|
Meno |
Príspevok |
1490) |
Ferko mrkvicka |
|
|
 11.4.2016 11:12
Krasa si citat tieto prispevky normalne neverim co sa tu vsetko pise :) henten je zly henten je zly,dosiel Majernik vsetci hura hura a zrazu? uz ani ten neni dobry,kapitan v 1 lige v dunajskej strede ale v 3 lige fanusikom nestaci :)
Matter 11.4.2016 11:30
Ale stačil by, len nesmie "dávať" góly ako s Račou. A boli tendencie zvaliť to na Hoza, ten si však zakričal že "mám", bolo to počuť na 50 metrov. Za takéhoto vlastenca by musel zniesť kritiku aj Ronaldo.
|
baca 11.4.2016 11:46
ferko mrkvicka to neznamena ze hral 1. ligu ze teraz je bez problemovy za to ze hraje 3.ligu. ked sa ti to nelubi co sa tu pise aspon sa pobavis , nam ostatnym ide najma o inter !!!
|
Matter 11.4.2016 13:03
Ešte si dovolím doplniť, že Majerník je viac zranený ako zdravý, za čo samozrejme nemôže ale je to fakt. Holt, nie každý je Kraťo. Ten za tie roky odohrané v "novom" Interi bol zranený dokopy tak 2 týždne. Tiež občas urobí aj chybičku (tak jednu za 3 zápasy), ale takú ako bola vyššie spomínaná, neurobí snáď ani v sedemdesiatke. Tomu chlapovi by sme sa na Drieňovej mali poskladať na mramorovú sochu v nadživotnej veľkosti, pred ktorou by sa každý hráč majúci tú česť hrať za Inter a s Kraťom v jednom mužstve, mal pred každým zápasom povinne pokloniť. Pri Kraťovej povahe mi je však jasné, že by tú sochu došiel v noci osobne zbúrať  .
|
|
1489) |
Harvey |
|
|
 11.4.2016 10:36
Poprosim o vyjadrenie vedenia aka je dalsia vizia do buducnosti, kedze mame 8 bodov stratu na Jur, tym padom postup v nedohladne. Momentalne sme klesli na 3. miesto a ziskali z troch zapasov iba 1 bod !!!, podmienky su vraj skvele nastavene na postup, pytam sa, je v kabine vsetko v poriadku, lebo sa zda ze si zapasy prehravame sami (skolackymi chybami, dva goly do frajera na zaver v dvoch zapasoch). Preco nehrame v zapase v ktorom musime vyhrat na 2 utocnikov a davame ich az na 2. polcas (Felix az od 82. minuty). Ked chceme vyhrat tak predsa nemozeme hrat bez utocnika... hodla vedenie pri nedostatocnej konkurencii na utocnom poste s tym nieco robit? Napr. hlada nejakeho strelca dopredu ked ti nasi nevedia strelit gol? trenuju hrotovi utocnici strelbu na treningoch a najazdy sam na brankara a podobne (posledne tri zapasy davali goly dvaja krajni zaloznici a obranca, v kazdom zapase sme dali iba jeden gol, co znamena ze tato otazka je tipujem na mieste)
Dakujem a Inter do toho...
Harvey 11.4.2016 10:39
PS: Ak sa zda niekomu ze moc mudrujem, tak sorry... ale osobne si myslim ze ak mame tak popici vztahy s TN tak nech poslu nejake mlade zakoncovace eso talentovane, ked mame o takeho hraca potrebu...
|
feri 11.4.2016 10:42
Jasne BERA nech nam poslu :)
futbal je proste o tom ze sa niekedy vyhrava, niekedy prehrava .. postup vsetci chceli, ale nejako to nevychadza .. holt to je zivot, skusi sa o rok .. prezili sme zrusenie klubu, rok bez Acka, prezijeme hadam aj dalsi rok v tretej lige ak bude treba ... o tom to je verit, fandit a raz budeme odmeneni.
howgh
|
Miso 11.4.2016 11:37
Feri, asi najrozumnejší príspevok, za posledné dva dni.
|
krtkosk 11.4.2016 12:14
feri je zivym dokazom, ze zdravy rozum Slovensko este neopustil  Chvala Bohu...
Je to sport, preto su v nom aj vitazstva, aj pady... Mudry sa pouci, blbrc bude robit taketo chyby naveky a nikdy nepostupi. My sme hadam zlto-cierny  tak sa o seba nebojme ;)
|
|
1488) |
IPO.Interista |
|
|
 10.4.2016 23:42
Sorry krtkosk ale musím zareagovať, písal si na moj komentár kde som písal, žeby sme mali posilniť o 3 "skúsených" hráčov nato si napísal: "Že nemáme skúsených hráčov? Ale prd makový. Kraťo, Majerník, Petráš, čo viac skúsenejšie chceme? Niekto musí byť aj mladí a draví." Súhlasím treba aj skúsenosť aj dravosť ale obidvoje musí byť v rovnováhe no a u nás sa o rovnováhe zďaleka hovoriť nedá a spoliehať sa len na 3 veteránov? A čo karty a zranenia? Majerník nehral pol sezóny pre zranenie, teraz v Juri nehral pre zranenie Petráš tak kde sú tí traja skúsení keď väčšinou sme radi že možme postaviť aspoň dvoch?
Tu sú hráči zoradení podla veku ktorí na jar hrali alebo boli aspoň na lavičke:
R.Hoz 19
M.Bombala 19
D.Richtárech 19
M.Vlček 20
L.Levický 20
J.Kapičák 20
V.Tóth 21
M.Pilát 21
T.Kubala 22
P.Fedor 22
A.Benes 23
P.Špak 23
R.Anguš 24
J.Túri 24
L.Felix 25
M.Ondrík 25
D.Jurč 33
P.Petráš 36
P.Majerník 37
R.Kratochvíl 41
Polovica mančaftu nemá ani 23r.!!! a len 4 viac ako 25 ani jeden medzi 26-30.
David 10.4.2016 23:53
čože? to m kapičák len 20? však tu niekto z kompetentných písal že vedenie chce jedneho starieho skuseneho brankara k hozovi.to je ten skuseny brankár? 
|
Blind 11.4.2016 06:53
...áno vyzerá to tak, že tak dvoch zo strednej generácie, by to chcelo...jeden do útoku určite a možno do stredu zálohy asi ofenzívneho čo "nesetrí krokom"...ale kde ho zohnať? Lebo, to je najdrahšia kategória...
...inak ešte sa nám nepredviedol Jurč v zápase, ale myslím že on je defenzívny strednopoliar alebo nie?...
|
|
1487) |
ešteinterista |
|
|
 10.4.2016 22:51
selé zle....plne súhlasím s postrehmi predošlých fandov- tréner akoby nasadený manažér do firmy, ktorú je treba zlikvidovať po stránke morálnej i výkonnostnej, nech sa na mňa p. Slezák nehnevá, ale svojimi mylnými rozhodnutiami o najvhodnejšej zostave a systéme hry ušitej totálne mimo možnosti svojich hráčov, akoby plnil dohodnuté klauzuly zmluvy interistického vedenia, ktoré síce veľkohubo vyhlasovalo tie najvyššie postupové ambície, lež pokyny trénerovi asi nenaznačovali, že sa to myslí úprimne s plnou vážnosťou voči skvelým inter. fanúšikom, ktorí svoj klub neochvejne milujú!Potom aj tá fúzia s TN skôr sa javí a vykazuje ekonomické prospešenstvo funkcionárov, ako vzostup kvality inter. futbalu- veď postup by znamenal hlboké načrenie do mešca pokladnice, nevynínmajúc absenciu zodpovedajúceho futbalového štadióna s potrebnou infraštruktúrou !Asi je potom zbytočné čudovať sa inter. fanúšikom, že poslušný tréner necháva sedieť na najlepšieho strelca, ktorý sa na posmech za 10 min.nedokáže rozohrať ,že Ondrík sa tlačí na hrot, kde nedokáže spracovať skoro žiadnu loptu, kde junáčikovi s č. 31 sa podarí jedna kľučka alá Messi a pokračuje v ďalších troch , kde pri tej poslednej nezúročí krásu predošlých a totálne nezodpovedne o loptu či možnosť prečíslenia tak mančaft prichádza skoro pravidelne, čuduj sa svete tréner je s takýmto jeho počinom nanajvýš spokojný, nakoľko ho nestrieda !Netuším, ako p.tréner prehliadol 80% nepresných prihrávok na krátku vzdialenosť, čo potom mužstvo neuveriteľne vysilí pri opakovanom získavaní lôpt a tá hra mi skôr pripomínala duel mladších žiakov,kde sa hráva na šírku ihriska, pretože ustráchaným prístupom záložníkov ku hre na svojich obrancov / kde niekoľkokrát dostali do úzkych volejbalovým spôsobom aj svojho kapitána /sa víťazné góly mužstva , čo akože pokukukuje po postupe určite nedávajú !Ozaj, nezdala sa Vám hra mužstva po prestávke akási inakšia, ako v jeho prvej časti ? A chudák brankár, bojím sa, aby nedopadol nápodobne ako jeho predchodca, nakoľko sa tréner pokojne pozerá na jeho pravidelné kiksy, za ktorými sa skrýva odliv toľko prepotrebných bodíkov !!Zdá sa však, že aj na tomto poste mu postačí jeden dva zákroky alá Neuer a junáčik má miesto isté a garantované na celú sezónu !Pán tréner,ukončite prosím nasadzovanie sálových ekvilibristov- neefektívnych kolotočiarov- oživte hru moderny,veď futbal je krásna hra, ak sa hraje útočne s množstvom zakončení a gólov !! Postup je v nedohľadne, tak aspoň milí naši hráči potešte svojou pozmenenou hrou v zostávajúcich zápasoch oko láskavého, smutného fanúšika - ten si to dozaista zaslúži-lebo hra, ktorú Vám súčasný tréner vtláča stojí za prd !!Inter do toho !
krtkosk 11.4.2016 19:28
netreú, že by niekto vrážal prachy a robil si hanbu vyhláseniami o postupe a pritom postúpiť nechcel. To je blbosť s ostatným sa dá viac-menej súhlasiť, akurát je to šport, nie všetko vyjde... skôr by som to videl premanažerované, chceli sme sa hrať všetci na veľkých manažérov, trénerov, hráčov a ešte na to nemáme, snáď nám to postačí na naučenie sa a o rok, nestratíme ani bod!Lebo už budmee v tejto súťaži minimálne o rok dlhšie, ako by sme mali byť.
|
|
1486) |
krtkosk |
|
|
 10.4.2016 22:43
Trošku mimo témy, vyzerá to tak, že z 2. ligy vypadne Senec, ten by nešiel do našej 3. ligy? Lebo to by bol kua prúser zase.
dury 10.4.2016 23:44
Senec končí a spája sa s Gabčíkovom, takže ak vypadne, tak nie k nám
|
|
1485) |
Psycho |
|
|
 10.4.2016 21:41
Duriho Halenara vyhodili z Borcic. Anton Fabus, majitel klubu s avyjadril ze ho kupil aby klubu pomohol do 1.ligy ale on by ich dostal leda tak do tretej. Tak ked je to pravda a mu tretia liga chyba, tak by sa Duri mohol vratit tam kde zacinal.
Tomi 10.4.2016 21:49
Až tak hlboko sme snáď neklesli, aby sme brali takýchto skrachovancov...
|
motek 10.4.2016 21:51
Udajne predaj zapas s Dun. Luznou... Hlavne, ze dned bez Halenara prehrali s Lokomotivou Kosice... Asi to predava niekto iny 
|
krtkosk 10.4.2016 22:23
Veru, hádam sme tak hlboko neklesli, že budeme brať chlapa, ktorý povedal, že má belasé srdce a podľa mňa aj prázdno v hlave... radšej zoberme Fabuša  čo tam bude trapošiť v Borčiciach... Možno dakedy aj do tej 1. ligy postúpi, ale načo mu to bude? Skrachuje to ako Močenok a podobné "projekty".
|
Blind 11.4.2016 10:13
...Halenár?...no keďže kedysi hral najvyššiu súťaž, futbal hádam nezabudol hrať..ALE...otázka je či to v hlave má zrovnané, či to fyzicky zvláda, aké vysoké finančné nároky má a či by sa obetoval v prospech klubu...a akej farby má srdce je diskutabilné...v TT ho nikdy nechceli, belasé srdce mať musel lebo ho platili...Inter krachval a peniaze k životu treba a preto logicky odišiel...je tu príliš veľa ale aby to klaplo a aby nám postup vykopal...Kmotrík ho skazil preplatením asi nadobro a je príliš flegmatický a nie je bojovník...nezabúdajme však, že cez INTER sa dostal k možnosti zarábať si futbalom...ak má svedomie a chce reštart či ako to nazveme a pozná pojem vďačnosť a prebudí svoju žlto-čiernu minulosť a teda srdce a rehabilitovať sa v II.lige a bla bla bla...
...je tam príliš veľa ale, aby to bolo reálne...takže je to asi z ríše snov a treba naňho zabudnúť...osobne ho nepoznám a do hlavy mu nevidím...
|
Psycho 11.4.2016 10:20
Hmm, potom este ako tu niekde pisal krtko ci IPO ci kto ze nam chyba skuseny utocnik strednej generacie. Tak potom ke dnie Halenar, by sme mohli zobrat Vitteka. Ke dmoz emat Duri belase srdce, preco by Vittek na stare kolena nemohol mat zlto-cierne? CO som videl zapas slovana s Ruzomberkom, tak v slovane s alen trapi, nevladze, len furt na zem pada... Aby v tej prvej lige este pred EUROm infarkt nedostal. Mal by si radsej oddychnut do 3.ligy... a radsej k nam nez aby ho vzala Raca ci Jur...
|
Lineker 11.4.2016 15:03
ako vtipne komenty beriem, hracov ani omylom...
|
Blind 12.4.2016 10:00
..no Ja som nevtipkoval...skôr nereálne fantazíroval...  ...
|
Cucko 16.4.2016 11:22
To uz radsej Radamela Falcaa, naco zbytocne ako hostujuci vysedava na lavicke v Chelsea, ked moze strielat ako hrotovy zabijak 3 goly za zapas na Interi? 
|
|
1484) |
Tomi |
|
|
 10.4.2016 20:48
krtkosk 10.4.2016 22:38
Tak ja neviem, ten Túri hral celkom fajne, pekne to rozhadzoval, aspoň na tom videu, kým hral a on ho stiahne... boli tam iný na striedanie... a celkom pekný gól sme dali, škoda, večná škoda 
|
Matter 11.4.2016 09:31
Neviem či je to tým, že Tomi by urobil video aj zo zápasu s Barcelonou, že by vznikol dojem, že sme mali prevahu, ale podľa toho videa to vypadalo nie najhoršie. Najväčší problém je asi efrktivita, efektivita a ešte raz efektivita.
|
baca 11.4.2016 10:00
nie je tam strelec aspon v sobotu v juri tym ondrikom v predu ma trener dobre nasral, neviem co tym chcel povedat, mne to pripada ako keby si na felixa sadol. ked to bolo za neskory prichod na trening tak to nie je dobry trener jeden zapas stojis za to a je to zmazane a ideme dalej. keby sme vyhravali nic sa nepovie ale dat gol je pre nas umenie.asi ma trener svojich obkubenych a neoblubenych a ked to tak je trenovat taky trener nemoze. v sobotu richtarech cely zapas odohral mal plno nepresnosti , dribloval cez 2-3 hracov bez vysledku pre muzstvo .
|
Harvey 11.4.2016 10:14
Ste vypravali ze nas gol bol asi ofsajd. Ale prd ofsajd, ked Ondrik posielal loptu na Benesa obaja boli na rovnakej urovni, skvele zahrate, skoda ze to neslo aj potom takto...
|
Harvey 11.4.2016 10:16
Vyrovnavajuci, utocnik stiahol Majernika ktory hlavickoval. Fuj...
|
Harvey 11.4.2016 10:22
Penalta, z tohoto uhla nie celkom jasna, ale odkial som ja stal evidentna 100% ruka.
|
Lineker 11.4.2016 15:00
Pozrel som video... vystrelit a celkovo strelba na branku takmer ziadna a ked aj je tak, prepacte, 'cajova' a nerieste penalty, je uplne jedno ci mala byt nemala byt, treba davat goly z hry, sanci resp. naznakov aj dost ale ako pisem a aj viaceri bez efektivity... A brankara, aj ked to bol jeho gol, nehante, je prilis mlady a neskuseny, okrem Krata mu ani obrana nie vzdy dostatocne pomaha, goly dostavame po nasich chybach... napriek uvedenemu netreba sa vzdavat a ist dalej 
|
|
1483) |
Matter |
|
|
 10.4.2016 18:48
Tak už sme tretí, predbehla nás aj Rovinka. Pri tomto tempe získavania bodov (1 z 9 možných v 3 posledných kolách) nás predbehne ešte kde-kto.
Vinco 10.4.2016 19:15
Toto snad uz ani nezaujima ani tych panov, co nam davali posledne 2 mesiace planu nadej. Ze ideme na postup. Takto podlo sa zahravat s citmi po, no tfuj...hanba.
Doteeaz som to
|
Vinco 10.4.2016 19:17
Toto snad uz ani nezaujima ani tych panov, co nam davali posledne 2 mesiace planu nadej. Vraj ideme na postup. Takto podlo sa zahravat s citmi, no tfuj...hanba.
Doteraz som to neskusol...
|
|
1482) |
fanusik |
|
|
 10.4.2016 18:34
Bol som vcera na vcera so bol na zapase. Zhrniem to:
Kto pokazil titul Interu?
Jednoznacne a nikto iny ako trener.
To co spravil na travniku v Juri nema obdobu. Muzstva nastupuju na ihrisko a ziaden utocnik. Najprv som myslel, ze su zraneni vsetci. Nie obaja sedeli na lavicke. Prepacte, ale Turi bol brany ako utocnik ale jednoznacne sa ukazal ako zaloznik. Ako toto moze trener spravit? Je pravdou, ze prvy polcas to Ondrik ako tak zvladal, ale taktika nie uplne najlepsia. Prava strana Interu bola dokonala. Toth, Angus, Benes, dokonala. Naopak, po dani prveho gola Interu, nepochopitelne hranie Interu po lavej strane, kde Inter nehral absolutne nic. Prepac Vlcek. Po inkasovanom gole z priameho kopu Angelovica, Inter prestal hrat po pravej strane, kde si Jur ani neskrtol. NEPOCHOPITELNE!!!! A najvacsia drzost trenera, ked opat nepostavil Felixa. PAN TRENER, ODSTUP a chod odkial si sa vratil. To co si spravil Interu, je neodpustitelne !!! Nebudem vraviet len za seba, ale aj z radov samotnej kabiny. Stacilo mi vypocut jeden rozhovor a stacilo mi. A po polcase a pokriku fanuskov na trenera, ktory ide ako prvy z kabiny na travnik, nech zmeni nieco v utoku, pride k striedaniu Kubalu. Naschval som si daval pozor na Felixa. Ako jediny!!! isiel oproti starsiemu panovi muzstva Interu a isiel zobrat flase a nejaku tasku z ruk tohoto pana aby ako starsi pan, taketo veci nemusel vlacit. Pre nas fanuskov krasny moment aj z ludksej stranky. Ostatni mladi hraci Interu, tych by to ani nenapadlo. No a napokon druhy polcas, kde opat chudak Ludo, si siel zatrenovat a postupne ako minuty ubiehali, prisiel blizsie k lavicke Interu s vedomim jasneho odkazu trenerovi, ze je schopny nastupit. Namiesto toho prislo gesto, ktore nemalo absolutne nejaky priatelsky podtton, ze Felix pod ides striedat. Lenze to uz prebiehala 82 minuta. Ani nepozretie sa na hraca- Takze je mi uplne jasne, ze co sa deje s Interom a podla mojho nazoru by trener mal mat uz vedenim zakazane vstup na ihrisko, nevravim o kabine. Pan trener, hlboko ste ma sklamali a nie som sam. To co som vravel uz 3 zapasy dozadu sa mi len potvrdzuje. Dufam, ze od buduceho tyzdna nie ste trenerom Interu, lebo jedine VY ste pokazili Interu titul a vsetko ostatne. DAKUJEME LEN A LEN VAM !!!
P.S. Jur nehral skoro nic a vyhral.
Blind 10.4.2016 20:22
...u mňa...
...ad1: Kauza "Felix", pokazilo vzťahy v mužstve (nevieme ako to bolo presne...ale ak si hráč otvoril ústa na trénera tak hráč je na vine a logicky musí pykať...ak opačne tak tréner nesie zodpovednosť) a trpí nakoniec celé mužstvo...
...ad2...naznášam slovo KEBY, ale AK by HOZ...po 1. nepustil "poťa gól" v Ivanke (-2body), po 2. nedostal gól z 5ky v Bernolákove (-2body), po 3. gól priamo z rohu v Juri (-2 body pre nás a +2 body pre Jur), tak sme prví o 2 body pred Jurom a je kľud...na obranu: jeden bod nám kdesi zachránil remízu...férovo priznávam, že som nebol na každom zápase takže možno toho bolo viac/menej...nevravím, že ho treba vyhodiť (od toho mám ďaleko...isto ho to trápi), ale férovo by mal "pustiť" do brány kolegu...evidentne je psychicky na dne a mal by si oddýchnuť...len mu to pomôže...
...ad3...každý tréner sa mýli, ale Ondrík v útoku bol ťažký omyl...Ondrík je rozvážny, má prehľad, na III.ligu výbornú prihrávku, ALE medzi obrancami loptu nepodrží, len si narazí prirýchlo lebo krídla šprintovať nedokážu...čo je horšie Ondrík nezašprintuje za obrancov a je "flegmatik" a ľahko ho 2 obrancovia odzbroja...musí zlepšiť pohyb a byť v strede ihriska, nie na hrote...
...treba nám útočníka typu Felix na ZVÝŠENIE konkurencie (trochu vyššieho čo podrží loptu) čo dokáže aj Felix a má na II.ligu (len disciplínu treba) a Fedor pohybom dokáže rozleptať obranu...nemôžeme hrať na 2 útočníkov (a tobôž 3), keď nemáme tretieho čo to oživí v 60/70 min. čerstvými silami...
...zdravý Petráš je super posila a TN mladíkovi to celkom ide...dlhodobý maródi nám tiež veľmi chýbajú...sila v nohách však chýba...centre alá Burza mali "oči"...v zápase s Jurom naše krídla skvele vypojili a fyzicky sa proste nedokážu "pretlačiť"...
...obrana je hádam na tom najlepšie (až na smolného vlastenca)...
...ZÁVEROM K TRÉNEROVI: Nemyslím, že do mesiaca by sme ho mali hneď vhodiť (to hádam ani REAL nedokáže). Nemyslím, že to TERAZ pomôže. Ale možno sa mýlim. Budeme ho ostro sledovať!!!...
|
krtkosk 10.4.2016 22:42
blind, máš tam chybu  v Juri sme kvôli gólu prišli o 1 bod a ťažko to takto hádzať na brankára... koľko šancí sme nepremenili v Bernolákove? tam nebol na chybe len Hoz... a chytať 100% celú sezónu, každý spraví chybu... Neviem, aj pochytal čosi, aj gól z rohu a z 5ky by dostať nemal, ťažko povedať...
Povedzme si ale na rovinu, ten hrený prejav mužstva v takom zložení, v akom je, by mal kua inak vyzerať! to je hlavný problém, nie nejaký gól z rohu, keby aj nebol, tak strácame 5 bodov a? mali sme mať 15 bodov náskok a nie toto...
|
Blind 10.4.2016 23:02
...sorry za chybu...
|
|
1481) |
motek |
|
|
 10.4.2016 14:16
baca 10.4.2016 17:34
suhlasim tiez v mojich prispevkoch som pisal ze nie som nadceny zo poluprace s trencinom . ked som si precital ze trener je zamestnancom trencina dvaja trencania co hraju maju iste miesta v zostave.
|
baca 10.4.2016 17:38
sory ten pripevok mal byt v casti 1478 pod pszchom a suhlasim s jeho nazorom o spolupraci s trencinom. este som vykolajeny zo vcerajsej prehry 
|
Harvey 11.4.2016 10:05
Len musime uznat ze Richtarech s Vlckom makaju v strede, len som si vsimol ze po krumplakoch z Bernolakova, kde mu skoro polamali obe nohy, zacal Vlco trocha lajdat. Prve tri zapasy super a potom nejak prestal hrat, ale ani sa mu nedivim, obehne nejakeho rolnika, ktory mu zlomi obe nohy a s bohom kariera...
|
|
1480) |
Matter |
|
|
 10.4.2016 12:41
Aspoň malá radosť. U 15 Handlová-Inter: 0-1. Nebyť toho, tak jediní čo tento víkend neprehrali by bola U 9-ka.
krtkosk 10.4.2016 12:53
aspoň niečo... gratulujem ;)
|
Matter 10.4.2016 15:12
...a U 14 Handlová-Inter: 0-7.
|
|
1479) |
Tomi |
|
|
 10.4.2016 11:37
IPO.Interista 10.4.2016 12:28
Denník N: Voľby v Marianke vyhral developer Hasoň
Škoda že je starosta len Marianky, to už nie je Bratislava. Ak by to bola nejaká bratislavská štvrť, problém so štadiónom by mohol byť vyriešený.
|
|
1478) |
Matter |
|
|
 10.4.2016 08:44
Dovolím si aj ja vysloviť názor (čo sa futbalu týka laický, čo sa týka nazvime to práce s ľuďmi, nie celkom laický). Na to, aby sme vymenili väčšinu hráčskeho kádra, nemajú ani bohatšie kluby ako my.Tak po takejto trojdielnej katastrofe je jediná cesta, v takýchto situáciách obligátna, a to výmena trénera, a asi čím skôr, tým lepšie. A to nie preto, že sa to tak obvykle robí, ale naprosto oprávnene. Jednou z hlavných úloh trénera okrem vytvorenia hernej koncepcie je byť psychológom a vytvoriť ako sa tomu hovorí tímovú "chémiu". A to sa pánovi trénerovi jednoznačne nepodarilo, nech je z neviem akých "štruktúr" (i keď vieme, že v tých trenčianskych štruktúrach veľa vody nenamútil). Nech nám dané štruktúry ponúknu niekoho lepšieho, alebo sa vráťme (ak bude ochotný) k Jožkovi Barmošovi. Ja si to môžem dovoliť povedať, ja som jeden z z mála prispievateľov na tejto stránke, ktorý ho roky neodvolával a naopak, vždy sa ho zastal.
Tomi 10.4.2016 10:04
Mňa by zaujímalo, kam sa vytratila tá útočnosť, radosť z hry, nebojácnosť, ktorú sme videli prvé dva zápasy. Tí chalani to vedia. Tam sa niečo muselo stať, nech už má pravdu Wizkid, Felix, hocikto...
|
FKIBA 10.4.2016 10:11
Uz vcera ma svrbeli prsty a chcel som reagovat na clanok
[ fkinter.sk]
ale nakoniec som to nechal tak, ze reku nie si odbornik na futbal a toboz na trenerov a este ta tu niekto na fan stranke zjazdi
Mne to proste cele nereze a musi byt nieco zhnite v state Interistickom
|
Cucko 10.4.2016 10:47
Kedysi sme chceli, aby odvolali Bubenka, ked sa mu prvy rok az tak nedarilo. Kazdy vie, ako to nakoniec skoncilo. 2x2! Proste nieco je zhnite v kabine a ked to nejde po dobrom, tak by mozno exemplarny pripad mal pomoct niektorym hracom prebudit NA TRAVNIKU, co sa v nich skutocne skryva, inak budu hrat uz iba futbal v nizsich ligach, napr. ako Halenar. Nech si nemyslia, ze ked INTER nema B-cko, ze im nic nehrozi, ked nebudu pristupovat k zapasom so 100%-tnym nasadenim.
|
interista 10.4.2016 10:48
Môj názor:
1. Súhlasím s Matterom- najväčšia chyba bola výmena trénera. Slezáka treba poslať preč, každý zápas iná zostava, teraz nepostavil ani Felixa ani Fedora, dokonca Petraša, ten ,,super posilnený útok " Kubalom bol za 100 bodov, ten chlapec by už nemal byť ani nominovaný na zápas, Felixa dá 10 minút pred koncom no hrôza. Tréner musí byť interista a nie nejaký Trenčan.
2. Hoz je v posledných zápasoch úplne z formy, včera toľko chýb čo urobil,gól priamo z rohu. Keďže už sme o všetky šance prišli, mohol by tréner dať šancu Kapičákovi nech sa ukáže.
Samozrejme fandiť budem aj naďalej. Inter do toho!!!
|
Matter 10.4.2016 11:03
A to neznamená, že som zmenil názor, keď som tvrdil (v kauze Felix), že rozhodujúce slovo o zostave musí mať tréner. Len život ukázal v pomerne krátkom čase, že tento tréner nie je to "pravé orechové". A s Bubenkom a obdobím pred a počas slávnych rokov 2x2 by som to rozhodne neporovnával.
|
Cucko 10.4.2016 11:04
A este nieco. V minulosti, ked sme mali lavorukeho brankara v brane, tak cele muzstvo hralo ako o zivot, lebo vedelo, ze nesmie dovolit, aby super vystrelil na branu, nedajboze zahraval priamy kop z nebezpecnej vzdialenosti. Co keby sa terajsi hraci k niecomu podobnemu odhodlali a hrali absolutny futbal, ked vidia, ze sa momentalne Hozovi prestalo darit, cim nehovorim, ze on je ako vyssie spominane poleno, ktore isty cas chytalo ryby na Sicilii.
|
Cucko 10.4.2016 11:13
Pripadne nech s nim par hodin pripravy stravi plnokrvny interista Mato Krnac, ktory sam dobre vie, ako je to chytat vyssiu ligu v mladom veku, a na co sa treba zamerat.
|
IPO.Interista 10.4.2016 12:17
Matter: neviem či veta: "aby sme vymenili väčšinu hráčskeho kádra, nemajú ani bohatšie kluby ako my" bola reakcia na moj príspevok, kde som napísal: "treba "minimálne" 3 kvalitných hráčov" samozrejme tým minimálne som nemyslel, že najlepšie by bolo vymeniť celý mančaft a ani väčšinu, to by naozaj nebolo dobré lebo kým by sa rozohrali zas by sme mali 10 bodovú stratu a boli by sme zas tam kde sme teraz ale ak si naozaj chceme byť istý postupom musíme mať naozaj oproti ostatným výraznejšie navrch ale obávam sa že toto je momentálne strop tohto mužstva (nemyslím tým posledné zápasy) jasné boli zápasy keď zahralo celé mužstvo skvele ale na postup treba zahrať skvele 30 zápasov po sebe a obávam sa, že toto mužstvo nato nemá, neviem možno je to vekom a tým menšími skúsenosťami, ak je to tak chce sa nám čakať niekolko rokov kým nadobudnú tie skúsenosti? Alebo ten náš káder zas trochu posilníme o 3 "skúsených" hráčov. A čo sa trénera týka, píšete "a to výmena trénera", ja som to nechcel napísať takto natvrdo ale tým "bez útočníkov sa vyhrať nedá, viem ani Felix ani Fedor nie sú v optimálnej forme ale nepostaviť ani jedného v zápase v ktorom treba vyhrať? To fakt nepochopím nikdy" som to vlastne povedal, myslím si že len výmena trénera by nestačila.
Cucko: "ked nebudu pristupovat k zapasom so 100%-tnym nasadenim", nemyslím si že toto bol problém v Juri, ja im verím že naozaj chceli, verím že tá velka nepresnosť prihrávok, strácanie lopt nebolo preto že by nechceli, verím že išlo o neskúsenosť a problém vysporiadať sa s tlakom. Ale toto hovorím o zápase v Juri, boli iné zápasy kde zďaleka nie som si istý s tým 100%-tným nasadením.
|
krtkosk 10.4.2016 12:53
Ja som Jožka barmoša rovnako neodvolával, len som vravel, že hre chýbajú moderné útočné prvky a za tým si stojím. Či treba odvolať Slezáka? Ťažko povedať, však ledva začal a už je to aj tak skoro jedno, tak ja by som ho ešte zo 5 zápasov nechal, nech ukáže, čo vie.
Že hráme na 1 chlapa v útoku? To je tragédia na mužstvo, čo má hrať nátlakový futbal, ako dobre, nech hrá 1 útočník, ale nech ho podporujú 4 záložníci, to sa u nás akosi nedeje.
Že hráme v divných zostavách a nikto tomu nerozumie? Aj to je pravda, ak by sme vyhrávali, tak by to bolo fajn, rozumieť má tomu tréner, ale keď sa prehráva, tak kritika je oprávnená.
Že nemáme skúsených hráčov? Ale prd makový. Kraťo, Majerník, Petráš, ťo viac skúsenejšie chceme? Niekto musí byť aj mladí a draví.
Určite sa prikláňam k tomu a vravím to už od času, ako nepostavili Felixa proti Ivanke, že v kabíne je niečo zlé, ja neviem čo, ale takto sa to proste nerobí. Zlý prejav, zlé výsledky, zlé, rozostavenie, zlé zostavy, tak aj slepý musí vidieť, že je niekde chyba... a preto tvrdím, čo som tvrdil už pred 2 týždňami a budem tvrdiť do konca sezóny, to že sme túto súťaž nevyhrali, za to si môžeme len a len sami, nikto nás neporazil, len my sami 
|
Lineker 10.4.2016 15:05
...suhlasim hlavne s poslednou vetou 
|
Psycho 10.4.2016 15:57
Neviem preco nove vedenie prave s TN sa tak skamaratilo,ale ako fanusikovia sme s TN nikdy nevychadzali priatelsky. Co si pamatam, tak trencania boli nasi najvacsi nepriatelia. Jednoducha logika, z tehelneho pola, Trnavy ci Trencina ziaden spasitel Interu nikdy nepride.
Kazdopadne je fajn,ze postyup uz je v passe, tak aspon zvysok jari mozme hrat uvolnene, bez tlaku a skusat roznych hracov. SLezak uz zrejme vedel,ze nepostupime hned ako vystriedal Barmosa, tak preto kazdy zapas hral s inou zostavou a Ludva staval az v druhych polcasoch kedze je u nas len na hostovani a taki hraci obvykle na jar uz moc prilezitosti nedostavaju. Len to potvrdzuje moju teoriu,ze slezak uz aj ked nastupoval,tak vedel,ze buduci rok sa 2.liga na Interi este urcite hrat nebude...
|
|
1477) |
IPO.Interista |
|
|
 10.4.2016 03:48
Môj pohlad na dnešnú vlastne včerajšiu prehru:
1.bez útočníkov sa vyhrať nedá, viem ani Felix ani Fedor nie sú v optimálnej forme ale nepostaviť ani jedného v zápase v ktorom treba vyhrať? To fakt nepochopím nikdy.
2.vela hráčov bez väčších skúseností (možno nezvládli ten tlak) vela stratených lopt, nepresných prihrávok ani brankár nemal svoj deň.
3.štandartne rozhodcovia, neodpískaná ruka v 16-ke domácich, pochybný priamy kop z ktorého sme dostali gól (som zvedavý na video) ak toto potvrdí video mali by sme u nás zvesiť vlajky BFZ a "Fair Play", viem že v našej 3.lige nemožu byť tak kvalitný rozhodcovia jak v LM ale ak pískam zle pískam zle na obidve strany.
Už teraz sa treba pripravovať na budúcu sezónu, máme k dobru 10 prípravných zápasov, už teraz sa treba porozhliadnuť po posilách nie až po konci sezóny, treba "minimálne" 3 kvalitných hráčov z toho minimálne jedného kvalitného "stabilného" zakončovatela a verím že sa do tej 2.ligy konečne dostaneme.
!!! INTER DO TOHO !!!
Lineker 10.4.2016 14:56
...da sa suhlasit a k bodu1, toto je 'choroba' vacsiny sk trenerov, potrebuju resp idu vyhrat a postavia az jedneho (aj to nie cisteho) utocnika, vid repre...
|
|
1476) |
Dávid |
|
|
 10.4.2016 00:16
basketbal v prdeli,futbal v prdeli.Treba chodiť na hádzanú,pekné baby tam hrajú
|
1475) |
Blind |
|
|
 9.4.2016 22:12
...že sme dnes nevyhrali?...prečo?...len hádam...žeby v prvom rade gól (Hoza) priamo z rohu?...alebo?...žeby v druhom rade zaradenie Ondríka do útoku a s tým spojená absencia útočníka?...alebo?...žeby v treťom rade absencia Petráša (asi zranenie) v strede ihriska?...takže v prvom rade individuálne zlyhanie, v druhom rade taktická chyba a v treťom rade asi smola...
...nech je ako chce, ale mužstvo čo neprehrá celú sezónu JEDINÝ(!!!) zápas si zaslúži vyhrať III.ligu...
jm 10.4.2016 17:53
Fedor a Petráš nehrali pre zranenia
|
Blind 10.4.2016 19:38
...s Petrášom som si to aj myslel...o Fedorovi som to nevedel, vďaka za ozrejmenie...ale itak, ak chcel niekoho na podržanie lopty vpredu Ondrík na to nie je stvorený...taktická chyba...
|
|
1474) |
jl |
|
|
 9.4.2016 21:50
Tomi, poprosím ťa,ak sa dá nechaj všetky prispevky ktoré prídu na fan stranku aspon 3-4 dni také ako ich autori napíšu.Lebo mám pocit že tu treba povedať vela a je jedno akým spôsobom,ale hlavne od srdca.Prispievatelia,píšte vela,všetko čo treba aj sprosto,priamo aj na ludí aby aj ten posledný kokot pochopil čo je to INTER.My všetci chceme aby bol niekde inde ako je teraz.A ešte jedna vec,čo povedal istý židák pred 10 rokmi,on nechce v BA konkurenciu.Prečo sme tam kde sme?
jm 9.4.2016 21:59
1***
|
|
1473) |
baca |
|
|
 9.4.2016 21:34
jasnacka ze ideme dalej a na inter budem chodit len to serka ako to momentalne slape lepsie povedane neslape.
|
1472) |
jm |
|
|
 9.4.2016 21:28
K...a!!!
Ale ideme ďalej.
Kto nechce, nemusí.
belo 9.4.2016 21:39
A KTO, NECHCE?!  Nech sa prizna,bez mucenia!!!
|
jaro 9.4.2016 22:05
kto nechce nech skape, bojujeme od šiestej ligy a do bojujeme do prvej! my budeme navždy verní!
|
|
1471) |
FKIBA |
|
|
 9.4.2016 20:40
mne sa to cele nejako nepozdava ale fandit budem aj ked budeme hrat s VW alebo Nepocujucimi.
INTER DO TOHO
eddie® 9.4.2016 20:44
Tak to má byť, si správny fanda 
|
belo 9.4.2016 20:49
Chlapci,ale mna uz to prestava bavit! INTER DO TOHO!!!Pocuvat kazdy tyzden od vidlakov a Zideniciarov,ze s kym sme to prehrali?! 
|
krtkosk 9.4.2016 20:55
belo na hrad!!! aj mňa už prestáva baviť odolávať útokom v krčme, ako dnes pri prvej penalte Slovana, už konečne by som si aj Inter pozrel nervy!
Ale fandiť budem ako FKIBA, čo mi už iné ostáva v tomto biednom živote? a belo, keď vytriezvie, bude mať rovnaký názor 
|
belo 9.4.2016 21:02
Krtek,nedrazdi hada bosou nohou... 
|
|