|
|
| Meno |
Príspevok |
| 2094) |
Tomi |
|
|
 24.2.2017 14:40
Našiel by sa medzi interistami niekto, kto by bol ochotný robiť livestream zo zápasov? T.j. že napr. gól by bol hneď na webe? Zariadenie samozrejme zabezpečí klub.
Vic info na [url]erika.sarudi@fkinterbratislava.sk[/url]
Taktiež sa môžete hlásiť ak by vás bavilo robiť hlásateľa
Lineker 24.2.2017 18:55
ad hlas: Tonyy uz nebude? 
|
Tomi 24.2.2017 21:18
Vraj nie
|
eddie® 26.2.2017 09:28
Ten livestream by som aj dal.
|
|
| 2093) |
frntsk |
|
|
 22.2.2017 13:26
belo 22.2.2017 18:53
Prostrednik!
|
|
| 2092) |
Lineker |
|
|
 21.2.2017 16:20
jm vela zdravia, menej tlaku a za mna skoda...
Harvey 21.2.2017 16:26
Aspon bude mat jm viac casu na Inter ked odisiel z SaS
|
Mišo 21.2.2017 21:56
Nevadí, ja si myslím, že dobre zrobil.
|
krtkosk 22.2.2017 00:56
Jasné že dobre zrobil a dnes na STV ho ukazovali v červenej kravate, je to jasné, ide do Smeru  potom s Kolesíkom spoja zase basketbal s futbalom 
|
jm 22.2.2017 01:47
;)
|
Harvey 22.2.2017 10:42
Cervenu kravatu  jm nepotrebujes pozicat moju zltociernu? :) Ale zase aj Ficko nosi zltociernu ;)
|
Miso 22.2.2017 12:57
Žeby bol Fico latentný interista?
|
fanusik inter 22.2.2017 13:07
fico vziadnom pripade nie a nie a jm by sa mohol vratit na poziciu v interi kde bol a odisiel koli politickej aktivite aspon tak to bolo prezentovane preco opustil poziciu prezidenta o.z.
|
belo 22.2.2017 18:55
No to by uz stacilo! Hrame futbal a nie gulicky! 
|
|
| 2091) |
Harvey |
|
|
 21.2.2017 16:16
Nasi strelci zatial v priprave:
Sulc Hrnko 5 golov
Afkir, Fedor 2 goly
Smehil, Petras a Kaman 1 gol
jeden vlastenec ;)
Cize dokopy 7 zapasov a v nich 18 golov, co zase nie je take zle... Horsie je kolko sme fasli 25...
|
| 2090) |
Harvey |
|
|
 20.2.2017 16:30
Caute co je s Vlcekom, vidim ze ma napisane ze na Malte mal byt az do 30.06.2017 s tym ze 08.02.2017 mu tam ukoncili hostovanie ale nevidim ze by tam mal napisane nieco ze Inter... tak len ci je u nas a podobne lebo nehrava v priprave.
Harvey 20.2.2017 16:40
Odpisali mi ze Vlcak je zraneny, takze je u nas. Dufam ze pred ligou sa da dokopy. Kazdopadne s tymi posilami co dosli to vyzera ok, len treba premienat sance...
|
eddie® 20.2.2017 17:58
Tak tak Harvey, už som chcel písať, že sa minulú sezónu zaskvel hattrickom do siete Rohožníka pri víťazstve 5:0 na jeho pôjde. Rovnaký výsledok by sme túto sezónu uvítali všetci. Pomýlil som si ho s Benesom (nie tým 5-7 miliónovým  ), hoci aj Vlček v tom zápase hral, dokonca celý zápas. Nuž pripomeňme si toto skvelé víťazstvo a zopakujme ho aj túto sezónu!: [ www.youtube.com]
|
|
| 2089) |
Blind |
|
|
 19.2.2017 22:26
David 19.2.2017 23:35
a čo je na tom? ked im to sponzor zacvaka nech si idu aj na dva sustredenia.
|
Blind 20.2.2017 09:59
...David snažíš sa uhádnuť moje myšlienky  ...dal som to sem ako raritu a nie ako kritiku kohokoľvek...zahraničný zájazd ešte nezaručuje úspech...ale od majiteľa je to pekný počin, že im dopraje...celkom im závidím 😁...nech sa im darí, kým ich nestretneme 😉...
|
fanúšik interu 20.2.2017 19:00
tych rarit je viac : napr. Vydrany hraju 5.ligu minuly rok sme u nich hrali pohar boli v ramci zimnej pripravy na sustredeni v Slovinsku.peniaze nedavaju do mladeze tak potom to ide aj takto.na postup do 4.ligy ani nepomyslaju.
|
|
| 2088) |
David |
|
|
 19.2.2017 12:14
FINÁLE SLOVENSKÉHO POHÁRA V BASKETBALE!!!
INTER BRATISLAVA vs. KOŠICE
15:00 HANT ARÉNA cena 5 eur. priďte okolo 15:35 cez polčas komu to je veľa a vstupne nemusite platiť. Hlavne nech nás tam je čo najviac Interistov.Fanúšikovia Interu poďme im tam spraviť peklo!
Fanusik 19.2.2017 16:57
85:95 !!!
|
|
| 2087) |
Tomi |
|
|
 18.2.2017 19:52
Dury 18.2.2017 22:01
Opäť šancí na tri zápasy. V lige treba viac strieľať. Inak sa mi to zatiaľ veľmi páči, začína To mať hlavu aj pätu. Inter do toho!
|
Harvey 18.2.2017 22:07
Mali by sme trenovat strelbu, take sance a nic z toho.
|
IPO.Interista 19.2.2017 11:20
Podla toho čo sem Tomi dal,
FK INTER
góly: 1
strely na bránu: 7
strely mimo: 5
zaujímalo by ma držanie lopty, či to bol vyrovnaný zápas.
Púchov
3.liga západ, 2.miesto 18 12-4-2 38:11(+27) 40(74%) (my v našej súťaži 82%), 2 body za 1.Komárnom, 1 bod pred 3.Lednícke Rovné, posl. 5 ligových zápasov 4-0-1 15:4, takže súper kvalitný, podla všetkého by mal za nich hrať nejaký Lukáš Luhový 21r. neviete o tom niečo?
|
Fanúšik tt 19.2.2017 13:23
Držanie lopty bolo 55-45 pre Inter
|
belo 19.2.2017 20:10
Prvy polcas smeboli lepsi,az na ten gol, ku koncu polcasu.Druhy polcas zacal hrat aj Puchov,ale my sme mali vic sanci. Zasluzili sme si, vyhrat! Futbal to bol dobry! To co som videl, Podb.- DAC, Pres.- slov., tak sa nemame zaco hambit! Aj viac divakov sme mali ako P-S!!!  INTER DO TOHO!!!!
|
|
| 2086) |
mato |
|
|
 17.2.2017 16:03
Idete niekto zajtra na Puchov ?
krtkosk 18.2.2017 15:25
Polčas hráme s Púchovom 0:1 boli sme jasne lepší celý polčas, šance boli, všetko bolo, len góly neboli a pred koncom polčasu hostia takým lobom napli sieť a hneď aj mohli zvýšiť na 0:2, tak uvidíme čo po prestávke... Nech žije INTER!!!
|
krtkosk 18.2.2017 16:16
Koniec 1:1 pekným gólom vyrovnal Hrnko. V druhom polčase bol pekný futbal, aj Púchov hral dobre, aj my sme mali pekné akcie. Tomi všetko zdokumentoval, tak sa budeme môcť pozrieť všetci ;)
Tak, konečne len 1 gól sme dostali, ale zase iba 1 dali. Nevieme to ustáliť, aby sme dávali 4 a dostávali 0!
|
Fanusik interu 18.2.2017 19:52
Pozeram zostavu zase nehral vlcek co je s ním.
|
Harvey 21.2.2017 16:25
V nasej lige budu jednoznacne horsi superi ako Puchov a Komarno... ale ked chceme pozerat do 2. ligy tak musime skonsolidovat obranu, a nacvicit premienanie sanci (minimalne) alebo este posilnit utok ...
|
|
| 2085) |
Blind |
|
|
 17.2.2017 09:47
...tréner ako vraví forsíruje "dominantnú" hru, takže cvičíme zrejme dobíjanie obranného betónu súpera a teda OFENZÍVU...napriek množstvu gólov v prípraváku (vďaka kvalitným súperom) máme na III.ligu zrejme dostatočne zvládnutú obranu...správne je, že posilujeme a pracujeme práve na ofenzíve...v II.lige to už bude "iný level", ale tam ešte nie sme...takže to vyzerá, že tréner vie čo robí...takže verím, že to dobre poskladá a hráči to zvládnu...VIVET INTER!!!...
krtkosk 17.2.2017 20:24
aj takto sa dá na to pozerať 
|
|
| 2084) |
IPO.Interista |
|
|
 16.2.2017 22:14
Na STV2 pohár UEFA a Jožko Barmoš v žlto-čiernej kravate, tomu hovorím propagácia aj takto sa treba pripomenúť
Miso 17.2.2017 14:44
Interista jak sa patrí. 
|
|
| 2083) |
jaro |
|
|
 15.2.2017 19:35
neviete volakto ako hráme s Komárnom?
fanúšik interu 15.2.2017 20:49
INTER - KOMARNO 2:4
|
jaro 15.2.2017 20:53
ach jaj
|
Blind 15.2.2017 21:00
...a herné?...
|
Fanusik interu 15.2.2017 21:08
Nebol som na zápase tak neviem naše góly dali Šulc a Hrnko
|
CR
15.2.2017 21:11
Do 60 minuty 1:0 ....
|
Fanusik interu 15.2.2017 21:24
Na stránke fk je aj zostava chýba mi tam vlček co je stále chorý?
|
Fanušik65 15.2.2017 21:34
6 zápasov dostat 24 golov to je 4 na zapas a to je vela aj ked je to priprava.Kedy bude chytat brankar č.1 ?
|
Harvey 16.2.2017 09:07
Otazne je kto hral v obrane do 60. minuty a kto prisiel potom ;) . V brankarovi by som chybu nevidel, mlady Goga sa mi pozdaval a ked bude chytat Ftefan tak spokokny som. Mozno ak by skutocne dosiel ten Vozar na rozchytanie.
|
Miso 16.2.2017 11:00
Hráme s kvalitnými súpermi prípravu, to je pravda a určite je to lepšie, ako hrať so slabými mužstvami, ktorým by sme dávali päťku/šesťku a vôbec by nás nepreverili. Ale obraná hra, čo sa týka množstva obdržaných gólov, na zápasoch som nebol, vyzerá katastrofálne. Ak chceme postúpiť, tak hru v obrane musíme jednoznačne zlepšiť, lebo zatiaľ nemám dojem, že mame o triedu lepšie mužstvo od každého súpera a všetkých prevalcujeme v útoku. Prídu Rohožník a Tomášov a dopadneme, ako na jeseň.
|
Harvey 16.2.2017 14:56
Ked bude obrana Vojto, Pyco, Spaky (alebo Salata) a Krato tak by to nemuselo byt take zle (v Petrzalke sme napr. nedostali gol dokedy nesiel Krato dole). Proti slabsim muzstvam hrame na 3 obrancov ... dopredu dosli posily viac ako do obrany. Hlavne je mat aj kvalitneho brankara.
|
|
| 2082) |
jaro |
|
|
 13.2.2017 20:19
Info o fanshope na fkinterbratislava:
koncom tohto mesiaca budú k dispozícií nové fanpredmety, ako šál, vlajka, podsedák, fan ruka, fan klobúk, minidresík, dres s vlastným menom a číslom ... postupne budeme doplňať dalšie predmety. Akonáhle budú veci skladom, spustíme aj ich propagáciu.
najvernejší fanušik 13.2.2017 20:54
Ahoj Jaro ! Kde môžem písať aj nové nápady do fanschopu? Tie nové fanpredmety sú dobre a teším sa na ne.
|
Mišo 13.2.2017 21:06

|
jaro 14.2.2017 08:45
na webe je k fanshopu toto:
V prípade otázok nás kontaktujte na fanshop@fkinterbratislava.sk
asi sem skus napisat .. ja som im tam pisal, ze kedy to spristupnia a odpisali mi skoro obratom hento
|
|
| 2081) |
Fanušik65 |
|
|
 13.2.2017 12:13
|
| 2080) |
ALEX |
|
|
 12.2.2017 17:20
Prečo je taka slabá návšteva na štadionch? Lebo náš futbal stojí za prd!Netreba sa vyhovárat na Pasienky že neni futbalový štadion,také štadiony majú aj inde vo sveťe, napr.DYNAMO KYJEV, AS ROMA atd, a maju ho plný! A INTER ked bude hrať v STUPAVE ani toľko divákov tam nebude ako na Drieňej bolo!
Mišo 12.2.2017 18:43
To nie len o tom. Choď sa pozrieť do nákupných centier a zistíš, prečo ľudia nechodia na futbal, hokej, hádzanú, atď. Alebo si na káblovke pozrie Premier ligu, Bundesligu a potom ide porovnávať slovenskú ligu. Čo je úplný nonsens. Ľudia sú proste zblbnutý s konzumu.
|
David 12.2.2017 20:25
porovnavat Pasienky s inymi štadionmi je nonsens.Dynamo kyjev a AS Rím?  Áno,aj tie štadiony maju bežecku drahu a za bránkou ovál ale to je tá jediná spoločná vec čo tie štadiony maju.To su normálne a poriadne štadióny.Na štadione v Kyjeve sa nie tak dávno hralo Euro,to je moderný športový stánok.Pozrite sa na tie tribúny,zázemie.To nie je val zeminy s plechovým prístreškom na jednej z pozdlžnych strán.Ak by Inter nejakým zázrakom dostal nazad Pasienky bol by nám na príťaž.Jeho jediná výhoda je rozlahly areál s množstvom treningovych ploch a jeho poloha v širšom centre mesta.Inak ten štadión patri do minuleho storočia.Treba ho zburat a nahradit niečím menším útulným,kludne aj s bežeckou dráhou ale som zastrešeným hladiskom a architektonicky ovela zaujímavejším dielom.Nalejme si čistého vína,Pasienky su otrasný štadión.
|
David 12.2.2017 20:30
ale uznávam že by to bolo omnoho lepšie riešenie ako hraŤ na Drieňovej,v Petržalke či v Stupave. 2.liga na Pasienky by nebol problém ale už to nie je prvoligový štadión. Hrá sa na ňom len kvôli tomu že iný štadión v hlavnom meste nie je.Akonáhle sa dostavia NFŠ s Pasienkami je koniec
|
eddie® 12.2.2017 20:47
Suhlasim s Davidom porovnavas neporovnatelne,co tyka tych zahranicnych klubo Alex, jednoducho ten stadion uz mal byt davno zrekonstruovany alebo uplne zburany.
|
eddie® 12.2.2017 21:02
...tou rekonstrukciou som samozrejme nemyslel namontovane modre sedacky a vymeneny travnik.
|
Lineker 14.2.2017 11:22
ad Alex, suhlas, velka cast nasich ´akozefutbalistov´ sa iba hra na Lea, Cristiana, Marekaa etc, mo.mentalitou su niekde uplne inde a nepochopili ´vo co go´, na inspiraciu si staci pozriet miniseriu serialu Vysehrad a hlavneho hrdinu Laviho, trefne
ad stadion, ze na SK sme zaspali dobu ohladom infra (a nielen stadionov) vieme, Pasienky su davnejsie za zenitom, tragediou tohto pomyleneho naroda je jeho myslenie, namiesto toho aby sa dany areal zrenovoval a skvalitnil (a nielen pre futbal) ho posleme do definitivnej historie... skoda drat klaves
Pasienky su velmi podobne Letzigrundu, ale tak Zurich je dedina kdesi v prdeli, my sme tu doma...
|
Miso 14.2.2017 15:29
Za bolševika nemohli najlepší odchádzať do zahraničia 18 rokoch, jedine po 35 niekde do Rakúska privyrobiť si. Takže sa to nedá vôbec porovnávať, ešte aj federál liga, bola lepšia aj preto, že tam bolo to najlepšie zo Slovenska a Čiech, to máš troška rozdiel oproti samotnému Slovenku. Veľkosťou a počtom obyvateľov podobné krajiny, ako Rakúsko, Švajčiarsko, Dánsko sú na tom lepšie, lebo sú bohatšie, takže od nich každý, čo i len nadpriemerný hráč nezdrhne za lepším platom, ako naši do Čiech, alebo do Poľska Plus si môžu dovoliť lepších legionárov, takže úroveň sa zlepšuje. Hráči sú lepšie platený, takže sa aj viacej snažia. Aj v krajinách V4 sú na tom lepšie, všetky sú počtom obyvateľov min. raz také, ako Slovensko, aj sa tam do futbalu vráža viacej prachov, ako u nás. Jednoducho, treba, aby hráči hrali naplno, aby sa snažili a nevlákali hru, treba zháňať peniaze, budovať zázemie, treba šport propagovať, čo je veľká slabina na Slovensku. Ale treba mať aj troška reálne očakávania a nečakať, že budú u nás hrať s nasadením ala Premier liga, technikou ala La Liga, taktickou vyspelosťou, ako v Serii A a s návštevami, ako v Bundeslige.
|
|
| 2079) |
mariaan |
|
|
 12.2.2017 10:44
eddie® 12.2.2017 15:36
Článok v pohode, no tá diskusia k nemu ma opäť raz pobavila, lebo tam samozrejme nejaký futbalový odborník musel poznamenať, že Inter má málo fanúšikov (a načo by mal postúpiť, veď mu nikto nefandí a blablabla). Aká je priemerná návšteva prvoligových tímov našej ligy? Podľa štatistík po jesennej časti najvyššej ligy je priemerná návšteva 2 000 divákov, a to sa samozrejme nájdu tímy, ktoré majú výrazné nižšiu, ako Zlaté Moravce 1 224, Senica 1 064, či Slovan 811 divákov!!! Vlastne tú "magickú" dvojtisícovku prekročilo len päť tímov z dvanástich!!! Žiadny prvoligový tím nemá väčšiu priemernú návštevu ako 4 000 divákov na zápas!!! Takže o akých úžasných futbalových baštách na Slovensku títo diskutéri stále melú, keď automaticky osočujú Inter v súvislosti s diváckym záujmom? V neposlednom rade treba spomenúť tie nešťastné Pasienky. To je jednoducho jeden nefutbalový (priam antifutbalový) štadión, ktorý nebol postavený pre rýdzo futbalové účely. Koniec koncov to všetci vidia, keď sa predtým posmievali Interu, že teraz na slávny Slovan na Pasienky nik nechodí. Kde je vlastne tá hrdá belasá šlachta? Úplne sa nato vybodli a na Pasienky iba tak vo sne chodí v priemere 811 divákov, ale reálne 200!!! A čo také Košice, Prešov, či BB. Koľko divákov chodí na futbal do Bystrice? Sem tam si pozerám priemerné návštevy našich druholigových klubov, kde nie je zriedkavosťou, že návšteva je okolo 100 - 200 ľudí. Jednoducho mi to príde nefér stále dookola nálepkovať Inter s nejakou slabou návštevou. Tento mýtus má korene ešte desiatky rokov dozadu a tí "chytrí" to budú omieľať ešte ďalších 100 rokov!!!
|
Mišo 12.2.2017 16:30
Toho trapka som si všimol aj ja, ešte tam furt dookola splieta, ako je Inter komunistický klub. Jednoducho jeden zamindrákovaný jedinec, najskorej slopanista, ktorý nevie rozdýchať, že sa Inter pomaly, ale isto vracia medzi slovenskú futbalovú elitu.
|
David 12.2.2017 20:31
s tými fanúšikmi je to bohužiaľ pravda  je nás málo Interistov
|
Mišo 12.2.2017 22:08
Dobrého nie je nikdy veľa. 
|
Harvey 13.2.2017 09:18
Je nas malo? Na 2. ligu chodilo na Inter 800-1000 divakov. Ano nebolo to ako navstevy v Petrzalke ale stale slusna navsteva. A nase vyjazdy, aj v 4. alebo 5. lige sme mali vyjazdy kde nas doslo 40-50 ludi na zapas von. Pamatam si ako do nas hustili ze nemame navstevnost, nemame fanusikov, a potom sme dosli do TN kde bolo na stadione 500 ludi (opakujem na Pasienky chodilo este o sutaz nizsie 800-1000). V casoch ked sme boli majstri chodilo 7000 ludi na zapas.
|
Fanušik65 13.2.2017 11:06
Ja by som len dodal že návštevy okolo 7000 chodilo aj vo federálnej lige, koncom 70. a začiatkom 80. rokoch keď tu hrali Sparta, Slávia, Brno atď. a super návšteva bola 1984 s FC Everton 15 000 divákov na zápase som bol.Je pravda že potom tie návštevy boli okolo 800-1000 divákov, ale vyše 70. ročnú historiu nám nikto nezoberie.
|
Harvey 13.2.2017 13:51
A nezoberie nam ani tych 800-1000 pretoze navstevy na zapasoch nie su momentalne nejake extremne vysoke v najvyssej sutazi ;)
|
Miso 13.2.2017 14:04
Harvey, to je troška prestrelené číslo, tých 7000, keď sme boli majstri. Myslel si majstri slovenskej ligy, na prelome tisícročia? Lebo to chodilo na Inter priemerne od 2000 do 3000 divákov.
|
Harvey 14.2.2017 08:57
Zapas Inter - Presov kde sme mali penaltu v nadstavenom case bolo 7000 bol som tam ;)
|
Lineker 14.2.2017 11:33
ad navstevy, ano je to o infra (stadione) ale aj o kvalite a hlavne chceni hrat futbal, mne nevadi, ze napr aj hraci Interu ´vyfasuju´ ak vidim, ze sa isli zodrat ale bohuzial super bol zjavne nad ich sily, nuz toto skor nevidim (a nemyslim teraz len v Interi), darmo obdivujeme PL, BL, LL a pod, pokial nebude mat nas futbal hlavu a patu tak sa nepohneme... pre rypalov, nie ani ja nemam patent na rozum, len vidim ako SK futbal upadol a bohuzial upada, aj ked viaceri nosia stale ruzove okuliariky...
melancholicky priznavam, ze som velmi rad za davnejsi federal, vtedajsi futbal a to sme tiez frflali, vediet kam sa dopracuje dnesny nas futbal, tak si dame vtedy facku za blbe reci
a aby toho optimizmu nebolo privela tak Vivat Inter
|
Lineker 15.2.2017 20:30
...a ida cestou obdivovat kozy
ps: kde bola vtedy Za a kde my...
|
|
| 2078) |
Tomi |
|
|
 11.2.2017 20:21
|
| 2077) |
Blind |
|
|
 11.2.2017 17:43
[ fcpa.sk]
...našiel som tam 1 zaujímavú skutočnosť...asi viete na čo myslím...  ...
Blind 13.2.2017 15:04
...hmmmmmmmmmmmm...
Ste penaltový špecialista?
„To si nemyslím, ale keď na to príde, nemám s penaltou problém.“
|
|
| 2076) |
krtkosk |
|
|
 11.2.2017 13:58
Polcas s Petrzalkou vyhravame 2:0. Goly dali po peknych akciach dali Fedor a Hrnko, ak som si dobre zapamatal. Mame viac z hry, mali sme aj dalsie pekne akcie. Petrzalka na zaciatku mala nieco po chybach nasej obrany. Celkovo sme lepsi ahostia kus premotivovani, dost kopu.
krtkosk 11.2.2017 14:44
Koniec, vyhrali sme 5:3, vyhravali sme uz 5:0 a potom nam prislo supera luto.. Hostujuci brankar chytil este dasich 5)6 golov. Za nas chytal druhy polcas Goga a tiez chytal dobre, napriek trom bananom. Obrana tak zase dostala 3 kusky a to od slevenskeho stvrtoligistu a nie rakuskeho tretoligistu, takze ospravedlnenia ohladom vyssej kvality rakuskej sutaze dnes neobstoja. Nech zije Inter!
|
belo 11.2.2017 15:35
Dobry futbal! Nasi po 5 tom gole polavili,no aj to ze sme v polcase prestriedali. Ta mala 31 bude dobra posila! Rozhodcovia boli slabi ako caj! Slepi,hluchi,... Tesme sa na videjo! Tomi uz konecne zacal makat! 
|
Fanusik interu 11.2.2017 15:43
Belo to koho myslíš malého 31 hádam nie elvisa !!!
|
Fanušik65 11.2.2017 17:03
[ fcpa.sk]
|
|
| 2075) |
ALEX |
|
|
 9.2.2017 16:49
PRE EDDIEHO" LEGIONARI TO JE ISTOTA?
CHCEME DOPADNUT AKO SLOVAN? V ZAKLADE 7 HRACI LEGIONARI?
eddie® 9.2.2017 18:13
Ono vieš ALEX nechcem teraz vyznieť ako alibista, ale pravda je v tomto prípade niekde uprostred. Na jednej strane si asi všetci priaznivci žlto-čiernych farieb želáme, aby sme mali v áčku čo najviac odchovancov, avšak prívržencom posíl "zvonka" treba dať za pravdu v tom, že ak sa chceme čo najskôr dostať aspoň do tej vytúženej druhej ligy, len s odchovancami to momentálne určite nepôjde. Veď starší dorastenci sú v druhej západoslovenskej (nie celoslovenskej) lige za Myjavou a Skalicou až tretí a bohvie aké umiestnenie by zaujali v celoslovenskej najvyššej dorasteneckej súťaži. Osobne som príliš neveril, že by v podstate novovytvorené mužstvo áčka mohlo byť po skončení jesennej časti na prvom mieste. Podstatná časť mužstva sú mladí študujúci chlapci, ktorí prišli do Bratislavy nie len kvôli futbalu. Už dávnejšie sme tu diskutovali o tom, že Rohožník je v tejto sezóne nebezpečný, majú dobrý tím a nemáme zatiaľ nič isté. Posily sú teda momentálne na mieste, či budú však skutočnými posilami, to uvidíme neskôr, ja verím, že áno. Zdá sa, že ostatné mužstvá okrem nás a Rohožníka ani nemajú ambície postúpiť o ligu vyššie, čoho dôkazom je napríklad článok na stránke ŠK Tomášov (tretí tím tabuľky), kde sa vyslovene tešia, že sú po jeseni tretí a chceli by takúto pozíciu udržať a napr. Devínska je taktiež spokojná, hoci od postupu je momentálne ďaleko.
|
Milan 9.2.2017 21:07
eddie a popravde ani tí starší dorastenci nie sú odchovanci, ale celoslovenský zber za účelom vybojovania postupu. Ak sa bavíme o odchovancoch, tí sú momentálne na šiestom mieste 3. ligy SD za Devínskou, Račou Sencom, Ružinovom a Pezinkom
|
eddie® 9.2.2017 21:21
Tak tak pravdu máš, ešte nás čaká dlhá cesta v tomto smere, vychovať generáciu kvalitných hráčov sa nedá za rok, a vieme kde bol Inter 8 rokov dozadu. Začať od nuly a pri takých podmienkach, aké na začiatkoch mal, už teraz sa mi to zdá ako zázrak, že je momentálne tam, kde je a môže byť o pár mesiacov ešte vyššie. Niektoré tímy neriešia svoju mládež a všetky financie vrazia do mužského futbalu, viď nedávno Borčice alebo trebárs aj nám minulú sezónu dobre známy Svätý Jur. Čo nemá pevné základy, ľahko padne a Jur sa onedlho vráti späť tam, kde bol.
|
Fanušik65 10.2.2017 12:30
Prešiel som tak zbežne odchovancov v 19-ke traja 19"B" traja a v 17-ke dvaja priamy odchovanci, väčšina z nich je z Petržalky a Slovana.
|
Trifonov duch 11.2.2017 00:20
...len jeden postreh: Nedavno sa jeden trener mladeze Karlovky na otazky rodicov vyjadril nasledovne:"...viete, ked toho talentu je tu pramalo, tazko vychovate aspon zaklad (7-8 hracov) pre ambiciu hrat na solidnej urovni v juniorke. A o priemernom seniorskom time z vlastnej liahne (na predaj do zahranicia) uz mozeme len snivat..." Takze, so skripanim zubov, pozberanci z celej SR su na postup lepsi, ako klinec do oka, ale podpriemerni legionari su akurat rana do rozpoctu.
|
|