|
Meno |
Príspevok |
71) |
dury |
|
|
 7.4.2013 14:01
bez konceptu, bez napadu, bezmyslienkovite nakopavanie na najnizsieho hraca v utoku, vsetci ostatni za polkou, hra na jedneho utocnika, nezaujem o hru... ked vas to nebavi, tak sa na to vyprdnite. Dnes Vam sluzi ku cti iba to, ze ste to druhy polcas nezabalili, tam uz to splnalo aj nejake kriteria, takze tak ako dnes druhy polcas dohrat celu sezonu. Spokojny budem s 39 bodmi zo zvysnych zapasov, alebo s bojovnym vykonom, na ktory sa da pozerat a aj povzbudit a zatlieskat. Dnes sme nefandili, lebo nebolo velmi comu a ten nezaujem o hru bol frustrujuci aj pre zmrznutych fanusikov. Inter do toho!
Vinco
7.4.2013 16:59
Pod toto sa bez vyhrad podpisujem.
|
mato 7.4.2013 17:46
Nemam co dodat snad len to ,ze 1. polcas to bol humus kolosalnych rozmerov.
|
dusike
7.4.2013 18:57
Clovek uz ani nema chut ist na fotbal clovek sa vzdy tesi ale teraz....
|
fanusik 7.4.2013 23:05
Dnes som bol na zapase, neviem co sa deje v Interi, nechodievam na kazdy zapas, ale mna ani tak nestve obrana ale utok. Ved predsa nie je normalne, ked 2-3x za zapas sa konecne dostaneme na center a ked sa center podari, bol v sestnastke jeden jediny hrac. To akoze vsetci fanuskovia si myslite, ze toto je normalne. Celkova koncepcia muzstva, vsetko na nahodu, ale niekedy dostane hrac loptu a nevie co s nou, ak mu ju teda skor neodkopne hrac supera. Mne nevadi zahodena jedenenastka, alebo goly v nasej sieti, ale utok nie je ziadny. Podla mna by si tieto slova mal precitat hlavne trener a utocnici a zaloznici. Ospravedlnujem sa mozno P. Fedorovi, ten je aspon rychly a snazi sa, ale ostatni nic. Moje hodnotenie zapasu: najlepsi hraci: Szabo, Fedor, Strempek, ostatni podpriemer. Chalani robte nieco, a trenerovi radim, nech nedava priestor iba "ucham" ale zozenie si nejakych aspon 2 skusenych starsich hracov. Bez nich je toto muzstvo ako kurence bez sliepky. A p. trener Barmos, neviem v com je problem, ale preco mam taky pocit, vzdy ked dojdem na zapas. Bol som tuto sezonu asi na 6 zapasoch, ze muzstvo nie je vobec naladene, nekricia si, nepovzbudzuju sa navzajom. Mam taky pocit, akoby tam niekedy nehrali spoluhraci, ale protihraci. Podla mna muzstvo nema ziadnu moralku. My nemame licenciu, my netrenujeme muzstvo, trenujete ho vy, a chapem, ze obcas sa nejake zapasy nevydaria, ale toto je dost uz na fanusikoch, ved tam stracame nervy. Keby sme videli snahu, ale 2-3 hraci to nespravia. Moj nazor na toto vsetko. Mrzi ma to vsetko.
|
fanusik 7.4.2013 23:14
A este jedna vec, aj ked od veci. Zda sa mi take cudne, ze aj byvali excelentni hraci, treneri, ale aj hraci chodievaju na Inter, aspon sa chodievaju pozriet. Preco nemame na stadione v domacich zapasoch nejaky VIP priestor, ktorym by aspon symbolicky bolo poskytnute nejake pivo, ci obcerstvenie. Ved kolko sa za Inter potili a boli to slavni hraci. Neviem, ci je tam nejaky iny osobnostny problem medzi nimi. Ale urcite by bol pekny pocit, keby aj male deti buduci fanuskovia vedeli kto to bol Ladislav Petras, alebo iny skuseny byvaly hrac. Neviem sam, co treba spravit, ale urcite by to bolo pekne a urcite by to byvale velke hviezdy potesilo.
|
fanda
7.4.2013 23:56
Plne súhlasím s Durym i fanusikom. Faktom je, že stále je to horšie a horšie. V mužstve sú väčšinou mladí hráči, ktorí neovládajú loptu, nevedia ju spracovať, chýba im technika, nepohybujú sa a v hre jeden na jedného sú neschopní sa presadiť. Či je chyba v tréningoch, alebo vo výbere hráčov, je ťažké určiť. Kaučovanie z lavičky je však nulové, bojovnosť žiadna. Chýba kolektívny duch. Vôbec stratégia stavať iba na mladých, nie je vôbec správna. Kým nemá klub vytvorené dobré mužstvo dospelých, výchova mladých je pre klub zbytočná, pretože každý dobrý odíde do iného klubu, ktorý je vo vyššej súťaži. Takže Inter musí najskôr vybudovať mužstvo pre 1. alebo 2. ligu a až potom sa môže venovať aj mladým. Takto ich vychováva iba pre iné kluby, ale nie pre Inter. Treba zohnať 2-3 starších hráčov, ktorí dajú hre myšlienku. Dobre si pamätáme, čo znamenal pre hru Peťo Laurinčík, s Kráťom jednoznačne najlepší hráči. Teraz je tam už len Kráťo a to je málo. A taktiež mi pripadá alibistické od trénera, že cieľom je budovať mužstvá žiakov a dorastencov a muži sú bokom. Treba jasne povedať, že ideme jednoznačne za postupom do vyššej ligy a burcovať hráčov a žiadať od nich maximálny výkon. Fanúšikov zaujímajú v prvom rade dospelí !!!
|
a1b1 8.4.2013 07:53
Plne súhlasím a veľmi ma mrzí, že sa rozbilo dorastenecké mužstvo, ktoré trénoval ešte Šuchančok. Tam bolo vidieť bojovnosť za Inter, chlapci boli výborná partia, bojovali každý za každého, hrali pekný kombinačný futbal a hlavne kolektívny, vedeli aj čo s loptou. Chodil som na ich zápasy a tá bojovnosť z nich sršala na tomto mal Inter stavať a nie zobrať mladých z iných klubov o ktorých nikto nič nevedel a tým je celý Inter asi ukradnutý, rozohrajú sa, okukajú v Bratislave a hop niedke inde. Ale čo už, treba aj týchto naučiť čo je bojovať a nie ostať stáť keď nemám loptu však niekto to zachráni...
|
Martin 8.4.2013 09:55
Môžem len súhlasiť s príspevkami vyššie. Včera tá hra bola strašná, hlavne prvý polčas, útok vôbec neexistoval. Človeka potom už ani nebaví tak ísť na ten futbal, keď sú to len nervy a nedá sa na to pozerať. Keby sa prehralo po dobrom výkone, nepoviem ani slovo, ale takto je postup nereálny. Pred začiatkom jesennej časti pán Barmoš na tlačovke spomenul, že sa mu hlásili skúsení hráči z iných klubov, Pezinka a podobne, ale odmietli ich s tým, že Inter dá šancu odchovancom. Keď na to odchovanec má, treba mu dať šancu, ale treba aj skúsených hráčov. Pritom, ozaj je každý hráč v zostave odchovanec klubu? Asi sa používa dvojitý meter.
|
Mišo 8.4.2013 11:09
Je tu ďalšia prehra a s ňou i množstvo príspevkov. Na zápase som nebol, ale podľa komentárov si predstavujem predvedenú hru asi tak, ako sa Inter prezentoval proti ŠKP. Už vtedy som písal žeby možno nebolo od veci keby pán Barmoš pouvažoval o novom trénerovi a on sa viacej sústredil na prácu vo vedení. Nestalo sa tak, je to jeho rozhodnutie a je ho treba rešpektovať. Na druhú stranu sa podľa môjho názoru aj fanúšikovia, po minulých úspešných sezónach, troška namlsali a boli veľké očakávania, že sa opäť postúpi. Každý by si mal uvedomiť, že je to mladý tím, ktorý bez skúsenejšieho hráča stráca tvár. Možno sa musia chalani ešte vyhrať a na budúcu sezónu to bude lepšie. Keby sme postúpili do tretej ligy aj tak by sme sa motali niekde u spodných miest a to by som bol zvedavý, čo by vtedy hovorili vážený fanúšikovia. Čo sa týka tých skúsených hráčov, tak je tu aj taký malý detail, že tí by si určite vypýtali peniaze a nato Inter momentálne nemá. Takže je v jeho možnostiach hrať s jedným/dvomi skúsenými hráčmi a ostatný mladý čo hrajú za darmo alebo za klobásu. A ďalej je vôbec je otázne či by mal Inter v terajších podmienkach (chýbajúce vlastné zázemie, nedostatok financií) vôbec postupovať ďalej. Ale aj tak si myslím, že sa stále oplatí fandiť Interu a nikoho netreba úplne zatracovať ja keď sa nedarí.
|
dury 8.4.2013 21:34
uz len jedno k tomu dodam: mne nevadi, ze sa nedari, zatlieskalo sa aj za remizy na jesen, lebo hraci bojovali, mne vadi, ze chlapci uz teraz ani nebojuju :( Inter do toho!
|
a1b1 8.4.2013 21:47
chýba zdravá konkurencia
|
Belo 8.4.2013 21:59
Asi zacnem dva tyzdne trenovat! Dvojfasovo!  neviem ,co na to pecienka! 
|
|
70) |
Matter |
|
|
 7.4.2013 13:15
Prípravka B2 - U 8-čka :
Inter "B" - Čuňovo : 1 - 2
|
69) |
Belo |
|
|
 7.4.2013 10:17
Tak vas vitam na prvom tohtorocnom ONELINE (pravom)! INTER - Rovinka Vyslani redaktori su uz na stanovisti. A vsetci verime ze dnes vyhrame! INTER DO TOHO!!!
BELO 7.4.2013 10:36
Zapas sa zacina. Zaladna zostava ,bez Krata ale s Burzom. Pocasie mrchave asi 8 stupnov. INTER DO TOHO!!!
|
Belo 7.4.2013 10:42
 6.min. 0:1! center z prava , hlavicka do brvna a od chrbta brankara, do brany! PODME? INTER!!!
|
Belo 7.4.2013 10:52
15. min. INTER - Rovinka 0:1 Jedna nasa hlavicka ,nad. Inak slaby futbal z nasej strany . Supera vyslany redaktor nehodnoti! 
|
Belo 7.4.2013 11:06
30.MIN. INTER - Rovinka 0:1 Divaci zacinaju byt nespokojni! INTER DO TOHO!!!
|
Belo 7.4.2013 11:22
Polcas: INTER - Rovinka 0:1 Slak aby to opalil!  Ze by som to sampanske chladil nadarmo?
|
Belo 7.4.2013 11:36
Zacal sa druhy polcas. Bez zmeny. Naco? Vsak dobre hrame,kazdemu to dame... INTER DO TOHO!!!
|
cucko 7.4.2013 11:38
Belo,, nie ze budes horsi ako minuly zapas krtko!!! 
|
Belo 7.4.2013 11:42
GOOL! 49.MIN 1:2 Tomovic! INTER DO TOHO!!!
|
Belo 7.4.2013 12:02
71.min. stale 1:2 Ale, hru sme zlepsili,aj sanca bola,rozhodca je s nami,takze.. INTER DO TOHO!!!
|
Belo 7.4.2013 12:04
A Krtko si spokojne vyspava opicu po vcerajsej rozlucke so sezonou na Martinke! 
|
Belo 7.4.2013 12:15
84. min. 1:2 Dve obrovske sance! Z brankovej ciari vedla,a hlavicka do naruce brankara!INTER DO TOHO!!!
|
Belo 7.4.2013 12:21
Spak nedal v 90 min. jedenastku!
|
Belo 7.4.2013 12:23
Koniec: INTER - Rovinka 1:2 
|
a1b1 7.4.2013 12:30
ajáj, škoda toto už nie je moc dobré... treba sa rýchlo chlapci spamätať a makať a makať
|
Filip
7.4.2013 12:44
Dpc, vsak som mal info ze je odlozene cele kolo! No ja si to vybavim s tym co mi to povedal... ale nevadi, aj tak som dosiel z koncertu o 6tej rano.
|
Filip
7.4.2013 12:46
Inac info pre Tomiho a spol, mame pokazene auto tak neviem ci sa opravi do vikendu aby sme isli do Jura. dam potom vediet ze ako. Volame si piseme si
|
krtkosk 7.4.2013 12:52
Belo kua nervy. Som myslel, ze uz nebudes horsi ako ja.... Nejako je to vsetko naprd. U19 naprd, Acko naprd, este ze ti ziaci hraju pekne. Tak tento rok si uz ziadny postup nezasluzime, ale dobry futbal by sme este mohli skusit... INTER DO TOHO 
|
Matter 7.4.2013 13:13
Tak aj pri mojom takmer neliečiteľnom optimizme musím povedať, že ten dnešný zápas bol úplne hrozný, bez fantázie a myšlienky. Už len dúfať, že táto herná kríza (lebo inak sa to nedá nazvať), nebude trvať príliš dlho.
A ešte jedna myšlienka, ktorá sa asi viacerým (možno aj hráčom) nebude páčiť, ale začínam mať dojem, že naši súperi si viac vážia (a podľa toho bojujú) že hrajú proti takej značke ako Inter, než niektorí ktorí hrajú za túto značku. Keď sa mýlim, presvedčte ma o tom v budúcich zápasoch, budem len rád.
|
Filip
7.4.2013 13:25
Poviem to takto. Ak bol niekto z fanúšikov po jeseni stále skalopevne presvedčený, že určite postúpime, je veľmi naivný. Dúfam, že po sezóne nebudú veľké zmeny, treba posilniť na zraniteľných postoch a budúci rok sa to podarí! Táto súťaž je ťažká, ale dá sa vyhrať!
|
Belo 7.4.2013 20:14
Filip,pri takych vysledkoch ,by som aj veril.To ale musime aj my vyhravat!
|
|
68) |
Belo |
|
|
 7.4.2013 09:07
U19: DAC - INTER 1:0  U17 DAC - INTER 2:3  INTER DO TOHO!!!
Tomi 7.4.2013 09:34
Áno, Belo sa už pomaly zahniezďuje v komentátorskom kresle, PC pred sebou, mobil po ruke, šampus sa chladí... 
|
|
67) |
Výsledky |
|
|
 6.4.2013 16:30
Inter U15 - FC Petržalka 2:1 (0:1)
góly: Šeďo, Žuffa
Inter U14 - FC Petržalka 1:0 (1:0)
gól: Duduc
Matter 7.4.2013 08:35
Pekná a bohatá nádielka.
Tá U 14-ka podľa videa vyťažila z minima maximum, no čo, raz môžeme mať šťastie aj my.
A výsledok U 9-ky nevieme ?
|
Tomi 7.4.2013 08:42
z U9 som odchádzal pred koncom na U14, prehrávali vtedy tuším 0:3. Zistím.
Edit 8:49 Nakoniec znížili na 1:3.
|
|
66) |
Belo |
|
|
 5.4.2013 11:24
No tak v nedelu bude konecne poriadne ONELINE! Nie ten odvar o co sa tu snazil Krtek!  INTER DO TOHO!!!
|
65) |
Tomi |
|
|
 1.4.2013 20:51
Aktualizovaný rozpis Áčka - všimnite si ten hustý program od 13.4. do 12.5.
19. kolo: FK Inter Bratislava - TJ Rovinka 7.4.2013 o 10:30
20. kolo: ŠK Svätý Jur - FK Inter Bratislava 13.4.2013 o 16:30
Štvrťfinále Pohára BFZ: ŠK Báhoň - FK Inter Bratislava 17.4.2013 o 17:00
21. kolo: FK Inter Bratislava - FK Rača Bratislava 21.4.2013 o 10:30
16. kolo: ŠK Plavecký Štvrtok-OFK Vysoká - FK Inter Bratislava 24.4.2013 o 17:00
22. kolo: FC Rohožník - FK Inter Bratislava 28.4.2013 o 17:00
23. kolo: FK Inter Bratislava - OŠK Slovenský Grob 1.5.2013 o 17:00
24. kolo: ŠFK Prenaks Jablonec - FK Inter Bratislava 5.5.2013 o 17:00
25. kolo: FK Inter Bratislava - ŠKP Dúbravka Bratislava 8.5.2013 o 17:00
26. kolo: MŠK Kráľová pri Senci - FK Inter Bratislava 12.5.2013 o 17:00
27. kolo: FK Slovan Ivanka pri Dunaji - FK Inter Bratislava 19.5.2013 o 17:00
28. kolo: FK Inter Bratislava - ŠK Bernolákovo 26.5.2013 o 10:30
29. kolo: ŠK Lozorno - FK Inter Bratislava 2.6.2013 o 17:00
18. kolo: FC Ružinov Bratislava - FK Inter Bratislava 5.6.2013 o 17:00
30. kolo: FK Inter Bratislava - FK Karpaty Limbach 10.6.2013 o 17:00
dury 3.4.2013 20:38
mne sa celkom pozdavaju tie sviatky, to oslavuju aj zabozruti, takze mam volno :) este poprosim jeden zapas na 9.5. a jeden na 20.5., to maju tiez zabaci volno(teda aj ja:) )
|
deko
4.4.2013 11:16
posledné kolo je 9.6.a nie 10.6.
|
Tomi 4.4.2013 12:41
Deko: Áno.
Ešte je možné, že v Plaveckom Štvrtku sa bude hrať až 15.6.
|
|
64) |
Filip |
|
|
Chlapi poviem vám, že už odteraz nepoviem na našich fanúšikov ani jedno krivé slovo, mal som tú česť byť na futbale v Dunajskej Strede medzi domácimi. Tí na súperových hráčov nič, ale na svojich na všetkých  a vkuse. Ešte s tým maďarským prízvukom tie hlášky, strašne sme sa na tom bavili. "O šok ten vóbec nečító hru!" alebo celá veta po maďarsky, v strede "ozo plešotý kkt" a zbytok zase po maďarsky. no kritickejších divákov som ešte nezažil. Najlepšie pred koncom odišiel jeden stožiar s reflektormi a "Šok keď dostonú gól tok povedió že nevideli!"  sorry za off topic, prajem pekný večer :)
|
63) |
marchisio |
|
|
zdravim vas interisti. na zaciatok vam prajem vela uspechov, aby sa vas klub postupne vratil tam kam patri... mam na vas 2 otazocky, snazim sa vylepsovat clanky na wikipedii tak sa vas chcem opytat ktorich znamych fanusikov ma inter bratislava ? (ci uz politici, ini sportovci atd...) a este na koniec ako vnimate, alebo ste vnimali stadion pasienky ? co sa tyka noveho stadionu, tak keby sa casom nasli silnejsi sponzori tak stadion na sposob myjavy by bol "dostacujuci" a hlavne utulnejsi ako... pozdrav z vychodu igor
Lineker 30.3.2013 12:31
ahoj a ďakujeme
tak ja skúsim, ostatní sa možno pridajú alebo ma opravia, ikona klubu nebohý herec Vilko Polónyi, ďaľší pán herec Dušan Tarageľ, spevák zo skupiny Para Lasky a politik? nuž súčasný prezident
ad Pasienky najlepší futbalový areál na Slovensku, bohužiaľ premaľovaný na modro, napriek tomu navždy bude platiť Inter=Pasienky a naopak! samotný štadión už potrebuje väčšiu reko, či z alebo bez tartanu, ja osobne najkrajšie futbalové časy 
|
Miso 30.3.2013 13:13
Ja sa vyjadrím len k štadiónu. Podľa mňa radšej štadión na spôsob Myjavy, tribúny pri ihrisku a nemusí byť ani príliš veľký. Inter zase toľko fanúšikov nemá pasienky podľa mňa zabíjajú futbal, len sa pozrite na návštevy, čo chodia teraz na slovan.
|
marchisio
30.3.2013 13:39
suhlasim s tebou miso: myjava ma jeden z najutulnejsich stadionov na slovensku a ani nebol az tak drahy. sledujem futbalove dianie v celej republike a drzim palce interu aby postupil ak nie teraz tak za 2 roky, uz do 2. ligy :)... inak mi nejde do hlavy ze v meste ako je bratislava sa nenajdu "mecenasi" ktori by vedeli poskytnut interu imanie minimalne na urovni myjavy, ruzomberka, vionu atd... ale zas kto by chcel davat peniaze do studne bez dna...
|
David 30.3.2013 22:54
z politikov Jozef Mihál, minister prace a socialnych vecí za vlady ivety radicovej. mlady vladko weiis sa pred casom vyjadril ze ak by sa mal vratit na Slovensko hral by jedine za Inter. je odchovanec Interu ale hra uz dlhe roky v zahranici vratane akademie v City takze teoreticky by pasoval do kategorie iny sportovci. a stadion? no jasne pasienky boli vzdy interisticke a dodnes sa tak vnimaju v ociach vacsiny futbalovej aj nefutbalovej verejnosti. pasienky su uz ale priznajme si nemoderne. ale ak by bola vôla dala by si krasne prestavat. namiesto zemnych valoch kvalitne tribuny cca 25-30 radove a hlavne zastresene. ak by si na streche dizajneri dali zalezat mohli by byt pasienky skvostom co by putal pozornost. nedam sem link ale vo svete je kopec stadionov kde strecha doslova vyraza dych. tribuny by mohli byt nadalej ovalne aj s atletickou drahou. prostredie by bolo viac futbalove ale hlavne ze by sportovisko mohlo byt dôstojnym stankom na organizovanie medzinarodnych atletickych mitingov. prikladoim moze byt ostrava. stadion tam maju na sposob pasienkov. aj ich stadion je stary a v podobnom technickom stave ako pasienky no tamojsi miting patri medzi najlepsie v europe. a bude sa preto aj rekostruovat. kompetentny by si mohli vziat priklad. navyse atletika na slovenska potrebuje novy impulz. moderny atleticky stadion by mohol byt jednym z nich. mohol by tam hrat aj futbalovy inter. stadion na sposob myjavy by vsak tiez nebol zly. kapacita by stacila 5000 miest. vzhladom na navstevy z poslednych sezon na pasienkoch by bohato stacil. dalsi 13 000 -ový by bol prepych, nevypredal by sa.
|
|
62) |
Belo |
|
|
 28.3.2013 12:19
Na stranke Bfz je zaciatok zapasu o 17 hod.  Je to tak?
deko
28.3.2013 16:15
Belo ale dátum je 5.6.2013,asi to preložili!To by bolo dobre treba ísť na basketbal.Forza Inter!!!
|
Tomi 28.3.2013 17:50
Áno, je to už aj v správe:
ŠTK na základe pretrvávajúceho nepriaznivého počasia a predpovede na najbližší víkend (30.-31.3.2013) ruší všetky stretnutia v kategórii seniorov a dorastu.
Náhradný termín:
18. kolo MRB – 5.6. 2013 o 17:30hod.
|
|
61) |
Matej |
|
|
Zdravim Vas, chcem sa spytat, ma niekto na predaj - dres Interu Bratislava?
Mal by som zaujem o starsi dres vyrobeny firmou Hummel, ale kludne moze byt aj iny. Dakujem
|
60) |
mato |
|
|
 26.3.2013 14:12
HRACI BY MALI MENEJ SLOPAT A VIAC TRENOVAT ! ! !
Interista 26.3.2013 19:20
Ty si nejaký múdry, nie? Čo nebodaj chodíš snimi? Radšej ich povzbuď na zápase. !!!!!!!!!!
|
interista 27.3.2013 21:51
to Interista- Maťo hovorí pravdu, naši fans stretli po zápase zopár hráčov a údajne mali ozaj vypité
|
Fan 27.3.2013 23:07
Nie kazda negativna sprava je klamstvo "interista"
Treba realne hodnotit , a priznat to ak je to pravda..
Zial toto je pravda, velmi casto hraci chodia pit a nocovat,ale nakolko neberu ziadne peniaze, a hraju to zo zabavy tak im to nemozno zazlievat.
|
fans
28.3.2013 11:43
pred zapasom chalani urcite nepiju aj ked ich zato neplatia, zas maju v sebe tu disciplinu a to ze po zapase mali niektory vypite je ich problem sal uz je po zapase tak to nie je dolezite
|
Interista 28.3.2013 16:25
Po zápase, nech si robia čo chcú.. Vždy je čo oslavovať. Nikto nerieši po zápase, ako sa chodievaju ožrať ligisti, či hráči premier league.. A yv tu idete riešiť chalanov 4 ligy, ktorý to hrajú zadarmo a pre Inter. Nie aby ste boli radi, že Inter vôbec existuje, ale ešte nadávate. Prečo nie je počuť Vás fanúšikov cez zápasy ako Vás bolo počuť v 6 a 5 lige keď sme vyhrávali suveréne??? Kde si tý super fans? Teraz keď vo vyrovnaných zápasoch fanušíkovia dokážu strhnúť mužstvo na svoju stranu??? Kde ste Vy??? Hm? Už dokážete len nadávať.. Niektorý hráči tu vždy písali, že akých máme úžastných fans, že stále povzbudzujú, ale kde sú, už sa na nich prejavil syndróm Slovenskej nátury? Iba nadávať a haniť a povzbudzovať, len keď sa darí??? Tak potom nie ste fanúškovia. Iba akože fanúškovia a už si to uvedomte konečne.. Viem, že je teraz na Basketbale lepšie, ale to sú všetko hráči žoldnieri, ktorý by si na Inter ani nezmysleli, keď by neboli Eurá... A tu mladých chalanov budete ničiť. Skúste sa zamyslieť a pomôcť tomuto futbalovému klubu, aby sa posunuli ďalej psychicky aj výsledkovo. Pomôžte Jožkovi Barmošovi v jeho práci a takisto aj celému vedeniu... Ďakujem Fanúšik ktorého Inter zaujúma..
|
a1b1 28.3.2013 16:32
no neviem, ale takto sa môžu správať dedinský hráči po hodovom zápase a nič im nehovorí životospráva??? a myslím, že práve preto, že sú mladí by si mali rozmyslieť ako sa budú po zápase zabávať a to, že hrajú zadarmo s tým nič nemá spoločné...toto je iba môj názor, žiadne výčitky každý hráč vie čo chce dosiahnuť
|
mato 28.3.2013 21:07
a1b1: presne !!!
Interista:k tebe len tolko tu nejde vobec o to ci piju a kedy.pije skoro kazdy, keby sme vyhravali kazdy zapas o 3,4,5 golov sam by som im kupoval flase ale forma muzstva je biedna a myslis ze slopanim po zapase sa zlepsi ja teda nie preto som to sem napisal.
|
Filip
28.3.2013 21:55
S tými fans to je pravda. Nielenže nepovzbudzujú, ale aj nadávajú na vlastných. Ja som čakal že sa nedá donekonečna stále vyhrávať a postupovať a bál som sa, čo potom príde. Kvôli tomuto som skoro celú jeseň nechodil na futbal, kvôli(aj škaredým) nadávkam na vlastných hráčov. Teraz chodím na druhú stranu k striedačkám a musím povedať, že som rád že som ušetrený od niektorých donebavolaujúcich drístov. "Kotol" bol počuť ozaj málokedy, miestami ten kotlík vyzeral až smiešne.
|
Filip
28.3.2013 21:55
Čo sa týka pitia chodil som klubovým autobusom s druho a treťoligovým mužstvom a tam keď sa vonku vyhralo sa pilo vo veľkom už priamo cestou domov v autobuse  takže tak. A nečítam ani túto diskusiu, ľutujem že som tak zase po dlhej dobe urobil. Pekný večer, Inter do toho :)
|
jojo 28.3.2013 22:00
Ty pod menom Interista,radsej si napis svoje meno,aby sme vsetci vedeli,kto si,ty najvacsi Interista,co kritizuje ostatnych fanusikov.Kazdy chodi ako moze,ale mne to pripada ako keby si chodil,len ty.Rad by som bol keby si mi to povedal aj osobne.
|
interista Robo 28.3.2013 22:38
keďže tu niekto používa môj nick ,,interista", ktorý mám dávno, musel som si svoj zmeniť. Ako som sa už vyššíe zastal Maťa, teraz sa zastanem aj joja. To Interista- nadávať na fanúšikov iných je najlahšie. POdľa môjho názoru ľudia, ktorí majú s Interom odchodených cez 100 výjazdov si môžu dovoliť kritizovať. Mňa by tiež zaujmalo kto si. A prečo stále nepovzbudzujeme? Lebo niekedy sa na ten futbal nedá pozerať. Keď sa trápime s predposledným mužstvom tabuĽky tak to asi nie je dobré. S takýmto výkonom pôjdeme skorej dole ako hore. Veď sa ukázalo že mužstvo je bez Kraťa úplne stratené. A nikto z nás nepovedal, že musíme tuto sezonu zas postúpiť vyššie,ale časom sa to očakáva. Hádam si nemyslíš, že ľudí bude baviť každý rok cestovať do tých istých dedín. Odznelo tu, že sa aj nadáva na vlastných hráčov. A čo máme robiť keď výkon zopár hráčov je zlý? Problém nie je vo fanúšikoch ani v hráčoch, ale v tom, že Interu chýbajú peniaze.
|
Filip
28.3.2013 22:49
Ešte by som rád doplnil, že svojimi príspevkami som nemal na mysli Maťa a ani som tým nemyslel nič v zlom voči fanúšikom. Len je pravda, že keď treba povzbudiť, sú akosi ticho. Ale na Slovensku je to tak zrejme všade.
|
Filip
28.3.2013 22:51
Mne sa futbal a nasadenie celkom páčili. A táto Stupava, to je iná Stupava ako na jeseň! Pred sezónou im odišiel sponzor a hráči, teraz sa ich 6 vrátilo. Hlavne duša mužstva Miško Ščasný. Stupava predtým hrávala o postup...
|
krtkosk 28.3.2013 23:09
to interista Robo: ten nový "Interista" je s veľkým "I" takže nick sa dá rozlíšiť, musíš ešte dorásť 
|
Matter 29.3.2013 07:43
Pekne sa to tu zase rozpumpovalo. Tak si dovolím pridať aj ja pár názorov.
Že naši chalani hrajú za vatikánsku menu (zadarmo alebo skoro zadarmo), to je pravda. Že si každý občas drizgneme, to je tiež pravda (však sme Slováci, nie ? Igen). Keď chalani to pitie nerobia len občas a niekedy v neúnosnej miere, tým škodia len sami sebe, prípadne ich možnej športovej kariére, ale to je ich problém, sú to ich pečene. Na druhej strane si stále myslím, že Inter je taká značka, že hrať za ňu by mala byť pre každého česť.
Napriek tomu, ja som ten výkon proti Stuúave, najmä v 2. polčase nevidel až tak kriticky, snáď až na to premieňanie šancí, ale to je dlhodobý problém celého nášho futbalu. Že tomu mladému mužstvu stmelenie skúseného Kraťa chýba keď nehrá, to vidí každý. Už príchod Andyho Burzu na plac veľa priniesol.
Ja chodím na zápasy vždy keď môžem, bol som aj v zime pri -20 stupňoch, tak snáď mám nárok na názor.
A že s tými basketbalovými žoldniermi by som našich chalanov neprirovnával (i keď kým nosia náš dres a bojujú za neho, im samozrejme fandím), s tým môžem len súhlasiť.
|
Lineker 29.3.2013 20:36
vďaka Matter 
|
Interista 29.3.2013 22:15
Jojo a Interista Robo: je úplne jedno, aký si sem dám nik, vybral som si to čo ma vystihuje najviac. Lebo z vašich nikov sme už všetci o mnoho múdrejší a poznáme vás, pretože existuje len jeden Jojo a jeden Robo.Ja chodievam pravidelne na Inter a vidim čo sa deje. A som rád, že sú tu ľudia, ktorý vidia futbal a rozumejúmu aj reálne (Filip, Matter), ale neodsudzujem nikoho, le to tu vyvorené na to, aby si ludia svoj názor napísali a poprípade skonfrontovali s inými. Ja som si svoj názor napísal a stojím si za ním. Keby, že sa ten náš poveszný kotol, naozaj vyskúša správať ako ozajstný fans a budú fandiť, aj keď sa na ten futbal nebude dať pozerať, verím tomu, že pomôžu hráčom a aj celemu mužstvu. Skúste to, teraz to budú chalani potrebovať viac násobne, pretože budú hrať bez nasej hrajucej legendy Kraťa.. :( Skúste vytvoriť s chalanmi, opet jeden tým, tak aby sa po vyhratom zápase mohla zasa robiť ďakovačka a mali sme spolu z too zážitok. Porozmýšlajte nad tým, je Vás dosť veľká skupina na to aby ste mohli, vymyslieť nejaké chorály a povzbudzovačky nové. O fanúšikoch Interu sa v posledných sezónach nižších súťažiach hovorilo s dobrom, všade kam prišli urobili atmosferu, ale teraz pôsobite rozhárane. Prepáčte za kritiku, ale aj mne sa pozerá na jednotný fans krajsie , ako na znechutených. Skúste chalanov nakopnuť, ktomu aby priklonili tu stastenu trocha na nasu stranu a davali goly. Mozno je to to malo co pre nich mozte urobit. A zacne sa opet pekna jazda. A suhlasim s Matterom, futbal nebol až taký zlý, chýbali mu len góly. Nech žije INTER.. :)
|
|
59) |
Tomi |
|
|
 24.3.2013 19:34
Matej
24.3.2013 20:31
Dnes tam bola zima, brrr.
|
krtkosk 24.3.2013 22:19
Ta, mali by sme byť radi za bod, aj prehrať sme mohli, súper, hlavne ku koncu mal viac šancí  Samozrejme, aj my sme mohli dať gól, ale tak remiza je asi zaslúžená.
|
Interista 24.3.2013 22:43
Kto napíše, že remíza je zaslúžená, ten nemohol vidieť dnešný zápas. My sme mali minimálne 5 tutoviek a oni mali jednu väčšiu šancu a jednu polotutovku.. ??? Pokašlali sme si to.. :(
|
deko
25.3.2013 09:32
Na začiatok sezony svižný zápas,Stupava prekvapila ale nebola neporazitelná.Myslím že 2:0 by bol spravodlivý výsledok , ale mne tam chýbala pri zakončení taká zdravá agresivita drzosť a je to škoda lebo šance si vieme vypracovať.Obávam sa že bude pokračovať strelecký problém z jesene a bez Kraťa to nepojde.
|
Matter 25.3.2013 17:42
V prvom polčase to bolo také rozhárané, druhý polčas mala naša hra už glanc, len naši chalani nesmú pozerať naše slávne repre, aby si od nich nebrali príklad v premieňaní šancí
Inak preha Rohožníka s Račou ktorá stratila minimálne polovicu základného kádra doma napovedá, že ono to môže byť ešte všetko otvorené. S výkonom ako v druhom polčase a s premieňaním aspoň časti šancí som presvedčený, že budeme vyhrávať. Určite veľmi pomôže aj účasť skúsených matadorov Kraťa a Andiho, dúfam že prvý sa dá do poriadku zdravotne a druhý kondične.
INTER DO TOHO !!! 
|
|
58) |
Tomi |
|
|
 24.3.2013 18:20
Rohožník - Rača 1:3  Škoda
BELO 24.3.2013 18:40
Skoda,lebo to nedali tipovat! Mal som ja tusaka! A to ze sme my nevyhrali!!!
|
mato 24.3.2013 18:46
tento rok nepostupime nie koli rohozniku ale koli sebe skoda ale buduci rok nech sa chalani z tohoto roku poucia a postupia uz v klude.
 INTER 
|
dury 24.3.2013 20:21
akaaa skoda, vsak sme ich stiahli uz iba na sest bodov, paraada ;)
|
Tomi 24.3.2013 20:23
Mohlo byť o štyri.
|
krtkosk 24.3.2013 21:28
Treba makať, na budúci rok je reorganizácia, to už postúpi skoro celá liga... Treba sa tam oťukať, ale na to treba dávať góly....
|
dury 24.3.2013 22:54
krtko, to bude Bratislavska liga, takze to postupi cela liga  to este ja Lamac daju do tretej ligy. Ale vazne, chlapci chladnu hlavu pri zakoncovani, nemoze mat kazdy super takeho brankara ako dnes. Stale verime v prve miesto, Inter do toho!!!
|
|
57) |
krtkosk |
|
|
 24.3.2013 10:58
ONELINE INTER - STUPAVA
v 22 minúte zatiaľ 0:0, súper čaká na brejky, my sme mali dve šance, keď Kraťo sám pred brankárom dal 3 metre vedľa a Bnčatovu gólovú hlavičku brankár zázračne vyškriabal. ITER DO TOHO
krtkosk 24.3.2013 11:28
Polčas 0:0
Mali sme v prvom polčase tri tisícpercentné šance, dve hlavičky, a jedna strela z päťky. Všetko, vrátane tej strely brankár chytil. Súper sa do šancí nedostával, čaká na brejky. Futbal taký zimný, hráči ešte nerozmrzli. Snáď to v druhom polčase príde, tie góly.
|
cucko 24.3.2013 11:41
krtko, ak nenapises do konca zapasu nejaku dobru spravu, tak si ma nezelaj. 
|
krtkosk 24.3.2013 11:55
Ja som vedel, že za všetko môžem ja... V 65. minúte stále 0:0 Mali sme dve strely vedľa a Burza pekne vystrelil, ale brankár predviedol zase životný zákrok 
|
krtkosk 24.3.2013 12:13
V 83 min stále 0:0 
|
krtkosk 24.3.2013 12:21
Koniec 0:0
Nejako táto jar zase vyzerá, že bude hrošiea, ako jeseň, rovnako ako vlani, ale o týždeň je nový deň, tak možno
INTER DO TOHO
P.s. sorry cucko...
|
|
56) |
U17/19 |
|
|
 23.3.2013 15:00
Petrzalka vs U19 2:1
Petrzalka vs U17 0:1
Matter 23.3.2013 15:04
Uf, tej U 19 je škoda, no nič to, ideme ďalej.
|
|
55) |
Matter |
|
|
 23.3.2013 11:02
Kašlem na repre, mňa zaujíma,
- či hrajú a keď tak ako hrajú naši dorastenci v Petržalke a
- či hrali a keď tak ako hrali naši žiaci v Senici.
O tom je futbal, nie o nejakých potetovaných a napomádovaných proti Litve
Tomi 23.3.2013 12:17
U15 Inter - Karlova Ves 2:1
Zápasy so Senicou sa opäť odložili na 24.4.
|
Matter 23.3.2013 12:49
a U 19 ?
|
Tomi 23.3.2013 14:00
U14 Inter - KV 3:2 
|
Matter 23.3.2013 14:47
Žiaci s odratými ušami, ale dobre
A ten dorast v Pétržke nevieme ?
|
|
54) |
Lineker |
|
|
 22.3.2013 23:16
čo dodať, Kraťo do repre 
tip mi vyšiel a takmer aj strelec LIT gólu...
|
53) |
CeSto |
|
|
 22.3.2013 15:44
Chalani neverím, že na fóre síce už na inej stránke to funguje stále ako kedysi ;). Tie isté mená. Stále funguje na Interi tá istá partia ? Ako to vypadá v našom sektore ? Mám teraz celkom dobrú robotu a celkom dosť voľného času. Takže by sme to mohli znova obnoviť ako to vizeralo napríklad v Šali alebo v Močenku :). Dám na svoje náklady urobiť aj vlajku inak čo je s tou starou čiernou ??? Ak môžete zavolajte mi niekto lebo už ani čísla na Vás nemám (0902553222) IRF ;)
jojo 22.3.2013 16:46
Stara cierna vlajka preziva,ma ju Milos.Dojdi v sobotu na basketbal,alebo v nedelu na futbal a stretnes tam dost ludi,co chodievali pravidelne na Inter.
|
|
52) |
Belo |
|
|
 22.3.2013 10:17
Uuuha, to v nedelu aby som si vzal teple pradlo!  (belkovicu)
|