|
|
| Meno |
Príspevok |
| 1514) |
Dávid |
|
|
 18.4.2016 16:36
môj kolega z práce ktorý hráva za kráľovú Inter pochválil. Že nehral vôbec zle
jaro 18.4.2016 16:57
no neni zlaty? 
|
|
| 1513) |
jaro |
|
|
 18.4.2016 16:21
caute, ja len ohladom tej navstevy .. je pravda, ze ja nie som ten, co je na Interi peceny vareny na kazdom zapase ALE.. pridem vzdy, ked mozem, co ani zdaleka nie je tak casto, ako by som chcel a to, ze sa nam aktualne nedari v ziadnom pripade nemoze byt dovod na to, aby sme na ten nas Inter nesli .. neverim tomu, ze hraci sabotuju zapasy naschval, ze nechcu postupi, ze sa chcu nechat donekonecna okopavat sedlakmi v tretej lige a este k tomu hrat aj proti rozhodcom .. cize si myslim, ze si zasluzia podporu kazdeho z nas, kto ma cas na ten fotbal prist .. lebo je to take slovenske nechodit, ked sa nedari .. zial je to teraz tak, ako to je, ale hraci si nase hlasivky zasluzia aj ked to s postupom aktualne nevyzera dobre! Su timy, ktore v zivote 1. ligu nehrali a napriek tomu ich fanusikovia stale zenu dopredu. A ked nasi uvidia na ostatnych zapasoch prazdne hladisko, tak ich to rozhodne motivovat nemoze! takze INTER DO TOHO!
baca 18.4.2016 17:51
nikto na hracov ze sabotuju zapasy nikdy nic nepovedal ale ty hraci maju svojho vodcu a ten urcuje styl sposob hry......
inter do toho v nedelu som na drienovej znova.
|
Harvey 20.4.2016 09:53
Trener urcuje styl hry, ale hrat hraju hraci a goly strielaju hraci a nie trener...
|
baca 20.4.2016 13:15
bez utocnikov moc tych golov  nebude
|
|
| 1512) |
Bača - Kostroš |
|
|
 18.4.2016 15:54
Keď som sa vrátil domov plný emócií po zápase s Jurom v rádiu práve hrali , akoby symbolicky, skladbu Janka Lehotského : POZHASÍNANÉ ! Hneď po tomto zápase už bolo jasné , že treba pripraviť smútočné parte nebožtíka POSTUPU ,o ktorého rýchly a nečakaný odchod sa v priebehu niekoľkých kôl postarala snaživá pohrebná služba ( nový realizačný team ). Neuveriteľné, že po úvode v Rohožníku ako z ríše snov , títo ľudia dokázali svojou činnosťou ,ktorá sa nedá nazvať ináč ako sabotážou vo vnútri klubu, zničiť všetko čo bolo po jesennej časti dobre naštartované a funkčné k reálnemu postupu do 2. ligy, ktorý bol tak blízko ako nikdy a neviem či ešte niekedy bude. Pripájam sa ku kritickým postrehom a predošlým výzvam všetkých fanúšikov i s podpisom k vedeniu klubu na okamžité odvolanie trénera a jeho asistentov, pre absolútnu nespôsobilosť viesť naše mužstvo . Otrávili verným priaznivcom chuť na futbal a hlavne zničili reálnu šancu vysnívaného postupu do 2. Ligy a ničia divácku návštevnosť , lebo na toto v zákulisí i na ihrisku sa nedá pozerať !
Dôvody- tie zásadnejšie tejto požiadavky:
1. prišli do rozbehnutej súťaže totálne neoboznámení s kádrom , schopnosťami a použiteľnosťou (alebo nepoužiteľnosťou ) jednotlivých hráčov
2. z toho vyplývajúca typologicky a takticky nepochopiteľná nominačná politika na zápasy
3. anomálna taktika v zápasoch najmä doma s outsidermi, ale i vonku na jedného útočníka ( a ešte k tomu toho nepravého) – pritom v talóne s rýchlymi , technicky zdatnými krídelnými útočníkmi (Bénes,Fedor,Vlček) variantne využiteľnými s neoddiskutovateľne najfutbalovejším stredovým Félixom
4. absurdné striedania ( časovo i hráčsky ) ,akoby to mal na starosti papagáj ťahajúci obálky s menami hráčov z debničky Lacného Jožka
Timo 19.4.2016 14:07
Ja len k tomu "najfutbalovejsiemu" Felixovi : ked ste vsetci volali po nom aby nastupil, proti Raci sa aj stalo, no za polcas co odohral celkom nazbieral -7 bodov (slovom : mínus sedem!!!), pricom za golovu sancu bolo zapocitanych +3, hral zle!!!, dalej v pripravnom zapase proti Stupave na prvych 30 min. co hral a bol vyluceny za hrube nesportove spravanie!!! a to celkom opravnene!!! nehral nic, ale vobec nic, no v zaver na 20 min. nastupil a nebyt golu do prazdnej branky tak skonci opat -11, tj. skoncil len -6 a vykon opat pod uroven III.ligy!!! takze je tazko vyslovit nazor o tom ci je jeho nominacia nediskutovatelna,a to som ani nespomenul jeho spravanie na ihrisku ci mimo nej...
|
krtkosk 19.4.2016 19:00
Timo, tak ho vyhoďme, ak je drzý a neschopný, ja som za. Proti Rači mal v 2. polčase jediný poriadnu strelu na bránku, ktorá pri troche šťastia mohla skončiť gólom, neviem, či hral zle, ale bol najnebezpečnejší. Stále je najlepším našim strelcom a je celkom možné, že ak na jar už ani nenastúpi, že ním aj ostane. Nehovoriac o tom, že to, čo s ním dorábame, mu asi na pohode nepridáva, aj v nedeľu, na striedanie 4 hráči, okrem Hoza sa na ihrisko nedostal len Felix a prvý polčas sme odohrali radšej bez útočníka. Ja len vravím, že toto neni normálne, jasné, drzého Felixa nechcem, ale keď hral, nevidel som, že by niečo odflákol a to prišiel z 5. ligy do tretej a je tam jeden z najlepších, aspoň podľa výsledkov a to neodohral ani polovicu hracieho času. Kým nebude hrať celý zápas, kde to odflákne absolútne, dovtedy sa ho budem zastávať, lebo neverím, že sa niečo také stane.
|
baca 20.4.2016 07:54
nerozumiem tomu - na jesen s felixom bolo vsetko ok - spokojny boli vsetci -trener, divaci.... prisla jar novy trener a felix nema spravanie , ma minusove body. proste zacarovanz kruh. ale to podstatne nedavame goly a ked zbytocne dostavame stojime tak ako stojime so stratou ( 8 bodov na prveho ) to su ake body - alebo +. a bez felixa .
|
Harvey 20.4.2016 09:56
Skopirujem aj sem: vo futbale sa hra na goly, a velakrat sa stava ze utocnik sa v zapase lopty ani nedotkne. Goly nemusi davat len utocnik ale moze aj zaloha, alebo stoperi hlavickou. V prvom jarnom zapase dal 3 goly Benes ktory je pravy zaloznik (kridlo). Je dobre mat hrotoveho dobreho utocnika, ale je dobre mat taktiez rychle kridla a dobru strednu zalohu... na margo trenera. Barmos staval Ondrika roky na kraj obrany a zalohy, na jesen ho preradil na poziciu stredneho utocneho zaloznika, kde sa mu darilo omnoho viac... takze budeme teraz picovat na Barmosa preco ho tam nestaval od zaciatku, ked sme mali Sokola a Frecku na tie posty? Aj Sokol skoncil nakoniec na kraji zalohy.
|
Timo 20.4.2016 10:03
Krtkosk, ano tak to vyhodnotme : samozrejme objektivita neexistuje, no cisla a statistika neklamu!!! Opakujem sa ale je nutne ist na trening, na pripravne zapasy a pozriet ako hra, aky ma pristup, ako kumunikuje, aku osobnost predstavuje v kolektive a teda preco nenastupuje na cele zapasy, predpokladam (na zaklade toho co ja som videl) ze opravnene, a ked zratame vsetky jeho klady a zapory tak ja sa cudujem, ze este je u nas !!! To ze v jesennej casti bol nasim najlepsim strelcom nemusi znamenat, ze ma iste miesto v muzstve aj na jar, a ci vobec, nakolko k poctivym vykonom je treba viac faktorov, fyzicke, mentalne a charakterove vlastnosti. Niektore sa daju natrenovat (co viem ani treningova disciplina nie je na tope), niektore sa naucit, no niektore nie, a mam pocit ze u Felixa symbioza tychto faktorov je na updaku, resp. na nizuckej urovni, a niektore aj na nizkej urovni ostanu!!!
Zaverom, teda moj osobny nazor (a mozno ze nie len moj hahahah), kym Felix sa nebude spravat tak, ako na hraca nasho klubu sa patri, nebude mat kladny pristup k treningovym povinnostiam, neprehodnoti svoje "ego" a skutocne nepreukaze, ze je ten stary dobry Felix, na ktoreho sme boli zvyknuti, tak bude len lavickovym hracom v osobnom kariernom maxime III.Ligy BA.
|
baca 20.4.2016 10:20
ale ked su s felixom nejake problemy cudujem sa trenerovi a vedeniu ze sem nenapisu stanovisko takto si mi medzi sebou dopisujeme jeden tak druhy onak.
keby napisali skutocnost a hlavne informovali fanusikov .... ale to podstatne goly nedavame zbytocne dostavame a sme tam kde sme ......
|
Timo 21.4.2016 07:59
Baca, presne ako hovoris.
|
Matter 21.4.2016 09:50
Ako som už viackrát písal, nie som žiadny futbalový expert, len obyčajný fanúšik, ale aj tak som pochopil +-bodové hodnotenie hráča : zlá nahrávka a strata lopty nevynútenou chybou -1 bod, spôsobenie gólu -5 bodov, dobrá nahrávka alebo individuálny prienik +1 bod, vypracovanie šance bez gólového zakončenia +3 body, strelený gól +5 bodov. Je to obdoba ako +- bodovanie v hokeji, no tam je to jednoduchšie, keď je hráč pri strelenom góle na ľade +1 bod, keď pri obdržanom -1 bod. Keďže vo futbale nestriedajú pravidelne celé formácie, tam sa to tak jednoducho nedá. Keď sa to robí objektívne, bez pozitívnej či negatívnej zaujatosti na konkrétneho hráča, je to celkom dobrý ukazovateľ výkonu. A myslím si, že to Timove hodnotenie bolo objektívne, bez zaujatosti.
|
baca 21.4.2016 09:56
timo a za co bol felix v pripravaku proti stupave vyluceny ?
|
Matter 21.4.2016 12:01
Nebol som tam, ale na základe dôveryhodných informácií viem toto : ani sa nedá hovoriť o vylúčení, Felix mal pocit, že v tomto vyslovene tréningovom zápase bol v šestnástke faulovaný ale rozhodca (vlastne funkcionár BCT, ktorý bol taký láskavý a v tomto tréningu sa ujal pozície rozhodcu) ako aj väčšina ostatných prítomných mali iný názor. Na to Felix zasypal toho akože rozhodcu sériou tých najprimitívnejších a najvulgárnejších nadávok a ukončil to vyhrážkou, že pri najbližšej príležitosti mu z pár metrov napáli loptu do ksichtu. Po tomto "rozhodca" požiadal hráča, nech radšej ide dole z ihriska, čo podporil aj tréner a niekoľko ďalších prítomných, ale nebolo to vylúčenie ako také, došiel za neho iný hráč a na posledných 20 minút Felixa tréner znova postavil. Takto nejako to bolo, treba si urobiť na vec názor.
|
|
| 1511) |
FKIBA |
|
|
 18.4.2016 13:47
takto to vidi po vcerajsku "nase kazitko"
Hodnotenie zápasu trénerom:
Nebolo to jednoduché po tých troch negatívnych výsledkoch. Bolo potrebné namotivovať hráčov, prišli nejaké zranenia, žlté karty. To s tým súvisí na to sa nechcem vyhovárať, aj napriek tomu sme mali v zápase strašnú dominanciu čo sa týka držania lopty. Nie je to jednoduché sa presadiť proti tak hlboko defenzívne postavenému mužstvu aj keď to je Kráľová pri Senci. Myslím si, že toto si vie každý tréner vyhodnotiť, keď sa napríklad robia v tréningovom procese útočné vlny v hre na štyroch obrancov, padá veľmi málo gólov. Keď si to dobre obrancovia zorganizujú je ťažké sa presadiť. Moji hráči včera museli hrať miestami až do deviatich hráčov, tým pádom to bolo o to ťažšie. Chceli sme to otvoriť, neotvorili sme to, skúšali sme to stále. Nakoniec nám to prinieslo nejaké ovocie v podobe centrovanej lopty a Marek Ondrík sa presadil hlavou. Po góle sme nepochopiteľne mentálne nezvládli desaťminútovku, kde súper vyrovnal hru na desať minút. V závere sme naše víťazstvo zaklincovali druhým gólom. Musíme popracovať, dôležité bolo pre nás víťazstvo ten impulz, aby hráči vedeli ako chutí víťazstvo. Tá víťazná mentalita sa musí vrátiť a verím tomu, že ďalší týždeň dobre popracujeme a ďalším víťazným zápasom v domácom prostredí získame tri body a verím, že sme na správnej ceste.
zdroj: [ fkinter.sk]
jaro 18.4.2016 13:51
no znie to optimisticky, ja verim, ze zacneme zase vyhravat ;)
|
krtkosk 18.4.2016 18:35
správna cesta NIKDY nemôže byť hrať bez útočníka a za stavu 0:0 polhodinu pred koncom stridať pravého záložníka za stopéra
Mali sme tlak, druhý polčas, prvý tréner akosi prehliadol. Vyhrali sme, áno, zaslúžene, ale napriek trénerovi a zostave, nie vďaka nemu. Ja som už zlomil palicu, ale uvidíme, čo "stvroí" o týždeň. Len pre zaujímavosť Bernolákovo - Inter 2:2, Devínska Nová Ves - Bernolákovo 6:0, Inter - Devínska Nová Ves??? dúfam, že nebude ďalšia hanba 
|
Harvey 20.4.2016 09:58
Len sa divim ze DNV dokaze Bernolakovo rozstrielat aj ked Bernolakovo hra beton. To mi vravi ze proti DNV nehrali asi taky beton a hrali otvorene...
|
|
| 1510) |
baca |
|
|
 18.4.2016 10:31
[b]este jedna poznamka k vedeniu[/b] : vcera bola po dlhom case jedna z najslabsich nastev a dlho som uz nevidel a nepocul tolko nespokojnych a este raz nespokojnych divakov.
|
| 1509) |
Mišo |
|
|
 17.4.2016 21:30
Nevim čo tu všetci mudrujete, šak sme znovu druhý.
Blind 17.4.2016 22:16
...na akom poste? A ako hral dnes Jurč?...ako pozerám na dnešnú zostavu tak tréner sa už pripravuje na budúcu sezónu...inak absencia Petráša v našom tíme je zdá sa kľúčová...
|
krtkosk 17.4.2016 23:05
Jurč obranca,dajme tomu, že pravý, alebo predstopér, prvý polčas celkom dobre, v druhom nezmyselne chcel byť konštruktívny miesto odkopu lopty do autu pri čiare a skoro išli hostia sami na bránku 2x kvôli nemu... takže nebolo to až také zlé, dokonca skoro dobré, len by nemal "vymýšľať".
|
Harvey 18.4.2016 08:31
Podla mna hral vzadu dobre, az na to vymyslanie tam mal jednoznacne zakopnut loptu... a Vlcak sa nam vratil do formy, som rad ;)
|
baca 18.4.2016 10:14
podla mna bol jurc vzadu ok , vyzera ze bude prinosom, nech mu to vydrzi
|
|
| 1508) |
nasudr |
|
|
Plne sa stotožňujem s názorom fanúšika "ešteinterista". Tréner mal byť odvolaný už pred dvoma kolami. Nie je normálne, aby jeden človek takto zlikvidoval Inter. Že by ďalší slovanista ? Už sme to raz v Interi zažili, keď predali licenciu Senici. Nechápem vedenie Interu. Dávam hlas za okamžité odvolanie trénera. Od 60-tych rokov chodím na Inter, ale toto, čo sa deje, som ešte nezažil.
|
| 1507) |
ešteinterista |
|
|
 17.4.2016 19:17
..do elektrospotrebičov sa údajne dávajú súčiastky tzv. kazítka ,aby výrobok vydržal dobu záručnú a dnes som na fotbale zistil, že interistické vedenie taktiež zabudovalo do kádra seniorov"kazítko"v podobe trénera Slezáka! Nehnevajte sa páni zodpovední, ale aby jedinou svetlou záležitosťou na interistických zápasoch bola hodnotná tombola, kedy unavené oči priaznivcov aspoň trošička pookrejú vymaniac sa s totálnej nudy predstavenia produkujúceho jedenástkou na čele ktorej stojí "kazítko"-tréner !!Predpovede futbalových hviezd , že záujem vedenia interu už v samom prvopočiatku po fúzii s Trenčínom nebol v žiadnom prípade postúpiť,sa nanajvýš potvrdili. Obnažuje sa tajnička kde , tréner-kazítko - má za úlohu vychovávať hráčov alá pozlátka, čo v záblesku slnka chvíľkovo ohúria záujemcov o ich kúpu a ide sa jednať - tak, ako skoro všade na území tejto sociálne poslušnej republiky- zarábať..zarábať!Zarábať,to ale v preklade neznamená vybojovať pre inter vyššiu súťaž !!Dneska sme sa všetci presvedčili, že vysedávanie najlepšieho strelca mančaftu na lavičke nesie prvky osobnej zákernosti voči jemu samotnému a v neposlednom rade i voči všetkým interistickým fanúšikom v rátane !!Ľudo nepadaj na duchu- hoci dres Tvoj je po zápase v suchu, ešte tvrdšie trénuj a pracuj na sebe, veď interistického fanúšika si svojimi gólmi už o kvalite presvedčil, je len otázkou času, kedy celá táto komédia zo strany trénera, kazítka, ostane už len minulosťou a potom príde aj tvoja chvíľka slávy! Nikdy nezabúdaj, že poctivá, pokorou pretkaná tréningová lopota vyniesla na piadestál nejedného futbalistu- stačí sa pozrieť na interistického kapitána !S radosťou sa teda na popud jedného so spolufanúšikov podpíšem pod petíciu za odvolenie súčastného trénera- lebo jeho cesta ku sláve nesie jasné črty pohrebiska žltočierneho futbalu! Inter do toho !!
krtkosk 17.4.2016 23:03
Ja si nemyslím, že Slezák chce ísť proti Interu, na to sa príliž vytáča nad tou hrou, on by chcel, aby to fungovalo, ale prečo to chce fungovať s Hozom v útoku, Kraťom na pravej zálohe, Fedorom na stopérovi a s Kubalom v bránke, tomuto nikdy nepochopím. To som naozaj ešte nezažil a proste to ani neexistuje, aby to fungovalo. Ja som mu chcel dať ešte 5 zápasov, ale po dnešku, ak bude na lavičke aj v ďalšom a postaví Hoza do útoku a Fedora do bránky a Kubalu na ľavú obranu, tak to je proste výsmech všetkých, čo na ten futbal prídu fandiť žlto-čiernym, je to pľuvanec do ich tváre, koľko to asi vydržia tí ľudia chodiť sa pozerať na tieto nezmyselné "experimenty"? A to, čo píše Blind, že sa mu Felix nehodil do taktiky? My sme mali taktiku? Ak áno, tak totálne vybuchla, lebo sme mali udržať 0:0 a Ondrík to nepochopil...
Proste, toto sa pochopiť nedá, brutálne všetko zle, buď ho odvolajú a vymenia, mne je jedno, aj za Ševelu, alebo Koník to tu vedel robiť, alebo nech trénuje aj Kraťo, alebo ak tam o týždeň bude, tak nech ku nervy tá hra nejako vyzerá a hráči hrajú na svojich postoch a nech dáme zo 5 gólov!!! alebo naozaj podpíšem čokoľvek... lebo toto NENI NORMÁLNE!!!
|
Harvey 18.4.2016 08:35
Ja si nemyslim ze by to bolo zlozene nezmyselne. Ondrik v utoku? ved celu jesen hral podhrotoveho SUZ a islo mu to a strielal aj goly, aj teraz dal uteseny gol hlavou. Majernik v utoku? Neslo po zemi, zmenil trener taktiku a skusali sme zo vzduchu a tam je vysoky Majernik hrozba. Sa divim ze sme to neskusili uz proti Juru alebo Raci takto, sice ti mali vysokych stoperov...
|
Miso 18.4.2016 09:47
Akože treba jednoznačne uznať, že to bola včera naozaj riadna bieda. V prvom polčase proste tragédia, tak slabý výkon som naposledy videl, dva, tri roky dozadu v Dúbravke proti ŠKP. Druhý polčas pokračoval v podobnom duchu, ale cca od 60. min. začali chalani konečne niečo hrať a za svoju snahu boli odmenený vedúcim gólom. Potom sa stiahli a namiesto toho, aby súpera dorazili, prišla nezmyselná červená a o výsledok sme sa triasli do samého záveru. Aj napriek tomu čo som vyššie napísal, by som chalanov až tak nehanil. Je zrejmé, že momentálne ide o team, ktorý sa dostal do poriadnej hernej krízy a takéto vydreté, víťazstvo im môže pomôcť. Neviem, či niekto z diskutérov niekedy aktívne športoval, ale keď sa prestane dariť, môže byť problém sa dostať späť na víťaznú vlnu a hlavne potom, keď v úvodných zápasom im naozaj išlo a aj fanúšikovia sa troška namlsali. Najbližšie zápasy máme papierovo slabších súperov a to je ideálna príležitosť na získanie strateného sebavedomia a samozrejme aj nejakých tých bodíkov.
|
Psycho 18.4.2016 12:57
Uz len skoda kym v elektrospotrbeicoch tie kazitka aspon 2 roky funguju dobre. Slezak tu 2-rocnu zarucnu dobu akosi rychlo preskocil a uz sa pokazil. Tak ako zo zaprdku nebude uz nikdy prazenica, tak ani zo Slezaka nebude nikdy uspesny trener Interu.
|
|
| 1506) |
baca |
|
|
 17.4.2016 18:58
smutne že nie je ani chut pisat prispevky po dnesnom zapase. utrpeli sme dnes vitazstvo z muzstvom ktore prislo odohrat svoj zapas a vyprdet sa. aj tak sme mali problem vyhrat dat gol. aj ked sme vyhrali boleli oci. nieco nie je v poriadku ved chalani nezabudli hrat futbal. k zostave a k trenerovi sa uz neoplati ani nieco pisat......
vazeni z vedenia prosim treba urobit razny krok a to co skodi muzstvu treba vyhodit.
Vinco 17.4.2016 19:04
Hned to bolo poznat aj na zaujme ludi. Velmi slaba navsteva.
A vraj sa to pre fanusikov...trt makovy.
Ale aspon je vacsia sanca v tombole 
|
|
| 1505) |
eddie® |
|
|
 17.4.2016 18:57
Most - Svätý Jur 0:2
eddie® 17.4.2016 18:59
Čo už, Jur si ide zaslúžene a pevným krokom po postup 
|
baca 17.4.2016 19:00
aj keby jur nevyhraval mi aj tak s touto hrou nemozeme ich dobehnut ,bodovo predbehnut
|
baca 17.4.2016 19:04
prvy gol jur zase z pokutoveho kopu !!!
|
eddie® 17.4.2016 19:04
Máš pravdu, i keď je to už v podstate jedno, či Inter skončí druhý alebo piaty, ale pri takejto hre z toho nakoniec ani to druhé nebude...
|
|
| 1504) |
Tomi |
|
|
 17.4.2016 15:36
|
| 1503) |
Martin |
|
|
 17.4.2016 14:19
Napriek trénerovej zostave zaváňajúcej sabotážou, sú dnes z toho našťastie 3 body, ale bol to slabý a nudný zápas takmer bez šancí. Kráľová vpredu vôbec nič, snáď až na tú tvrdú strelu v závere, ktorá mierila priamo na Kapičáka. Ten nemal skoro žiadnu robotu.
Predošlé kritiky zostavy tu predtým boli viackrát odbité tým, že zodpovednosť za ne nesie tréner, nech sa do toho nestaráme. Tak som teraz veľmi zvedavý, ako preberie zodpovednosť za to, že mu stačili 3 zápasy, aby úplne pochoval aj najmenšiu šancu na postup.
|
| 1502) |
jaro |
|
|
 17.4.2016 10:43
nejaký online alebo co? ;)
krtkosk 17.4.2016 11:01
Ze si to ty jaro  ale len zrychleny, 26. min 0:0 futbal bez sanci, hre zase na zaloznika Ondrika v utoku, chyta Kapicak a od natlakoveho utocneho futbalu to ma daleko
|
jaro 17.4.2016 11:12
diky za info, povzbudzuje aj za mňa teda ;)
|
krtkosk 17.4.2016 11:16
Nuda 42 min bez zmeny
|
krtkosk 17.4.2016 11:24
Polcas 0:0 bohovska sanca v 44. min tradicne miesto do branky sme si usi obkopali  takze chvalime rozhodkynu Petku, vyborny vykon, aj ked nemala co piskat, chvalime buletin, na ligovej urovni, chvalime tombolu, ceny lepsie ako v lige, akurat nechvalime nudny futbal, bez utocnika, strach a hroza 
|
jaro 17.4.2016 11:28
kde je ten Inter z prvych dvoch kol jari??
|
krtkosk 17.4.2016 11:33
Tak aspon Kubala ide do utoku, aspon nieco... Inter do toho!
|
Vinco 17.4.2016 12:00
To je des, tento dnesny vykon
|
krtkosk 17.4.2016 12:04
Takze, 66 min. mame tlak, Ondrik dal brvno, trenerovi preplo natvrdo. Mal by odstupit po zapase ihned! Nrchcem byt vulgarny, ale Kmotrik na jeho mieste by horsie kurva netrenov, kurva pici. Keby nam neslo,,ani slovo nepoviem, ale prvy polcas nuda, ziadny futbal, do druheho postavi konecne utocnika Kubalu, ktory pokazil 4 prihravky zo 4... ale uprednostnil ho pred Felixom, to je cesta, ktorou chceme ist? Hrat nudny futbal bez utoku a ti, co vedia htat su na lavicke? Kurva nervy!!! A posledne striedanie stiahne Pilata zo zalohy a postavi stopera Majernika a da ho do utoku a Felixa necha bez hry. Takze radsej v utoku so stoperom, ako s utocnikom, ti musela byt kurva trenerska licemcia. Inak, medzi recou, v 72. min asi najlepsi nas hrac Ondrik dal na 1:0 hlavou. Tymto koncim, mozno dam este konecny vysledok, ak sa na to do konca vydrzim pozerat... Kurva pici aj s futbalom!!!
|
fanusik 17.4.2016 12:10
Trener prisiel, aby pokazil Interu postup!!! P. JM., okamzite zasiahnite!!! Toto ste budovali, aby sme takto dopadli? Trenera treba OKAMZITE odvolat. Ved reci hovoria nieco uplne ine ako skutky. Spravte to vy, lebo akonahle nie, spisujeme peticiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
jl 17.4.2016 12:11
kurva,krtek bomba komentár,ja ten futbal nevidim,ale pičujem už dva týždne.Trener je asi další nepriatel INTERU,okrem BFZ,rozhodcovskej komisie,judisákov a premotivovaních dedín..
|
jaro 17.4.2016 12:16
majernik v útoku je dobra voľba, hlavou už gol dal  dúfam, že stále vyhrávame!
|
krtkosk 17.4.2016 12:24
Vydrzal som 2:0 v nadstavenom case Vlcek po krasnej akcii a nahravke Ondrika s prehladom. Kvoli tomuto sa oplatilo prist, inak futbal strasny, zostava no coment, trener nech sa na to vyserie, znechutil uplne vsetkych a Kubala pokazil z 11 dotykov s loptou 11, amen, my neskoncime ani druhy 
|
eddie® 17.4.2016 12:29
Tak vydreté, ale predsa. Jur dnes zakopne a znížime tú stratu, uvidíte. Inak s tými názormi na trénera s vami súhlasím. Mal by sa ku kormidlu vrátiť Jožko.
|
jaro 17.4.2016 12:29
tak super, teším sa z výsledku, hadam sme sa odrazili a zas to dobre ;)
|
FKIBA 17.4.2016 12:44
konecne zbierame zasluzene ovocie zo spoluprace s VELKYM as trencin.
Apropo Felix dnes nenastupil preto lebo ma v nohach vcerajsi duel s DS /samozrejme v prestrojeni/ 
|
Blind 17.4.2016 13:18
...takže Ondrík zase v útoku?...to ako vážne?...ako pôsobil v bráne Kapičák?...nemyslím, že tréner nejde proti mužstvu skôr to bude neschopnosť...je ale neschopnosťou pochopiť, že Ondrík do útoku nepatrí...aspoň, že brankára vymenil...Majerník v útoku je síce z núdze cnosť, ale ako jediný dokáže sklepnúť hlavou loptu na nohu spoluhráča...Felix si to pokazil u tréner sám, otázkou je či sa nevie napraviť alebo je tréner ješitný, alebo na dnes sa mu do taktiky nehodil...aká bola vlastne zostava?...
|
krtkosk 17.4.2016 23:12
Kapičáka sa nedá hodnotiť, dokopy nemal prácu, jedna strela išla naňho aj z tej skoro gól dostal. Neviem, nepôsobil na mňa istým dojmom, ale udržal čisté konto a nemal čo na robote, takže bol tam...
|
|
| 1501) |
Matter |
|
|
 16.4.2016 13:00
Keď som predtým spomínal tých Žolíkov, tak U 19 Žolík Malacky- Inter: 3-0  Aspoň že U 15 Inter-Zlaté Moravce: 2-1
Baca 16.4.2016 15:27
Troška silná káva 19 v malackách prehra 3:0 
|
Matter 16.4.2016 15:31
Ďalšie dnešné výsledky :
U 17 Žolík Malacky-Inter: 0-1, tu je pozoruhodné, že gól strelil ešte nie 15-ročný Méry
U 14 Inter-Zlaté Moravce: 1-2
U 13 Horná Nitra-Inter: 11-6
U 12 Horná Nitra-Inter: 5-10.
"Pozoruhodné" sú výprasky U 10 a U 9 doma s Ružinovom 0-8, resp. 0-10. Výsledok U 11 zatiaľ na futbalnete nie je, že by chlapci vyfasovali toľko, že rozhodca na to nemá v počítači dosť bitov  ?
Takže to môže dopadnúť ešte kritickejšie: viac neúspešný ako úspešný mládežnícky klub s A-mužstvom v X-tej lige...
Zatiaľ si aké-také absolutórium zaslúžia asi len starší žiaci. Po vypadnutí, postupe a pár rokoch záchranárskych prác bojujú o solídne umiestnenie v hornej polovici tabuľky a predsa len, je to 1. liga.
Naopak, ohlasované postupové ambície dorastu spľasli ako mydlová bublina.
|
krtkosk 16.4.2016 20:23
Preco mydlova bublina? Splasli ako Acka 
|
Vinco 16.4.2016 21:10
Vystava otazka : kde udelali soudruzi chybu ???
|
krtkosk 16.4.2016 23:58
Tak dorast nebol ktovieco tento rok, vysiel mu akurat zaver jesene, na rok by mali byt silnejsi a konecne to vsetko vyhrat, rovnako aj Acko, aj ked to by mohlo zabrat aj tento rok, patrilo by sa...
|
Matter 17.4.2016 09:22
Keď si pozrieme diskusiu rok, dva dozadu, prečítame si tam tie isté nádeje, že už budúci rok určite prídu svetlé zajtrajšky. Napriek tomu, že si stále vysoko vážim prácu všetkých, ktorí oživili Inter z klinickej smrti, ja osobne to vzdávam a som v štádiu hľadania si nového víkendového hoby. Počúvať 3 roky od okolitých dedinčanov, akí sme trápni a ako na nich nemáme, už prestalo robiť dobre môjmu starnúcemu srdcovo-cievnemu systému. Aj dnes ešte idem na Drieňovú nie kvôli pravdepodobne ďalšiemu trápeniu sa s ďalšou dedinou. Chcem sa len opýtať priateľov z okruhu fans Barcelony ktorí tam chodia, či nevedia ako dopadlo štvrťfinále Ligy majstrov  .
|
Matter 17.4.2016 09:22
A stým, že nebudeme ďalší Bohemians, Dukla či Glasgow Rangers (ktorí mimochodom pred pár dňami sa vrátili do škótskej Premier Ligy), som sa už zmieril. Na to totiž len nadšenie nestačí, treba na to ešte čosi viac (a teraz nemyslím len na peniaze, ale neopakovať rovnaké chyby, pružnejšie riešiť prúsery, atď.) Určite si tu teraz prečítam, aký som mudrlant, špatný fanúšik, atď., ale po tých rokoch "dedinských" primitívnych nadávok to už nejako vydržím.
|
Vinco 17.4.2016 11:05
Presne toto som chcel vcera napisat. Ze je to kazdy rok tu v tejto diskusii to iste. Opat plane nadeje, ze snad o rok....Robit hanbu menu INTER po okoloitych dedinach mi pride minimalne nepatricne. A ze suhlasim s vyssie napisanym, vobec neznamena, ze som horsi fanusik, alebo nebodaj menej oddany
|
|
| 1500) |
Fanda |
|
|
 14.4.2016 17:10
1:5
Baca 14.4.2016 17:38
To ešte aj dnes pokračuje 
|
FKIBA 14.4.2016 18:28
no super...do nedele ten Jur aj dobehneme! 
|
krtkosk 14.4.2016 19:26
budeme hrať, kým nebudeme prvý 
|
fanusik 15.4.2016 11:12
Co su to za vysledky? so Stupavou, a dalsi ze 1:5, to je co? Aspon by ste mohli napisat, koho sa to tyka.
|
Matter 16.4.2016 10:34
Myslím že je to jasné, je to oprava predošlého výsledku tréningového zápasu so Stupavou z 1-4 na 1-5. Nastúpili "lavičkoví" hráči doplnení chalanmi z U 19 (dokonca vraj aj z U 17), zvyšok mužstva v tom čase trénoval.
|
|
| 1499) |
Fanda |
|
|
Stupava-Inter 1-4
dury 13.4.2016 23:20
Ďakujem za info
|
|
| 1498) |
Tomi |
|
|
 13.4.2016 17:27
Od dnes k videniu v prostriedkoch MHD:
[ youtu.be]
Miso 14.4.2016 08:40
Propagácia nie je nikdy na škodu, len neviem, či by som ihrisko na Drieňovej nazval štadiónom.
|
Matter 16.4.2016 10:41
Ono je to všetko pekné, len to opakovanie ako sa staráme o športovanie 300 detí, už začína byť akési stereotypné (i keď pravdivé, všetka česť !). Len aby sme nedopadli ako mládežnícky klub typu Žolík Malacky alebo Jupík B. Bystrica, s A-mužstvom trvale v nejakej X-tej lige, kde X je celé číslo väčšie, prinajlepšom rovné 3.
|
|
| 1497) |
Matter |
|
|
 13.4.2016 14:50
Dohrávka U 15 Spartak Trnava-Inter: 2-0 (1-0). "Víťazná" šnúra našich mužstiev pokračuje, i keď treba poznamenať, že toto bolo u suverénneho lídra súťaže.
Matter 13.4.2016 18:52
Dohrávka U 14 Spartak Trnava-Inter: 0-1
|
|
| 1496) |
Fk inter |
|
|
 12.4.2016 20:53
Zajtra zapas o 18:00 na BCT. Kto dojde povzbudit?
Miso 13.4.2016 09:43
BCT ešte existsuje?
|
baca 13.4.2016 09:57
inter hraje so stupavou.
|
FKIBA 13.4.2016 10:11
Dufam ze dnes uz konecne vyhrame a dotiahneme sa na Jur
Inter do toho 
|
dury 13.4.2016 21:14
Výsledok, podrobnosti, niečo?
|
|
| 1495) |
Matter |
|
|
 12.4.2016 09:22
Názor na vyjadrenie trénera k zápasu v Jure, ktorého väčšia časť sa týka rozhodcov. Pán tréner má na 90 % pravdu, ale v Interi si na to musí zvyknúť. Tak tomu bolo od 5. ligy, čo bola vtedy 7. najvyššia súťaž a tak to bude až po Ligu majstrov, kde už dúfam európski rozhodcovia a futbaloví funkcionári nebudú mať hlavný a jediný cieľ likvidovať Inter. Zápas v Jure bol pod takýmto tlakom možno výsledkovo pochopiteľný, v zápasoch v Bernolákove a s Račou sa však muselo a malo vyhrať, keby sme hrali celý zápas trebárs deviati. A je to impulz aj pre vedenie klubu, čo vám bráni urobiť to čo urobilo vedenie DAC po dvoch vymyslených jedenástkach v zápase so Slovanom, podať oficiálne protest podložený videozáznamami a na čo najširšej platforma to publikovať. Nech sa ukáže, či dokáže BFZ reagovať podobne ako SFZ. Výsledok to nezmení, ale ďalší rozhodcovia motivovaní nenávisťou alebo aj inak, sa možno aspoň trocha pribrzdia. Veď okrem bodov ide skutočne aj o zdravie hráčov.
baca 12.4.2016 09:37
a nevyjadril sa nahodou trener preco taku zostavu postavil v juri najma utok !!!!
|
Matter 12.4.2016 11:22
Áno aj nie, treba si to prečítať, stačí kliknúť na oficiálnu stránku. Je to vyjadrenie také "sebaobranné", ale vcelku rozumné, otázka je, či si to všimol aj vtedy, keď nebol trénerom Interu. A druhá otázka je, či v Interi robíme všetko možné proti rozhodcami podporovaným brusičom a roľníkom (ako ich tu niekto nazval), poľujúcim proti chalanom, ktorí by chceli hrať predovšetkým futbal, ale bez zlomených nôh a predčasnom konci futbalovej kariéry.
|
baca 12.4.2016 11:40
uz som si to precital , k zostave sa nevyjadril a druhy polcas ozaj len naznaky v utoku - nemal kto tam viac urobit. ano k rozhodcom najma v bernolakove to bola z ich strany zatva - kosili a paradne.
|
baca 12.4.2016 11:48
myslim kosili hraci a rozhodca nic
|
Harvey 12.4.2016 15:06
Ja si tiez myslim ze obrovsku medvediu ulohu maju na strate bodov rozhodcovia. Ale rozhodcovia bohuzial nestrielaju goly a vyhrava sa golmi, cize keby sme sance premenili, tak mame body a rozhodca moze akurat vies co ...
|
|