|
Meno |
Príspevok |
2608) |
Fanušik65 |
|
|
 14.9.2017 18:06
Dnes pohár:
Dunajska Lužna - Petržalka 1:2
|
2607) |
Tomi |
|
|
 14.9.2017 09:17
V sobotu ide autobus od Deda do Stupavy (a späť) grátis, ale pozoru už o 15:00! Takže buďte presní.
|
2606) |
FKIBA |
|
|
 14.9.2017 06:40
Tak tu ste cvarga jedna nevymachana. Ja Vas naucim vedeniu sa klanat. Razom navliect pupi dresy a hor sa fandit podla reguli:)))
Blind 14.9.2017 08:27
...asi to chce fandiť Palermu  ...
|
Harvey 14.9.2017 08:34
A ako sa fandi podla reguli,
mame vedeniu lizat rit a pot z guli?
...Nie na to tam maju inych dotahancov...
|
Trifonov duch 14.9.2017 08:56
Ja si ten pupi dres na seba nenavlečiem, aj keby som mal skapať!!!
|
Harvey 14.9.2017 09:53
Ja si dam Hello Kitty dres a na nohy biele ponozky a sandale na pocest nasho draheho Trencianskeho vedenia.
|
interak 14.9.2017 13:21
Chalani co furt mate proti Trencinu, ved aj oni sa pricinili o to, ze sme v druhej lige. Stale riesit, ci maju dresy pruzky a ci nemaju, to je uz traposina. Buduci rok sa kupia nove pruzkovane a hotovo. Kraviny vas trapia od zaciatku ligy. Vedenie aj hraci robia vsetko preto, aby sa Inter rozvijal a raz mal vlastny stadion a hral prvu ligu. Ale jasne, ze ked sa to nezrealizuje za tyzden, tak hned treba vsetko ofrflat. A este napisat, ze v tretej lige sme si boli blizsie, tak hrajme ligu stvrtu a budeme si najblizsie. Cela tato diskusia ma uroven krcmy na stadione v Moste. Inter do toho a hotovo!!!
|
Harvey 14.9.2017 13:31
A cim sa pricinili ze sme v 2. lige? Mam proti TN vsetko !!! TN nie je Inter a basta ...
|
Trifonov duch 14.9.2017 13:40
To interak: Blahoslaveni chudobni duchom... ...alebo si provokatár a chceš nás vytočiť do nepríčetnosti? Vo svete sa kvoli klubovým farbám/dresom zabíjajú a ty sa opýtaš takúto sprostosť? Zober si na seba dres TT a vlez do kotla medzi Slopanistov, keď prehrávajú doma v derby alebo sa navleč do dresu Baníka, vlez do kotla na Letnej a zakrič Baník, píííčo!!! 
|
Trifonov duch 14.9.2017 14:04
Ano, radšej štvrtú bez TN!!! Vy stále nechápete, že Vám nejaký rákosník ukradol klub? Už som to sem kedysi písal: Interisti, prišli ste o svoj klub!!! A zapamätajte si: Do roka a do dňa tu už nebude ani Jožko Barmoš a ani Kraťo. Budú odídení, lebo budú nepohodlní. Teraz je posledná šanca zobrať si klub späť, ale už asi len násilím... Prísť počas rady do kancelárie, nakopať to tam všetko do zadku, defenestrovať a vyhlásiť nezávislosť. Mám taký dojem, že oni prešli aj Hasoňovi cez rozum... (Alebo im to dobrovolne odpredal, aby sa zbavil finančného žrúta?) Spolupráca znamená, že sme navzájom partneri, pomáhame si, konzultujeme, radíme sa a nachádzame spoločné stanovisko. Tu je jednoducho diktatúra od cililingáčových pucflekov... Rybníčkovci a ani Kaščák (Pohoda) nie sú žiadni dobrodinci ale obyčajné predajné ... indivíduá. Kua, choďte do TN na tribúnu alebo do mesta a opýtajte sa tam chalanov, čo Vám povedia... Alebo, začnite gúgliť v debatách... TN 5 minút slávy je preč, je to už len história. Clilingáč sa ich pri prvej príležitosti zbaví, nechá tam sekeru a presunie sa k inej marketingovej ZNAČKE... Ešte stále nechápete? On by si za tie peniaze na rozohranie mohol urobiť trebárs druholigové TN "Béčko", Dubnicu, Púchov, Piešťany... Zapamätajte si, žiaden šikmooký či židovský obchodník nie je dobrodinec!!! Nikdy nebol a nikdy nebude!!!
|
Mišo 14.9.2017 14:10
Interák má pravdu minimálne v tom, že sa táto diskusia zvrháva.
|
interak 14.9.2017 14:47
Tak Harvey pricinili sa hracmi, ktory nam pomohli sa dostat vyssie. Alebo si myslis, ze Felix, Ondrik a spol mali na to, aby nas tam dostali?
K tomu duchovi sa nebudem vyjadrovat, jeho uroven je jasne citatelna v jeho prispevkoch. Ked mam iny nazor, tak som provokater? A ty si akoze co? Lepsi interista? Zacni platit Inter ty, kup ho pre pravych interistov, nie pre tych provokaterov ako ja.
|
interak 14.9.2017 14:54
Napiste mi prosim vas, ze kto vo svete vlastni kluby, ci tam su majitelia dobrodinci. Ak su, tak asi zijem v inom svete. A aka je tu diktatura, ved nam napis, ked tak do toho vidis.
|
Tomi 14.9.2017 14:58
interak: Ale uznaj, že komunikácia od vedenia je v podstate nulová, ale OK, zatiaľ sú výsledky v podstate dobré, ale čo čakáš, keď sa začnú navážať do fanúšikov, ktorí si nie sú vedomí prehreškov a presne do tých fanúšikov, s ktorými nekomunikuje?
A ducha vyzývam na umiernenejší prejav, lebo ďalšie päťpromilové príspevky zruším.
|
interak 14.9.2017 15:05
Ved dobre, malo by sa komunikovat. Ale nie takou formou, co tu vypisuje ten duch. Rasisticke narazky a nadavky su na urovni piatej ligy. Asi tam duchom ostal.
|
Trifonov duch 14.9.2017 15:45
Môj prejav je zatiaľ veľmi umiernený, takže niet čo mazať, skúste si to radšej viackrát prečítať, možno pochopíte... Pre interak, ktorý asi v živote nebol na INTERi: Forma je adekvátna a obsah tiež, do bodky. Tomi, nič neruš, umiernenosťou ti akurát nakladú na hlavu... A k tomu poslednému sa vyjadrovať nebudem, len toľko: každý nech je to, čo chce byť a má na to právo byť, čím chce byť... Niekto, rasista, iný extrémista aj externista, niekto traktorista, či bágrista... Duchom som ďalej, ako vy všetci dokopy... Či kritika sa prijíma ako za boľševika? Len tak trošku aby sa nepovedalo resp. nevešalo...
|
jaro 14.9.2017 16:01
interak to je divna logika, ze ked nevlastnime inter, tak sa nemozeme vyjadrit k tomu, co sa nam nepaci? alebo ako si to predstavujes? proste klub to prepisol, zverejnil na socialnej sieti dost hystericku kritiku na fanusikov, obvinil nas tam verejne, ze nadavame na hracov(!!!) co sa nikdy nestalo, ani ked sme nepostupili z tretej ligy 2x po sebe a ze vyrabame nekulturne prostredie akoze sorry, kto nenadava? kazdy si zanadava, ked sa mu nieco nepaci, tak co robia cirkus teraz? rovnako sa nadavalo v piatej lige, ako sa nadava teraz, tak co sa z nas snazia teraz verejne ociernovat?? ved to je chore, nemaju ani tolko slusnosti, aby sa za nami zastavili na futbale a porozpravali sa z oci do oci, ale vypisovat blbosti na fejsbuk na to ich je .. a ze sa nam nepaci ze zo zltociernych vyrabaju zltych a ruzovych? nikoho taka blbost nenapadla az kym sme sa nestali partnerom trencina s trencanskym riaditelom, tak co sa cudujes, ze nadavame na trencin, ked nam tu privandrovalci slapu po tradiciach
|
jm 14.9.2017 17:47
Máte skutočný a úprimný záujem rozprávať sa s vedením? Vrátane generálneho Ľuba Taldu? Ak áno, rád sprostredkujem stretnutie.
|
Klára 14.9.2017 18:23
Vedeni, jmenovite pan Talda, by mel mit sam zajem a projevit iniciativu komunikovat s fanousky a ne aby to nekdo sprostredkovaval, to je jakoby byl do toho nuceny. :-D do ted zajem o nas nemel.
|
Trifonov duch 14.9.2017 18:59
Klára, super, palec hore!!! Pre jm: áno máme sa záujem rozprávať, no nie teraz v sobotu, pripravíme si podklady... Ešte jeden odkaz pre jm: Pokiaľ boli vo vedení ľudia od nás, chodili priamo do kotlíka: napr. Barmoš pokiaľ nebol na lavičke A, Hasoň st. aj ml. občas prišiel, aj Bezák sa zastavil, Tóno Greguš pokiaľ nebol vykopnutý alebo nehlásil "daj góool!", Peťo Ivanov, tréneri prípraviek chodili pravidelne, chodili aj bývalí hráči, aj istý pán Mihál  , v tom čase bol dokonca myslím prezident OZ alebo niečo hóooodne vysoko aj poslanec a minister (nepamätám si presne z hlavy tituly a funkcie v tých rokoch ako postupne išli), ten na takmer každom zápase doma aj vonku svorne s nami (dokonca rozdával čiapky, šály, tombolové lístky a rady, dokonca aj TV vyhrali niektorí chalani!!!) Toto chceme a všetky sváry sa vyriešia ešte v zárodku. Nás nezaujíma osadenstvo vo VIP-ke, nás zaujímajú reálni ľudia, ktorí nám budú rozprávať a zároveň aj nás počúvať!!! Len potom dotiahneme INTER do ligy majstrov...
|
jm 14.9.2017 19:00
Ľubo Talda so mnou hovoril o jeho eminentnom zaujme o stretnutie s fanklubom ešte minulú nedeľu 3.9., moja vina a zaneprázdnenosť že tu o tom píšem až dnes.
|
Blind 14.9.2017 19:02
...ahoj Kláro...kolik tyčí resp. vlajek sme mněli na posledním domácím zápase?...děkuji za odpověď...  ...
|
Tomi 14.9.2017 19:20
jm: ja osobne som bol dvakrát na klube, 14.8. a 4.9. a v oboch prípadoch som im jasne povedal, že sa fanúšikovia chcú stretnúť, keďže nebola ani tlačovka a ľudia nič nevedeli. Povedal som, že nech to zvolajú hocikedy cez týždeň podvečer na Drieňovej. Všetko bez odozvy. Viditeľne komunikácia nefunguje...
|
Klára 14.9.2017 19:21
Ahoj  Na zapas jsme vzali 3 tyce a na ne nove vlajky, celkem jsou tyce 4 jen tu jednu vlajku na tu ctvrtou tyc jeste nemam dositou. Pokusim se ji stihnout dodelat do soboty.
|
Fanusik tt 14.9.2017 19:34
Talda moze robit generalneho v Hornej Dolnej. 
|
Trifonov duch 14.9.2017 20:16
Fanúšik tt: zatiaľ ešte nesúď dopredu, nehovoril si s ním. Uvidíme, čo povie, ak sa nás nebojí (ale asi sa zjavne bojí, keď nemal záujem-viď príspevok Tomi).
|
jm 14.9.2017 20:27
Talda 4.9. nebol na Interi
|
krtkosk 14.9.2017 21:07
Chlapci, ak si dobre pamatam mojim starym rozumom, tak ak je to ten Talda, co chodil somnou do Povazskej Bystrici na sportovu skolu, len o rocnik vyssie, tak to budeme stary kamosi, akurat si ma nepamata  takze debatu zacnime tym, ze my ho pozname uz od teenagerskych cias  navodime prijemnejsiu atmosferu a veci a dresy pojdu lahsie
Nech zije zlto-cierny Inter a komunikujuci generalny a jm co ma cas ;)
|
jm 14.9.2017 21:28
Si tu robte srandu. Keby ste dnes so mnou boli v parlamente a videli, ako ma istá vládnuca strana zaujem na zlepseni zakona o sporte, zomreli by ste namieste.
|
Tomi 14.9.2017 21:29
jm: v oboch prípadoch som sa stretol s marketingovou slečnou, ďalej ma nepustili 
|
Vinco 14.9.2017 21:43
Co je Talda ? Kto je to ?
Vazne sa pytam
|
Belo 14.9.2017 22:28
Jozko, NA TO TI SERE BILEJ TESAK! Z toho sme uz vyrastli!Parlament je parlament!  INTER JE INTER! 
|
krtkosk 14.9.2017 23:26
Toto sa mi nezdá, Tomiho pustia k slečne a jemu sa nepáči, Tomi, nebudeme mať kvôli tebe tie ružové dresy? 
|
Lineker 14.9.2017 23:55
belo nepindaj, ta cervena banda to uz zacina prehanat, jozko drzim palce 
|
|
2605) |
Belo |
|
|
 13.9.2017 21:20
Inak,gratulacia chlapcom,trenerovi,vedeniu,funkcionarom,k postupu v pohari! My fanuskovia to uz dako prezijeme!
Lineker 13.9.2017 21:32
amen 
|
krtkosk 13.9.2017 21:33
Aj ja sa klaniam a ponizene gratulujem a dufam ze nevyhrali len preto, ze tam nikto nevycestoval  Nech zije zlto-cierny Inter!
|
Blind 14.9.2017 08:46
...aj Ja gratulujem k postupu, aby toho nebolo málo  ...nie ako minulý rok, keď tu bol humbuk okolo vypadnutia...aj pochváliť treba  ...teraz sa tak trochu uvidí rozdiel v ligách, že čo nám k tomu chýba...Inter do toho!...
|
|
2604) |
stefan |
|
|
 13.9.2017 19:57
Žltočierne dresy okrem Interu silne pripomínajú aj Slovnaft. Sponzoruje Slovnaft nejako súčasný Inter? Takže pri dresoch sa silne bije medzi sebou tradícia a peniaze. Vidia rozhorčení fandovia problém dresov aj z tohto hľadiska?
Michalkos
13.9.2017 20:20
Stefan, neviem, ci na to treba pozerat z tohto hladiaka. Naopak sa mozemspytat, koho maju pripominat dresy zlte alebo ruzove? Ked som zacinal pred 50 rokmi chodit na Inter tak partia okolo Bubernika hrala v zltociernych dresoch. Pokial sa tu neuvedie VELMI ZAVAZNY DOVOD tieto dresy zmenit, tak niet o com diskutovat.
|
Belo 13.9.2017 20:24
Pocuvaj mlady,prestuduj si historiu a zistis ze v sesdesiatich rokoch sme boli TJ Slovnaft Bratislava! Alebo savratime k farbam CH? Mame tradicnu farbu,zltociernu,tak ake diskusie?  Financie nikdy neboli ani nebudu zltocierne!A ak vam chybaju peniaze na nove dresy,tak vam ich kupim! Aj dorastencom, aby nam nerobili hambu v zahranici,v modrych dresoch! 
|
Vinco 13.9.2017 20:28
Mam taky neblahy pocit, ze nas zacinaju maju za blbcov. A za pritaz.
|
IPO.Interista 13.9.2017 20:40
Modro-biele napr. Volkswagen, sponzoruje Volkswagen Lok.Košice alebo Šamorín?
Červeno-biele napr. Coca-Colu, sponzoruje Coca-Cola Sereď?
Červeno-modre napr. Pepsi-Colu, sponzoruje Pepsi-Cola Bardejov?
Zeleno-biele napr. Carlsberg, sponzoruje Carlsberg Skalicu?
A pochybujem žeby Slovnaft sponzoroval Dortmund tak prečo stále trvajú na žlto-čiernej?
Kašlať na Slovnaft tu ide o históriu, farba dresu nerobí reklamu nejakej firme ale nápis na drese. A pamätáme sa keď ten ..... dotiahol do Petržalky zelenú a zmenil názov na Artmédia, všetci nadávali a to im dával peniaze s ktorými sa dostali do ligy majstrov, tradícia a história sa kúpiť nedajú, takže v tomto prípade nejde o žiadnu bitku medzi tradíciou a peniazmi.
|
jaro 13.9.2017 21:01
si musíš robiť prdel Štefan...
|
hlava irf 13.9.2017 21:09
ty debilko: ak by si mal každý meniť dresy podla sponzora tak inter by hral nižšie ligy hore bez!!!
|
krtkosk 13.9.2017 21:37
Hore bez 
|
Trifonov duch 14.9.2017 01:24
Štefan, prosím Ťa, už nikdy neukazuj svoju hrubú nevedomosť, či neznalosť na internete!!! Ak chceš niečo múdre poznamenať, tak si to najskôr naštuduj! Tradícia a peniaze sú dva rozdielne pojmy aj dojmy. Pripadáš mi ako provokatér z mesta ŠTBákov a gumákov... Len v krátkosti: Apollo bola chemická manufaktúra/fabrika založená v roku 1895 v Budapešti z popudu CK Monarchie-(hovorí Ti niečo meno Férencz Jóska I., po našom FrancJozef 1.-Habsburg?). Meno dostala podľa antického boha Slnka Apolóna ( žltá farba) a logo/vlajku podľa zakladateľa Habsburgovskej rodiny ( vygúgli si vlajku a erb Habsburgovcov...) [ www.vlajky.com]. Bol to podnik na spracovanie ropy (farba chemických-ropných rafinérií je žlto-čierna tak ako zeleno-čierna je farba baníkov, žlto-zelená poľnohospodárov, zelená lesníkov, modrá železničiarov atď., atď. (Študuj!) Po rôznych príbehoch fabriky sa dostávame do roku 1940, kedy rafinéria založila svoj klub Apollo (žltočierna farba-ešte nie pásiky-šla na dresy!!!) (O Slovnafte ešte ani chýru ani slychu!) V čase vojny fabriku získala IG-Farben/BASF A.G. (čuduj sa svete-farba loga: pruhované červeno-biele kruhy s čiernym nápisom). (Mimo iného IG-Farben vyrábal plyn Zyclon-B, ktorý sa úspešne používal v koncentrákoch na vraždenie). Po zbytočnom/nezmyselnom zbombardovaní našimi súčasnými "bratmi" zpoza mláky v r.1944, znárodnení v r.1946 a reorganizácii r.1949 vzniká podnik Slovnaft!!! ( To žltočierny klub už existoval 9 rokov!!!) V roku 1949 bol klub premenovaný na Sokol Apollo (lebo boľševici), v roku 1952 na DŠO Iskra Slovnaft a rozhodnutím komančov došlo k zlúčeniu s ČH Bratislava. O desať rokov neskôr sa celý prvý tím zmenil z ČH Bratislava na Slovnaft, ktorý bol v roku 1966 premenovaný na TJ Internacionál Bratislava. (Rok 1963 znamenal koniec fabriky Apollo, všetka výroba prešla do Slovnaftu Vlčieho Hrdla). Ešte k menu INTERNACIONÁL-priamo od vtedajších hráčov: "V čase, keď sme menili meno z ČH, lebo to bolo rozhodnutie UV KSS, (Smejte sa: Slovan mal tiež divoké meno=Sokol NV-národné výbory), bol na výslní svetového futbalu milánsky INTERNAZIONALE, tak sme sa im chceli vo všetkom podobať a tak sme oslovili závodný výbor KSS v Slovnafte o súhlas, či nemôžeme mať "pokrokové" meno podľa svetovej INTERNACIONÁLY..."  (aj takto bolo možné odrbať komančov  ). "Výbor to s nadšením schválil bez námietky, lebo proletári, pokrok, svetová internacionála atď..." - a presne tu je deň D (Vzniká TJINTERNACIONÁL Bratislava a dresy sa odkukávajú od talianov pruhované, len nie modročierne, ale žltočierne...)
[ www.fcintermilano.com]
Neskôr došlo ešte ku kozmetickej zmene na TJ INTER, ale to už je novodobá história... Takže navždy INTER bude žltočierny pruhovaný podľa INTERu Miláno a nech skape ten, kto INTERU škodí, aj keď je z TN...
Z toho vyplýva, že Slovnaft bol dočasne fajn, ale ešte pred ním bolo aj vajce aj sliepka a po ňom tiéééééž!!! Ďalej sa mi nechce vysvetľovať, idem chrápať, lebo BVB Dortmund ma vytočil, celá krčma fandila Tottenhamu!!!
|
Lineker 14.9.2017 08:06
TD pacik, skratka Stefan nesiel do detailov 
|
Vinco 14.9.2017 08:16
A ten Dortmund sklamal aj mna :(
Za kusok historickeho okienka palec hore !
|
jaro 14.9.2017 08:22
duch  pekne si to napisal 
|
jaro 14.9.2017 08:25
najhorsie je, ze fanusikovia vedia o historii a tradiciach klubu viac, ako ti, ktori objednaju nezmyselne zlte a ruzove dresy .. a este maju tu drzost apelovat na fanusikov aby drzali huby a neopovazili sa vznasat namietky..
|
stefan 14.9.2017 08:51
Bývalý tréner cyklistov Slovnaftu Haťapka sa neraz chválil ako vytváral tieto dresy s tým, že farby symbolizujú Slovnaft: žltá - plyn, čierna - ropu.
|
Mišo 14.9.2017 09:12
Štefan, môžeš mať kludne pravdu, že interistické farby sú odvodené od farieb slovnaftu, ktorý finacoval celý AŠK Inter Bratislava. Teraz to tak nie je, FK Inter Bratislava už nepatrí pod AŠK Inter BA a ani jeden už nefinancuje slovnaft. Ale za tie roky sa vytvorila istá tradícia, Interu, každý povie, že sú žltočiery, všetci fanúšikovia sú s tým stotožnený a celé Slovensko nás tak pozná. Teraz došlo k absolútne nepochopitelnej zmene klubových farieb a navyše ani nebola snaha zo strany vedenia klubu, tak citlivú vec nejakým spôsobom vysvetliť. Potom sa nikto nemôže diviť, že je nespokojnosť.
|
Trifonov duch 14.9.2017 10:13
Mišo, ešte raz: farby sú od Apollo fabriky, ktorú založili na príkaz Habsburgovcov!!! Vygúgli si vlajka+habsburg!!! Slovnaft je pokračovateľ znárodnenej rafinérii Apollo, ktorá bola rozbombardovaná (pôvodne stála niekde v okolí Prístav a Pribinova).
|
Mišo 14.9.2017 10:45
Duch, v tomto spore, je jedno od koho sú farby, či od Slovnaftu, Habsburgovcov, alebo aj ducha svätého. Nepíšeme tu historickú štúdiu. Jednoducho Inter hrá už nejaký ten piatok v žlto-čiernych dresoch a bolo neopodstatnené túto tradíciu meniť.
|
stefan 14.9.2017 10:47
Som fanúšik Interu a chcem ho mať, samozrejme, v tradičných farbách. Len sa mi nechce veriť, že logika zmeny týchto farieb bez vysvetlenia spočíva v zámere nasrať fanúšikov. A tak uvažujem o možnom zámere alebo nejakom tlaku a nejakom dôvode.
|
Tomi 14.9.2017 11:37
Neoficiálne prezentované stanovisko bolo, že v pôvodných dresoch sa hráči v Stupave nevideli na ihrisku, keďže splývali s tribúnou. A ružovo-modré boli vybrané, aby sme sa nejako odlišovali od štandardne vyberaných farebných kombinácií (prečo, to neviem.
|
Tomi 14.9.2017 11:39
Niečo na tento spôsob...

|
Mišo 14.9.2017 11:49
Vysvetlenie o zlepšení viditeľnosti hráčov je naozaj nevierohodné. Veď predsa takmer každý klub má sedačky a tribúny v klubových farbách a v klubových farbách má aj dresy. To by sa potom nemohol nikto nevidieť na ihrisku.
|
Trifonov duch 14.9.2017 13:30
Fuuuj! Tí sú ale škaredí... Tomi nestraš nás s týmito teplošmi! Zlepšenú viditeľnosť tu nevidím aj keby som si oči pri sra.. vytlačil... Ten v strede je evidentne leader z "Modrej ustrice"... 
|
|
2603) |
Belo |
|
|
 13.9.2017 13:19
APEL pre vedenie klubu! Okamzite zmente dresy a mate o polovicu nadavok menej! Zmente system hry a dalsia polovica je v tahu!A konkrete ukazte na fanusika ktory nadava na nasich hracov! Vsak nas poznate vsetkych! Tak,kto vyraba problemy? Alebo chcete aby to dopadlo ako na Slovane ci v Trnave? NECH SKAPE KAZDY,KTO SKODI INTERU!!! ... .... fanuskovia to nikdy neboli...
ALEX 13.9.2017 15:26
Belo máš pravdu !!!!
|
Fanušik65 13.9.2017 16:29
Zostava fotbalnet:
Strelčík - Štrba,Kochan,Špak,Fedor,Baldovský,Vaculík,Bezák,Klooster,Elvis
24. minuta 0:0
|
Trifonov duch 13.9.2017 16:50
Jeden mi tam chýba... 
|
Fanušik65 13.9.2017 16:51
Armando Mance- sory
polčas 0:0
|
Trifonov duch 13.9.2017 17:00
OK, vďaka, dúfam, že zavesí banán... 
|
jantar
13.9.2017 17:01
sulc nehra ? prečo ?
|
Vlado 13.9.2017 17:10
Noa pozeram, ze Borcice - Samorin 5:0 po polcase.
|
Fanušik65 13.9.2017 17:20
55. minuta a prehrávame 1:0
|
Vlado 13.9.2017 17:21
No a my sme inkasovali....v 55.min.
|
Vlado 13.9.2017 17:35
71.min vyrovnané!!!
|
Fanušik65 13.9.2017 17:35
71. minuta 1:1 podme Inter!!!
|
Fanusik interu 13.9.2017 17:40
Veru veru už nám jeden pripísali.
|
Fanušik65 13.9.2017 17:48
a pridali 2 vedieme 2:1
|
Vlado 13.9.2017 17:49
84.min goool VL - Inter 1:2
|
Fanusik interu 13.9.2017 17:50
Tak to ma byt , je to ok.
|
Tomi 13.9.2017 17:57
Ešteže tak...
|
Vlado 13.9.2017 18:11
Medzev už vyradil Senicu a vo VL sa už cca 20 minut hraje nadstavenie 
|
Fanušik65 13.9.2017 18:12
Už by mal byť koniec.1:2
Medzev - Senica 2:1 na penalty
|
Vlado 13.9.2017 18:13
Koniec. Vysledkovo to chalani zvladli, tesim sa na Nitru.
|
IPO.Interista 13.9.2017 18:15
Koniec 1:2 postupujeme, gratulácia do Medzeva.
|
Fanušik65 13.9.2017 18:17
Ešte góly:56. Hlaváčik /pok.kop/- 73.Prekop 86 Šulc
Gratulujeme a tešíme sa na Nitru
|
IPO.Interista 13.9.2017 18:22
S tou Nitrou hráme doma, vonku alebo sa ešte nevie?
|
Vlado 13.9.2017 18:36
Podla pavúka doma.
|
Belo 13.9.2017 20:15
Po Nitre nas caka Myjava! Ci? 
|
IPO.Interista 13.9.2017 20:46
Ako vidím Belo tak ty to už máš zmáknuté, ty vždy myslíš krok dopredu podla mňa ty už vieš koho dostaneme v 1.kole v európskych pohároch. Či? 
|
krtkosk 13.9.2017 20:58
Nech zije Belo, Prekop, Sulc a vsetci, co sa pricinili o postup do dalsieho kola
Nech zije zlto-cierny Inter!
|
IPO.Interista 13.9.2017 21:31
krtkosk: inak spýtal som sa ti Bela na tú kliatbu, čo ti poviem vysmial sa mi rovno do ksichtu 
|
krtkosk 13.9.2017 21:40
S Belom sa Ti musim ja povypravat... Mozno sa odtrhnem a pridem na Nitru, nech je sranda  neboj IPO, dobre bude, raz, mozno 
|
IPO.Interista 13.9.2017 22:33
dobre bude? raz? možno?
Slubuješ? 
|
|
2602) |
Tomi |
|
|
 13.9.2017 11:07
No tak ako, nik sa dnes nechystá na pohár? To nebude ani oneline?
Belo 13.9.2017 13:21
Mozno livescore 
|
|
2601) |
Trifonov duch |
|
|
 13.9.2017 08:16
Dnes pohár, dúfam a verím, že neskončíme medzi prekvapeniami:
FK Dubnica - 1. FC Tatran Prešov 3:1 (0:0)
FK Soľ - Partizán Bardejov 1:1 (0:1), na strely zo značky pok. kopu 4:2
ŠK Odeva Lipany - Slavoj Trebišov 3:0 (2:0)
FC Malacky - ŠK Slovan Bratislava 1:5 (0:2)
Fanusik tt 13.9.2017 13:33
A ten Slovan je ake prekvapenie?
|
Trifonov duch 13.9.2017 16:37
No predsa veľké prekvapenie... 
|
|
2600) |
najvernejší fanušík |
|
|
 13.9.2017 01:47
Apel na fanúšikov ( Fk Inter Bratislava oficiálna stránka )
Postup do II. najvyššej celoslovenskej ligy, na nováčikovskom konte 3 výhry a 4 prehry a napriek tomu sa v posledných mesiasoch vzťah fanúšikov ku klubu veľmi zmenil. Burácajúce povzbudzovanie vystriedali vulgárne pokriky a hlasité urážanie vybraných hráčov a členov realizačného tímu. “Pre mňa je nemysliteľné a absolútne neakceptovateľné správanie niektorých fanúšikov na poslednom zápase. Sme sklamaní,” na vzniknutú nemilú situáciu zareagovala klubová legenda, Roman Kratochvíl. “Chápem sklamanie našich fanúšikov z prehratých vonkajších zápasov, v ktorých sme mohli a aj mali zvíťaziť, ale to nie je dôvod na takéto správanie. Prehry predsa trápia trénera, hráčov aj všetkých v klube,” dodal Roman, dnes už manažér A tímu.
Týmto spôsobom sa prihovárame k Vám, našim verným fanúšikom. Všetci sme spoločne prežívali náš postupný návrat medzi širšiu slovenskú futbalovú špičku. Boli sme trpezliví, tešili sme sa po víťazstvách a spolu smútili po prehrách, ale aj v tých najťažších chvíľach nás charakterizovala jednota a dokázali sme sa rešpektovať. Našli sme vzájomné pochopenie v neľahkej situácii. Rešpekt a vzájomná úcta vždy patrili k značke FK Inter Bratislava.
Odkaz Romana Kratochvíla pre fanúšikov: “Je potrebné si uvedomiť, na futbal chodia aj rodiny s deťmi. Moji, trénerovi rodinní príslušníci a aj rodiny všetkých hráčov. Chcem Vás preto požiadať, v mene celej kabíny, skúsme sa do budúcna takýchto vecí vyvarovať. Navyše to vrhá zlý tieň aj na klub ako taký. Zomknime sa a spojme pre Inter – hráči výkonom na ihrisku a fanúškovia slušným povzbudzovaním.”
Smerom k fanúšikom sa vyjadril aj náš prezident a legendárny hráč Jozef Barmoš, “Treba si uvedomiť, že súčasťou interistickej futbalovej rodiny ste vždy boli, ste a aj budete, a tak ako spolu víťazíme, tak aj spolu prehrávame. Tešme sa, že môžeme hrať ligu, o ktorej sa nám pred pár rokmi ani nesnívalo a verím, že spoločnými silami potiahneme Inter tam kam patrí – do prvej ligy! A preto nechajme trénera trénovať a hráčov hrať, nech sa môžu plne sústrediť na zápasy. Odbremeňme ich od týchto vecí. Ak ste naozaj srdcom Interisti, tak Vás žiadame, aby ste prehodnotili štýl Vášho správania a fandenia, hlavne niektorých jednotlivcov. Chceme byť hrdí na našich fanúšikov, ktorí stoja za klubom, tímom za každých okolností a nie naopak, aby sme boli nútení sa od vlastných fanúšikov pre takéto správanie dištancovať.”
Hlava 13.9.2017 03:30
No ja si nemyslim že za konfliktami v poslednom čase sú zrovna prehry interu. Nikto predsa z nás fanúškov nečakal, že v 2hej celoslovenskej lige budeme všetko vyhrávať ako v nižších súťažiach. My sme radi že hráme 2. ligu a budeme ešte radšej ak sa v nej aj udržíme. Nechcem byť prehnane skromný ale postúpili sme s tej najlahšej 3. ligy na Slovensku aj to tesne. Preto vravím že hlavným dovodom nie sú prehry...
|
Trifonov duch 13.9.2017 05:49
Výborne Hlava, výborne najvernejší fanúšik! Pekne ste to napísali. Ja dodám: My sa vykašleme na choreo, dymovnice, delobuchy, postupne aj na nadávky, vlajky a povzbudzovanie, výjazdy a aj jadierka s "pukanou kukuricou" (to je po východniarsky  ) a postupne aj na navštevovanie zápasov a potom vedenie aj s TN suitou budú môcť byť spokojní... (Či????) Čo keby začali ústretovým krokom od seba, keďže tú vojnu vyvolali (len takou prkotinou), trebárs tým, že v ďaľšom zápase nastúpia v klasických pruhovaných žltočiernych dresoch (a keď ich nemajú, nech použijú náhradné pruhované červenobiele). Neverím, že na celom Interi sa nenájde jedna poondiata sada starých dresov. (A tie ružové nech si strčí do riti ten, kto ich vymyslel a objednal...). To bude prvý krok. My na oplátku poďakujeme a privedieme nejaké to decko do prípravky, alebo nového fanúšika na tribúnu. Ja osobne si dávam záväzok, že tak, ako stále na zápase v tichosti sledujem hru a dianie, nepoužijem vulgárny výraz ani v mysli, aby som nikoho neurazil (ani tých jadrových fyzikov, inžinierov a doktorov na tých nafukovačkách, čo sa sem idú rozcvičiť a potom ich "ekonomicky zhodnotíme", aby bolo na mládež).  (Kua, toto som už niekde počul, nie náhodou o tej mládeži sa hovorilo v prípade dvoch debničiek jabĺk a jedného demižónu vína?) 
|
Vlk 13.9.2017 08:22
Suhlas. To pribudajuce prehnane hystericke, vulgarne a dehonestujuce pokrikovanie naozaj nieje na mieste. V takejto forme ani na supera, ci rozhodcov, tobôz na domacich. Priklanam sa k zavedeniu monitoringu a dalsim opatreniam, ktore by toto eliminovali. 
|
jaro 13.9.2017 08:36
Trifon aj krtko to dobre zhrnuli, tu neni problem, ze sa vonku nevyhra, ale ze sa nieco zasadne zmenilo odkedy sme postupili do 2. ligy vo vztahu klub/fanusikovia .. este na poslednom zapase 3. ligy to vyzeralo idealne, prisiel za nami Ivan Konfrater, povedal chalani neblbnite s pyro cez zapas, po zapase sa vysantite, nieco som pre vas nachystal a bolo vybavene, bola zabava, vsetko bolo ok .. zrazu sa dozvieme, ze ho vyhodili z klubu, ze tomi je out, ze polku vlastni vietnamec, ze nejaka puta objednala zlte dresy a nahradne pre buzerantov, neni tlacovka aby sme sa dozvedeli ake su plany, ked sa tu stazujeme na fanusikovskom fore, tak sme ti zli, co sa furt len stazuju, potom pan Hason povie, ze sa s nami stretne a pokeca, ale ani z toho nic neni, ked sa ludia na vyjazde dohodnu s domacimi na dymovnici po zapase tak sme zase ti najvacsi kokoti co skodia interu, tak ako sorry vedenie, apelovat by ste mali zacat najprv niekde inde ako na fanusika, ked ste taki hrdi na fanusikov, ktori stali za Interom na kazdom zapase od uplneho zaciatku, tak sa k nam tak aj spravajte a ne ze si nas len vsimnete, ked nam mate co vycitat, ale inak sme pre vas vzduch!
|
Tomi 13.9.2017 08:46
No tiež si myslím, že je ten článok prehnaný. Ako to vidím ja, tak žiaden nárast urážania a vulgarizmov nevidím, to, že to teraz robí možno päť ľudí, nie je dôvod na generalizovanie. Ja skôr vidím, že ľudia viac odmenia chlapcov potleskom cez zápas a po zápase.
Ako frflanie a nadávanie pribudlo, jaro to pekne zhrnul, ale nech sa nečudujú pri takom prístupe.
|
Klára 13.9.2017 08:52
Jaro a Tomi: úplně souhlasím, jen jedno bych upravila: jediný, kdo s námi poslední dobou komunikoval a byl k nám fér, je pan Hasoň.
Spíše se mi natiská otázka: proč vždycky všecko musí žehlit on, ale takový pan generální a jemu podobní s námi vůbec nekomunikují? Vždycky když se něco děje, tak s námi mluví pan Hasoň a mi to připadá, jakoby ho poslali že běž to vyžehlit, my mezi ně nejdeme.
Jinak všimli jste si jako já, že se ještě nestalo, že by někdo řekl: super, že děláte atmosféru, že nosíte bubny, děláte vlajky, jezdíte na výjezdy!!!! Ne, spíše slyšíme jen apelování na to, abychom byli slušní. Ale každá akce má svou reakci a možná by bylo dobré se zamyslet nad tím, proč jsme byli sprostí. Apropo - na hráče nepadlo křivé slovo. Volat Zk.....ý Trenčín a My sme Inter a nie vy, není nic proti hráčům.
|
Harvey 13.9.2017 09:06
Na hracov nikto nekrici a ti sa vzdy pridu po zapase podakovat. Stojime za kazdym jednym hracom. Vulgarne pokriky su a opravnene na vedenie klubu alias TN suita, ktora prisla rozlozit Inter, o com je aj tento clanok (Krato a Barmos su ikony zneuzite na TN ciele)
|
Vinco 13.9.2017 09:25
To co ma byt za apel ?? Asi chodim na ine zapasy, kua....normalne nechapem... Kratochvil, Barmos, to bolo o com ?!?!?
|
Laco 13.9.2017 11:57
Vždy dá aj nájdu nejaký jednotlivci najmä podgurážení ale vyjadrenie od Krata a Barmosa je trochu pritiahnuté za vlasy.Nefuka aj v tomto prípade vietor od Trenčína.
|
Vlado 13.9.2017 16:46
1. Bol som na dvoch zápasoch doma a troch vonku, nikde som sa nestretol s vulgárnymi pokrikmi voči hráčom, ani keď zápas zrovna nevyšiel.
2. Taktiež si nemyslím, že by prehry boli príčinou nedobrej atmosféry medzi fanušikmi a vedením. Väčšina z nás počítala s tým, že v druhej lige to bude iný level a hlavne Žilina a Lokomotíva sú o niečo pred nami. Prehry v LM a SNV sú zbytočné, ale je to šport.
3. Neviem aká konkrétna udalosť donútila p.Barmoša a Romana kratochvíla k tomuto vyjadreniu, ale ani na zápase v SNV som žiadne negatívne pokriky neregistroval (aj keď s prehrou asi nikto nadšený nebol)
4. Napriek tomu, že väčšina fanúšikov je naprosto normálnych a na vlastného hráča by nikdy vulgárne nenadávala, ťažko ustrážiť jednotlivca (-ov), ktorý je v tomto smere pod úroveň a netreba všetkých hneď hádzať do jedného vreca.
5. Doporučujem posilniť PR sektor a zamestnať niekoho do funkcie hovorcu klubu, aby jednotlivé kroky vedenia dokázal sprostredkovať aj nám fanúšikom. Určite to zlepší vzájomnú komunikáciu a veľa fanúšikov ocení.
|
Marex 13.9.2017 17:33
Ja som sklamany z trencianskej ekipy na cele s namyslenym a arogantnym trenerom, ktory sa ani po roku nedokazal ospravedlnit za vlanajsi bezdovodny vybuch na poharovom zapase v Simonovanoch. Som sklamany kam tito ludia momentalne vedu Inter, cloveku je uz zle z toho ked stale cita aky hrame "dominantny" futbal a vysledok? 4 zapasy vonku v lige = 0 bodov...dalsia perlicka z jeho vyjadreni po zapase na Loky - vyzdvihol aku atmosferu robili domaci, pritom interisti povzbudzovali cely zapas a tych ani len nespomenul, co si pamatam tak maximalne raz v nejakom vyjadreni spomenul fanusikov interu, aj to je vela...tak kto robi zlu krv a prilieva olej do ohna? a este pri tomto style akosi zabudol na obranu, ktora je uz v druhej lige mimoriadne dolezita, tam velmi horime v zapasoch... tito ludia si myslia ze fanusikovia su dementi, ale to su teda na velkom omyle, uz mam dost toho ako z nas tito ludia robia kktov, fanusik ktory chodieva na futbal dobre vidi co sa deje a kam to momentalne smeruje, nebudem sa dalej vyjadrovat k tejto ekipe, velmi pekne a trefne to tu napisali jaro, tomi ci klara, je smutne ze o Interi nerozhoduju interisti ale niekto iny s nejasnymi zaujmami...potom sa necudujte ze ludia co im na Interi zalezi buchnu a daju vam to najavo! toto co som napisal sa samozrejme netyka ludi ktorych si velmi vazime, ako su p. Hason, p. Barmos, p. Mihal, Krato a dalsi interisti a samozrejme to nie je namierene vocim hracom ktori za toto co sa deje nemozu
|
krtkosk 13.9.2017 21:28
Suhlasim s vyssie uvedenym a vsetci vlastne hovoria to iste... Silne mi to pripomina situaciu vlani v Simonovanoch... Mozno zo dve vety isli na trenera v nadavkach, ze sme vypadli, nasrati sme boli a jeden clovek to zakrical na trenera, nic strasne a uz isiel lamat vsetkych alkoholikov v pase... Tiez hromadne urcite nikto nekrici, mozno niekto nadrbani nieco vynimocne zakrici, ale kua, obcas a to je vsade.... Nie sme v kostole a futbal su aj emocie, apel k fanusikom je ako keby sme mi rozkopali v Trnave WC, to boli slovanisti, kua nervy!!!
|
Harvey 14.9.2017 08:32
Marex, na toto sa da povedat len presne tak a amen !!! ;) LOL
|
Harvey 14.9.2017 09:02
Ja sa vyjdarim tiez, pretoze vidim ze z nas kazdy robi totalnych dementov. Toto akoze vyjadrenie je absolutne nedostojne a smrdi z toho TN ako rybe hlava. Pochybujem vobec ze je to vyjadrenie danych dvoch panov. Nech pan Barmos alebo Krato pride za nami pocas zapasu alebo po zapase a povie nam toto iste do oci. Pred 2. ligou uz boli chyry ze TN ekipa si robi zoznam bodov ako ma fanusik fandit a ako nie a podobne. Ze nemame nosit vlajky a mame kricat len toto, a nie tamto. Mile vedenie, na futbale si fanusik plati vstupne sme v demokratickom state a moze si kricat co chce !!! Prihliadnuc na to sa ziadne vulgarizmy na vlastne rady nekricia. Jedine co sa krici su vulgarizmy na "bangladesske vedenie" z Trencina ktore sa snazi ako vidite aj rozhadat Inter zvnutra (pokriky My sme Inter a nie vy, a s... Trencin boli o tomto a nie o nadavani na nejakych hracov.). Mame tychto parazitov uz plne zuby, a chceme aby dosiel Talda a Slezak a povedal nam toto do oci a nie sa skryval za Barmosa a Krata. Apropo vulgarizmy ma v papuli Slezak a ako spominali kolegovia je to uz rok co sa neospravedlnil fanusikom za extempore' v Simonovanoch ...
PS: Kazdy jeden fanusik Interu NIE JE FANUSIK USPECHU. Chodili sme na Inter od 5 ligy (6. najv. sutaz) kedy Trencin ani nevedel ze nejaky Inter existuje !!! Takze tvrdit ze je to cele len o tom ze sme prehrali vonkajsie zapasy? Toto co je za frasku. Pred sezonou sme kazdy jeden povedali ze budeme spokojni ak udrzime druhu ligu a postupne budeme stupat rok co rok !!! Tak poprosim TN nielen ze nech sa neskryvaju za dvoch menovanych ale nech sa nesnazia robit z fanusikov nevdacnych debilov. Keby sme taki boli tak sa na zapase ani neukazeme. Howgh a viac sa uz k danej teme nebudem vyjadrovat, chodte si vase TN komplexy riesit na ine pieskovisko ked sa vam ten TN uz rozpada !!!
|
|
2599) |
Vlado |
|
|
 12.9.2017 18:26
sport.aktuality.sk/c/294826/necakane-rozhodnutie-dalsi-klub-vyhodil-trenera/
Nepojde Mato do Interu???
jaro 12.9.2017 19:16
to by bolo super ;)
|
Trifonov duch 12.9.2017 19:37
...si ma predbehol!!! A dúfam, že do INTERU nepôjde... Ja som to hovoril už dávno, že nie je bohviečo, no kým sa v TN zobudia, ujde im aj slimačí záprah. Apropo: niekto (jm) tu rozprával niečo o genialite "Lustra" a jedení topánok, takže aj to je jeden dôsledok vyhadzova... (Dovoz zaúdených nie je cesta vzostupu a pozrite sa na súpisku TN!) ...len aby ste negágali na mňa, z diskusie inde o Goffovom článku: "Radšej mohol napísať o konečnom limite legionárov,v zápase terencin-lowan nastúpilo 17 legionárov,9-8 vyhrali pastikari..." A ešte jeden link SLOVAN: [ sport.aktuality.sk] ...a takto môžem vkladať články kde sa hovorí (NAŠI ODCHOVANCI, NAŠA JUNIORKA, NAŠA MLÁDEŽ, NÁKUP LEN VÝNIMOČNE, AK, ÁNO TAK HLAVNE ZO SR... ...a nie drahý šmejd... NITRA: [ www.hlavnespravy.sk] a aj ZILINA: [ sport.sme.sk] alebo [ sport.sme.sk]. Z internetovej diskusie SME: "...Tým super manažérom asi uniklo, že zbedačené Slovensko má iné starosti než či Ubumba v modrom drese dá gól Ibambovi v zelenom drese. Legionárstvo úplne zrušilo tzv. stotožnenie diváka s hráčmi. Keď som vyrastal v PO, tak bol hviezdou Laci Pavlovič. Keď Tatran vyhral jeho gólmil, tak ho niesli na pleciach až domov, keď nedal gól a prehrali, tak mu opľúvali auto, ale tá citová väzba tam bola. Nejaký lokálpatriotizmus je hin, futbal a vôbec top šport je už zaujímavý len pre tipérov a gamblerov." Ale o tom potom... 
|
Belo 12.9.2017 20:15
Skoncil ucitel,skonci aj ziak! Zacnime odznova, mozno aj bez TN! INTER DO TOHO!!!
|
Trifonov duch 12.9.2017 21:08
Belo, máš pravdu, len dominancia na lopte zostane...
|
Trifonov duch 12.9.2017 21:33
...a ešte jedna vec: Akosi mi je niekedy aj ľúto za tými nižšími súťažami. Boli sme si akosi bližší, kamarátskejší, menej sme si nadávali (pokiaľ sme sa nepovadili v krčme  ) a teraz je tu medzi nami nadiktované "divnô" napätie. Neviem, čím to je, ale ak mám byť úprimný, akoby medzi nás prišiel cudzí "element" a dobre nás rozvadil navzájom... Nie je to tou TN "spoluprácou"? Všetko čo nejako išlo, chcú zmeniť podľa seba a verte mi, nie je nám to po vôli... Viď napr. tie dresy. Stále a tvrdošijne trvajú na tom paškvile, čo vymysleli a myslia si, že salámovou metódou problém "odhnije". Neodhnije! Nie je to tak. Už viackrát som počul argument: Toto predsa nie je ten INTER čo bol INTER? My sme prišli na žltočiernych. Toto je ako keď príde Beatles Revival Band Backwards: hrajú ako Beatles, spievajú ako Beatles, vyzerajú ako Beatles, správajú sa ako Beatles, ale BEATLES TO NIE JE!!! Nech žije ŽLTO-ČIERNY INTER!!! A ako by povadal klasik: nech skape ten, kto chce INTERu škodiť... 
|
Mišo 12.9.2017 22:21
Nezhody boli aj v 5. lige, stačil jeden nevydarený duel a už boli hromy blesky.
|
krtkosk 12.9.2017 22:41
Nezhody boli a budu, Trencin asi potrebujeme kvoli prezitiu v 2. Lige. Zlto-cierne dresy zmenit v prvej sezone v celoslovenskej sutazi je tragedia.
Nekomunikacia vedenia k comukolvek je tragedia. Clovek viac vedel v stvrtej lige, ako v druhej. Vsetci su ticho a zalezeni a ze vraj je to na dobrej ceste... Ako az take zle to neni, ani trenera by som nemenil akosi teraz, ked dokazal z tych chlapcov vytiahnut to, co dokazal. Ihrisko robime... Neni to vsetko zase zle... Zle je to, ze odstavili Tomiho, zobrali chut Harveyovi, Belovi... Vyzeraju ako Beatles, ale neni to Beatles, jedine jm drzi autobus... Inak je to take hranie na svojom piesocku, aj ked stale pamatam na slova pana Hasona v televiznej relacii na TV 213, kde ocenil vernost fanusikov, len preco im potom robia tahy ala dresy a podobne... Miesto aby miesali ingrediencie a vnadili na futbalovu zabavu, tak odpudzuju ludi, aby sa tesili na futbal a na zmenu pritom netreba ani peniaze, ani nic, len kusok chuti...
Nech zije zlto-cierny Inter a zajtra nech postupi v pohari!
|
|
2598) |
Mišo |
|
|
 12.9.2017 13:26
Nehovorilo sa pôvodne, že popri NFŠ vznikne aj niekoľko tréningových ihrísk? Podľa fotografie museli ustúpiť komerčným záujmom Kmotra.
[ sport.aktuality.sk]
Mišo 12.9.2017 14:47
Pod štadiónom? To je vtip.
|
Tomi 12.9.2017 14:51
Čo nepoznáš Bela?
Ale to bolo prvé, čo aj mňa napadlo, že pod zemou alebo na streche.
|
krtkosk 12.9.2017 19:58
podľa mňa tréningové ihriská tam byť nemali... vždy to bolo dookola poobstavané developerskými projektami
|
Mišo 12.9.2017 22:19
V pôvodnom návrhu, ktorý ešte predstavil pobirmovaný a mal byť financovaný čisto štátom boli. Teraz Kmotrovi zaplatí štát štadión a on si vedľa postaví byty. A všetci budú spokojný.
|
Tomi 13.9.2017 07:28
Mišo: Toto je z roku 2009:
[ sport.sme.sk]
Neboli tam veru tréningové, ale ani byty 
|
Mišo 13.9.2017 19:30
V tomto článku to nie je, ale spomínalo sa to vtedy. Popri NFŠ mali vybudovať aj tréningové ihriská.
|
|
2597) |
Vinco |
|
|
 11.9.2017 12:38
Tomi 11.9.2017 13:51
Vinco, skús to nahrať na niečo jednoduchšie:
[ www.imgup.cz]
|
Harvey 11.9.2017 14:43
To je to druhe vedlajsie treningove?
|
eddie 11.9.2017 16:06
to Harvey:
Áno, to vedľa hlavnej plochy, prvé vedľajšie.
|
jaro 11.9.2017 16:24
asi najvyssi cas aby ho spojazdnili, vonku na normalnej trave nevieme uhrat ani bod .. teda neviem, ci to pomoze, ale aspon ubudne argument na vyhovorky
|
Vinco 11.9.2017 19:47
Myslite, ze to bude prirodna ??
|
Mišo 11.9.2017 19:54
Podľa plánov čo tu boli by malo ísť o prírodné ihrisko. Mimochodom, Laco Hudec sa vracia do Senice.
|
krtkosk 11.9.2017 20:58
Hej hej, nas interista telou a dusou ide vypadnut se zahorakama. Mozno sa udrzi pri kormidle a vybavi nam dake body vo vzajomnom zapase, on Interu pomahal totizto vzdy 
|
Vinco 11.9.2017 21:48
Tomi, dik
|
Vinco 11.9.2017 21:50
Inak neuverite, tu fotku dnes doobeda urobil stary sloanista...normalne nas sleduju...a potajme aj drukuju..
|
Mišo 12.9.2017 11:29
Ako ktorí.
|
|
2596) |
Tomi |
|
|
 11.9.2017 09:13
Chystá sa niekto na pohár v stredu a má voľné jedno miesto?
|
2595) |
krtkosk |
|
|
 10.9.2017 17:29
Pozeral som sa kúsok na tie dorastenecké súťaže a len čistokrvný dement mohol vymyslieť tú štruktúru... Prvú ligu hrávalo stabilne 16 účastníkov a bolo to celkom v pohode. Tento rok ich je 12... Jediným nováčikom v súťaži bola Dunajská Streda, ktorá sa tam dostala v roku 2015, inak zo skvelej baráže nepostúpil nik. Tento rok vyradili zo súťaže Banskú Bystricu a Košice. Dobre, Košice skončili nadobro, ale Banská Bystrica hráva zápasy s Bánovou, Rakytovcami atď. v druhej lige štýlom 6:1 a 5:0 potom vonku 0:5 a zase 0:5... čo to dá tým chlapcom? Ako sa zlepšia?
Tento rok hrá Podbrezová vysoko, má sa však zlúčiť s Banskou Bystricou a o rok už teda nebude môcť byť v 1. lige aj Podbrezová, aj Banská Bystrica, lebo Podbrezová nebude hrať ani 2. ligu, tak aj keby Podbrezovskí dorastenci súťaž rovno vyhrali, tak ich vyhodia...
Spojili sme sa pre futbal, ako páni
Vinco 10.9.2017 18:26
Páprdovia na zvaze...co dodat.
Akonahle pride mlada krv s vizou, tak ich jedinou snahou je utlmit ho a intrigami vypudit. Preto tam, dovolim si tvrdit, nik normalny nemoze byt.
Ale ved tak je to vsade, cela spolocnost je hnila a skazena od zakladu
|
|
2594) |
krtkosk |
|
|
 10.9.2017 16:55
Dnes aj naša U15ka zaknihovala prvé body v sezóne, keď porazila Levice gólom z poslednej minúty 1:0, ešte že tak...
Nech žije Inter!
|
2593) |
eddie |
|
|
 10.9.2017 11:39
eddie 10.9.2017 11:53
Ešte rozhovor s Pycom spred týždňa:
[ www.ligy.sk]
|
One 10.9.2017 13:54
[img]C:\FOTKY\snv.jpg[/img]
|
|
2592) |
fanusik tt |
|
|
 10.9.2017 10:19
No ale Zvolen sa lepsi od zapasu k zapasu.Zvolen:Poprad 3:2.Tak pozor na nich nebude to take jednoduche.
Vlado 10.9.2017 11:19
Naviac náš výkon včera nebol nič moc. Prvý polčas by som označil z našej strany ako slabý, druhý polčas už bola cítiť aspoň snaha s tým niečo urobiť.
SNV bol jednoznačne najslabší súper u ktorého sme vonku prehrali a pokiaľ to herne nebude lepší výkon, neuspejeme ani proti Zvolenu.
|
|
2591) |
Fanušik65 |
|
|
 9.9.2017 16:36
Že ideme urvať niečo na spiši 3. minuta a prehrávame 1:0
Vinco 9.9.2017 16:40
Neeee
|
Fanušik65 9.9.2017 17:00
[ www.bet365.com]
na tejto stránke je graficky znázornené kto má loptu atd.
|
Fanušik65 9.9.2017 17:16
polčas 1:0
|
krtkosk 9.9.2017 18:00
Tie m.onlajny.sk neviem kto pise, ale ako keby nejaky PC automat, akcia domacich futbalistov zakoncena faulom... Ofsajdova pasca domacich zaklapla, hostia sa do nej chytili... Ziadne mena, nic, oni to tahaju z nejakevo streamu a PC to prepisuje do ludskej reci tragedia.... Sme to ludstvo dopracovali....
|
krtkosk 9.9.2017 18:18
Smutne, smutne, koniec 1:0. Kde jemnas utocny futbal a dominancia na lopte? 
|
Fanušik65 9.9.2017 18:19
tak a 4 prehra, škoda.
|
Blind 9.9.2017 18:19
...koniec...hráči nás vonku zrejme na výjazde "nechcú", lebo radosť nechcú priniesť...
|
Lineker 9.9.2017 18:20
nepindaj, bud rad, ze mas ake take info, Industry 4.0 nepusti
k zapasu, skoda uvodu, na bod sme mali...
|
Lineker 9.9.2017 18:22
a zaroven dlhsie vyjazdy na vychod robia svoje ale to sa tyka aj opacne, timov z vychodu... nuz 2.liga je slusne vyrovnana
|
Fanušik65 9.9.2017 18:27
to teda je a domáce mužstvá sú dominantné 6 zápasov 6 víťaztiev domácich.
|
Fanušik65 9.9.2017 18:28
škoda že sme to neporušili ten bodík by bol pekný.
|
Fanušik65 9.9.2017 18:38
inak hrali pred peknou kulisou píšu 1108 divákov.
|
krtkosk 9.9.2017 18:53
Lineker, tak nech tam nevypisuju meno redaktora, ked to pise daky dementny program. Nech to oznacia, Industry 4.0 komentarva vybavene... Vyzera to ako kedysi PC ZX Spectrum, alebo Atari 
|
Fanušik65 9.9.2017 19:01
Pri dnešnej technike by kamery ktoré nahrávajú zápasy by mohli byť online.
|
jaro 9.9.2017 20:46
no nič doma stačí ale všetko po vyhrávať a bude to v pohode 
|
eddie 9.9.2017 22:45
...aaa tak nevadí, o týždeň dáme doma Zvolen a bude to dobré... 
|
krtkosk 9.9.2017 23:24
Za rychlu reportaz, aj dnes, aj pred tyzdnom treba pochvalit!
Staci doma vsetko povyhravat, ale od superov typu Spisska by sme naprazdno chodit nemali, staci doma jedno zavahanie a budu nervy, zatial pohoda. Zvolen treba dat dole a bude ;)
|
Martin 10.9.2017 19:18
My hrame v podstate kazdy jeden zapas vonku
|
|
2590) |
Fanusik |
|
|
 9.9.2017 14:58
Dobre,dobre a ešte raz dobre vyhrali sme :
U19 INTER- Topoľčany 3:1
krtkosk 9.9.2017 18:01
Konecne nejaka solidna vyhra....
|
|
2589) |
fanusik tt |
|
|
 8.9.2017 20:31
Pohronie:Trebisov 4:0,Lokomotiva Kosice:Skalica 2:0
krtkosk 8.9.2017 20:53
Ten Trebisov vypadne a pred tyzdnom vyhral doma s Liptovskym Mikulasom, skoda, ze sme s Mikulasom aspon ten bod neurvali...
Tak zajtra urvat nieco v Spisskej, mohli by sme aj tri...
|
|