|
Meno |
Príspevok |
1811) |
duch Interu |
|
|
 4.9.2016 12:34
Ake idylicke ked sa nedari muzstvu nadava sa na trenera ked je to naopak tak sa na forach radšej medzi sebou hadame sic
belo 4.9.2016 18:04
A Boha,dako sa nam tu premohli duchovia!Tak aby bolo jasno. Toto je stranka fanusikou Interu ,ktoru zalozil Tomi s nasou Pomocou,tym ze sme tu pisali ,citali,povzbudzovali, nadavali srandovali, natahovali sa,.... Tak co tu teraz risite? Ked sa dari,tak sa chvali! Ked sa nedari,tak sa nadava! To je normalne! Vsade na svete!INTER DO TOHO!!! Tak tu nep....!!!!
|
Lineker 4.9.2016 18:51
A ticho tu nebude tusim ani den, ci sa vyhra, prehra, nehra, uz len krtek chyba ale ten je asi v TT na tej nudnej nude 
|
belo 4.9.2016 19:16
A este ten kokomentator Zaman! 
|
Lineker 4.9.2016 19:45
a Martin nesklamal, uplne zbytocny tupy faul...
|
Vinco 4.9.2016 20:01
Ten hrac mi nikdy nepasoval...
|
krtkosk 4.9.2016 20:28
Mali ste byt na stadione, nevyzeralo to tak nudne  moc ale nie je co spominat, co sa nasej hry tykaa ze nominoval Kubika, som vravel, ci mu harasi a on ho este aj postavi... 3x sa od neho odrazi lopta ako od laty a este aj jasle dostane pred golom... treba ineho trenera s tymto uz nic nedosiahneme a rozhodcu poslat na nutene prace, ako keby bol z BFZ...
|
Lineker 4.9.2016 21:49
Pocuvaj krtko otazocka, na ktoreho boha brankar Kozacik tak primitivne natahoval cas? Naco to bolo dobre? Nuz jedine na ten gol nakolko rozhodca (nech bol aky bol) nastavil len to jeho zdrzovanie a zase az tak zle nepiskal, povodne som si myslel, ze pri prvom gole ofsajd bol ale po pozreti zaznamu veru ani nie... Ad Kubik = Kaspar, za mna klasicke chceme hrat vyhrat doma a az 0-19 na sance/strely, co dodat
No a ten truhlik2 Hlavena tak to vazne nemam slov...
|
krtkosk 4.9.2016 23:55
Netusim naco Kozacik zdrzoval. Je to nesportove a este to aj blbo vyzeralo... a rozhodca piskal okato zle. Skrtela vylucil za nic. Pozrel som si obe karty, keby pri oboch ani faul nezapiskal, nic sa nedeje. Absolutnenic tam nebolo. On zapiskal neexistujuci faul a este dalaj kartu. Anglicanom nedaval za podobne zakroky a dokonca ani za faul od zadu. Takze piskal brutalne zle, cielene nas oslabil, Skrtelovi obcas zvykne prepnut, ale dnes to nebolo... Asi nas uz opustilo stasticko...
Hlavenu som nezachytil, ale je to magor niekedy s otazkami.
|
Lineker 5.9.2016 14:50
Si sedel vo VIPke a popijal, ci? Skrtel nebolo o com, rovno cervena... Stasticko nech funguje v Raci 
|
krtkosk 5.9.2016 21:22
Lineker, ja ta raz ubijem lopatou 
|
krtkosk 5.9.2016 21:25
Smajl mal byt tento 
|
Trifonov duch 6.9.2016 11:30
Skrtel to pohnojil, vobec nerieste rozhodcu. Boli to fauly a hotovo. Ak ste si este nevsimli, posledne 2 az 3 sezony Skrtel je stale pomalsi a pomalsi a preto aj viac fauluje. Neriesi zakroky chladnou hlavou ale brusi to tam hlava-nehlava, su to vsetky zakroky na hrane. Tak sa necudujme. ...no a jeho dvojicka Durica: ach jaj!!! Najlepsi bol suverenne Pekarik, radost pozerat a aj Hubocan, Kozacik podali dobry vykon. Prijemne prkvapil Gregus, neprekvapil Kozak 
|
|
1810) |
IPO.Interista |
|
|
 4.9.2016 11:27
Už musím reagovať na priblblé príspevky tipu: Choré je skôr správanie fanúšikov, ktorí by už v ich veku mohli vedieť odhadnúť dávku alkoholu tak, aby sa vedeli zmestiť do kože a "neničili cudzí majetok len preto, že im niečo nevyhovuje." Neviem ktorý sprostý kretén si toto vymyslel, nikto z nás teda aj zo mňa nebude robiť vagabunda, to je zaujímavé že ludia ktorí neboli v tom autobuse vedia viac o tom ako prebiehal výjazd ako tí čo tam boli a tí istí ludia čo neboli v Partizánskom vedia viac ako tí čo tam boli. Tak páni v tom autobuse sa nič nepoškodilo !!! kolko mám dať tých sprostých výkričníkov aby ste to pochopili? Na tie výjazdy chodíme stále s tou istou firmou, ak by sme im na ceste do Partizánskeho poškodili autobus zobrali by nás na ďalší výjazd do Báhoňa??? Kolko tých sprostých otáznikov aby ste to pochopili? A čo sa týka toho auta, my (10) sme išli z Partizánskeho až s hodinovým oneskorením až do Ružinova na Štrkovec pred Deda kam sme išli rovno na pivo a boli tam do záverečnej !!! Tak kedy sme mali my poškodiť to auto??? A navyše nikto z nás ani nevie čo je to za auto. Takže ak to bol niekto z Interu bol to niekto kto má aspoň aké také vzťahy s vedením a vie kto sa na čom vozí!!! Ako by ste sa citili, keby som napísal, že každý čo chodí na Inter autom je smrad čo robí bordel a ničí cudzí majetok??? Tak sa teraz cítim ja. Vagabunda zo mňa nikto robiť nebude!!!
|
1809) |
jaro |
|
|
 3.9.2016 22:59
priznam sa bez mucenia, zavidim Petrzalke ten ich utulny stadionik a dufam, ze tam budeme hrat co najdlhsie .. aspon kym nebudeme mat vlastny ..
hakan 4.9.2016 10:41
podpisujem sa aj ja - navyše, tá umelá tráva nám zjavne vyhovuje.
|
belo 4.9.2016 11:02
A co som bol prekvapkany, domaci fanuskovia nas milo privitali a vdruhom polcase s nami aj povzbudzovali! 
|
Trifonov duch 4.9.2016 11:33
...no, nezdalo sa mi, ze to oplzle vykrikovanie spoza plota par nadrbanymi individuami bol "mily privitaci ritual". A ani ti dvaja ozralovia v ciernych trickach cez prestavku tam neboli podporit Interistov, ale skor preto aby si robili posmesky z "bezdomovcov". "Iimmer wieder Engerau" sa nie velmi rymuje s "zllllto-cieerni.....!"
|
jaro 4.9.2016 14:09
trifonov duch petrzalcania co si varili guláš v lese s nami povzbudzovali Inter, nabudúce dojdi do sektora domácich povzbudzovať, budeš viac v obraze (neviem kto si, ale pochybujem, že si tam s nami stál)
|
belo 4.9.2016 17:56
Jaro, 
|
Harvey 5.9.2016 13:09
Pridavam sa k Jarovi, dokonca sme po zapase vecer boli na ten gulas nimi aj pozvani aj na prijemne posedenie, takze vo vztahoch fanusikov Inter a FCPA absolutne nevidim problem. A na ich stadione predsa budeme hrat len na jesen.
|
|
1808) |
Tomi |
|
|
 3.9.2016 22:35
Blind 3.9.2016 23:51
...diky Tomi...vďaka trénerko a vďaka hráči za veľmi pekný výsledok...bál som sa tohoto anglického týždňa, ale zvládli ste to bravúrne...
|
belo 4.9.2016 11:00
Za stavu 1:0 dva krat zachranoval Krato! Po chybach na pravej strane obrany!Pri silnych superoch sa to moze vypomstit. A teraz pome na Racu! INTER DO TOHO!!!
|
|
1807) |
fanusikfkib |
|
|
Máte úplnú pravdu pán Matter, keď sa vyhráva tak kvôli tomu, že nie sme my silní, ale súper je slabý a keď sa prehráva tak nie kvôli tomu, že súper je silný, ale my sme slabí.. Tak to je, čo dodať? Asi len toľko, že Trenčín sa s týmto "herným systémom" dostal tam, kde je. Ale načo sa hrabať nahor akýmkoľvek spôsobom. My, verní fanúšikovia (akým ste určite aj vy), stojíme pri klube (ako sa hovorí) v dobrom aj v zlom, v zdraví aj v chorobe.
Osobne si myslím, že kritizovať takýmto spôsobom ("to je choré") herný systém, ktorého podstata je na prvý pohľad jasná, je úplne irelvantné. Choré je skôr správanie fanúšikov, ktorí by už v ich veku mohli vedieť odhadnúť dávku alkoholu tak, aby sa vedeli zmestiť do kože a neničili cudzí majetok len preto, že im niečo nevyhovuje. Klobúk dolu pred tými, s ktorými sa dá slušne porozprávať, ktorých kritika je naozaj konštruktívna a nie len výplod kombinácie alkoholu a človeka s nízkym inteligenčným kvocientom. Tí, ktorí majú totiž naozaj záujem o dianie v klube, sa dokážu slušne opýtať osobne kohokoľvek z funkcionárov priamo na zápase a verím tomu, že s nimi by ani klub nemal problém sa z času na čas stretnúť a prediskutovať potrebné veci. Vaše postrehy by totiž všetci inak prijali, ak by boli predložené slušnou cestou a nie večným podrypávaním, ktoré ani vy neberiete vážne. Nakoniec by som asi len podotkol, že pre mňa je za tento týždeň najpodstatnejšie: doposiaľ - výhry 9 z 9, pomer strelených gólov ku inkasovaným 43:4 a 27 bodov doma. Zatiaľ plodný týždeň.
krtkosk 3.9.2016 23:12
Ja osobne nesuhlasim. Dobre, tento tyzden, aj vdaka priaznivemu losu, mame 27 bodov, boli uz tyzdne, ked sme mali 4... verim,ze napises aj o tyzden, kolko sme ziskali bodov... Nie cakat, kym to raz za rok vyjde... Samozrejme, drzim palce a nech sa dari, ale zase, nerecenovat, nezaspat na vavrinoch a makat, zatial ani muzi, ani dorast, ani ziaci niesu na prvom mieste, takze ciele urcite naplnene nie su...
|
fanusik 3.9.2016 23:19
Sa zobud. Na co je to dobre sa placat po pleci a chodit cely zivot na dedinsku ligu. Uz ma nebavia tie vase nazory vsetkych fanuskov, ze dajte cas a vsetko pride. Inter je meno a asi jediny ja s par normalnymi fanuskami chceme inter v prvej lige. Ak vam staci uroven tejto, tak chodievajte na iny klub. Inter sem nepatri. Patri do orvej ligy a treba urobit vsetko preto. Niekto tu vravi, nech skape ten, co skodi interu. Ano pripajam sa k tomu aj ja. Ja budem vzdy maximalista a nie uspokojit sa s malom. Inter musi vyhrat tuto ligu. A chcite najviac vsetci, nie len malo a reci ze chce to cas. Ja som uz v tretej lige zosedivel a nemienim sa na to pozerat ako sa to rozvracia. Ano vyhravame ale su to len bomboniky. My pravi chceme kvalitu a nie kamaratske povzbudzovania neustale. Neviem kto je p. Matter, ale chce to co by sme mali chciet vsetci. Ano. Bez urazok a nadavok. Tomu vam davam za pravdu.
|
fanusik 3.9.2016 23:22
Prispevok nepatril k reakcii to krtkosk ale vyssie 
|
IB 4.9.2016 08:29
Kde sa v príspevku hore píše, že sa nechce postúpiť alebo Interu stačí hrať dedinskú ligu?
|
Matter 4.9.2016 09:51
Reagujem len na osobné invektívy ťažko identifikovateľného "fanusikfkib-a":
- nikdy som nebol na zápase opitý, chodím na zápasy autom a za volantom na rozdiel od mnohých našich vodičov (teraz nemyslím interistov ale všeobecne) zásadne NEPIJEM
- vulgarizmy, a to len mierne, som na tejto stránke použil len vtedy, keď ma tu niekto vulgárne slovne napadol, ono platí, že na hrubé hovado treba hrubý bič
- trvám na tom, že keď priemerne raz za 2 minúty namiesto zmysluplnej rozohrávky sa nahrá vlastnému brankárovi, a to niekedy do tak ťažkej pozície, že chalan mal čo robiť aby z toho súper nemal gólovú šancu, je choré, ale inak klobúk dole pred tým chalanom brankárom, že z toho vždy "vybruslil" bez inkasovaného gólu
- ja som sa už viackrát bol slušne porozprávať a potom som sa snažil o akýsi zmier medzi fanúšikmi a vedením, i keď nie vždy mi bolo naliate úplne "čisté víno"
- čo sa týka tohto úspešného týždňa, Krtko má pravdu že veľký vplyv malo na to aj rozlosovanie, budem však rád, keď takých úspešných týždňov bude čo najviac aj so silnejšími súpermi
|
hakan
4.9.2016 10:04
Sto rokov som sem nepísal, ale už mi to nedá? Toto, čo teraz hráme, sa vám nepáči?? Konečne máme systém, mančaft vie, čo má hrať, súperov nepúšťame doma k lopte a suverénne vyhrávame. Navyše sa na to dá pozerať. Áno, sme v tretej lige, ale čo ju máme preskočiť, keď sme z nej ešte nepostúpili už ani neviem na koľko pokusov? Len kvôli menu nás nikto do prvej ligy nezaradí.
Pán Matter, podľa mňa je brankár v súčasnom futbale a pri takomto systéme, čo hráme, normálnou súčasťou hry v poli. Včera si nepamätám, že by niekto niečo pokazil nejakou zbytočnou prihrávkou k nemu. Buďme radi, že máme brankára, ktorý vie hrať nohami a aj jeho pomocou sme dokázali vyťukať súpera tak, že ho to pobehovanie po ihrisku už ani nebavilo.
|
Matter 4.9.2016 10:15
Pred kritikou niekoho si treba najprv prečítať kritizovaný príspevok. Ja som nepísal o zápase A-mužstva čo sa ťažkých nahrávok brankárovi týka, ale o zápase U 15 Inter-Myjava.
A ešte čo sa "nízkej inteligencie" týka, ja som dosiahol v IQ-teste za študentských čias hodnotu cez 150, pred pár rokmi to bolo už "len" tesne pod 150, holt, aj mozog starne podobne ako svaly. Mohol by pán "fanusikfkib" sem napísať svoje hodnoty ?
|
hakan
4.9.2016 10:31
Nekritizoval som Vás, len som napísal svoj názor na zapojenie brankára do hry a skutočne som nemohol vedieť, že Vy máte na mysli U15, keďže to bolo v inom vlákne.
|
fanusikfkib
4.9.2016 10:58
Ono ak teda platí, že na hrubé hovado treba hrubý bič potom sa nečudujem, ako to medzi vedením a fanúšikmi vyzerá. Lebo minimálne to, že sa idete porozprávať a potom sem dáte do úvodzoviek "s vrchnosťou" je z môjho pohľadu trocha neslušné. Takto sa k zmieru asi ťažko dopracujeme. Aj vy musíte pochopiť, že sú veci, ktoré sa (bohužiaľ) fanúšikov netýkajú a nemáme sa do toho čo starať.
Ja som nenapísal na konkrétne Vaše IQ nič ale príde mi napríklad hlúpe nezmyselne kritizovať a pokrikovať hovadiny na trénera Slezáka počas zápasu, keď hneď vedľa sedí majiteľ klubu.
|
Matter 4.9.2016 11:42
Pán pravdepodobne Konfráter, už sa na tie ataky vykašlite ! Nazvať vedenie vrchnosť nie je žiadna urážka, ten výraz sa vo fabrikách či firmách bežne používa a nikto to nevníma ako urážku. A keď tie nadávky na Slezáka za prítomnosti majitela klubu sa týkajú mňa, tak klamete. Ak niekoho iného, potom nechápem, prečo to píšete v reakcii na môj príspevok. V jednom však máte pravdu, takto sa zmier nerobí, ja som však s vami diskusiu skončil už po vašom až histerickom výleve na príprave dorastu vo Wolfstahli. Pshaw.
|
Harvey 4.9.2016 13:24
Vedenie sa o zmier s fanúšikmi nesnaží. Bolo povedané že po zápase za nami dôjde trener aby sa veci vysvetlili, a samozrejme nikto nedošiel...
|
futbalista 4.9.2016 13:27
IQ 150 a napíše histerický.
IQ nie je výška, to sa nemeria metrom.
|
futbalista 4.9.2016 13:33
Pardon Harvey, to patrilo Matterovi.
|
Matter 4.9.2016 13:42
Áno, priznávam sa ku gramatickej hrúbke, ale keď o IQ toľko viete, tak by ste mal vedieť aj to, že to nie je o gramatike. IQ test sa dá dať aj analfabetovi (napr. pomocou logického usporiadania geometrických tvarov a pod.) a môže sa stať, že sa odhalí vysoko nadštandardná inteligencia daného jedinca. No ale ja analfabet nie som, toto píšem ja, nie môj sekretár...
|
futbalista 4.9.2016 13:52
Ďakujem za vysvetlenie, už budem múdrejší. Nabudúce sa nemusíte unúvať, stačí ten sekretár.
|
Tomi 4.9.2016 22:12
Navrhujem ukončiť túto nezmyselnú výmenu názorov. Myslím, že fanusikfkib nikoho neurážal a napísal všetko rozumne (OK, na herný systém nemusíme mať rovnaký názor, ale góly a body potešia, nie?). Druhý odstavec bol myslený všeobecne, nie adresne na Mattera. A už vôbec netreba vyťahovať konkrétne mená ak nevieme, či je to naozaj on...
|
Matter 5.9.2016 08:03
To Tomi: beriem na vedomie !
|
|
1806) |
Krtkosk |
|
|
 3.9.2016 16:41
Oneline
Inter - Lozorno
zapas zacal s 9 minutovym oneskorenim, problemy so sitom, ale uz sa hra. Belo je na futbale v Petrzalke,neda sa mu verit
krtkosk 3.9.2016 16:49
Gooooool v 4. min Baldovsky spoza 16ky pekne umiestnenou strelou rozvlnil siet. Vedieme 1:0 a kedze sa mi vybila baterka na mobile, som v prdeli na hodny cas, kym nepridem domov...
|
krtkosk 3.9.2016 17:06
25.min stav sa nemenil. Mame viac z hry, ale hostia vyuzivaju nase chyby v rozohravke a mali dve sance. Raz trafili Krata s raz Krato vykopaval z branky, ale vedieme a budeme vediet.
|
krtkosk 3.9.2016 17:15
Goooooool v 36. minute dostal loptu v 16ke Tomas Pochyba, ktory dnes dostal doveru trenera a zavesil do pripravenej siete  Vyhravame 2:0
|
krtkosk 3.9.2016 17:29
Polcas 2:0 mali sme este jednu fajnu Sulc nepremenil. Tak zatial fajne...
|
Matter 3.9.2016 17:35
Krtko na hrad (keď Belo tam nechce). Inter dotoho !!!
|
Matter 3.9.2016 17:40
...k tej 25. minúte : je to preferovaný "herný systém" odhora až nadol. Dnes som bol jeden polčas pozrieť žiakov U 15, za 35 minút som napočítal 16 (slovom šesťnásť) nahrávok vlastnému brankárovi, čiže v priemere skoro jednu za 2 minúty, choré...
|
nabijacka 3.9.2016 17:40
na to ze je online z vybiteho telefonu slusny vysledok 
|
krtkosk 3.9.2016 17:52
Kua, ani nehovor, kartu som dal do manzelkynho a net mam na kamaratovom  v 55. min Goooooool Kochan napriahol spoza 16ky a Hoz spravil tradicnu zapasovu chybu, hodil sa do opacnej strany a 3:0. Nech zije Inter!!!
|
nabijacka 3.9.2016 18:18
vybil sa aj manzelke alebo sa nic nedeje? 
|
krtkosk 3.9.2016 18:24
Bol som na ceste.. uz je dobre  Goooool 68. min Sulc po rohovom kope sa chrbtom k brane dostal k lopte a zavesil paradne. Pekny gol a vedieme 4:0
|
KN
3.9.2016 18:24
koniec ... 4:0 šulc dal gol
|
krtkosk 3.9.2016 18:25
No a prave koniec 4:0 dufam ze aj Lineker bude spokojny  Ja som, tskto by to malo vyzerat furt...
|
eddie® 3.9.2016 19:00
Neviem, či ste si všimli páni, no Šulc v 87. minúte odkrývkal na striedačku, dúfam, že to nebude trieslo. Inak návšteva slušná, Lozorno bolo úplne bezzubé, za svoju polovicu sa dostávali len sporadicky a na našu bránu hádam ani za celý zápas nevystrelili. V hosťujúcej bráne chytal Hoz, miestami na mňa pôsobil akoby nám púšťal, a ak aj náhodou nie, že to bude to druhé, tak nech sa mu darí. Inter do toho  . O týždeň nás čaká ďalší 6 bodový zápas, že Krtko 
|
Lineker 3.9.2016 19:13
gratulujem krtkovi, ze sa obetoval  spokojny som s prvym polcasom, druhy bol o nieco slabsi, celkovo ale moze byt  zaroven uz asi chapem preco fcpa alebo namiesto (aj ked sa mi to nepaci) travnika na drienovej polozit rovno koberec, ono podobny miniareal moze byt aj na drienovej...
|
Lineker 3.9.2016 19:17
a Hoz nechytal zle, zlepsuje sa ale potreboval by poriadny brankarsky trening zo skusenym trenerom brankarov...
|
Mišo 3.9.2016 20:47
Parádička, gratulujem k víťazstvu.  Mimochodom, DNV porazila Pezinok 11:1, niktoré družstvá sú zdá sa len do počtu.
|
Lineker 3.9.2016 20:50
Raca v Bahoni 4-0
|
|
1805) |
Lineker |
|
|
 3.9.2016 14:01
Belo, ze si to ty, tak vsetko najlepsie aj k oneline
krtkovi opat vypnite signal, a mne tiez
|
1804) |
Matter |
|
|
 3.9.2016 12:23
U 15 Inter-Myjava: 1-0 (1-0). Videl som len 1. polčas, veľmi pekný gól po rohu hlavou, inak ale objektívne povedané proti jednému z najslabších súperov v súťaži naši chlapci neukázali dokopy nič, dokonca ani nejakú mimoriadnu behavosť a bojovnosť, podľa výsledku sa na tom asi veľa nezmenilo ani v 2. polčase, no aspoň že sa konečne vyhralo.
U 19 Inter-Nové Zámky: 10-0 (4-0). Zase treba objektívne povedať, že súper bol až nedôstojne slabučký, pri zranení hráča ho nemal ani kto vystriedať, dohrávali 9-ti v poli. Treba však kladne hodnotiť, že naši chalani behali a bojovali do poslednej minúty, ako by bolo 0-0.
Matter 3.9.2016 12:27
...ešte dodávam, že páni, opravte výsledok U 19-ky na oficiálnej stránke, doteraz tam "svieti", že sme prehrali 0-4 
|
|
1803) |
Martin |
|
|
 3.9.2016 10:36
Vinco 3.9.2016 10:46
Tiez som to cital...len nie je jasne, ktore mu chyba 
|
krtkosk 3.9.2016 13:37
Je uplne jedno, co ten klamar a farizej povedal, aj tak si spravi, co bude chciet, bezohladne. Doba pred Kmotrikom, v BA tri kluby v lige, kazdy s vladtnym stadionom. Kmotrikovi stacilo 15 rokov a v lige 1 klub a ani jeden nema vlastny stadion...
|
Lineker 3.9.2016 14:15
alibisticke odpovede ale tak oprat co-to treba, ze ano
ps: NFS a sedadla v bledomodrom...
|
|
1802) |
Tomi |
|
|
 2.9.2016 18:06
Video zo zápasu:
[ youtu.be]
Snímané od 25. minúty.
eddie® 2.9.2016 18:10
To je v poho Tomi, prvý gól aj tak padol až v druhom polčase. A v neposlednom rade ďakujeme 
|
jaro 2.9.2016 20:53
diky tomi ;)
|
|
1801) |
mato |
|
|
 1.9.2016 22:52
jm 1.9.2016 23:26
Tak sme dosli stara mama...
|
krtkosk 1.9.2016 23:39
Pekné, plno svetielok, v pozadí národnú futbalový za prachy nás všetkých a kde budú trénovať tí junáci, čo budú cchieť hrávať na to národnom futbalovom? Na to im akosi miesto neostalo... Smutné... projekt pekný, ale malo by to byť tak, ako inde v civilizovanom svete, ak niekto zbúra štadión a infraštruktúru k nemu, musí ho postaviť inde... ale keďže heja, heja, heja Slovensko, tak nemusí....
|
Lineker 1.9.2016 23:40
Takych vizualizacii uz bolo, aj ked jeden nikdy nevie... Inak tu je vidiet nase ubohe zakrpatene zmyslanie, uz davno slavne NFS mohlo byt na Pasienkoch z novym mestskym stadionom tak pre potreby repre ako aj klubov, v areali treningove ihriska roznych povrchov, nuz cest praci sudruhovia 
|
Lineker 1.9.2016 23:42
Otazne pre koho? Ci tolko zmienovany imigranti? Tento stat zalozit na novo, inak to uz nevidim... ok, uz som ticho.
|
Blind 2.9.2016 08:54
...ach jaj nie je tu "smajl", ktorý by vystihol moje nasr... pocity...
|
|
1800) |
jaro |
|
|
 1.9.2016 21:27
no paráda, teším sa z víťazstva, uz len aby to video bolo ;)
mato 1.9.2016 21:56
video bude az zajtra okolo 18:00.
|
jaro 1.9.2016 22:16
okej, tak budem poslusne cakat, dik ;)
|
|
1799) |
Harvey |
|
|
 1.9.2016 17:12
08 minúta zatiaľ 0:0 , zatiaľ medzi sestnatkami
krtkosk 1.9.2016 17:15
Autobus vchadza do Vistuku a ze nas domaci tlacia...
|
belo 1.9.2016 17:19
Co sa tu vy dvja jerete!? 
|
Lineker 1.9.2016 17:36
34' stale 0-0
|
belo 1.9.2016 17:45
Na, uz treti!
|
Lineker 1.9.2016 17:49
polcas 0-0
|
Harvey 1.9.2016 17:51
Polcas 0:0 na žrde 2:1 pre domácich. Posledných 15 min sme hrali ofenzívnejšie hlavne keď došiel miesto kochAna fedor
|
Harvey 1.9.2016 18:21
62 min jskub Sulc 0:1 😃 je to veselsie
|
Lineker 1.9.2016 18:22
65' 0-0
|
Lineker 1.9.2016 18:24
nuz emyl, prepacte 
|
belo 1.9.2016 18:24
Garry, ser na to, ked to nevies! 
|
Vinco 1.9.2016 18:26
2.polcas je dobry futbal
|
Trifonov duch 1.9.2016 18:26
Kua, tak sa uz dohodnite, co sa tam deje, vedieme alebo len budeme vediet???
A ked je tam tolko "kolporterov" (pardon reporterov), tak by sa aj zostavicka zisla! Belo aj krtko  obcas vedeli, co sa patri...
|
belo 1.9.2016 18:26
To, Emyl Kysely co mu vajca vyseli?
|
Lineker 1.9.2016 18:27
tak zlbol tele aj som mnou
Utcite islo o krtkove woodoo 
|
Harvey 1.9.2016 18:48
88 & 89 min 0:2 a 0:3 čistý hattrick Kubo sulc
|
Harvey 1.9.2016 18:49
Konec 0:3
|
Lineker 1.9.2016 18:51
Belo zaspal ci uz fici belkovica? 
Pani vdaka, gratulujem a len tak dalej 
|
belo 1.9.2016 18:56
Mas citat oficialne oneline! 
|
Trifonov duch 1.9.2016 18:57
Veeeeeeeeeeeeeeeeeelka pusa na celicko, pardon vdaka pani za oneeeeeeeeeeline (aj ked nie velmi presne a vydarene), body tesia!!!
|
eddie® 1.9.2016 19:00
Paráda páni, toto sú 6 bodové zápasy, len tak ďalej!!! 
|
krtkosk 1.9.2016 19:47
Preco 6 bodovy? Bahon ma len 6 bodov. Tomasov 11, pripadne Lozorno s Hozom 10, ale aj tak si myslim, ze mame vyhrat vsetko a nemat 6 bodove zapasy...
|
Ferjenčik 1.9.2016 20:44
Takýto výsledok dúfam uspokojil všetkých Interistov! 
|
eddie® 1.9.2016 20:47
Noták krtko nebuď zas taký prísny, dobre vieme, že Báhoň nie je FC Barcelona, ale taktiež vieme, že sa tam nevyhráva ľahko, viď minulá sezóna, kedy sme tam ledva ukopali remízku a doma sme s nimi dokonca prehrali. Báhoň jednoducho doma bude brať body tímom z hornej polovice tabuľky, my sme sa tomu dnes našťastie vyhli... 
|
eddie® 1.9.2016 20:55
A aby tých dobrých správ nebolo dnes málo, tak Bernolákovo - Rohožník 0:0! 
|
Blind307 1.9.2016 21:10
...nuž na Bernolákovo veru nie sú dobré spomienky...inak ĎAKUJEM trénerovi, hráčom a onelinenistom za dnešný výkon a výsledok 😉...
|
Mišo 1.9.2016 21:14
Tomášov vyhral v Rači 3:0, takže až taký chudáci to asi nebudú. Vyzerá to tak, že liga bude vyrovnaná, ale tento rok, už musíme postúpiť, lebo budúci to bude dosť ťažké.
|
krtkosk 1.9.2016 22:41
Ja si nemyslím, že liga bude vyrovnaná, mali by sme ju vyhrať s náskokom a to tak, že už 5 kôl pred koncom bude všetko jasné. Vlani nemal kto postúpiť a tento rok už dupľom... Aj Ivanka, má 9 bodov, len 3 za nami a to dostane od nás 7:0 a dnes porazí Lozorno, ktoré bolo bez prehry? Ani Rohožník sa moc pelešiť nebude si myslím, malo by to byť tento rok minimálne tak jasné, ako vlani, ak nie viac...
Apropo, vieme vôbec, ak toto vyhráme, kde budeme hrať na rok? Druhú ligu? Alebo zase tretiu západoslovenskú? Lebo ak z druhej vypadáva polovica mužstiev, silne pochybujem, že víťaz tretej ligy postúpi rovno do tej zúženej druhej... Však by sme preskočili Jur, či Slovan B o súťaž...
|
krtkosk 1.9.2016 22:48
Zatiaľ som si našiel toto, takže by sme mali do tej druhej ligy postúpiť, aj keď sa mi to zdá divné...
"Momentálne sa DOXXbet liga hrá v dvoch 12-členných skupinách Západ a Východ. Hrať sa tak bude aj v nasledujúcej sezóne 2016/2017, po ktorej do súťaže postúpia víťazi štyroch 3. líg. V piatok prešiel aj jeden pozmeňujúci návrh, podľa ktorého z 2. ligy v sezóne 2017/2018 vypadnú posledné štyri kluby a tie nahradia štyria víťazi 3. líg."
|
jm 1.9.2016 23:45
Je 100%-ne isté, že pre budúci ročník do 2. ligy postúpia všetci štyria víťazi tretích líg.
|
Fanúšik tt 2.9.2016 05:35
Ferjenčík:výsledok uspokojil všetkých len tá hra v prvom polčase bola hrozná ,druhý polčas troška lepšie ale majú čo robiť aby tá hra bola ako si predstavujeme.
|
|
1798) |
Belo |
|
|
 1.9.2016 16:44
Nooo, nastava problem! Dury nejde na fotbal. Milos volal ze autobus este neprisiel, Ostava iba Tomi! Idem volat!
belo 1.9.2016 16:48
Tomi je na drate,ale este su niekde pri Ivanke! 
|
belo 1.9.2016 17:03
No budeme meskat!Krtek zas bude na koni!
|
krtkosk 1.9.2016 17:10
Uz ma potrebujete? 
|
belo 1.9.2016 17:18
info z tretej ruky ,0:0 a sme pod tlakom!Autobus je asi 2km od Bahonu!
|
belo 1.9.2016 17:29
info z prvej ruky! 25 min Bahon - Inter 0:0Chlapci uz dorazili !
|
krtkosk 1.9.2016 17:46
Belo, de su gole kua? Vravim, nie raz za mesiac vela vyhrat... furt!!!
|
belo 1.9.2016 17:52
Polcas: Bahon - Inter 0:0 Domaci nastrelili dve tycky, Hrnko tesne pred koncom tiez do brvna! Pred tym mal Baldovsky dve sance Aj Schulc, este Hrnko!
|
belo 1.9.2016 18:22
GOOOOOOL!!! 0:1 61. min SchulcZo skrumaze na druhy krat !!! INTER DO TOHO!!!!
|
Matter 1.9.2016 18:24
Belo je predsa najlepší, Belo na hrad !
|
belo 1.9.2016 18:44
Manzelka povedala, ze v ziadnom pripade! Vies kolko je tam okien? Kto to bude umyvat?  Ale zas ta penzicka by sa zisla! 
|
belo 1.9.2016 18:46
GOOOOOOOOOOOL!!! 0:2 89 min. SCHULZ!!!!! INTEEEEEER!!!
|
belo 1.9.2016 18:49
gooooooooooool! 93 MIN. 0:3 opat Schulc!!!
|
belo 1.9.2016 18:52
Koniec: Bahon - INTER 0:3!!!!!!Nech zije INTER! Nech zije Sle...ups! 
|
krtkosk 1.9.2016 19:20
Vyborne belo, ty uz na futbal nechodievaj, len pis!  parada 0:3 akurat neviem, preco to tolko trvalo... ale parada, len tak dalej, potrebujeme taketo vyhry, ale od zaciatku, nie ze tie dve zrde skoncia golmi, co potom?
|
|
1797) |
Matter |
|
|
 1.9.2016 12:28
U 19 Inter-Púchov: 4-2 (2-0)
Lineker 1.9.2016 13:43
Tomasov az taky zly nebude, v Raci 0-3 
|
belo 1.9.2016 15:23
My sme lepsi, tak sme tam mali vyhrat!Co je Raca,kde ja Raca? Aha,to tam to vinobranie? Ale fucik...?
|
|
1796) |
ZDENO |
|
|
 1.9.2016 12:03
IDE AUTOBUS DO BAHONA?
IPO.Interista 1.9.2016 12:54
Však to máš na hlavnej stránke:
Najbližší autobusový výjazd
Zápas: ŠK Báhoň - FK INTER Bratislava (5. kolo TIPOS III. ligy Bratislava)
Čas: štvrtok 1. septembra 2016 o 17:00
Odchod: štvrtok 1. septembra 2016 o 15:45, parkovisko pred Hostincom u Deda
Cena: 3 EUR
Prihlásenie vopred nie je potrebné.
|
|
1795) |
Lineker |
|
|
 31.8.2016 21:31
zajtra nepustajte krtka k netu a oneline, vdaka
krtkosk 31.8.2016 22:24
Tebe staci vyhra o gol, ty si to tu len pekne zapni po siedmej a precitaj si to v klude 
|
Lineker 31.8.2016 23:13
jasne a tri body k tomu, len mam obavy ked chytis signal 
|
eddie® 1.9.2016 06:55
Dúfam, že neprehráme. Uvidíme priebeh hry, možno aj tá remízka bude nakoniec dobrá, no Rohožník vyzerá byť celkom rozbehnutý, tak aby nám hneď od začiatku v tabuľke neodskočil.
|
belo 1.9.2016 10:26
Je rozhodnute! Pokosil som,povysaval bazen,dal si fazulovicu a VELKY BUDVAR! Takze,oneline robim ja! 
|
IPO.Interista 1.9.2016 11:16
Fazulovica a potom bazén? Takže bude vírivka?  Belo ty si génius !!! 
|
belo 1.9.2016 15:19
IPO, Es ist,verdamt hart,der beste zu sein! 
|
|
1794) |
eddie® |
|
|
 31.8.2016 19:53
Mišo 1.9.2016 13:07
Ty by si chcel, aby hral Inter na Tehelnom poli?
|
eddie 1.9.2016 14:06
Ak by sa stadion skutocne postavil, co sa zrejme postavi, a postupili by sme aspon do druhej ligy, hrat na novom narodnom stadione, by bolo asi to najlepsie, pokial chceme zostat v BA a nestahovat sa napr. do Stupavy. Postavit vlastny stadion je utopia, to si povedzme na rovinu...
|
|
1793) |
FKIBA |
|
|
 31.8.2016 08:00
Miso 31.8.2016 09:12
To má byť akože inšpirácia?
|
Tomi 31.8.2016 10:15
Páni, veď už toho nechajte...
|
FKIBA 31.8.2016 11:32
Miso: i tak se da i tak se da
Tomi: tie tri bodky by sa viac hodili medzi slova toho a nechajte 
|
Miso 31.8.2016 12:27
FKIBA: dá, len potom treba nájsť niekoho, čo bude celú tú parádu platiť. 
|
FKIBA 31.8.2016 17:27
Mne to pride skor ako parodia
Ale ak bure treba na Slezakov odstup prispiet som ochotny dat nejaky ten deravy gros 
|
jaro 31.8.2016 18:40
ináč co sa furt do Slezaka obuvate, má do konca sezóny čas na postup, tak ho nechajme si robiť robotu a zhodnotíme, ked to bude aktuálne
|
krtkosk 31.8.2016 22:10
jaro, nemal cas do konca tej minulej? ze ma dalsi, je druha vec, ale fakt kus meska, dufam, ze zajtra presvedcivo vyhrame, aby som bol kludnejsi 
|
jaro 1.9.2016 00:24
sak hej, mal, ale tak konečne robí s kádrom, aký si vybral, tak sa už nemá na čo vyhovoriť.. mali by sme sa teraz sústrediť na povzbudzovanie a veď on nám neutečie, ak to poserú aj túto sezónu
|
|
1792) |
Matter |
|
|
 30.8.2016 16:22
Mal som dnes debatu s "vrchnosťou" Interu s nasledovnými závermi :
- jednoznačným cieľom je postup A-čka do 2. ligy, vedenie je presvedčené, že tento cieľ sa aj splní (ja až tak jednoznačne o tom presvedčený nie som, ale budem šťastný, keď po sezóne budem môcť povedať, že som sa mýlil)
- touto úlohou je poverený tréner Slezák a splnenie tejto úlohy je viac-menej podmienkou jeho zotrvania, lebo "má vytvorené všetky požadované podmienky a nemá sa na čo vyhovoriť" (takže ja mu držím palce, aby zostal, lebo splnil túto danú úlohu)
- za incident v Šimonovanoch sa tréner na vedení ospravedlnil, i keď na druhej strane, treba uznať, že vulgárne nadávky mimo iné napr. na adresu jeho matky tiež neboli to pravé orechové (alkohol je dobrá vec, ale v určitých limitoch a na správnom mieste)
- zhodli sme sa, že prúser s trávnikom na Drieňovej je veľký prúser a že má ho niekto na svedomí (a nie je to Mišo Trávnikár), no ale "už sa stalo", pravda je, že trávnik už trocha "ožíva"
- v tejto situácii nebolo lepšie riešenie, ako Petržalka, hľadal sa kvalitný terén, ktorý v súbojoch s dedinskými brusičmi jednoznačne vyhovuje nám
- zhodli sme sa aj na tom, že niekedy chýbajú viac prepotené dresy, a to nielen v A-čku, ale hlavne aj v U 19
- jeden námet pre Toniho : keď sa prispievatelia na tejto stránke budú jasne identifikovať (žiadni duchovia, obdivovatelia a interisti xyz) a vyhnú sa hrubým vulgarizmom, predstavitelia vedenia v takom prípade nebudú mať problém na príspevky reagovať a zapájať sa do diskusie.
Takže takto by mal vypadať ten "zmier", no uvidíme, čo nás prekvapí (príjemne či nepríjemne) už o 2 dni v Báhoni.
belo 30.8.2016 17:03
No,ket to pise Matter,tak zacinam tomu veryt! A s tymi na nadavkami som ZASADNE PROTI!Sak staci nadavat trenerovi!  Pockame,uvidime, vyhodnotime! INTER DO TOHO!!!
|
belo 30.8.2016 17:29
Este,kusok,k tej pasazi, ...sa trener na vedeni ospravedlnil...! To chcel prelomit Kovarika?!  Mal by sa ospravedlnit SLUSNYM FANUSIKOM INTERU!T,j. Tomimu ,Tonymu, Matterovi, Linekerovi, Matovi,Interistovi,Harvymu...no mozno aj Krtkovi!!Sak tam bol a nenadaval!INTER DO TOHO!!!
|
Blind 30.8.2016 19:51
...díky za info...dobre povedané a napísané...nadávať na jeho matku bolo veľmi neslušné...kritizovať sa dá za amaterizmus, zlý výber hráčov, zlé striedania, neskúsenosť a pod. to veru áno, ale nebuďme osobný...ten trávnik to by sa ozaj nemalo stávať, lebo po dedinách budeme zase raz na smiech...
|
belo 30.8.2016 19:52
Ohhh,vsehomuci Dusike,odpust,nehodnemu!!! 
|
belo 30.8.2016 19:57
Blind,to uz sme aj tak!Aj naposledy v Tomasove! 
|
Blind 30.8.2016 20:00
...škoda toho Tomašova, naposledy sme tam boli suverénny...
|
krtkosk 30.8.2016 22:13
Belo a ty kurna ako vies, ze som nenadaval? Ale pravdu mas  nenadaval, nadaval vlastne len M... aj toho Miso haltoval pol zapasu, viac menej neuspesne a nevsimol som si, ze by tam bolo nieco brutalne osobne, ale zase, nesledoval som to nejako pozorne. Gro bolo, ze Slezak Ty kok... co si ticho, zakric im nieco a potom ty cierny kok... ale to nebolo na trenera, to na rozhodcu. Za mna to nebolo nic strasne, jasne ze sa to nepocuva dobre, ale to po zapase, to mi padla sanka, to bola sila a co len mne, dury aky bol nesvoj z toho, zabudol si aj fajku zapalit, obhryzal len drevo nasucho  tiez chudak nenadaval a lamat ho chceli.
V kazdom pripade pekne, ze sa ospravedlnil aspon vo vedeni, nam postaci, ak sa ospravedlni postupom, uvidime uz vo stvrtok co a ako...
no a ostatne co pise Matter, je take, ako malo normalne byt, ja som spokojny a hadam dobre bude.... Nech zije INTER!!!
P.s. a neda mi,musim, ja cely zivot vsade pisem na nete ako krtkosk a kopec ludi vie, kto som, aj belo dokonca  a nemam problem povedat komukolvek, kedykolvek, ze som zlomil nad trenerom palicu v piatom jarnom kole, ked treti ci stvrtykrat za sebou spravil tu istu hnusnu zostavu bez utoku, odvtedy ho nemam rad. No a nie som sam, tristvrte muzstva mu odislo. Na druhej strane, tuto sezonu je to kus lepsie, napriek vsetkemu, co sa rozostavenia tyka. Hraci zase, co boli, nedosahovali nikdy nejake presvedcive vitazstva, tak bolo treba inych, ak vyhrame nasledujuce 3 kola a 2x o 5 a viac, uverim, ze sme na spravnej ceste, zatial som len prekvapeny, ze sme s Ivankou neprehrali, bol som totiz o tom pomerne dost silno presvedceny  tak este raz, Nech zije INTER!!!
|
Vinco 30.8.2016 23:23
Ja neviem veru...mal by som verit, ma to hlavu a patu, ale....uz tolkokrat sme dostali po hlave, aj ked sa zdalo, ze ideme hore. Ja stale dufam, ze jestvuje uprimna snaha ist dalej a vyssie, a drzim tomu samozrejme palce. Ale musi byt vidno snahu, chtic, fortiel, zapal, dusu, srdce. Na to ja osobne reagujem velmi citlivo, a veru v Tomasove a v Simonovanoch tak tomu nebolo. A to sakra skrie...
V kazdom pripade do Bahona pojdem skontrolovat vyvoj situacie...ci ta Matterova debata mala zmysel, alebo ho len opijali rozkom 
|
Harvey 30.8.2016 23:40
Mne sa nemusí, ja som v Simonovanoch nebol... ale mal by sa tým slušným ktorých chcel v páde lámať 😉
|
interista 31.8.2016 09:41
Ja som v Šimovanoch tiež nebol, ale rozprával som sa s tými čo tam boli. Tréner Slezák klame, nikto mu nenadával na matku. Nadávalo sa iba na katastrofálny výkon našich a na neho, ale určite nie na jeho rodinu.
Postúpiť chceme stále, lenže ak budeme podávať výkony ako v Tomášove a Šimovanoch tak nemáme ani na špicu tabuľky a nie to na druhú ligu.
Slezák by mal vysvetliť prečo sa vymenil celý káder, všade sa hovorí, že plno hráčov odišlo kvôli nemu.
K tej Petržalke- ja som rád, že tam hráme, majú peknú tribúnu, areál je futbalový, už teraz možno spĺňa kritéria na druhú ligu, je to tam omnoho krajšie jak na nejakej Drieňovej. Rád by som pripomenul, že aj keby sme opäť nepostúpili, od budúceho ročníka musí mať každý treťoligista krytú tribúnu. Drieňová ju nemá a mať nikdy nebude, škp sa nepodarí vybaviť, údajne je aj osud tohto štadióna už developermi spečatený, ostáva nám Petržalka a Stupava. Nech zdvihne ruku ten, kto by chodil do Stupavy na domáce zápasy. To by už nebol Inter.
ja tiež stále verím, že sa postúpi, lebo ak sa nepostúpi teraz tak už nikdy. Ak vypadnú z druhej ligy kvôli reorganizácii ku nám Svätý Jur a Slovan B, zo štvrtej postúpi k nám Petržalka, nebudeme mať šancu. kto nadáva na Petržalku nech si uvedomí, že sú na tom lepšie ako my, majú vlastný štadión, peknú krytú tribúnu. My nemáme nič, ani tribúnu nevieme postaviť na Drieňovej, namiesto toho dávame obrovské peniaze do Stupavy. A údajne má o dva roky skončiť aj táto tretia liga bratislavská, má sa spojiť so západom a budú teda iba tri tretie ligy.
Inter do toho!
|
Matter 31.8.2016 09:51
Ja chcem len upresniť, že to čo som napísal, nie je môj názor, je to objektívny referát z diskusie, na ktorú som bol pozvaný. Na tejto diskusii som otvorene odpovedal na otázky typu, čo mám proti trénerovi, že podľa môjho názoru systém hry je zatiaľ nekoncepčný, rozbitie minuloročného kádra na molekuly tiež nebolo to najideálnejšie a že napriek chybám aj na druhej strane, jeho incident v Šimonovanoch považujem za neakceptovateľný. Preto som bol aj ubezpečený, že postup do 2. ligy je jednoznačne túto sezónu jeho úloha, ktorej splnenie je podmienkou jeho zotrvania v Interi. Takže opakujem, držím mu palce aby zotrval, lebo to by znamenalo postup do 2. ligy. Otvorene sme tiež diskutovali aj o nedostatočnom nasadení nielen A-čka, ale aj dorastu v niektorých prípadoch. Tiež som otvorene prejavil názor aj o mojich pochybnostiach v niektorých aspektoch riadiacej práce v Interi. Zhodli sme sa aj na tom, že Inter musí hrať v Bratislave a Stupava môže byť naozaj len tréningovým centrom, maximálne miestom nejakého prípravného zápasu, rozhodne však nie miestom pre majstráky. V Bratislave sú alternatívy a je ich viac, ako píše predošlý diskutér. A čo sa identifikácie diskutérov týka, ja aj všetci vieme kto je Krtko, Belo, Harvey, atď. Ono bolo myslené skôr na "obdivovateľov", neprehľadného množstva "interistov" a pod. Takže opakujem, toto všetko nie sú moje názory, ale reprodukcia diskusie ktorú som absolvoval. Teraz máme podklad, či vyjadrenia vedenia budú dodržané, sú myslené vážne, atď.
|
Tomi 31.8.2016 10:20
Matter: Myslím, že úroveň diskusie nie je až taká pod úrovňou, aby sem niekto z vedenie nenapísal. Môžu napísať aj nový príspevok, nemusia reagovať na krtka
Problém je, že ak sa zavedie registrácia, ľudia tu aj tak nebudú vypisovať pod plnými menami. Možno by sa obmedzili nejakí traja náhodní rozbíjači, ale za ten diskomfort prihlasovania a odhlasovania to nestojí, si myslím.
|
Matter 31.8.2016 10:50
Tomi, ja to akceptujem. Plnil som len prísľub, ktorý som dal, že "to s vami rozdiskutujem".
|
Miso 31.8.2016 12:36
Mne osobne nejaká registrácia problém nerobí, len neviem čo by sa tým vyriešilo. Aj fórach s povinnou registráciou vystupujú rôzne anonymi a vedia si zabezpečiť, aby sa na nich neprišlo.
|
Lineker 31.8.2016 21:14
Matter palec hore, aj pre toto som vas nezaradil k rebelantskej dvojke belokrtko
A mne sa trener Riso nemusi, osobne som tam nebol aj ked vysledok a opisana hra nepotesila... aj preto opat, osobne nepotrebujem v Bahoni vyhru o 5-6 golov, postaci o jeden po behavom pozeratelnom futbale
A z menom nemam problem ale Gary to nieje 
|
|