|
|
| Meno |
Príspevok |
| 3938) |
Fanušik65 |
|
|
 14.3.2020 11:57
Slovensko sa opäť zviditeľnilo v hokeji všade v Europe / Česko, Rakúsko, Nemecko, Švačiarsko atď/ ukončili ligy s tým že majster nebude len víťazi ktorí budú hrať EL. Na slovensku určili majstra od stola v BB búchali šampanske a oslavovali.Nikde by titul mužstvo neprijalo aj Liberec vyhlasil že by titul majstra neprijali lebo im nepatrí ked nehrali play off. Mali to odmietnúť aj v BB. Vyhovárajú sa na „Súťažný poriadok SZĽH „ ale je výnimočná situacia tak sa to dá zmeniť alebo upraviť.
Trifonov duch 14.3.2020 13:27
Boli po ukončení ligy (aj keď VisMajor) na 1. mieste? Boli!!! Tak o čom je reč???
Mali možnosť byť v tom čase iné tímy na 1. mieste? Mali, ale neboli. Mali sa snažiť a hrať lepšie. Kedysi v lige, a dokonca aj na MS, niečo také, ako PlayOff, neexistovalo a robila sa tabuľka a teda poradie podľa výsledkov zápasov. My sme tušim na nejaký zápas na MS (proti Rusom či Švédom?) nenastúpili (spomínal to aj nebohý Fako) a výsledné postavenie bolo také, ako sme (aj iné tímy) figurovali v tabuľke. Na porovnanie: keď odídeš (buchneš dverami) od zamestnávateľa alebo Ťa on vyrazí, v polovici mesiaca, tak tiež si nezaslúžiš mzdu za dovtedy odrobenú prácu? ...alebo, keď na Tour (Gire) kvoli počasiu zrušia zvyšok (etapy/preteku), tak vedúci pretekár nemá byť vyhlásený??? ...a čo robia inde v zahraničí nás nemá čo zaujímať. Ak v Číne žerú psov a v Afrike netopiere musíme aj my? Ďakujem, ja si radšej dám bryndzové halušky so slaninou a zapijem žinčicou... 
|
Fanušik65 14.3.2020 16:44
Nenapísal som to preto že BB bola prvá mohol to byť KE alebo Detva nebol som pochopený tu ide o princíp všetci vyhlásili víťaza dostali pohár a ale majster nebol nikto. Nech sa tešie z toho mne je to jedno len ten prístup aj hráčov v Europe je trochu iný tak ako to napísal Liberec tak si myslím že aj další víťazi by neprebrali majstovský titul z príncípu.Netreba tu spomínať čo bolo pred 30 - 40 rokmi ked hral Fako toto je teraz a ja som to písal že my jediný sme vyhlásili majstra a nemyslím si že sme väčší machri ako sú Česi,Fíni atd. Tu ide o princíp a hráčsku česť. Športu zdar!
|
Fanušik65 14.3.2020 17:00
Ešte by som krátko reagoval citujem "čo robia inde v zahraničí nás nemá čo zaujímať" tak to nie je pravda my musíme mať stanovy zjednotené s Europou či je to futbal alebo hokej.Tie naše stanovy sú slabé a majú diery nevedia reagovať na výnimočné situacie. Nemáme tam dosť odborníkov len plno vyvolených funkcionárov
|
David 14.3.2020 17:26
Inter v basketbale vyhral zakladnu časť v predstihu sedem zapasov pred koncom. Bol celu doterajsiu sezonu suverenne najlepsi. Dal najviac bodov,najmenej dostal. Zapasova bilancia hovori za vsetko. V/P 23-5 a pre porovnanie druhe Levice 17-11, tretia Prievidza 16-12. Pri tej dominancii co mal Inter tuto sezonu by sa rozhodovalo v play off kto bude druhy finalista. V lige tuto sezonu nebolo muzstvo ktore by dokazalo uhrat v serii 4 vitazstva. A oni hovadá ukoncili sutaz BEZ URČENIA PORADIA! Obrali Inter o titul. Takto si to predstavujete? Minimalne majstra urcit mali, ostatne priecky boli dost vyrovnane.
|
Fanušik65 14.3.2020 17:44
HK SB rozhodla zle vyhovorili sa na krízový štáb a mali rozhodnúť podľa tabulky a určiť víťaza a to neurobili. V hokeji to urobili všade vyhlásili víťaza a to je ten rozdiel. HK SB asi tiež nemá dosť odborníkov alebo žeby mali blbé stanovy. Rozhodne mali vyhlásiť Inter za víťaza.
|
David 14.3.2020 22:16
Basketbalova asociacia vydala vyhlasenie ktore zverejnili portaly basket.sk aj basketliga.sk a tam je napisane bez urcenia poradia. Rovnaka hracia komisia na druhy den ofialne ukoncuje aj zensku extraligu a posle medaily Ruzomberku,Piestanom a Kosiciam.Zlato,striebro,bronz v tom poradi. Nemal by platit rovnaky meter pre obe sutaze? To je svinstvo podla mna. Aj keby bol Inter trebars piaty v tabulke by som bol za to aby aspon peveho ocenili
|
Trifonov duch 15.3.2020 00:43
To je pekný guľáš... Ženy hrajú podľa iných pravidiel? Jedna asociacia a dva metre... 
|
Fanušik65 15.3.2020 07:39
To je to čo som písal na začiatku HK SB, SFZ, BFZ, SZĽH sú diletanti. SZĽH v utorok napíše že BB je víťaz bude hrať EL a majstra nevyhlásia.Na druhý deň napíšu že BB je majster lebo stanovy. HK SB píše že inter je víťaz podla tabulky a bude hrat EL potom to anulujú. SFZ a BFZ ani komentovať netreba. Podľa mňa sú to štátne inštitucie a pod niekoho patria.Zišlo by sa spraviť hlbkový audit a prestriedať to všetko.
|
Trifonov duch 15.3.2020 10:28
Fanušik65, máš pravdu, ani divá sviňa sa v tom nevyzná...
Ale čo sa týka tých športových zväzov, to myslím si, nie sú štátne organizácie, oni len štát/rozpočet cicajú na základe nejakého, nie dokonalého zákona. Tam sa treba pozrieť a "umravniť" dotácie, lebo sa na nich veľmi dobre priživujú na zväzoch kadejakí obsmŕdači a športovým klubom a športovcom priamo ide len malá časť. Pamätáš ako bojovali Zuzulovci a neskôr Vlhovci proti hajzlíkom z lyžiarskej asociácie pod vedením nejakého ITA "mafiosa"? Oni si na platy nesiahli a Vlhová nemala ani na reprezentačnú kombinézu. Zuzulová si zohnala sponzora, a asociácia si od nej zapýtala takú sumu, že chceli prejsť súťažiť za Quatar či Dubaj, či čo to bolo. ...a pri tom som si istý, že na tom zväze ak vie 50% zamestnancov stáť na lyžiach tak to je veľa. Obdobne mali problémy so zväzom Martikán a Hochšíci, dokonca tesne pred OH, odkiaľ nám nosili radosť a medaily. Ťažký bordel to je v tejto gubernii... 
|
feri 15.3.2020 16:25
A nie je to uplne jedno?
|
David 16.3.2020 10:49
Je jedno ci anuluju vysledky tretej ligy alebo urcia za postupujuceho D.Lužnú. Inter bude tretoligovy dalsie minimalne dve sezony. Buducu postupi petrzalka alebo Slovan B a potom hrame 3.ligu zapad a tam bude viac adeptov na postup. Čierny scenar, strašne čierny. Ale reálny.
|
Fanušik65 16.3.2020 11:32
Ja si myslím že 2.ligu a nižšie anulujú lebo odohrali len polovicu. Nikto nevypadne ani nepostupi. 1. lige odohrali základnú časť tam sa dá určiť víťaza podľa tabulky a 2,3 EL. Nikto nevypadne a na jeseň sa budu súťaže hrať od začiatku.
|
Trifonov duch 16.3.2020 13:29
Fanúšik65, má to logiku, bodaj by to tak bolo, ako píšeš.
Lebo Davidov čierny scenár by nás veru vôbec nepotešil, to by sme v tej 3. lige skysli asi naveky s vždy inou TN zostavou. Tam by sa už nemohlo hazardovať s bodmi, lebo o postup bude viac a silných záujemcov. 
|
Červenka 16.3.2020 22:13
Ja som sa v septembri 2002 na zápase s Trnavou na Pasienkoch dozvedel, že Slovnaft prestáva financovať futbal v Interi a bude mu ešte 5 rokov prispievať iba na prevádzku.
Vtedy som povedal, že keď "zomrie Inter, tak futbal na Slovensku skape".
Prichádza na moje slová. 
|
Červenka 17.3.2020 15:37
Futbal na Slovensku, ako prakticky všetko, čaká podľa Rybníčka totálna zmena. Dotkne sa to napríklad voľného pohybu hráčov, no problémov bude ďaleko viac.
"Ak vôbec futbal prežije".
Čítajte viac: [ sport.sme.sk]
|
Lineker 17.3.2020 16:52
páni nič v zlom ale prvoradé je zdravie, možno sa konečne všetci uvedomíme a pochopíme... a či Inter postúpi? všetky kluby budú rady, že budú radi... existovať
ad Červenka futbal na SK skapal skôr...
|
Lineker 17.3.2020 16:55
a predikcie hovoria, že peak môže byť v máji až do júna 
|
Červenka 17.3.2020 18:49
ad Lineker, ak máš na mysli, že skapal po sezone 1992/93, tak s tebou súhlasím.
Mne slovenský "furtmajster" nikdy nebude chýbať.
|
|
| 3937) |
Belo |
|
|
 10.3.2020 22:00
xxx 11.3.2020 12:46
Choré čo tu vypisujete !!!!!!!!!!!!!!
|
Belo 11.3.2020 18:38
Tiez si myslim!!!!
|
Belo 11.3.2020 19:16
Pekne meno ,xxx,neda sa zabudnut! Ale ja som nezacal tuto debatu! 
|
krtkosk 12.3.2020 08:11
Toto sa stane, keď zrušia futbal. Už nenadávame ako kto zle prihral, ale nadávame na kanalizácie
Celkom lahko sa stane, že sa ročník ani hrať nebude, ani ME vo futbale, ani nič...
|
Fanušik65 12.3.2020 14:40
Po dnešnej TB o koronavíruse to nevyzerá tak že za 14 dní sa bude hrať futbal. 
|
David 12.3.2020 22:45
Hokejova Tipsport liga je predčasne ukončená. Titul by vraj mala ziskať v tej chvili prvá Banska bystrica ktora tusim vyhrala aj zakladnu cast. Už je oficialne ukoncena aj muzska basketbalova extraliga kde bol na cele suverenne Inter Bratislava. Ak dostane zlate medaily tak super. Pokial ide o futbalive sutaze v nizsich ligach bud nech je pravidlo nikto nikto nepostupuje nikto nevypadne slebo sa postupuje a zostupuje podla aktualneho tabulkoveho postavenia.
|
Trifonov duch 13.3.2020 12:23
David, to by nám nevyhovovalo, lebo pokiaľ ma pamäť neklame, tak na 1. mieste je Dunajská Lužná...
Nech to odložia na máj,jún,júl. Futbal sa má hrať aj tak v lete na tráve (aj keď u nás len umelej) a nie na snehu v zime. 
|
Dusike 13.3.2020 15:17
V Zime na snehu kedy bola túto zimu sneh a zima 
|
David 14.3.2020 13:24
Koncom jula uz zacina nova sezona. Presiel tyzden,nakazení len teraz začali pribudať takze o 7 dni zakaz zrejme predlzia. 4 zapasy sa este daju vsunut do stredu tyzdna ale po dedinach hra vela amaterov co chodia aj do zamestnania. Tie kluby nebudu chciet hrat utorky,stredy ak nebude mat kto hrat. Ak sa toto bude dlho vliecť tak nema zmysel pokracovat v sutaziach,hlavne v tychto dedinských. Bojim sa ze Inter je v prdeli tak či tak a buducu sezonu ostane tretoligovy.
|
Trifonov duch 14.3.2020 13:37
David, keď sa hrá v týždni "bezvýznamná malá súťaž, bezvýznamný malý pohár", či ako to kedysi ktosi (ElMaestro) povedal, tak sa významnejšia liga môže tiež odohrať. ...a 3. liga nie je až tak náročná, aby "dedinčania" neodohrali 2, či 3 kolá zápasy v sobotu a aj v nedeľu za sebou...
|
David 14.3.2020 17:47
El Maestro bol sklamany a riadne vytoceny po vypadnuti z pohara to mi verte. Spartak bol vtedy dole a v lige dost kôl do konca. trener potreboval odviezt pozornost od muzstva inde a hracov namotivovat k inym cielom. Cele to bolo uplne jasne, sucastou vrcholoveho športu je aj psychologia. Taky Mourinho kolko ma za sebou excesov a skandalov co sposobil svojimi vyjadreniami. A predsa to je genius.Vtedy vsetci riesili vyrok trenera trnavy a nie vykon hracov v odvete. Šikovny ťah. Spominat tu po rokoch reci o bezvyznamnom pohari je uz otrepana kravina. "Dedinska" 3.liga naozaj nie je narocna,netreba byt az tak kondicne vybavený,trochu behavejsie muzstvo protivnika ubehá. Lenze teraz sa ani netrenuje.Fyzický fond u polky timov pojde dole co by Interu vyhovovalo ale tie kluby nahusteny program prave kvoli tomuto nezvladnu. A to ligovu sezonu zabije. Neviem kto rozhoduje o osude nasej ligy,ak zastupcovia klubov hlasovanim tak sme skoncili. Vacsina podla mna nebude suhlasit.
|
Trifonov duch 14.3.2020 18:02
To fakt ani netrénujú? Tak potom máš pravdu, asi sme zle skončili... 
|
David 14.3.2020 22:04
Pisali to aj na oficialnej stranke. Cela mladez ma pozastavenu cinnost a a-team obmedzeny pocet treningov.
|
|
| 3936) |
najvernejší fanúšik |
|
|
 9.3.2020 18:29
[ www.fkinterbratislava.sk]
OZNAM: Z dôvodu prevencie šírenia vírusového ochorenia COVID 19 bude športová činnosť klubu obmedzená
|
| 3935) |
eddie |
|
|
 9.3.2020 17:36
|
| 3934) |
cice |
|
|
 9.3.2020 08:56
JM v politike nekonci prehodil kabatik a uz je v SaS !!!!
Lineker 9.3.2020 17:19
nuz prehodil nakolko povodne odisiel kvoli istemu zakomplexovanemu LG a zaroven ho volali spat ale ine, "prve kolo" bude pravdepodobne odlozene...
|
Trifonov duch 9.3.2020 18:36
Čo tam po rovnej chrbtovej kosti, lepšie byť pri plnom korýtku než pri prázdnom hrante... 
|
Lineker 9.3.2020 23:20
Td neviem ci je JM zrovna odkazany na korytko, to by asi davnejsie nezachranil tento klub aj zo svojich, v kazdom pripade je odbornik ktory bude potrebny, nemam zatial pocit, ze by sa niekam tlacil a chrbtova kost? s tym sa musi vysporiadat on sam...
|
Trifonov duch 10.3.2020 08:19
Ja som len stručne zhrnul to, čo si o tom myslia tí najdôležitejší: "My národ slovenský..." (VOLIČI)
[ debata.pravda.sk]

|
Mišo 10.3.2020 09:29
Nie som is istý, či je diskusia na Pravde úplne reprezentatívna vzorka, možno na diskusii iných plátkov si o tom myslia iné.
|
Mišo 10.3.2020 21:51
Hnojka aj markíza sú bulvár a netuším čo má Hokejportal spoločné s politikou.
|
Belo 10.3.2020 22:03
Pardooon,HN, Hospodarske, akoze, novinky... 
|
|
| 3933) |
Vinco |
|
|
 9.3.2020 08:54
Blind 9.3.2020 10:16
...nuž oblasť Športu asi nezlepší...takže Inter nebude mať kvôli nemu lepší život...bodaj by som sa mýlil, ale mýlil a nejaká zákonná pomoc predsa prišla...nuž uvidíme  ...Inter do toho!!!...
|
|
| 3932) |
fanda |
|
|
 7.3.2020 17:32
Dnesny pripravny zapas:
Inter - Pramen Kovacova 3:1
David 7.3.2020 18:08
Mali sme hrat so Zvolenom. Prečo Kováčová? Kto nam toto vysvetli? Viete niekto prečo tá zmena?
|
Fanušik65 7.3.2020 18:30
Asi choroba, pred týždňom mali hrať v Galante a tiež pre chorobu v mužstve nehrali.Je to jedno Zvolen je 4 a Kováčová 6 o 2 body.
|
Mišo 7.3.2020 18:38
Na FB je, že na poslednú chvíľu Zvolen zrušil zápas.
|
|
| 3931) |
GM |
|
|
 1.3.2020 09:04
No ak sme dufali ze by sme po volbach mohli mat niekde nejake moznosti pre Inter tak sa zda ze sa nam rozplynu na 0,04%. Za pana JM je mi to luto, za jeho stranu nie..
Belo 1.3.2020 10:47
Boh ochranuj Slovensko a Inter Bratislava! 
|
David 1.3.2020 11:32
Prehra PS/Spolu je víťazstvom Slovenska. P.Mihála si ako človeka vážim,ale ako politika nie! Mne ho teda ľúto nie je.
|
Interfan81 1.3.2020 11:43
Ja som tiez rad ze sa tato strana nedostala do parlamentu. P. Mihalovi ako interistovi drzim palce ale liberalov by som nikdy nevolil.
|
Mišo 1.3.2020 19:17
Je to škoda, že sa tam nedostali, jediná ako tak normálna strana.
|
Trifonov duch 1.3.2020 21:58
Miško, strana, ktorá chodí na predvolebné zhromaždenia inej konkurenčnej strany s cieľom vyprovokovať nepokoje a konflikty svojimi sympatizantmi a najatými cigáňmi, či vagabundami nikdy nebola a nebude normálnou stranou!!! Čakal som, že na niektorom mítingu zabijú, resp. dopichajú nejakého "študenta Šmída" alebo len okoloidúceho náhodného človeka, našťastie im to v manuáloch od ESETU a USS embasy chýbalo. To by bolo iné "tóčo", čo by rozpútali "slušní", než sa dialo po odkrágľovaní nejakého pisálka. Spomeň si na majdan v Kyjeve a "nebeskú stotinu". Je to už všeobecne známe, že najatí strelci z Gruzínska dostali cez mimovládky z USSA zaplatené za vraždu cca 100 ľudí aby rozpútali pekelné nepokoje a zvrhli tak krvavým prevratom legitímne zvoleného prezidenta a vládu. Od tej chvíle bolo po spokojnom živote na UA. 
|
Mišo 2.3.2020 09:07
Proti fašistom, ktorí by mali chodiť kanálmi a nie si robiť po Slovensku mítingy treba bojovať. Ostatné sú klasické konšpiračné keci z konšpiračných webov platených báťuškom Putinom.
|
Myslitel 2.3.2020 22:13
...tak treba hadzat kamene po ich predstaviteloch. Kde je teraz Kotleba a kde je PS+Spolu. Kazdopadne oznacit niekoho fasistom, ktory podla sudov fasistom nie je, je silna kava. Pan J. M. je podla mna kapacita, ale jeho zoskupeniu by som hlas vo volbach nedal.
|
Mišo 3.3.2020 09:51
Ak narážaš na Trnavu, tak tam hádzali účastníci mítingu fašistov kamene na antifašitický pochod pokiaľ viem. Kotleba je síce v parlamente, ale bude tam navždy v pozícii opozičnej strany. Kotleba je fašista a jeho strana je plná fašistov, samotný súd skonštatoval, že ich nemôže zakázať na základe tej konkrétnej žaloby, ktorá bola podľa viacerých komentárov pripravená fušersky. Už raz mu stranu zakázali, tak sa z toho poučil, už nie sú uniformy, ani fakľové pochody, z programu vypustil blúznenie o stavovskej spoločnosti, ale fašistom zostal a čo poznám ľudí, ktorí ho volia tak väčšinou ide o náckov alebo bývalých náckov.
|
Myslitel 4.3.2020 20:31
Akoby som dennik N cital a jemu podobne media...ale vies co? Nechajme to tak, lud rozhodol. Naco sa tu teraz budeme vzajomne osocovat a brojit proti sebe, este to by na chybalo "ku stastiu." Som zastancom pravidla, ze do sportu politika nepatri a nech to tak aspon v nasom klube funguje aj nadalej. Jedine Inter!
|
Belo 4.3.2020 20:53
Konecne, kto tu zacina MYSLIET!!! SVOJIM FARBAM ,NAVZDY VERNI, SME MY ZLTOCIERNYYY!!!!!!Vzdy tvrdyyy! 
|
Belo 4.3.2020 20:57
A aby ste nezabudli! Boh ochranuj SLOVENSKO!!! a nas INTER!!! 
|
FkInter 5.3.2020 02:50
Mišo ty si dobrý dement. Ešte napíš že Kiska bol dobrý prezident,kolka skoda že nebude aj prezidentom. Ty tupa hlava sprostá.
|
Mišo 5.3.2020 08:03
Ty si zase fašista debilný.
|
|
| 3930) |
Fanušik65 |
|
|
 29.2.2020 11:25
Polčas Inter - Petrzalka 1:0
Fanušik659 29.2.2020 12:30
87 11m 1:1 a 90 pp chybe 1:2 koniec
|
Vinco 29.2.2020 15:15
A ludi bolo kolko ?
Nestihol som bohuzial prist.....
|
Fanušik65 29.2.2020 16:13
odhadom okolo 150 možno aj viac lebo boli aj na druhej tribune.
|
Fanušik65 29.2.2020 16:39
Inter - Petržalka 1:2 goly: 38. T.Majtan
87. Piroška 11m. 90. Bobček
FK Inter Bratislava
Goga - Tóth, Lörincz, Kelvin, Nielson, Kochan, Baláž, Kneževič, Pollák, Micael, Majtán T.
Striedali: Majtán A., Karubín, Černík, Dudus, Antošík, Dolán
|
Fanúšik z TT 29.2.2020 17:48
Treba napísať ze 142 bolo z Petržalky. A kde boli tiež fanúšikovia Interu?
|
Fanušik65 29.2.2020 18:25
30-40 nás tam bolo väčšinou čo chodíme stále, dôchodcovia. 
|
Červenka 29.2.2020 18:32
Takže pokračujeme v tradícii minuloročnej jarnej časti ligy? Najprv ideme do vedenia, aby sme potom nakoniec prehrali.
(Snáď JM dnes lepšie skončí vo voľbách.)
|
Fanúšik z TT 29.2.2020 18:53
30-40to aj z vedením aj z hráčmi.
|
Trifonov duch 29.2.2020 19:14
No nemyslím, že JM dnes skončí lepšie. Teraz som sa vrátil z východu a čo sa tam deje, je neuveriteľné. Hlavne na strednom SK ani stopy po liberálfašistoch, všade reklama ĽSNS, Smer a Vlasť. SNS si to asi prešustrovala, ale keby tam prišla Hniska s Brblavým a Zhuleným Turbanom, tí by asi fest vyfasovali... No a obyčajný Šašo je tam len na smiech. Bohužiaľ, opäť BA asi nanúti slovákom libtardov o 1%...
|
Belo 29.2.2020 23:07
Aby som uviedol fsetko na spravnu miru! Dzivakov bolo ai 100 a z toho 10 vernich interistov! Futbal z nasej strany uspokojivy,az na tan zaver! Mali sme viac sanci ako super,len ... A ta jedenastka? Bezny suboj brankara s utocnikom,ale ten viacej zakrical a zmietal sa na travniku ako ked u suseda odseknu kaprovi hlavu!No a bol koniec... 
|
Belo 29.2.2020 23:38
Trifon, inak sa neda!!!Show must go on... 
|
Harvey 3.3.2020 10:58
Ze dochodcovia, ja mam do dochodku daleko  . Ano nas mohlo byt tak 10-20 a ich bolo viac. To je ale jedno. Tipujem ze aj tak Petrzalcania padnu do 3. ligy, s takym vykonom co predviedli s nami ked oni su 2. liga a my mame kompletne vymeneny kader a hrame 3. BA ligu (uroven 4. ligy), tak sa hore v 2. lige neudrzia...
|
Belo 4.3.2020 20:46
Harvy, ale v kotli si nebol,ako my penzisti!  Hambi sa!  Oleoleole! 
|
Harvey 5.3.2020 13:12
Belo, nie, tentokrat som isiel ja do VIP 
|
|
| 3929) |
Treska |
|
|
 28.2.2020 23:31
Ceco 28.2.2020 23:43
Takze este o rok asi naposledy postupia vsetci vitazi tretich lig? Posledna sanca, keby to teraz nevyslo. Ak teraz postupime, tak o rok styria vypadavaju, dokelu.
|
Mišo 29.2.2020 12:51
Podľa mňa správny krok, len je otázne kedy si dediny znovu vydupú návrat k terajšiemu stavu, aby mohli povedať, že hrajú 3. ligu.
|
Milan 2.3.2020 18:57
Ako tak pozeram momentalne si aj Inter može povedať, že hra 3.ligu
|
|
| 3928) |
Blind |
|
|
 28.2.2020 20:44
Na profutbal.sk je článok - Medveď jednoznačne zdolal Muchu a stal sa členom Výkonného výboru SFZ
A píšu tam:
Na piatkovej konferencii tiež okrem iného delegáti schválili rozpočet SFZ a SFZ Marketing na rok 2020, odsúhlasili reorganizácie III. ligy mužov od súťažného ročníka 2021/2022 či návrh na reorganizáciu II. ligy staršieho a mladšieho dorastu Východ a Západ.
cmc 28.2.2020 21:28
Malo by to byt
Po skončení súťažného ročníka 2020/2021 bude na územnom príncípe (BFZ a ZsFZ, SsFZ
a VsFZ) vytvorená III.L rozdelená na skupinu Západ a skupinu Východ, pričom v každej
skupine bude štartovať 16 družstiev.
Postupy a zostupy z/do II. ligy počnúc súťažným ročníkom 2021/2022:
• víťazi oboch skupín III.L 2021/2022 získajú právo na postup do II.L súťažného ročníka
2022/2023.
Co pre nas pripadne ak teraz nepostupime znaci, ze postupit do 2 ligy moze iba jeden zo skupiny zmiesanej z BA, zapadu a stredu, co bude hodne tazke.
|
Fanušik65 28.2.2020 22:09
Teraz je len 2019/2020 ak nepostupime tak ešte aj 2020/2021 budú 4 tretie ligy až potom 2021/2022 sa to rozdelí.
|
|
| 3927) |
Fanušik65 |
|
|
 28.2.2020 14:34
jaro 28.2.2020 15:08
chceme postupit tak, jak sme nechceli zostupit .. to su vsetko aj tak len slova, uvidi sa na jar .. tych 9:0 aj ked len v priprave nevesti zrovna postupove ambicie
|
|
| 3926) |
jaro |
|
|
 28.2.2020 13:29
na toto som natrafil, na Ultras Magazine, pravda :)
Miliónkrát a možno ešte o trochu viac. ☝️
Toľkokrát ste mohli na UM čítať, ako nie sú dôležité na tribúnach v kotli počty, ale partia, zábava, dobré pivo a podpora tímu.
V zahraničí je mnoho prípadov, kedy v kotli 90 minút hučí do polpása vyzlečených 10 bláznov a na supporte neuberajú ani, keď ich tím prehráva 0:5.
V našich končinách som mal pocit, že sa za to hanbíme, aj do UM nám x-krát prišla správa "boli sme iba 3 autá, nerobili sme fotku" alebo "bolo nás málo, tak sa nefandilo".
Neviem prečo, ale mám taký pocit, že nás tento zlozvyk pomaly opúšťa a začíname si uvedomovať, že na výber máme iba dve možnosti:
1. vysrať sa na to, lebo nás je málo
2. baviť sa futbalom, aj keď nás je málo
Samotný futbal kvalitou väčšinou neoslňuje, ale vďaka fanúšikom je na trávniku vidieť častokrát dôležitejšiu bojovnosť a práve tá robí futbal čarovným.
Choreografie aj v malých počtoch, fotografie 5 či 10-členných skupiniek, ktoré idú na zápas zabaviť sa fandením, stratiť šál na úkor súpera, prísť o vlajku (hm, dobre no, vlajky), to všetko vám teraz na prvý pohľad príde ako potupa, zbytočnosť, prehra. Až neskôr, až časom si uvedomíte, že to je práve o hrdosti, o partii a zábave, že to VY ste tam stáli, keď ostatní "fanúšikovia" sedeli doma a pozerali El Clasico v obývačke, že vy ste prišli o ten šál na výjazde, na ktorom ste boli jedno auto a ďalších 400 "fanúšikov" sedelo doma. To vy ste súčasťou klubu a týmto by som chcel aj kluby poprosiť o súčinnosť so svojimi fanúšikmi.
Podarilo sa to v Žiline, aj keď to trvalo niekoľko rokov, najnovšie spoločnú cestu našli fanúšikovia s klubom aj v Nitre. Vieme o aktivite už aj v Žiari či Seredi a tak to má byť!
Či sa tímu darí alebo nedarí, či bude vedľa vás stáť 5 alebo 500 ľudí, ak futbal máte radi, musíte prísť do kotla a baviť sa! Zábava, hukot, partia, futbal a pivo.... Keďže mám dnes narodeniny, tak si tých pív zopár v nedeľu na futbale dám! 21. kolo v nedeľu, na zdravie! 🍻
FUTBAL BEZ NÁS JE NIČ!
|
| 3925) |
cmc |
|
|
 26.2.2020 14:19
|
| 3924) |
Fanušik65 |
|
|
 24.2.2020 09:36
Na FlashScore je 29.2.2020 Svet prípravné zápasy :Inter Bratislava - Petržalka 14:00.
Kde sa ten zápas bude hrať ?
Klára 24.2.2020 16:41
Na strance 10:30 Stupava
|
Fanušik65 24.2.2020 17:05
Len že tá stránka nebola 10 dní aktualizovaná a ako hore som písal na FlashScore je 14:00.
|
Fanušik65 24.2.2020 18:53
Tak dostal som odpoved z oficialnej stránky FC Petržalka bude sa hrať 10:30 v Stupave.Tak to ma fungovať stránka dal som otázku do 2 hodin odpoved.Tak že sa vidíme v sobotu 10:30 v Stupave na prípravnom zápase Inter-Petržalka.Dúfam že sa to už nezmení. Inter do toho!!! 
|
Klára 24.2.2020 19:58
Tak v pripade Interu je posledni dobou lepsi se zeptat jinde, nase vedeni ma asi jinou zabavu nez informovat-aktualizovat stranky 
|
Harvey 25.2.2020 10:33
Na stranke je 10:30 cize spravny cas, co je ale sranda ze neaktualizovali vysledok z Lisne. Asi sa hanbia alebo co...
|
Fanušik65 25.2.2020 11:35
Chýba tam aj zostava Inter - Znojmo
|
Lineker 25.2.2020 14:19
nefrflite, nestihaju, kto chce info najde a vobec, sme amatersky klub... 
|
krtkosk 25.2.2020 23:31
Čo nestíhajú kua? Napísať zostavu a výsledok trvá 10 minút a dá sa to spraviť cestou autobusom domov zo zápasu 
|
|
| 3923) |
fanda |
|
|
 22.2.2020 16:57
Lineker 22.2.2020 17:03
Inter: Chudý (46. Goga) – Slávik, Lorinz, Kelvin, Dolda (46. Duduc) – Kochan (46. Karabín) – Černák (46. Toth), Kňaževič (46. Hrebačka), Mohamed, Ghali (46. Baláž) – Pollák (46. Majtán)
chlapci wtf? 
|
Fanušik65 22.2.2020 17:06
no comment !!!!!
|
Fanušik65 22.2.2020 17:10
Uvidíme za týždeň s Petržalkou. Dnes som bol pozrieť zápas Petržalky, vyhrali nad Myjavou 2:0 celkom slušný zápas.
|
Fanušik65 22.2.2020 17:29
Nedá mi to 9 je veľa ale bol to len prípravák a aj take zápasy sú. Za týždeň to bude určite lepšie tak že Inter do toho. 
|
Fanušik65 22.2.2020 18:52
Ešte jedna novinka Michal Petráš od dnes Trencin ho dal na hosťovanie do Púchova.
|
Belo 22.2.2020 18:53
No, sak sranda,ne?  TN tez tak isto! Krajse zatrajsky pred nama! 
|
fanusik 24.2.2020 08:54
Dokym budu vlastnit liberali Inter, tak takto to bude vzdy. Ale ved, nech sa paci. To bolo reci. Zase len sluby. Chlapa robi aj to, ked nieco povie, tak aj dodrzi. Vidime vsetci, ze len sluby. Aspon vieme na com sme.
|
|
| 3922) |
Ferjenčik |
|
|
 22.2.2020 10:55
Dnes hrá Inter prípravný zápas. Mal by ukázať ako sme na tom. Tu
cmc 22.2.2020 11:02
No po prvom polcase prehravame 5:0.
|
GM 22.2.2020 11:03
Vieme nejaky priebezny stav? Ja mam urcite pokazenu flashscore aplikaciu iebo ta tvrdi v polcase Lisen-Inter 5:0 co pochopitelne nemoze byt pravda vzhladom na nasu nadstandardnu zimnu pripravu a kvalitne doplnenie hracskym odpadom velkoklubu medzinarodneho formatu Trencin 
|
Krtkosk 22.2.2020 11:22
V 68 minute je uz 7:0 asi sme nenastupili, alebo co...
|
MisoSC 22.2.2020 11:59
Koniec, 9:0 
|
eddie 22.2.2020 13:41
hanba 
|
Fanušik65 22.2.2020 13:57
SK Líšeň – FK Inter Bratislava 9:0
goly: Zikl 4x, Vasiljev 2x, Ševčík, Silný, Dočekal
SK Líšeň: Halouska – Černín, Ševčík, Hlavica, Rolinek, Málek, Demeter, Jeřábek, Machálek, Vasiljev, Zikl
Náhradníci: Rychetský, Minařík, Silný, Bednář, Šenk, Dočekal, Matocha, Vintr
Zostava Interu nikde ???????
Po tých prípravných zápasoch doma - nepochopitelné až neuveritelné!!!
|
Lineker 22.2.2020 15:51
? 
|
najvernejší fanúšik 22.2.2020 16:05
Je to ham ba moc posilnení sme ne ni. Zase slabota a nikoho nevedia normálneho zobrať.
|
Fanušik65 22.2.2020 16:19
Je pravda že Brno Líšeň hraje 2 česku ligu ale aj tak 9:0 to je sila. Škoda že nie je zostava a či vôbec bude. Prešiel som stránky Brno Líšeň a všade len zostava domácich. V príspevkoch síce písali že inter juniorka ale mne sa to nezdá. Uvidíme.
|
fanda 22.2.2020 16:52
Brno Lisen hraje 2.ligu ale ked sme mi hrali 2.ligu a Lisen 3.ligu tak sme s nimi nevyhrali viac ako o gol, ked sme vyhrali. Aj ked sme hrali s omladinou /zostavu nevieme/ tak dostat 9.golov je sila.Ideme hrat von a uplne ine muzstvo ako keby si neverili ci ktoreho...Neviem ako by dopadli zapasy keby sme hrali v Malzeniciach v Lanžhote v Znojme???.
|
|
| 3921) |
Fanušik65 |
|
|
 19.2.2020 08:28
Neviete či sa hraje dnes zápas s Dominom ?
re: Fanušik65 19.2.2020 11:34
hra sa o 19:00 na umelej trave na domine
|
Fanušik65 19.2.2020 12:38
Ďakujem.
|
Harvey 19.2.2020 14:55
Domino je tam v Mexiku na Trnavke? Alebo kde maju umelu travu?
|
|
| 3920) |
fanušik 65 |
|
|
 18.2.2020 13:06
FK Inter Bratislava : TJ Sokol Lanžhot 4:1 (2:1)
Zostava: Goga – Tóth, Kelvin, Dolan, Keston , Kochan, Pillar, Lamine, Ghali, Pollák, Hrebačka
Striedali: Kollár, Duduc, Černák, Baláž, Majtán A., Trnka, Majtán T.
Góly: Ghali, Pollák, Černák, Majtán T.
fanušik 65 18.2.2020 13:12
Myslel som že je ro zostava Inter - Znojmo
|
fanušik 65 18.2.2020 13:14
Zajtra by sa mal hrať zápas Inter B - Domino neviete niekto kedy sa hrá a kde?
|
Fanušik65 18.2.2020 14:42
Oficialna stránka nefunguje, jedine čo pribudlo je výsledok zo Znojmom 4:2. Keby aspoň harmonogram bol aktualny ale bohužial je tam 6 týždeň a máme 8 ako keby to bol velký problém ho tam zavesiť.
|
Harvey 19.2.2020 14:56
Nic nefunguje, nieco je asi prehnite v state zltociernom...
|
|
| 3919) |
Mišo |
|
|
 18.2.2020 09:19
Vinco 18.2.2020 10:45
Prave som to sem chcel postnut...na to sa neda povedat ine, len :
Slovenskooo, Slovenskooo, heeja, heeja heja Slovensko !
|
Lineker 18.2.2020 12:02
tragikomedia alebo klasika ala SK futbal 
|
Belo 18.2.2020 19:28
Tam bol preklep! KISKA ROKA!! a nie kiks.... 
|
|