|
Meno |
Príspevok |
1998) |
Belo |
|
|
 25.11.2016 15:53
Bohynu,ale ste sa rozkecali! A na turnaj do Rakuska ide niekto? Ci?
|
1997) |
Mišo |
|
|
 25.11.2016 14:57
A areál bývalého BCT by sa nedal zveľadiť?
Už to asi niekoho napadlo, či niekto nevie, aká tam je prekážka. Areál patrí mestskej časti nové mesto predpokladám.
Wizkid 26.11.2016 11:49
Nové Mesto podporuje tento klub a preto sa to volá Novomestký športový klub NMŠK 1922 (bývalé BCT)
|
|
1996) |
Tomi |
|
|
 25.11.2016 09:38
Ľudia, veď nešpekulujte, ešte to ihrisko v Stupave nie je ani dokončené, skolaudované. Naozaj sa teraz nevie. Názor fanúšikov ste vyjadrili, teraz vám nikto nepovie, kde budeme hrať na jar, pýtajte sa vo februári.
Harvey 25.11.2016 09:42
Pre mna za mna mozeme aj v Stupave, mam to blizsie ako do Petrzalky ci Ruzinova. Kazdopadne viem ze sa vedenie rozhodne spravne aj s prihliadnutim na komenty fanusikov.
|
Fanušik65 25.11.2016 09:46
Tomi máš pravdu do začiatku jarnej časti chýba viac ako 3 mesiace, my sme len vyjadrili náš názor že v Stupave hrať zápasy by sa nám nepáčilo.Toť všetko. NECH ŽIJE INTER!!! 
|
najvernejší fanušik 28.11.2016 23:41
Tomi máš veľkú pravdu. To nieje jedno či dochádzate za futbalom vramci Bratislavy myslím tým či ste chodili na drieňovú, do petržalky alebo budeme chodiť do stupavy.
Stupava bude treníngové centrum ale iba v prípade, že v Ba nenájdeme žiadne ihrisko sa budú hrávať zápasy v stupave.
|
|
1995) |
optimista |
|
|
Vy tu všetci píšete a rozoberáte či máme štadión na 2. ligu. Sme síce prvý v tabuľke, ale len v polovici. Na konci môžete byť generáli a riešiť. Akonáhle budú prehraté 2-3 zápasy tak aj spolupráca s AST opadne a potom všetci riešme...opäť 3.liga??? Alebo sa ozaj dostaneme. Máme na to káder dohrať ligu iba s víťazstvami? Bodaj by, ale...aj minulý rok ste sa všetci videli v 2. lige a???
Fanušik65 25.11.2016 08:26
Keď si pozorne prečítaš príspevky na začiatku tak tu sa nejedná o 2.ligu to je budúcnosť ale hlavne ide o to kde sa budú hrať jarné zápasy 3.ligy. A jedna z alternatív je aj Stupava, kde malo byť len treningové centrum. O to teraz ide. INTER DO TOHO !!!
|
optimista 25.11.2016 08:47
 kopirovany text hned pod mojim príspevkom a pise sa o 2 lige a to ked sa cita dalej vsetka diskusia tak tam vsetci 2.liga,2.liga :
pekne prispevky ale jedna podstatne vec : postupit chceme do druhej ligy kde pytam sa do predu chceme hrat druhu ligu. v stupave nie je to mimo bratislavy ani ja s tym nesuhlasim[
|
Fanušik65 25.11.2016 08:54
Správne, je nás viac čo so Stupavou nesúhlasíme ani aby sme tam hrali jarné zápasy 3. ligy.
|
Fanušik65 25.11.2016 09:10
Ešte by som sa chcel vyjadriť k možnostiam ihrisk v BA : pasienky, ako náhle sa dostavia národný štadion budú sa búrať/obchodné centrum?/ Rapid, pochybujem že by nám ho slovan prepustil, ŠKP vyzerá to nepriechodné tak že zostáva petržalka alebo Stupava.Nepočítam školské ihrisko Drieňová.
|
Harvey 28.11.2016 15:11
Ty si bol niekedy teraz v Poluse? Naco by tam stavali nove obchodne centrum ked vedla je poloprazdny Polus a tri zastavky odtial je central... je to zona na Sport, tak ked uz tak tam moze postavit len bowlingove centrum, ktore je v tej lokalite taktiez, takze neviem co by tam staval... jedine ze bytovky a polyfunkcne kraviny...
|
Fanušik65 29.11.2016 11:03
Možno tam budú bytovky a pod. preto som tam dal otáznik ale to čo tam postavia so športom nebude mať nič spoločné. Žiadna športová zóna, dopadne to ako ihrisko Štart.
|
|
1994) |
fanusik interu |
|
|
 25.11.2016 07:03
pekne prispevky ale jedna podstatne vec : postupit chceme do druhej ligy kde pytam sa do predu chceme hrat druhu ligu. v stupave nie je to mimo bratislavy ani ja s tym nesuhlasim. ake su moznosti v bratislave - pasienky, skp a rapid. je este nejaky stadion ktory splna podmienky na druhu ligu. podla prispevku ktory na stranke bol pisany ani petrzalsky stadion nesplna podmienky na druhu ligu.
Podme inter !!!!!
Fanušik65 25.11.2016 07:22
Tu sú požiadavky na 2.ligu :
[ www.ssfz.sk]
Ktoré podmienky petržalský štadion nesplňa , podľa mňa všetky.Dala by sa tam zatiaľ hrať 2.liga.INTER DO TOHO 
|
fanusik inter 25.11.2016 07:38
len posielam prispevok ohladne petrzalskeho stadionu :
jm 22.10.2016 12:40
Dnes nejdem na zápas do susedného Pezinka, skriabe ma z roboty v krku, tak píšem knihu a sem. Dobre ste veru niektorí nastvali hlavného akcionára, keď sem musel napísať. K veci, plány ako to vidím ja:
- onedlho bude hotové tréningové centrum pre dorast a mužov v Stupave. Umelá tráva ako na MC Sklodowskej, dlhšie trávnaté ihrisko a pomocná malá trávnatá plocha. Následne výstavba zázemia, kabíny, rehabilitácia, ubytovanie. Tu sa hrávať nebude, len tréningy.
- žiaci a prípravky na Drienovej, Metodovej, Ekonóme ... tak ako doteraz
- do druhej ligy ideme, kde budeme hrávať zápasy je otázne, MC Sklodowskej nespĺňa parametre kvôli malej kapacite hľadiska. Riešime, ŠKP je jedna z možností...
- spolupráca s majiteľom AST sa postupne prehlbuje, viac napísať nemôžem
- a trpezlivou prácou a tichým lobbingom získavame pozície a predpoklady na lepšie a ďalšie možnosti ale o tom pssst
|
Harvey 25.11.2016 08:00
kapacita ma byt minimalne 600 sedadiel z toho 180 krytych !!! myslim ze tu by problem asi nebol...
|
Fanušik65 25.11.2016 08:01
citujem vyhlášku :Minimálna kapacita štadióna je 600 miest na sedenie. Sedadlá musia byť pripevnené pevne k podkladu. Počet miest na sedenie je 700 tak ja tam nevidím malú kapacitu.
|
Harvey 25.11.2016 08:02
A na Stupavu na 2. ligu zabudni, tam nie je mozne aby spravili 600 sedadiel, aj ked sedenie tam je, ale tipujem ze by museli dat nove sedadla...
|
Harvey 25.11.2016 08:15
No opravujem, bolo by to tam mozne... su tam 4 rady po cca 30 sedadiel a dve tribuny, cize kryte by dokazali spravit 180 uz teraz, a nasiel som toto, neviem kolko to stoji, ale da sa spravit na mieru...
[ www.maxisports.sk]
|
|
1993) |
Blind |
|
|
 24.11.2016 06:46
[ www.fksnv.sk]
...ako fajn rozhovor, až na to slovo "fúzia"...žiadna "fúzia" nenastala, ale podpísala sa tzv. vzájomná spolupráca...slovo fúzia znamená splynutie, spojenie alebo zlúčenie a nič také sa neudialo...treba vážiť slová Baldy, držím palce k postupu  ...
jaro 24.11.2016 08:20
haha inac kukam ze sa tvari rovnako v drese snv ako aj v zltociernom 
|
|
1992) |
Tomi |
|
|
 23.11.2016 19:20
Takže aktuálny stav ihriska v Stupave je taký, že by sa mala dokončiť pokládka podkladu (tej čiernej peny) a hneď na to sa položí umelá tráva. Chce sa to stihnúť v prvý decembrový týždeň. Vyskytli sa nejaké problémy (s technikou, krádež káblov, ...). Začiatkom decembra má z Česka prísť poschodová modulová jednotka, ktorá sa položí k tráve, bude obsahovať viacero šatní, priestory pre rozhodcov, zasadačku a ubytovňu pre hráčov mimo BA.
Tak snáď už pôjde všetko hladko
Tomi 23.11.2016 19:22
A je tam vybudovaný 100-metrový vrt pre vodu a špičkový zavlažovací systém. 
|
fanušik 23.11.2016 21:11
To je pekne, ale keď si dáme veci do súvislosti-
,,viacero šatní, priestory pre rozhodcov, zasadačku a ubytovňu pre hráčov mimo BA"
, je jasne že od jari budeme hrávať v Stupave :(
|
Tomi 24.11.2016 08:20
Bude tam prebiehať celý tréningový proces mužov a dorastu, šatne tam musia byť, myslím, že aj zasadačka, ak si chcú niečo povedať. Teraz tí hráči bývajú v Borinke. Tým nechcem povedať, že Stupava nie je vo výbere alternatív pre jar, ale veď čisté ihrisko bez zázemia tam nemohlo byť, nie?
|
jaro 24.11.2016 08:45
no do stupavy chodit na futbal urcite nebudem :( mimochodom, teraz uz je to jedna z alternativ, este nedavno sa tu pisalo, ze uuuurcite sa tam hrat nebude liga .. ach jaj
|
Fanušik65 24.11.2016 09:18
Do Stupavy chodiť nebudem ani ja, Inter je aj bol Bratislavský klub a mal by zápasy hrávať v Blave. Hlavne že nás uisťovali že Stupava bude len na trenovanie a zrazu je to alternatíva pre jarné zápasy.Myslím si že tých 8 zápasov by sa mohlo odohrať aj v Petržalke a potom sa uvidí.
|
interista 24.11.2016 10:27
Naprosto súhlasím. Opakovala by sa história z roku 2009 sťahovanie do Senice, teraz to isté do Stupavy, bol by to zánik Interu. Stačí si porovnať trebárs keď Petržalku vyhodili z Petržalky a hrávala na Pasienkoch a na Rapide, chodilo tam máličko ľudí. Takisto na Slovan, ktorý už nehráva na Tehelnom poli, ale na našich pasienkoch, nechodí tam už takmer nikto.
|
Blind 24.11.2016 10:55
...súhlasím...do Stupavy nejdem ani Ja...to by ho BA musela pohltiť, ale aj to neprehltnem...neverím, že v Stupave budeme hrať...tak ako interista napísal o Petržalke a Slovane dopadne to takisto s návštevnosťou aj u nás...budú chodiť len rodičia detí a vedenie a "pár" odvážlivcov si myslím...
|
interista 24.11.2016 11:18
Ešte by som dodal, pre 2-3 rokmi, keď sme stavali šatne na Drieňovej a nestihli sa do začiatku jarnej časti, hrali sme prvé dve jarné kolá domáce zápasy v Stupave a bolo tam cca 70 ľudí.
|
Miso 24.11.2016 13:03
Uvidím akým smerom sa to bude vyvíjať, ale keď sa na celú situácii pozrieme na základe známych faktov, tak nikto nemôže povedať, že by nastala ohľadom Stupavy zo strany fanúšikov nejaká ničím nepodložená hystéria. Ako sa to tu často predtým dialo, ohľadom aj iných vecí, nebudem už teraz menovať konkrétne. Jednoducho už aj slepý musí vidieť, že ide o serióznu altrenatívu v prípade postupu do druhej ligy. Pokiaľ ide o návštevnosť mimo domovského štadióna, tak Petržalka mala v 2. lige na Rapide vcelku pekné návštevy, často krát cez 1000 ľudí. To je na slovenské pomery v druhej lige slušné číslo. A bohužiaľ teraz už aj na 1. ligu ide o slušné číslo.
|
Harvey 24.11.2016 13:52
Uz som to vravel na futbale a vravim opat. Vsetky velke kluby sa stahuju do periferii a Stupava bude za par rokov predmestie Bratislavy. Niektori picuju ze sa musia trepat za futbalom, do Ruzinova ci Petrzalky, pre niektorych je zase dialka Stupava. Ano nie je to Bratislava a to je jediny dovod, preco by to malo ostat ako treningove centrum. Ja som ale aj za to aby sa hladala vhodna alternativa v ramci Bratislavy, kde sa mi javi stadion v Petrzalke ako najlepsie riesenie... otazne je ako dlho sa bude majitelom platit za zapasy na nom...
|
interista 24.11.2016 13:52
to Mišo- hej akurát že Rapid štadión je normálne v Bratislave a Stupava nemá s Bratislavou nič spoločné. Druhá liga je jedna vec, druhá vec je, že hrozí, že sa aj táto dedinská tretia liga, ktorá sa môže hrať na Drieňovej, alebo na inej podobnej ,,lúke" má hrať mimo Blavy v Stupave. Do Petržalky chodilo do 300 ľudí, do Stupavy bude chodiť možno 70( a to z fanúšikov nikto), už sme si to vyskúšali ako som písal v predchádzajúcom príspevku.
Ja aj ostatní fandíme bratislavskému Interu, nie stupavskému.
|
Trifonov duch 25.11.2016 03:40
Ta kradez kablov je predsa jasna zalezitost a nasim Catanim z DS lahko vyriesitelna. Kmotrik predsa zacal pre BK stavat novy stadiooooooooooon!!! Tam sa kazdy matros zide. ...ci?... 
|
Miso 25.11.2016 08:50
Nikdy nevieš kde ušetríš.
|
|
1991) |
Belo |
|
|
 22.11.2016 17:32
Chysta sa niekto na turnaj do Rakuska? 3.12 2016 zaciatok, 13:00,predpokladany zaciatok finale 19:15 Nooo? Samo,okrem futbalistov a vedenia!
|
1990) |
jaro |
|
|
 22.11.2016 16:36
[ www.fkinterbratislava.sk]
rozhovor s Vojtom a kukam, ze sa nam stranka vynovuje, aj nejaky fanshop je konecne v priprave, ze by sa dali v blizkej dobe aj dresy kupit? :)
Blind 22.11.2016 17:03
...ako nechcem byť nevďačný, ale tešil som sa na DLHŠÍ rozhovor  ...ale aj tak vďaka  ...
|
|
1989) |
mato |
|
|
 20.11.2016 15:25
Mišo 20.11.2016 20:39

|
belo 21.11.2016 09:23
Hlavne ta styrka!!Vcera zasa bola zabava na Pasienkoch!  Ked sa dari,tak sa dari! 
|
Miso 21.11.2016 12:20
To je fakt Orbán?
|
Mišo 22.11.2016 16:03
Dobré prasátka sa tam zišli. Ktovie kto je jednotka.
|
Lineker 22.11.2016 22:04
Uplne jedno kto jednotka, takato foto by mala byt z Ilavy alebo Lea...
|
|
1988) |
Blind |
|
|
 19.11.2016 22:53
...Sv. Jur - Žilina B 0-1...98(!!!!!!!) divákov  ...a už posledný...pekne si robia hanbu...
Fanúšik tt 20.11.2016 08:41
Ja si myslím že to nieje hamba ,či skončia siedmy alebo posledný to je jedno ale zahrali si druhú ligu.Hamba bude v júni ked mi nepostúpime.
|
Blind 20.11.2016 22:39
...nešlo mi hlavne o výsledok, ale o počet divákov...veď ako píšeš, je to predsa II.liga...
|
Miso 21.11.2016 12:24
Často krát chodí na slabšie ligu, keď sa vyhráva a mužstvo je vysoko v tabuľke, viac ľudí, ako na lepšiu ligu, kedy sa nedarí. A Jur v poslednej dobe utŕžil niekoľko debaklov, málo koho baví pozerať sa, ako jeho mančaft dostáva na prdel.
|
Fanúšik tt 21.11.2016 19:30
Slovan vyhráva aj s pomocou SFZ v 1.lige a nechodí tam aj tak nikto.
|
|
1987) |
eddie® |
|
|
 18.11.2016 15:55
Dnes som sa vybral do Stupavy, aby som si osobne pozrel rekonštrukciu štadióna a zároveň pre vás vyhotovil nejaké foto zo Stupavského areálu. Ako uvidíte na fotkách práce prebiehajú, no roboty je ešte viac než dosť.
Stupavský areál - fotodokumentácia 18.11.2016:
[ sk.fotoalbum.eu]
Tomi 18.11.2016 20:10
No tak akosi sa to spomalilo... snáď to do konca roka stihnú. 
|
Lineker 18.11.2016 22:51
hm, klasik povie 'roboty ako na kostole' aj ked pomalsie ale radsej poriadne...
|
|
1986) |
Fanušik |
|
|
 16.11.2016 13:39
Už sa vie kde bude Inter hrávať svoje domáce zápasy na jar ? V nedeľu doobeda na Drieňovej alebo v sobotu v Petržalke
Drak 16.11.2016 16:25
Myslím si, že v Stupave. Uvidíme.
|
Drak 16.11.2016 16:26
Myslím si, že v Stupave. Uvidíme.
|
Fanušik 16.11.2016 16:31
V Stupave budú len trénovať, ale hrať určite nie.
|
belo 16.11.2016 17:21
Nerobte paniku! Hrat sa bude na Drienovej,ak bude trava v poriadku!Ak nie ,sa uvidi!  Ale v Stupave ,nyje!
|
interista 16.11.2016 20:23
Ja dúfam že v BA ostaneme. Najlepšie by bolo v Petržalke, tam bolo dobre, pekná tribúna, bufet super, konečne sme boli po dlhých rokoch na domácom zápase na ,,štadióne" ak nerátame pol roka na škp. ŠKP je vraj úplne pase, Drieňová bude skôr pre mládež. Čiže buď Petržalka alebo Stupava. Len mám obavy, že už aj všetky prípraváky budeme hrať v Stupave.
Najväčšia halúz je v tom, že každý tvrdí niečo iné.
|
Fanušik 17.11.2016 09:31
Nikto nerobí paniku ani netvrdí nič konkrétneho, to sú len úvahy.Ja osobne si tiež myslím že sa bude hrať v Petržalke, je to pekný štadion.Všetky prípravné zápasy sa hrajú v Stupave veď je to napísané na oficialnej stránke interu.Tak že INTER DO TOHO!!! 
|
Blind 17.11.2016 10:00
...vďaka terénu vyhrávame "doma" v Petržalke s "betonármi"...na Drieňovej zvykneme zakopnúť kvôli terénu...Ja som ZA FCP, veď sme na prvom mieste tak načo to meniť...
|
krtkosk 17.11.2016 11:45
Máte vy problémy takto v novembri, čo bude koncom marca... Treba dožiť  a belo má pravdu 
|
Mišo 17.11.2016 15:07
Aby to tu žilo. Treba z času načas niečo napísať. 
|
Timo 18.11.2016 12:17
Mna by zaujimalo kde budeme hrat MZ v rocniku 2020/2021, napr.!?...
|
Timo 18.11.2016 19:52
Dusike, myslim si, ze Pasienky uz nie su nase, zial, a mam aj taky pocit, ze uz ani nebudu.
Samozrejme moj prispevok bol skor komicky, nez vazny, nakolko co sa tu uz za blbosti vypisuju....
|
Fanusik 19.11.2016 23:10
Zevraj budeme hravat na jar na starych dobrych Pasienkoch. A od noveho roka po jeseni sa premenuvavame SK Slovanointer Bratislava. Nech sa nam dari. Inter do toho!
|
belo 20.11.2016 10:16
Dobra provokacia! 
|
|
1985) |
mato |
|
|
 11.11.2016 15:46
Mišo 12.11.2016 13:31
Možno a 3 ligu, na druhú ani náhodou.
|
|
1984) |
Blind |
|
|
 11.11.2016 09:36
krtkosk 15.11.2016 19:17
Skvelý článok, veľa vysvetľuje. Bol som na Žilina - Trnava 7:0, niečo neskutočné...
Mali by sme niečo odkukať... na 8 rokov dopredu, mohlo by sa nám to zísť...
|
belo 16.11.2016 17:43
Naa,sak,  Gula sa to naucil na Interi!
|
|
1983) |
jaro |
|
|
 9.11.2016 17:35
14.1.2017 o 14:30 v Stupave derby so Slovanom ;)
krtkosk 9.11.2016 22:49
Ja len pripomínam, že tu:
[ sfz.futbalnet.sk]
hral "slávny" Slovan proti mojim kamarátom, brankár mi robil radiátory v dome, všetci makajú od šiestej ráno, aby mohli ísť o tretej na tréning 3-4x do týždňa a uhrali krásnych 0:0 polčas a to Slovan nenastúpil v nejakej biednej zostave. Takže hrať sa proti nim určite dá a nemusíme prehrať 0:8 a spraviť hanbu... Slovenské ďarmoty hrajú len 4. ligu...
|
jaro 10.11.2016 08:31
no naposledy sme dostali 6:0, tak hadam aspon gol uz dame :)
|
Blind 10.11.2016 13:31
...doplním...
ŠK Slovan Bratislava futbal (I.liga 3.miesto, B-čko: II.liga 9.miesto)
FK Inter Bratislava – Neusiedel (Regionalliga/žeby III.liga???, 13.miesto)
FK Inter Bratislava – S. Margareten (Burgenlandliga/žeby IV.liga  , 9.miesto)
Parndorf – FK Inter Bratislava (Regionalliga/žeby III.liga???, 6.miesto)
FK Inter Bratislava – Sereď (II.liga, 2.miesto)
FK Inter Bratislava – FCP Petržalka (IV.liga, 1.miesto)
FK Inter Bratislava – KFC Komárno (III.liga Západ, 1.miesto)
FK Inter Bratislava – MŠK Púchov (III.liga Západ, 2.miesto)
FK Inter Bratislava – Nemšová (III.liga Západ, 16.miesto)
FK Inter Bratislava – Hédervár (IV.liga, 10.miesto)
...je to celkom pestré...Slovan, Sereď, Komárno a Púchov to bude ťažké meranie síl...Nemšová to je B-čko Trenčína...Rakúsko bude niečo na spôsob "inej futbalovej kultúry"...Maďari budú asi poslabší na doladenie formy pred jarnou časťou...ach áno Petržalka bude tiež zaujímavá a dúfam, že sa o rok v súťaži nestretneme...  ...
|
|
1982) |
mato |
|
|
 9.11.2016 13:38
jaro 9.11.2016 15:00

|
Harvey 9.11.2016 16:48
Je tam aj rozhovor s oboma kapitanmi. Treba si precitat aj to. Inter do toho !!!
|
Blind 9.11.2016 17:01
...páči sa mi odpoveď: "Každý tím chce v prestupových obdobiach získať nejaký nový impulz do celého diania a máme to v pláne aj my..."...keďže Sokol odišiel, tak minimálne namiesto neho určite treba náhradu...
...stačilo by jedného (či dvoch) futbalovo zrelého, fyzicky vysokého a silného strednopoliara do ofenzívnej činnosti s tvrdou strelou spoza 16-ky...je to môj subjektívny nápad/názor  ...žeby sme "ukecali" Kaderu?  (na ňom totiž stojí celá ofenzívna hra Rohožníka)...7-ka z DNV je celkom šikovný a kondične vytrvalý hráč, ale každopádne DRŽÍM PALCE TRÉNEROVI a vedeniu nech sa im dobrý prestup podarí...
...INTERU SOM NAVŽDY VERNÝ!...odkedy sme vyhrali v Ružomberku Slovenský Superpohár nad Slovanom  ...predtým som hľadal, ktorý klub ma "chytí za srdce"...INTEEEEEER!...
|
|
1981) |
mato |
|
|
 7.11.2016 21:20
Blind 8.11.2016 17:05
...ako kukám súperova 6-ka nám zápas "vybavila"  ...vybavil nám obe 11-ky  ...pri prvej ŽK dostal pri druhej zasa nie?  ...to už je ako možné?...no našťastie nás to trápiť nemusí, iba ich najbližšieho súpera...už chýba len video z Malaciek k úplnosti...
|
Blind 8.11.2016 17:11
...ešte jeden postreh...1 gól rozhodol, že sme "jesenný majstri" to vieme...ale viete, že 1 gól zase u Sv. Jura rozhodlo, že nie sú napokon posledné v II.lige...vyzerá, že medzi II.ZS a III.BA ligou je teda naozaj "dosť slušný" rozdiel...
|
krtkosk 8.11.2016 23:24
Jur ma prekvapil už tým, že tam vôbec nejaké body získal. Boli sme zhruba na rovnakej úrovni a nebolo to ktovie čo... a ktovie čo to nie je ani dnes. Kto chce hrať druhú ligu dôstojne, musí to tu biť ako kedysi Lužná, tá potom hrala v pohode aj vyššie. Máme sa kde zlepšovať... Nech žije INTER!!!
|
|
1980) |
Lineker |
|
|
 7.11.2016 16:18
Ak je tu niekde Matter poprosim o zhodnotenie jesene a pohlad, vdaka
Krtko ty nemusis, ty pises 'furt'
Lineker 8.11.2016 16:09
Neberiem, vazne ma zaujima tvoje hodnotenie, napr zaujimavo to spravil eddie a clovek moze aspon porovnat, vdaka
A kludne pis, aj ked to akoze bude niekomu vadit, kto chce precita, kto nechce neprecita, ono kazdy prispevok, aj ten negativny, ma cosi 'do seba'...
|
Vinco 8.11.2016 18:53
Ja si myslim ( dufam teda, ze sa mylim ), ze ta Matterova reakcia nevesti nic dobre.
|
Lineker 8.11.2016 21:08
Vinco sice nerozumiem o com pises ale ok 
|
krtkosk 8.11.2016 23:30
všetko je na porádku, ako má byť, len Linekerovi furt niečo chýba 
|
|
1979) |
Mišo |
|
|
 7.11.2016 08:20
V súvislosti s debaklom Trnavy malá spomienka na rekord, ktorý ešte stále drží Inter. [ sport.sme.sk]
|