|
Meno |
Príspevok |
2184) |
Fanušik65 |
|
|
 12.4.2017 14:10
Veľké plány na Drieňovej za dva roky umelý trávník a 2 liga ?
[ www.tvr.sk]
Mišo 12.4.2017 20:29
Je dobre, že je snaha, aby sa Inter vrátil do Bratislavy.
|
belo 12.4.2017 20:52
Je to fasa,ale ja som neni na faceboke,takze hovno,hovno...ani inde mi to nejde otevrit! 
|
eddie 12.4.2017 21:32
Nech sa páči, tým, čo to nejde cez prehliadač, som to upol tu, stačí stiahnuť a pozerať od času 03:10  :
[ www31.zippyshare.com]
|
belo 12.4.2017 21:58
Aj ja, som nenapravitelny optimista...
|
Blind 13.4.2017 09:00
...takže predsa v BA...už aby to bolo...  ...
|
jaro 13.4.2017 22:22
to by bola parada chodit na ligu zase do Ruzinova 
|
|
2183) |
fanusik |
|
|
 12.4.2017 11:58
V piatok 14.4. ked pojdeme do Lozorna, budeme vediet ako dopadol zapas Vajnory - Rohoznik hraju uz o 10.30 podla futbalnetu.
belo 12.4.2017 20:55
0:3! V pohode si u DEDA kupte co najviac alkeholu... 
|
belo 12.4.2017 22:24
myslel som vajnory - rohoznik 0:3
|
fanusik 13.4.2017 06:29
super  ked takto napise interista!!!!!!!!!!
|
belo 13.4.2017 15:12
Som interista ale aj realista! 
|
|
2182) |
Venco |
|
|
 11.4.2017 10:38
TOMI, keby som isiel prosim da sa v piatok nastupit na Patronke diki.
Tomi 11.4.2017 11:26
OK, zastavíme, pred zastávkou SAD o 13:15.
|
Venco 13.4.2017 19:50
TOMI risuje sa mi zmena programu este to neviem na 100 % ked nebudem na Patronke 13.15 tak je Lozorno bezo mna  , dakujem
|
Venco 14.4.2017 11:49
Tomi sory nejdem ale prineste 3 body
|
|
2181) |
eddie |
|
|
 10.4.2017 18:05
Zaujímavá Veľkonočná ponuka nášho klubu : [ www.fkinterbratislava.sk]
...teraz je možné mať permanentku na zvyšných 5 domácich zápasov a ešte aj s podsedákom (v hodnote 9 EUR) a to všetko za 10 EUR, znie to fakt lákavo
OOU 10.4.2017 18:35
bez bezpecnostneho projektu chcu osobne udaje, ktore su chranene zakonom, to ktory magor vymyslel?
|
krtkosk 10.4.2017 19:26
Len sa nepokakajte z tej "ochrany" osobnych udajov. Ked niekto chce, zisti tvoje rodne cislo do 10 minut. Ja mam pristup ku vsetkym rodnym cislam, adresam, menam a ked si nejake odpisem, nema sancu nikto nic zistit a to ani nic zistovat nechcem. Kto chce, zisti aj obvod tvojho pasa zachvilu, nie len cislo obcianky, tak sa tu nehrajme na nieco, co neexisuje. Dobra je to akcia, chvalim, aj ked stacill meno a cislo OP, datum narodenia je naozaj zbytocny, alebo len meno a priezvisko a keby nahodou na tu karticku isiel aj niekto ony, co sa da v nasej situacii tazko predpokladat, tak klub hadam prezije... Skpr sa mi zda zlozite chodit niekde pre podsedak, kto si to objedna, nech sa pre to zastavi pred zapasom a vybavene...
|
belo 10.4.2017 20:10
No, Krtek, tak skus obvod mojho pasa!Za kazdy centak co sa pomylis,platis budvar! 
|
Fanusik 10.4.2017 20:17
Tie údaje budú vytlačené na ten podsedak aby nikto iný si na neho nesadol ....... 
|
eddie 10.4.2017 20:24
Ja som s tým problém nemal a objednal som, veď občiansky (ktorý obsahuje vyššie požadované údaje) predkladá človek v dnešnej dobe už skoro všade.
|
Cucko 11.4.2017 18:41
Bela, som videl vcera v case obeda v Kauflande, a vyzeral len na takych 98. Asi nedodrziava pravidelny pitny rezim.
|
belo 11.4.2017 19:40
Krtko,zacni setrit! 
|
|
2180) |
ALEX |
|
|
 9.4.2017 21:01
Máš pravdu,KADERA je borec,on bude hrať 2 ligu ale za Rohožník !
Ferjenčík 9.4.2017 21:10
Snáď to tam 1 rok nejako vydrží!
|
eddie 10.4.2017 17:56
Pokoj chlapci pokoj, postup bude náš 
|
krtkosk 10.4.2017 19:32
Eddie: len v ktorej sezone...
|
|
2179) |
eddie |
|
|
 9.4.2017 18:54
Rohozník - Bernolákovo 1:0
eddie 9.4.2017 18:55
tak sorry, ešte to dopĺňajú 2:0
|
krtkosk 9.4.2017 19:21
Tak "iba" 2:0 asi hrali do plných  Snáď sme sa niečomu priučili...
|
Fanušik65 9.4.2017 19:31
Teraz je dôležité Lozorno, Rača, Most a Malacky to musíme povyhrávať a potom sa ide do Rohožníka.
|
eddie 9.4.2017 19:54
krtko, a to ešte nedali penaltu  , inak ten Kadera je fakt borec, toho musíme dotiahnuť budúcu sezonu, na druhú ligu treba vhodne doplniť káder 
|
krtkosk 10.4.2017 19:31
Eddie, vies preco ju nedali? Lebo hrali do plnych 
|
eddie 10.4.2017 21:27
A keď bude hrať Rohoznik s Interom, kto bude hrať do plných??? 
|
krtkosk 10.4.2017 23:25
My, my hráme vždy do prehusteného 
|
|
2178) |
Peter |
|
|
 9.4.2017 17:18
Chlapci, však to je choré, že Inter hrá v nejakej posratej Stupave! Však sám sebe vyhnal z Bratislavy!
Stupavcan 9.4.2017 17:30
Ja ti dám posratu stupavu
|
|
2177) |
Tomi |
|
|
 8.4.2017 22:17
krtkosk 8.4.2017 22:53
Akcia v 2:00 s krásnou prihrávkou do behu, takže dá sa... aj strely spoza 16ky boli, takže o niečo sa snažilo, ale vyloženú tutovku sme mali asi jednu, aj to v 1. polčase, to je veľmi úbohé proti Báhoňu. Vyhrajme v tom Lozorne, lebo ma pred velikonocema jebne a budem musieť vstať z mŕtvych! Nech žije INTER!
|
NN 9.4.2017 11:08
Kochan mal 3 strelecke pokusy, vie sa dobre postavit, ale ta strelba. Slaba a vzdy do brankara, toto ked odstrani, tak mu to moze zacat sypat a hned sa mu bude lahsie hrat.
|
|
2176) |
Lineker |
|
|
 8.4.2017 20:59
ako som pisal nedavno, toto nieje o zabudnuti hrat futbal, hracom treba psychologa... napriek uplne zbytocnej remize hlavy hore
krtkosk 8.4.2017 21:58
Keby len hráčom, ja ho potrebujem nervy 
|
Lineker 8.4.2017 22:47

|
|
2175) |
eddie |
|
|
 8.4.2017 20:19
Vyjadrenie trénera k zápasu: "Stratu bodov sme si urobili sami. V prvom polčase našou nedôslednou hrou v ofenzíve, veľmi ľahkovážne sme darovali 45 minút súperovi. Absolútne sme nesplnili to, čo sme chceli – rýchlo otvoriť súpera gólom. S pribúdajúcim časom v druhom polčase to súper zavrel s desiatimi ľuďmi, obetavo hral na okraj možností a my sme sa tam nevedeli dostať, vytvoriť si nejakú vyloženú šancu a keď sme si ju vytvorili, tak sme ju nepremenili. Tým pádom sme stratili veľmi cenné body na domácom ihrisku a to ma veľmi mrzí."
eddie 8.4.2017 20:43
...tak tak, ja len doplním k tej poslednej vete trénera, že sme stratili veľmi cenné body, ono to v konečnom dôsledku môže byť rozhodujúce. Verím, že Rohožník budúci týždeň vo Vajnoroch nejaké body stratí, no netreba zabúdať ani to, že nás ešte čakajú ťažké zápasy na ihriskách súperov, ako viackrát spomínaný Rohožník, či napr. D.N.V., kde sa vyhráva naozaj ťažko. Samozrejme v Stupave treba vyhrávať, čo sa dnes žiaľ nepodarilo. Mne dnes veľmi chýbal Elvisko. Taký ten ofenzívny motor, ktorý by to tam svojou aktivitou rozvíril. Na druhej strane musím napísať i to, že niektorí hráči sú momentálne v hernej nepohode a forma tam jednoznačne chýba. Som zvedavý, či sa títo hráči objavia v základe i v piatkovom duely v Lozorne, no zrejme by nebolo na škodu trošku premiešať so zostavou, hlavne stred zálohy bol herne úplne statický. Čakal som, keď sme sa počas zápasu trápili, neprichádzal ten vytúžený gól, že tréner aspoň pristúpi k rotácii našich útočných krídiel Afkir (bol na ľavej strane) a Vlček (na pravej), že ich vymení, ako to svojho času robieval Weiss v repre so Stochom a Vladkom. Jednoducho skúsiť nejaký nový impulz. Dobrým ťahom bolo stiahnuť Pamira a nasadiť Hrnka, náš tlak sa stupňoval, no hostia to nakoniec vyslovene ukopali. Čo už, škoda dvoch bodov, bolo by asi naivné myslieť si, že Rohožník zajtra zakopne, aj zázraky sa však občas dejú  . Chlapci hlavu hore, ideme ďalej, ešte nie je koniec...
|
krtkosk 8.4.2017 21:57
Ďalší, čo nám nedal priestor... kedy už pochopíme, že nám ho nedá nikto a tomu treba prispôsobiť absolútne, ale absolútne všetko? Nechcem hovoriť, že ani Realu nikto nedá priestor, lebo sa tu bude zase vypisovať, že my nie sme Real, ale Rohožníku dávajú priestor? Choďte sa tam zajtra pozrieť, natočte si ten zápas, uvidíte, že žiadny priestor nedostanú ani oni a predsa vyhrajú 4:0 a to dva dajú už v 1. polčase a bez priestoru, tak sa niečo zajtra naučme a hrajme to tak isto nervy...
|
|
2174) |
Dury |
|
|
 8.4.2017 20:14
Uff, na jeseň sme stratili osem bodov, teraz už štyri, takže rozhodovať bude asi naozaj vzájomný zápas s Rohoznikom. Hlavy hore a oddychnite si od futbalu, lebo momentálne je pohár plný a treba začať odznova. Inter do toho!
|
2173) |
eddie |
|
|
 8.4.2017 16:01
Fk Inter - SK Bahon
Online prenos, začiatok 16.30 hod.
eddie 8.4.2017 16:03
Chlapci sa už rozcvicuju, počasie vyzerá byť ok, očakávame dnes jasnú záležitost v prospech zlto-čiernych!
|
eddie 8.4.2017 16:09
Základná zostava podľa rozcvicky: Kollár- Tóth, Šalata, Petras, Scavnicky - Baldovsky, Elvis, Kochan, Fedor, Vlček- Sulc
|
eddie 8.4.2017 16:30
Základná zostava Kollár-Tóth, Petras, Šalata, Pamir - Fedor, Baldovsky, Kochať, Vlček - Afkir, Sulc
|
eddie 8.4.2017 16:31
Zapas zacal 0:0
|
eddie 8.4.2017 16:36
6. min. Bahon strela spoza sestnastky brvno, nastastie 0:0
|
eddie 8.4.2017 16:44
14.min. priamy kop Bahona, stav 0:0
|
eddie 8.4.2017 16:49
19. min. nasi sa dostavali do sance, no Vlcek v ofsajde, takze stav 0:0
|
eddie 8.4.2017 16:57
26. min. tlak nasich, pekna strela Petrasa, odrazila sa k Baldymu, no ten zoci-voci golmanovi Bahona nedal, stav0:0
|
eddie 8.4.2017 17:03
33.min strela Fedora z dialky nad, stav 0:0
|
eddie 8.4.2017 17:10
40. min mame tradicne uzemnu prevahu, naznaky sanci no gol nikde.
|
jeden z davu 8.4.2017 17:13
Slezak odstup!!!
|
eddie 8.4.2017 17:16
Polcas 0:0, bez striel sa vyhrat neda, zatial vlazny vykon nasich, Bahon s remizou ocividne spokojny.
|
eddie 8.4.2017 17:29
Chlapci pomaly nastupujú na hraciu plochu, začína sa 2. Polcas, bez striedania.
|
eddie 8.4.2017 17:36
52. min. Pamir dole, Vaculik hore
|
eddie 8.4.2017 17:41
57. min. Fedor dole, Hrnko hore!
|
Dury 8.4.2017 17:46
Ďalší štatistický poznatok: zatiaľ sme dali v každom zápase gól..
Inter do toho!
|
Dury 8.4.2017 17:48
Pardon, zabudol som Rohoznik
|
eddie 8.4.2017 17:55
70. min. 0:0
|
krtkosk 8.4.2017 17:56
Optimista Dury....
|
Blind 8.4.2017 18:00
...zlomíme to!...pomeeee...
|
eddie 8.4.2017 18:00
76. min Baldy dole, F. Spak hore
|
krtkosk 8.4.2017 18:02
No jak eddie, vyhráme či čo?
|
krtkosk 8.4.2017 18:09
Tak som sa už informoval, hrozný futbal hráme a môžeme byť radi, že vôbec remizujeme, lebo hostia tam mali také náznaky a tak buďme radi za bod... Nie že by som to nehovoril vopred  Nabudúce sa ma opýtajte, ak budete robiť stratégiu na ďalšiu sezónu, že čo a ako  ale možno Rohožník zajtra prehrá doma, berme to pozitívne, stále sme prvý, dnes dokonca o bod, ak to dobre dopadne 
|
eddie 8.4.2017 18:14
90. min. 0:0
|
eddie 8.4.2017 18:15
Nastavený čas 5 min.
|
eddie 8.4.2017 18:20
Koniec 0:0
|
krtkosk 8.4.2017 18:25
Kurva piči aj s robotou!!!
|
Blind 8.4.2017 18:25
...ďakujem za online...
|
jaro 8.4.2017 18:31
hmm títo chlapci si ešte asi dlho budú musieť prechádzať zážitkami, kým budú suverénni aspoň v tretej lige ;)
|
Mišo 8.4.2017 18:43

|
Vinco 8.4.2017 18:52
To co zas bol za vykon ?
Ved to muzstvo je absolutne bez schopnosti presadit sa...
Ale asi musime na tom cez tyzden popracovat a svedomite sa pripravit na dalsi zapas 
|
Cucko 8.4.2017 18:55
"Hrali" proti muzstvu, ktoremu o nic neslo, hraje si svoj stred tabulky, postupit nechce, malo az 1, opakujem jedneho nahradnika.
|
Trifonov duch 8.4.2017 19:35
To je ChaosBordelAnarchia!!! Mam na to len jedno slovo FUUUUUUUUUUUUUUUUJ!!!!
|
Igor76 8.4.2017 19:46
Keď si človek pozrel zápas prvej ligy DAC-Slovan a uvedomí si akú mal slabú úroveň tento zápas, tak čo potom nižšie súťaže ako táto tretia liga? Keď sa niekto venuje futbalu od malička a trénuje, no neviem, mal by toho dosť ovládať, niekto prekopne bránu o 30 metrov z desiatich metrov a podobné kadejaké nedostatky, myslím si, že celkovo takej veľkej kvality niet aj inde, nielen v športe, tak to asi treba brať s rezervou aj celý tento náš futbal od prvej po neviem akú ligu, ja len poviem, pre mňa je to asi málo, čo sa tu produkuje od prvej až po neviem akú ligu. Ale tak čo už, beriem to reálne, že sa snažia, hrajú na čo majú, na viac asi nemajú, tak nech si hrajú, nič proti ním a nechcem ich kritizovať, nenávidieť, na druhej strane niečo zase vedia z futbalu, či je to málo alebo veľa, nech si každý vyhodnotí.
|
Vinco 8.4.2017 20:11
Ja si myslim, ze o hre Interu jasne svedci pocet divakov navstevujucich "domace" zapasy...150...to je uz na zamyslenie. Pre koho to robia ?!?
|
fanda 8.4.2017 23:09
Ked som pisal minule, ste sa mi smiali. A prislo este horsie. Ak sa niekto bude drzat a podporovat trenera, tak inter nepostupi. Pretoze nie je interak ako my. Robi veci naschval zle a iba nervy fanuskom. Takeho trenera by som ihned vyhodil byt vedenim. Nech zije Inter ale s inym trenerom!!!
|
|
2172) |
Blind |
|
|
 8.4.2017 15:46
...ďakujem vopred za online...INTER DO TOHO!...
eddie 8.4.2017 15:58
Ok 
|
|
2171) |
Dury |
|
|
 7.4.2017 22:27
Dovolím si aj ja pridať jednu zaujímavú tabuľku.
Zápasy v ktorých Inter dostal gól 2016/2017
Z V R P GV GO B
5 1 2 2 7:7 5
Z tejto tabuľky je jasné, že 80% zápasov, v ktorých dostaneme gól, tak stratíme body. Iba v Dunajskej Lužnej sme zápas zlomili, takže aj na psychike treba zapracovať. Ako by povedal Dusike: Vylepšime obranu, nech nám góla nedajú ;)
Inter do toho!
|
2170) |
Belo |
|
|
 6.4.2017 16:18
Tak, fasa!!  Autobus ide od Deda! Usetrim min.40km!  Dakujem!! Inak k pokecu dole, trening pred zapasom na trave supera,na Drienovej,je velmi dobry napad! Aj dva!
Fanušik65 6.4.2017 16:29
Treba si pozrieť harmonogram na oficialnej stránke, vždy ked hrajeme vonku na tráve tak trening je v piatok na Drieňovej.
|
belo 6.4.2017 19:37
Tak potom, vsjo vpariadku!  Pridame aj stvrtok! Ci....?
|
Fanušik65 7.4.2017 09:28
Pridať aj sobotu keď je zápas v nedeľu 
|
Harvey 7.4.2017 13:27
Ja by som im to dal vtedy cely tyzden, nech si zvyknu
|
Harvey 7.4.2017 13:29
Dufam ze autobus nam zastane aj na ZST Lamac ako naposledy (ak nie dojdeme na Patronku ;) )
|
Tomi 8.4.2017 10:31
Aj ja pôjdem z Lamača 
|
|
2169) |
ALEX |
|
|
 6.4.2017 09:38
Môžte tu vypisovať čo chceťe! Krtkosk má pravdu !
IPO.Interista 6.4.2017 11:11
Úplný súhlas s Krtkom. Ja nechápem čo tu od niektorých čítam, niekto kto tu napíše kritický príspevok je hneď napadnutý že frfle, boli tí ludia vobec v Ivanke (kde sme mohli po hrubých chybách už v polčase prehrávať 0:2 aj napriek našej velkej prevahe) alebo vo Vajnoroch? Kludne sa potlepkávajme po rameme a hovorme si "dobrí sme" 10 bodov zo 4 zápasov ale dokedy sa budeme potlepkávať? Dovtedy kým nebude mať Rohožník 5 bodový náskok? Lebo ja vám garantujem, že ak budeme opakovať výkony z Vajnor a Ivanky tak k tomu dojde a pritom vobec nechcem uprieť bojovnosť nsšim hráčom ale niečo treba zmeniť a to velmi rýchlo Rohožník na nás čakať nebude, Vajnory a Ivanka dva zápasy zo štyroch to už nie je náhoda, náhoda je jeden z desiatich a pre tých ktorí sledujú len výsledky a hra ich nezajíma a možno ani nechodia na zápas, poznám takých ak nebudú výsledky tak tí začnú ako prví nadávať pardón frflať.
|
fanúšik 6.4.2017 12:19
prosim ked pisete piste realne zhodnotenie. hrube chyby pozri si zaznam aka hruba chyba pri sanci ivanky v prvom polcase ten utocnik sa dostal k lopte ako slepe kura k zrnu a ty tu hned pises o hrubej chybe ako dalej pisajuci o pupkatych hracoch ivanky a bol tam jeden a ten aj vedel svoju postavu patricne vyuzit.
|
Mišo 6.4.2017 13:00
Podľa mňa, nikto nie je proti kritike, ale musí byť konkréta a vecná. Tu ide často krát len o také výkriky, ktoré sú navyše mimo reality. O tom, že chalani budú mať problém s prírodnou trávou, som písal už po prvom jarnom zápase vonku. Doma na umelej sú dominantný, lebo na nej aj trénujú, možno by nebolo od veci si pred zápasom u súpera zatrénovať na Drieňovej, aby sa hráči adaptovali. Vyššie je to spomenuté, keď budeme hrať vonku s Rohožníkom, tak to pri súčasných schopnostiach teamu asi nedáme. Vážne problémy budú aj s nejakým silnejším súperom. A to bude prúser. Ale po každom nevydarenom zápase by som hneď neodvolával trénera, lebo za to, že sa hrá na umelej tráve nenesie zodpovednosť len on, ide o nejakú klubovú filozofiu. A pri všetkej úcte k p. Barmošovi, teraz produkuje mužstvo ďaleko pohladnejší futbal, ako za jeho trénerskej éry.
|
Blind 6.4.2017 13:09
...pekné polemiky z oboch strán...
...pridám sa aj Ja...
...Ja nechám prehovoriť najprv štatistiky...dúfam, že som rátal ručne správne...
Štatistika po 19 kolách - INTER:
2016/2017 – 19 15 2 2 57:7 47 Bodov
2015/2016 – 19 10 6 3 43:13 36
2014/2015 – 19 7 6 6 24:23 27
Štatistika po 19 kolách - Rohožník:
2016/2017 – 19 15 2 2 60:13 47 Bodov
2015/2016 – 19 10 2 7 38:25 32
2014/2015 – 19 13 5 1 35:10 44
...nevyjadruje to kvalitu hry, ale vypovedá to mnoho...
...ale hádam to ide výsledkovo dobrým smerom (ako aj u Rohožníka...bohužiaľ)...
...v držaní lopty neexistuje štatistika, ale isto máme stúpajúcu tendenciu...vlastniť loptu znamená minimalizovať riziká inkasovaných gólov...takže zostáva odstrániť hrubé individuálne chyby a vylepšiť zakončenie a postup nám nemôže ujsť...
...u mňa dôveru tréner má...sú samozrejme veci, ktoré sa mi nepáčia u trénera...posielanie každých pol roka vždy iných hráčov z Trenčína tréner asi veľmi neovplyvní...v zásade, ale výsledky a aj dominantné držanie lopty šli hore a sú v trénerov prospech...občas to hráme pridlho do šírky, ale keď mužstvá betónujú z 9 hráčmi v poli ide to ťažko hocijakému mužstvu a nechcú hráči stratiť zbytočne loptu (zrejme trénerova filozofia)...
|
fanúšik 6.4.2017 13:40
ano aj mne niektore veci sa mi nepacia - zaloha vobec ale vobec nestriela , vsetky lopty od nich idu na utocnikov aj v ivanke boli moznosti z cca 20 m na strelu a nestrielali vsetko sa prihravalo , centrovalo. jedina strela elvis brvno ale to je malo. kochanovu slabucku strelu v prvom polcase ani nepocitam.
|
IPO.Interista 6.4.2017 14:02
fanúšik: vidím, že si moj príspevok vobec ale vobec nepochopil, použil si z neho tú najnepodstatnejšiu vetu preto bola v zátvorke, podstata bola úplne niekde inde, dobre skúsim to inak: Chceme postúpiť? Verím že áno. A naozaj si myslíme že ak budeme hrať ako v Ivanke a vo Vajnoroch tak postúpime? Sme v situácii keď musíme vyhrávať aj vonku a ak budeme hrať ako v Ivanke a vo Vajnoroch prídu zápasy v ktorých stratíme body a na postup možme zabudnúť, nemožeme kalkulovať s tým že Rohožník sa dostane z formy. A opakujem nehovorím o bojovnosti a chcení (ktoré sú nespochybnutelné) naších hráčov a ani o chybách v obrane.
Mišo: neviem či za ten výkrik považuješ aj moj príspevok, áno nenapísal som ani kde je problém a ani ako ho vyriešiť. O tom som ani písať nechcel, dostalo ma to ako sú tu niektorí z nás spokojní z našou hrou, pritom každý musí videť tú nemohúcnosť v útoku čo sa striel na bránu týka toto musíme velmi rýchlo vyriešiť a keď niekto nato upozorní zotrú ho tu slovami čo chceš však dobre hráme, budú to písať aj keď nepostúpime?
|
Mišo 6.4.2017 15:22
Nemyslel som konkrétne teba, s tvojím tvrdením o zlej hre vonku súhlasím, aj som to napísal. Skorej som myslel príspevky typu: nevydarí sa jeden zápas, tréner by mal odstúpiť, atď. Domáce zápasy zatiaľ celkom s prehľadom, problém je, keď hráme vonku a dôvody tu už boli podľa mňa pomenované dostatočne. Navyše, ja, alebo aj iný, ktorí sa snažia zachovať si chladnú hlavu a nechcú pomaly po každom zápase odvolávať trénera, alebo vypisovať, že sa nechce postúpiť, atď, je toho naozaj veľa a nebudem vypisovať ďalšie somariny, tak to neznamená, že sme spokojný s našou hrou. Ja som tiež za hru alá Dortmund v najlepšej ére Kloppa, rýchla, priamočiara, behavá hra, ale takúto hru nepreferuje tréner, asi nato nebudú ani hráči a nechce to ani majiteľ a naozaj nie je v mojej moci to zmeniť a ani nemám potrebu sa tu ventilovať, keď remizujeme, alebo vyhráme iba o jeden gól. A budem sklamaný, ak nepostúpime, ale tak isto budem fandiť Interu, aj keby sme nepostúpili.
|
fanúšik 6.4.2017 17:42
IPO aby sme sa chapali ,pises o rohozniku ze nemozme cakat ze sa dostane z formy ( mas to bez zatvorky kolko si videl zapasov na jar rohozniku, ze hovoris o ich forme , ziskali tolko bodov ako inter s tym ze sme mali tazsich superov . ano sme narocní vsetci na hru interu a chceli by sme vyhry bez problemov, treba si uvedomit ze vsetci opakujem vsetci sa proti interu chcu vytiahnut.muzstvo nie je zle ale mladi hraci este nemaju tolko skusenosti aby zapasy zvladali podla nasej predstavy bum bum a vyhravame 2-3 :0. pomozme im aj tym - nefrflat na nich aj ked to je to najlahsie, najjednoduchsie.
INTER DO TOHO.
|
IPO.Interista 6.4.2017 20:21
Mišo: s tou spokojnosťou som nemyslel teba inak súhlas.
fanúšik: tiež súhlas a kludne sa možem podpísať aj pod príspevok vyššie a k tomu Rohožníku, videl som ich túto sezónu len raz jasné z toho sa nedajú robiť závery ale pozri si ich bilanciu a pochopíš z čoho mám strach [ int.soccerway.com] ich výhry sú jednoznačnejšie moc priestoru na omyl nám nedávajú, máme bilanciu (82,4%) s ktorou by sme mali mať 7 bodový náskok a nemáme ani 1 bodový a horší vzájomný zápas 
|
Dury 7.4.2017 20:38
Pozrite si erikovu štatistiku:minulú sezónu by sme mali pred Jurom 9 bodový náskok. Zlepšili sme sa o takmer štyri výhry, bohužiaľ Rohoznik sa zlepšil ešte viac a preto je tu to nepochopiteľné napätie. Ak budeme výsledkovo pokračovať v trende, na konci sezóny budeme mať 74 bodov a to by som sa na to pozrel, aby sme nepostúpili. Inter do toho.
|
|
2168) |
interak |
|
|
 4.4.2017 11:05
Chlapci, prosim vas, co tu vyplakavate. Inter hra najkrajsi futbal od znovuvzniknutia, chalani makaju do poslednej minuty, maju techniku a aj vyhravaju. Take vydrete vitazstva ako v Ivanke sme mali aj za pana Barmosa ako trenera. Taky je futbal, neda sa vsetko vyhrat 6:0. To chcete aby hrali ako tie ostatne muzstva, nakopavat a cakat na nahodne odrazenie lopty? Frflat a odvolavat trenera po prvom polcase, to je take debilne, ze sa to tazko pocuva. Teraz musime vsetci drzat spolu a nie vypisovat hluposti. Inter do toho!!!!!
jaro 4.4.2017 11:34
tiez si myslim
|
fanusik inter 4.4.2017 11:35
Presne presne tak , moja rec ...., niektore výkriky pocas zapasu na odvolanie trenera a vymenu hracov lebo zle prihral boli ubohe... INTER DO TOHO !!!!
|
Harvey 4.4.2017 16:43
Neviem preco uz nevieme skocit do supera a do 10 minuty vyhravat a potom ho rozbit (ako napr. Rohoznik, posledny zapas Kadera 2 min gol a 8 min gol a bolo vymalovane). Proste malo strielame, vlacime loptu aj ked mozeme vystrelit a najradsej by sme to dali do prazdnej. Chyba mi chladnokrvnost P. Fedora...
- prvy zapas 15 minuta Kochan dovtedy sance a vlacime to az do brany ... potom to uz nastastie islo, ale tiez som nebol na 100% spokojny
- druhy zapas sice dame gol v 2. min. ale potom sa rozsypeme a uz nevieme dat druhy.
- Tomasov, gol v druhom polcase, ale uznam ze ten Neuer v brane a obrana nam to neulahcili...potom uz to islo
- Ivanka cely prvy polcas bola jedna puta strela na branu, malo dorazu pred branou...
|
Harvey 4.4.2017 16:44
Ale zase ako som napisal dole hlavne su body a mame 4 zapasy bilanciu 3-1-0
|
fanda 4.4.2017 22:41
Chlapci, robite si tu len hanbu vasimi vyjadreniami. Kazdy normalny, ked sa pozrie na hru interu, vie, ze je to jeden otras. Ako niekto moze stale obhajovat jeden otrasny vykon za druhym. Nehovorim konecny vysledok. Ved snazme sa byt aj sebakriticki a pozrime sa na to realnym pohladom a nie do zrkadla, ze zrkadielko kto hra najlepsi futbal v tretej lige. Hodnota hraca a fanusika musi byt aj o tom, ze pochvali tam kde treba ale aj pokarha, tam kde treba a myslim si, ze ruzovych okuliarov uz bolo dost. Alebo Vas to stale bavi nahovarat si nieco? Mna teda nie. Odporucam pozriet sa dalej okolo seba a zistite, ze vlak nam uz davno usiel, len vy stale cakate na stanici :(
|
jaro 5.4.2017 08:09
a co cakas, ze budeme hrat oku lahodiaci utocny futbal proti timu, ktory brani v 11tich na svojej polovici cely zapas este aj doma? nebud smiesny
|
Drak 5.4.2017 09:19
Páni, nezabúdajte, že to hlavne ŠPORT.
|
interak 5.4.2017 09:28
Fanda, ty si zrejme nikdy nerobil ziadny sport a jedine co ovladas, je frflat. Tak zacni chodit na Slovan, ten hra oku lahodiaci futbal a nechaj Inter nech hra tu nezazivnu hru. Ak zapas proti Tomasovu bola herna katastrofa, tak zrejme si ho cely presedel v krcme. Pozri si niekedy nasu extra ligu, ci ako sa to vola. Nuda ako fras a to je ten vlak, co tu pises?
|
Harvey 5.4.2017 13:05
V tejto lige sa oku lahodiaci futbal hrat neda lebo az na 4 muzstva vsetci hraju totalny Presovsky beton. Dokonca aj Tomasov hral totalny beton... a dovolim si povedat aj Rohoznik hral druhy polcas u nas totalny beton. Keby muzstva hrali ten Fandov krasny futbal tak od nas kazdy lapi 4:0, len skus sa prebit dopredu ked brana je uzavreta ako trezor. Vtedy musi prist rychle utoky po kridlach a centre na vysokych a hlavne standardky, alebo nakopavane lopty (a to krasny futbal nie je)
|
interak 5.4.2017 13:46
Harvey, mas pravdu, ze sa betonuje. Ale aj tak si myslim, ze Inter moze byt uspesny iba po zemi, na kridla a center po zemi, ulicky, ziadne nakopavacky a centre na hlavu. Kombinacne a rychlo, ale po zemi!! Da sa to, ved vacsinu golov dal Inter takto. Doma hra Inter oku lahodiaci futbal, vonku je to o terene. Hlavne klud, dame to :)
|
krtkosk 5.4.2017 23:02
Chlapci, nehnevajte sa, ale Ivanka s tými pupkatými futbalistami, aj keď sa postavia všetci do bránky, proste musíme s našimi ambíciami vyhrať polčas 3:0, aj na oračine... Ak sme vystrelili 3x na bránku za zápas, tak je niekde chyba a naozaj jediné čo môže tešiť sú 3 body, ktoré by mali byť povinnosťou a nie zadosťučinením. Tréner vie a všetci vieme, ako bude súper hrať, pravdou sú nezmyselné prihrávky obrany do šírky "trenčiansky štýl" zakiaľ sa súper stiahne a moment prekvapenia je fuč. Určite nemáme nezmyselne nakopávať lopty, ale máme hráčov na rýchle prihrávky po zemi, narážačky, kým sa pupkatý hráč Ivanky otočí, naše šidlo musí byť dva metre za ním, len to treba dobre hrať... Jasné, že odvolávať trénera teraz je nezmysel, nech si zje, čo si navaril, ale že už presluhuje túto sezónu, to je z tých výsledkov jasné. Žiadna dominancia, prevaha tak v držaní lopty, pritom si hráčov vyberal on do koncepcie, tak to je tá tragédia. Zachrániť ju môže len postup, ale ak príde silnejší súper a prehráme, tak už sú tu reči o malých skúsenostiach, o získavaní skúseností, o ťažkom súperovi, ak príde treťoligista, už sa nevieme presadiť, lebo betónuje... Kto nám vlastne vyhovuje? Presne ako píše Harvey, kedy už konečne rozbijeme súpera na začiatku a máme v polčase pokoj? Keď už máme loptu v držaní, tak buďme aspoň nebezpečný na tej našej "dobrej ceste" ale my v 1. polčase ak vystrelíme raz, aj to omylom v Ivanke, tak čo potom chceme hrať? Naozaj prínosom sú len body a tam to končí. Osobne neverím, že nám to vydrží a udržíme krok, držím palce, ale neverím, bár by som sa mýlil.... Nech žije INTER!!!
|
Vinco 5.4.2017 23:39
Krtosk, velmi dobry koment, podpisujem !
Slusny, triezvy, trefny.
A ver, ze mna ten predvadzany herny styl stve este viac, trpim, ale cusim a drzim palce.....sakra...
|
hakan 6.4.2017 09:28
Krtko, Ivanka mala pupkateho len jedneho obrancu, ale ten svoj pupok solidne vyuzival, najma proti Hrnkovi  To bol jednoducho zapas - blbec, kde sme nezvladli uvod a domaci potom chytili sebavedomie. Zakopali sa pred sestnastku a my sme len dobyjali ich branku. Tazko sa hra futbal, ked ho chce hrat len jedno muzstvo. V prvom polcase sme navyse stale hrali cez lavu stranu, kde bol uplne strateny Scavnicky a az ked ho vystriedal Akfir, tak to zacalo nejako na ihrisku vyzerat. Iste, lepsie sa hra ked dame rychlo gol alebo dva, ale ako bolo vidiet vo Vajnoroch, ani to nie je 100% zaruka uspechu. Hovorit ale, ze v Ivanke sme nedominovali, je dost scestne. Bohuzial, nevieme hrat na prirodnej trave a to je prekazkou prejavenia sa hernej dominancie do golov. Na umelke by Ivanka dostala nakladacku tak ako na jesen.
|
|
2167) |
Blind |
|
|
 3.4.2017 18:05
Mišo 3.4.2017 21:13
Hlavným problémom II. ligy, bolo jej rozšírenie na 24 teamov, ako keby sme boli v Anglicku. Vydupali si to dediny, kde sa chceli chváliť, že hrajú druhú ligu, ale od začiatku to bol jeden veľký nonsens. Teraz kluby len zberajú plody svojej práce. 18 účastníkov v celoslovenskej súťaži a koľko by ich aj dohralo, 16, možno 14. Jednoducho ide o článok na objednávku o čom svedčí aj fakt, že sa tam vyjadruje taký "odborník", ako Anton Jánoš.
|
Lineker 4.4.2017 17:14
Ano, strukturu lig budeme menit kazdy mesiac napr. podla potrieb a nalad majitelov a otazky preco nemaju ligy uroven...
|
Lineker 4.4.2017 17:16
err: vypadlo "a vznikaju..."
|
|
2166) |
dlhoročný interista |
|
|
 3.4.2017 15:14
1. Interistický systém hry je hotová katastrofa, za ktorú zodpovedá tréner z týchto dôvodov:
- obrancovia rozohrávajú dookola do strany do boku, zatiaľ sa súper stiahne pred vlastnú 16-tku, keďže hráči si nevedia prihrať, je výsledok útočenia katastrofálny.
2. Na poste stopéra máme hráča Šalátu, vraj reprezentanta, ktorý zavinil v posledných zápasoch niekoľko zlých prihrávok, z ktorých padli aj góly( Rohožník, Lužná, naposledy s Vajnorami. Ešteže máme dobrých brankárov, ktorí tieto kiksy, ale nie vždy dokážu zachrániť. Namiesto Šalatu má hrať Kraťo alebo niekto iný.
3. Čo trénujú naši hráči každý deň, keď nevedia strieľať spoza šestnástky, netrafia bránu a pod.
4. Zápas v Ivanke mohol byť problém zo psychologického hľadiska, keďže sme tam už tri roky nevyhrali.
ALEX 3.4.2017 16:53
Komentárom suhlasím !Chyba je určite aj v trénerovi, mal by sa vzdať funkcie pokial neni neskoro! Táto hra je aktuálná už 2 roky,nevedia si prihrať na 2 metre,čo robia na tréningoch ?Vedenie by už malo zareagovať !
|
Dury 3.4.2017 20:54
Za trénera hovoria výsledky. Momentálne sme na tom najlepšie v priebehu súťaže. Ak sa stretli filozofia s výsledkami, nie je dôvod na odstúpenie. Nie sme Trnava hádam. Za seba vravím: radšej tri krát utrpieť výhru ako tri krát remíza po peknej hre. Tento rok je cieľ jasný. Inter do toho!
|
Mišo 3.4.2017 21:19
Odvolať trénera 1. teamu, na začiatku poslednej tretiny súťaže, sa nedá nazvať inak, ako skok do tmy.  Ale šak, keď to spravili v Plzni, môže si dovoliť aj Inter.
|
Harvey 4.4.2017 16:28
Bilancia po 4 zapasoch 3 vyhry a jedna remiza a vy chcete odvolat trenera? To by mohol trenera rovno odvolat aj Rohoznik kedze maju rovnaku bilanciu...
|
|
2165) |
Tomi |
|
|
 2.4.2017 21:36
eddie 2.4.2017 21:39
Ďakujeme 
|
krtkosk 5.4.2017 23:14
Tak náš ól nebol ofsajd, som sa rozhodol po dokonalom zhliadnutí videozáznamu  a to na konci ofsajd zase bol, lebo prihrávka išla podľa mňa dopredu. Takže všetko naporádku ;)
|
Harvey 6.4.2017 09:29
No vidis a ja tvrdim pravy opak, gol ofsajd bol, lebo ked ma nas hrac loptu na kopacke tak Vlckova hlava je za obrancami na zabere (ale ako som povedal, volnym okom nemas sancu to vidiet) a Ayub v ofsajde nebol...
|
|