|
Meno |
Príspevok |
275) |
fff |
|
|
 23.8.2013 14:30
Na BFZ je uz uradna sprava. Takze trest pre Inter 500 EURO + na 2 zapasy uzatvoreny stadium, s tym, ze tento trest je podmienecne odlozeny
viac na [ www.futbalbfz.sk]
a len na okraj tie vylucenia v Grobe, domaci dostal 1 zapas stop, Interista 2 zapasy
krtkosk 23.8.2013 15:55
No, ešte celkom dobre to dopadlo, aj keď nikdy nepochopím, ako mal tomu Inter zabrániť. Má si nosiť na súperove ihriská vlastných usporiadateľov, divákom zapchávať ústa servítkami, alebo ako si to páni predstavujú? Vždy mi tam pri týchto tretoch chýba usmernenie, čo má ten klub v budúcnosti robiť, aby pokutu nedostal, lebo ťažko si predstaviť ako klub zabráni 30 ľuďom, aby sa obliekli do žlto-čiernych farieb išli na futbal, dali si pivo, zahulákali, zanadávali, neviem, ako sa tomu dá zabrániť. Iba ak hrať bez divákov naveky. Mimochodom, nadáva sa úplne na každom futbalovom zápase.
Druhá vec, je tam podmienka, podľa správy bolo HNS počas celého zápasu. Čo keď teraz rozhodca zapíska nejakú volovinu a divák mu zakričí, či mu preplo? Dá to do zápisu, bude to HNS a bum, zavreté ihrisko na dva zápasy za pokrik? Ešte že je tá Drieňová tak riešená, že si môžme zastať aj za plot 
|
krtkosk 23.8.2013 15:58
P.s. a Grob za nezvládnutie usporiadania zápasu nič? Žiadny trest?
|
jojo 23.8.2013 19:24
Vidis ziadny trest,ani ten,ze pred usporiadatelmi nam nadaval jeden domaci fanusik do ko..v....a usporiadatelia sa smiali a ten fanusik bol agresivnejsi ako moj ko...t erotickom salone........kam to spejes slovensky futbal,dozivotny zakaz dostali fanusikovia,ktory ani nechodili na futbal,prisli len raz sezonu a chcem sa spytat,aky zakaz dostali domaci fanusikovia,ja vam poviem ko..kotsky....
|
Belo 23.8.2013 20:01
To mi je novinka,ze bol napadnuty usporiadatel v areali stadiona! To bol ten v krcme co provokoval a rozbili mu nos? A potom mu navliekli zltu vestu?  Asi osobne napisem na BFZ aby usporiadatelia museli povinne pred zapasom a pred delegatom fukat!!! No neviem kto by to potom robil? Jarovce, Vrakuna,Lamac,Sl. Grob... Chodim na zapasy skor a vsimam si! Borovicka,pivo, tot doping pred zapasom! Potom ma svaly kazdy a o najmudrejsich ani nehovorim!
|
Tomi 24.8.2013 12:38
Citujem Kmotríka:
"Ale násilie na futbale, to predsa nie je len problém Slovana. Fanúšik Interu, ktorý niekoho napadne mačetou na zápase štvrtej ligy, je ešte väčší extrém."
[ sport.sme.sk]
|
deko
24.8.2013 15:34
Takému človeku čo toto vyhlási by mali zobrať OP,Rodný list,zbiť ho a zavrieť do ústavu a najviac sa mi páči:Zamknem štadión a začnem zarábať.Alebo:Staráme sa o deti,zachránili sme v BA 1 ligu.Hnoj ,hnus, zvratky.Som strašne vytočený!
|
dusike
24.8.2013 16:23
Velebnosti du blejt on este bude inter spominat nech fakt skonci ale najlepsie na psychiatrii
|
Belo 24.8.2013 22:19
Kua, toho hajzla budem musiet zabit, ja?  Skap ty svina zahoracka!
|
|
274) |
Belo |
|
|
 23.8.2013 10:35
Druhy pokus,obratit list! Netrapte sa pre tich co vas ohovaraju! Znamena to ,ze ste krok pred nimi a tada v pozicii, kedy vas mozu bozat v rit!
krtkosk 23.8.2013 13:06
Belo, Ty už nič neobracaj. Predtým si splietal niečo o ženských prsiach, Tomi tam dal video, celý nažhavený som otváral súbor  a tam futbalisti... 
|
Tomi 23.8.2013 13:42

|
|
273) |
krtkosk |
|
|
 23.8.2013 09:26
Fu, človek nachvíľu odíde na dovolenku, nechá vás bez dozoru a čo sa tu všetko dočíta
Tak šplechnem niečo na upokojenie situácie. Každý má kus svojej pravdy. Čo som sa dočítal, najväčšiu asi Psicho. Treba si uvedomiť, že bitka bola mimo štadióna, na ihrisko nikto žiadnu mačetu nenosil, preto neviem o akej pokute pre Inter sa tu hovorí /a keď nemohli odrátať body Slovanu, tak nám môžu už len pripočítať/. Nemôžme hádam aj za vojnu v Sýrii... aj tam sa strieľalo počas nášho zápasu. Dobre, uhradiť škody, čo spôsobili naši "tiežfanúšikovia", alebo fanúšikovia na štadióne, dobre, ale tým by to malo skončiť a tí "fanúšikovia" alebo "tiežfanúšikovia" by si to mali zaplatiť, však vieme kto to bol a každý by si mal niesť za svoje činy zodpovednosť. Inter by sa mal vyjadrovať k dianiu na ihrisku, prípadne na štadióne, ale nikdy nepochopím, ako má Inter zabezpečiť to, aby sa niekto nepobil na cudzom štadióne, alebo pred ním. Viem že aj za to sa dávali v minulosti pokuty, ale predsa. Vstupenky predá domáci klub, zisk berie domáci klub, tak buď nech nepredáva vstupenky ľuďom v žlto-čiernom, alebo ak tak robí, nech zabezpečí, aby tam bol poriadok, lebo brať zisk to hej, ale zodpovednosť nech berie ten, kto s tým nič nemá. Zápas predsa usporiadal Slovenský Grob, prečo má Inter niečo platiť? Toto neprejde na žiadnom súde, keby sa naň nejaký klub obrátil. Zodpovednosť predsa vždy musí znášať usporiadateľ. Takže z môjho pohľadu Inter nepochybil a že sa niekto, kto sa hlási ku klubu pobil na parkovisku, čo s tým má klub? Veľká pravda je aj zápas v Lamači. Dobili tam nášho fanúšika, tu písal že už na futbal chodiť nebude a bolo to v novinách, bral niekto zodpovednosť a išiel uhrádzať náklady na ošetrenie, liečbu, psychickú traumu? Pritom sa o tom vedelo, aj tu sa o tom písalo a všetci boli ticho, ani len formálny protestný list sa nenapísal. Vtedy sa klub svojich fanúšikov nezastal, keď im bolo ublížené, teraz, keď oni ubližovali sa klub stavia do pozície škodcu, čo všetky škody nahradí. Nemali by sme mať dvojité metre.
krtkosk 23.8.2013 09:27
Druhá stránka veci, chápem aj vyjadrenie vedenia, aj pána Mihála a Barmoša, niekto to tu označil za alibistické, ja za plne pochopiteľné. Po prvé, nebyť súčasného vedenia, žiadny zápas Slov. Grob - Inter sa nekoná, lebo by žiadny Inter nebol a na parkovisku by sa nikto nepobil, lebo by tam tiež nikto nebol, alebo by hral Grob s Ivankou pri Dunaji a neviem na koho by to potom hodili... Vedenie dalo do tohto nášho klubu neuveriteľné množstvo svojho času, námahy a peňazí a nech sa na to pozerá ktokoľvek, akokoľvek, toto poškodzuje náš klub, zhoršuje pozíciu pri získavaní financií, však stačí že niekto povie, "to ste vy s mačetou?" ja nechcem mať svoje meno spájané s vami a je po paráde a môžme hrať s Ivankou do roku 2356. Reakcia bola plne pochopiteľná a oprávnená! Toto sa nerobí. Chlapci sa mali zdržať a ak nevedia udržať emócie po požití alkoholu, tak nech nepijú. Je pravda, ako píše Psicho, že v takom Trenčíne by bez bitkárov bol masaker, videl som ich raz, ako naháňali 15 ročné deti z Dubnice, čo tam prišli, sú to vymetenci a polícia nikde. Na druhej strane, v Trenčíne to bolo oprávnené, tu predsa nejaký 46 ročný ujo nemohol predstavovať nebezpečenstvo len preto, že bol drzý. Tu to prehnali. Je jasné že z dôvodu vyššie napísaného vedenia takých ľudí nechce mať na štadióne. Čo ak by sa toto zopakovalo zase? Raz to možno ukecajú, že prijali opatrenia, ale druhýkrát im to nikto neuverí. Stále však verím, že riešenie je aj v tejto situácii. Ak sa tam zaplietol z nerozvážnosti niekto, kto má Inter naozaj rád, čo sa kľudne mohlo stať, však stačí trochu piva, kamarát v problémoch, už tam bežím a zrazu doživotný zákaz na Inter, kde som chodil 15-20 rokov? Pre chvíľu blbosti... Ak je medzi nimi taký, myslím, že si vie priznať chybu, vie čo pokašľal a vie, kedy má vedenie stretnutia. Vie tam prísť, ospravedlniť sa a skúsiť sa nejako dohodnúť. Napríklad odpracovať niečo na štadióne, myslím že dohodnúť sa dá vždy a zaprisahať, že nebude robiť bordel sa dá tiež. Ako dostane druhú šancu od sponzorov klub, mali by dostať aj fanúšikovia, ktorým klub leží na srdci. Ak sa nikto neozve, asi im ten klub na srdci neleží a tak je jedno či tam budú, alebo nie.
|
jm 23.8.2013 09:59
Presne.
|
Belo 23.8.2013 10:23
...do roku 2356?  To asi nezvladnem! No,pokusim sa! 
|
Belo 23.8.2013 10:25
A este otazocka. S ktorou Ivankou? Svehlovou,ci...?
|
Matter 23.8.2013 10:40
So všetkým, čo Krtko napísal možno súhlasiť. Ja osobne som z tej "starej" školy, keď sme chodili napr. na derby Inter-Slovan totálne premiešané obidva tábory, hecovali sme sa, robili stávky a ten kto prehral, po zápase zaplatil u Šteina pivo. Bez policajných kordónov, oddelených sektorov či jazdeckej polície a vodných diel. Ono to dnes vypadá ako sci-fi, ale verte že to tak naozaj bolo. Preto som aj na seba náročný a príjmem kritiku aj za to, keď som niekomu vynadal do k......, i keď naprosto oprávnene, lebo to k.... naozaj bol. 
|
Matter 23.8.2013 10:52
...a ešte jeden zážitok z NHL. Na zápase San Jose-Los Angeles pri predstavovaní hosťujúceho hráča Gretzkého domáci diváci ho vytrvalo vytlieskavali (lebo to bol NIEKTO) až kým moderátor musel povedať, nech prestanú, že už treba začať hrať.
To aby som bol aktuálny, by v Grobe pri predstavovaní hráča č.7 hostí, že je to bývalý reprezentant a popredný hráč niekoľkých európskych líg Roman Kratochvíl, museli Grobania tlieskať (namiesto nadávok do Interistických k......) až by ich moderátor musel vyzvať aby prestali, lebo treba začať zápas. Lebo to je na naše pomery tiež sakra NIEKTO. Tiež sci-fi, však ? 
|
Timo 23.8.2013 11:22
Priatelia, Mily Feri...
radostne citam Vase prispevky a respektom prijmam Vase nazory. Suhlasim... My sme fanusikovia Interu, fanusikovia futbalu ci inych sportov. Zial tato udalost nas nepravom poznacila, no co bolo bolo uz to nezmenime, nasledky ako klub ponesieme, ale nech je to pre nas vsetkych novy impulz, ukazme "im" ze chceme hrat futbal, ze chceme byt slusny fanusikovia, ze aj nasou podporou sa dozijeme opat slavnych derby zapasov Inter-Slovan na najvyssej urovni....
Pozn.: bol som na zapase Slovan-Dun.Streda, sedel som ako obycajne (tam kde vzdy dlhe roky) tribuna vpravo, a pri debate s partiou fanusikov Slovana (samozrejme skupina beznych a normalnych ludi)nejakym sposobom na nas klub nenadavali, neutocili, ba naopak, priali by si tiez stare dobre casy...
|
Timo 23.8.2013 11:24
sakra ako to viem editovat????
|
Matter 23.8.2013 11:33
No čo ti poviem, Timo, sám by som to lepšie nenapísal 
|
Timo 23.8.2013 12:42
Ahoj Feri, hahaha...dakujem...o.i. namiesto toho vypisovania by sme mohli na pivo...
|
|
272) |
jojo |
|
|
 22.8.2013 18:55
Tak nech si urobi usudok kazdy sam z tohto incidentu a ako vidim,aj si ho urobili ludia a hlavne ti,co tam neboli.Je naozaj tragedia a hanba,ze sa vytiahla ta maceta a utocnik by mal niest plnu zodpovednost za tento cin.Len zamyslite sa kto vykrikoval odneste to hovno,takmer vsetci....Ano bolo to nesportove,ale takisto su nesportove aj praktiky inych muzstiev,vid priklad LP DOMINO,ked sa tam valali hraci ako hnile hrusky a simulovali a spomenme si na zapas v Grobe minulu sezonu,bolo to fair play?NEBOLO!!!! a fair play nie je kazdy treti zapas,lebo je to tragedia,takze zamyslite sa vsetci,kde vznika ta nenavist,ale ano reakcia bola prehnana a tymto by som sa chcel ospravedlnit brankarovi za tie pokriky,i ked som sa nezapojil,ale v tejto lige nikto nevie jednoznacne potvrdit,ci ide o simulaciu,alebo naozaj skutocne zranenie a kto bol na zapase LP DOMINO-INTER mi potvrdi,ze hraci domina simulovali a padali bez priciny.Chodim na vyjazdy 17 rokov a napadli nas tiez hrablami,vidlami a kamenovali nas,mna sameho chcel lyncovat huf Trnavakov,do riti toto nikto nevidel,vsak.Ano treba potrestat utocnika,ale nie vsetkych,lebo utocnik bol jeden....teda viete o kom myslim by mal chodit na futbal dalej
jojo 22.8.2013 22:23
Tak co vyjadri sa tu niekto,alebo strci kazdy hlavu do piesku,ako par fanusikov,ktorych nechcem menovat a kricali tiez....co tu teraz drzite huby,ked ste kricali
|
Tomi 23.8.2013 07:43
Z tých, čo kričali, sem málokto píše...
|
Matter 23.8.2013 08:18
Áno, aj ja som sa už nechal vyprovokovať na kričanie a nadávanie napr. ešte v 4. lige v Jarovciach (že ma museli naši funkcionári upokojovať), alebo aj na Drieňovej tuším proti Lozornu, keď som záhoráckych priateľov žiadal aby nehádzali nedopité pivá na ihrisko a keď mi povedali že toto nie je ihrisko ale roľa, tak som im vynadal tuším do záhoráckych k...... Ale potom som si povedal, že to nestojí za to, s takými tupcami sa vôbec hádať a rozčuľovať. Aj na ŠKP ma riadne vytočili nejakí domáci mudrci, že ako sme si všetko rozpredali a teraz sa rozčuľujeme, no to by tiež nasralo aj mŕtvolu, ale potom som si uvedomil, že to môže rozprávať len absolútny blb alebo provokatér. No ale asi všetci uznáte, že tieto moje "vystrájania" sa asi nedajú porovnať s tým, čo sa stalo v Grobe.
|
Belo 23.8.2013 10:27
Ja som krical ako o dusu! Dva krat! GOOOOOOOOOOOOOL!!!
|
FKIBA 23.8.2013 12:04
Tiez som tam nebol a dufam ze uz nikdy ani nebudem musiet byt 
|
Belo 23.8.2013 20:06
Dusike,ja by som ti nasil aj zalozenie zlocineckej a teroristickej skupiny!!! 
|
|
271) |
Belo |
|
|
 22.8.2013 15:02
Obratme list! Zenske prsia,su dokazom toho,ze muz dokaze mysliet na dve veci naraz!
|
270) |
interista |
|
|
 21.8.2013 16:01
ddd 21.8.2013 20:30
no to je konec
|
Lineker 21.8.2013 20:54
ddd pre teba?
|
ddd 22.8.2013 09:33
nie pre mna ale pre teba...
ze mal ozaj macetu
|
|
269) |
Mirec Pivec |
|
|
 21.8.2013 14:11
Je pravda, ze Inter hra v nedelu pripravny zapas v Borinke?
Tomi 21.8.2013 14:42
Áno, o 16:00.
|
|
268) |
Matter |
|
|
 21.8.2013 07:54
Vážení, ja dosť žasnem nad niektorými príspevkami meditujúcimi napr. nad tým, či pred 8-mou hodinou má byť nejaká matka s 1,5-ročným dieťaťom vonku alebo nie, alebo či p. Mihál (nie Mihály ako niekto napísal) privolal či neprivolal pokutu, atď. On sa ten p. Mihál spolu s ďaľšími nadšencami na to všetko môžu aj vykašlať (i keď viem že by to urobili s ťažkým srdcom), taký Kraťo keby chcel, tak by si asi ešte hocikde mohol zahrať za celkom slušné peniaze, ďalší by mohli hocikde trénovať, a nie za symbolickú mzdu ako u nás. A potom zostane jediná možnosť : dať namiesto nich dokopy nejakých 150 000 (v prípade postupu do vyšších súťaží milión alebo milióny), zabezpečiť profesionálne vedenie klubu a športovej činnosti, alebo tento klub definitívne a navždy skončí (čo je v tomto scenári oveľa pravdepodobnejšie). Tak sa treba rozhodnúť, ktorou cestou sa chceme uberať. Aj ja som sa pár krát nechal uniesť provokáciami súperových usporiadateľov (často krát pod viditeľným vplyvom alkoholu ako napr. pred dvoma sezónami v Jarovciach), funkcionárov a divákov, ale len na úrovni nejakých slovných hádok, a aj to ľutujem a v budúcnosti sa určite aj toho vyvarujem. S tupcami nemá význam sa ani hádať. To, čo sa stalo v Grobe, je ovšem na úrovni niektorých našich belasých "priateľov", a to určite nechce väčšina z nás. INTER DO TOHO !!!
Mišo 21.8.2013 08:27
Musím súhlasiť a nad niektorými príspevkami tu až rozum stojí. Lebo to, či to mala byť odveta za minulú sezónu alebo že celú bitku vyprovokovali domáci je teraz už úplne jedno. Hranicu prekročili interisti a už sa nikto nebude pýtať, ako to začalo. Bude sa kydať stále len na Inter a ťažko budované dobré meno je v prdeli. Keby nebolo tej nešťastnej udalosti na pasienkoch, možno by si toho ani nik nevšimol, ale teraz po tom novinárske hyeny skočili.
|
deko
21.8.2013 09:24
Ja zase žasnem nad vašimi príspevkami.Mišo ,kde sú určené nejaké hranice?Niekto má hranicu keď dostane po papuli a niekomu stačí keď ho urážajú verbálne.A ja sa pýtam dokedy máme trpieť nadávky domácich všade kam príde Inter?Boli sme na x výjazdoch a len sme prekročili prah štadióna všade si o nás obtierali huby.Ale to internetový fans nevedia.Bolo len otázkou času kedy tá tvoja hranica padne.Ale to s tými hyenami máš pravdu.
|
Matter 21.8.2013 09:34
No tú všeobecnú nenávisť voči nám sme si v nedeľu ešte zvýraznili, budeme to musieť vydržať. Máme to stále lepšie ako naši hráči, ktorí častokrát počúvajú od súperových hráčov, ako "im obidve nohy dolámu" a pod. A kto videl niektoré na modro a fialovo pomaľované nohy niektorých našich chalanov po niektorých zápasoch, tak pochopil, že častokrát nezostalo len pri slovách. Aj na to je najlepšie zaťať zuby a urobiť všetko pre to, aby sa čo najskôr hralo v civilizovanejších súťažiach, hlavne keď nás všetci (včítane rozhodcov) majú tak "radi".
A čo sa tých novinárov týka, tiež ich väčšinou nemusím, ja by som sa tak živiť nechcel, ale v konečnom dôsledku si len robia svoju robotu. Keď budú písať len o tom, že obilie na poliach rastie po vzore sovietskeho obilia (ako za socíku), tak tie noviny nikto nebude čítať a oni budú nezamestnaní.
|
Mišo 21.8.2013 09:51
Kde sú určené hranice? Asi nemal chalan vyťahovať tu mačetu, to už je dosť drsné. Nepoznám podrobnosti, ako so to celé začalo, kto koho vyprovokoval alebo kto bol v presile. O tom tu môžeme viesť žabomyšie vojny, ale dôležitý je výsledok toho celého. A asi sa zhodneme v tom, že pre Inter je veľmi zlý. Čo sa týka tých nadávok, tak to sa deje na celom Slovensku. Len tu je to zvýraznené tým, že dedinčania majú šancu nekričať na nejakú hornú dolnú, ale na Inter. Asi ich táto skutočnosť motivuje k väčším výkonom.
|
Tomi 21.8.2013 11:03
Tiež nechápem, ako sa niektorí dokážu zastávať ľudí, čo sa tam oháňali mačetou a zľahčovať celú situáciu, tváriť sa, že v našich radoch je všetko v najlepšom poriadku. 
|
tomas.s
21.8.2013 11:07
Poprve, na vyjazde som nebol (v predoslej ani tejto sezone ani raz). Samozrejme odsudzujem taketo prejavy, to je bez debaty. Preco to vsak doslo az takto daleko? Pravda je, ze policia takmer nikdy nemala zaujem o ochranu fanusikov hosti, v ktoromkolvek meste. Aj v prvej lige a aj tu v nizsich chodia ludia na svoj tim na vlastne nebezpecie, a pokial tam aj nejaka policia je, len to zhorsuje. Pamatam si vela rokov dozadu na zapas v Trnave (0:2, goly tusim czinege, krejci) ako nam policajti, ktori tam boli na nasu ochranu nadavali a smiali sa, ze sme k_k_ti, naco sme tam sli, a ze nas tam zlyncuju. toto sa deje dodnes (vid presov, zilina minuly vikend). Nech to uz bolo akokolvek, vozit si sebou macetu a vytahovat ju, je samozrejme zle a nestastne riesenie, ktore treba odsudit, ale je to vyustenim toho, co som pisal vyssie. Ked samosprava ktorejkolvek 'obce' vie, ze prichadza na zapas Inter, a su si vedomi toho, ze ich obyvatelia su latentne hovada do momentu, kym nedostanu prilezitost sa prejavit, tak ma by hlavne v ich zaujme, aby udalost, ktora pre nich ma byt sviatkom prebehla bez komplikacii. Zhrnute, zbrane a macety urcite nie, kompetenti vsak MUSIA zarucit bezpecnost slusnym ludom, fanusikom Interu, ktori maju desiatky rokov velmi dobru reputaciu. Velmi ma mrzi, ze meno Interu tymto vyrazne utrpelo, dufam, ze sa vsetci teraz chopia sance dokazat, ze Inter, bojujuci na viacerych frontoch (proti BFZ, kmotrikovcom a roznym zavistlivcom) je na spravnej ceste. p. Mihlaovi drzim palce
|
INTERKA 21.8.2013 18:55
Mám taký dojem, že niektorý naši tiež fanúšikovia majú niečo so sluchom aj okom, keďže nepočuli a nevideli tie vulgárne verbálne útoky a gestá už pred výkopom, čo boli pokriky na rozhodcu a pokriky na zraneného brankára, nech si každý uvedomí, že keby prišli na zápas v doprovode svojich detí, manželiek, priateliek, alebo rodičov, tak by nám určite takú hanbu neurobili. Niektorý sa chovali ako zver odtrhnutá z reťaze a chovali sa, akoby im to patrilo a nebrali na nič ohľad. Nie každý sa ide na zápas ožrať a vyrevať a počúvať urážky. Všetci INTERISTI a ich fan musia teraz dokazovať, že sú naozaj normálny fanúšikovia a nie lúzry, ktorí chodia len provokovať a robiť randál. Dúfam, že sa všetci spoja a budú len fandiť a tešiť sa z výhier. INTER DO TOHO!!!! Bola som tam a viem o čom píšem.
|
Matter 22.8.2013 10:28
Ad Interka: absolútne súhlasím. Celý život som alergický napr. na výkriky typu : "odneste to hovno", aj keby sa jednalo o zraneného koňa na dostihovej dráhe, nie o človeka ! Zvlášť keď sa nakoniec ukázalo, že dotyčný brankár bol zranený a zrelý na odvoz do nemocnice. Nášho útočníka som sa zastal, som presvedčený že to bola len bojovnosť, žiadny úmysel, ale to skandovanie je pod dôstojnosť čo i len trocha slušného fanúšika. A to ja som pri tom nebol, ale už to čo som si tu prečítal, mi stačí.
|
|
267) |
jano |
|
|
 20.8.2013 17:25
|
266) |
Hlava IRF |
|
|
 20.8.2013 16:32
Predsa na hosťujúcom štadióne nemôžu kontrolovať hostia kto sa dostane na štadión.Ak by sa to stalo na drieňovej prosím ale vonku?Veď z nášho organizovaného zájazdu tam nikto nebol,lebo včase incidentu sme sa nachádzali v sektore hostí,pretože tý čo im išlo naozaj o futbal boli na štadióne.celkovo nechápem prečo tam píše ako opisuješ mamička 1,5 ročnej dcéry.Tá už pred osmou večer ju mala dávno uspávať doma a nie motať sa po parkovisku.To je plno nezmyslov a ten čo naozaj došiel na futbal len krúti hlavou čo sa stalo.ale celkovo...Ja mám napríklad narkolepsiu(to znamená že by som sa mal vyvarovať zvíšeným emóciam)a sbs-kár ktorý na mňa zničoho nič asi 20 minút kričal mi zhoršil zdravotný stav,koľko ja mám od neho žiadať odstupné???
Psycho 21.8.2013 01:07
Myslim,ze klub od akejkolvek pokuty by sa mal distancovat a nie este ako p. Mihal sa hned do roly pokutovanheo pasuje este skor nez vobec BFZ zahajilo disciplinarku. To je potom jasne, ze si zgustnu. Inter nebol domaci organziator, incident sa nestal na stadione (na stadione pri bufete jedna rana domacemu fanusikovi predsa nie je na tresty pre klub..to by sa kluby nedoplatili..) a koniec koncom nic nie je len tak. Predohra tohto incidentu sa zacala uz na zapase minulej sezony. Teraz tiez grobari dali streetfighterom dost dovodov na bitku. Okrem toh v grobe je plno slovanistov a ti si radi na nas zgustnu, vsak sme to pocitili aj hned v prvej sezone v 6.lige (Vinohrady, Lamac, Dubravka). Okrem toho, bili sa aj domaci grobari.
A mimochodom, je pekne citat utopisticke vyjadrenia pana Mihala, ale pamatam si aj divokejsie casy z vyjazdov v 90tych rokoch a veru kazdy sa na slusnych fanusikov interu mohol zvysoka tak vysrat. Pokial se neutiekli ci sa neubranili sami, tak nam nasa slusnost bola na dve veci. Jedinou zarukou nasho bezpecia je ze sa nas ostatni budu bat. Ked chalana od nas (tj. mlady slusny neagresivny fanusik) po zapase v Lamaci napadol slovanista tak nikto na BFZ ani v novinach to nerozberal, ani nikto nechcel od FK Lamac ci Slovanu ci Kmotrika ziadne ospravedlnenia ci pokuty a teraz za incident mimo stadiona po zapase ma byt trestany hostujuci klub?
Este pripominam taku epizodku z minulosti, spomente si podaktori pamatnici na zapas v Trencine ked po zapase na hrstku interistov (vsak kolko nas chodilo na vyjazdy, podstatne menej nez teraz) vybehlo ale zo 20 trencanov proti ktorym sa od nas rozbehli 3 ci 4 chalani vratane aj tych teraz tak panom Mihalym zatracovanych chuliganov co k interu vraj nepatria. Tito chalani bleskurychlou protiakciou dolamali nosy tym najaktivnejsim trencanom stojacim v cele utociacej skupinky cim paralyzovali a nasledne rozohnali menej odhodlany zvysok tlupy. Keby tychto chalanov tam vtedy nebolo, tak ta 20ka trencanov by sa nezastavila az kym by tych vsetkych zvysnych slusnych dobrych nechuliganskych fanusikov Interu co nemaju radi nasilie nedokopala az by grcali krv do Vahu. Vsetko ma svoj rub aj lice, priciny a zakonitosti..
|
Tomas 22.8.2013 18:21
Psycho je to presne ako pises. Vidim, ze ked uz sa aj Psycho zapaja, tak je najvyssi cas zacat jazdit na Inter, aj ked je to nejakych 130km :)
|
|
265) |
Tomi |
|
|
 20.8.2013 13:48
jm 20.8.2013 14:31
Páni a dámy, pred štyrmi rokmi a troma mesiacmi sa niekto rozhodol, že Inter Bratislava zmizne z povrchu zemského. Vyše štyri roky tvrdo robíme na tom, aby sa Inter znova dostal tam, kam patrí. Teraz pár blbcov pošpiní meno Inter, pokazí vzťahy, ktoré nanovo budujeme, znechutí všetkých tých, čo majú Inter radi a každý mu po svojom pomáhajú. Či sú to hráči, tréneri, funkcionári, sponzori. ozajstní fanúšikovia alebo rodičia detí. Takto veru nie. Takto to nepôjde. V prvom rade si poriadok vo vlastných radoch musí spraviť Fan klub. Klub ako taký vyhlasuje doživotný zákaz vstupu tým, čo sa zapojili do incidentu v Sl. Grobe. O pár dní sa spoločne s fanúšikmi stretneme aby sme našli ďalšie účinné riešenia. A verte, že na Interi bude poriadok.
|
Belo 20.8.2013 14:44
Vzdy som bol aj budem voci akemukolvek nasiliu! Ale takych tupcov by som dal na nutene prace do kamenolomu! A na veceru ich prehnat cez ulicku!! Nech vedia co je to dostat po papuli,kopnut do guli,hlavy,dolamat ruku,nohu,dosekat macetou... Nech skape KAZDY, kto skodi Interu!!!
|
Mišo 20.8.2013 15:48
Ako táto udalosť môže vyjsť Inter naozaj draho. Tak povediac o nuly budovaná značka je teraz pošpinená a dlhoročná práca môže vyjsť na zmar. Na predsezónnej tlačovke sa spomínali nejaký potencionálny sponzori. Možno si teraz rozmyslia, aby dali svoje peniaze a meno do súvisu s Interom. 
|
jm 20.8.2013 18:26
Presne. A tomu budú zodpovedať aj tvrdé opatrenia voči kvázifanúšikom, ktoré zavedieme. Keď to nejde podobrotky, pôjde to pozlotky. Bez kompromisov. Je mi to ľúto, ale bude to tak.
|
jm 20.8.2013 20:04
Ano, to je tzv. potetovany. Dnes poznáme identitu všetkých štyroch tzv. fanúšikov Interu, ktorí boli zapojení do incidentu, pozná ich aj polícia a som zvedavý, čo bude ďalej (BFZ, polícia).
|
Vladino 21.8.2013 12:16
Ja len jednu poznámočku k vyhláseniu [ sport.aktuality.sk] a tým "tiež-fanúšikom". Pevne verím, že Inter len nevyrovná všetky pokuty, ktoré kvôlí niekoľkým idiotom dostaneme, ale si ich aj právne u týchto osôb uplatní. Vôbec nerozumiem tomu prečo by mali ísť z rozpočtu klubu. Tým by de facto s týmto jednaním súhlasil.
|
a1b1 21.8.2013 16:41
Spravne, ak je vinnik znamy mal by on unradit aj skody a nie len macety by sa nemali nosit na zapasy, ale aj motyky, ktore sa tam kde kade povalovali a asi ich nikto z interu nevlacil z domu
|
|
264) |
Tomi |
|
|
 19.8.2013 20:26
Lineker 19.8.2013 21:42
fajn, nedávno niečo pozitívne a aby sme nezaostali za pár tupcami z belasého tábora tak pre istotu hneď aj negatívne...
[ sport.sme.sk]
kreténi z oboch strán...
|
Tomi 20.8.2013 08:22
Čo dodať? Riadna hanba 
|
Vinco
20.8.2013 08:59
To sa hraci na ihrisku mozu poondit,aby pracne zapas po zapase dostavali Inter tam kde chce byt. Vedenie dtto. Nielen sportovo, ale aj ideovo. A potom takito....hm, magori. Este ma fascinuje, ako rychlo ktosi na nas to zle a negativne vytiahne a urobi nam "reklamu"
|
Mišo 20.8.2013 09:05
Nemám slov. Lebo, toto, čo sa stalo v Grobe je neuveriteľný idiotizmus, ktorý sa nedá ničím ospravedlniť. A je úplne jedno, kto si začal. Vyťahovať na druhých mačety, to môže naozaj iba riadne vytretý človek. A čo je najhoršie, tak teraz potom incidente na Pasienkoch, nás budú dávať dokopy s tou belasou čvargou. Chce se mi blejt. 
|
Matter 20.8.2013 13:33
Dopracovali sme sa na úroveň našich susedov okupujúcich t.č. Pasienky a to je veľmi zle. Pritom, ako nás všade (aj na FZ) majú radi, to bude o to ťažšie. K tomu ozaj nie je čo viac dodať.
Čo sa týka futbalistov na ihrisku, to je o inom. Bojovný výkon s veľkým srdcom, a že išiel hráč dôrazne do súboja, pri ktorom sa zranil brankár, to sa pri futbale predsa stáva. Nášho brankára tiež už minulú sezúnu viezli z ihriska do nemocnice. Chlapci museli prijať dôrazný spôsob tohto dedinského futbalu, ak sa chcú z neho dostať vyššie, kde to bude možno už trocha viac o futbale.
|
Anonym 20.8.2013 13:47
...tak toto My Interisti vôbec nepotrebujeme...tak takúto hanbu utŕžiť...mali by sme My fanúšikovia niečo podniknúť a napriek skutočnostiam/vine sa Grobčanom ospravedlniť a napraviť tak meno naozaj slušných fans Interu...mne je smutno, že sa opičíme po tiežfanúšikoch-Slovanistoch...je jedno, či to bola oprávnená re-akcia alebo úmysel s kohokoľvek strany...nikoho ho to na SVK nezaujíma (taká je doba/novinári), všetkých hádžu na jednu kopu...a INTER utŕžil hanbu. BODKA!...
|
Psycho 20.8.2013 13:50
Nuz, tak aspon novinari sa maju coho chytit. Prepdokaldam,ze s tou petardou na SLovane to bud easi rovnake ako s macetou v Sl.Grobe. Tiez x-krat prekrutena polopravda. V prvom rade ked mal niekto z tych troch (nebol som tam ale hned som si domyslel, ze kto boli ti traja zadrzani interisti  ) v rukach macetu, tak ju musel zobrat nejakemu sedlakovi lebo urcite s tym nesiel uz z Blavy.
Kazdopadne incident sa stal mimo stadiona, takze ani domaci klub ani Inter s tym nic nemaju. V podstate ti traja zadrzani chalani ani nemuseli byt na futbale a len sli okolo stadiona a zrovna pred stadionom nasli pohodenu macetu a upln ebezdovodne nou dosekali pokojne si pred stadionom grcajuceho postarsieho pana. Vsak nemali na fotkach ani zlto-cierne dresy, takze to boli urcite slovanisti! 
|
|
263) |
fanúšik |
|
|
 19.8.2013 00:05
Sl.Grob v kocke,0:2,bitka mimo štadióna mačeta hrable motyka,sanitka zranení na oboch stranách,polícia rozbité BA autá zatknutí na našej strane.
krtkosk 19.8.2013 00:41
To čo už dneska ľuďom hrabe z toho tepla? Na futbal sa má prísť človek zabaviť a nie že tam treba chodiť v nepriestrelnej veste s mačetou, nervy.
Aj na Pasienkoch dnes čo hodili do sektoru ružomberských fans. Rozmetalo to tri sedačky a výbuch ako v druhej svetovej. Na videu čas 2:23 ale buďte pripravení na megašľahu. Neskutočné veci.
[ sport.noviny.sk]
|
a1b1 19.8.2013 07:59
teraz už len môžme trpnuť, aby to nemalo veľmi tvrdé následky pre Inter  , takto fanúšikovia nášmu klubu veľmi nepomôžu
|
krtkosk 19.8.2013 08:40
píšu že "mimo štadióna" tak čo sa týka zväzu, malo by to byť v poriadku.
|
Belo 19.8.2013 08:53
Kua,ani som si neokukal auto! 
|
fanúšik 19.8.2013 10:52
rýpačky možno nejaké strkanice začali už na štadióne za bránou pri bufete asi 15 min. pred koncom, neviem kto to začal nebol som u toho ale viem že niektorým domácim pekne hrabalo ale aj tak nesúhlasím s tým čo sa stalo, hlupáka si zo zásady nevšímam a nejdem ho riešiť mačetou po zápase sme si užili svoje, pritom videli že opúšťame sektor po konci zápasu takže s tým nemáme nič spoločné, keď jeden z našich povedal slušne, že nemožu nás všetkých hádzať do jedného vreca odpoveď "usporiadatela" tvoj dedo musel byť riadny k...t, keď ty si taký k...t a už sa to začalo, našťastie skončilo len pri slovnej výmene.
|
Tomi 19.8.2013 11:24
Áno, začalo sa to v bufete, keď jeden náš podgurážený fanúšik sa tam zaplietol do potýčky. Potom mu priskočili na pomoc jeho dvaja kamoši. Nikto iný z nášho tábora v tej bitke už nebol.
|
jojo 19.8.2013 11:48
Tomi ja len na margo toho,ze bitka sa este nestrhla a ja uz som tam mal v bufete problem,ktory som riesil slovne a dost vulgarne som bol napadnuty,takze som musel krotit aj ja svoju vasen,i ked som im to opatoval naspat,ale ostalo len pri slovach a nadavkach.Totizto provokovali domaci,lebo im lezalo v zaludku,ako sa nadavalo na ich brankara,ze odneste to hovno a nakoniec tam prisla sanitka.Nuz ti ludia su pre mna tupci a aj ostanu,i ked tiez vsetkych nebudem hadzat do jedneho vreca,ale drviva vacsina.
|
ipo 19.8.2013 15:05
Išli viacerí jak len dvaja. Ja som bol prvý polčas za bránou pri bufete a tiež som mal mierne problémy, prvý po zranení ich brankára (nebol to úmyselný faul išiel po lopte ale uznávam prehnal to), jeden z domácich hráčov začal vykrikovať nadávať, rupli mi nervy nalepil som sa na sito a povedal svoje, povedali mi že si mám sadnúť a byť ticho, ok berem emócie ale potom som už nechápal, Interu odpískali ofsajd a ja hovorím že bol to ofsajd (potom som počul že nebol) a zas: ty tam buď ticho, povedal som že však vám som dal za pravdu a oni: povedali sme ti že máš byť ticho, ale je fakt že sa nevyhrážali žiadnou bitkou, keď som si šiel po pivo šiel som aj okolo tých ktorí mi to hovorili a v pohode, žiadna provokácia.
|
FKIBA 19.8.2013 18:59
Ani sa mi verit nechce! Prehliadol som nieco alebo su Grobiani nasi odveky nepriatelia?! Jak ano tak im jeben celu husacicinu! 
|
|
262) |
Tomi |
|
|
 18.8.2013 23:18
Video zo zápasu, podmienky na natáčanie boli ťažké, takže nič moc
[ youtu.be]
|
261) |
jojo |
|
|
 18.8.2013 23:08
Belo ten tvoj hruby vyjazd do grobu sa naplnil do bodky
Belo 19.8.2013 08:51
No bohynu ,jeho! Tak teraz ja som tomu na vine! 
|
|
260) |
Ringo |
|
|
 18.8.2013 17:54
Podme Inter, Inter do toho !!!!
|
259) |
krtkosk |
|
|
 18.8.2013 16:58
Oneline
OŠK Slovenský Grob - FK Inter Bratislava
na ihrisku sa rozcvičujú aj hráči v žlto-čiernom, takže nastúpiť by sme mali  Nejaký komentátor je tiež na mieste, tak v peknom slnenčnom počasí môžme začať druhý víťazný zápas. INTER DO TOHO
krtkosk 18.8.2013 17:30
Tlačíme zatiaľ domácich, máme prevahu, ale v 30. min stále 0:0. Domáci brankár sa zaskvel pri jednej našej príležitosti z rohu aj skvelým zákrokom, mali sme zatiaľ zo 3-4 pološance.
|
jm 18.8.2013 17:47
0:1 Zeman
|
krtkosk 18.8.2013 17:52
V cca 40 min vyhrávame 0:1 podľa mojich informácií dal gĺ z priameho kopu Kraťo. Vylúčili nám útočníka, po druhej žltej, ale meno ani na 3x som nerozumel, je tam búrlivá atmosféra. Prvú žltú dostal nezmyselnú a druhú ešte nezmyselnejšiu, keď išiel do výskoku s brankárom a rozhodca zapísakal a dal mu druhú žltú. Teraz však vylúčil aj domáceho obrancu, keď skopol nášho útočníka, ktorý išiel sám na bránku a napriek tomu že mu dal len žltú kartu, jednu už mal a tak sa hrá 10 na 10
|
A1b1 18.8.2013 17:57
No to je fakt hodovy zapas, pekny cirkus len vydrzat s chladnou hlavou
|
krtkosk 18.8.2013 18:00
Polčas, vyhrávame 1:0, červenú kartu dostal náš staronový záložník Strečka. V poslednej minúte prvého polčasu išiel sám na brankára Kraťo, ale vystrelil asi pol metra vedľa bránky  Strelec gólu bol teda potvrdený "zemák" Zeman  INTER DO TOHO!!!
|
jm 18.8.2013 18:33
0:2 Krato
|
krtkosk 18.8.2013 18:35
V nejakej cca 60 min, nie je dobre vidieť na tabuľu stále vyhrávame 1:0. Kubala išiel sám na brankára a strelil doňho. Máme viac z hry. Predchvíľou sme mali ďalšiu 100% šancu, keď traja naši pred bránkou nedokázali dokopnúť loptu do bránky. Brankára domácich odviezli nemocnicnice s otrasom mozgu.
|
krtkosk 18.8.2013 18:37
V 68. min vyhrávame 2:0 keď po priamom kope sa lopto dokotúľala do domácej bránky. Zase sú rozpory v strelcoch gólu, nasjkôr že Kraťo, ale potom vraj ondrík ho dal. Hlavne že vedieme a budeme vedieť  Vyhrávame 2:0!!!!
|
jm 18.8.2013 18:39
Gol dal Ondrik, preslo to pomedzi viacerymi hracmi az do brany. Zapas mame pevne v rukach. A nohach, aj v hlavach.
|
jm 18.8.2013 18:51
5 min do konca 0:2
|
jm 18.8.2013 19:00
0:2 koniec
|
ddd 18.8.2013 19:01
super 
|
krtkosk 18.8.2013 19:09
Gratulujem, len tak ďalej a ešte lepšie  NECH ŽIJE INTER!!!
|
Mišo 19.8.2013 07:38

|
|
258) |
jm |
|
|
 17.8.2013 11:52
Vikend zacina dobre, U19 - Myjava 1:0
jm 17.8.2013 14:06
... U17 - Myjava 2:1
|
krtkosk 18.8.2013 15:42
Dorastenci zatiaľ fajn, ale žiaci nám dnes dostali vylágoš od Trnavy U15 doma 2:5 a U13 vonku 10:1. Už len to A nech dnes vyhrá burčákový zápas 
|
|
257) |
jm |
|
|
 15.8.2013 22:28
Nalada pred vikendom je dobra, ale cakaju nas tazki superi. V Grobe sa uz "capuje" burcak, tak chlapci pozor aby ste stihli prist az ku ihrisku, kedze je na opacnom konci dediny
a1b1 16.8.2013 07:57
treba ich naložiť pred halou a vyložiť až na štadione 
|
jojo 16.8.2013 08:32
asi ani to nie je dobry napad,pred halou a v kolkarni sa stretavaju chalani,co idu mikrobusom,takze aj tam hrozi nebezpecenstvo pozitia neziaducich napojov 
|
deko
16.8.2013 09:58
Ja mám obavy aby boli triezvi rozhodcovia,a papule budú mať mastné od husaciny...
|
dusike
16.8.2013 20:02
ja idem na bycikly musim si nacapovat burcak do flasticky ale az po zapase aby som vladal povzbudzovat
|
Lineker 17.8.2013 10:44
dusike a na spiatočnú cestu si nezabudni baterku 
|
|
256) |
Belo |
|
|
 13.8.2013 15:00
V nedelu by sa patrilo urobit hruby vyjazd do Grobu! A vratit im minulu prehru aj s urokami! A hraca s cislom sest, uz pred zapasom podrezat! Ako podrezaval nasich hracov a ten debil rozhodca mu nedal ani zltu!Nakoniec ho trener stiahol aby nedoslo k bitke. INTER DO TOHO!!!
Matter 13.8.2013 15:40
Veru treba našim chalanom dodať odvahu. Viem od trénera, že niektorí mladší majú z takýchto podrezávačov strach. Ale ani sa im nečudujem, rozhodcovia ich nepodržia a tí naši sú futbalisti, nie kick-boxéri.
Ja som pracovne "mimo", ale ako vidíte, duchom som s vami. INTER DO TOHO !!! 
|
Tomi 13.8.2013 17:59
14-miestny minibus ide 
|
Belo 13.8.2013 18:56
No nic, zoberiem so sebou vykostovak, co som zdedil po otcovi! 
|
krtkosk 13.8.2013 22:58
Enem, Inter má slušných fanúšikov, či? 
|
krtkosk 13.8.2013 22:59
Belo a môžem Ti zavolať v nedeľu na oneline, keď dury vyhlásil osobný prostest?
|
Tomi 14.8.2013 08:00
Krtko, dury ide, Belovi nevolaj, na polícii ti aj tak nezdvihne. 
|
krtkosk 14.8.2013 23:43
dury ide, ale ako keby ani nešiel  na konci sezóny bol nejaký nesvoj, bojím sa, že mo hackne mobil 
|
|