk |
|
|
 22.9.2018 22:39
Dnes sa asi zase bude riešiť HNS fanúšikov Interu v Poprade, tak si treba na videu pozrieť aj dôvod, prečo tomu bolo tak, pri rozhodcovi sttál chrtom ku kamere domáci hráč, na kamere bude viediť pekne číslo, vulgárne nadával fanúšikom, rozhodca mu mal dať za HNS okamžite červenú kartu a len rukou ukazuje kľud a potom ten hráč povzbudený, že sa nič nedeje, ešte ukázal aj fakera fanúšikom a tak začali lietať pivá, čo neschvaľujem, ale ak chceme trestať, treba obe strany a ako tomu Skaličanovi zobrali druhú žltú, tomuto by mali dať dodatočnú červenú, minimálne faker na videu môže byť vidieť, aj keď ho ukazoval riadne sofistikovane...
|
| 3291) |
jm |
|
|
 22.9.2018 18:11
oneline, 10 min 0:0
jm 22.9.2018 18:13
morgos, gilian, salata, štrba, toth, issa, baldovsky, fedor, quinton, labuda, sulc
|
jm 22.9.2018 18:17
v úvode naši lepší, v 18. min hra vyrovnana
|
jm 22.9.2018 18:25
1:0 25. min, nedosledna naša obrana a hráč súpera sám v rýchlom.najazde nedám morgosovi šancu.
|
jm 22.9.2018 18:30
ale aj my máme šance, fedor, zablokované tesne vedľa. 31. min 1:0
|
Belo 22.9.2018 18:31
ajaj 
|
jm 22.9.2018 18:34
šulc je riadne dokopany a dobity, už druha žltá pre poprad po fauloch na neho, 34. min, 15 fans zltociernych
|
jm 22.9.2018 18:36
šulc dole... damian hore
|
Belo 22.9.2018 18:38
Pozdravujem patnastich statocnych! INTER DO TOHO!!!
|
fanusik 22.9.2018 18:56
Co z toho? Naco je tento online, ked da neodpoveda na zakladne otazky?
|
jaro 22.9.2018 18:58
pome Inter! dik za online ;)
|
Belo 22.9.2018 18:59
fanusik,naco podjebavas?! Bud rad ze aspon niekto to robi! Tu sa neodpoveda na otazky ! Tu sa diskutuje o futbale PP - Inter! 
|
jm 22.9.2018 19:04
začal druhý polčas
|
fanusik 22.9.2018 19:12
Belo, ked ti to staci, tak potom Ok. Zaujimave, ze prezliekas nazory. Spravny chlap nazory nemeni s ty ich menis. Najprv nadavas a ked inter jeden zapas vyhras, mas zase opacny nazor. Ja nazor nemenim. Slezak ma ist davno prec. Takyto Inter nie je Inter. Skoda, ze niekomu staci, tak malo.
|
fanusik 22.9.2018 19:14
Inter prehra 3:0, naco sa tu utesovat. To su len reci aby sme si mysleli, ze ako im na interi zalezi. Prebudte sa. Vam to nestaci !!!
|
Krtkosk 22.9.2018 19:16
Nestrielame, nemozme dat gol....
|
Tomi 22.9.2018 19:17
Ale veď toto je stránka fanúšikov. Majú radi Inter, išli tam a pre ostatných píšu, ako hrajú. Nikto nečaká, že tu teraz Talda odpovie na otázky...
|
jm 22.9.2018 19:18
fedor dole, viktor hore, 60 min, nuda a ofsajdy
|
Krtkosk 22.9.2018 19:21
A zranili nam po Kubovi a Fedora a velmi rad si pozriem ofsajd ci nebol pri gole a tirz nase ofsajdy v 57 min a v 61 min, rozhodcovia maju zvlastny meter na tieto situacie, ale nestrielame a dvaja utocnici zraneni...tiez vizitka rozhodcu a len jedna zlta pre domacich.
|
jm 22.9.2018 19:23
ruka stopéra popradu pred ich branou, neodpískane, bola by penalta a vylúčenie lebo už ma kartu
|
Marcel 22.9.2018 19:23
Presne tak Tomi - teraz je priamy prenos z Popradu, komentator jm ma slovo a ostatní citajme , cakajme a nedychajme. INTER DO TOHO!!!
|
Krtkosk 22.9.2018 19:26
A uz naj je len 13, dvoch uz vyviedli, neuniesli fakera domaceho hraca a lietali piva, rozhodca nic...
|
GM 22.9.2018 19:27
Jm, krtko, jeden golik musite vybavit, bod bude dobry
P.S. Asi by som vobec na blbe poznamky nereagoval, v pezinku je tusim vinobranie, asi boli poniektory fandovia nasavat akciove cuco 
|
jm 22.9.2018 19:27
veľmi slabý rozhodca, nepíšem to s tým, že nám skodi, jednoducho je slabý. máme teraz viac z hry avšak zápas sa stále prerušuje pre fauly, hráči sú viac na zemi ako na nohách...
|
fanusik 22.9.2018 19:28
Ked som raz proti Slezakovi, tak na futbal nechodim, a nie ich podporovat. Ved to snad musim rozpisovat? Takto Vas a nas Inter nikam dalej nedostaneme. To som mal na mysli, ale vy stale dookola, chodite na inter a inter ani jeden zapas nevyhrava. Tak potom bud ste alkoholici, ze potrebujete sa stretnut pri pive alebo nie ste ziadni fanuskovia, lebo toto sa nerobi. Ked sa so mnou niekto chce pobit, tak tam nechodim a zavolam na policiu a nie chodit na inter a podporovat tychto, ktori sa tesia, kde sa inter nachadza. Hanba vam fanuskovia. Vzdy som mal pravdu, ale vy ju nechcete vidiet.
|
Belo 22.9.2018 19:32
Nas ucili v skole, ze pravdu ma Lenin a Pan Boh! 
|
GM 22.9.2018 19:33
Belo- pan boh to asi nebude, ale zeby nam sem pisal vladimir iljic? 
|
jm 22.9.2018 19:33
už sa hra viac futbal, damian, viktor ukazukazuju zaujímavé ťahy ale nevieme sa dostať k zakončeniu 77.min.
|
jm 22.9.2018 19:36
labuda dole kochan hore 79 min
|
jm 22.9.2018 19:38
81 min, priamy kop poprad, vedla
|
jm 22.9.2018 19:41
nevieme sa presadiť dopredu, poprad ma veľmi dobrú defenzívu, 84 min
|
jm 22.9.2018 19:41
alebo sme v ofsajde...
|
jm 22.9.2018 19:43
...alebo takticky faul popradu... teraz nás roh... ale zle. a 2:0
|
Gabriel 22.9.2018 19:44

|
Tomi 22.9.2018 19:44
fanusik: Ale to sme sa na to mohli vykašľať aj v 2009, veď nabažení prvou a druhou ligou kto by chodil na šiestu? A nevykašľali sme sa. S Interom v dobrom aj zlom 
|
jm 22.9.2018 19:45
ale rozohraty roh, následne na polovici naša blbosť a prečíslenie hráčov súpera a potom už len gol do prázdnej..
|
jm 22.9.2018 19:48
nastavené 2 min, žiaľ dnes nemáme na to po odchode Sulca, dostať sa vobec do nejakej šance...
|
Krtkosk 22.9.2018 19:49
Nasa blbost... Dobre napisane, ale takto hrame vzdy, koledujeme si s 300 prihravkami, statisticky je logicke, ze sa daka pokazi a dostaneme gol, niekedy to superovi nevyjde, ale obcas hej a ked nedavame goly... Tak sme na tom tak, ako sme....
|
Belo 22.9.2018 19:49
Ach jaj, Jozko dakujem za oneline,idem do senku na cierne pivo! 
|
jm 22.9.2018 19:51
koniec, 2:1. po akcii damiana podivuhodno smiesne zakončenie issa, nikto nechápe ako sa to stalo ale gol platí a súčasne je koniec
|
Belo 22.9.2018 19:51
Tak, aby ste vedeli,kto za to moze!? KRTKO!!! 
|
Ferjenčik 22.9.2018 19:51
Jednym slovom nevieme dať gol.
Je to veľký problem Interu
|
Krtkosk 22.9.2018 19:51
Dali sme gol rozhoca ho ani neodpiskal.... To som ete nevidel... Len odpiskal koniec, ale asi plati... 2:1 vobec neukazal na stred, len ukoncil zapas... To je tragedia....
|
eddie 22.9.2018 19:54
Škoda  , v bodík som dúfal...
|
jozef
22.9.2018 19:55
ak tomu rozumiem ...kopali sme roh na vlastnu brany a dostali sme gol.....to dokaze len Inter
|
fanusik 22.9.2018 21:00
Mal som pravdu, prehrali sme. Dufam, ze vam pivo chutilo s prehrou. Ja som to vedel, ved co mozem od asistenta ocakavat. A vy stale - ovce. Sa cudujem Tomimu, ze ho bavi vesit na net stale len prehry. Ale co mozem ocakavat, ked vy mate podla vas pravdu. Ste nezreli velmi. Nemate stale nazory, len podla toho ako sa dari. Jediny kto sa drzi je krtksosk. Ostatni budu dakovat aj za to, ze udrzime ligu a aj keby sme vypadli to tretej budete hajit, ze co by sme s tym kadrom cakali. Namiesto tvrdeho postoja, stale len ten amatersky, alibisticky, nenarocny. Fanuskovia, aj vdaka Vam je asistent stale v Interi.
|
|
| 3290) |
Gabriel |
|
|
 22.9.2018 17:56
Niekto bude robit online?
|
| 3289) |
Fanušik65 |
|
|
 21.9.2018 14:55
Disciplinárna komisia :
U258: FK Inter Bratislava (II. liga). Na základe Správy delegáta stretnutia, Oznámenia delegáta zväzu o zistených nedostatkoch v stretnutí a priloženej fotodokumentácie,začína disciplinárne konanie a žiada klub o písomné stanovisko k HNS divákov (vulgárne pokriky) a nedostatočnej US (vniknutie diváka na HP po ukončení stretnutia) počas stretnutia 9. kola II. ligy FK Inter Bratislava – MFK Skalica, podľa čl. 71/1, 3b DP, do 25.9.2018
U259: Patrik Abrahám (1211524, MFK Skalica, II. liga). Na základe písomného stanoviska KR SFZ a vlastných zistení, konanie voči menovanému za vylúčenie po 2. ŽK v stretnutí 9. kola II. ligy FK Inter Bratislava – MFK Skalica zastavuje a zároveň ruší účinky 2. ŽK, podľa čl. 78/5a DP, od 20.9.2018.
Azandalat 22.9.2018 08:38
Kmotorland je uz na plac.
|
Červenka 22.9.2018 13:37
Jaro, mám pocit, že ty si to vôbec nepochopil, o čo tu vlastne kompetentným ide. V opačnom prípade by si si srandu z toho nerobil.
Odpovedz si na otázky:
1. prečo Sv. Jur tak rýchlo stratil záujem hrať v 2 lige?
2. prečo Rohožník tak úporne bojoval s Interom o postup do 2. ligy?
3. prečo Rohožník hneď v ďalšom ročník stratil záujem o 2. ligu a Petržalke prešla 3. ligou ako Michalskou bránou?
4. prečo až na zápas so Skalicou rozhodcovia vždy odpískali pokutový kop proti Interu?
Možno by si spravil môdrejšie, keby si nechal robiť Slezáka svoju prácu, a viac sa zaoberal tými štyrmi otázkami.
|
fanusik 22.9.2018 15:15
Cervenka pises ze by bolo mudrejsie nechat Slrezaka nechat robit svoju pracu a odpovedz ty na otazky:
1, do kedy ho nechat pracovat??? ( 3 roky a nic moc,este bez licencie
2,kto zodpoveda za muzstvo nie nahodou hlanvy trener co stale ospevujes Slezaka.
3,tato politika spolupraca Trencin-Inter, pytam sa tebe vadilo ked nam Senica zobrala 1.ligu a co by si robil ked by si bol trencan a bude take nieco aj tu. Vadilo by ti to???
4,Po tretej otazke, ideme spravnim smerom???
|
krtkosk 22.9.2018 15:21
Červenka: ja len jednu otázku, arogancia ti robí dobre a obdivuješ ju?
a odpovede na Tvoje otázky:
1. chceli sme vôbec v tom roku postúpiť? pravdepodobne by sme o rok vypadli
2. Naozaj Rohožník až tak úporne bojoval? Nedostali sme sa na konci pred neho aj preto, lebo až ak nebojoval?
3. Odpoveď je aj v bode 2.
4. asi myslíš len domáce zápasy, rozhodcovia nás nemusia dávať dole, my sa dáme aj sami 
|
Červenka 22.9.2018 16:00
Fanúšik!
1. Do kedy? Nič? Bez tej licencie nás dostal z 3. ligy do 2. ligy a ďalšiu sezónu udržal 2. ligu. To je málo?
2. Já ho neospevujem, ale zrejme momentálne Inter na lepšieho nemá financie.
3. Tejto tvojej otázke nerozumiem, ale prezradím ti, že od roku 1959 som začal fandiť ČH, a potom Slovnaftu, a potom Interu ... (Dúfam že rátať vieš, lebo písanie ti robí zjavne problém.)
4. To čo sa stalo v roku 2002, keď z AŠK Inter vyčlenili futbal, sa nemalo nikdy stať. To čo nasledovalo potom, bol začiatok cesty smerom do pekla.
|
Červenka 22.9.2018 16:14
Krtkosk, ja nerozumiem tvojej otázke, a to z dôvodu,že nemám pocit, že som bol arogantný.
1. myslím že v tom roku Inter chcel postúpiť. Po prípadnom postupe by sme museli doplniť káder tak, ako sme ho doplnili minulú sezónu.
2. Rohožník som videl hrať proti nám v Petržalke (0:2) a bol som na jar aj v Rohožníku (3:3). Sedel som s JM a mal som pocit, že Rohožník chcel postúpiť.
3. Ak takých prípadov ako je U 258 bude viac, tak sa to môže ľahko stať.
|
fanusik 22.9.2018 16:18
Pripadas mi ako Slezák ponizivat. Keby si videl do vnútra Interu zmenil by si názor,ale aspoň máš teraz žlto-čierne okuliare a si spokojný.
|
Marcel 22.9.2018 16:36
Keby nebol Slezák verím nie je ani U258...
|
Červenka 22.9.2018 17:01
Marcel, ten prípad U 258 je umelo vykonštruovaný. Ja som tam bol a tam sa nič závažné nestalo.
Kompetentným ide zrejme o to, dať klubu pokutu, v ďalšom prípade dať klubu pokutu a zavrieť štadión na x zápasov, pre nedostatočnú US, v ďalšom dať klubu pokutu a odobrať mu výnimku na používanie štadióna pre zápasy 2 ligy.
Som zvedavý, či ťa bude potom ešte prítomnosť asistenta Slezáka v Interi trápiť?
|
Blind 22.9.2018 18:01
...Ja som tiež nikoho nevidel vniknúť na ihrisku...vulgárne pokriky boli nielen na Slezáka, ale aj na rozhodcov za ktoré si môžu sami a to za pískanie v štýle "raz ako basketbal a raz ako zápasenie"...a odpustenie trestu Skaličanovi je výsmech za to ich úmyselné a zbabelé naťahovanie času a to mužstva čo deklaruje postup hore...z ich hrou tam ozaj nepatria...
|
jaro 22.9.2018 18:59
Cervenka nepoznám odpovede na tvoje otázky, ak ich vieš, tak som na ne zvedavý
|
Marcel 22.9.2018 19:14
Cervenka keď si myslíš že je SFZ proti Interu zaujatý,treba hľadať príčinu.Ty máš aký svoj názor prečo to tak je?
|
krtkosk 22.9.2018 22:35
Kua, kým som prišiel na to, čo je U258
tak ešte k odpovediam zo 16:00
1. nemyslím si, že to bola len asistentova zásluha, podozrivo ľahko sme vyhrali posledné treťoligové zápasy, to sa nám nikdy predtým a ani nikdy potom nestalo...
2. stačí ho prepustiť a nechať trénovať Janteka, netreba ani groš navyše, ešte ušetríme... horšie to naozaj nebude.
no a k tej arogancii, nebol si arogantný, ale Slezák je arogantný, celý čas ako je v Interi a asi bol aj predtým a bude aj potom, ak tam nebude nadosmrti. Jeho arogantnosť ti nevadí, som myslel.
No a to U259, kde hráč evidentne zdržoval a správal sa nešportovo, za čo dostal aj druhú žltú podľa názoru rozhodcu, ako zistili, že nezdržoval? a zrušili mu trest? Toto som ešte tiež nikde nepočul, vždy počúvam, že rozhodca mal na to právo a rozhodol sa, ako sa rozhodol, len tu akosi sa mal rozhodnúť inak.
|
|
| 3288) |
nespokojny fanusik |
|
|
 20.9.2018 13:33
Dost toho bolo , su fanuskovia co zatial ukoncili svoju ucast na zapasoch nebudem menovat, pripajam sa. Nepisaval som prispevky a pevne veril ze to pojde k lepsiemu. Ale len veril. Davam si aj ja prestavku, dovody su jasne. Nech sa Interu dari.
Červenka 20.9.2018 14:15
Po tom výkone proti Skalici je to od teba sprosté.
|
Ferjenčik 20.9.2018 14:22
Pripájam sa k Červenkovmu názoru.Inter je tu na furt a my len dočasne. Každe mužstvo prechádza svojími vývojovými fázami.
|
jaro 20.9.2018 16:23
odchadzaju fanusikovia uspechu, ked sme postupovali do 2. ligy, tak sa doslo radovat 800 ludi, akonahle to uz v druhej lige neni dokonale, tak chodi zrazu 300-400, pritom vedenie, asistent ostali stale ti isti, nechapem co chcete, hraju nasi vacsinou so srdcom, bojuju za farby klubu, ale kedze sa stale nevyhrava, tak prestanete chodit na zapasy .. pekne trapne od vas .. proti skalici odohrali jeden z najlepsich zapasov v druhej lige, to bol vykon, od ktoreho sa da odrazit dalej, co este chcete?? argumenty typu ze kvoli taldovi a slezakovi nebudete chodit povzbudit inter su ubohe, fandite im dvom, alebo Interu???
|
Harvey 20.9.2018 16:30
Ja sa pripajam k Jarovi. Tiez mi nie su niektore veci po chuti, ale ide mi hlavne o Inter a hraci (vsetci) si to nezasluzia aby som sa na to vysral. Oni bojuju za nas a my za nich (kto bol na Skalici videl ako po prehratom zapase niektori z nich az plakali ze prehrali, tak im to bolo luto, lebo chceli a dreli. A plakali nielen Slovaci ale aj ti ostatni chlapci, ja medzi nimi rozdiel nerobim. Kto hra za Inter je interista a je mi jedno ze jeden sa narodil v Curacau (Kura Kakao), jeden v Nigerii a jeden vo Vranove nad Toplou !!!
|
Fanušik65 20.9.2018 16:42
Aj ja sa pridávam, chodím na Inter 50 rokov a budem chodiť stále.Proti Skalici to bol dobrý výkon smola bola že sme aspoň jednu šancu nepremenili.Remiza by bola zaslúžená.
Pozeral som live prenosy futbalnetu tak zase Lipany-Petržalka a Prešov-Trebišov, myslím že Poprad - Inter by bol atraktívnelší zápas.Inter do toho!
|
krtkosk 20.9.2018 16:44
Ja sa ohradzujem proti fanúšikovi úspechu, ktoc chodil na šiestu ligu, ťažko ho možno takto označiť
Hráči sa snažia, okrem Dubnice, tam mali na háku. To je pekné, že nás klamú s nedotknuteľným Slezákom je nepekné, kým mal výsledky, stále bolo, že má výsledky, aj keď dalo by sa polemizovať, či naozaj... aj teraz sme vypadli u treťoligistu, od vypadnutia nás delia dva body, chceli sme hrať o postup.... má výsledky?
So Skalicou, vraj pekný zápas, vrajz jednej šance sme dostali gól, tak Tomi natočil tých šancí o dosť viac... zo 4-5 Skalica mala, žrď v 25 minúte, keby padla, už to skončí 0:2, za gól čo sme dostali brankár určite nemohol ani náhodou, čo tu niekto vypisoval.
Takže mne by stačilo, ak by klub dalnejaký rozhovor, vyhlásenie, prečo je Slezák nedotknuteľný, napríklad, kým sa nevypadne z druhej ligy, bude tam sedieť, lebo si ju vybojoval a vybavené, kto chce vidieť arogantného sedliaka, príde na futbal s tým, že prirástol k lavičke a kto nechce, začne fandiť Petržalke napríklad.
Uvažujem, že by som šiel do Popradu v sobotu, aby som nebol fanúšik úspechu  idete niekto a ako? Zmestím sa?
Nech žije žlto-čierny INTER!!!
|
jaro 20.9.2018 17:06
kludne sa tak da oznacit, vtedy bola euforia, ze sa klb zachranil a zaroven sa pravidelne postupovalo az sme sa zasekli na par rokov v tretej lige a tam to zacalo .. moj nazor je taky ze ozajstny fanusik bude chodit povzbudzovat a neboj sa, keby chodil na Inter plny dom a vsetci by nadavali na asistenta, tak by bola aspon nejaka paka na zmenu, ne takto, ked dojde na futbal len par ludi, tak je to smiesne, este si sbskari prstom ukazu na dotycneho ako na poslednom zapase len mu zakazu chodit na futbal .. 1000 ludi by nevykopli, tomu ver
|
Krtkosk 20.9.2018 22:01
Tak ja som chcel Slezaka vyhodit uz v case, ked sa pohadal s Felixom, rozbil kabinu a chodim vlastne dodnes a bol som aj doma na Ziline 1:6 ked sme chytili z 8 zapasov 1 bod, tam sme uz fandili ku koncu len my dvaja  ale ty si prisiel len cez polcas, mal si viac chuti  obtazuje ma ten asistent uz roky, nemam rad takych ludi, chapem tych, co len kvoli nemu nepridu, nie kazdy ma na to nervy roky rokuce...
|
Fanusik tt 20.9.2018 22:19
Kto komu zakaze chodit na futbal len raz by to povedal.Kde je ten tansparent proti Slezine?
|
jm 20.9.2018 22:45
Budem v Poprade. Vlastne, uz som v Poprade.
|
Krtkosk 20.9.2018 23:24
Tak uz sme dvaja  a veru, kde je transparent proti asistent king of kings?
|
jm 21.9.2018 10:36
Nevidím ho tu, zato na ploche vidím usilovne trénovať zo 20 hráčov Popradu. Nebudeme to tu mať zajtra ľahké, je vidno je je to na vysokej úrovni vedený tim
|
|
| 3287) |
Tomi |
|
|
 17.9.2018 21:30
Ďury 17.9.2018 23:48
Vďaka Tomi za video. Keď sa chlapci prestanú báť strielať, tak to pôjde. Inter do toho!
|
nespokojny fanusik 18.9.2018 07:17
Ono to v skutočnosti tak nevyzeralo, tam nejde len sa prestať báť tam je hodne u mladych neskúsenosti , niekedy nevedeli co s loptou. Ano ziskaju prax hranim a ked ju získaju pojdu odkial prišli . O tomto ma byt Inter, rozohravanie sa, s tym že sa udrží 2.liga v Stupave???
|
nespokojny fanusik 18.9.2018 08:42
Nemusíte so mňou súhlasiť , píšem len svoj názor , asistent Slezák neodbornosť , agresivita najmä v šatni a prečo je stále v Interi? Preto aby likvidoval hráčov ale len tých ktorí neprišli z Trencína. Ukažte mi jedného hráča ktorý musel odísť lebo sa nepáčil asistentovi a bol z Trenčina, žiadny. Z opačnej strany koľko ich skončilo.
|
fanusik 18.9.2018 09:36
Nespokojny fanusik - mas uplnu pravdu, ale zial, nikoho z vedenia to nezaujima - ba dokonca nam este podaktori napisu, ze musel 10x preglgnut a az potom napisat. Ich to vobec nezaujima. Oni si robia svoj biznis. Keby ich to zaujimalo, tak aspon odpovedia, preco ho nechcu vyhodit a z akeho dovodu. Nieco za tym bude, ale futbal a Inter nie. Zial.
|
fanusik 18.9.2018 09:43
Zial, nebudem moct ukazat svojmu synovi, tak ako otec ukazal mne Inter, ked som bol maly. Je to smutne, ale ked sme boli na Drienovej a bol este v kociku, chodieval som s nim na zapasy a mal radost. Teraz si uz bohuzial ani nespomenie na slovo Inter. Je to skoda, ze jedna generacia fanusikov vobec nebudu vidiet, kto a co je to Inter, a vidiet krasne derby uz vobec. Je to realita, za ktoru sice nemoze toto vedenie, ale este ti, ktori Inter rozbili predtym, ked predali licenciu Senici. Tento pribeh je velmi smutny a bohuzial ani po znovuzrodeni nemozem povedat, ze je vesely. A ani nevidim vyhliadky do buducna. Zial moj syn a myslim si, ze hovorim za viacerych nebudu poukazovat na hracov, ze synak, toto je najlepsi obranca Interu alebo toto je vynikajuci utocnik, najlepsi v lige. Skoda, preskoda aj pre dalsie generacie. My uz sa cez to nejako prenesieme :(
|
Červenka 18.9.2018 09:46
Fanúšik! Ten chlapec, ktorý chytal za nás v Rohožníku a dostal 3 góly, ten bol predsa z Trenčína. Neviem či sa Slezákovi páčil aj po tom zápase, ale v Interi skončil. Kde teraz vôbec je?
|
Fanušik65 18.9.2018 09:58
Matej Vozár je v Senici.
|
Lotrík 18.9.2018 18:14
Fanúšik, čo tal osloviť Petra Dušana Galisa? Možno by prišiel do Interu zadarmo trénovať, namiesto Slezáka. Budete už potom konečne všetci spokojní?
|
nespokojny fanusik 18.9.2018 18:24
Keby sa správal ako Slezák rozhodne by mi to vadilo.Máme dosť svojich trénerov interistov.
|
Lotrík 18.9.2018 18:44
Nespokojný fanúšik, podľa mňa Peter Dušan Galis by sa správal ako Galis. Podotýkam, že tento poslanec NR SR má aj trénerskú licenciu. Ak si dobre pamätám, tak na Laca Molnára vrieskal tak, že ten utiekol do Košíc.
|
fanda 18.9.2018 20:44
Čítam čítam a sa smejem do jedného vreca oboch Galisa aj Slezáka.
|
Blind 19.9.2018 14:57
...myslím, že aj meno Strelčík treba spomenúť...myslím, že minimálne Sereď ukázala jeho "kvality"...
|
Lotrík 20.9.2018 12:31
motek! Prečo Molnár hovoril o zápase D. Stredou? Prečo nehovoril o zápase Slovana v Turecku? Ten zápas bol predtým, ako Slovan hral s D. Stredou. Vtedy sa rozhodlo o osude Molnára v Slovane. A prečo ten novinár: "paradoxne v Interi"? Veď pokým Molnár neprišiel do Interu, tak o ňom nikto nič nevedel.
|
motek 21.9.2018 10:56
Tento zapas v Trabzonspore o ktorom sa hovori, ze si tam Molnar udajne vsadil? [ www.dailymotion.com]
Slovan mohol hocikedy ten zapas zvratit. Nemyslim si, ze za tie goly Molnar mohol, resp. ze ich pustil.
Molnar zdoraznil krasne obdobie ked sme za federalu skoncili treti a ked sa pan novinar snazil prejst len na Slovan a Kosice, tak ho este upozornil na to ako z Interu musel odist, nie zeby chcel.
Molnar naozaj prisiel do Interu ako hviezda s cisteho neba a hned vysackoval Hrosa aj Mentela z brany. Pevy krat tusim chytal na memoriale Michala Vicana proti HFC Haarlem a uz tam bolo vidiet, ze to bude vyborny brankar, co sa nakoniec potvrdilo.
|
jaro 21.9.2018 15:24
Molnar je buzerant .. nezabudnem aky bol z neho zrazu velky slovanista, ked tam z Interu prestupil
|
motek 21.9.2018 16:12
Bol slovanista lebo hral za slovan. Bol kosican, lebo hral za kosice. Vzdy lepsie ako slovanista Szilard Nemeth, ktory Inter len vsade osieral a je vecne belasy 
|
Blind 21.9.2018 16:42
...Szilard bol vzdy Komarnan a nedavno tam mal aj cestny vykop tuto sezonu...
|
|
| 3286) |
fanusik |
|
|
 17.9.2018 20:20
V Jelke pribudol ďalší Interista: okrem Krata a Spakiho uz tam hraje aj Angus.
Trifonov duch 17.9.2018 22:27
Dnes som bol v Jelke a pozrel som si to tam. Asi zo mňa bude fanúšik Jelky/Jóky, veď do maďarov nám nadávali aj v Bratislave... Rysuje sa tam celkom zaujímavý INTER... 
|
najvernejší fanušik 17.9.2018 22:46
a zabudáš na dalšieho hráča exinteristu ktorý teraz hrá za petržalku a je trénerom jelky je ním Petráš
|
David 18.9.2018 21:48
Roman Anguš tam hraje už pár zápasov
|
fanusik 19.9.2018 17:44
Áno pozeral som už tam hral Angus viac zápasov a keď som na to pozeral uz bol zápas Jelka- Mostova ,tam hraje bývalý interista, musel odísť po nezhodách so Slezakom, Felix.
|
Interak 20.9.2018 07:31
A co tym chces povedat, ze keby Felix ostal, tak by hral zaklad? Keby bol taky dobry, tak by nehral tu nizsiu sutaz, ale by ho niekto zobral do druhej ligy.
|
fanusik 20.9.2018 08:08
Tak že aj Spak nemal na druhu ligu... Felixa vyhodil Slezak ked bol v Interi a stabilne hraval daval goly a naraz ze nemal zivotospravu ... To koli tejto veci by Bača v zivote nemohol hrat. Ked na to mas tak na to mas .
|
Harvey 20.9.2018 16:50
Vyhodil Felixa a zobral Sulca... kto z tychto dvoch hracov na to ma viac? Basnicka otazka si myslim...
|
Krtkosk 20.9.2018 23:26
Tazko povedat na co ma Felix, ked ho uz nikdy nepostavil, odjebal ho ako Pata Spaka a kopec dalsich, o co lepsi je Svecula od Pata Spaka???
|
|
| 3285) |
GM |
|
|
 17.9.2018 15:40
Trocha zabavy.. podla tohoto mozeme ocakavat velke posily z dunajskej ..
[ www.facebook.com]
Trifonov duch 17.9.2018 22:25
Smutné, ale pravdivé: Všetky balkánske deti tam budú trénovať...  ... a na INTERi všetky africké... 
|
|
| 3284) |
fanusik |
|
|
 16.9.2018 19:58
Nase Bcko prehralo v Tomasove 4:3 , nehral nikto z Acka.
Trifonov duch 17.9.2018 22:29
Načo nám je Bčko, keď ani Ačko nevieme postaviť na úrovni... 
|
Jozef
18.9.2018 09:26
Duch......ty si ale riadne múdry. Škoda Ťa na túto stránku písať...nájdi si nejakú inú
|
|
| 3283) |
mk |
|
|
 16.9.2018 08:43
Bohužial zatial tato omladina nema na to,neskusenost najma smerom do predu ,vcera nezahral ani Issa svoj standart a jasne velmi chybal Kubo.Sklalica hrala silnu defenzivu a ohrozovala jedine zo standartky , takto sme dostali gol, Vojto tam nechal volneho hraca.
Cucko 16.9.2018 10:21
Tak pri gole sme mali 4 hracov na 1 utocicaho pred malym vapnom. Vysledok, Salata sa snazil hrat pozicne, co u neho znamena, ze nikoho nebranil, iba zavadzal a bol uplne zbytocny, Strba zakryl utocnika telom a center neodvratil Vojto, ktory mal suboj s hracom, ktory loptu poslal za seba, kde ju uz lakho dotukol skalican do brany, kedze Quinton asi nevie, ze treba aj branit.
No a na zaver treba jednoznacne poukazat na skutocnost, ze tento nie moc prudky center, ktory nebol dalej ako 10 metrov od brany, MUSI sam ZNESKODNIT BRANKAR.
|
Cucko 16.9.2018 10:25
Taktiez Svecula prilis skoro prestal bojovat o loptu pomsvojom neuspesnom prvom pokuse a lajdacky necha centrovat skalicana na gol.
|
Blind 16.9.2018 13:08
...táto omladina momentálne nemá na postup, ale udržať 2.ligu áno...samozrejme ak budú zomknutí napriek všetkým okolnostiam...
|
mk 16.9.2018 14:00
Blind  suhlas
|
|
| 3282) |
interista |
|
|
 15.9.2018 20:48
Rišenko dnes bol nervózny a chcel sa biť s fanušikom
fansuik 15.9.2018 20:50
Je to blazon. Sa cudujem zvazu, ze toto akceptuje. Jeden hlupy primitiv a nikto ho nevie zobrat v putach, za to co urobil!!!
|
Klára 15.9.2018 21:53
Já jsem to nebyla 
|
Klára 15.9.2018 22:01
Ale i snizilo, ale nebudu si spinit nozku 
|
Trifonov duch 15.9.2018 22:20

|
interista 15.9.2018 22:24
taky starší pán to bol pri VIP ... Slezák sa rozčuloval na rozhodcu a fanušik mu povedal že ten rozhodca je taký istý debil ako ty a Riško chytil nervy a vyštartoval zo striedačky k tribune a velice rozprával aby ho po zápase tam čakal a chcel sa biť
|
Trifonov duch 15.9.2018 22:34
Tak vida, už aj starší páni začínajú chápať a začínajú sa prebúdzať (ono to v mojom veku veru niekedy trvá - aspoň podľa mojich 50% papierových)  ... Čo už, možno jedného pekného dňa precitne aj Talda, aj keď mám obavy, že až vtedy, keď mu nejaký dedko napľuje do xichtu pre absolútnu neschopnosť...
|
Interak 15.9.2018 23:42
Vam fakt uz drbe, do debilov si nadavajme teraz vsetci. A co to pomoze?
Ten fanusik, co to zakrical tiez nema pravo urazat. Ak to povedal takto, tak je debil hlavne on.
|
krtkosk 16.9.2018 00:06
Keď ma tu už tak spomínate...nebol som, mám ten osobný bojkot, dnes by sa mi aj dalo ísť, aj som rozmýšľal, ale nenašiel som chuť
Pozrel som si trochu Petržalku v Bardejove, mohla vyhrať, Prekop v útoku, už dal 4 góly v tejto sezóne, najlepší strelec, u nás nepotrebný... toto ma trápi.
Slezák ma tiež uráža svojou prítomnosťou na lavičke, tak ak mu niekto povie, že je de.bil, tak by to mal akceptovať, je to pravda. Ak treba sa s ním len pobiť pri striedačke, aby ho u konečne vyhodili, tak sa teda hlásim, pobijeme sa, ak ho vyhodia, to vážne spravím
Teším sa, že chlapci hrali dobre, to je pozitívne, majiteľov zatracovať netreba, mne ani Talda nevadí, robí čo vie a čo musí, ak si myslíte, že on o niečo rozhoduje  vždy rozhodujú tí, čo majú peniaze a to nie je Talda, nechajte ho žiť.
Trifonov duch, sú tu nejaké reči, že sa snažia zohnať pozemky na štadión, tak keď dotiahneš tie peniaze, tak by nemal byť problém pokračovať tak, ako chceš, úplne to do tých dvoch rokov stačí, skôr sa to aj tak nedorieši.
Robiť ramená za klávesnicou, to veru vie každý, ale dať peniaze do futbalu, to je kus problém, je úplne jedno, či nás majú číňania, či holanďania, alebo babka z Hornej Maríkovej, problém je, že nie sme jedna veľaká rodina, neťaháme za jeden povraz a potom to tak aj vyzerá, jeden ide na futbal, jeden povzbudzuje, jeden nadáva, jeden nejde, ďalší bojkotuje, lebo černoch, ďalší, lebo trenčín, ďalší lebo Slezák, keby sme aspoň za jednu vec, ale takto je to ako pri pokazenom pive. Hráči tiež nemajú pohodu, keď ich riadi pomätenec, nečudo, že nevedia bránku trafiť, sú tiež pomätení a takto si tu žijeme. O dva týždne príde Loky, vyhrala posledné dva zápasy, tak ak budeme pomätení naďalej, možno nás o 2 týždne aj obehne.
A "fanusik" ty len nadávaš a brízgaš, ale riešenia neponúkaš, to tiež nie je pravé orechové, ak ccheš vyhodiť majiteľov, trénerov a hráčov a chceš, aby klub fungoval naďalej, tak musíš povedať aj to, kto miesto majiteľov, trénerov a hráčov tam bude, lebo ak nikto, tak sme skončili vďaka tebe....
|
mk 16.9.2018 08:54
interak ty si nekaky precitlively ,ved nepadli uražky nasho velicenstva ale nazor fanuska k asistentovi v celku objektivne.keby takto reagovali vsetci treneri a na kazdom zapase su take momenty tak by viac kecalo ako hralo.
|
fanusik 16.9.2018 10:49
mk to je pravda ale zaujímavé u nás na tých ostatných trénerov sa tak neutoci či teraz Jantek,predtým Brezovsky či aj keď komandol Jožko Barmoš.Slezák proste je arogantny ,že uráža hráčov a koli nemu odchdzaju to je v poriadku.A keď sa mu dá patričný prívlastok tak je ako odtrhnuty z reťaze.
|
Interak 16.9.2018 11:08
Mk,ja nie som precitlively, akurat ma trapi to, ze sme vsetci ako na bojovom poli. A pritom jedna pravda je, ze aj vdaka ludom ako Talda, Slezak a pod. sme v druhej lige. Ci vsetci cakali, ze uz minuly rok postupime do 1 ligy a tento rok bojujeme o titul? A tie reci o Felixovi a Sabovi. To boli skveli hraci na 3 a 4 ligu a dakujem im za to, co spravili pre Inter.
Ja si len prajem, aby sme tahali vsetci za jeden Inter.
|
fanusik 16.9.2018 12:30
To si prajeme všetci ale hold kto neumi tak neumi, tak ako niektorí hráči skončili lebo nemali na 2.ligu tak by to malo byť aj u trénerov či asistentov.Nástupcov je aj by išli do Interu trénovať majú však jednu podmienku bez Slezaka na mieste asistenta.
|
|
| 3281) |
Belo |
|
|
 15.9.2018 16:17
No a oneline nebude?
Blind 15.9.2018 17:14
...0-1...56.min...
|
jaro 15.9.2018 18:01
0:1 koniec, za všetko hovorí že skalicania dostali 2 žlté za zrdzovanie, dnes sme boli vyslovene lepší, ale z toľkých šancí keď nedáme gól tak sa nemôžeme čudovať že sme sa prehrali.. Ale za výkon a snahu si naši zaslúžili potlesk!
|
hakan 15.9.2018 19:06
Fakt sme dnes hrali dobre, len goly tomu zufalo chybali. Gol sme dostali z jednej z dvoch sanci Skalice (aj to tu druhu mali z ofsajdu), k nicomu sme ich nepustili. Skoda tohto vysledku.
|
fanusik 15.9.2018 20:37
Blazni fanuskovia. Naco ste? Namiesto povzbudzovania ste sa mali tesit. Otvorte si oci, toto uz nie je nas Intet, aj ked niektori z vedenia nas stale balamutia, JM asi stale veri v nejaky zazrak a jeho minuly prispevok ma v tom len potvrdil. Inter uz neexistuje - ten nas. Ten vymysleny, trenciansky a zapredany ano. Hovorte si tomu ako chcete. Inter uz nie je zltocierny. Urobili si z nas srandu a i vdaka nam si mydlia vrecka. Miso, Jaro, Tomi a niektori to este nepochopili. Naopak Krtkosk a niektori uz ano. Pokial tam bude p. Slezak a nebude niekto trenovat, kto bol Interak, tak Inter nikdy nepostupi do prvej ligy, ale naopak zostupi do tretej. Nie som blazon, blazni su ti, ktori slepo veria. Zobudte sa Interaci. Vy slepi, otvorte si oci. Nechodit na Inter, ignorovat toto vedenie, ktore pochovalo Inter!!!!!!!
|
Interista 15.9.2018 20:48
Presne tak. Zbohom bud... Co som sa s bratom naschadzal, co tuhej palenky napijal, kto to vie? Nik neodpovie, co som sa za Interom nachodil, co vysledkov Inter urobil, kto to vie? Nik neodpovie! Biznis je biznis, ale nechajte to robit niekomu kto sa vyzna a nie zaciatocnikom amaterom. S takymto kadrom by ste nevyhrali nikdy nic. Naopak s tym ktory Slezak vyhodil, sme prvy. Kde su hraci? Felix, Frecka, Erik Szabo, Dominik Šabo. Neschopnost udrzat ich, teraz by boli ovela lepsi ako tito. Zbohom bud Inter zltocierny! Cest jeho pamiatke. R.I.P.
|
Trifonov duch 15.9.2018 21:29
Keď som to sem napísal pred rokmi, bol som... Moje príspevky admin Tomi mazal (týmto ho pozdravujem), bol som extrémista a rasista (pre mňa za mňa nech aj traktorista, je mi to fuk!). Konečne ste precitli INTERisti? Keď som písal, že to treba vyhádzať z okien, bol som spiatočník, ktorý hatí progres. Páni, ukradli vám INTER za pár šupiek pred nosom. V deň, keď sa urobila a.s., ste boli ojebaní ako malí chlapci. A Tóna Greguša, ako posledného člena za Fanklub O.Z. vyrazili, aby už nebola žiadna brzda (aj keď popravde: riadeniu takejto firmy sa nerozumie). Dobré ráno, som rád, že sa prebúdzate!!! Ešte nie je neskoro to zvrátiť späť, páni revolúcia je jediná cesta... 
|
jaro 15.9.2018 22:08
chlapci vy sa zobudte, keby nás kúpili Číňania ako Sláviu a naliali do nás milióny, tak by ste tiež prestali chodiť na futbal? Slávia ma teraz najvyššie návštevy v lige a najlepších ultras, ale to Inter mať nikdy nebude s fanúšikmi ako ste vy, ktorí nechodia na futbal a už vôbec nie povzbudzovať, tak si žite tie vaše životy v hneve na všetkých, čo dajú Interu euro a vypisuje len ďalej na fóre ako je všetko napiču bez toho, aby ste chalanom hlasivkami pomohli k lepším výkonom.. tak si ma len pekne berte ďalej do huby, ale ja mám svedomie čisté, na rozdiel od vás robím čo môžem aby som im pomohol a povzbudzujem každý zápas čo môžme a vy robíte čo? honíte si na fóre a pičujete, lebo vám internet daroval ramená, inak pre Inter nerobíte nič.. a to sa teraz nezastavam vedenia, ani Slezáka, ale Interu a hráčov, ktorí si zaslúžia podporu, lenže o tom vy páni hovno viete
|
Trifonov duch 15.9.2018 22:27
Počuj hlasivka, chalanom je jedno, či ich niekto povzbudzuje alebo nie, keď majú z pomerov v klube nervy v riti... ...a tých EUR do klubu sme dali aj my niečo (a vonkoncom nie málo) a času, ktorý nikto nezaplatí čo to stálo (nebohý PB by vedel povedať)... Rob, čo môžeš a povzbudzuj a potom, keď sa jedného pekného rána zobudíš, napíš... 
|
Marcel 15.9.2018 22:40
Duch sory ale tvoje príspevky sú na dve veci na hovno a na nič. Nechodis na zapasy tak aspoň nepis nezmysli.Nehovorím ze to v Interi klape ako ma ale dosť bolo tvojich nezmyslov. 
|
Blind 15.9.2018 22:48
...Jaro dobre píšeš, dnes si chalani hlasivky a potlesk za makanie zaslúžili...dnes vyhrali bohužiaľ šťastnejší...dnes sa na žlto-čiernych dalo pozerať, keď budú aspoň takto makať skončíme v pohode v hornej polovici...
|
jaro 15.9.2018 22:55
okej Duch, tak si dal veľa peňazí, super, ďakujem,vážne. A ďalej čo? Ďalšie peniaze už zjavne nemáš, ja tiež nie, tak si tu spolu sadnime za klávesnice a pome pičovať, to je cesta ktorú vidíš? Aha nie, ty chceš vykopať majiteľov Interu z klubu a teraz pozor, teraz príde tvoj návod ako ďalej, poď do mňa, som samé ucho, môžeš začať tým, skade zoženieš peniaze na chod klubu aj s deckami, máš priestor
|
Marcel 15.9.2018 23:06
Ja som príspevok písal už preto že pravidelne písané duchove nezmysli,uz by mali mat svoj koniec.
|
Trifonov duch 15.9.2018 23:30
OK!
Majitelia sa potrebujú klubu zbaviť, lebo je to nenásytná studňa a developerstvo už tiež nevynáša ako kedysi, takže ešte čosi na tom trhnúť a GoodBye žltočierni, ideme od toho domov -k rodinám. ...(a zo synov budú múdri VŠ-áci a nie hlúpi futbalisti)... Asi tak...
A tak ja ti to načrtnem takto: zoženiem tvojho obľúbeného (čínskeho alebo mohamedánskeho) investora, (nie konského handliara) do 2 rokov!!! Ale pod podmienkov, že do toho nebude vstupovať ako v súčasnosti v TN cililingáč. ...alebo radšej nie, krajinu pôvodu investora si nechám pre seba, ale dohovoríš sa s ním aj keby si jazyky nevedel. Peniaze dostanem na výchovu jeho hráčov a čosi nájdem v okolí (aby som EU genofond nezušľachťoval)... Na silných sponzorov Orange, Telekom, Slovnaft atď. (ako tu niekto neznalý písal) zabudni, je to strata času, tam stojí v radoch na chechtáky priveľa darebákov a "silné a bohaté firmy" si môžu dovoliť tiež len málo rozhodiť na roztopašnosti, ich vedenie tiež niekomu zodpovedá za dobrý hospodársky výsledok. Takže čo? No tu je ale podmienka, že marketingmagori INTERu musia zdvihnúť tučné rite a namiesto vymýšľania buzydresov musia začať aj čosi robiť a hlavne rozmýšľať. A co deti? ...mají si kde hrát... Toľko nápovedy, ak si bystrý, pochopíš ak nie nevadí. A peňazí mám tak akurát. Pre rodinu, chľast aj ľahké ženy stačí bohato, čosi si odkladám aj "na pohreb" a na futbal som chodil pravidelne 48 rokov, tak myslím si, už mám právo na to vybrať si, s čím súhlasím a s čím nie. A s tým, čo predvádza vedenie pod neschopným Taldom v tomto roku už nesúhlasím. INTER aj naďalej sledujem, ale na skopičiny asiasistenta a africký výber sa môžem pozrieť aj v TV. Tak, a môžte si nadávať, ja už naozaj utekám hrať ten šach, piť burčiak a rozprávať o krásnych ženách a škaredých hemoroidoch.  Česť Vašej statočnej práci! 
|
|
| 3280) |
jaro |
|
|
 15.9.2018 11:24
a dnes všetci povinne na Skalicu, hučať, skákať robiť bordel, aj keby sme prehrali, lebo NÁÁÁÁS FUTBAL VÚBEC NEZAJÍÍÍMA, JE TO JÉÉÉNOM ZÁMINKA!!
|