|
|
| Meno |
Príspevok |
| 1594) |
mato |
|
|
 29.5.2016 11:23
Dury Halenarinho v piatok trenoval s Petrzalcanmi tak snad k nam neprestupi a zostane tam.
|
| 1593) |
Matter |
|
|
 29.5.2016 10:14
Jeden citát z vyjadrenia trénera (alebo niekoho iného ?) k včerajšiemu zápasu :
"Výsledky nás veľmi tešia, nemôžu však byť vždy prvoradé."
Ťažko som znášal už aj reči, že u mládežníckych mužstiev nie sú výsledky dôležité. Ale u A-mužstva v mužstve bojujúcom o postup musia byť výsledky dôležité, a to vždy ! A kto tvrdí opak, nech ide do prdele, lebo škodí Interu.
mato 29.5.2016 11:25
Co ty mas s tym Slezakom stale ?
|
krtkosk 29.5.2016 15:58
Prisiel doviest Inter v tejto sezone do 2. ligy a posral to. Staci, aby sme ho nemali radi. Zobral nam dalsi rok zivota a ako pise Miso, tych druhych miest uz je privela. Vravi, ze vysledky nie su dolezite, ma pravdu, uz je to bohuzial jedno. Treba sa pripravit na dalsiu, zase 3.ligovu sezonu 
|
baca 29.5.2016 17:43
presne tak trenerko to posral najma zapasy bez utocnikov tak to nemalo chybu.dolezity zapas v juri kde islo obrazne o sest bodov a mali sme ist na vitazstvo ale bez utocnikov ..... ked uz vitazstvo 3.ligy je v pase tak hravame aj s utocnikmi. v daka trenerko... ked niekto je spokojny s druhym miestom ja urcite nie nakolko po jeseni nase postavenie v tabulke bolo na vitazstvo 3.ligy.
|
Matter 29.5.2016 19:04
Tak, tak, Mato, to máme so Slezákom a možno aj s tými, ktorí ho sem nanominovali...
Rozpráva sa, že postup tohto roku vzhľadom k nejasným plánovaným rekonštrukciám súťaží by bola "pasca". Len aby sme nevliezli do horšej pasce, pamätáte sa na reorganizáciu, ktorá by pomohla Interu ? Ja si pamätám len opačné prípady (napr. vyhrali sme majstrovstvo regiónu a "postúpili sme" s ďalšími 10 dedinami do tej istej súťaže, alebo dorastencom vymysleli 5. ligu, aby nás mohli dať čo najnižšie, ďalší rok už nevedeli dať dokopy ani 4. ligu, tak nás museli dať do 3. ligy. Aby to naozaj nedopadlo tak, že keď budúci rok konečne vyhráme túto "slávnu" 3. ligu, skončíme zase v 3. lige a keď ju zase nevyhráme, možno aj v 4. lige. Z tohto BFZ-bordelu bolo treba čo najskôr postúpiť a potom začať špekulovať, kde hrať, za čo, atď. a keby nebolo za čo, ešte stále sa dá ten postup speňažiť.
Namiesto toho sa viac-menej odrbávalo o postupových ambíciách a ako bratia česi hovoria, skutek utek.
|
Erika 30.5.2016 13:26
Áno, výsledky sú dôležité, postupuje sa predsa na základe nich, ale má význam postúpiť a potom v druhej lige dostať na hubu, lebo hra ešte nie je natoľko kvalitná a prepracovaná, aby sa v druhej lige dokázala presadiť? Tréner Slezák je tu štyri mesiace a s jeho príchodom ako aj s príchodom AS Trenčín prišlo veľa zmien a všetko potrebuje svoj čas. Je dosť naivné myslieť si, že jeden človek teraz lusknutím prsta urobí zázraky. Pokiaľ viem, futbal je ešte stále kolektívny šport, kde nejde o jednotlivca ale o spoluprácu viacerých jednotlivcov a všetci vieme, že pracovať s viacerými ľuďmi a ostať ich na približne rovnakú vlnovú dĺžku nie je práve najjednoduchšie.
|
Erika 30.5.2016 13:33
*dostať ich
|
Matter 30.5.2016 15:55
Nikto neočakával od toho "jedného človeka" zázraky, ale naopak, žiaľ ten "jeden človek" posral čo sa posrať dalo! A zopakujem čo som tu už raz napísal, keby tak rozmýšľali v Leicestri, že "keď postúpime, tak tam budeme dostávať na hubu", tak dnes nie sú majstri Anglicka ale hrajú 2. (alebo nižšiu) ligu. A pri takejto filozofii by dnešný najlepší strelec Premier Ligy robotníčil pri páse (Wardy) a keby nebol moc unavený, išiel by si po fajronte zahrať 7. ligu...
|
Matter 30.5.2016 16:15
...a ešte dopĺňam, že si myslím, že jeden "iný človek" (Jožko Barmoš) by túto sezónu túto ligu s týmto mužstvom vyhral. A potom by sa mohlo riešiť, kde hrať, za čo hrať a či hrať.
Teraz budeme naďalej teoretizovať o "svetlých zajtrajškoch", reorganizáciách, mládežnícke výsledky idú tiež počnúc prípravkami dole vodou, atď. Skrátka zle, zle a ešte raz zle. Prínos spolupráce s Trenčínom je zatiaľ 0 bodov a nakoniec, Slezák s Trenčínom nemá nič spoločné (snáď len to že od nich bere peniaze ?), tak akurát s Pezinkom a B-mužstvom Pandorfu. Takže prosím neoblbovať, ja som nepadol z jahody.
|
baca 30.5.2016 16:24
ze trener je tu styri mesiace a vsetko potrebuje svoj cas ze to nevedelo vedenie ked pred jarnou castou - ideme na postup. fanuskovia uz len hodnotime to co sa nepodarilo, niekde musi byt chyba....kde? najradcej by sme nehodnotili ale spolocne oslavovali postup ale zatial .......
|
Matter 30.5.2016 17:08
Ešte chcem uviezť jeden príklad z veľkého futbalu. V sobotu vo finále Ligy majstrov dohrával Real zápas s polovicou kulhajúceho mužstva (pravda je, že asi aj "vďaka" chybičke trénera pri možno predčasných striedaniach). Bale silno krivkajúc dal jednu z rozhodujúcich 11-ok, ale nakoniec to vyhrali. Na odovzdávanie pohára niektorí hráči skackali hore schodmi po jednej nohe, ale "dali to". A viete, kto má na tom napriek spomínanej chybičke najväčšiu zásluhu ? No predsa tréner. Už počujem reakcie, že nemôžem porovnávať Real s nami. Ja vravím, že môžem, Inter síce nie je Real, ale nehráva tiež s Barcelonou, Atleticom, ale hráva (a občas prehráva) s Bernolákovom, Jurom, Račou, Mostom, atď. Spomínam to preto, aby som poukázal na to, že tréner musí byť osobnosť na ihrisku aj mimo neho, musí zo skupiny futbalistov urobiť team. A na to ten náš predošlý tréner mal (na 3. ligu až viac ako je treba), ten súčasný naopak na to nemá ani nikdy nebude mať.
|
fanusik 31.5.2016 11:27
Ja chcem len potvrdit slova p. Mattera, ze tento trener pokazil najvacsie zapasy, tam kde sa malo a muselo vyhrat. Teraz zrazu prisli vysledky a vy fanuskovia ostatni idete zrazu velebit. Treba ostat pri tom, ze tento trener neurobil pre Inter nic vynimocne. Hra je stale otrasna a najlepsi hrac tretej ligy Felix nehrava a uz asi ani nebude bohuzial. Ja na pozlatko neskocim a mali by ste to urobit aj vy a kupit mu na poslednom zapase listok domov naspat do Pezinku alebo tam odkial prisiel. Pokial tam bude tento trener, odmietam chodit na zapasy. Nech zije PRAVY Inter, nie tento s tymto trenerom a nie v pozadi ublizujuci prave nam fanusikom. Teda mne urcite.
|
krtkosk 31.5.2016 21:19
to fanusik: nie že by si nemal pravdu... ale s tým nechodením... ja by som ešte počkal...
|
|
| 1592) |
Tomi |
|
|
 28.5.2016 23:11
Video zo zápasu:
[ youtu.be]
Dnešný spolukomentátor: Belo
belo 29.5.2016 00:10
Tomi,sak ja nejsom vykastrovany! To si si ma pomylil s tou domacou Frau!  No a tie dva tiene...za to moze Krtek! 
|
|
| 1591) |
Fanušik |
|
|
 28.5.2016 16:04
Rovinka - Inter ????
jm 28.5.2016 16:11
0:1 Vlcek 52 min
|
Fanušik 28.5.2016 16:14
Ďakujem, dobrá správa
|
jm 28.5.2016 16:51
0:1 koniec ;)
|
Fanušik 28.5.2016 17:04
Paráda, 2 miesto by sme mali uhrat
|
Matter 28.5.2016 17:16
Sakra, získať nezmyselne stratené body v Bernolákove, Moste a doma s Račou a máme to. Len či sa vôbec chcelo to mať...
|
Mišo 28.5.2016 17:53

|
belo 28.5.2016 18:00
Po zapase bolo husto! Domaci starci nedokazali prehltnut prehru.Inzultovali (niekto z lavicky) delegata. Isli aj po nasich fanusikoch,no ostalo len pri blbych reciach. Je pravda ze Majernik mal dostat cervenu,ale to by nic nemenilo na vysledku! V Za´´zavere mal Ondrik tri tutovky! Kubala vyfasol No ale tri body su doma! INTER DO TOHO!!!! bombu do oka,bol striedany.
|
belo 28.5.2016 18:02
 a to som este nepil...
|
krtkosk 28.5.2016 19:25
Na paradu, tak budeme druhy, neveril som tomu... Nech zije Inter!!!
|
Mišo 28.5.2016 19:45
Paráda, ale už je tých druhých miest v tejto lige nejako veľa.
|
Harvey 30.5.2016 11:13
Druhi budeme ak vyhrame jeden zapas z 2 mame to iste (a to musi vyhrat aj Rohoznik aj Raca ak nas chcu dostihnut)...
|
|
| 1590) |
Matter |
|
|
 28.5.2016 12:43
U 19 Inter-Karlova Ves: 4-2 (3-0). Prvý polčas radosť pozerať, kolmé nahrávky, všetky góly vyšachovanie pomaly do prázdnej brány, 2. polčas trápenie napriek vylúčeniu hráča súpera, vyslobodenie až v poslednej minúte zase po kolmici a strele prakticky do prázdnej brány.
Horšie je to so žiakmi, U 15 Inter - KV: 0-2, U 14 priebežne tiež 0-2, ale určite sa na to zase nájdu "objektívne" dôvody
|
| 1589) |
fanusikinteru |
|
|
 28.5.2016 11:54
Uz trochu dopredu pozeram. Ale pri moznom (verim ze realnom) prvom mieste v tretej lige buducu sezonu a taktiez moznom schvaleni poctu ucastnikov jednej celoslovenskej druhej ligy na 16 timov (ak navrh prejde) od 2017/2018 sa mi naskyta otazka, ci to nebude tak, ze ligu vyhrame, ale do 2. ligy nepostupime :/
krtkosk 29.5.2016 22:15
Nie, je neraálne, aby víťaz nepostúpil. Maximálne sa môže stať, že sa bude hrať baráž s niekým iným... Víťaz vždy musí mať možnosť postúpiť a posledný musí vždy zostúpiť, inak by sa narušila regulárnosť súťaže, aj keď sme už videli excesty, napr. dosrast Slovana, bol posledný a súťaž sa rozšírila... Takže možné je všetko, ale normálne pred súťažou musíš / mal by si  / vedieť, ako môžeš postúpiť vyššie.
|
|
| 1588) |
Tomi |
|
|
 27.5.2016 18:02
A máme tu ďalšiu zmenu, domáci zápas s Báhoňom sa hrá klasicky v nedeľu o 10:30.
|
| 1587) |
Tomi |
|
|
 24.5.2016 21:03
U15: Inter - Slovan 2:0
Gratulácia!  Prvá prehra v sezóne.
U14 0:0
krtkosk 24.5.2016 23:27
Tak, konečne!!! Tomi asi z víťazného ošiaľu nedovidel na tabuľku, lebo to bola tretia prehra Slovana v sezóne  Otázkou skôr je, prečo sme v predchádzajúcich štyroch zápasoch U15 nestrelili ani gól!!! a prehrali s Púchovom, Dunajskou, Trenčínom a remizovali 0:0 s Myjavou, strach a hrôza a s tou U14 to nie je oveľa lepšie, aj keď proti Slovanu sú to pekné výsledky!
|
Tomi 25.5.2016 08:09
To som mal prepnuté na U14, každopádne tam Slovan dovtedy len raz prehral a dvakrát remizoval, takže remíza je tiež úspech.
|
Matter 25.5.2016 08:42
Super !!! Víťazstvo so Slovanom vždy poteší. Na mieste je však Krtkova otázka, prečo tá séria prehier predtým, už aj starší žiaci postupne upadajú do šedého priemeru až podpriemeru. Ale odpoveď poznám, "tvrdo sa pracuje na novom hernom štýle, atď." keď budú chalani v kategórii veteráni, určite sa to ešte zlepší, len "musíme byť trpezliví".
|
interista
25.5.2016 09:45
Suvisi to (aj) s tym, ze sa (najlepsi) 4 hraci z U 15 presunuli do U 17 ako nahrada za tych, ktori presli do U19. O odchode 4 chlapcov z U19 sa prepokladam vie...
A kedze cez vikend hravaju chlapci sutazne zapasy za starsich, nemozu nastupit na svoje povodne muzstva podla rocnika, kam patria. Uprostred tyzdna samozrejme mozu nastupit v tom najsilnejsom zlozeni, pretoze maju mim 24 hodin medzi zapasmi.
|
Vinco
25.5.2016 13:24
To, s tym odchodom 4 chlapcov z U19 ma zaujima....
|
Blind 25.5.2016 18:13
...jeden chlapec z U15 tuším, skončí v 2.ENG lige a to v Readingu, kde už absolvoval 1.tréning a 1.zápas v nedávnej (blízkej) minulosti...nuž kvalitu udržať je ťažké...
|
krtkosk 25.5.2016 18:38
to interista: dík za info, to veľa vysvetľuje.
to Blind: to je Méry, Slovanu dal gól
Každopádne, hrať proti starším je celkom fajn z pohľadu do budúcnosti a zbytočne tlačiť na dorast, aby vyhral súťaž, keď sa aj tak nemôže postúpiť. Ja hrávam v telocvični proti chalaniskovi, kua, to musí byť minumálne mladý Hamšík  minulý týždeň som mu zobral loptu len 2x a tento ani raz... kľučky, prehľad v prihrávke a má to asi zo 13 rokov, samozrejme ho nerozpučím telom, ale hrá s dospelými a strach nikde, kľučky, góly, prihrávky... asi mu darujem žlto-čierny dres, nech nehrá za dáky krepý Fomat Martin 
|
Lineker 26.5.2016 12:45
a kedy chlapec pride do Interu? na co ako cakas? 
|
|
| 1586) |
Tomi |
|
|
 24.5.2016 12:25
Overoval som to na Interi, hrá sa v sobotu o 15:00.
Nakoniec bude aj autobus, od Deda odchádza o 14:15!
|
| 1585) |
baca |
|
|
 24.5.2016 06:48
uz aj na stranke bfz je to opravene - rovinka - inter sa hraje 28.5.2016 o 17.00 hod nie o 15.00 hod !!!!!!!!!!!!!!
Vedúci mužov 24.5.2016 09:34
V oficiálnom zápise o stretnutí v systéme ISSF je uvedený termín:
28.5.2016 (sobota) 15:00.
Podľa mojich informácií sme im na tento termín a čas dali aj súhlas.
|
|
| 1584) |
baca |
|
|
 23.5.2016 20:34
nevizna sa ani diva svina :
rovinka - inter mal byt 29.5. o 17.00hod. na bfz je 28.5. o 15.00 hod a na stranke tj rovinka 28.5. o 17.00 hod. vcul kedy ???
|
| 1583) |
eddie® |
|
|
 23.5.2016 20:08
Som si všimol, že na oficiálnej stránke fkinter.sk, konkrétne tu [ fkinter.sk] začali pridávať nový InterGól. Tomi, podielaš sa na jeho tvorbe aj ty alebo ťa nebodaj z tohto projektu vyšachovali???
Tomi 23.5.2016 20:55
Ale áno, iba reklamu a grafiku robia sponzorsky. 
|
|
| 1582) |
dury |
|
|
 23.5.2016 18:07
Podľa najnovších správ hráme s Rovinkou v sobotu o 15:00. Autobus pravdepodobne nebude, takže každý po vlastnej osi ;) Inter do toho!
Tomi 23.5.2016 18:11
No už je to aj na futbalnete, nechápačka. Ani v úradnej správe nič nebolo, ani na zápase mi nukto nič nepovedal...
|
Baca 23.5.2016 18:21
Nech nesteklia tigra po fuzoch, ostatne zapasy zostali v nedeľu o 17.00 hod.
|
belo 23.5.2016 19:44
Asi v nedelu pride do Rovinky, Putin alebo Papez!
|
belo 23.5.2016 19:46
Hmmm,ale zatial mi ani jeden nevolal!  Vsak mohli prist na zapas! 
|
|
| 1581) |
Tomi |
|
|
 23.5.2016 17:52
Video zo zápasu pre Bela, Miška a ostatných nedočkavcov:
[ youtu.be]
|
| 1580) |
Harvey |
|
|
 23.5.2016 16:30
belo 23.5.2016 17:45
Vsak na Drienovej uz okolite domy,pozvali statikov! 
|
|
| 1579) |
Belo |
|
|
 23.5.2016 14:23
HAALLLOOO!VIDEJO!?
mato 23.5.2016 15:15
Okolo 18:00 bude.
|
belo 23.5.2016 17:43
Naaa,vsak, kevuliva tomu hnupovi! 
|
krtkosk 24.5.2016 00:10
belo, dostaneš po holej 
|
|
| 1578) |
Krtkosk |
|
|
 22.5.2016 11:32
Polcas Inter - Lozorno 3:0 uz v 3. min. Fedor otvoril skore, potom zvysil na 2:0 Spak a treti si dali vlastny, aby sa moc netrapili. Futbal hrame celkom pekny, aj ked fanuskovia su nespokojni, ze to uz neni 8:0, ale co neni, este moze byt
fanusikinteru 22.5.2016 12:07
Super, len tak dalej. Buducu sezonu ked uz nebude postup tak ozaj neviem  Dnes ale tusim hrame proti Tomasovu, Lozorno uz bolo..
|
krtkosk 22.5.2016 12:24
Tak proti Tomasovu  89. min 6:0 Fedor dal dalsi, Majernik krasnou hlavickou a Kubala sa zase utal  Hoz vychytal zo 4 goly, vyskriabal aj spod brvna. Takze fajne...
|
krtkosk 22.5.2016 12:28
Koniec 6:0  Nech zje Inter a trener Slezak 
|
FKIBA 22.5.2016 14:36
Co Trencin obhajil /navyse 2x2/tak uz moze vyhravat aj jeho farma? Dufam ze sa tato triofuzia pozitivne odrzkadli aj na stupavskom futbale 
|
Lineker 22.5.2016 16:11
Belo je ten vysledok pravdivy? Ten co to pisal ani netusil kto kde s kym 
Kde je belo? 
|
belo 22.5.2016 19:31
Lineker,bez obav,ja som mu diktoval!No ale na motorke sa zle pse oneline.
|
krtkosk 22.5.2016 19:55
Lineker, chcel si víťazné oneline, tak máš, však je to jedno s kým hráme, či?  o tú motorku by ani tak nešlo, ale včela ma poštípala a už som nevedel, čí som  ale vyhrali sme 
|
Lineker 22.5.2016 21:38
Ta vcela bola zltocierna a bolo to za ten doterajsi oneline 
ps: doporucujem nabuduce prilbu...
|
krtkosk 24.5.2016 00:19
táto bola belasá 
|
|
| 1577) |
Lineker |
|
|
 20.5.2016 22:23
Pani trosku mimo tem ale otazka do plena v ramci sekcie sci-fi  ked uz mame tu slavnu spolupracu s AS Tn a nakolko dany klub ide stavat novy stadion, nemohli by sme si 'presunut' terajsie uo tzv. "lizatka" (s ktorymi uz podla vizualuzacii nepocitaju) na Drienovu?
Mišo 20.5.2016 22:39
No, bola by to pomerne náročná logistická akcia a neviem načo by bolo umelé osvetlenie na Drienovej.
|
Lineker 20.5.2016 22:51
...napr. na to aby sme si posvietili na hracov  a Matovi Sevelovi gratulujem k 4x4 
|
eddie® 21.5.2016 13:43
Súhlasím s Mišom, že nemá zmysel investovať do Drieňovej veľké finančné prostriedky a postaviť tam niekoľkotisícový štadión aj s osvetlením. Vedenie to aj hovorilo na tlačovke, že ak sa muži dostanú aspoň do druhej ligy a postaví sa NFŠ, tak budú hrávať muži tam aj so Slovanom. Ale samozrejme zatiaľ je to v rovine Sci-fi, lebo do vyšších súťaží postupujú tímy ako D. Lužná alebo teraz Jur a nie Inter. A druhá vec je ten samotný štadión, ktorý sa stavia už dosť dlho a stále nič...
|
Mišo 21.5.2016 15:40
Inter chce hrať na NFŠ? O tom som nepočul, bude tam asi dosť drahý nájom.
|
eddie® 21.5.2016 17:22
Áno, podmienky by mali byť také, že keďže to bude za štátne postavený štadión, môžu na ňom hrávať aj iné Bratislavské kluby ako Slovan, len podmienka je minimálne druholigová príslušnosť.
|
interista 21.5.2016 20:30
Od sezóny 2017-2018 je podľa správy na webe futbal bfz podmienkou na tretiu ligu krytá tribúna pre 100 ľudí, tak som zvedavý čo naši mienia robiť, či vybaviť škp alebo na drieňovej stavať.
|
Harvey 21.5.2016 21:50
Stupava to isti ;) . ake vsak uvidime. Kazdopadne to by nemohlo hrat polovica muzsriev 3. Ligy...
|
interista 21.5.2016 22:27
ŠTK BFZ oznamuje zástupcom FK v súťažiach TIPOS III.liga a TIPOS IV.liga sk. Bratislava podmienky pre zaradenie do súťaží pre súťažný ročník 2016/2017 z hľadiska infraštruktúry štadiónov.
Infraštruktúra štadiónov:
1, Ihrisko o rozmeroch dĺžky 100 – 105 m a šírky 64 – 70 m (ročník 16/17)
2,Povrch – prírodná tráva, povrch z iného materiálu sa bude posudzovať individuálne
3,Kryté lavičky náhradníkov – sedadlá pre min. 10 ľudí (16/17)
4,Oplotenie – pevné zo strany divákov, vzdialené od okraja ihriska min. 2 m (16/17)
5,Rozhlas – funkčný
6,Ukazovateľ skóre a času – elektronický, funkčný
7,Šatne pre mužstvá o rozmeroch min. 20 m2, s lavicami a vešiakmi na odloženie vecí, pokiaľ možno s vlastným WC a sprchou, v zimnom období vykurované (ročník 17/18)
8,Šatňa pre delegované osoby o rozmeroch min. 15 m2, s lavicami alebo samostatnými sedadlami, s vešiakmi na odloženie vecí, stolom, pokiaľ možno s vlastným WC a sprchou, v zimnom období vykurované
9,Krytá tribúna pre min. 100 divákov v strede ihriska s vyhradenými miestami pre delegované osoby, tribúna musí mať min. 10 sedadiel s opierkami na chrbát (ročník 17/18)
10,Miesto pre nahrávanie videozáznamu z výšky min. 3 m nad ihriskom (16/17)
11,WC pre verejnosť, nie spoločné s účastníkmi súťažného stretnutia (16/17)
12,Stožiar pre zástavu BFZ a jej vyvesenie na každom stretnutí (16/17)
Ďalšie podmienky:
1,Ihrisko vyznačené v zmysle PF, čiary rovné a široké 10 – 12 cm (16/17)
2,Žrde brán guľaté, biele, šírky 10 – 12 cm
|
krtkosk 21.5.2016 22:44
Mne sa paci ta zrd na zastavu  toto kto vymyslel... Inak myslim, ze splname na Drienovej vsetko, tribuna tam pre 100 ludi je, staci tie sedacky zakryt strieskou a bude kryta... len prd spoza nej uvidime  Najjednoduchsie riesenie spravit tu tribunku na kopci za striedackami a okolo ihriska treba daku ruru, aby bolo pevne zabradlie a to je vsetko... Par drobnych to bude stat a bude to v pohode. Nech zije INTER!!!
|
David 23.5.2016 11:58
Umwlé osvetlenie by tam mohli spraviť aj keby na Drieňovej áčko nehralo.Na jeseň a v zime slnko skôr zapadá.Pod umelým svetlom by sa dalo plnohodnotne trenovať ešte aj vo večerných hodinách.
|
|
| 1576) |
Harvey |
|
|
 19.5.2016 14:01
Kubala nie je az tak zly, dal dva goly a hlavne aj majster tesar sa niekedy utne :)
[ www.facebook.com]
krtkosk 19.5.2016 18:31
No vidíš, Kubala sa uťal 2x  Uvidíme, však možno natrénoval a už to pôjde 
|
|
| 1575) |
Tomi |
|
|
 16.5.2016 20:55
|