|
Meno |
Príspevok |
2304) |
David |
|
|
 5.6.2017 08:21
Včera som si čítal ten bulletin z Devínskej.Zaujalo ma ako tam spomínali Rohožník, citujem: Ak chce Inter postúpiť do vyššej súťaže,musí vyhrať.Je to jasná matematika.Na jeho zaváhanie (hoci aj v Devínskej) čaká FC Rohožník." Vsadil by som že Rohožník Devínsku určite niečím motivoval navyše.Preto hrali tak oduševnene.
Igor76 5.6.2017 09:22
A toto je zase zo stránky klubu Rohožník...
A na záver ešte jedna vďaka. Trénerovi a chlapcom z Devínskej, chlapci obrovské poďakovanie ako ste dnes bojovali s Interom, klobúk dole, že ste športovo zabojovali...škoda, že sa takto neprezentovala aj Rovinka, ktorá s nami odohrala výborný zápas a o týždeň s Interom zabudli hrať futbal. Aká to náhoda, každý rozumný človek si urobí názor sám.
|
interista 5.6.2017 09:30
Ja som mu tam odpísal, komentoval toto:
Vážený pán Tóth- tréner Rohožníka. Je pravda, že Devinska odohrala výborný výkon proti Interu, ale ako písal fanúšik Devinskej Inter mal jasne navrh. Keby Inter vyhral v Devinskej 5:0, nikto by nepovedal ani slovo, lebo zahodenie takých čistých šancí aké mal Inter sa teda nevidí často. Dnes večer bude aj video zo zápasu v Devinskej, kde bude vidno jasnú prevahu a čisté šance Interu a najmä krásny gól Interu. A zaujímavé je ako ste spomenul zápas Rovinky s Rohožníkom a potom s Interom. Len veľká škoda, že ste nespomenuli aj to, že Devinska odohrala s Interom výborný zápas( hoci mala inkasovať oveľa viac gólov) a pred 2 týždňami u Vás v Rohožníku zabudla resp. nevedela hrať futbal a dostala debakel 0:5. Aká to náhoda, aj my v Devinskej včera sme si urobili na to svoj názor.
|
Harvey 5.6.2017 09:58
A este by som spomenul MOST pri BRATISLAVE ktory hral jak o zivot a o tyzden na to chyti od nich 6:0. A Vajnory ktore proti nam betonuju jak besni a s Rohoznikom ked vedu 2:1 tak nie ze by sa stiahli ale dalej utocia a nechaju si strelit dva goly. A este by som rad vedel co je pravdy na famach ze Rohoznik slubil ze remizu alebo prehru Interu Devinskej 7000 eur (inak si vsimnime zlte karty co sme dostali v prvom polcase, takze asi ani rozhodcovia neboli asi cisti...)
|
Vinco 5.6.2017 10:19
Mali doma Inter porazit a nemuseli konspirovat.
|
Klára 5.6.2017 10:27
Harvey: to ti nimkdo nepřizná, že dává všimné. To si dřív všimneš ty, kdo má vybetonované chodníčky kolem domu "jako sponzorský dar" od lidí z Podcementárenské doliny (rozhodčí, hráči,...) :-D
V sobotu to nebyl čistý zápas ani ze strany hráčů DNV ani ze strany rozhodčích, to si musel všimnout snad každý (nebo aspoň většina).
Polemizací kdo komu co dal a kolik je mnoho, já osobně si myslím, že celá tahle dědinská liga je jedna velká blamáž zahalená cementovým prachem a my z ní musíme konečně pryč.
|
Mišo 5.6.2017 11:19
Pokiaľ ide o žlté karty v 1. polčase, aspoň tie pre Špaka a Afkira, tak podľa mňa boli jednoznačne udelené po právu. Ak sledujete futbal, tak musíte vedieť, že za takéto zákroky sa v dnešnej dobe žlté karty bežne udeľujú. Šulc dostal kartu, za reči, neviem čo rozhodcovi povedal, podobne dostal kartu aj hráč Devínskej. Nemyslím si, že rozhodcovia nejako nadržovali domácim, skorej mali chalani premeniť aspoň polovicu tutoviek a vyhrať s kludom tri alebo štyri nula.
|
fanusik inter 5.6.2017 11:57
Po strelení nášho gólu odpískal rozhodca 3-4 štandartky pre devínku v blízkosti našej šestnástky ktoré boli veľmi podivné , jediná možnosť ako ohroziť našu bránku na viac nemali.
|
|
2303) |
jojo |
|
|
 5.6.2017 06:56
Tak v prvom rade ma tesi,ze Inter je tam kde je a chyba uz len posledny krocik,no vidim,ze poniektori si stale najdu zamienku ako nadavat na radikalnejsich fanusikov Interu.Tak po prve si dovolim tvrdit,ze nikto z fanusikov interu nie je fasista,ale moze mat iny nazor na vyvoj v dnesnom svete,co sa tyka otazky moslimov a podobne,je to na dlhu temu.ale teraz trosku pre tych co vo vsekom vidia cisla....kazdy rozmuny clovek vie,ze ake individua viedli tretiu risu(Hitler kapitola sama o sebe,psyhicky chory clovek,neskor narkoman,ktoreho vlastny ludia chceli niekolkrat odpratat...Goring drogovo zavisly na morfiu a neskor aj ine drogy...Himmler silne veriaci clovek,neskor praktizoval okultizmus,sadista...Goebles,clovek poznaceny z detstva zapalom mozgovych blan,ktore zanechali na nom negativne stopy voci sebe a okoliu...Wernher von Braun clen SS,raketovy vedec,zaujivave,ze americania mu dali milost a neskor zil v amerike,kde zostrojil raketu Saturn,ktora pomohla americanom dobyt mesiac....nechapem kto v dnesnom svete moze velebit takychto pomylenych ludi vzhladom na to,ze ich cielom bolo nie len vyhladenie zidov,ale aj slovanov....zaujimavostami prekypuje cela rada rozdielnych faktov a to,ze v radoch nemecka (neskor,nedostatok vlastych bojaschopnych vojakov)bojovali aj moslimovia,slovania,cigani a ine rasy...dalsiou zaujimavostou je,ze po vojne pomahal vatiakan k uteku viacerym nacistickym dostojnikom a zlocincom a preco?nuz nastava nova hrozba a to komunizmus a kto by mohol byt lepsim oponentom a vyrovnat rovnovahu v boji s nim ako oni?Takze zdielat podobny nazor ako malo vedenie tretej rise moze len clovek co nepozna historiu,je zaslepeny,alebo este nedospel k rozmumu.PRETO skandovaniu 88 nepripisujem ziadnemu sklonu k fasizmu zo strany fanusikov INTERU....len tolko nech zije futbal a INTER verim,ze coskoro druholigovy
krtkosk 5.6.2017 18:40
jojo je Pan 
|
|
2302) |
krtkosk |
|
|
 4.6.2017 20:36
Chlapi, chcem si kúpiť jazdený bicykel, chlap má pri inzeráte telefónne číslo, ktorý končí 666. Mám mu volať? Či je to obchodovanie s diablom?
Vystresovali ste ma
eddie 4.6.2017 21:14
Ak tam v tom čísle nemá osmičky, tak mu pokojne zavolaj.
|
krtkosk 4.6.2017 21:17
eddie, si ma vystrašil, našťastie, ani jedna osmička  prvá je nula  dúfam, že mi tým nechce naznačiť, že som preňho bezvýznamný  potom ide deväť, to sa obtiera o osmičku, ale hádam to neni prenosné  celkom sranda, takto som sa na telefónne číslo nikdy nepozeral 
|
eddie 4.6.2017 21:29
No ak by tam boli dve osmičky a dokonca hneď pri sebe, tak utekaj
jaro s mišom by ti vedeli o tom rozprávať 
|
jaro 4.6.2017 21:33
ja nič neviem, spytaj sa tých cigánov, čo ich vystrašili osmičky, tí by ti asi viac povedali ako ja 
|
eddie 4.6.2017 21:44
Tak to áno, no vás dvoch táto dnešná ťažká číselná debata asi najviac vyhecovala 
|
jaro 4.6.2017 21:54
aaa tak nechal som sa vyhecovat zbytocne jedným trollom, no moja chyba  ale teším sa už na futbal, a tebe eddie ďakujem za online prenosy, fakt klobúk dole, dával si to vo veľkom štýle 
|
eddie 4.6.2017 22:08
Dík, ešte to treba víťazne zakončiť budúci týždeň a dúfam, že sa budeme všetci tešiť z postupu! 
|
belo 4.6.2017 22:23
Tak sa mi to paci! 
|
krtkosk 5.6.2017 18:43
Chlapi kupil som, neuverite, ako sa volal predavajuci... Slezak  A z Bratislavy. Pre istotu som pre bicykel poslal kamarata  ale vsetko dobre dopadlo, napriek, alebo vdaka  telefonnemu cislu.
|
|
2301) |
Tomi |
|
|
 4.6.2017 18:56
No tak späť k zápasu! Tu je video:
[ youtu.be]
krtkosk 4.6.2017 19:26
Najviac sa mi páči, ako sa všetci tešili po tom góle. To svedčí o súdržnosti tímu a veľkom chcení. Nie vždy to tak bývalo. No a kraťo ako vyštartoval... trénerovi jasne ukázal, že je najrýchlejší a vypýtal sa na ihrisko  asi sa bojí, že sa nepostúpi a nebude môcť ukončiť kariéru
Vypomstiť sa nám mohli tie šance na konci... ako z toľkých nájazdov by sa mali premeniť všetky, keby na konci nejakou šmochtou domáci vyrovnali, nebolo by dobre...a chválim aj Tomiho, že nenatočil osemdesiat osem a zachránil tak našu povesť 
|
krtkosk 4.6.2017 19:36
a zabudol som, Osmaniho ťahy dopredu boli parádne 
|
eddie 4.6.2017 20:04
Dík Tomi 
|
belo 4.6.2017 22:42
A za toto sa mame hambit?! Aj to 88 si tam mohol dat! Nic by sa nestalo! Na tejto stranke su vsetci tolarantni!  INTER DO TOHO!!!
|
|
2300) |
Belo |
|
|
 4.6.2017 16:54
Prestalo prsat! Koncim na dnes Tuto Debatu! Idem do senku oslavovat MDD!
|
2299) |
Tomi |
|
|
 4.6.2017 14:00
Po tom, čo som si prečítal za posledných 24 hodín príspevky od Trifonovho ducha, tak každý ďalší od neho nebude zverejňovaný, už len ku cti Peťa Ivanova.
Belo 4.6.2017 14:35
To uz nemame ine temy, ako arabov,zidov cernochov...slovanov? Toto je STRANKA PRIAZNIVCOV FK INTER BRATISLAVA!!! NECH ZIJE FUTBAL! INTER DO TOHO!!! 
|
Venco 4.6.2017 14:42
PRESNE TAK VENUJME SA FUTBALU - INTER DO TOHO !!!! Belo maš u mňa pivo.
|
krtkosk 4.6.2017 15:00
A jedine Inter, ci sme zlty a ci cierny  Belo ma pravdu, Venco, mam aj ja pivo? 
|
Belo 4.6.2017 15:03
No, krtek, ja nevim, ale kukam do zrkadla , a furt som bily! 
|
Belo 4.6.2017 15:07
NO, kukam lepsie,tak tie ocne bielka su akesi zlte! Ale to bude asi tym zlcnikom,ci pecienkou! 
|
eddie 4.6.2017 16:11
Belo, reagujem na tvoje príspevky nižšie. Budem teda trošku konkrétnejší. Na včerajšom zápase som sedel uprostred pre nás vyhradenej tribúny. Vy (jadro) ste sedeli po mojej ľavici, keďže sme mali pekne zaplnený sektor pre hostí, veľa ľudí bolo aj po mojej pravici. Práve na tej druhej strane boli páni povedzme trošku tmavšej pleti a ich sa to dotklo. Boli slušní, normálne sledovali futbal, v pohode fanúšikovia. Aj na vás kričali, že či vám to nedrbe, že máte kričať Inter a nie 88. Priznám sa,že mne sa číslo 88 tiež podvedome spája s rasizmom, už na strednej som si k nicku na sociálnych sieťach dával číslo 88, no z úplne iného dôvodu, ani ma vtedy nenapadol nejaký rasizmus, či fašizmus. Vtedy sa ma začali ľudia pýtať, či nie som "nácek", nechápal som, že prečo, až potom som pochopil z dokumentov o fašizme, v ktorých sa to sem-tam takisto spomenie. Aby som to teda upresnil, od malička som veľkým fandom hokejovej Philadelphie Flyers, a to práve aj kvôli ich dávnemu kapitánovi, ktorým bol Eric Lindros (starší si ho určite pamätajú, legendárny hráč s č. 88). Čiže tvrdím, že číslo 88 nemusí hneď znamenať nejakú rasovú neznášanlivosť, no keď sa to kričí na štadiónoch, tak to s tým ľudia bohužiaľ často spájajú. A tak sa FKIBA v tomto prípade správne pýtal, že čo to teda vlastne znamená v 88. minúte u interistov začať kričať 88? Ja som napísal, čo to všeobecne znamená, ale môže to mať aj nejaký iný význam, o ktorom však nevieme 
|
Tomi 4.6.2017 16:55
Včera som cestoval s tou rómskou partiou v autobuse a išli na Inter. Podľa reči mu fandili. Tak je asi na zváženie, či také veci kričať, vedome, či nevedome. Máme fanúšikov aj hráčov inej farby pleti a tých sa to dotkýňa.
|
krtkosk 4.6.2017 19:05
Chlapci, ja presne viem, ako som k tomu 88 prišiel, naskočila 88 minúta a dury začal si tak pre seba, osem, osem, osemdesiatosem a skúste niekto kua povedať, že dury je rasista... Ja som po tom nejako nepátral, ale bolo 0:0 a reku, už by sa aj patrilo dať góla, keď už svieti 88 a naozaj je to fonetické a že to má nejaký význam s Hitlerom a dákymi písmenami abecedy viem asi dva týždne dozadu.... Pre mňa je to sranda a zábava. Ste ma fakt vytočili všetci, prídem v sobotu na futbal a začneme s belom, sedem, sedem, sedemdesiat sedem... dúfam, že to nebude znamenať Usama bin Ládin, alebo niečo podobné... iné čísla už idú blbo. Dury, vysvetli to 88, lebo ma uderí voľačo  Podľa mňa za to môže dury
Ľudia, ak budeme takto pokračovať, budeme na futbal chodiť nahý, či niekto náhodou neskrýva nejaký symbol, alebo niečo, čím by ohrozoval spolusediacich a budeme chrbtom k ihrisku, aby sme nehanili svojimi pokrikmi rozhodcov a delegátov stretnutia. Možno potom niekomu bude vadiť niekoho zrýchlený dych a nedajboh, aby sa niekto v tom strese nadýchol 88x za minútu... To sa bude zase riešiť... Prepáčte, uvedomujete si, že sme už úplne zblbli, keď vám vadí 88? Keby nebola televízia, nikomu to nevadí, zrazu je to už prejav rasovej neznášanlivosti... to sme dopracovali tento svet... 
|
Vinco 4.6.2017 19:35
Hmmm...v 88' sme uz ale davno viedli....
|
krtkosk 4.6.2017 20:38
to Vinco: boli dve minúty do konca, domácich sme dostávali pod psychický tlak, že im už dohorieva svieca a podarilo sa 
|
Dury 4.6.2017 23:50
No tak ešte ja za to môžem... Skôr to bola asi náhoda vtedy a určite to bolo potichu a zo srandy. Praveze keď to chlapci kričali zápas po voľbách, tak som ich okrikol, či im nestačí, že ich máme v parlamente. Ale sedemdesiatsedem si zakricim a možno aj sedemdesiat sukien mala si v 70.minúte zaspievam  Inter do toho!
|
|
2298) |
eddie |
|
|
 4.6.2017 08:43
ŠK Bernolákovo:
štatistika na jar:
8 víťazstiev - 1 remíza - 5 prehier
aktívne skóre: 29:23
počet získaných bodov: 25 (v jesennej časti získali len 8!)
Zaujímavé výsledky nášho súpera na jar:
FK Vajnory - Bernolákovo 0:2
Lokomotíva D.N.V. - Bernolákovo 1:5
ŠK Tomášov - Bernolákovo 3:4
Vzájomný zápas na jeseň:
Bernolákovo - Inter 0:3
Bilancia minulú sezónu:
Inter - Bernolákovo 4:0
Bernolákovo - Inter 1:1
Blind 4.6.2017 09:56
...nuž pekná bilancia...
...ak platí, že 2 zostupujú...a zároveň platí, že o jednotlivom umiestnení rozhoduje vzájomní 2-zápas (doma: Bernolákovo - Malacky 2-1 a vonku: 3-3 tak potom PLATÍ, že MOTIVÁCIA v podobe ZÁCHRANY V III.lige pre Bernolákovo ODPADÁ  ...
...samozrejme platí, že proti INTERU je drvivá väčšina aktívnych hráčov nejako premotivovaná  ...
...mimochodom včera v predposlednom kole sa vyautoval jeden hráč základnej zostavy za ČK...a majú aj 1 hráča s ligovými skúsenosťami ako aj s Thajským a Švédskym futbalom...
...posledný krok býva najťažší, hlavne ak ide o veľa...tak s nimi pozametajme, ako Real s Juvem nech môžeme na trávnik vyvolať Kraťa...  ...
|
Wizkid 4.6.2017 12:43
Z týchto výsledkov Bernolákova by som nerobil paniku, fanúšikovia čo sledujú túto ligu, tak vedia prečo.
Pre tých čo nevedia: Tak isto ako Vajnory, tak aj Devínska Nová Ves má v bratislavskej 6.lige svoje "B" mužstvá. A obe mužstvá pracujú na tom, aby postúpili do vyššej súťaže..A preto na "B" mužstvá hrá väčšina "A" mužstva, naopak, v tejto lige dávajú príležitosť chlapcom s menšou minutážou..
|
Mišo 4.6.2017 15:49
Wizkid, včera to nevyzeralo, že by proti ním hralo nejaké "B" Devínskej.
|
David 4.6.2017 17:00
lebo toto vikendove kolo hralo B mužstvo Devinskej až v nedelu a navyse s posledným timom tabulky. Tak A-čko kludne mohlo hrať s Interom. Mimochodom Bčko hralo so Záhorskou Bystricou a čo už je to za značku v porovnaní so značkou Interom 
|
|
2297) |
fanusik interu |
|
|
 3.6.2017 21:47
Vyjadrenie trénera k zápasu:
Myslím si, že víťazstvo je úplne zaslúžené, dominovali sme na ihrisku 90 minút, aj keď určite to bola dráma, ale jednoducho nie sme v našich šanciach efektívni a sami si urobíme drámu až do konca zápasu. Zápas mohol vyznieť 5-6 pre nás. V zápase boli ozaj veľmi dobré veci, chalani sú mladí a musia si prejsť týmto vývojom a touto fázou, lebo v živote to nezažili a hrá sa o veľa. Jednoducho, ten tlak tam je enormný, ale napriek tomu podali, si myslím, veľmi kvalitný výkon. Bola tam obrovská dominancia z našej strany, hrali tam faktory, ktoré boli proti nám, či už to ihrisko, ktoré bolo v katastrofálnom stave, ale to my nemôžeme ovplyvniť. K tomu ešte aj arbitri, nechápem to, ale radšej to ani nebudem komentovať. Sme radi, že sme zvládli veľmi ťažký zápas. Musím však podotknúť, že sme si ho ťažkým urobili sami. Máme pred sebou týždeň, stretneme sa v utorok a ideme sa dobre pripraviť na posledný zápas v sezóne, ktorý chceme tiež, samozrejme, zvládnuť a potvrdiť tú dominanciu, ktorú v zápasoch predvádzame.
jaro 3.6.2017 22:07
tentokrát to už výjde ;)
|
Trifonov duch 4.6.2017 01:48
...a pan trener bol opat na inom zapase nez fanusikovi...
Teren bol pre obidva timy rovnaky, myslim si, ze hrali na tom isto ihrisku. Arbitri to kurvili (s prepacenim za vyraz) na obidve strany rovnako (dokonca jeden lovanisticky fanusik mi v krcme povedal, ze to pilili smerom proti Interu a dalsi (v tej istej krcme a v tom istom sooore na pive), ze brutalne piskali pre Inter  Chalani su mladi uz niekolko rokov, dominanciu vidime furt, len nie a nie na tom istom zapase, kde su aj fanusikovia, s tlakom sa od minuleho septembra mohli vyrovnat, a trener by mohol prestat tarat a zacal ich ucit ako zo stovky unikov priamo na brankara strelit aspon jeden gol!!! Ak to nevie, nech sa opyta isteho pana, ktoreho prezyvaju Lulu, alebo PANA, ktoreho prezyvaju Baca... No a este si neodpustim: Negri dnes: KATASTROFA!!! Tak, a vcul ma moezete roztrhat na kusy... 
|
Klára 4.6.2017 02:43
Trifonov duch: reknu vam jen jedno: ze se nestydite vydavat se za ducha neboheho cloveka, ktery by nikdy nemel takove prijebane nazory. Jestli to byl vas takovy kamarat, jak jste se tu xkrat chvastal, tak byste to mel vedet. A ted narovinu a bez prikras. Byla jsem dlouho slusna, ale uz se neda: vy jste jeden idiot, ktery na zapase mlci a mezi nami nerekne krive slovo, ale doma za klavesnici jste kral, co nadava do negru. Ti negri, jak je nazyvate, delaji chyby, to uznavam, ale na hristi nechavaji dusi a bojuji za ty same barvy, kterym fandite, ne naopak. Ale musim rict, ze se stydim, a ne jen ja, za to, ze takoveho pozera mame ve svych radach. Apropo: za prezdivku se neschovate, i tak vime kdo jste. Ja se divim, ze vas hamba nefackuje.
|
Trifonov duch 4.6.2017 07:30
Vyborne Klara, vdaka za reakciu. Hanba ma nefackuje, nicim sa nechvastam, len pisem to, co si myslim. A ked sa to niekomu nepaci, nuz co uz? Sto ludi, sto chuti a sto nazorov. V ramci slobody slova, ci prejavu (zatial len ciastocne obmedzovaneho): "Aj ked kategoricky s vasim nazorom nesuhlasim, urobim vsetko preto, aby ste ho mohol slobodne vyslovit..." Ktoze to a kedy povedal??? ...preto dufam, ze pribudnu dalsie nazory, nech to tu zije naplno!!!! 
|
Fanusik interu 4.6.2017 07:54
Správne treba písať co si myslíš ale bohužiaľ sú to vyložene nezmysli až povedané chujoviny.
|
Fanusik tt 4.6.2017 08:24
Ty DUCH uz nefajci tu travu ,aj ten durmanov caj nepi, lebo uz ti to dobre drbe !!! Alebo citis menejcennost tak tu pises blud za bludom aby si sa zviditelnil?
|
preceda 4.6.2017 09:12
Klara vdaka za nazor, uz som si myslel ze som ja ten vadny ked povazujem individuum pod nickom trifonov duch za najvacsieho primitiva (nielen) tohoto fora. opat raz nastastie dokazal, ze som sa nemylil. akurat sa divim, ze po tom co ste napisali, ze sa nechcel "stretnut osobne a vybavit si to rucne" ako sa tu v minulosti uz vyhrazal ked si niekto dovolil mat iny nazor. ale hlavne ze tu teraz vypisuje blaboy o slobode prejavu.
|
Cucko 4.6.2017 10:04
Trifonov 'zlo'duch, je pekné že sa tu ohánaš Voltairom a spomínaš legendy československého futbalu Petráša s Luhovým, no mal by si si pozrieť aj bulletin, aby si vedel, v ktorej lige práve hráme.
PS: Interisti vždy budú proti akejkoľvek národnostnej, etnickej alebo rasovej nenávisti alebo nenávisti z dôvodu farby pleti alebo aj dresu, pôvodu rodu alebo z dôvodu náboženského vyznania!!!
|
FKIBA 4.6.2017 10:46
Co znamena pokrik kotla interistov 88 v 88 minute? Pochybujem ze je to hlasenie casomiery:)))
|
eddie 4.6.2017 11:22
Všeobecne: Číslo 88, ktoré získava neustále na popularite značí ôsme písmeno v abecede a znamená „Heil Hitler“.
Pár pánov od nás to včera na tribúne veľmi pobúrilo a nemalo by sa to viac kričať, i keď to možno niektorí nemyslia zle.
|
Fanusik 4.6.2017 11:37
Presne tak a doplnam Cuckov príspevok : ani takýchto fanuskov v interi netreba .
|
jaro 4.6.2017 13:40
cucko, nemozes hovoriť za všetkých, ta to prosím ťa ani nerob, ak si za všetkých farebných, moslimov a podobnú pakáž, čo sa sem jebe do Európy, tak si ich choď opatrovať do Afriky a svoje pomýlené názory si nechaj pre seba
|
Belo 4.6.2017 14:16
Edie!  To co znamena ze par panov od nas!?Ja som s Dusikem krical 88 a co? Vam uz PANOM z tich cisiel uplne jebe!!! Podla vas Panov cislovku osem treba zrusit! A ze Heil Hitler!? Uplna paranoja!Slusne poviem. Drbe vam PANI!!! Dajte sa liecit! INTER DO TOHO!!!!
|
jaro 4.6.2017 14:31
ináč je neuveriteľné koľko numerologov sa v poslednej dobe vyrojilo, čo za každým číslom vidia Hitlera, a o tupých lavicovich individuach co sa urputne stávajú za práva všelijakých hormonálnych hybridov a pseudo utečencov, ktorí v mene allaha vraždia Európanov ani nehovorím.. a ešte majú tú drzosť určovať kto môže a nemôže chodiť na Inter hahaha vám musí jebať
|
Belo 4.6.2017 15:01
82,znamena,Heil Busch!? Najvacsi masovi vrahovia v dejinach! Ale to su kamarati Panov,takze ,to budeme na buduce kricat 82!  Pandrlaci...
|
Krtkosk 4.6.2017 15:32
Hanbím sa, aj ja som už kričal osem, osem, osemdesiat osem, ak sa nemýlim, bol raz jeden zápas, kde sme dali rozhodujúci gól v 88 minute a odvtedy to tak zludovelo na Interi. Keby ten chlap vedel, že okom podporil Hitlera, asi by dal vedľa... Vôbec v 88 minute by góly nemali uznávaný, aby to nebola oslava tretej ríše... Ľudia, vám drbe z čísiel.... Hlavné kľud a nohy v teple 
|
Mišo 4.6.2017 15:45
Len by ma zaujímalo, prečo sa kričalo len v 88. minúte a nie aj 55., 66., alebo 77., to len na margo toho, že to číslo nič neznamená, dobre všetci viete čo to znamená aj prečo ste to kričali. A Jaro ty budeš asi tupé fašistické individuum, lebo pomýlené názory si tu prejavil jedine tak ty.
|
jaro 4.6.2017 16:03
Mišo som sa ťa niečím dotkol, že začínaš vyťahovať fašistickú kartu? Hmm? Veď sa zastav na futbale, môžeme sa porozprávať
|
Belo 4.6.2017 16:23
Misko, mam 63 rokov! Do dnesneho dna som netusil s cim spajate cislo 88!!! Vy PANI! A ked prides na futbal tal ti jednu ujebem ako najacsi ludomil! A dufam ze mi potom vysvetlis preco som taky chrapun!
|
Mišo 4.6.2017 17:03
Čo sa tu hneď rozčuluješ Belo, komu chceš ujebať, sa kontroluj. Ja som len napísal, prečo sa skandovalo len 88 a nie iné čísla. To, že nevieš čo to znamená je tvoj problém, iný čo to skandovali, to vedeli veľmi dobre, to si môžeš byť istý, len teraz sa hrajú na neviniatka. A Jaro, prečo hneď hovoríš o tupých lavicových individuách, keď niekto poukazuje nato, že sa na Slovensku rozmáha rasizmus, xenofóbia a fašizmus? Čo hneď posielaš niekoho do Afriky, keď sa vyjadrí proti rasizmu a fašizmu? Asi sú tieto ideológie blízke.
|
jaro 4.6.2017 19:22
no kamoško, ak tiež ideš bojovať proti rasovej náboženskej alebo nejakej inej intolerancii, tak šup šup nech sa páči, tretí svet a blízky východ čakajú iba na teba, keďže už ale prišli do Európy davy moslimov ktorí tvoje slniečkarske nadšenie nezdielaju, tak lákavo nenazyvaj fasistom niekoho, kto tvoje naivne nadšenie nezdiela, lebo ti môže jednu prijebat.. ak keď už som podľa teba fasista, rasista a xenofób, tak mi vysvetli, ako sa môžem tešiť z ayoubka že za nás hraje a pekne ho povzbudzovať cez zápas? čo? tak pohni teraz tupým mozočkom a daj nejakú fašistickú teóriu o mne
|
krtkosk 4.6.2017 19:34
jaro, z aoyubka sa môžeš tešiť tak, že dá gól, alebo naň prihrá, alebo vypracuje peknú akciu, alebo zastaví nebezpečný útok. Nepoteší Ťa to?
Inak súhlasím, ale netreba to preháňať s paušalizovaním, futbalista Interu Ti hádam strach nenaháňa, či?
|
jaro 4.6.2017 20:07
no ved píšem, že sa z neho teším, to bola otázka pre Miša nech mi to vysvetlí, ako je možné, že sa ja, fašista rasista xenofób, teším z ayoubka, jasne že mi strach nenaháňa 
|
Mišo 4.6.2017 20:19
Jarko a ty ma nenazývaj sliečkárom, tupý mozoček máš možno tak ty a vôbec nie som nadšený s príchodu moslimov do Európy. A zapamätaj si, ak niekto nežerie tvoje rasistické keci, tak to neznamená, že je hneď slniečkár. S fašónmi mám svoje skúsenosti, ich predstava diskusie je podobná, ako tvoja, keď nemajú argumenty, tak sa začnú vyhrážať a potom si aj radi kopnú, najlepšie, keď sú v presile.
|
jaro 4.6.2017 20:29
Miško ty si začal urážať s tupým fasistickym individuom, tak skludni hormón a prestaň sa do mňa obúvať, ešte raz si precitaj diskusiu, ty si sa rozhodol na mňa zaútočiť.. a ešte raz si precitaj čo píšem ja a čo ty, ako môžem byť rasista keď mi Ayoub nevadí? Hyyyyyy Miško môj no povedz, už si ma označil rasistom, fasistom, co príde teraz? vlastne už ani nemám argumenty podľa teba a zháňam si kamarátov, aby som na teba zaútočil.. ty si fakt neni kompletný
|
krtkosk 4.6.2017 20:41
jaro-mišo, serte na to... toto nám postup nevybojuje...
|
Tomi 5.6.2017 06:18
[closed]
|
|
2296) |
ODIS |
|
|
Tomi Ty ďábel. Ešte som poriadne nevyliezol z vane a Ty si už zavesil naše oslobodzujúce video. Teda dnes to bola fuška. Aj tých 32 km zo Záhorskej Vsi cez Rakúsko v tej horúčave, ale hlavne na ihrisku. Ale fandili sme všetci, povzbudzovali chalanov a on sa pán boh nad nami zľutoval. Snaha bola a asi aj veľká nervozita. Tak o týždeň takto snáď už budeme sláviť. Väčšina v Stupave a ja pevne verím v Pietraszonke.Vďaka všetkým, ktorí dnes prišli do DNV a povzbudzovali celý zápas.
eddie 3.6.2017 21:28
ODIS a keď postúpime, dal by si Bratislava - Miláno a späť, akože Inter a Inter tour  ...keby nevyhovovalo, ešte tu máme v ponuke napr. Inter Turku, či Inter Baku a pod. Inter je Inter 
|
Blind 3.6.2017 23:50
...eddie nebuď na neho zlý  ...nejaký iný Inter sa aj na Slovensku nájde, ajkeď len jeden je pravý  ...
|
Belo 4.6.2017 15:13
Ja by som navrhol, INTER PLAYA DE CARMEM!! Je to tot kusok v Mexiku,ale je tam fajn!Aj stadion maju pjekny! 
|
|
2295) |
Tomi |
|
|
 3.6.2017 20:41
Video až zajtra podvečer, zatiaľ gólová paráda:
[ youtu.be]
eddie 3.6.2017 20:59
Tak toto sa dá pokojne do toho zajtrajšieho podvečera opakovane púšťať stále dokola a dokola.  Dík Tomi, Špaky nás dnes všetkých enormne potešil! 
|
Blind 3.6.2017 20:59
...výkrik "nestrieľaj" pred gólom ma baví  ...
|
eddie 3.6.2017 21:01
...inak ja som si tiež najprv myslel, že to ide úplne mimo  , bola to však parádna strela!
|
jaro 3.6.2017 21:34
inak neviem ci sa mi to len zdá, ale nejak boli tí buzeranti z devinskej premotivovani vzhľadom na to, že sa nechali od Rohoznika bez boja vyklepat 5:0
|
Vinco 3.6.2017 21:39
Presne toto som si vsimol. Hrali ako o dusu, po zapase boli vymleti ako po dvoch zapasoch naraz...velmi zaujimave
|
NN 4.6.2017 10:20
zidacki fans ti daju za toto riadne na picu v Karlovke.
Kokotko, diky ze si to tu napisal, aspon vieme po kom ist.  BS
|
Belo 4.6.2017 14:22
Este ked som bol maly chlapec, tak sme sa natahovali, povedz osem, tak,strc mi nosem! To uz so bol vtedy nacista,fasista,rasista, xenofob...? 
|
jaro 4.6.2017 14:38
kurva ešte aj slovanisti vedia kto je trifonov duch a ja furt nič  ináč NN nech VIEME po kom ísť? Ja toho človeka fakt nemusím, ale písal, že sám dal jednému po hube (moc tomu neverím, ale budiž), tak koľkí mu to idete vrátiť?
|
Belo 4.6.2017 16:32
NN,vsak karlovka hra 5.ligu, ako sa strtnes s Duchom druhej ligy? 
|
|
2294) |
jaro |
|
|
 3.6.2017 20:21
tak páni bratia a sestra, budúci zápas môžeme a pevne verím že aj oslávime postup do druhej ligy.. ak to vyjde čo takto im pripraviť divadielko ako sa patrí [ pyroex.sk]? kto by do toho išiel? chcelo by to aspoň 10 kusov
Klára 3.6.2017 21:13
Jaro a vsichni ostatni!!! Nic nebete, nic nekupujte, vsecko je zabezpecene, vsecko bude. Ale opravdu nic neberte !!!
|
jaro 3.6.2017 21:15
no ved dobre no 
|
Klára 3.6.2017 21:22
Jaro neboj, vsecko bude a vsecko je organizovane.
Pro vsecky: vazne se vykaslete na dymovnice, delobuchy a tak, vsecko mame a vseho bude dost 
|
jm 3.6.2017 21:31
Ehm aj autobus od Deda je zabezpeceny 😁
|
eddie 3.6.2017 21:32
Tak to som zvedavý a teším sa, nech už je 10.06.2017 
|
|
2293) |
eddie |
|
|
 3.6.2017 16:52
FK Lokomotíva D.N.V. - FK Inter, online prenos, zaciatok zapasu 17.30 hod.
eddie 3.6.2017 16:57
Dnes nas caka narocny duel proti nelahkemu superovi z Devinskej, ktory bol na jesen doma velmi silny, na jar chlapci z Devinskej doma parkrat zbytocne zakopli a prepadli sa z vybornej 4 priecky na momentalnu 7. Vsetci priaznivci zlto-ciernych farieb sme dne vo velkom napati, ak tento narocny duel dnes zvladneme, postup bude uz na vlasku!
|
eddie 3.6.2017 17:00
Pocasie je vyborne, chlapci sa uz rozcvicuju, no teren nic moc, dufajme, ze chlapci sa s tym vysporiadaju a zvitazia! Inak su tu v Devinskej dopravne obmedzenia, vela policajtov, tusim su tu hody dnes, nie je lahke tu zaparkovat.
|
krtkosk 3.6.2017 17:15
Dnes to dajme za tri body. Neparat sa s tym! INTER DO TOHO!!!
|
eddie 3.6.2017 17:16
Zakladna zostava FK Inter: Kollar - Toth, Petras (C), Salata, Vaculik - P. Spak - Baldovsky, Kochan, Osmani, Afkir - Sulc
Nahradnici: Kratochvil, Palic, F. Spak, Fedor, Angus, Hrnko, nahradny brankar Goga.
|
eddie 3.6.2017 17:32
Zapas zacal, 0:0
|
eddie 3.6.2017 17:35
3 min. roh domacich, nastastie lopta za ciarou...
|
eddie 3.6.2017 17:39
5 min Afkir centroval Salata hlavickoval do stredu brany, 0:0
|
eddie 3.6.2017 17:41
10 min Devinska zatial mierne aktivnejsia, no vylozenu sancu sme zatial nevideli.
|
eddie 3.6.2017 17:43
11 min nasa standartka center Kochan, hlavicka Sulc, hostujuci brankar vytlacil na tyc, stav nezmeneny.
|
eddie 3.6.2017 17:48
16 min hra sa prelieva z jednej strany na druhu, stav nezmeneny.
|
eddie 3.6.2017 17:52
19 min. Spaky zlta karta po zakroku zo zadu.
|
eddie 3.6.2017 17:54
21 min rozhodca dal pokyn hracom a ti sa isli osviezit, je fakt dusno.
|
eddie 3.6.2017 17:58
25 min teraz sme supera trosku zatlacili, avsak chyba finalna prihravka, moment prekvapenia, 0:0
|
eddie 3.6.2017 18:02
29 min rychly brejk nasich akcia Osmani Afkir gol nepriniesla, velka sanca nasich!
|
eddie 3.6.2017 18:03
30 min Afkir dole Angus hore, Afkir uz mal zltu a bolo tam velke riziko cervenej!
|
eddie 3.6.2017 18:09
37 min dobra faza nasich, tlacime, no to podstatne nam zatial chyba!
|
eddie 3.6.2017 18:14
42 min bez velkych sanci, stav mezmeneny.
|
eddie 3.6.2017 18:16
44 min Baldy propagacna strela vedla
|
Vinco 3.6.2017 18:18
V pripade, ze nam domaci zoberu body, maju z Rohoznika slubeny autobus. SETRA.
Len naco by im treti bol...
|
eddie 3.6.2017 18:19
Polcas 0:0
|
eddie 3.6.2017 18:22
Prvy polcas sa skoncil, zatial na zlte karty 0:3 pre nas, i ked Afkir uz isiel dole. Mame uzemnu prevahu, musime vsak castejsie strielat.
|
eddie 3.6.2017 18:31
Vaculik dole, Fedor pojde do druheho polcasu.
|
eddie 3.6.2017 18:32
Zacal 2. polcas
|
Dury 3.6.2017 18:33
Chceme vidieť gool(v superovej sieti) :)
|
eddie 3.6.2017 18:36
49 min roh nasich, Kochan center, domaci odvratili.
|
krtkosk 3.6.2017 18:41
Pome do nich, pome do nich!!!!
|
eddie 3.6.2017 18:43
56 min Baldy dole Palic hore
|
eddie 3.6.2017 18:45
58 min 0:0
|
eddie 3.6.2017 18:49
62 min sme aktivnejsi, ale vobec nestrielame!
|
eddie 3.6.2017 18:53
65 min rychly brejk nasich Fedor pekne poyiahol az do sestnastky, lava tyc!
|
eddie 3.6.2017 18:58
70 min tlacime tlacime, no stav nezmeneny
|
jaro 3.6.2017 18:59
Kurva pome!
|
eddie 3.6.2017 19:00
Goooooool
|
jaro 3.6.2017 19:01
Stačilo napísať 
|
eddie 3.6.2017 19:01
73 min Spakyho naaaadherna strela, znamenala nase vedenie!!!
|
eddie 3.6.2017 19:05
78 min vedieme a chceme dat druhy gol a rozhodnut, pozor chlapci na chybu toto uz nemozeme stratit!
|
krtkosk 3.6.2017 19:10
Kurva po dvoch zrdiach konecne!!!
|
eddie 3.6.2017 19:11
84 min na ihrisku to vrie, emocie vladnu na oboch stranach.
|
eddie 3.6.2017 19:13
86 min velka sanca nasich Kochan v brejku nezakoncil presne.
|
eddie 3.6.2017 19:17
90 min 0:1
|
Dury 3.6.2017 19:21
Vďaka za tie dary ;) aj pivo mi lepšie chutí  Inter do toho!
|
krtkosk 3.6.2017 19:58
Gratulujem, skveleee! O tyzden uz len posledny krok... Nech zije INTER!!!!
|
Dury 3.6.2017 20:19
A to 5:0 v Rohozniku mu nikto nevysvetli... stále ostáva posledný krok. Inter do toho!
|
Trifonov duch 4.6.2017 01:04
No nebolo to take svetove, ako sa to vidi... Ale panbohzaplat! ... a viac naklad!...
|
|
2292) |
Lineker |
|
|
 2.6.2017 22:33
poznamka, stale mate poniektori problem pisat pod svojim "nickom"? ak nechcete pod svojim menom, je az taky problem vymysliet si svoj originalny?! fanusikovia, interisti a podobne ekvivalenty sme vsetci
vdaka
fanusik 3.6.2017 13:18
Mate pravdu :)
|
Trifonov duch 4.6.2017 00:56
...len Trifonov duch je jediny a jedinecny!!!...
Pre Tomiho: Trifonov duch nema absolutne NIC SPOLOCNE s Bacom Kostrosom... 
|
|
2291) |
ODIS |
|
|
Keby si bol v obraze, interista, tak by si vedel, že ja z tej tridsiatky prídem rovno na zápas do Devínskej. Tak ako som prišiel na Pezinok, Báhoň, Dunajskú, Kráľovú a chodím tak aj do Lozorna, Pezinka, Ivanky. Z toho Poľska žiaľ naozaj neprídem. Ale bol som pred rokmi na prvom zápase v Devínskej proti Volswagenu a pevne verím, že toto bude v Devínskej posledný v III.lige. A žlto čierne srdce mám už 50 rokov. Tak oň nemaj obavy. A ešte k tomu Slezákovi. Až sa všetci, čo nadávali hráčom so rôznych častí tela ospravedlnia osobne tým hráčom a až sa všetci, čo nadávali matke Slezáka a jemu samému do tých istých častí, tak pevne verím, že aj on sa ospravedlní. A to vravím bez ohľadu na to, či postúpime, či nie. Lebo mať nervy z toho čo sa deje na ihrisku je jedna vec, ale byť hulvát, to je druhá vec. Neviem, či by dotyční boli taký frajeri aj zoči voči. Buďme jedna rodina a nie rozhašterená. Ono nás zas tak veľa nie je. Nefandime si. Veď sa osobne za tých pretrpených pár rokov od 6. ligy po dnešok poznáme skoro všetci osobne aspoň podľa výzoru, keď už nie podľa mena. A ak postúpime, zase to bude iný level a výhier bude ďaleko menej a zase sa bude nadávať trénerovi a hráčom?
Belo 2.6.2017 17:38
Palec hore! 
|
Blind 2.6.2017 18:23
...palec č. 2 hore...Ja do DNV zrejme nedoleziem (ak si PN odmyslím) bo na bezpečné šoférovanie mi členok asi veľmi nedovolí...ale už teraz ma mrle žerú...ach jaj...
|
Tomi 2.6.2017 20:09
Blind: A Belo by pre teba nezašiel? 
|
Dury 2.6.2017 20:10
A opäť sa tu rieši incident z pohľadu nezainteresovanych... poviem to takto: na tom pohárovom zapase nebolo triezve ani ľavé predné koleso autobusu, ale zasa si pamätám, že sme na trénera vôbec nekricali, lebo dobre kaucoval akurát chlapci nedodržiavali pokyny a dokonca sme sa veľa krát zhodli. Proste sa to muselo v pánu Slezakovi nazbierať a vybuchol a obvinil niektorých, čo boli na zápase po pol roku a pol zápasu prespali. Neviem kde sa vzalo to s tou matkou ale určite nie na tom nešťastnom zápase. Z môjho pohľadu sa tréner hodnotí podľa vysledkov. Máme najviac bodov už dve kolá pred koncom, na hru sa dá pozerať, reálne hráme o postup, takže prácu trénera hodnotím v tejto sezóne maximálne pozitivne. Bohužiaľ aj Rohoznik sa rozhodol šliapať. Už teraz majú oba tímy viac bodov ako Jur minulú sezónu po konci. Tomu vravím dobre odvedená práca, už len ten postup zavŕšiť. Inter do toho
|
interista 2.6.2017 21:42
Píšem teraz preto, lebo chcem vysvetliť, že ten príspevok dnes o 11:26 nie je odomňa, ale od niekoho, kto použil môj nick. Na odisa by som nenadával, poznám ho, viem že je to veľký interista,ktorý aj bráni Inter( zápas proti Malackám  ).
K Interu: Ostávajú posledné dve kolá, treba to zvládnuť a vyhrať, aby sa konečne oslavoval postup. K trénerovi: Nepáčilo sa mi na jar akurát to, že ,,museli hrať" dvaja trenčania- Šalata a Vozár. Nehovorím, že Šalata nedal góly aj, najmä v Moste zabezpečil tri body, ale urobil v obrane kopec chýb. Čo sa týka VOzára, zápas v Rohožníku pokazil, prajem mu skoré uzdravenie, ale myslím, že všetci sa môžeme zhodnúť na tom, že Kollár je omnoho lepší brankár. Ostatní trenčania. Vlček, Kochan, Afkir dobrí hráči, sú prínosom pre mužstvo.
|
Blind 2.6.2017 22:30
...nemám na neho číslo a nechcem mu búrať program...DNV mi asi nie je súdená, nikdy som tam nebol na ihrisku vždy mi do toho niečo prišlo...
|
Vlado 2.6.2017 22:36
To interista: Nechcem to zakríknuť, ale Kollár gól v Interi ešte nedostal (majstrovské zápasy)a prajem mu nech mu to vydrží minimálne do konca sezóny. Skvelé skúsenosti, skvelý prehľad.
Je pravda, že Vozárovi zápas s Rohožníkom nevyšiel, ale treba sa no pozerať tak, že má kariéru pred sebou a tie góly si určite na veľmi dlhú dobu zapamätá.
Naviac každý brankár počas sezóny dostane nejaký ten "gól blbec" a asi v žiadnom inom klube to nie je inak.
|
Belo 3.6.2017 09:56
Blind daj adresu,prideme!
|
Cucko 3.6.2017 11:04
Salatu sa musim jednoznacne zastat, ten mladik ma velky potencial, ked je plne sustredeny a nie posledny pred brankarom. Proste este doladi niektore cinnosti, ako nikdy v priamom ohrozeni nedavat loptu brankarovi, moznost posmyknutia sa, resp. vlastneho golu, vzdy dbat na to, aby sa lopta za neho nedostala, a taktiez spracovat lopty vzdy smerom od brany, teda smerom k autu, aby hrac nesiel sam priamo na brankara, a bude to jeden z najlepsich mladych hracov do 20 rokov na ihriskach 2. ligy, ak udrzi svoje velke nasadenie a chcenie.
|
|
2290) |
Odis |
|
|
Tak zajtra si idem odšliapať tridsiatku, aby sme to v tej Devínskej zvládli v pohode. Na poslednom zápase nemôžem byť, tak verím, že zajtra a o týždeň v Poľsku budem môcť sláviť. Kto má žlto čierne srdce, tak zajtra do nohy v Devínskej!
interista 2.6.2017 11:26
tak potom treba prist do devinskej , super nazor ostatní chodte ja idem na tridsiatku.......... kde je zlto cierne srdce.
|
Blind 2.6.2017 11:26
...veru zvyky nesmieme meniť,keď sa darí...
|
|
2289) |
Harvey |
|
|
 31.5.2017 13:25
Harvey 1.6.2017 09:20
Belo: ale iba ak doneses Belkovicu ;)
|
|
2288) |
interak |
|
|
 30.5.2017 09:30
Citam si tu tie prispevky a neda mi nezareagovat k par temam. Hned z uvodu vsak chcem napisat, ze kopec tem sa tu riesi uplne zbytocne. Takze podme na to, odchovanci. To mi chcete povedat, ze chalani, co hraju teraz za Inter su slabsi srdciari pre Inter, nez su odchovanci? A kolko odchovancov mal Inter, ked sme boli majstri v 2000 a 2001? Mne je uplne jedno, ze odkial kto prisiel. Dolezite je, aby odovzdal maximum pre Inter a robil dobre meno znacke Inter. A to teraz robia vsetci chalani, co tam hraju. Vratane trenera Slezaka. To je dalsia tema, co furt Trifonov duch a Krtko sa tu odbavujete, ako ho treba odvolat. Chodte to trenovat vy, kto bude hlavny a kto asistent necham na vas. Najlachsie je hodnotit spoza stola v krcme o stvrtej rano. Chodite vobec na futbal? Boli ste na Pezinku? Ludia tlieskali behom zapasu viackrat. Tak asi ten futbal nie je az taky hrozny. Chalani hraju moderny a rychly futbal. To radsej maju nakopavat ako cela tretia liga? A tie dristy, ze mali sme vsetkych zdolat 5:0, to ani nebudem komentovat.
Co vam na trenerovi vadi? Ze poslal prec Ondrika, Felixa, Pitru a pod? Vsetka ucta a vdaka tymto chalanom, ale dnes by nestihali. Toto je iny futbal, to musi vidiet aj slepec. :)
Na zaver chcem pochvalit fanusicku Klaru, ktora ako jedna z mala tu pise ako skutocny fanusik Interu. A to este pred rokom som o nej ani nepocul. :))
Takze Inter do toho a drzme vsetci palce chalanom, maju na to, aby nam spravili obrovsku radost na konci sezony. A hlavne sa neofukujme na nikoho a ani na to, ze hrame v Stupave a chodievajme podporavat nas milovany Inter.
fanusik 30.5.2017 11:28
mozem len napisat : UPLNY SUHLAS !!!
|
jaro 30.5.2017 11:38
tiez si myslim :) a pravda je, ze ak niekto nadava na Slezaka este aj teraz, vzladom k tomu, ze takto blizko sme k postupu este neboli, tak musi byt zaslepeny nejakou zbytocnou nenavistou .. aj ta pociatocna nevrazivost k Slezakovi bola zbytocna a predcasna, to, ze sme minulu sezonu nepostupili bolo mozno aj logickym vyustenim prestavby kadra .. a chalani nechavaju na ihrisku vsetko, nemozu vyhravat kazdy zapas, to neda ani Barcelona, ale snaha sa im upriet v ziadnom pripade neda, za vsetky priklady si kuknite aspon zapas v Moste, kde makali jak sroby do poslednych sekund .. ja len dufam, ze sa podari doriesit Drienovu na domace zapasy, nech sa vratime do Bratislavy, kam patrime
|
Harvey 30.5.2017 13:33
Klaru som importoval ja z Frydku lebo chybala baba do kotla :P . Ja som to tiez podobne zhodnotil. Inter bude vychovavat hracov, ktori budu doplnat kader A muzstva, ak na to kvalitativne maju. Co znamena ze vacsina chalanov sice odchovanci nie su, ale su Interisti ako my ;) (vsetci v time vratane Ayubka, Elviska, Kemirka) su uz nasi interisti, lebo sa biju za inter na travniku).
Ohladom trenera: Trener chcel lamat par ludi v pase pokial si pamatam, a doteraz sme nepoculi (teda ti lamani, ja som na inkriminovanom zapase nebol) nejake ospravedlnenie alebo nieco podobne, a trosku viac pokory pred fanusikovskou zakladnou. Kazdopadne drzime palce aj jemu, nech z chalanov dostane na ihrisku co najviac (ved ani Mourinha vsetci nemiluju  ).
|
Harvey 30.5.2017 13:36
Inak s tymi prezyvkami (prezuvkami). Vsetci vedia kto som mam to na drese napisane tam vzadu, ale niekedy skutocne netusime kto su duchovia, interisti 666, interaci, fanusikovia a fandovia a podobne... ako keby sa niekto za tie prezuvky schovaval (come out, come out wherever You are ;) )
|
interak 30.5.2017 13:56
Navrhujem na den Interu, aby sa udobrili, trener a lamani fanusikovia :) Musime drzat spolu, ved nas je malo a este aby sme tu zbrojili ten proti tomu a podobne.
A teraz sa musime sustredit na Devinsku a potom bude fajn, ked to zvladneme. :)
|
Klára 30.5.2017 14:17
Fanúšička Klára děkuje :-D Dříve jsem tolik nechodila, ale teď je mě vidět a slyšet až až :-D Harvey mě sem importoval a asi půl roku po tom jsem začala chodit. Inter a Interisty mám ve většině případů ráda. Každopádně se snažím mít střízlivý pohled na spostu věcí a než začnu někoho konfrontovat, tak si ověřím fakty. Myslím, že každý, kdo má aspoň nějaké vyjadřovací schopnosti, tak se první zeptá a ne že se furt jenom frfle, v pár případech bohužel až slovně útočí. Jednou za všecko může celé vedení, jednou hráči, jednou trenér, teď už je na řadě jen teta uklízečka, na tu ještě nikdo nefrflal :-D
Kdo je skutečný srdcař, tak chodí a fandí. A my si moc dobře všímáme - a ne jen my, kdo jak podporuje tým.
Co se týká odchovanců: ruku na srdce - kdyby se Inter měl spoléhat jen na odchovance, tak teď není tam, kde je. Posily byly potřebné a fakt mě vytáčí, když se někdo naváží třeba do Ayuba a Elvise, že jsou černí nebo fialoví nebo kdo ví jací. I kdyby byli z jiné planety, tak dávají na hřišti ze sebe to nejlepší, což se teda nedá říct o velké řadě frflajících, bojkotujících nebo jen mlčky sedících fanoušcích.
Vidíme se v sobotu 
|
Klára 30.5.2017 15:21
Jsem prozrazena 
|
Lineker 30.5.2017 20:35
Harvey nevies kto je napr. krtko? v pohode tvor, nech je aky je ale uz v popise prace ma rypat a ako 'inostranec' ktory casto obetuje wd a mrte km, ma moju uctu
A moja malickost? kto chce ma pozna, kto nechce netreba
Interak ono aj ta urcita kritika posuva ak je vecna, mne napr chybaju postrehy Mattera a tiez nie kazdemu musi vyhovovat...
Chalanom prajem kludne a ciste hlavy, pohodu a strelecke kopacky 
|
Fanusik 30.5.2017 21:16
Postrehy áno ale nie len negatívne ako bolo zvykom ono to stačí v celom príspevku aj keď je len jedna veta.
|
Dury 30.5.2017 22:05
Nuž, dobre hovoríte ;) Inter do toho!
|
krtkosk 30.5.2017 23:03
Tak, ja celkom súhlasím aj s interákom. Nesúhlasím, že sa len kritizuje, ale sú tu niektorí, ktorí len kritizujú, ja aj chválim, keď je čo. Keďže som tiež importovaný  a nie rodený interák, nevadia mi tí, čo prídu do Interu aj zďalej, ako z Ivanky. Keď vidno, že makajú, ako Anguš napríklad, len debil môže nadávať, že je z východu, alebo Elvisko, keď dá krásnu prihrávku, nech je aj z Ugambezi... je mi to jedno.
Len sa tu zase nehrajme na to, ako všetko krásne funguje a ide to... tie ľahké víťazstvá prišli až posledné 4kolá? Od Mostu? Dovtedy to nebolo vôbec žiadne Terno. Najľahšie je počkať si, kým sme prvý v tabuľke a biť sa, ako to všetko dobre šľape a ide... Áno, hrá sa teraz, posledný mesiac pekný futbal, má myšlienku, rýchlosť, čo mám možnosť vidieť, dá sa na to pozerať a zápas v Rohožníku by bol ozdobou aj 1. ligy, čo sa týka atmosféry a nasadenia. Takže to sa dá chváliť. Čo sa chváliť nedá, ako už spomenul Harvey, trošku pokory by nezaškodilo, bol by svet interistickejší krajší. Ak sa niekto správa ako hovädo a sám musí uznať, že sa tak správal a mal by mať trošku nadhľad už v jeho veku a úctu ku klubu. Klub sú aj fanúšikovia a tí sa za vlastné trepali pomerne ďaleko na pomerne bezvýznamné predkolo pohára a nezvládli sme to tam tak, ako by si priali, mohli byť nasratí a aj tréner mohol byť, ja som len čakal, ospravedlňujem sa, mal som sa ovládať. Lebo je to tak, mal sa ovládať, aj za to je platený a že ani vedeniu to nevadí, že sa tvárime, akože sa nič nestalo a hurá, teraz sme prvý... Inter sa pre mňa vyznačoval vždy ľudskosťou a je iný, ako ostatní a preto ho sledujem, fandím mu a keď sa dá, aj sa dotrepem na zápas. Preto ma to mrzí, že toto ostáva stále bez odozvy, lebo mi tam skoro okále vypadli, keď som to videl a nič strašné sa tam v tom zápase nedialo, neviem čo niekto vykrikoval predtým, ale tam to bolo celkom v pohode až na dve vety možno, vravím, pripisujem to nervozite z neúspechu, vypadnutia, ale stávať by sa to nemalo.
Na druhej strane, nie raz som napísal, že Slezák sa snaží, burcuje, ale tí hráči proste nerobia to, čo on chce a prečo to nerobia, či to nevie vysvetliť, alebo tí hráči sú neandrtálci, to ja už neviem... Určite Slezák chce byť úspešný a veľmi a tým je aj Inter úspešný a prečo je úspešný až posledný mesiac... ja si nie som ani na 50% istý, že je to len jeho zásluha a ak neni a to musia vedieť iný ľudia, nie ja, tak by mal skončiť po sezóne, lebo naozaj nič nedokázal, ak je, tak sa mýlim a nech ostane, lebo splnil cieľ, ale pre mňa je to momentálne hulvát, čo nesplnil očakávania, nenaplnil cieľ čo dostal a ešte je aj sprostý. Ak aj prídem na posledný zápas, aby som oslávil postup, ja si s ním ruku podávať nebudem a to som si po "postupe" aj s Peťom Fieberom, aj 2x po postupe s Jožkom Barmošom...
Nech žijú ozajstní Interisti!!!
P.s. a jasné, že klub môže prežiť len vtedy, ak bude vychovávať hráčov pre iných, bohatších, zahraničnejších... taký je údel futbalu na Slovensku. Tu nemôže nejaký lepší hráč ostať, lebo zarobí max 10 000 EUR mesačne, ale ak ide von a je dobrý, ako Hamšík, zarobí milióny EUR mesačne... aj Hamšík mohol ostať na Slovensku, ale prečo by to robil? My na to proste nemáme, musíme hráča vychovať a dobre predať a podľa možnosti dobre doplniť káder a podľa možnosti nerozbiť tím pred Ligou majstrov, kde sa dajú zarobiť krásne prachy a darovať postup iným, nech si zarobia, viď Trenčín...
|
Mišo 31.5.2017 08:16
Pokiaľ ide Slezáka a jeho slovný útok na fanúšikov. Ruku na srdce, nebolo to tak troška vyprovokované zo strany fanúšikov? Už niekoľko zápasov pred tým, boli naňho rôzne pokriky, určite bola na jeho strane aj frustrácia z vypadnutia, ale ak sa má on ospravedlňovať, nemali by sa v prípade postupu, ospravedlniť aj fanúšikovia, ktorí na Slezáka zápas čo zápas pokrikovali rôzne vulgarizmy? Podľa mňa to bol z jeho strany skrat, neprofesionálny, mal by sa ovládať, ale veľká časť viny je aj na strane fanúšikov.
|
hakan 31.5.2017 09:33
Krtko, zase nepreháňaj, taký futbal ako teraz sme hrali aj na jeseň, keď sme v Petržalke bili rôzne Ivanky a Lozorná, to nie je len otázka posledného mesiaca. Inak ale hráme doma na umelej tráve a inak vonku na prírodnej, je to veľký rozdiel. Preto mám trochu obavy zo zápasu v Devínskej.
|
Harvey 31.5.2017 12:38
Trener vobec nema co pocas alebo po zapase kricat na fanusikov klubu (v inych futbalovych krajinach krici cely stadion ked sa im nieco nepaci, to by isiel ten trener zlomit v pase kazdeho na stadione???). Krical aj v Lozorne, ze kolko chceme aby vyhravali, tak my ze 4:0 ok, a tak aj posledne zapasy zatial je, takze spokojnost  .
Ako inter tahame za jeden povraz, v dobrom aj zlom, ale konecne by si mal niekto uvedomit ze Inter fanusikov ma, a to ze dost a ze sme chodili aj na 6tu najvyssiu sutaz, a nielen ked sa hrali predkola Ligy majstrov... neviem si predstavit ako by v takom pripade reagovali fanusikovia takej TT...
|
Blind 31.5.2017 14:58
...ad krtko...citujem: "...čo nesplnil očakávania, nenaplnil cieľ čo dostal..."...moja otázka je: Nie je to trochu predčasné?...súdiť pred koncom aktuálne rozbehnutej súťaže...Slezák síce správaním "vybuchol" čo sa nemalo stať, ale nebola to reakcia na akciu???...neviem ako to bolo takže sorry ak sa to niekoho citovo dotýka...podľa mňa naša hra dostala nejakú koncepciu a hráči ho rešpektujú...vedieme tabuľku pred ambicióznym a výborným Rohožníkom...Ja som rozhodne viac spokojný ako nespokojný...vyhrávať na tých hrboľatých "ihriskách" pred premotivovanými súpermi je rozhodne ťažké...Ja trénerovi verím a hráčom tiež, že to napokon úspešne zvládnu...Inter do toho!!!...
|
Harvey 31.5.2017 15:19
To verime vsetci ;)
|
krtkosk 3.6.2017 16:55
ad Blind: Ocakavania naplni, ak za postup moze len trener a nie aj niekto iny. To som pisal, ze o tom, ako to je, musia vediet ludia v klube, ak len trener, co si ja nemyslim ani na 50% ale moze to byt 100% pravda, tak ciel splnil. Co sa hry tyka, celkom sa da posledny mesiac, aj ked Klare sa to mali. Boli aj predtym zapasy, co sa dali ako pise Klara, ale boli aj, co bolo bezduche a to sa mali zase mne. Hlavne postupme kua, musime, akokolvek, nech sa mozem tesit  )
|
|
2287) |
Trifonov duch |
|
|
 29.5.2017 11:28
...raz sa k tomuto prispevku vratime, teraz nie je dostatok casu a ani vhodna doba (az do skoncenia 3. ligy BFZ), aby som nahodou niekomu neurazil jeho EGO. Budete sa cudovat, co svojimi "slnieckarskymi" prispevkami mam na mysli. (Pre tych, ktorym to mysli, dam do pozornosti a priamej suvislosti jeden link: [ sport24.aktualne.atlas.sk] Vsadzam na bystrejsich krtko, belo, harvey, tomi, blind atd.... Ked to precitaju, najdu tam jedno velmi dolezite vyjadrenie a jedno, s ktorym nie celkom suhlasime...
Trifonov duch 29.5.2017 11:37
...este jedna pomocka: [ sport.aktuality.sk] . ...tu si precitajte aj diskusiu...
|
Harvey 29.5.2017 14:40
My mame v podstate rovnaku koncepciu pokial viem, mladych perspektivnych posuvat do Acka (momentalne ak na to tak kukam mame par chalanov co vysli od nas Vojto Toth, Vaculik. Stale vsak treba na to pozerat tak ci dokazeme vychovat dostatok kvalitnych hracov pre vyssie sutaze, co ale myslim ze ano ;)
|
Blind 29.5.2017 18:30
...všetci hráči keby vyšli z našej liahne, to by bolo ideálne...lenže momentálne, ak by sme vrátili "cezpoľných" svojim klubom boj o postup do II.ligy by nebol aktuálny...ale chcelo by to zase počkať minimálne 2-3 roky...II.ligu však nutne potrebujeme, aby mládež mohla hrať v 1 a 2 ligách ak ma pamäť neklame...iba takto ostrieľaných mladíkov dokážeme zapracovať do A-čka na potrebnej úrovni či už na 2 alebo 1 ligu...lebo ak aj nájdeme väčší talent 3 liga im proste nebude stačiť a zdrhnú...musia mať ponúknutú možnosť prípadného postupu do zahraničia...a keď budeme mať svojho Mintála či Bénesa a prídu k nám zaujímavé peniaze môžeme posilniť káder na prípadný titul v 1. lige...čo nebude skôr ako za 10 rokov či sa nám to páči alebo nie (ajkeď skôr by bolo super)...napchať do klubu prachy ako Kmotrík či Póór (alebo Boriello...ak si na to ešte niekto z Vás spomenie) titul neprináša...ideme TN cestou a potom možno prejdeme na ZA systém a v budúcnosti snáď budú "všetci" vravieť ako kedysi, že INTER má najkvalitnejší systém výchovy a chodu klubu...možno SEN, ale prečo by sa to nedalo?!...INTER DO TOHO!!!...
|
Igor76 30.5.2017 07:39
Celkom nesúhlasím s tým, že napchatie peňazí do klubu neprináša titul alebo skutočnosť, že tieto kluby hrajú aspoň o titul.
V rámci európskeho klubového futbalu napchatie peňazí titul prináša. Francúzsko, Španielsko, Nemecko, v podstate všetky špičkové kluby sú tam napchaté peniazmi. Stačí spomenúť Real Madrid alebo Bayern Mníchov. Sem tam vyskočí nejaká výnimka a nemajú titul vždy tieto kluby, ale väčšinou ho majú len tieto kluby napchaté peniazmi. Tuším v Španielsku je jeden klub, ktorý to tam hrá väčšinou len s vlastnými odchovancami a stále je len v strede tabuľky. Nič teda nezmôže proti napchatiu peňazí bohatých klubov. A aj na Slovensku kedysi boli majstrami kluby, ktoré boli napchaté peniazmi. Kedysi Košice a v podstate aj Slovan je napchatý peniazmi a za posledné tri roky bol trikrát druhý, z tohto pohľadu bol úspešný. To napchatie peňazí mu prináša minimálne druhé miesto.
|
Igor76 30.5.2017 07:46
A čo sa týka Žiliny, však tí hráči ako napríklad Benes, Mihálik, Škriniar......, to nie sú úplne čistí odchovanci Žiliny, ktorí sa tam narodili a hrali od žiačikov až po dospelých. Niektorých takýchto hráčov si Žilina teda kúpila, keď boli žiaci, dorastenci v iných kluboch na Slovensku asi za peniaze.
|
Igor76 30.5.2017 07:49
Benes narodený v Dunajskej Strede, odchovanec Šamorína, neskôr pôsobiaci v Dunajskej Strede, až potom príchod do Žiliny v roku 2015. Žiadny odchovanec Žiliny.
|
Harvey 30.5.2017 07:59
Inak opravujem, Vaculik nie je odchovanec...je z Trencina a ku nam prestupil z Dubnice.
[ futbalnet.sk]
|
Blind 31.5.2017 14:26
...Mintála a Bénesa som nemyslel z pohľadu výchovy, ale z pohľadu úspešného predaja a tým pádom menšej závislosti od sponzorov (každý sa dokáže kedykoľvek zdekovať)...žiadny klub na Slovensku nedokáže udržať 1. ligu s čisto odchovancami a nieto titul...napchať peniazmi klub neprináša hneď úspech a už vôbec nie menenie trénera každý polrok...len peniaze nestačia, ale treba mať aj koncepciu a zohratý tím...
|
|
2286) |
Tomi |
|
|
 28.5.2017 22:31
belo 28.5.2017 22:56
Tomi,vdaka za festival nepremenenych sanci!  INTER DO TOHO!!!
|
|
2285) |
Blind |
|
|
 28.5.2017 19:56
motek 28.5.2017 20:00
Tu je to cele. Je tam zopar pikosiek naviac...
[ www.bezfrazi.cz]
|
jm 28.5.2017 22:21
Ten rozhovor na bezfrazi.sk odporúčam. Nie ani tak kvoli kmotrikovi, kaslat na neho, kvôli tomu chalanovi.
|
krtkosk 28.5.2017 22:29
Skvelo napísané... futbalista a celkovo športovec to naozaj nemá ľahké... stačí kus smoly na päty... a kmotor je len taká čerešnička na torte, je to proste odpad v ľudskej koži a vystihol ho v tých pár riadkoch úplne presne.
|
Vinco 29.5.2017 09:41
Tak to je iny grc....
|
Blind 29.5.2017 18:06
...fúha, silná káva...nezblbnúť a odložiť si...uff...
|
Dury 29.5.2017 20:01
Uff, silný príbeh. Asi každý mladý futbalista ako povinné čítanie toto
|
Slovanista
30.5.2017 16:35
My toto bohuzial vieme davno a verte ze normalne zmyslajuci Slovanisti a dovolim si tvrdit, ze pravi Slovanisti na tento grc hrajuci na ukradnutom stadione Vasho Interu nechodia. Tych par pomylenych co tam dnes chodia je len vyplod (vraj aj plateny) tohto burana. Tento oligarcha,mafos a mozno aj horsie nieje nic ine len hrobar bratislavskeho futbalu. Silno Vam drzim palce k navrate do elity na miesta kde patrite. Uz minuly rok chybal krocik a pevne verim, ze si to uz tento rok nenechate ujst. Hlavne sa mi paci ako to robite, ze Vas jeden pablb dostal totalne na dno a z toho dna ste sa systematickou pracou a postupnymi krokmi vratili, resp. vraciate na pozicie kam pravom patrite.
|
Lineker 30.5.2017 19:43
Slovanista poznam viacerych ako ty, maju presne tento isty nazor, vdaka za nazor ale do terajsej Pentaligy este nie... aj ked stare dobre derby o Bajkalsku by potesilo ale nie v tomto stave v ramci oboch klubov 
|
Blind 2.6.2017 09:48
...správny názor, byť slovanista tiež by som sa hanbil za majiteľa ale ešte viac za to, že ukradol štadión inému...potešilo by nás, keby tak tento názor zaznel (bol zvesený transparent) na Pasienkoch oproti nech si to majitelia prečítajú...ale ajtak díky...
|
|