|
Meno |
Príspevok |
3608) |
Tomi |
|
|
 12.5.2019 17:08
Tak zostup do tretej ligy je istý. Druhá sezóna býva najťažšia a tentokrát sa to potvrdilo. Paradoxne v jednom z najslabších ročníkov druhej ligy. Teraz je hlavne potrebné triezvo zhodnotiť túto sezónu, priznať si chyby, zmeniť fungovanie tak, aby sa podaril okamžitý postup a zároveň sa formoval schopný káder pre druhú ligu. A v neposlednom rade obsadiť do štruktúr klubu interistov zapálených niečo pre klub urobiť, nehovoriac o hráčoch. Myslím, že keď prvotné sklamanie opadne, fanúšikovia budú naďalej stáť za klubom, tak ako doteraz. Vypadnutia sa udiali aj v ďaleko renomovanejších kluboch. Napriek sklamaniu je potrebné poďakovať aj ľuďom, ktorí Inter do druhej ligy dotiahli. Hasoň, myslím, ťahal druhú ligu sám, so žiadnym alebo minimálnym príspevkom od Holanďanov. Nezabúdam na Jožka Barmoša. Dúfam, že plánujú s Interom rýchly návrat medzi elitu. A nezabudnú na riešenie návratu do Bratislavy.
Kľudne sa vyjadrite, dajte svoje nápady, ale bez invektív
Mišo 12.5.2019 17:14
Pekne napísané.
|
Martin 12.5.2019 17:18
Kým nevyriešia návrat do BA, riešiť návrat do 2.ligy opäť bez koncepcie bude zbytočné a skončí sa to rovnako ako teraz. Dom treba stavať od základov a Interu tie základy chýbali. Klub potrebuje svoj domovský stánok a svoje domovské zázemie a tým Stupava nie je ani nikdy nebude. Alebo chceme byť ako kočovná Sereď vo Fortuna lige, kde si majiteľ klubu mastí ego, že hrajú najvyššiu súťaž a obyvatelia Serede z toho nemajú vôbec nič? A kde sú tí odchovanci Interu, o ktorých sa básni 10 rokov a v áčku nie je takmer ani jeden? Čo je to za liaheň talentov, keď sa nenájde pár hráčov schopných udržať klub aspoň v 2.lige? Ostáva len dúfať, že sa ukončí spolupráca s Trenčínom a Inter opäť nájde svoju vlastnú tvár.
|
Igor76 12.5.2019 18:58
Mňa napadla nejaká spolupráca s Petržalkou pri výstavbe štadióna, ale to by ste asi boli proti:)), teda asi aj tie kluby by do toho nešli, ale tak možno v ťažkých časoch keby spojili sily, mohli by mať jeden štadión dva kluby, lepšie ako keď nemajú de facto žiadny. Alebo možno nejaká fúzia s nejakým iným bratislavským klubom, ktorý má nejaký štadión v Ba. To je fakt nereálne, že kde ten Inter má vlastne hrať? Ak padla Dúbravka, nemá fakt kde. Na zelenej lúke vybudujú štadión? Nereálne, preto by som fakt skúšal nejakú kooperáciu napríklad s Petržalkou pri výstavbe spoločného štadióna. Alfa a Omega je fakt mať kde hrať v Bratislave. Čím skôr, tým lepšie. Dlhodobé vyhnanstvo neprináša nič dobré ani iným klubom. Tiež by mali ukončiť tú spoluprácu s Trenčínom, priviesť do klubu bývalých Interistov a konečne nejaké zrelé posily, starších hráčov. Až také hrozné to nie je, ako kedysi, nespadli do piatej, šiestej ligy. Tretia liga môže byť fajn odrazovým mostíkom na návrat do druhej ligy.
|
krtkosk 12.5.2019 23:48
Igor76 na to nejde zle. Petržalka tiež nebude mať kde hrať veľmi. Niečo spoločné, ak by sa podarilo, by bolo asi schodnejšie, ako tá akože národná bledomodrá búda.
Uvidíme, čo bude, sám som zvedavý...
|
Igor76 13.5.2019 12:49
Taký štadión napríklad kapacita 10 000 divákov v Petržalke pre Inter aj Petržalku vybudovať v horizonte 1-2 rokov a napríklad aj s dotáciou zväzu, či nejakou finančnou pomocou župy, mesta a plus spoločné memorandum-spolupráca Interu a Petržalky. Aj v Košiciach stavajú či budú stavať štadión, kde plánujú hrať dva košické kluby, tak prečo nie aj v Bratislave mať menší štadión pre dva kedysi významné bratislavské aj slovenské kluby. Určite je predpoklad, že minimálne jedno z nich by sa potom vedelo prebojovať do prvej ligy a minimálny potenciál byť aspoň v druhej lige majú obidva kluby. A Slovan nech si hrá na svojom.
|
Belo 13.5.2019 15:12
SK Zidenice nema svoj stadion!!! 
|
fanusik 13.5.2019 16:17
Treba pre Inter stadion v Bratislave ale osobne nesuhlasim s Petrzalkou.
|
eddie 13.5.2019 16:42
Súhlasím, že nejde o tragédiu. Od postupu do najvyššej ligy sme boli aj tak na míle vzdialení, treba ešte vylepšiť mnoho vecí a som si istý, že ak sa dáme v blízkej dobe dokopy, slabú tretiu ligu opäť vyhráme. Inter do toho! 
|
ALEX 13.5.2019 16:59
Súhlasím s fanušikom ! Už sme raz mali fuziu s Petržalkou a nedopadlo to dobre!Netreba sa spájať so žiadným mužstvom v Bratislave !
|
Fanušik65 13.5.2019 17:52
Ten štadion by malo postavit mesto a SFZ to za tých 30 ihrisk ktoré likvidovali.Patrilo by mestu a majstrovské zapasy by tam hrali Inter a Petrzalka.
|
Igor76 13.5.2019 19:27
Ale aj tak je to absolútne nereálne, že by sa postavili dva nové štadióny pre Inter a Petržalku. Bol by som rád, keby som sa mýlil. Nemal som na mysli fúziu Interu a Petržalky, ale len spoločný štadión, že možno keby sa spojili ohľadne štadióna, tak by bola väčšia šanca ho postaviť, ale to sa zase môžem mýliť. To nie je lepšie mať nejaký spoločný štadión na 10 000 divákov v Petržalke, kde by striedavo každý víkend hrali Inter a Petržalka? Ale však zase je jasné, že to sa neudeje, aj keď Petržalka si asi postaví štadión pre seba časom a Inter? Mi fakt nič nenapadne, že kde by si Inter vlastne mohol začať stavať štadión. Možno to dopadne tak, že si Petržalka postaví štadión a Inter sa tam nejako dostane s jej súhlasom. A v poslednom príspevku tu vidím, že fanusik65 by aj súhlasil s postavením štadióna pre obidva kluby. Ale samozrejme máte pravdu, ideálne by bolo mať vlastný štadión pre Inter, tak s tým súhlasím, lenže keď sa nad tým zamyslíme do akej miery je to reálne?
|
Krtkosk 14.5.2019 07:40
Realne je zakryt 100 sedaciek na Drienovej od cesty a hrat tam, ked sa postupi vyssie, potim sa mozme trapit co bude. Dnes asi nikto nema chut stavat novy stadion pre 3. ligu. Vyzera to tak, ze sme nemali zdroje uhrat druhu a nie stavat stadion. Tie "zranenia" Sulca, Fedora su nejake podozrivo dlhe a bez priciny. Snad bude chut hrat a postupit z 3. ligy spat...
Nech zije INTER!!!
|
Milan 14.5.2019 11:09
Igor 76 nič v zlom, ale asi ani tento vlak Inter nestihne. ,,Môžete povedať niečo bližšie k novému štadiónu?
„Rokujeme o ňom, mal by byť určite v Petržalke. Je tu jedna zaujímavá voľná plocha, ktorá je určená pre športovisko. Je to kúsok od nášho štadióna. Stánok by mal mať kapacitu 5-8 tisíc.“
Neuchádzali ste sa o možnosť pôsobiť na Národnom štadióne?
„Už sme boli svedkami, keď Petržalka nehrala v Petržalke. Divácky záujem o klub nebol. Nový štadión musí byť v Petržalke.“ Myslím, že už rokovali aj s Drobom o pozemku, ktorý patrí župe a pôvodne tam chceli stavať halu pre MS v hokeji a neskôr národný štadion pre futbal.
|
Igor76 14.5.2019 15:28
Tak máte pravdu, z pozície tretej ligy je vlastne teraz všetko komplikované s prípadnou výstavbou štadióna. Priorita hádam bude rýchly návrat do druhej ligy. Možno škoda, že tie dva roky Interu v druhej ligy nepriniesli nič nové ohľadom jeho štadióna v Bratislave. A je smutné, že hocijaké ( pri všetkej úcte) bratislavké kluby z nižších súťaží majú aký taký štadión v Bratislave..
|
|
3607) |
Allin |
|
|
 11.5.2019 22:38
V lete vedenie predstaví Riša Slezáka ako staronového hlavného trénera A mužstva Interu Bratislava..
Krtkosk 11.5.2019 22:52
Rovno moze klub premenovat na Slezakovce 
|
Martin 11.5.2019 23:14
Mozno aj ako hrajuceho asistenta
|
Fanušik65 11.5.2019 23:25
Možno v Pezinku tam to nejako nejde treba im pomôct do 4 ligy.
|
Allin 12.5.2019 10:47
1)treba veriť, že sa nájdu sponzori na 3 ligu
2) treba ukončiť spolupracu s Trenčínom
3) treba ukončiť spoluprácu s Jantekom a Ančičom
4) treba nového trénera, najlepšie srdcom Interistu, osobne by som skúsil šancu dať Pycovy Petrášovi, ktorý trenersku karieru začal v Jelke, a asistenti Kraťo, Kollár Pyšta
4) treba ukončiť spoluprácu s legionármi
5) treba zlepšiť prácu s mládežou
6) treba poskladať káder A mužstva, ktorý bude schopný bojovať o postup naspäť do 2 ligy,
7) treba skúsiť hráčov typu Špak a podobne zavolať naspäť
8) treba riešiť štadión, lebo stupava neni riešenie, Inter patrí do Bratislavy, stupavu si môžme nechať jedine ako tréningové centrum
9) treba zlepšiť komunikáciu medzi klubom a fanúšikom
10) TREBA ZACHOVAŤ INTER BRATISLAVA
|
lotrík 12.5.2019 13:55
Mládenci na Slovensku vládne od roku 1918 partokracia, preto treba ísť na vec tak, ako Slovan:
Slovan mal na slovenskej scéne vždy povesť prominentného a privilegovaného klubu.
[ sport.sme.sk]
Slovanisti chcú mať v Bratisleve monopol, takže Inter, za tejto politickej konštelácie môže na návrat do Bratislavy zabudnúť.
To si vážne myslíte, že tie jedenástky, ktoré kopali naši súperi na jar proti nám, že vyplynuli zo situácií na ihrisku?
Nebuďte naivní. Ja neverím, že v krajine v ktorej sú prikurátori, šéfovia na polícii ovládaní oligarchami, že futbalový rozhodcovia nie sú manipulovaní nejakým oligarchom.
Jednoducho nás chcú poslať do 3. ligy a potom nám bude stačiť aj Stupava a nebudeme sa tlačiť do Bratislavy.
Tu je úplne jedno, že kto bude trénerom Interu. Trénovať na Slovensku môže kľudne hociaký tréner s praxou bez licencie.
|
Mišo 12.5.2019 14:55
Akože neviem, tieto konšpirácie, ako je Slopan pokakaný z Interu sú dosť mimo. Neviem akým spôsobom by mohol Inter ohrozovať Slopan keby aj hral v BA. Keď si porovnáme finančné prostriedky, zázemie, alebo fanúšikovskú základňu oboch klubov, tak Inter sa na Slopan jednoducho nechytá. Treba si prestať konečne klamať a vymýšlať si stále nové a nové sprisahania vedené proti Interu. Jednoducho v klube nezvládli jarnú časť súťaže a ten spôsob fungovania klubu sa ukazuje, ako neperspektívny. Uvidíme čo bude ďalej.
|
lotrík 12.5.2019 15:09
Ďalej bude to, čo som písal.
Neviem, ako si na to prišiel, že Slovan je z Interu pokakaný. To rozhodne nie je, ale keď si ty ešte cikal do plienok, tak vtedy mohol byť. Slovan si arizoval Pasienky a Inter poslal do "Auschwitzu", pardon do Senice. Aspoň mne to tak pripadá.
|
lotrík 12.5.2019 15:22
Mišo, a potom je tu okrem tej promitentnosti a privilegovanosti, ktorá Interu chýba, ešte aj toto:
[ futbal.pravda.sk]
Ja si vôbec nevymýšlam, ja si pravdepodobne iba viac pamätám ako ty.
|
|
3606) |
Krtkosk |
|
|
 11.5.2019 17:52
Asi sme definitivne vypadli. Mimochodom, u nas nepotrebny Prekop dnes gol a my nemame koho do utoku postavit
Lineker 11.5.2019 17:58
ale to je uplne v poriadku, nema zmysel pri takejto konstelacii... 
|
Blind 11.5.2019 18:02
...obe mužstvá hrajú oničom, ale útočník Komárna dokáže prešprintovať kohokoľvek v našom mužstve...My nedáme gól, keď máme samostatný nájazd na bránu za stavu 0-0...tak čo chceme v tejto súťaži...tréneri nemajú charakter, keď nedokážu zmeniť ani hru, ani prebrať mužstvo a už vôbec nie odstúpiť po tejto sérii výsledkov...
|
Lineker 11.5.2019 18:11
Blind uz davnejsie sa len dohrava, zbytocne rozculovanie
|
Fanušik65 11.5.2019 18:13
Mali postaviť "B" boli sa možno vuac snažili.
|
interak 11.5.2019 18:15
Slovo treneri by som nepouzival. Jantek ani nevie, preco tu je. Vedel to minuly rok, ked kryl Slezaka. Ancic nikdy trener nebol, to je len taky do poctu. Ale taketo pospinenie znacky sa teda uz dlho nikomu nepodarilo. Dakujeme vedeniu.
|
Lineker 11.5.2019 18:22
Iba sa caka ako dopadne ASTn a celkovo gratulujem, neuhrat 2.smatlavu ligu...
|
interak 11.5.2019 18:54
Ale najhorsie je to, ze vedenie mlci. Nic dobre sa asi cakat neda.
|
Lineker 11.5.2019 19:04
interak a co maju povedat? co to vedia (vedeli) a sezona este neskoncila...
|
eddie 11.5.2019 19:16
KN - Inter 3:1, čiže už definitíva. Nuž uvidíme, myslím si, že v lete odídu všetky tie zahraničné posily a s našimi hráčmi tú slabú tretiu ligu hádam opäť na postup uhráme. Otázka bude, či tam vôbec bude z vedenia vôla postúpiť, keďže hrávať druhú a tretiu ligu je finančne veľký rozdiel.
|
Fanusik interu 11.5.2019 19:20
Nech radcej nic nehovoria aj tak by len kecali nech ide prec,talda jantek ancic a pre istotu napisem aby zostal tam kde je slezak.
|
Lineker 11.5.2019 20:38
Proste musime ako spolupartner slusne uvolnit miesto partnerovi 
|
|
3605) |
Odchovanci |
|
|
 11.5.2019 12:59
|
3604) |
Krtkosk |
|
|
 11.5.2019 11:43
Kto videl vcera hokej Slovensko - USA, videl, ako sa bojuje, ak takto budeme dnes trhat travu v Komarne, tak vyhrame ako Slovensko, ak si to len odbehame v "normalnom" tempe, aj vysledok bude "normalny" ako na jar, bez vyhry...
Nech zije INTER
|
3603) |
cmc |
|
|
 10.5.2019 00:21
Zakaz umeleho travnika pre prvu a druhu ligu je od 2022, cize uz len 2 sezony sa daju hrat na umelej trave. Zaroven "Účastník vyššej súťaže, ktorý nemá vyhovujúci štadión, bude môcť od novej sezóny maximálne jeden rok hrávať domáce zápasy mimo svojho oficiálneho sídla a vlastný štadión musí mať minimálne štvortisícovú kapacitu"
Ak sa problem so stadionom nepodari v dohladnej dobe vyriesit, Inter a jeho ambicie zaniknu a mozme sa maximalne zabavat v okresnych ligach, ak sa niekomu do toho este bude chciet sypat peniaze
Krtkosk 10.5.2019 00:29
Ucastnik najvyssej sutaze nejake dve sezony este nebudeme, takze toto nas trapit nemusi. No a dobre rozhodnutie, aj tska Sered, naco to hra prvu ligu? Na hanbu, kazde kolo inde... Mali by kus aj do infrastruktury investovat.
My mozeme prvu ligu hrat na Pasienkoch, ked moze Sered, mozeme aj my. Aj trava je tam, aj sedaciek plno, krasne to bude 
|
Mišo 10.5.2019 11:23
Týka sa to aj 2. ligy a tú hrať ambícia bola.
|
krtkosk 10.5.2019 13:50
Druhá liga "len" umelá tráva nesmie byť, aj to až od roku 2022, dovtedy zasejeme aj v Stupave. Štadión ako taký na 2. ligu stačí - zatiaľ.
|
|
3602) |
Trifonov duch |
|
|
 8.5.2019 10:32
"Jürgen Klopp pochopil lepšie ako Ernesto Valverde to, čo sa udialo v minulotýždňovom úvodnom stretnutí. V zápase na Camp Nou mal Liverpool veľa šancí a hral vo vysokom tempe, s ktorým Barcelona zápasila. Klopp povedal, že jeho tím hral v Barcelone dobre, takže pred odvetou nemusel vymýšľať nové varianty.
Z pohľadu dvojzápasu bola Barcelona tri štvrtiny hracieho času horším mužstvom, jej hráči boli vystrašení a neschopní nájsť odpoveď na hru súpera. Kde bol poslednú hodinu Lionel Messi? Barcelona nevydrží hrať tempo futbal, a preto padla do pasce," vyhlásil Balague.
...tak, tak! Takto má hrať aj INTER "TEMPO FUTBAL" dopredu a nie ako Barca, kedy aj pred koncom zápasu za nepriaznivého stavu prihrávky išli cez brankára na šírku a nie dopredu...
Lineker 8.5.2019 10:46
Nie nie nie, budeme hrat s dominanciou  vsetko pekne TD len sa obavam, ze ani my nemame hracov na totalny futbal... ale o tom potom, chce to 3 body s Komarom 
|
Lineker 8.5.2019 10:51
a zaver v podani FCB, taka "Slezakovcina" ved nejako mozno ten gol usmudlame ked mame na to az 2-3 minuty, Barca si sama prehrala zapas a 4.gol s kategorie ziaci...
|
Trifonov duch 8.5.2019 11:34
Keby naši hráči poriadne potrénovali behanie, namiesto prihrávok brankárovi, tak by sa im zlepšila kondícia a ofenzívny pressing by nebol problém. Oni to majú od Riška v hlavách "natvrdo napálené" ako RAM-ky v počítačoch priemyselných automatov, že nesmú rýchlo dopredu, ale pekne, pomaly, "pomalúčko-potichúčko", na šírku, dodržujúc formu, tvar a rozostupy, ako pri slávnostnom pochode na prehliadke vojsk pri príležitosti "Dňa víťazstva"... Presne tak, ako nám to "asiasistent" na tabuľku gríflikom nakreslil, aby sa náhodou na ihrisku nestratili a ani "bohovy" neopustili pozíciu im presne na tabuľke vytyčkovanú... 
|
krtkosk 8.5.2019 16:06
TD presne vravíš, ani čo by si Riškom bol  neopusti pozíciu, lebo opustíš klub a tak sme aj dopadli.
Barcelona presne doplatila na to, že nevedela, čo má hrať, len tú svoju ťukanú, aj keď je pravda, že mali zo 3 stopercentné šance, stačilo premeniť, ale...
Pravdou je aj to, že Liverpool bol nadupaný 3x toľko, ako Barca a to rozhodlo, keď vládzeš, tak vládzeš, keby sme aj my vládali a udupali súperov, tiež máme viac bodov, ale my vždy posledných 20 minút čakáme, kedy bude koniec. Neviem, či sme vôbec na jar aj dali gól v poslednej polhodine, skôr nie, ako hej a dostali sme ich habadej... aaaa, dali, Dubnici, bezvýznamný na 1:2 v poslednej sekunde zápasu.
No a ten štvrtý gól čo dostala Barcelona včera  tak zaspaté mužstvo v takom zápase  ten gól je pre nich podľa mňa väčšia hanba na dlhé roky, ako samotné vypadnutie... ako 6 roční prípravkári na Driňovej 
|
Trifonov duch 8.5.2019 17:11

|
|
3601) |
Allin |
|
|
 7.5.2019 18:32
Galád v Trenčine
eddie 7.5.2019 19:49
...a v realizačnom tíme zostávajú Matthias Kohler a Richard Slezák. Fakt nepoučiteľní aj so svojou vytýčenou filozofiou. Uvidíme, či si bude pán Galád stáť za svojim a urobí si poriadok alebo mu do toho budú kecať iní a on bude len pritakávať, tak ako sa to deje v inom spriaznenom klube. 
|
Allin 7.5.2019 19:57
Veru filozofia trenčína pomaly prestáva mať logiku..
|
Lineker 8.5.2019 10:43
Za mna z blata do kaluze, zmena im mozno prospeje ale tak ako u nas to nebude len o trenerovi..
|
|
3600) |
Trifonov duch |
|
|
 6.5.2019 15:58
Dávam do pozornosti: [ sport.aktuality.sk]
...a teraz "židovská matematika a kupecké počty": Ak sa náš "super managéro" Talda posnaží a pohne mozogáňom (už som tu kedysi napísal nápovedu MSSR), tak napríklad 1000 detí(len predprípravka) X 275,00 EUR= 275.000 EUR ročne pre INTER. Bez poplatkov rodičov!!! To dokáže platovo uspokojiť 10 trénerov na plný úväzok s platom cca 2000 EUR mesačne!!! A máme dostatok hlavných trénerov pre všetky mládežnícke kategórie. Podotýkam, že som tam zahrnul 1000detí a nie aj tímy od 5 ročníka až po 18 ročných dorastencov (či talentovaných hráčov "A"čka). Ešte raz 1000 detí!!! Kde ich vziať? Ako to urobiť? Už som to tu kedysi napísal. Nech začne vedenie ešte dnes, lebo nám to vyfúkne iný BA tím, už začína byť neskoro... Z 300 detí máme možno 1 až 2 talenty, koľko ich môže byť z 1000 detí??? (Za predpokladu, že nebude uprednostnený kadejaký africký import, ktorý pre INTER neurobí NIČ). Kde sú naši hráči? Veď Tóth, Fedor, Špakovci, Anguš, Erik Sabo, Vlček, Prokop, Baldovský, Felix, Duckí z Rohožníka, atd. atd. keby hrávali pravidelne, by priemernú (lebo ona je naozaj len priemerná) 2. ligu ukopali... Kto a prečo ich vyhnal? Či???
Lineker 6.5.2019 22:58
TD no prosim, aj k veci vies, suhlas ale zase "nebude to take lahke draha" aj ked samozrejme treba to skusit a skusat... a plny suhlas s pred-poslednou vetou 
|
Trifonov duch 7.5.2019 00:54
... a ešte toto je to, po čom piští moje srdce: [ sport.pravda.sk] Budem rád aj bez titulu, keď INTER bude preplnený odchovancami a v repre budú stále 2, 3 naši, ktorým budeme držať palce. Obchod s mizernými otrokmi, či legálne prevádzačstvo ma nezaujímajú!!! 
|
lotrík 7.5.2019 09:59
Tréner mal jasnú predstavu, ako poskladať mužstvo zo zahraničných hráčov. Otvorene hovoril, že ak chce Slovan dosiahnuť výsledky v Európe, nikdy to nedokáže so slovenskými hráčmi, ktorí podľa neho nemajú mentalitu byť úspešní.“
[ sport.sme.sk]
|
Harvey 7.5.2019 10:25
Vlada Konika si nesmierne vazim aj za to co dokazal v II. lige on s muzstvom odsudenym na zanik (potom to uz dokopal P. Fieber), keby sme mali takeho trenera co dokaze makat s mladezou teraz tak sme v prvej 5ke a nie na chvoste tabulky ;)
|
Lineker 7.5.2019 13:44
lotrik ciastocne na tom nieco bude ale vysledky tomu zrovna nenapovedaju, na Slovensku hraju casto 2ho-3to triedni zahranicni futbalisti, ok stane sa, ze aj motyka vystreli a poniektori z nich sa "zobudia"... napr. som zvedavy ked odide carostrelec Sporar inde ako sa mu bude darit 
|
Lineker 7.5.2019 13:49
TD s tymi odchovancami dtto suhlas, osobne si viem predstavit aj niekoho mladeho zo zahranicia ale musi byt ozaj lepsi od nasho hraca a to sa bohuzial nestava, cest vynimkam... a este k tej zmienovanej podpore, ono az tolko financii by sme urcite nedostali, tie kriteria budu nastavene prisne ale za pokus, v pripade uskutocnenia, to urcite stoji...
|
Mišo 7.5.2019 14:37
O koncepcii "budovania" hráčskeho kádra tu toho bolo povedané už dosť. Je pravda, že predstavitelia Interu od jeho znovuzrodenia stále hovorili o práci s mládežou, ale reálne sa nezapracoval žiaden perspektívny odchovanec (možno ma niekto opraví) do kádra Interu. Je otázka prečo tomu tak je, či už je to zlou prácou s mládežou, prípadne, že naozajstné talenty idú ku konkurencii. Faktom zostáva, že pre druhú ligu v Interi nevychovali žiadneho hráča. Keď sa pozrieme do nedávnej minulosti, tak s hráčmi, ktorých spomína TD by sme druhú ligu nikdy nehrali. Pamätám si, ako sme sa motali v 3. lige a aké hejtovanie tu na týchto hráčov bolo. Nemám až taký prehľad, ale koľký z vyššie spomenutých hráčov boli odchovanci? Ruku na srdce, s tou koncepciou čo tu bola, keď za Inter hrali hráči z okolia BA, doplnený o študentov, ktorí v BA študovali, by sme do 2. ligy nikdy nepostúpili. Potom prišiel Hasoň a začala sa riešiť družba s Trenčínom a prebrali sme ich biznis plán. Tak to treba nazvať, nejde totiž o postupné budovanie mužstva, ale o kúpu hráčov, ktorých následne, ak u nich nastane nejaký progres posunieme ďalej a tak dokola. Trenčín tak získal dva tituly a vychádzalo im to. Tak sa rozhodli takto postupovať aj u nás a viac menej to aj tu fungovalo. Postúpili sme do 2. ligy a jedne rok sme sa tam udržali. Teraz to prestalo fungovať v Trenčíne, ktorý je vážne namočený v záchranárskych bojoch, ako i u nás, mi už na 99% zostupujeme. Je otázka, ako ďalej. Povedal by som, že nás čaká turbulentné leto.
|
Trifonov duch 7.5.2019 14:40
Chalani, so všetkým súhlas. O tom Koníkovi som už dávnejšie písal, no vyfúkla nám ho Petržalka, keď sa nepohodol so židákmi, keď tiež kritizoval smerovanie na zahraničné posily a nie vlastnú mládež. A možno nám ho nevyfúkli, len sme ho nechceli. Mali sme predsa takého trénera, čo lepšie pasoval do našej koncepcie (len za Boha neviem prísť na to aká je tá naša koncepcia...) 
...a keď tá naša koncepcia stojí a padá na zahraničí, tak prečo takýmto spôsobom?  Ja byť na mieste "managéra" Taldu, už dávno by som oslovil Viktora Dvirnika (ktorý na INTER nedá dopustiť), dal by som mu našu minimálnu mzdu (ktorá je mimochodom v súčasnosti 2,5 násobkom mesačnej mzdy UA lekára po 15 rokoch praxe) a nech sa milý Viktor drbe po celej Ukroruine za mladíkmi v 2., či 3 UA lige. Tí by sem išli aj za prospechové štipendium (ak ešte také niečo existuje) a verte mi, šli by si nohy polámať pre INTER, len aby sa dostali ďalej na západ ako napr. istý Nemanja Matič, v súčasnosti hrajúci v nejakom "trápnom klube na západe za pár drobných"...  Naše náklady by boli na minime a celá obchodná marža by bola naša a nie nejakého šikmookého priekupníka. No a keby sa Viktor nudil, mohol by zbehnúť aj do Bieloruska Moldavska, či Srbska a materiálu by bolo do Boha aj kúštik a aj "B"éčku by sa lepšie dýchalo po dedinách... Za pár drobných...
|
Lineker 7.5.2019 17:28
TD mozno v Zakarpatskej casti a malych mestach lebo na rozdiel od nas tam maju min 2 spickove kluby, v BLR, MLD neviem ale SRB uz nie, tam na to maju inych...
|
lotrík 9.5.2019 14:49
Vlada Koníka nám nikto nevyfúkol. Toho vyhodil vtedajší majiteľ Interu Chrenko.
Majitelia sú už raz takí, že prijímajú a prepúšťajú.
Rovnako, niekto z terajších majiteľov Interu, vzal Richarda Slezáka za trenéra Interu.
|
|
3599) |
Fanušik65 |
|
|
 6.5.2019 14:11
Zmeny zápasov Inter "B":
Tomašov B - Inter B 8.5.2019 o 17:30
Dragons - Inter B 12.5.2019 o 10:00
|
3598) |
jaro |
|
|
 6.5.2019 12:28
kokos ludia, zacnem chodit na futbal, postupime do 2. ligy, dam si chvilu pauzu, vypadneme do 3. ligy .. sak nemoze tu vsetko stat len na mna, musite povzbudzovat aj bezo mna!
krtkosk 6.5.2019 14:40
vidíš to.... nie len kočíkovať...
|
|
3597) |
hlava |
|
|
 5.5.2019 20:17
GOOD BYE: NEW STORY HISTORY
Lutujem ludi ako je Barmos, Krato a spol, ktory investovali do projektu tolko energie...
a niekto len tak rozje..e klub fungujuci klub. sme na konci a bilancia???
10 rokov slubov, este horsie vstahy s vedenim, v podstate ani nevieme kto je vedenie, este viac sprostych a primitivnych ludi na stadione... a dokonca mimo Bratislavy. No nic este ze zabudam poslednych 10 rokov!!!
Este jedna otazka pre vedenie (pokial tam este niekto je) Kde su ty dorastenci na ktorych sme stavali 10 rokov?? V Bundeslige??
Vinco 5.5.2019 21:10
Nie su v Bundeslige...su rozlezeni nedaleko, bud v kluboch na periferii BA, ale znechuteni pomermi skoncili s futbalom....bohuzial pozname zopar prikladov.
Cela ta velka a dobra myslienka o vychove vlastnej mladeze sa stratila v marazme vztahov dnesnej doby.
|
|
3596) |
Fanušik65 |
|
|
 5.5.2019 19:24
Kaplna- Inter B 0:10
|
3595) |
Belo |
|
|
 4.5.2019 17:31
GOOOOL!
Krtkosk 4.5.2019 17:32
Gooooooooooool 1:0
|
Belo 4.5.2019 17:46
Polcas, 1:0
|
Lineker 4.5.2019 17:50
Tak im treba 
|
Belo 4.5.2019 17:59
Ziline 
|
Krtkosk 4.5.2019 18:00
Tak im bude trebat o hodinu, ak sa nic nezmeni 
|
Belo 4.5.2019 18:00
Aj nasi sokolici vedu nad GB 5:1
|
Krtkosk 4.5.2019 18:12
Vraj sokolici... Ladove medvede  a uz 6:1 nerozsiruj demagogiu 
|
Belo 4.5.2019 18:24
Trencin prehrava 1:3  bude derby 
|
Belo 4.5.2019 18:27
Sam- KN 0:1
|
Belo 4.5.2019 18:28
Do pi.. 1 :1
|
Belo 4.5.2019 18:46
Koniec...nadejam!
|
Krtkosk 4.5.2019 18:48
Nadej este zije, este 9 bodov, ale uz len nadej 
|
motek 4.5.2019 18:55
Uz len zazrak by mohol. Ak by motyka vystrelila a Lipany zdolali Samorin. A Inter by musel vsetko vyhrat a este sa moooc modlit. Ma pocit, ze sa v TN zamerali na znizenie nakladov kvoli stadionu a pustili seba aj Inter o sutaz nizsie. Akoze taku fatalnu jar u oboch si inak neviem vysvetlit
|
eddie 4.5.2019 19:57
Už nedúfajte v zázraky. Inter vypadne, treba sa s tým čím skôr zmieriť a možno to bude aj na niečo dobré, veď aj náš vzor z Trenčína má blízko k zostupu, takže asi tak. 
|
Lineker 4.5.2019 20:10
Aka spolupraca, take vysledky 
|
Vinco 4.5.2019 20:33
Presne. Cudny to bol veru napad. Taky alibisticky...opat sa pytam : co sa devat rokov robilo s mladezou, ze bolo treba pomocnu barlicku z TN ?
|
Blind 4.5.2019 21:04
...3.liga volá...je hotovo pre tento ročník...ak Inter nenájde do budúcna vyhovujúci štadión s prírodnou trávou v BA, tak je aj 2.liga zbytočný luxus...a najvyššia súťaž je v nedohľadne, keďže od ročníka 2021/2022 sa liga už nebude môcť hrať na umelej tráve takže Stupava bude neprípustná...som skeptik...lebo keď štát vysolí peniaze na tehelné pole, tak do Dúbravského štadióna štát isto nezainvestuje...proste v BA zrejme niet kam ísť...rečnícka otázka znie: "zmenia niečo voľby???"...bohužiaľ 25 rokov je šport vždy u každej vlády jedno z najposlednejších miest záujmu, akoby ani neexistoval futbal...
|
Psycho 4.5.2019 21:18
@Blind:
Najviac sa stadiony zrekonstruovali prave teraz za Smerakov: Tehelne Pole, DAC, Spartak, Nitra, Senec a urcite aj ine co mi nenapadnu, cize chces tym povedat ze ked chceme podporit futbal mame volit Smer? 
|
Psycho 4.5.2019 21:21
Inak ale kukal som si tu supisku akoze rezervy ziliny a paaanove, my sme uhrali remizu prakticky s Ackom ziliny. Proti Interu nastupilo 7 hracov Ziliny ktori nastupili v stredu vo finale pohara.. Takze kvlaitu mame na to aby sme kludne hrali v prvej lige aspon to nic co tam tento rok hra napriklad nas velky vzor (aspon zrejme nasho vedenia), AS Trencin...
Kazdopadne nromalne ma to sere ze Zilinske becko porozdava body kdekomu z nasich superov, alebo aj taky Mikulas, ale proti nam ZIlina nastupi takmer v top sile akoby sme mboli SLovan, Spartak ci DAC... Zs na druhej strane nas to mose hriat pri srdci,ze aj ke dvypadavame z druhej ligy, stale je Inter na slovensku velmi silna znacka a kazdy sa chce proti nam hecnut vratane prvoligistov. Nie len Dunajska Luzna, Rohoznik ci Slovensky Grob..
|
Blind 4.5.2019 21:48
...Psycho: Smer nám nepomohol, takže nie  ...ale vážne: síce naliali do betónu najviac peňazí to je pravda, ale chce to "dotáciu" pre Tie kluby/organizácie (a je jedno ako sa to volá), ktoré vychovávajú domácich (SR občianstvom) športovcov/futbalistov a nielen betónovať...dotácie na štadióny išli akurát tak chaoticky (príkladom je jediný 3.ligov klub...Topoľčany, ktoré zostúpilo do 4.ligy a momentálne aj odtiaľ odstúpili)...takže mňa ani Smer na "športovom poli" za tie roky nepresvedčili, že to myslia vážne...
...ale niečo sa zmenilo...
[ www.minedu.sk]
...uvidíme čo zmôže resp. čo mu dovolia...
|
Lineker 4.5.2019 22:37
Tato divnotvorna vlada uz nic, buduca asi tiez nie vdaka predchadzajucej a na MinFutra maju Sako ktore ma ine starosti ako riesit Krcace...
|
Milan 4.5.2019 23:58
Psycho, nie v tom značka. ZA ide zajtra proti DS s vlastnými odchovancami, za B dnes hrali ostatní
|
Krtkosk 5.5.2019 09:55
to Milan: aj tak som cakal, ze prehrame 0:5, vazne postavili asi najsilnejsi vyber v tomto rocniku druhej ligy Zilincania a gol nam dal nejaky neznamy striedajuci hrac. Skoda.
|
Lineker 5.5.2019 11:51
fanusik naopak pre mna zaujimavy tah ktory ma svoje opodstatnenie, ZA hra-la na 3 "frontoch", pohar je uz pas, B-cko pomalicky zachranene a v lige uz nemaju co stratit tak treba vyskusat novych mladych do buducej sezony... ZA si ide svoj styl, zakazdym niekoho vytiahne, o Slovane a nasom famoznom partnerovi sa to rozhodne povedat neda
ps: to iste sme mohli urobit aj my, otazne s kym, nakolko nase B-cko povazujem za nedelnu oddychovku v 6.lige
|
Trifonov duch 5.5.2019 12:26
Čierne na bielom:
[ futbal.pravda.sk]
...a dúfam, že aj za toto budem rasista... 
|
Ferjenčik 5.5.2019 15:03
Kroky Žiliny boli nekorektné proti Interu. Tu platí jednoznačne: Nech skape každy kto škodí INTERU!
|
Lineker 5.5.2019 16:30
Ferjencik nesuhlasim, netreba za vsetkym vidiet sprisahanie, za sucasny stav si mozeme v prvom rade sami. Otazkou skor je, kde su ti nasi novi odchovanci? Kde su tie nove nadeje? Kedy sme ich chceli postupne zabudovavat do A-cka? Aky malo zmysel, okrem pravdepodobnej financnej vypomoci, spolupracovat s ASTn ked to nikomu evidentne neprospieva? Ano, oba kluby hraju mimo svojich miest ale to tiez nie je ten hlavny dovod... mna nehneva zostup ale to divne fungovanie.
|
Belo 5.5.2019 16:37
Lineker,mimoriadne s tebou suhlasim! 
|
Lineker 5.5.2019 17:39
Belo amen
ps: uz aj fans ASTn precitli a pindaju, ale tak to je nasa specialitka 
|
Krtkosk 5.5.2019 17:56
Kde su nase nadeje? Slezak par desiatok odprasil a teraz taha do 2. ligy Trencin. Mozno cela bieda projektu je jeho zasluha  Inter dodrbal do januara a Trencin stihol za tri mesiace, tento "mlady, perspektivny a ambiciozny trener" ako ho ohodnotil Rybnicek.
|
interak 5.5.2019 19:54
Nechcem sa zastavat Slezaka, ale pozri si vysledky na jesen a na jar. Takze on s tym nema nic. Ja viem, ze ho neznasate, lebo vas chcel lamat v pase, ale tato statistika je v jeho prospech. A v Trencine je nemecky trener, nie Slezak. Zobudme sa, problem bude inde. Nie su prachy, nie je stadion. Nie je nic
|
Lineker 5.5.2019 20:39
interak akoze nema? ved bol trener, aj on zodpovedal za vyber hracov, hru, vysledky, iste co-to dosiahol (to mu nikto neberie) ale cakali sme viac a tym nemyslim postup do prvej! osobne som cakal to postupne proklamovane budovanie kadra a zapajanie nasej omladiny, ale prisiel skor chaos, prichod o nic lepsich a akasi prapodivna dominancia na lopte ktoru si mozes dovolit ked mas na to hracov, bohuzial... dtto prichod Taldu, mozno dobry umysel ale zly vyber, zaroven opakujem sa, zvlastna a dodnes nejasna (aspon pre mna) spolupraca s ASTn...
|
Krtkosk 6.5.2019 07:22
interak: to lamanie v pase je asi to posledne, co nas uz trapi. Po prve uz odvtrdy pretieklo dolu Dunajom kus vody, po druhe raz zamrmlal, ze sa mohol aj inak spravat, co je na cloveka jeho formatu bohovske ospravedlnenie, ani sme necakali.
Problem je inde, povydrbaval hracov len za to, ze sa mu za nieco znepacili. Za cokolvek. Brankar Matasovsky co chytil penaltu Petrzalke a ziskal na dva body a bol hrdina, bol vyhodeny z muzstva v dalsom tyzdni len preto, ze zapochyboval o nasom systeme slezakovskom, od laveho obrancu cez brankara k pravemu. Toto stacilo, aby hrac letel. Neobislo to ani jedineho skuseneho hraca v poli Pyca, ktory to nevydrzal nakoniec. Bratia Spakovci sa za Slezaka pomalicky vytratili zo zostavy a nahradili ich hbiezdy typu Takacs, Jacko. Pritom podla agentury JPP, prisiel na jesen Jantek do krcmy, kde sedel Krato s Patom Spakom a pyta sa Pata a ty si preco skoncil? Ja? Vsak ste ma vyhodili... Pripominam, ze Jantek bol hlavny trener v tom case, rovnako ako teraz nemec v Trencine..
Slezak dokazuje svoju "kvalitu" dlhodobo. Prekopa Slezak zakopal v Interi az tak, ze skoncil v Petrzalke a ako chlapcovi ide? A ze mu Islo aj tu, kym hraval na hrote. Potom zauradoval Slezak a skoncili sme s jednym hrotovym utocnikom v klube na hanbu.... Nedokaze z hracov vytazit nic a ked ich povyhadzuje, co u nas par desiatok za tri roky co tu oxidoval, tak uz nie je koho rozvijat... a garantujem Ti, ze keby na jesen fukli proti Interu 6 penalt, pouznavali neexistujuce goly ako v Skalici a Mikulasi, povylucovali nezmyselne hracov ako v Bystrici, alebo nevylucovali za umyselne lamanie noh ako v Kosiciach, ani Slezak by nemal tolko bodov, co mal.
Jasne ze nie je chyba iba v Slezakovi, cele je to dake divne, ale svojich 50% a mozno aj viac si chlapec odviedol.
Gergely, to je pre mna pan trener s mladezou. Krasne vytiahol Dubnicu zo sraciek a s mladymi dubnickymi hracmi. Keby trenoval tu, sme v hornej polovici tiez, je to aj o ludoch. Tu to tento rok nesadlo nic s nicim.Hlavnou pricinou je Slezak, rozbil hracsky klub, potom vedenie, ze nedokazalo zabezpecit adekvatny kader, ci uz hracsky, trenersky, alebo diplomaticky, aby nas ciernoknaznici nedavali dole zapas co zapas. Mozno Inter naozaj nikto nechce a zbytocne sa tu rozculujeme, vsetci vidime, kde sme to dotiahli...
|
Trifonov duch 7.5.2019 00:34
Ej, Krtko, pravdu hovoríš, až ti mi je to divnô...
Gergely nie je len o mládeži, on tú Dubnicu "A"čko vždy vyťahoval z problémov, či z 2. ligy s mladými alebo neznámymi hráčmi, ale len preto, že na drahé staré či zahraničné posily mu nikto nedal ani fuka. On tých hráčov vedel vždy nadchnúť. A jedna vec, čo sa mi na ňom páčila: ja si nepamätám, že by na tých chlapcov kričal, nadával alebo nejak tlačil. On sa vždy usmieval aj keď ich rozhodcovia neraz REZALI!!! ...a ešte mám dojem, že často nemali ani na výplaty, či autobus a on nenariekal, len sa usmieval... Nepamätám si ani, že by na tlačovkách nariekal alebo vyvádzal, jeho proste nenasral ani Pentagon... 
|
Mirec 7.5.2019 01:30
Neviem, či je Gergely ozaj taký dobrý, keď pred 2-3 rokmi bol v Šali a vypadol do 3.ligy. A to si poskladal sám mužstvo s komplet nových hráčov a domácich vyhodil.
|
majoslav 7.5.2019 11:50
Krtkosk...nemyslis vazne s tym Gergelym. Presne taka ista situacia je v Dubnici ako v Seredi...Sered - akoze trener Stromsik kde trenuje a cele to ma na starosti Lerant (nema licenciu) a to iste aj v Dubnici kde Gergely je len babka a mlady Jakus trener (tiez nema potrebnu licenciu). Velmi nespravny priklad si uviedol.
|
Lineker 7.5.2019 13:59
ProA licencia este nikoho extra trenera neurobila ale chapem, ze kvoli UEFA bola zavedena a pokial chcu trenovat 1. a 2. ligove mancafty musia ju mat, moze napomoct, naucit nove ale to sa da(lo) aj bez nej resp. tej ktora bola aj doteraz...
|
|
3594) |
krtkosk |
|
|
 4.5.2019 01:11
Ktože to dnes nastúpi? Ak nikto z menovaných, asi narýchlo povolajú Slezáka do zálohy  a do bránky Jantek...
"A to napriek tomu, že trénerom budú chýbať suspendovaní Issa a Haladej ako aj Šulc, Fedor a Štrba, ktorých trápia zdravotné problémy. Otáznik visí aj nad štartom Gogu, Baldovského a Hrdličku."
motek 4.5.2019 02:18
Bude to zapas dvoch beciek, aby Ziline nebolo luto 
|
Krtkosk 4.5.2019 09:45
Stavkova v tom ma jasno. Na Inter ze vyhra 6,19 na Zilinu 1,4 a to bolo 2,1 ale stiahli kurz takto dole, takze cista dvojka by mala byt. Hadam vsetci nalozia na jednotku 
|
Fanušik65 4.5.2019 10:20
1,35 na Žilinu kurz ide stále dole to podľa predpokladanej zostave Interu. Čistá 2 a mám obavy že to bude debakel.
|
ALEX 4.5.2019 10:49
Fanušik65 : To bude čistá 1 !
|
motek 4.5.2019 10:52
Dnes bude prekvapnie. Inter vyhra a kazdy na tom ziska 
|
Fanušik65 4.5.2019 11:39
Že by sme konečne na jar vyhrali? Strašne by som si to želal, napriek tým kurzom. INTER DO TOHO!!! 
|
Lineker 4.5.2019 14:34
O nic nejde tak nech si v klude zahraju 
|
Krtkosk 4.5.2019 16:35
Pozeral som zostavu na futbalnete, tak Volesak, Pecovsky, Holubek, Balaj, Kasa, Diaz polovica, co pravidelne hra za A, takze sme skoncili uz pred zapasom... Nam chybaju zraneny a vykartovany, ani lavicku nemame plnu... Smutny zivot...
|
GM 4.5.2019 17:32
Goool! No to su mi veci 
|
|
3593) |
Igor76 |
|
|
 2.5.2019 18:26
Tak Sereď si ide zahrať na Pasienky na jeden zápas. to potom podľa tejto logiky mohol pokojne Inter hrať celú jar na Pasienkoch a možno by zachránil druhú ligu, mal väčšie návštevy. Možno tam budú hrať celý ďalší rok, by som sa nedivil v tomto Kocúrkove je všetko možné. A vlastne by sa fakt mohli zlúčiť s Interom, dať mu licenciu, či nie?
[ sport.aktuality.sk]
Názor jedného diskutujúceho:
Veľmi smutné... Keď nemôžu hrať v Nitre, hrajú na Myjave, keď nemôžu ani na Myjave musia ísť na pasienky ktoré zostali uvoľnené keďže Slovan je už na tehelnom poli mohli si pasienky nechať ako domovský namiesto Nitry.. takýto klub je ale v našej lige na nič. Nech radšej predajú licenciu niekomu inému.. trebárs interu a môžu sa zlúčiť a ostať na pasienkoch
Lineker 2.5.2019 21:49
A nemaju blizsie Trnavu? V kazdom pripade v takomto stadiu nedavam Seredi dlhu zivotnost v prvej lige, u hokejovych Baranov ocny sponzor zacal optimalizovat budget...
|
Fanúšik z TT 3.5.2019 11:10
Za čo Inter kúpi licenciu na úver ktorý budú splácať fanúšikovia.
|
|
3592) |
Fanušik65 |
|
|
 2.5.2019 08:16
Nitra zatiaľ bez licencie na ďalší ročník Fortuna ligy, dôvodom financie
zdroj: TASR
Nitra zatiaľ bez licencie na ďalší ročník Fortuna ligy, dôvodom financie
29. apríl, 15:50
Prvostupňový orgán licenčného konania (POLK) na svojom zasadnutí predbežne udelil licenciu pre klubové súťaže UEFA a Fortuna ligu jedenástim tímom, ktoré aktuálne pôsobia v najvyššej súťaži. Jediný klub, ktorý neprešiel licenčným procesom je FC Nitra.
POLK zasadal v Bratislave ešte v stredu 24. apríla a zaoberal sa minimálnymi požiadavkami licenčných kritérií pre sezónu 2019/2020. Výsledkom bolo udelenie licencií pre jedenásť tímov - všetkých s výnimkou FC Nitra. „Prvostupňový orgán licenčného konania sa rozhodol neudeliť licenciu klubu FC Nitra, ktorý nesplnil minimálne požiadavky finančných licenčných kritérií. Klub má právo do 10. mája 2019 podať odvolanie voči rozhodnutiu Odvolaciemu orgánu licenčného konania (OOLK),“ informoval Slovenský futbalový zväz (SFZ) prostredníctvom úradnej správy na svojom webe.
Aktuálne ôsmy celok fortunaligovej tabuľky zápasil na prelome rokov s finančnými problémami, po predaji Andreja Fábryho do českého Jablonca sa však mala finančná situácia v klube stabilizovať a vedenie sa následne rozhodlo viac do médií ekonomickú situáciu v klube nekomentovať.
Zároveň spomínaný orgán udeľoval klubom licenciu aj pre štart v druhej najvyššej súťaži, ktorú dostali všetky mužstvá. Pätica klubov Partizán Bardejov, Inter Bratislava, Lokomotíva Košice, Skalica a Šamorín však majú povinnosť do 15. júna predložiť správu audítora o overení účtovnej závierky klubu za finančný rok 2018. V prípade nesplnenia tejto povinnosti bude zahájené konanie o odobraní licencie.
Fanušik65 2.5.2019 08:27
V sobotu sa pripravme na silnú Žilinu B.
[ profutbal.sk]
|
Trifonov duch 2.5.2019 09:43
Úžasné, tak to má byť!!! Držím ZA všetky palce, aj keby dostala 10 klackov. Naznačili všetkým jedinú správnu cestu. Aj na Tehelnom poli už pochopili, že to nejde ďalej s priemernými, ale drahými, gastarbaitrami a potešilo ich, že za svojho odchovanca-mladú pušku im už teraz ponúkajú veľké chechtáky...  ...len u nás nič nové, všetko v poriadku, ideme nastolenou cestou ála looseri z TN... 
|
Fanušik65 2.5.2019 11:02
Ano to je úžasné ale už menej pochopitelné je že v Lipanoch a v Komárne posilnili "B" a zápasy vyhrali pričom oslabené "A" prehralo zo Seredou a Michalovcami a ľachko sa môže stáť že skončia štvrtý a prídu o europský pohár. Tak to je na zamyslenie.
|
Krtkosk 2.5.2019 12:28
Podla mna skor pridu oslabeny. Kopec co hrava za B, bude hrat za A a ti, co maju odohrate za A viac zapasov uz za B nastupit nemozu, aspon tak by to malo byt. Takze pride Pecovsky, Holubek a par dalsich, co za A toho moc nenahrali tento rok, ale zeby boli silnejsi? Tazko povedat. V Ziline sa to tiez dost zasekli na tvrdosijnom opakovani systemu, aj ked sa to kus lepsie.
Vsak je jedno kto pride, horsie ako 1:7 to hadam nebude a potrebujeme vyhrat, tak do utoku 
|
motek 2.5.2019 14:43
A mozno ze Zilina ani ten europsky pohar hrat nechce. Tazko povedat. Mozno si povedali ako BB v hokeji, ze na tom nezarobia, dokonca este prerobia, tak na co sa tam hrabat? Ale mozno ze sa mylim... Lebo naozaj je pre mna nepochopitelne, ze to udajne hraju na vsetkych frontoch a pritom mozu prist o europsku poharovu sutaz.
|
|
3591) |
Jozef Bujňák |
|
|
 1.5.2019 19:18
Ja som hovoril že treba skúsiť postaviť na loko. Béčko interu, za pokus to stálo a horšie už by to nebolo. Aj tak je to riadené z trenčína.... aby nehralo A z B Trenčína v 2.lige. V súčasnosti nemá inter v 2. lige čo robiť aj keď je 2.liga úbohá.Klub bez zázemia,stabilného hráčskeho kádra a kvalitných trénerov a silného sponzora bude mať problémy aj v 3.lige ak by hral 3.ligu západ tak hrá o záchranu aj tam, stačí si pozrieť zostavy jednotlivých týmov a trénerov väčšinou skúsených bývalých prvoligistov. A bez urážky tie stavebné unimo bunky v Stupave to už neodpovídá dnešnému štandardu to už nie je ani na 5.ligu
Lineker 1.5.2019 20:15
suhlasim, mix a bud alebo, o co horsie to mohlo skoncit... skoda slov...
|
Krtkosk 1.5.2019 20:50
A toto ste uz videli? Aj Messi tam mohol hrat, Ihring by ho odpiskal...
[ m.facebook.com]
|
motek 1.5.2019 21:15
Skoda, ze potom o dve minuty Issa oplacal rovnakym sposobom. Ale ak Issa dostal CK za HNS - úmyselné kopnutie súpera mimo súboja o loptu nadmernou silou, tak to co predviedol ten Yancak bolo co? Ved to bolo este zakernejsie a uplne mimo suboja o loptu. Ale ano, rozhodca spravil svoju roboru. Penalta podla mna tak isto nemala byt. Avsak skoda, ze tento zapas absolutne nevysiel brankarovi. Na co pri prvom gole vybiehal pomaly 30 metrov pred branu? A ked uz vybiehal mal ist do suboja, pokial by ho ten hrac loki obysiel, tak sa traja nasi vratia do sestnastky a gol by urcite nedal. No a o tom gole co mu podklzla strela z dialky skoda hovorit, ale to uz bolo cele muzstvo na uterak 
|
Vinco 1.5.2019 21:25
...fuuu, tak to je iny grc. Nechutny, podly, zakerny faul. Vobec sa Issovi necudujem, se oplacal.
Ihring, a Tebe sa to vrati, ja to viem !
|
krtkosk 1.5.2019 22:10
to motek: a prvý gól, keby útočil Inter, som na 150% presvedčený, že postranný odmáva ofsajd, aj ke´d bol meter na vlastnej polke domáci a ofsajd nebol, ak by útočil Inter, tak by zdvihol a penalta, čistá lopta na roh vypichnutá, domáci sa prevalil a penalta a ešte aj žltá, za odkopnutú loptu...
Všetkým sa to vráti, všetkým... Ihringovi, Marhefkovi, aj ostatným...
|
motek 2.5.2019 14:48
to krtosk: Priznam sa, ze netusim ci by rozhodca na opacnej strane ten neofsajd piskol ako ofsajd. Mozno ze aj ano, ved to bolo skutocne len kusok na vlastnej polke. Ale je pravda, ze to co rozhodcovia piskaju proti Interu na jar, to by naozaj znechutilo kazdeho. Inak ten piaty gol co dala Lokomotiva a bol uznany sa az neskutocne podoba na gol, ktory nam neuznali doma s Popradom...
|
Blind 2.5.2019 19:15
...toto je na trestné oznámenie...dúfam, že bol podaný oficiálny protest  ...
|
|
3590) |
Fanušik65 |
|
|
 1.5.2019 14:57
Inter B - NMŠK 5:0
|
3589) |
Lineker |
|
|
 1.5.2019 12:36
Nic v zlom ale tieto kadejake vypocty, prepocty a hrania na keby... vsetci vieme, ze je niekde chyba, netreba ju hladat len v rozhodcoch (urcite sa najdu ako pise krtko) ale tych faktorov je omnoho viac, bud na smatlavu 2.ligu mame alebo nie, nielen hracsky... o podivnej spolupraci s ASTn pomlcim, myslim, ze uvedeny stav to vystihuje dostatocne
era Jozefov&Co bola zatial najuspesnejsia a nielen kvoli postupnym posunom vyssie, vdaka
|