|
|
| Meno |
Príspevok |
| 2294) |
jaro |
|
|
 3.6.2017 20:21
tak páni bratia a sestra, budúci zápas môžeme a pevne verím že aj oslávime postup do druhej ligy.. ak to vyjde čo takto im pripraviť divadielko ako sa patrí [ pyroex.sk]? kto by do toho išiel? chcelo by to aspoň 10 kusov
Klára 3.6.2017 21:13
Jaro a vsichni ostatni!!! Nic nebete, nic nekupujte, vsecko je zabezpecene, vsecko bude. Ale opravdu nic neberte !!!
|
jaro 3.6.2017 21:15
no ved dobre no 
|
Klára 3.6.2017 21:22
Jaro neboj, vsecko bude a vsecko je organizovane.
Pro vsecky: vazne se vykaslete na dymovnice, delobuchy a tak, vsecko mame a vseho bude dost 
|
jm 3.6.2017 21:31
Ehm aj autobus od Deda je zabezpeceny 😁
|
eddie 3.6.2017 21:32
Tak to som zvedavý a teším sa, nech už je 10.06.2017 
|
|
| 2293) |
eddie |
|
|
 3.6.2017 16:52
FK Lokomotíva D.N.V. - FK Inter, online prenos, zaciatok zapasu 17.30 hod.
eddie 3.6.2017 16:57
Dnes nas caka narocny duel proti nelahkemu superovi z Devinskej, ktory bol na jesen doma velmi silny, na jar chlapci z Devinskej doma parkrat zbytocne zakopli a prepadli sa z vybornej 4 priecky na momentalnu 7. Vsetci priaznivci zlto-ciernych farieb sme dne vo velkom napati, ak tento narocny duel dnes zvladneme, postup bude uz na vlasku!
|
eddie 3.6.2017 17:00
Pocasie je vyborne, chlapci sa uz rozcvicuju, no teren nic moc, dufajme, ze chlapci sa s tym vysporiadaju a zvitazia! Inak su tu v Devinskej dopravne obmedzenia, vela policajtov, tusim su tu hody dnes, nie je lahke tu zaparkovat.
|
krtkosk 3.6.2017 17:15
Dnes to dajme za tri body. Neparat sa s tym! INTER DO TOHO!!!
|
eddie 3.6.2017 17:16
Zakladna zostava FK Inter: Kollar - Toth, Petras (C), Salata, Vaculik - P. Spak - Baldovsky, Kochan, Osmani, Afkir - Sulc
Nahradnici: Kratochvil, Palic, F. Spak, Fedor, Angus, Hrnko, nahradny brankar Goga.
|
eddie 3.6.2017 17:32
Zapas zacal, 0:0
|
eddie 3.6.2017 17:35
3 min. roh domacich, nastastie lopta za ciarou...
|
eddie 3.6.2017 17:39
5 min Afkir centroval Salata hlavickoval do stredu brany, 0:0
|
eddie 3.6.2017 17:41
10 min Devinska zatial mierne aktivnejsia, no vylozenu sancu sme zatial nevideli.
|
eddie 3.6.2017 17:43
11 min nasa standartka center Kochan, hlavicka Sulc, hostujuci brankar vytlacil na tyc, stav nezmeneny.
|
eddie 3.6.2017 17:48
16 min hra sa prelieva z jednej strany na druhu, stav nezmeneny.
|
eddie 3.6.2017 17:52
19 min. Spaky zlta karta po zakroku zo zadu.
|
eddie 3.6.2017 17:54
21 min rozhodca dal pokyn hracom a ti sa isli osviezit, je fakt dusno.
|
eddie 3.6.2017 17:58
25 min teraz sme supera trosku zatlacili, avsak chyba finalna prihravka, moment prekvapenia, 0:0
|
eddie 3.6.2017 18:02
29 min rychly brejk nasich akcia Osmani Afkir gol nepriniesla, velka sanca nasich!
|
eddie 3.6.2017 18:03
30 min Afkir dole Angus hore, Afkir uz mal zltu a bolo tam velke riziko cervenej!
|
eddie 3.6.2017 18:09
37 min dobra faza nasich, tlacime, no to podstatne nam zatial chyba!
|
eddie 3.6.2017 18:14
42 min bez velkych sanci, stav mezmeneny.
|
eddie 3.6.2017 18:16
44 min Baldy propagacna strela vedla
|
Vinco 3.6.2017 18:18
V pripade, ze nam domaci zoberu body, maju z Rohoznika slubeny autobus. SETRA.
Len naco by im treti bol...
|
eddie 3.6.2017 18:19
Polcas 0:0
|
eddie 3.6.2017 18:22
Prvy polcas sa skoncil, zatial na zlte karty 0:3 pre nas, i ked Afkir uz isiel dole. Mame uzemnu prevahu, musime vsak castejsie strielat.
|
eddie 3.6.2017 18:31
Vaculik dole, Fedor pojde do druheho polcasu.
|
eddie 3.6.2017 18:32
Zacal 2. polcas
|
Dury 3.6.2017 18:33
Chceme vidieť gool(v superovej sieti) :)
|
eddie 3.6.2017 18:36
49 min roh nasich, Kochan center, domaci odvratili.
|
krtkosk 3.6.2017 18:41
Pome do nich, pome do nich!!!!
|
eddie 3.6.2017 18:43
56 min Baldy dole Palic hore
|
eddie 3.6.2017 18:45
58 min 0:0
|
eddie 3.6.2017 18:49
62 min sme aktivnejsi, ale vobec nestrielame!
|
eddie 3.6.2017 18:53
65 min rychly brejk nasich Fedor pekne poyiahol az do sestnastky, lava tyc!
|
eddie 3.6.2017 18:58
70 min tlacime tlacime, no stav nezmeneny
|
jaro 3.6.2017 18:59
Kurva pome!
|
eddie 3.6.2017 19:00
Goooooool
|
jaro 3.6.2017 19:01
Stačilo napísať 
|
eddie 3.6.2017 19:01
73 min Spakyho naaaadherna strela, znamenala nase vedenie!!!
|
eddie 3.6.2017 19:05
78 min vedieme a chceme dat druhy gol a rozhodnut, pozor chlapci na chybu toto uz nemozeme stratit!
|
krtkosk 3.6.2017 19:10
Kurva po dvoch zrdiach konecne!!!
|
eddie 3.6.2017 19:11
84 min na ihrisku to vrie, emocie vladnu na oboch stranach.
|
eddie 3.6.2017 19:13
86 min velka sanca nasich Kochan v brejku nezakoncil presne.
|
eddie 3.6.2017 19:17
90 min 0:1
|
Dury 3.6.2017 19:21
Vďaka za tie dary ;) aj pivo mi lepšie chutí  Inter do toho!
|
krtkosk 3.6.2017 19:58
Gratulujem, skveleee! O tyzden uz len posledny krok... Nech zije INTER!!!!
|
Dury 3.6.2017 20:19
A to 5:0 v Rohozniku mu nikto nevysvetli... stále ostáva posledný krok. Inter do toho!
|
Trifonov duch 4.6.2017 01:04
No nebolo to take svetove, ako sa to vidi... Ale panbohzaplat! ... a viac naklad!...
|
|
| 2292) |
Lineker |
|
|
 2.6.2017 22:33
poznamka, stale mate poniektori problem pisat pod svojim "nickom"? ak nechcete pod svojim menom, je az taky problem vymysliet si svoj originalny?! fanusikovia, interisti a podobne ekvivalenty sme vsetci
vdaka
fanusik 3.6.2017 13:18
Mate pravdu :)
|
Trifonov duch 4.6.2017 00:56
...len Trifonov duch je jediny a jedinecny!!!...
Pre Tomiho: Trifonov duch nema absolutne NIC SPOLOCNE s Bacom Kostrosom... 
|
|
| 2291) |
ODIS |
|
|
Keby si bol v obraze, interista, tak by si vedel, že ja z tej tridsiatky prídem rovno na zápas do Devínskej. Tak ako som prišiel na Pezinok, Báhoň, Dunajskú, Kráľovú a chodím tak aj do Lozorna, Pezinka, Ivanky. Z toho Poľska žiaľ naozaj neprídem. Ale bol som pred rokmi na prvom zápase v Devínskej proti Volswagenu a pevne verím, že toto bude v Devínskej posledný v III.lige. A žlto čierne srdce mám už 50 rokov. Tak oň nemaj obavy. A ešte k tomu Slezákovi. Až sa všetci, čo nadávali hráčom so rôznych častí tela ospravedlnia osobne tým hráčom a až sa všetci, čo nadávali matke Slezáka a jemu samému do tých istých častí, tak pevne verím, že aj on sa ospravedlní. A to vravím bez ohľadu na to, či postúpime, či nie. Lebo mať nervy z toho čo sa deje na ihrisku je jedna vec, ale byť hulvát, to je druhá vec. Neviem, či by dotyční boli taký frajeri aj zoči voči. Buďme jedna rodina a nie rozhašterená. Ono nás zas tak veľa nie je. Nefandime si. Veď sa osobne za tých pretrpených pár rokov od 6. ligy po dnešok poznáme skoro všetci osobne aspoň podľa výzoru, keď už nie podľa mena. A ak postúpime, zase to bude iný level a výhier bude ďaleko menej a zase sa bude nadávať trénerovi a hráčom?
Belo 2.6.2017 17:38
Palec hore! 
|
Blind 2.6.2017 18:23
...palec č. 2 hore...Ja do DNV zrejme nedoleziem (ak si PN odmyslím) bo na bezpečné šoférovanie mi členok asi veľmi nedovolí...ale už teraz ma mrle žerú...ach jaj...
|
Tomi 2.6.2017 20:09
Blind: A Belo by pre teba nezašiel? 
|
Dury 2.6.2017 20:10
A opäť sa tu rieši incident z pohľadu nezainteresovanych... poviem to takto: na tom pohárovom zapase nebolo triezve ani ľavé predné koleso autobusu, ale zasa si pamätám, že sme na trénera vôbec nekricali, lebo dobre kaucoval akurát chlapci nedodržiavali pokyny a dokonca sme sa veľa krát zhodli. Proste sa to muselo v pánu Slezakovi nazbierať a vybuchol a obvinil niektorých, čo boli na zápase po pol roku a pol zápasu prespali. Neviem kde sa vzalo to s tou matkou ale určite nie na tom nešťastnom zápase. Z môjho pohľadu sa tréner hodnotí podľa vysledkov. Máme najviac bodov už dve kolá pred koncom, na hru sa dá pozerať, reálne hráme o postup, takže prácu trénera hodnotím v tejto sezóne maximálne pozitivne. Bohužiaľ aj Rohoznik sa rozhodol šliapať. Už teraz majú oba tímy viac bodov ako Jur minulú sezónu po konci. Tomu vravím dobre odvedená práca, už len ten postup zavŕšiť. Inter do toho
|
interista 2.6.2017 21:42
Píšem teraz preto, lebo chcem vysvetliť, že ten príspevok dnes o 11:26 nie je odomňa, ale od niekoho, kto použil môj nick. Na odisa by som nenadával, poznám ho, viem že je to veľký interista,ktorý aj bráni Inter( zápas proti Malackám  ).
K Interu: Ostávajú posledné dve kolá, treba to zvládnuť a vyhrať, aby sa konečne oslavoval postup. K trénerovi: Nepáčilo sa mi na jar akurát to, že ,,museli hrať" dvaja trenčania- Šalata a Vozár. Nehovorím, že Šalata nedal góly aj, najmä v Moste zabezpečil tri body, ale urobil v obrane kopec chýb. Čo sa týka VOzára, zápas v Rohožníku pokazil, prajem mu skoré uzdravenie, ale myslím, že všetci sa môžeme zhodnúť na tom, že Kollár je omnoho lepší brankár. Ostatní trenčania. Vlček, Kochan, Afkir dobrí hráči, sú prínosom pre mužstvo.
|
Blind 2.6.2017 22:30
...nemám na neho číslo a nechcem mu búrať program...DNV mi asi nie je súdená, nikdy som tam nebol na ihrisku vždy mi do toho niečo prišlo...
|
Vlado 2.6.2017 22:36
To interista: Nechcem to zakríknuť, ale Kollár gól v Interi ešte nedostal (majstrovské zápasy)a prajem mu nech mu to vydrží minimálne do konca sezóny. Skvelé skúsenosti, skvelý prehľad.
Je pravda, že Vozárovi zápas s Rohožníkom nevyšiel, ale treba sa no pozerať tak, že má kariéru pred sebou a tie góly si určite na veľmi dlhú dobu zapamätá.
Naviac každý brankár počas sezóny dostane nejaký ten "gól blbec" a asi v žiadnom inom klube to nie je inak.
|
Belo 3.6.2017 09:56
Blind daj adresu,prideme!
|
Cucko 3.6.2017 11:04
Salatu sa musim jednoznacne zastat, ten mladik ma velky potencial, ked je plne sustredeny a nie posledny pred brankarom. Proste este doladi niektore cinnosti, ako nikdy v priamom ohrozeni nedavat loptu brankarovi, moznost posmyknutia sa, resp. vlastneho golu, vzdy dbat na to, aby sa lopta za neho nedostala, a taktiez spracovat lopty vzdy smerom od brany, teda smerom k autu, aby hrac nesiel sam priamo na brankara, a bude to jeden z najlepsich mladych hracov do 20 rokov na ihriskach 2. ligy, ak udrzi svoje velke nasadenie a chcenie.
|
|
| 2290) |
Odis |
|
|
Tak zajtra si idem odšliapať tridsiatku, aby sme to v tej Devínskej zvládli v pohode. Na poslednom zápase nemôžem byť, tak verím, že zajtra a o týždeň v Poľsku budem môcť sláviť. Kto má žlto čierne srdce, tak zajtra do nohy v Devínskej!
interista 2.6.2017 11:26
tak potom treba prist do devinskej , super nazor ostatní chodte ja idem na tridsiatku.......... kde je zlto cierne srdce.
|
Blind 2.6.2017 11:26
...veru zvyky nesmieme meniť,keď sa darí...
|
|
| 2289) |
Harvey |
|
|
 31.5.2017 13:25
Harvey 1.6.2017 09:20
Belo: ale iba ak doneses Belkovicu ;)
|
|
| 2288) |
interak |
|
|
 30.5.2017 09:30
Citam si tu tie prispevky a neda mi nezareagovat k par temam. Hned z uvodu vsak chcem napisat, ze kopec tem sa tu riesi uplne zbytocne. Takze podme na to, odchovanci. To mi chcete povedat, ze chalani, co hraju teraz za Inter su slabsi srdciari pre Inter, nez su odchovanci? A kolko odchovancov mal Inter, ked sme boli majstri v 2000 a 2001? Mne je uplne jedno, ze odkial kto prisiel. Dolezite je, aby odovzdal maximum pre Inter a robil dobre meno znacke Inter. A to teraz robia vsetci chalani, co tam hraju. Vratane trenera Slezaka. To je dalsia tema, co furt Trifonov duch a Krtko sa tu odbavujete, ako ho treba odvolat. Chodte to trenovat vy, kto bude hlavny a kto asistent necham na vas. Najlachsie je hodnotit spoza stola v krcme o stvrtej rano. Chodite vobec na futbal? Boli ste na Pezinku? Ludia tlieskali behom zapasu viackrat. Tak asi ten futbal nie je az taky hrozny. Chalani hraju moderny a rychly futbal. To radsej maju nakopavat ako cela tretia liga? A tie dristy, ze mali sme vsetkych zdolat 5:0, to ani nebudem komentovat.
Co vam na trenerovi vadi? Ze poslal prec Ondrika, Felixa, Pitru a pod? Vsetka ucta a vdaka tymto chalanom, ale dnes by nestihali. Toto je iny futbal, to musi vidiet aj slepec. :)
Na zaver chcem pochvalit fanusicku Klaru, ktora ako jedna z mala tu pise ako skutocny fanusik Interu. A to este pred rokom som o nej ani nepocul. :))
Takze Inter do toho a drzme vsetci palce chalanom, maju na to, aby nam spravili obrovsku radost na konci sezony. A hlavne sa neofukujme na nikoho a ani na to, ze hrame v Stupave a chodievajme podporavat nas milovany Inter.
fanusik 30.5.2017 11:28
mozem len napisat : UPLNY SUHLAS !!!
|
jaro 30.5.2017 11:38
tiez si myslim :) a pravda je, ze ak niekto nadava na Slezaka este aj teraz, vzladom k tomu, ze takto blizko sme k postupu este neboli, tak musi byt zaslepeny nejakou zbytocnou nenavistou .. aj ta pociatocna nevrazivost k Slezakovi bola zbytocna a predcasna, to, ze sme minulu sezonu nepostupili bolo mozno aj logickym vyustenim prestavby kadra .. a chalani nechavaju na ihrisku vsetko, nemozu vyhravat kazdy zapas, to neda ani Barcelona, ale snaha sa im upriet v ziadnom pripade neda, za vsetky priklady si kuknite aspon zapas v Moste, kde makali jak sroby do poslednych sekund .. ja len dufam, ze sa podari doriesit Drienovu na domace zapasy, nech sa vratime do Bratislavy, kam patrime
|
Harvey 30.5.2017 13:33
Klaru som importoval ja z Frydku lebo chybala baba do kotla :P . Ja som to tiez podobne zhodnotil. Inter bude vychovavat hracov, ktori budu doplnat kader A muzstva, ak na to kvalitativne maju. Co znamena ze vacsina chalanov sice odchovanci nie su, ale su Interisti ako my ;) (vsetci v time vratane Ayubka, Elviska, Kemirka) su uz nasi interisti, lebo sa biju za inter na travniku).
Ohladom trenera: Trener chcel lamat par ludi v pase pokial si pamatam, a doteraz sme nepoculi (teda ti lamani, ja som na inkriminovanom zapase nebol) nejake ospravedlnenie alebo nieco podobne, a trosku viac pokory pred fanusikovskou zakladnou. Kazdopadne drzime palce aj jemu, nech z chalanov dostane na ihrisku co najviac (ved ani Mourinha vsetci nemiluju  ).
|
Harvey 30.5.2017 13:36
Inak s tymi prezyvkami (prezuvkami). Vsetci vedia kto som mam to na drese napisane tam vzadu, ale niekedy skutocne netusime kto su duchovia, interisti 666, interaci, fanusikovia a fandovia a podobne... ako keby sa niekto za tie prezuvky schovaval (come out, come out wherever You are ;) )
|
interak 30.5.2017 13:56
Navrhujem na den Interu, aby sa udobrili, trener a lamani fanusikovia :) Musime drzat spolu, ved nas je malo a este aby sme tu zbrojili ten proti tomu a podobne.
A teraz sa musime sustredit na Devinsku a potom bude fajn, ked to zvladneme. :)
|
Klára 30.5.2017 14:17
Fanúšička Klára děkuje :-D Dříve jsem tolik nechodila, ale teď je mě vidět a slyšet až až :-D Harvey mě sem importoval a asi půl roku po tom jsem začala chodit. Inter a Interisty mám ve většině případů ráda. Každopádně se snažím mít střízlivý pohled na spostu věcí a než začnu někoho konfrontovat, tak si ověřím fakty. Myslím, že každý, kdo má aspoň nějaké vyjadřovací schopnosti, tak se první zeptá a ne že se furt jenom frfle, v pár případech bohužel až slovně útočí. Jednou za všecko může celé vedení, jednou hráči, jednou trenér, teď už je na řadě jen teta uklízečka, na tu ještě nikdo nefrflal :-D
Kdo je skutečný srdcař, tak chodí a fandí. A my si moc dobře všímáme - a ne jen my, kdo jak podporuje tým.
Co se týká odchovanců: ruku na srdce - kdyby se Inter měl spoléhat jen na odchovance, tak teď není tam, kde je. Posily byly potřebné a fakt mě vytáčí, když se někdo naváží třeba do Ayuba a Elvise, že jsou černí nebo fialoví nebo kdo ví jací. I kdyby byli z jiné planety, tak dávají na hřišti ze sebe to nejlepší, což se teda nedá říct o velké řadě frflajících, bojkotujících nebo jen mlčky sedících fanoušcích.
Vidíme se v sobotu 
|
Klára 30.5.2017 15:21
Jsem prozrazena 
|
Lineker 30.5.2017 20:35
Harvey nevies kto je napr. krtko? v pohode tvor, nech je aky je ale uz v popise prace ma rypat a ako 'inostranec' ktory casto obetuje wd a mrte km, ma moju uctu
A moja malickost? kto chce ma pozna, kto nechce netreba
Interak ono aj ta urcita kritika posuva ak je vecna, mne napr chybaju postrehy Mattera a tiez nie kazdemu musi vyhovovat...
Chalanom prajem kludne a ciste hlavy, pohodu a strelecke kopacky 
|
Fanusik 30.5.2017 21:16
Postrehy áno ale nie len negatívne ako bolo zvykom ono to stačí v celom príspevku aj keď je len jedna veta.
|
Dury 30.5.2017 22:05
Nuž, dobre hovoríte ;) Inter do toho!
|
krtkosk 30.5.2017 23:03
Tak, ja celkom súhlasím aj s interákom. Nesúhlasím, že sa len kritizuje, ale sú tu niektorí, ktorí len kritizujú, ja aj chválim, keď je čo. Keďže som tiež importovaný  a nie rodený interák, nevadia mi tí, čo prídu do Interu aj zďalej, ako z Ivanky. Keď vidno, že makajú, ako Anguš napríklad, len debil môže nadávať, že je z východu, alebo Elvisko, keď dá krásnu prihrávku, nech je aj z Ugambezi... je mi to jedno.
Len sa tu zase nehrajme na to, ako všetko krásne funguje a ide to... tie ľahké víťazstvá prišli až posledné 4kolá? Od Mostu? Dovtedy to nebolo vôbec žiadne Terno. Najľahšie je počkať si, kým sme prvý v tabuľke a biť sa, ako to všetko dobre šľape a ide... Áno, hrá sa teraz, posledný mesiac pekný futbal, má myšlienku, rýchlosť, čo mám možnosť vidieť, dá sa na to pozerať a zápas v Rohožníku by bol ozdobou aj 1. ligy, čo sa týka atmosféry a nasadenia. Takže to sa dá chváliť. Čo sa chváliť nedá, ako už spomenul Harvey, trošku pokory by nezaškodilo, bol by svet interistickejší krajší. Ak sa niekto správa ako hovädo a sám musí uznať, že sa tak správal a mal by mať trošku nadhľad už v jeho veku a úctu ku klubu. Klub sú aj fanúšikovia a tí sa za vlastné trepali pomerne ďaleko na pomerne bezvýznamné predkolo pohára a nezvládli sme to tam tak, ako by si priali, mohli byť nasratí a aj tréner mohol byť, ja som len čakal, ospravedlňujem sa, mal som sa ovládať. Lebo je to tak, mal sa ovládať, aj za to je platený a že ani vedeniu to nevadí, že sa tvárime, akože sa nič nestalo a hurá, teraz sme prvý... Inter sa pre mňa vyznačoval vždy ľudskosťou a je iný, ako ostatní a preto ho sledujem, fandím mu a keď sa dá, aj sa dotrepem na zápas. Preto ma to mrzí, že toto ostáva stále bez odozvy, lebo mi tam skoro okále vypadli, keď som to videl a nič strašné sa tam v tom zápase nedialo, neviem čo niekto vykrikoval predtým, ale tam to bolo celkom v pohode až na dve vety možno, vravím, pripisujem to nervozite z neúspechu, vypadnutia, ale stávať by sa to nemalo.
Na druhej strane, nie raz som napísal, že Slezák sa snaží, burcuje, ale tí hráči proste nerobia to, čo on chce a prečo to nerobia, či to nevie vysvetliť, alebo tí hráči sú neandrtálci, to ja už neviem... Určite Slezák chce byť úspešný a veľmi a tým je aj Inter úspešný a prečo je úspešný až posledný mesiac... ja si nie som ani na 50% istý, že je to len jeho zásluha a ak neni a to musia vedieť iný ľudia, nie ja, tak by mal skončiť po sezóne, lebo naozaj nič nedokázal, ak je, tak sa mýlim a nech ostane, lebo splnil cieľ, ale pre mňa je to momentálne hulvát, čo nesplnil očakávania, nenaplnil cieľ čo dostal a ešte je aj sprostý. Ak aj prídem na posledný zápas, aby som oslávil postup, ja si s ním ruku podávať nebudem a to som si po "postupe" aj s Peťom Fieberom, aj 2x po postupe s Jožkom Barmošom...
Nech žijú ozajstní Interisti!!!
P.s. a jasné, že klub môže prežiť len vtedy, ak bude vychovávať hráčov pre iných, bohatších, zahraničnejších... taký je údel futbalu na Slovensku. Tu nemôže nejaký lepší hráč ostať, lebo zarobí max 10 000 EUR mesačne, ale ak ide von a je dobrý, ako Hamšík, zarobí milióny EUR mesačne... aj Hamšík mohol ostať na Slovensku, ale prečo by to robil? My na to proste nemáme, musíme hráča vychovať a dobre predať a podľa možnosti dobre doplniť káder a podľa možnosti nerozbiť tím pred Ligou majstrov, kde sa dajú zarobiť krásne prachy a darovať postup iným, nech si zarobia, viď Trenčín...
|
Mišo 31.5.2017 08:16
Pokiaľ ide Slezáka a jeho slovný útok na fanúšikov. Ruku na srdce, nebolo to tak troška vyprovokované zo strany fanúšikov? Už niekoľko zápasov pred tým, boli naňho rôzne pokriky, určite bola na jeho strane aj frustrácia z vypadnutia, ale ak sa má on ospravedlňovať, nemali by sa v prípade postupu, ospravedlniť aj fanúšikovia, ktorí na Slezáka zápas čo zápas pokrikovali rôzne vulgarizmy? Podľa mňa to bol z jeho strany skrat, neprofesionálny, mal by sa ovládať, ale veľká časť viny je aj na strane fanúšikov.
|
hakan 31.5.2017 09:33
Krtko, zase nepreháňaj, taký futbal ako teraz sme hrali aj na jeseň, keď sme v Petržalke bili rôzne Ivanky a Lozorná, to nie je len otázka posledného mesiaca. Inak ale hráme doma na umelej tráve a inak vonku na prírodnej, je to veľký rozdiel. Preto mám trochu obavy zo zápasu v Devínskej.
|
Harvey 31.5.2017 12:38
Trener vobec nema co pocas alebo po zapase kricat na fanusikov klubu (v inych futbalovych krajinach krici cely stadion ked sa im nieco nepaci, to by isiel ten trener zlomit v pase kazdeho na stadione???). Krical aj v Lozorne, ze kolko chceme aby vyhravali, tak my ze 4:0 ok, a tak aj posledne zapasy zatial je, takze spokojnost  .
Ako inter tahame za jeden povraz, v dobrom aj zlom, ale konecne by si mal niekto uvedomit ze Inter fanusikov ma, a to ze dost a ze sme chodili aj na 6tu najvyssiu sutaz, a nielen ked sa hrali predkola Ligy majstrov... neviem si predstavit ako by v takom pripade reagovali fanusikovia takej TT...
|
Blind 31.5.2017 14:58
...ad krtko...citujem: "...čo nesplnil očakávania, nenaplnil cieľ čo dostal..."...moja otázka je: Nie je to trochu predčasné?...súdiť pred koncom aktuálne rozbehnutej súťaže...Slezák síce správaním "vybuchol" čo sa nemalo stať, ale nebola to reakcia na akciu???...neviem ako to bolo takže sorry ak sa to niekoho citovo dotýka...podľa mňa naša hra dostala nejakú koncepciu a hráči ho rešpektujú...vedieme tabuľku pred ambicióznym a výborným Rohožníkom...Ja som rozhodne viac spokojný ako nespokojný...vyhrávať na tých hrboľatých "ihriskách" pred premotivovanými súpermi je rozhodne ťažké...Ja trénerovi verím a hráčom tiež, že to napokon úspešne zvládnu...Inter do toho!!!...
|
Harvey 31.5.2017 15:19
To verime vsetci ;)
|
krtkosk 3.6.2017 16:55
ad Blind: Ocakavania naplni, ak za postup moze len trener a nie aj niekto iny. To som pisal, ze o tom, ako to je, musia vediet ludia v klube, ak len trener, co si ja nemyslim ani na 50% ale moze to byt 100% pravda, tak ciel splnil. Co sa hry tyka, celkom sa da posledny mesiac, aj ked Klare sa to mali. Boli aj predtym zapasy, co sa dali ako pise Klara, ale boli aj, co bolo bezduche a to sa mali zase mne. Hlavne postupme kua, musime, akokolvek, nech sa mozem tesit  )
|
|
| 2287) |
Trifonov duch |
|
|
 29.5.2017 11:28
...raz sa k tomuto prispevku vratime, teraz nie je dostatok casu a ani vhodna doba (az do skoncenia 3. ligy BFZ), aby som nahodou niekomu neurazil jeho EGO. Budete sa cudovat, co svojimi "slnieckarskymi" prispevkami mam na mysli. (Pre tych, ktorym to mysli, dam do pozornosti a priamej suvislosti jeden link: [ sport24.aktualne.atlas.sk] Vsadzam na bystrejsich krtko, belo, harvey, tomi, blind atd.... Ked to precitaju, najdu tam jedno velmi dolezite vyjadrenie a jedno, s ktorym nie celkom suhlasime...
Trifonov duch 29.5.2017 11:37
...este jedna pomocka: [ sport.aktuality.sk] . ...tu si precitajte aj diskusiu...
|
Harvey 29.5.2017 14:40
My mame v podstate rovnaku koncepciu pokial viem, mladych perspektivnych posuvat do Acka (momentalne ak na to tak kukam mame par chalanov co vysli od nas Vojto Toth, Vaculik. Stale vsak treba na to pozerat tak ci dokazeme vychovat dostatok kvalitnych hracov pre vyssie sutaze, co ale myslim ze ano ;)
|
Blind 29.5.2017 18:30
...všetci hráči keby vyšli z našej liahne, to by bolo ideálne...lenže momentálne, ak by sme vrátili "cezpoľných" svojim klubom boj o postup do II.ligy by nebol aktuálny...ale chcelo by to zase počkať minimálne 2-3 roky...II.ligu však nutne potrebujeme, aby mládež mohla hrať v 1 a 2 ligách ak ma pamäť neklame...iba takto ostrieľaných mladíkov dokážeme zapracovať do A-čka na potrebnej úrovni či už na 2 alebo 1 ligu...lebo ak aj nájdeme väčší talent 3 liga im proste nebude stačiť a zdrhnú...musia mať ponúknutú možnosť prípadného postupu do zahraničia...a keď budeme mať svojho Mintála či Bénesa a prídu k nám zaujímavé peniaze môžeme posilniť káder na prípadný titul v 1. lige...čo nebude skôr ako za 10 rokov či sa nám to páči alebo nie (ajkeď skôr by bolo super)...napchať do klubu prachy ako Kmotrík či Póór (alebo Boriello...ak si na to ešte niekto z Vás spomenie) titul neprináša...ideme TN cestou a potom možno prejdeme na ZA systém a v budúcnosti snáď budú "všetci" vravieť ako kedysi, že INTER má najkvalitnejší systém výchovy a chodu klubu...možno SEN, ale prečo by sa to nedalo?!...INTER DO TOHO!!!...
|
Igor76 30.5.2017 07:39
Celkom nesúhlasím s tým, že napchatie peňazí do klubu neprináša titul alebo skutočnosť, že tieto kluby hrajú aspoň o titul.
V rámci európskeho klubového futbalu napchatie peňazí titul prináša. Francúzsko, Španielsko, Nemecko, v podstate všetky špičkové kluby sú tam napchaté peniazmi. Stačí spomenúť Real Madrid alebo Bayern Mníchov. Sem tam vyskočí nejaká výnimka a nemajú titul vždy tieto kluby, ale väčšinou ho majú len tieto kluby napchaté peniazmi. Tuším v Španielsku je jeden klub, ktorý to tam hrá väčšinou len s vlastnými odchovancami a stále je len v strede tabuľky. Nič teda nezmôže proti napchatiu peňazí bohatých klubov. A aj na Slovensku kedysi boli majstrami kluby, ktoré boli napchaté peniazmi. Kedysi Košice a v podstate aj Slovan je napchatý peniazmi a za posledné tri roky bol trikrát druhý, z tohto pohľadu bol úspešný. To napchatie peňazí mu prináša minimálne druhé miesto.
|
Igor76 30.5.2017 07:46
A čo sa týka Žiliny, však tí hráči ako napríklad Benes, Mihálik, Škriniar......, to nie sú úplne čistí odchovanci Žiliny, ktorí sa tam narodili a hrali od žiačikov až po dospelých. Niektorých takýchto hráčov si Žilina teda kúpila, keď boli žiaci, dorastenci v iných kluboch na Slovensku asi za peniaze.
|
Igor76 30.5.2017 07:49
Benes narodený v Dunajskej Strede, odchovanec Šamorína, neskôr pôsobiaci v Dunajskej Strede, až potom príchod do Žiliny v roku 2015. Žiadny odchovanec Žiliny.
|
Harvey 30.5.2017 07:59
Inak opravujem, Vaculik nie je odchovanec...je z Trencina a ku nam prestupil z Dubnice.
[ futbalnet.sk]
|
Blind 31.5.2017 14:26
...Mintála a Bénesa som nemyslel z pohľadu výchovy, ale z pohľadu úspešného predaja a tým pádom menšej závislosti od sponzorov (každý sa dokáže kedykoľvek zdekovať)...žiadny klub na Slovensku nedokáže udržať 1. ligu s čisto odchovancami a nieto titul...napchať peniazmi klub neprináša hneď úspech a už vôbec nie menenie trénera každý polrok...len peniaze nestačia, ale treba mať aj koncepciu a zohratý tím...
|
|
| 2286) |
Tomi |
|
|
 28.5.2017 22:31
belo 28.5.2017 22:56
Tomi,vdaka za festival nepremenenych sanci!  INTER DO TOHO!!!
|
|
| 2285) |
Blind |
|
|
 28.5.2017 19:56
motek 28.5.2017 20:00
Tu je to cele. Je tam zopar pikosiek naviac...
[ www.bezfrazi.cz]
|
jm 28.5.2017 22:21
Ten rozhovor na bezfrazi.sk odporúčam. Nie ani tak kvoli kmotrikovi, kaslat na neho, kvôli tomu chalanovi.
|
krtkosk 28.5.2017 22:29
Skvelo napísané... futbalista a celkovo športovec to naozaj nemá ľahké... stačí kus smoly na päty... a kmotor je len taká čerešnička na torte, je to proste odpad v ľudskej koži a vystihol ho v tých pár riadkoch úplne presne.
|
Vinco 29.5.2017 09:41
Tak to je iny grc....
|
Blind 29.5.2017 18:06
...fúha, silná káva...nezblbnúť a odložiť si...uff...
|
Dury 29.5.2017 20:01
Uff, silný príbeh. Asi každý mladý futbalista ako povinné čítanie toto
|
Slovanista
30.5.2017 16:35
My toto bohuzial vieme davno a verte ze normalne zmyslajuci Slovanisti a dovolim si tvrdit, ze pravi Slovanisti na tento grc hrajuci na ukradnutom stadione Vasho Interu nechodia. Tych par pomylenych co tam dnes chodia je len vyplod (vraj aj plateny) tohto burana. Tento oligarcha,mafos a mozno aj horsie nieje nic ine len hrobar bratislavskeho futbalu. Silno Vam drzim palce k navrate do elity na miesta kde patrite. Uz minuly rok chybal krocik a pevne verim, ze si to uz tento rok nenechate ujst. Hlavne sa mi paci ako to robite, ze Vas jeden pablb dostal totalne na dno a z toho dna ste sa systematickou pracou a postupnymi krokmi vratili, resp. vraciate na pozicie kam pravom patrite.
|
Lineker 30.5.2017 19:43
Slovanista poznam viacerych ako ty, maju presne tento isty nazor, vdaka za nazor ale do terajsej Pentaligy este nie... aj ked stare dobre derby o Bajkalsku by potesilo ale nie v tomto stave v ramci oboch klubov 
|
Blind 2.6.2017 09:48
...správny názor, byť slovanista tiež by som sa hanbil za majiteľa ale ešte viac za to, že ukradol štadión inému...potešilo by nás, keby tak tento názor zaznel (bol zvesený transparent) na Pasienkoch oproti nech si to majitelia prečítajú...ale ajtak díky...
|
|
| 2284) |
fanda |
|
|
Tomi, a čo video?
|
| 2283) |
Carlos_Santana |
|
|
 28.5.2017 15:54
Video zo zápasu nebude? Ja viem, že to robí nejaký nadšenec, ale akosi som si zvykol. A Interu prajem aj keď som fanúšik Trnavy.
mato 28.5.2017 16:30
Dnes bude.
|
Mišo SC
28.5.2017 17:00
Ahojte Interisti,
drzim palce k postupu do druhej najvyssej ligy. Uz prisiel cas na navrat medzi elitu a verim, ze posledne dve kola v pohode zvladnete.
|
Blind 28.5.2017 19:08
...za mňa vďaka...nechceš/si/budeš Interistom 😏...teším sa na video...
|
|
| 2282) |
eddie |
|
|
 27.5.2017 16:19
FK Inter - PSC Pezinok, online prenos, zaciatok zapasu 17.00 hod.
eddie 27.5.2017 16:29
Vitam vas na dnesnom online prenose ;). Po minulotyzdnovej jasnej zalezitosti v Rovinke nas dnes caka super z Pezinka, ktory sa pohybuje v spodnej casti ligovej tabulky, to vsak neznamena, ze sa vzda bez boja. My dnes berieme len vitazstvo! Rohoznik je stale za chrbtom. V Stupave vladne pekne slnecne pocasie, trosku pofukuje, na dobry futbal by to vsak vplyvat nemalo ;). Chlapci sa uz zacali rozcvicovat, 30 min do zaciatku stretnutia.
|
eddie 27.5.2017 16:37
Zakladna zostava FK Inter:
Kollar - Toth, Petras (C), Salata, Vaculik - P. Spak - Baldovsky, Kochan, Osmani - Afkir, Sulc
Nahradnici: Goga, F. Spak, Angus, Palic, Hrnko, Kratochvil, Fedor.
|
eddie 27.5.2017 16:54
5 min do zaciatku stretnutia. Prace na Stupavskom stadione medzicasom pokrocili a tribuna, ktora bola urcena hostom, je uz zrekonstruovana, v zlto-ciernych farbach :).
|
eddie 27.5.2017 17:00
Zapas zacal 0:0
|
eddie 27.5.2017 17:06
5 min obrovska sanca nasich, Toth po kridle prihral pred branu hosti a Sulc zakoncoval, tesne vedla!
|
eddie 27.5.2017 17:10
10 min sme aktivnejsi, zatlacili sme Pezinok na ich polovici, zatial bez golu.
|
jaro 27.5.2017 17:14
pome pome 
|
eddie 27.5.2017 17:18
17 min velka uzemna prevaha nasich, Baldy vystrelil no nad, stav nezmeneny.
|
eddie 27.5.2017 17:20
19 min hrac Pezinka isiel sam na nasho golmana, Kollar vytiahol skvely zakrok, stav nezmeneny.
|
eddie 27.5.2017 17:22
Goooool
|
eddie 27.5.2017 17:23
22 min Kochan utesenou strelou spoza sestnastky otvoril skore, 1:0!
|
eddie 27.5.2017 17:27
26 min priamy kop Salatu, tesne vedla!
|
eddie 27.5.2017 17:31
30 min. tlacime, tlacime druhy gol na spadnutie.
|
eddie 27.5.2017 17:32
Gooooool
|
eddie 27.5.2017 17:34
32 min Baldy sa dostava do formy a peknou prizemnou strelou zvysil nas naskok, stav 2:0!
|
eddie 27.5.2017 17:36
35 min Baldy dole, Fedor hore, Baldovsky sa zranil, verme, ze to nebude nic vazne.
|
eddie 27.5.2017 17:38
38 min penalta!
|
eddie 27.5.2017 17:39
Gooool, Sulc premenil penaltu, po ruke hosti v pokutovom uzemi, 3:0!
|
jaro 27.5.2017 17:46
eddie, dobre to robíš 
|
eddie 27.5.2017 17:46
Koniec 1. polcasu, 3:0!!!
|
eddie 27.5.2017 17:54
OT: vraj Kralova - Rohoznik 1:0, po 1. polcase, zeby si chlapci z Rohoznika vsadili v Nike?!
|
eddie 27.5.2017 17:57
...tak vraj kacica, 0:3!
|
eddie 27.5.2017 18:00
No nic, venujme sa radsej nasmu zapasu, treba este v 2. polcase pridat nejake goly, hra je z nasej strany zatial vyborna, dobre sa na to pozera! Prave zacal 2. polcas.
|
eddie 27.5.2017 18:06
50 min Angus mal sancu, no nedal. Angus vystriedal Afkira a tah to bol dobry, Afkir sa skoro pobil v 1. polcase na ihrisku!
|
eddie 27.5.2017 18:10
54 min Vaculik krasne vysunul Sulca, ten vsak neskoroval, skoda, tato akcia si pytala gol.
|
eddie 27.5.2017 18:11
56 min v rychlom slede Sulcove sance nie a nie to tam padnut!
|
eddie 27.5.2017 18:13
57 min Elvisov samostatny najazd na branu hosti, bez goloveho efektu.
|
eddie 27.5.2017 18:20
65 min, stav nezmeneny.
|
eddie 27.5.2017 18:27
70 min Sulc dole, Hrnko hore
|
eddie 27.5.2017 18:31
76 min nasi uz trosku polavili a hra sa opticky vyrovnava.
|
eddie 27.5.2017 18:34
Goooooool
|
krtkosk 27.5.2017 18:34
3:0 je fasa, nech zije INTER, uz len dve vitazstva,a sme druholigovy, ako ked nas odjebali do Senice!
Nasim.farbam navzdy verni, sme mi zltocierni!!;;
|
eddie 27.5.2017 18:35
79 min Angus, 4:0!
|
eddie 27.5.2017 18:39
84 min obrovske sance nasich v pokutovom uzemi hosti, zial bez golu.
|
eddie 27.5.2017 18:45
Koniec 4:0, dakujeme chlapci!!!
|
eddie 27.5.2017 18:47
A este osobne dakujem Vencovi za flasku! 
|
jaro 27.5.2017 19:05
super paráda gratulácia chlapci zlatí 
|
Cucko 27.5.2017 19:23
Rohoznik vyhral v Kralovej 8:1, a DNV vyhrala nad Rovinkou 5:3
|
Blind 28.5.2017 11:27
...ďakujem chlapci z domu, keďže sa mi "futbalkamoš" postaral o členok a PN-ku...teším, teším  ...a teraz prichádza podľa mňa zápas pravdy a vôle...VERÍM VÁM)!!!...  ...
...súperovi síce chýba šikovný Bakar, ale majú tam aspoň dvoch "násťgólových" (a vždy len 3 náhradníkov) takže pozor na to...mňa napr. zaujalo, že na jar u nich Bernolákovo vyhralo 5:1...
...a teraz držím palce (a verím) Tomášovu, že odčinia svoje domáce zlyhanie (vďaka ich brankárovi) proti Rohožníku a "vypália im rybník"...
|
Mišo 28.5.2017 13:32
Gratulujem k víťazstvu. Už len dve kolá nás delia od postupu do vytúženej druhej ligy. Budúce kolo sa asi rozhodne o postupe, aj keď býva posledný krok najťažší, tak očakávam, že Čeklís v poslednom kole porazíme. Na Devínsku sa treba zodpovedne pripraviť a vložiť do zápasu skutočne všetko, určite to bude ťažký zápas, ale musíme ho zvládnuť. Navyše, očakávam aj množstvo belasích individují v radoch domácich fanúšikov, ktorý budú povzbudzovať domácich a provokovať. Pomohol by nám aj dobrý výkon Tomášova, ale Rohožník od prehry valcuje, takže na cudziu pomoc by som sa veľmi nespoliehal. 
|
|
| 2281) |
eddie |
|
|
 27.5.2017 07:52
|
| 2280) |
Klára |
|
|
 25.5.2017 22:14
krtkosk 25.5.2017 23:24
Ja si počkám, mám zo dva tipy, ale uvidím, ako sa to vyvinie  skôr ma zaujíma, kde tie domáce zápasy budúcu sezónu budú... či to nebudem mať ďaleko 
|
Trifonov duch 26.5.2017 03:42
 FASbuk a ani ine asocialne siete nemam zakupene v "balicku" internAAAtu, (a aby som neosprostel ani v buducnosti si ich neplanujem "kupit v akcii so zlavou") takze kua, nemozem vyhrat ani dres ani permanentku...
Zas "moderni marketingovi magovia, ci magorky" forsiruju nieco, co ma dosah na malu cast obyvatelstva. (Keby isli aspon raz na zapas a pozreli si laskavo vekove zlozenie na tribunach, mozno pochopia...)
|
Klára 26.5.2017 07:40
Zkuste poslat korespondenční lístek :-D
Jinak oni na zápasy chodí, ale vás tam vidím raz za uherský rok, takže pro vás by byla ta vyhraná permanentka zbytečná 
|
krtkosk 26.5.2017 22:25
to Trifonov duch: Mam pre Teba bohovsku spravu. Na facebooku mas napisane "je to zadarmo a navzdy bude" takze ak Ti niekto povie, ze tu uz nikto nic negarantuje, povedz mu, ze klame, facebook garantuje vsetko a naveky... Fasa vec, aj ja som sa po rokoch odmietania zaregistroval, ale nechodim tam  ))))) super vec, ale ked je nejaka sutaz a mozem tam nieco vyhrat zadarmo, prisam Bohu sa zase prihlasim a uderim ten spravny vysledok. Uz aj viem aky bude a ak bude dobre pocasie, mozno pridem aj postup oslavit, ak trafim do dalekej Stupavy..
Samozrejme, polcasovy vysledok viem uplne presne, ale nechcem ho tam pisat terazky, aby nebolo hned vela spravnych tipov  ))))))
|
|
| 2279) |
Harvey |
|
|
 24.5.2017 11:47
Tak ma napadlo ci by sa nam nehodil kanonier typu Andrej Hodek, ale skor tipujem ze budeme stavat na mladych hracoch. Hodo ma uz predsalen 35 rokov...
[ profutbal.sk]
Wizkid 24.5.2017 12:57
V nadpise veľkým, že "Na Slovensku určite neostanem"..
|
Harvey 24.5.2017 14:52
To bolo 2014, a nakoniec ostal, odvtedy nemal angazman... a robi pre nejaku firmu s hrami. Ja si myslim ze jeho strelecke schopnosti by mohli prist vhod. Jedine negativum je jeho vek...
|
Trifonov duch 26.5.2017 03:31
...neblaznite, Hodek uz je po zenite... Bola by to zbytocna zataz pre rozpocet za (mozno nejake) goly, ale dlhe zranenia a liecenia... Ked tu forsirujete skusenost, to uz mozeme zavolat aj tychto chlapcov...
(Belo kukaj...)
[ www.youtube.com]
|
Blind 26.5.2017 11:50
...tento rok mámé dosť hráčov a kvalitu na postup a ajtak už nič nezmeníte na tohtoročnom snažení...verím terajším hráčom, že to zvládnu...ajkeby to malo skončiť ako u hráčov "diablov", tuším si trofej preberalo až kvarteto hráčov s barlami...VERÍM v postup!!!...
|
|
| 2278) |
eddie |
|
|
 23.5.2017 19:13
Video zo zápasu Rohoznik - D.N.V.:
[ m.youtube.com]
Na základe posledných výsledkov Devínskej sa zdá, že to už príliš nesilia a súťaž dohrajú v pokojnom strede tabuľky. Dúfam, že sa ešte raz v tejto sezóne proti favoritovi nehecnú a nebude to u nich ešte nervák! Rohoznik tam na jeseň prehral 2:1! Najprv však ešte Pezinok, u ktorého sme pre zmenu zakopli na jeseň my 1:1!
Blind 24.5.2017 07:07
...gól na 4:0 bol exkluzívny...ale mne chýba video zo západu s Rovinkou (Rohožníka)  ...
|
Harvey 24.5.2017 11:38
Nejaky odovzdany vykon, kde je ten utocny futbal co Jogo propagoval? Ale zase odisiel im Bakar, co bola najvacsia utocna sila...
|
|
| 2277) |
interfan |
|
|
 22.5.2017 13:00
Parádny žlto čierny víkend!!!
Už len tri zápasy zabojovať!
28. kolo:
FK Inter - PSČ Pezinok
Kráľová pri Senci - FC Rohožník
29. kolo:
Lokomotíva D.N.V. - FK Inter
FC Rohožník - ŠK Tomášov
30. kolo:
FK Inter - ŠK Bernolákovo
ŠK Báhoň - FC Rohožník
fanda 22.5.2017 15:11
Netreba bojovat, uz je dobojovane za okruhlym stolom. Trapne. Otvorte oci. Odovzdanejsiu Rovinku som este nevidel. Garantujem Vam, ze mozte zbohatnut, ak si podate na Inter. Zarucene vyhra !!!
|
Harvey 22.5.2017 15:54
jasne fanda, hlavne prvych a poslednych 15 minut hrala Rovinka jak drak, potom asi dostali signal ze lopty a wellness sa nese 
|
Belo 22.5.2017 17:49
Ty trtko, Fanda! Koho si Fanda!Urcite belasich psov! 
|
Fanusik 22.5.2017 18:10
To je určite fanda zahorak,tých to teraz serie....
|
Klára 22.5.2017 18:43
Mám dvě teorie. Fanda je buď diplomovaný konspirátor a nebo má přístup k špatným drogám, protože toto fakt nemůže napsat nikdo s příčetným myšlením.
Kdyby bylo dobojováno, tak my máme náskok x bodů, protože by nám všichni pouštěli zápasy, jelikož my přece všem kupujeme lopty, wellnesy, rozhodčím dáváme obálky atd. (podle některých fanoušků záhoráckého týmu). Jenomže zřejmě tento Fanda nebyl na našich zápasech, když 90% soupeřů hrálo jen beton, kdežto proti týmu, který nám momentálně šlape na paty, hráli otevřený fotbal.
Další věc je, že by bylo dobré si uvědomit, že klub opravdu nemá zapotřebí někoho za kulatým stolem ovlivňovat. Právě Inter padl na úplné dno, ze kterého se škrábe x let vlastní pílí. Bohužel poctivost se v dnešní době zřejmě nenosí, tak jsme všem na ráně, že když se nám daří, tak už každý hledá nějaké fabulace.
Zvláštní je, že všechny tyhle teorie vznikly po zápase, kdy Rohožník zakopl a místo toho, co by někteří jejich fanoušci uznali, že se nedá vyhrávat každý zápas, tak hledají chybu u nás. Rohožník i Inter má kvalitní mužstvo, je to boj do posledního zápasu, jelikož stále ještě není rozhodnuto. Tak se dejte do klidu a nejlépe nechoďte na naši diskusi, aby se vám nezvedl tlak.
|
belo 22.5.2017 21:41
Hopaaa! Toto tu je verejne, dufam ze ma Harvey, nenakope do ...! 
|
Klára 22.5.2017 22:05
Nenakope 
|
Trifonov duch 22.5.2017 23:36
Tak, a terazky ja sam osobne: Nie je dobre obvinovat jednotlive muzstva, funkcionarov, rozhodcov ci hracov z nekalych praktik (aj ked samozrejme, ze tu a tam sa nieco moze udiat-hlavne v rovine stavok). V poslednych kolach sme jednoducho zaznamenali vysledky "na hojdacke", ktore raz jednej, inokedy druhej strane nesli "pod fuzy", ale jednoducho taky je zivot, raz nadava Rohoznik, inokedy INTER. Situacia stale nie je jasna: co ak INTER presustruje zapas v DNV, ci naopak ROH... "podplati" Kralovu  ... Alebo ak sa vsetky kluby spoja trebars proti Kralovej atd. atd. a este sa pridaju rozhodcovia/kyne a natipuju si... Jednoducho povedane: cakajme do konca! Netrepme o wellnesoch a loptach, ide tu o fair-play... Su pred nami 3 kola a vsetko su to tazki superi, ktori mozu ovplyvnit priebeh boja o postup. (A nesmejte sa, Kralova by mala podla matematickej pravdepodobnosti tiez urobit iny vysledok nez je prehra...  ) Takze uvidime na konci, su tu Bahon, DNV, Tomasov, Pezinok, Bernolakovo aj Kralova, ktori to rozhodnu!!! A nespekulujte o welnesoch, o tom, ze ROH... nema peniaze, ci jeho funkcionari nieco povedali atd. Vsetci hraci oboch timov su teraz poblazneni, chcu ist vyssie a budu bojovat, ci sa to Belovi (  ) paci alebo nie. A rozhodcovia, tiez budu robit, ako najlepsie vedia, ved tiez chcu ist vyssie... A berte na vedomie, ze INTER bude narazat na beton z principu, aby superi mohli povedat, ze mu ukradli bod, ci postup... (Aj ked najkrajsi a najotvorenejsi futbal v 3. lige hrala DNV v Petrzalke proti INTERu, otvorene a nebojacne dopredu (ROHoznik tam len zbabelo muroval a dosiahol nahodne zlepene goly, navyse zahodene sance, neuznany gol, penalta PanuBohu do okien atd.... )). A ak tu spievate o zapase v Rohozniku (naozaj to bol pre zainteresovaneho divaka "nadherny" zapas, v skutocnosti INTER drzal loptu skoro 78% t.j. 67 minut a 24 sekund (mam to odstopovane) a ROH sa snazil len odkopavat, kazit a hrat na brejky Kaderu. Ak sa na to pozeral niekto nezaINTEResovany, videl jalovu Barcelonsku TikyKAKAAA do sirky so solickovanim poniektorych egoistov, nasledne pokazenie prihravky, faul ci inu stratu lopty a zahoracke huraaa snazenie "rozyebeme" pastikarov na srajdu... (A zbytocne ste jedni aj druhi nadavali na to dievca, co piskalo. Nedala sa podplatit ani "sexom"  ani funkcionarmi, hracmi, ci divakmi, a ked nieco nahodou NECHTIAC pokazila, bolo to pokazene na OBIDVE strany a nebola to fataaaalna chyba s ovplyvnenim zapasu!!! ... a nakoniec: Rovinka bola vcera velmi sympaticka, lebo na rozdiel od ostatnych, snazila sa, hrala naplno dokonca, bez zakernych faulov a kazenia a chcela dat gol aj na konci zapasu za velmi nepriazniveho stavu. ...(len tu cigansku tam mali horsiu a drahsiu nez v Rohozniku-vsetka cest zahoraci, pivo a zradlo perfekt, len obsluha pomalaaaaaaa...)... TAKZE: UVIDIME (povedal slepy a kupil si farebny TV  !!!
|
Blind 23.5.2017 11:10
...fanda namiesto vypisovania tu choď presvedčiť hráčov Rohožníka nech sezónu vypustia, keď to podľa Teba nemá zmysel a je vlastne rozhodnuté...alebo ich karhaj za zbabraný výsledok v Rovinke...
|
krtkosk 25.5.2017 23:19
Chlapci, musíme postúpiť a aj postúpime. Rohožník na to nemá, čo by tam robil? Ako píše trifonov duch, boli sme lepší, futbalovejší a oni mali šťastie. Môžu nám tak prekaziť postup a to bude tak všetko. Takže pekne postúpime, ako máme a potrebujeme a ako oslavu postupu by som odvolal Slezáka  Nech žije INTER!!!
|
Trifonov duch 26.5.2017 03:21
Kua krtek, mudro hovoris a este mudrejsie pises!!! Ten "kvazimourinho" dostal tim na prvej priecke, vyhodil co sa dalo, ... a postupil akysi Jur... Potom nakupil a nabral kadejake ho... (3 bodky aby ma opat neoznacili za externistu ci extremistu) a teraz, celu sezonu, (ked to malo byt uplne jasne) sa strachujeme o postup proti "dedinskym pozberancom" ( prepacte Rohoznicania za vyraz, pri vsetkej ucte, toto ludove oznacenie len preto, ze nie ste profesionalni futbalisti, len amaterski, ktori obcas dostanu par drobnych na nove kopacky). A ten nudny antifutbal plny prihravok na sirku a dozadu, ktory uz ani jeho vysnivany TN neposuva za vitazstavami ale za hanbou si nezasluzi nic ine len noveho progresivneho trenera s ofenzivnym pressingom dopredu. ...alebo este lepsie technicky rychly utocny futbal bez kompromisu a spekulacii s nastriedacku rychlymi kratkymi a dlhymi prihravkami dopredu. ...nech to para tlaci a lopty lietaju na branu ako gule pri Verdune...
|
krtkosk 26.5.2017 22:30
Boha jeho, trifonov duch, pis sem len takto, okolo pol stvrtej rano, bohovsky Ti ide vtedy 
|
Harvey 2.6.2017 09:17
Trifonov duch: Sv. Jur postupoval pred rokom s naskokom jeden bod pred nami s 66 bodmi. My uz teraz mame viac. Co znamena ze za normalnych podmienok, keby sa Rohoznik neutrhol z retaze mame 7 bodovy naskok uz teraz. Nevadi, verim ze to nasi zvladnu a dotiahnu do uspesneho konca.
|
|
| 2276) |
Tomi |
|
|
 21.5.2017 22:53
eddie 22.5.2017 18:24
Dík Tomi 
|
jaro 23.5.2017 13:35

|
|
| 2275) |
ODIS |
|
|
Tak som sa vrátil z Prahy z pochodu Tábor Prčice a som rád, že mojich avizovaných 43 km prinieslo 4 góly. Tak o týždeň si dám aspoň 30 km a keby som to vedel, tak keďže šliapem celú sezónu, avizoval by som kilometre vždy dopredu. Aj s titulom basketbalistov krásny víkend pre žlto čierne duše!
|