|
Meno |
Príspevok |
2170) |
Belo |
|
|
 6.4.2017 16:18
Tak, fasa!!  Autobus ide od Deda! Usetrim min.40km!  Dakujem!! Inak k pokecu dole, trening pred zapasom na trave supera,na Drienovej,je velmi dobry napad! Aj dva!
Fanušik65 6.4.2017 16:29
Treba si pozrieť harmonogram na oficialnej stránke, vždy ked hrajeme vonku na tráve tak trening je v piatok na Drieňovej.
|
belo 6.4.2017 19:37
Tak potom, vsjo vpariadku!  Pridame aj stvrtok! Ci....?
|
Fanušik65 7.4.2017 09:28
Pridať aj sobotu keď je zápas v nedeľu 
|
Harvey 7.4.2017 13:27
Ja by som im to dal vtedy cely tyzden, nech si zvyknu
|
Harvey 7.4.2017 13:29
Dufam ze autobus nam zastane aj na ZST Lamac ako naposledy (ak nie dojdeme na Patronku ;) )
|
Tomi 8.4.2017 10:31
Aj ja pôjdem z Lamača 
|
|
2169) |
ALEX |
|
|
 6.4.2017 09:38
Môžte tu vypisovať čo chceťe! Krtkosk má pravdu !
IPO.Interista 6.4.2017 11:11
Úplný súhlas s Krtkom. Ja nechápem čo tu od niektorých čítam, niekto kto tu napíše kritický príspevok je hneď napadnutý že frfle, boli tí ludia vobec v Ivanke (kde sme mohli po hrubých chybách už v polčase prehrávať 0:2 aj napriek našej velkej prevahe) alebo vo Vajnoroch? Kludne sa potlepkávajme po rameme a hovorme si "dobrí sme" 10 bodov zo 4 zápasov ale dokedy sa budeme potlepkávať? Dovtedy kým nebude mať Rohožník 5 bodový náskok? Lebo ja vám garantujem, že ak budeme opakovať výkony z Vajnor a Ivanky tak k tomu dojde a pritom vobec nechcem uprieť bojovnosť nsšim hráčom ale niečo treba zmeniť a to velmi rýchlo Rohožník na nás čakať nebude, Vajnory a Ivanka dva zápasy zo štyroch to už nie je náhoda, náhoda je jeden z desiatich a pre tých ktorí sledujú len výsledky a hra ich nezajíma a možno ani nechodia na zápas, poznám takých ak nebudú výsledky tak tí začnú ako prví nadávať pardón frflať.
|
fanúšik 6.4.2017 12:19
prosim ked pisete piste realne zhodnotenie. hrube chyby pozri si zaznam aka hruba chyba pri sanci ivanky v prvom polcase ten utocnik sa dostal k lopte ako slepe kura k zrnu a ty tu hned pises o hrubej chybe ako dalej pisajuci o pupkatych hracoch ivanky a bol tam jeden a ten aj vedel svoju postavu patricne vyuzit.
|
Mišo 6.4.2017 13:00
Podľa mňa, nikto nie je proti kritike, ale musí byť konkréta a vecná. Tu ide často krát len o také výkriky, ktoré sú navyše mimo reality. O tom, že chalani budú mať problém s prírodnou trávou, som písal už po prvom jarnom zápase vonku. Doma na umelej sú dominantný, lebo na nej aj trénujú, možno by nebolo od veci si pred zápasom u súpera zatrénovať na Drieňovej, aby sa hráči adaptovali. Vyššie je to spomenuté, keď budeme hrať vonku s Rohožníkom, tak to pri súčasných schopnostiach teamu asi nedáme. Vážne problémy budú aj s nejakým silnejším súperom. A to bude prúser. Ale po každom nevydarenom zápase by som hneď neodvolával trénera, lebo za to, že sa hrá na umelej tráve nenesie zodpovednosť len on, ide o nejakú klubovú filozofiu. A pri všetkej úcte k p. Barmošovi, teraz produkuje mužstvo ďaleko pohladnejší futbal, ako za jeho trénerskej éry.
|
Blind 6.4.2017 13:09
...pekné polemiky z oboch strán...
...pridám sa aj Ja...
...Ja nechám prehovoriť najprv štatistiky...dúfam, že som rátal ručne správne...
Štatistika po 19 kolách - INTER:
2016/2017 – 19 15 2 2 57:7 47 Bodov
2015/2016 – 19 10 6 3 43:13 36
2014/2015 – 19 7 6 6 24:23 27
Štatistika po 19 kolách - Rohožník:
2016/2017 – 19 15 2 2 60:13 47 Bodov
2015/2016 – 19 10 2 7 38:25 32
2014/2015 – 19 13 5 1 35:10 44
...nevyjadruje to kvalitu hry, ale vypovedá to mnoho...
...ale hádam to ide výsledkovo dobrým smerom (ako aj u Rohožníka...bohužiaľ)...
...v držaní lopty neexistuje štatistika, ale isto máme stúpajúcu tendenciu...vlastniť loptu znamená minimalizovať riziká inkasovaných gólov...takže zostáva odstrániť hrubé individuálne chyby a vylepšiť zakončenie a postup nám nemôže ujsť...
...u mňa dôveru tréner má...sú samozrejme veci, ktoré sa mi nepáčia u trénera...posielanie každých pol roka vždy iných hráčov z Trenčína tréner asi veľmi neovplyvní...v zásade, ale výsledky a aj dominantné držanie lopty šli hore a sú v trénerov prospech...občas to hráme pridlho do šírky, ale keď mužstvá betónujú z 9 hráčmi v poli ide to ťažko hocijakému mužstvu a nechcú hráči stratiť zbytočne loptu (zrejme trénerova filozofia)...
|
fanúšik 6.4.2017 13:40
ano aj mne niektore veci sa mi nepacia - zaloha vobec ale vobec nestriela , vsetky lopty od nich idu na utocnikov aj v ivanke boli moznosti z cca 20 m na strelu a nestrielali vsetko sa prihravalo , centrovalo. jedina strela elvis brvno ale to je malo. kochanovu slabucku strelu v prvom polcase ani nepocitam.
|
IPO.Interista 6.4.2017 14:02
fanúšik: vidím, že si moj príspevok vobec ale vobec nepochopil, použil si z neho tú najnepodstatnejšiu vetu preto bola v zátvorke, podstata bola úplne niekde inde, dobre skúsim to inak: Chceme postúpiť? Verím že áno. A naozaj si myslíme že ak budeme hrať ako v Ivanke a vo Vajnoroch tak postúpime? Sme v situácii keď musíme vyhrávať aj vonku a ak budeme hrať ako v Ivanke a vo Vajnoroch prídu zápasy v ktorých stratíme body a na postup možme zabudnúť, nemožeme kalkulovať s tým že Rohožník sa dostane z formy. A opakujem nehovorím o bojovnosti a chcení (ktoré sú nespochybnutelné) naších hráčov a ani o chybách v obrane.
Mišo: neviem či za ten výkrik považuješ aj moj príspevok, áno nenapísal som ani kde je problém a ani ako ho vyriešiť. O tom som ani písať nechcel, dostalo ma to ako sú tu niektorí z nás spokojní z našou hrou, pritom každý musí videť tú nemohúcnosť v útoku čo sa striel na bránu týka toto musíme velmi rýchlo vyriešiť a keď niekto nato upozorní zotrú ho tu slovami čo chceš však dobre hráme, budú to písať aj keď nepostúpime?
|
Mišo 6.4.2017 15:22
Nemyslel som konkrétne teba, s tvojím tvrdením o zlej hre vonku súhlasím, aj som to napísal. Skorej som myslel príspevky typu: nevydarí sa jeden zápas, tréner by mal odstúpiť, atď. Domáce zápasy zatiaľ celkom s prehľadom, problém je, keď hráme vonku a dôvody tu už boli podľa mňa pomenované dostatočne. Navyše, ja, alebo aj iný, ktorí sa snažia zachovať si chladnú hlavu a nechcú pomaly po každom zápase odvolávať trénera, alebo vypisovať, že sa nechce postúpiť, atď, je toho naozaj veľa a nebudem vypisovať ďalšie somariny, tak to neznamená, že sme spokojný s našou hrou. Ja som tiež za hru alá Dortmund v najlepšej ére Kloppa, rýchla, priamočiara, behavá hra, ale takúto hru nepreferuje tréner, asi nato nebudú ani hráči a nechce to ani majiteľ a naozaj nie je v mojej moci to zmeniť a ani nemám potrebu sa tu ventilovať, keď remizujeme, alebo vyhráme iba o jeden gól. A budem sklamaný, ak nepostúpime, ale tak isto budem fandiť Interu, aj keby sme nepostúpili.
|
fanúšik 6.4.2017 17:42
IPO aby sme sa chapali ,pises o rohozniku ze nemozme cakat ze sa dostane z formy ( mas to bez zatvorky kolko si videl zapasov na jar rohozniku, ze hovoris o ich forme , ziskali tolko bodov ako inter s tym ze sme mali tazsich superov . ano sme narocní vsetci na hru interu a chceli by sme vyhry bez problemov, treba si uvedomit ze vsetci opakujem vsetci sa proti interu chcu vytiahnut.muzstvo nie je zle ale mladi hraci este nemaju tolko skusenosti aby zapasy zvladali podla nasej predstavy bum bum a vyhravame 2-3 :0. pomozme im aj tym - nefrflat na nich aj ked to je to najlahsie, najjednoduchsie.
INTER DO TOHO.
|
IPO.Interista 6.4.2017 20:21
Mišo: s tou spokojnosťou som nemyslel teba inak súhlas.
fanúšik: tiež súhlas a kludne sa možem podpísať aj pod príspevok vyššie a k tomu Rohožníku, videl som ich túto sezónu len raz jasné z toho sa nedajú robiť závery ale pozri si ich bilanciu a pochopíš z čoho mám strach [ int.soccerway.com] ich výhry sú jednoznačnejšie moc priestoru na omyl nám nedávajú, máme bilanciu (82,4%) s ktorou by sme mali mať 7 bodový náskok a nemáme ani 1 bodový a horší vzájomný zápas 
|
Dury 7.4.2017 20:38
Pozrite si erikovu štatistiku:minulú sezónu by sme mali pred Jurom 9 bodový náskok. Zlepšili sme sa o takmer štyri výhry, bohužiaľ Rohoznik sa zlepšil ešte viac a preto je tu to nepochopiteľné napätie. Ak budeme výsledkovo pokračovať v trende, na konci sezóny budeme mať 74 bodov a to by som sa na to pozrel, aby sme nepostúpili. Inter do toho.
|
|
2168) |
interak |
|
|
 4.4.2017 11:05
Chlapci, prosim vas, co tu vyplakavate. Inter hra najkrajsi futbal od znovuvzniknutia, chalani makaju do poslednej minuty, maju techniku a aj vyhravaju. Take vydrete vitazstva ako v Ivanke sme mali aj za pana Barmosa ako trenera. Taky je futbal, neda sa vsetko vyhrat 6:0. To chcete aby hrali ako tie ostatne muzstva, nakopavat a cakat na nahodne odrazenie lopty? Frflat a odvolavat trenera po prvom polcase, to je take debilne, ze sa to tazko pocuva. Teraz musime vsetci drzat spolu a nie vypisovat hluposti. Inter do toho!!!!!
jaro 4.4.2017 11:34
tiez si myslim
|
fanusik inter 4.4.2017 11:35
Presne presne tak , moja rec ...., niektore výkriky pocas zapasu na odvolanie trenera a vymenu hracov lebo zle prihral boli ubohe... INTER DO TOHO !!!!
|
Harvey 4.4.2017 16:43
Neviem preco uz nevieme skocit do supera a do 10 minuty vyhravat a potom ho rozbit (ako napr. Rohoznik, posledny zapas Kadera 2 min gol a 8 min gol a bolo vymalovane). Proste malo strielame, vlacime loptu aj ked mozeme vystrelit a najradsej by sme to dali do prazdnej. Chyba mi chladnokrvnost P. Fedora...
- prvy zapas 15 minuta Kochan dovtedy sance a vlacime to az do brany ... potom to uz nastastie islo, ale tiez som nebol na 100% spokojny
- druhy zapas sice dame gol v 2. min. ale potom sa rozsypeme a uz nevieme dat druhy.
- Tomasov, gol v druhom polcase, ale uznam ze ten Neuer v brane a obrana nam to neulahcili...potom uz to islo
- Ivanka cely prvy polcas bola jedna puta strela na branu, malo dorazu pred branou...
|
Harvey 4.4.2017 16:44
Ale zase ako som napisal dole hlavne su body a mame 4 zapasy bilanciu 3-1-0
|
fanda 4.4.2017 22:41
Chlapci, robite si tu len hanbu vasimi vyjadreniami. Kazdy normalny, ked sa pozrie na hru interu, vie, ze je to jeden otras. Ako niekto moze stale obhajovat jeden otrasny vykon za druhym. Nehovorim konecny vysledok. Ved snazme sa byt aj sebakriticki a pozrime sa na to realnym pohladom a nie do zrkadla, ze zrkadielko kto hra najlepsi futbal v tretej lige. Hodnota hraca a fanusika musi byt aj o tom, ze pochvali tam kde treba ale aj pokarha, tam kde treba a myslim si, ze ruzovych okuliarov uz bolo dost. Alebo Vas to stale bavi nahovarat si nieco? Mna teda nie. Odporucam pozriet sa dalej okolo seba a zistite, ze vlak nam uz davno usiel, len vy stale cakate na stanici :(
|
jaro 5.4.2017 08:09
a co cakas, ze budeme hrat oku lahodiaci utocny futbal proti timu, ktory brani v 11tich na svojej polovici cely zapas este aj doma? nebud smiesny
|
Drak 5.4.2017 09:19
Páni, nezabúdajte, že to hlavne ŠPORT.
|
interak 5.4.2017 09:28
Fanda, ty si zrejme nikdy nerobil ziadny sport a jedine co ovladas, je frflat. Tak zacni chodit na Slovan, ten hra oku lahodiaci futbal a nechaj Inter nech hra tu nezazivnu hru. Ak zapas proti Tomasovu bola herna katastrofa, tak zrejme si ho cely presedel v krcme. Pozri si niekedy nasu extra ligu, ci ako sa to vola. Nuda ako fras a to je ten vlak, co tu pises?
|
Harvey 5.4.2017 13:05
V tejto lige sa oku lahodiaci futbal hrat neda lebo az na 4 muzstva vsetci hraju totalny Presovsky beton. Dokonca aj Tomasov hral totalny beton... a dovolim si povedat aj Rohoznik hral druhy polcas u nas totalny beton. Keby muzstva hrali ten Fandov krasny futbal tak od nas kazdy lapi 4:0, len skus sa prebit dopredu ked brana je uzavreta ako trezor. Vtedy musi prist rychle utoky po kridlach a centre na vysokych a hlavne standardky, alebo nakopavane lopty (a to krasny futbal nie je)
|
interak 5.4.2017 13:46
Harvey, mas pravdu, ze sa betonuje. Ale aj tak si myslim, ze Inter moze byt uspesny iba po zemi, na kridla a center po zemi, ulicky, ziadne nakopavacky a centre na hlavu. Kombinacne a rychlo, ale po zemi!! Da sa to, ved vacsinu golov dal Inter takto. Doma hra Inter oku lahodiaci futbal, vonku je to o terene. Hlavne klud, dame to :)
|
krtkosk 5.4.2017 23:02
Chlapci, nehnevajte sa, ale Ivanka s tými pupkatými futbalistami, aj keď sa postavia všetci do bránky, proste musíme s našimi ambíciami vyhrať polčas 3:0, aj na oračine... Ak sme vystrelili 3x na bránku za zápas, tak je niekde chyba a naozaj jediné čo môže tešiť sú 3 body, ktoré by mali byť povinnosťou a nie zadosťučinením. Tréner vie a všetci vieme, ako bude súper hrať, pravdou sú nezmyselné prihrávky obrany do šírky "trenčiansky štýl" zakiaľ sa súper stiahne a moment prekvapenia je fuč. Určite nemáme nezmyselne nakopávať lopty, ale máme hráčov na rýchle prihrávky po zemi, narážačky, kým sa pupkatý hráč Ivanky otočí, naše šidlo musí byť dva metre za ním, len to treba dobre hrať... Jasné, že odvolávať trénera teraz je nezmysel, nech si zje, čo si navaril, ale že už presluhuje túto sezónu, to je z tých výsledkov jasné. Žiadna dominancia, prevaha tak v držaní lopty, pritom si hráčov vyberal on do koncepcie, tak to je tá tragédia. Zachrániť ju môže len postup, ale ak príde silnejší súper a prehráme, tak už sú tu reči o malých skúsenostiach, o získavaní skúseností, o ťažkom súperovi, ak príde treťoligista, už sa nevieme presadiť, lebo betónuje... Kto nám vlastne vyhovuje? Presne ako píše Harvey, kedy už konečne rozbijeme súpera na začiatku a máme v polčase pokoj? Keď už máme loptu v držaní, tak buďme aspoň nebezpečný na tej našej "dobrej ceste" ale my v 1. polčase ak vystrelíme raz, aj to omylom v Ivanke, tak čo potom chceme hrať? Naozaj prínosom sú len body a tam to končí. Osobne neverím, že nám to vydrží a udržíme krok, držím palce, ale neverím, bár by som sa mýlil.... Nech žije INTER!!!
|
Vinco 5.4.2017 23:39
Krtosk, velmi dobry koment, podpisujem !
Slusny, triezvy, trefny.
A ver, ze mna ten predvadzany herny styl stve este viac, trpim, ale cusim a drzim palce.....sakra...
|
hakan 6.4.2017 09:28
Krtko, Ivanka mala pupkateho len jedneho obrancu, ale ten svoj pupok solidne vyuzival, najma proti Hrnkovi  To bol jednoducho zapas - blbec, kde sme nezvladli uvod a domaci potom chytili sebavedomie. Zakopali sa pred sestnastku a my sme len dobyjali ich branku. Tazko sa hra futbal, ked ho chce hrat len jedno muzstvo. V prvom polcase sme navyse stale hrali cez lavu stranu, kde bol uplne strateny Scavnicky a az ked ho vystriedal Akfir, tak to zacalo nejako na ihrisku vyzerat. Iste, lepsie sa hra ked dame rychlo gol alebo dva, ale ako bolo vidiet vo Vajnoroch, ani to nie je 100% zaruka uspechu. Hovorit ale, ze v Ivanke sme nedominovali, je dost scestne. Bohuzial, nevieme hrat na prirodnej trave a to je prekazkou prejavenia sa hernej dominancie do golov. Na umelke by Ivanka dostala nakladacku tak ako na jesen.
|
|
2167) |
Blind |
|
|
 3.4.2017 18:05
Mišo 3.4.2017 21:13
Hlavným problémom II. ligy, bolo jej rozšírenie na 24 teamov, ako keby sme boli v Anglicku. Vydupali si to dediny, kde sa chceli chváliť, že hrajú druhú ligu, ale od začiatku to bol jeden veľký nonsens. Teraz kluby len zberajú plody svojej práce. 18 účastníkov v celoslovenskej súťaži a koľko by ich aj dohralo, 16, možno 14. Jednoducho ide o článok na objednávku o čom svedčí aj fakt, že sa tam vyjadruje taký "odborník", ako Anton Jánoš.
|
Lineker 4.4.2017 17:14
Ano, strukturu lig budeme menit kazdy mesiac napr. podla potrieb a nalad majitelov a otazky preco nemaju ligy uroven...
|
Lineker 4.4.2017 17:16
err: vypadlo "a vznikaju..."
|
|
2166) |
dlhoročný interista |
|
|
 3.4.2017 15:14
1. Interistický systém hry je hotová katastrofa, za ktorú zodpovedá tréner z týchto dôvodov:
- obrancovia rozohrávajú dookola do strany do boku, zatiaľ sa súper stiahne pred vlastnú 16-tku, keďže hráči si nevedia prihrať, je výsledok útočenia katastrofálny.
2. Na poste stopéra máme hráča Šalátu, vraj reprezentanta, ktorý zavinil v posledných zápasoch niekoľko zlých prihrávok, z ktorých padli aj góly( Rohožník, Lužná, naposledy s Vajnorami. Ešteže máme dobrých brankárov, ktorí tieto kiksy, ale nie vždy dokážu zachrániť. Namiesto Šalatu má hrať Kraťo alebo niekto iný.
3. Čo trénujú naši hráči každý deň, keď nevedia strieľať spoza šestnástky, netrafia bránu a pod.
4. Zápas v Ivanke mohol byť problém zo psychologického hľadiska, keďže sme tam už tri roky nevyhrali.
ALEX 3.4.2017 16:53
Komentárom suhlasím !Chyba je určite aj v trénerovi, mal by sa vzdať funkcie pokial neni neskoro! Táto hra je aktuálná už 2 roky,nevedia si prihrať na 2 metre,čo robia na tréningoch ?Vedenie by už malo zareagovať !
|
Dury 3.4.2017 20:54
Za trénera hovoria výsledky. Momentálne sme na tom najlepšie v priebehu súťaže. Ak sa stretli filozofia s výsledkami, nie je dôvod na odstúpenie. Nie sme Trnava hádam. Za seba vravím: radšej tri krát utrpieť výhru ako tri krát remíza po peknej hre. Tento rok je cieľ jasný. Inter do toho!
|
Mišo 3.4.2017 21:19
Odvolať trénera 1. teamu, na začiatku poslednej tretiny súťaže, sa nedá nazvať inak, ako skok do tmy.  Ale šak, keď to spravili v Plzni, môže si dovoliť aj Inter.
|
Harvey 4.4.2017 16:28
Bilancia po 4 zapasoch 3 vyhry a jedna remiza a vy chcete odvolat trenera? To by mohol trenera rovno odvolat aj Rohoznik kedze maju rovnaku bilanciu...
|
|
2165) |
Tomi |
|
|
 2.4.2017 21:36
eddie 2.4.2017 21:39
Ďakujeme 
|
krtkosk 5.4.2017 23:14
Tak náš ól nebol ofsajd, som sa rozhodol po dokonalom zhliadnutí videozáznamu  a to na konci ofsajd zase bol, lebo prihrávka išla podľa mňa dopredu. Takže všetko naporádku ;)
|
Harvey 6.4.2017 09:29
No vidis a ja tvrdim pravy opak, gol ofsajd bol, lebo ked ma nas hrac loptu na kopacke tak Vlckova hlava je za obrancami na zabere (ale ako som povedal, volnym okom nemas sancu to vidiet) a Ayub v ofsajde nebol...
|
|
2164) |
eddie |
|
|
 2.4.2017 21:27
...hneď je to veselšie
|
2163) |
eddie |
|
|
 2.4.2017 19:42
Dnes nemá veľký význam príliš sa tu rozpisovať, tesné víťazstvo a dôležité tri body! V úvode nám domáci dvakrát pohrozili a mohli sme inkasovať, ak by sa tak stalo, zápas by zrejem skončil úplne inak, no našťastie sa tak nestalo. Neviem, čo sa týka základnej jedenástky rozmiestnenie obrany vzhľadom na to, že sme hrali vonku ok, štyria obrancovia Tóth, Šalata, Petráš a Ščavnický, taká klasika. Osobne by som mal trošku výhrady k zloženiu stredovej formácie - Baldovský, Kochan, P. Špak, Osmani a Vlček. Skôr by som preferoval hru na dvoch útočníkov, Špak a Kochan sú obaja defenzívne ladený a bolo by predsa len lepšie pri takomto type zápasu jedného obetovať a vymeniť ho za plnohodnotného útočníka už od úvodu. Šulc bol vpredu dosť osamotený. K výkonom niektorých hráčov - Vlček bol v prvom polčase dosť nevýrazný, ešte som si vravel, že v príprave a úvodné zápasy jarnej časti na umelej tráve hral fakt dobre, no posledné zápasy išiel žiaľ s formou dole. Paradoxne vsietil potom náš jediný a víťazný gól (zaváňalo to ofsajdom), takže za to veľká vďaka, no od takého rýchleho a technického krídelníka čakáme viac. Ďalší hráči v strede zálohy Baldovský a Kochan podali priemerné výkony. Šulc išiel po polčase dole, pravdou je, že sa v prvom polčase príliš do zápasu nedostal, no neviem čo sa stalo, mohol ešte vzhľadom na svoje futbalové kvality dostať šancu aj v priebehu toho druhého. Kto ma dnes najviac potešil a taký "Man of the Match" pre mňa dnes určite Afkir. Naskočil do zápasu, hýril aktivitou a fakt sa snažil. To isté platí aj o malom Elvisovi, obaja sa javia ako dobré posily. Podstatné je, že tri body sú nakoniec naše, určite však vonku máme ešte ťažších súperov, možno chlapci tým, že trénujú v Stupave na umelej tráve, majú potom trošku problém preladiť na ten prírodný povrch a kombinácia následne trošku viazne. Nevadí, takéto zápasy stmelujú kolektív a o týždeň v Stupave pomeee na Báhoň. Inter do toho!
krtkosk 2.4.2017 19:46
Tak Vlček ako tak čítam, taká klasika, vlani na jar prvý zápas, čo sme vyhrali 5:0 vonku, tak pozerám, čo za Messi s 23kou to hral, neuveriteľný výkon a o dva týždne, až do konca jari ho pomaličky nebolo vidieť.... celkom nepochopiteľné.
|
Lineker 2.4.2017 20:15
Nebol som ale po prvych kolach, myslim, ze najvacsim superom nasich hracov bude psychika... 
|
inter8
2.4.2017 20:35
Budme radi že mame takých hráčov ako kochan baldovsky vlček atd... sú to rozdielovy hráči ktorým nie každý zapas vide ale vždy odovzdavaju maximum pre tým ale 3body sú doma takže fajn ešte nás potrapi veľa týmov. A vy sa tu nehrajte na trénerov tu idete hodnotit kto ako hral kriste pane klobucik dole ako. Vlček je jeden z lídrov týmu na čele s dalsimi hráčmi ktorý maju tiež obrovskú kvalitu. Lineker ďalší expert si pozri videa keď tu ešte hraval že nebolo ho vidieť tak si ppotom slepy jak patron vzdy má myšlienku ťah na branu rýchlosť budme radi že sa vôbec vrátil pomôcť interu nie vy tu idete osocovat hracov kto ako hral riesite blbosti dohadovanie nepochopitelne. Dnes sice vydrete 3body ale mame ich nech žije INTER. A chalani sa určite nestratili kochan mal vynikajuce myšlienky smerom do predu elvis to iste vlček nás opäť podržal petráš v obrane s prehladom. Ďalší zapas opäť nič iné ako vyhra
|
eddie 2.4.2017 21:05
Lineker nič také nenapísal. 
|
inter8
2.4.2017 21:20
no tak krtkosk
|
Lineker 2.4.2017 21:33
inter8 kvitujem aj taketo prispevky, preco nie, osobne som rad, ze vyhravame len vidim resp. citavam ako a vychadza mi s toho to co som napisal
A kazdy si moze napisat svoj pohlad na vec, idealne bez urazok, a krtko uz len s principu svojho mena obcas proste vrta...
ps: a to je skoda, ze neprispieva Matter
|
Trifonov duch 2.4.2017 22:12
Dnes sme utrpeli vitazstvo!!! Iva nam dala gol, rozhodca odpiskal ofsajd (nemal byt) a my sme dali gol, rozhodca neodpiskal ofsajd, ktory bol... Velmi jednoduche konstatovanie na "keby"... Hrali sme proti (bez urazky) slabemu superovi katastrofalne a mali sme problem vyhrat. Co bude dalej? Vyhovorky na umely ci prirodny travnik? Ked hraci nestrielaju na branku (3 strely za zapas je kurevsky malo), nemozu dat gol a tym padom ani vyhrat. Dnesny zapas bolo "z pekla stesticko"!!!
|
fanúšik 3.4.2017 08:05
neviem kde si pocas zapasu stal - ze napises za Iva nam dala gol , nebol ofsajd a pusti si zaznam a center kochana kde stal v momente vlcek .
|
Trifonov duch 3.4.2017 09:43
Chod na YouTube, dole vpravo taka mala ikonka (slniecko)=nastavenia, klikni mysou lave tlacitko, vyroluje ponuka, zaskrtni si Rychlost potom Normalne, ponukne rozne rychlosti, zaskrtni rychlost 0,5 a pusti si cas: 3:26=naprah, 3:27=uz bol Vlcek v ofsajde, 3:28=odisla lopta z Kochanovej nohy ... Potom este raz a pocuvaj, kedy sa dotkla kopacka lopty (zretelny zvuk)... (V tom case bol Vlcek cca 1 az 2 metre za obrancom). Dokonca ani nasi hraci v prvom momente nevedeli, ci sa maju radovat, alebo gol uznany nebude...
|
Harvey 3.4.2017 10:26
No pozeral som spomalene. Vlcek v tesnom ofsajde bol, ale da sa to vidiet len s technikou, volnym okom to ciarovy nemal ako vidiet. Kazdopadne kde zase nabral Ayoubov ofsajd to neviem, a Ayoub by daval do prazdnej brany, takze je to jedno...(druhy podobny nezmysel odpiskany za dva vonkajsie zapasy, zeby precedens?)
|
krtkosk 5.4.2017 22:51
to inter8: ja som o Vlčekovi písal vlaňajšiu jar a stojím si za tým... tento rok som ho nevidel...
|
|
2162) |
eddie |
|
|
 2.4.2017 16:24
Ivanka p. Dunaji - Fk Inter, online prenos, zaciatok 16.30 hod.
eddie 2.4.2017 16:26
Krasne pocasie, teplo, idealne podmienky na dobry futbal 
|
eddie 2.4.2017 16:31
Zakladna zostava Fk Inter: Kollar - Toth, Petras, Salata, P. Spak, Baldovsky, Scavnicky, Elvis Osmani, Vlcek, Kochan, Sulc
|
eddie 2.4.2017 16:32
Zaciatok zapasu 0:0
|
eddie 2.4.2017 16:39
5. min 0:0, 2velke sance domacich! Chvalabohu nic z roho!
|
Belo 2.4.2017 16:45
Ale, vsak Inter nie su domaci... 
|
eddie 2.4.2017 16:51
20. min. stale 0:0
|
Blind 2.4.2017 16:52
...pomeeeeee Inteeeeer...
|
eddie 2.4.2017 16:59
28. min. 0:0
|
Blind 2.4.2017 17:07
...tlačíme?...držanie lopty?...
|
eddie 2.4.2017 17:13
40. min. Scava dole, Afkir hore, zatial slabucky vykon nasich, stav 0:0
|
eddie 2.4.2017 17:14
Mame miernu prevahu, ale to je asi tak vsetko!
|
eddie 2.4.2017 17:21
Koniec 1. polcasu, 0:0! Asi v 20-tej minute mal Baldy nasu najvacsiu sancu no nedal. Ako som uz pisal velke sance na uvod mali aj domaci. Musime sa zlepsit, je to o tom uvodnom gole, ak ho dame hned v uvode 2. polcasu, domaci sa zlozia,!
|
Belo 2.4.2017 17:24
Palic,Hrnko,hore! A rozneste ich v zuboch!!!! 
|
eddie 2.4.2017 17:27
...inak Fedo uz je na lavicke a pripraveny zasiahnut do stretnutia, no vyzera to tak, ze hore pojde v 2. polcase Hrnko.
|
Blind 2.4.2017 17:27
...prečo tréner mení víťaznú zostavu?...no dôfajme, že v 2.polčase to zlomíme...
|
eddie 2.4.2017 17:29
Na lavicke okrem Hrnka, Feda su este Krato, Vaculik a Pamir, pomaly zacina 2. polcas, Inter do toho!
|
eddie 2.4.2017 17:30
Sulc dole, Hrnko hore!!!
|
eddie 2.4.2017 17:32
Zacal 2. polcas 0;0
|
Belo 2.4.2017 17:33
Blind,toto robi sustavne!  Niekto mu nesadne na treningu a uz si nezahra!
|
eddie 2.4.2017 17:45
58. min. 0:0, zlepsili sme herny prejav, no potrebujeme dat gol!!!
|
krtkosk 2.4.2017 17:48
"krasne, krasne" tak na nervy... Ale nemame sa coho bat, sme na dobtej ceste.. len nikto nevie, ci je dobra pre Inter, alebo pre Slezaka... Dva roky uz "tvori tim" a neviem, ci sme sa pohli z miesta, zase sa trapime kazdy zapas vonku, ziadne presvedcive vitazstva, tlak, goly... Kde nic, tu nic  amen
|
esdie 2.4.2017 17:52
64. min Elvis pekna strela spoza sestnastky, no brvno, stav 0:0
|
eddie 2.4.2017 17:56
Gooooooool
|
Belo 2.4.2017 17:58
No konecne! Dufam ze Inter!
|
eddie 2.4.2017 17:58
70. min. Vlcek si krasne nabehol do sestnastky, na Afkirovu akciu, 0:1!!!
|
eddie 2.4.2017 18:01
75. min. Elvis dole, dostal krce, Pamir hore.
|
Blind 2.4.2017 18:04
...Elvis dúfam, že bude ok...je výborný...Pamir "zalep" to tam vzadu...isto betónujeme teraz...
|
eddie 2.4.2017 18:10
84. min. stav stale 0:1 pre hosti!!!
|
eddie 2.4.2017 18:12
Aj ked vyhravame, hra sa stale na ich polovici, sme jasne lepsi.
|
Belo 2.4.2017 18:15
Piiiiiskaj koniec!
|
eddie 2.4.2017 18:15
stav 1:0 je vsak zradny, uz to musime dokopat, 89. min.0:1
|
Blind 2.4.2017 18:16
...nastavenie aspoň 5 minút isto...ach INTEEEEEEEEEER ubehajte ich do šírky...
|
eddie 2.4.2017 18:17
Koniec, tri body su nas!!!
|
Belo 2.4.2017 18:19
UFF,dakujem!!! INTER DO TOHO!!!
|
Blind 2.4.2017 18:20
...BOOOOOOOOM!!!...to bol balvan z môjho srdca...vivat UMELÁ "tráva"!!!...smrť "ORANISKÁM" !!!...vďaka za darček...  ...
|
Blind 2.4.2017 18:42
...inak Tomášov vraj padol 4-2...ani neviem s kým...
|
krtkosk 2.4.2017 19:42
Ešte že sme ich rozbili  oproti minulosti posun aspoň v tom, že sme v Ivanke vyhrali, predtým tam bola samá remíza, ale výsledok sa mi aj tak nepáči, mali by sme byť jasne lepší a nie 0:1  Na Elvisa ste šomrali v príprave, ale bude to star  Nech žije INTER!!!
|
eddie 2.4.2017 19:46
...Tomášov padol dnes s Báhoňom, ten však padne o týždeň s nami 
|
|
2161) |
Blind |
|
|
 2.4.2017 13:25
...chalani poprosím Vás o oneline...dnes má dcérka 5, tak oslavujem...a poprosím hráčov o pekný výsledkový darček...Inter do toho!...
eddie 2.4.2017 13:42
OK, budem tam a napíšem 
|
Blind 2.4.2017 16:39
...ďakujem pekne...
|
|
2160) |
Blind307 |
|
|
 2.4.2017 12:52
|
2159) |
mato |
|
|
 2.4.2017 12:02
|
2158) |
eddie |
|
|
 1.4.2017 18:44
Pezinok - Rohoznik 1:3
Blind307 1.4.2017 19:16
...Kadera hattrick...vybavené...čo k tomu dodať?...keď dostane loptu musíme ho zdvojiť hneď ako to bude možné...zajtra je na ťahu Inter...pomeeeeeee...
|
belo 1.4.2017 19:44
SAK,TO LEN NAM MOOOZE PEZINEK UCHMATNUT BODY!  Inter do toho!!!!!
|
|
2157) |
IPO.Interista |
|
|
 1.4.2017 18:36
Vždy keď nie je plný autobus tak to dopláca jeden človek nikto z vedenia fanúšik ako my!!!
Znovu sa chcem obrátiť na našich autičkárov, nechajte svoje autá doma prípadne sa odvezte pred Deda (Ružinov, Štrkovec) a pokračujte s nami, veď to 1,- euro nie je tak vela a hneď po zápase sa ide späť pred Deda a dá sa vysadiť aj po trase, vždy keď nie je plný autobus tak to dopláca jeden človek nikto z vedenia fanúšik ako my vám to može byť jedno či je autobus plný alebo nie pre vás je to stále len to 1,- euro ale o to je to pre toho dotýčného menej tak buďme trochu loajálny, je lahké len nadávať luďom, ktorí sa snažia niečo urobiť pre náš FK INTER, lebo to nerobia presne tak ako si to predstavujeme ale ak máme aj my prispeť svojou troškou do mlyna tak nič.
|
2156) |
Peter |
|
|
Kedy je v nedeľu odchod do Ivanky pri Dunaji?
IPO.Interista 1.4.2017 18:16
Stačí kliknúť na horný obrázok, alebo tu to máš [ interbratislava.eu]
|
|
2155) |
Lineker |
|
|
 1.4.2017 09:23
Lulu vsetko najlepsie
belo 1.4.2017 09:40
Zivijooooo! To asi ani nevytriezveme do nedele! 
|
Trifonov duch 1.4.2017 18:03
Ach Boze, daj nam este niekedy takeho hraca!!! Nazdravie Lulu, vrat sa este medzi nas!
|
|
2154) |
Alex |
|
|
 1.4.2017 05:52
Sulc dostal 1 zápas! Hrá sa 16:30
|
2153) |
Belo |
|
|
 31.3.2017 21:34
Aky dostal Sulc trest? A to sa ozaj hra o 16:30?
|
2152) |
Peter Hasoň |
|
|
Ďakujem všetkým fanúšikom za gratulácie. Verím, že sa nám spoločne podarí dosiahnuť ten vytúžený cieľ a spoločne budeme v lete oslavovať postup. ph
|
2151) |
eddie |
|
|
 30.3.2017 18:36
Majitel Peter Hason ma dnes narodky. Vsetko najlepsie, vela stastia, zdravia a lasky zelam, no a v neposlednom rade ten vytuzeny postup!  [ www.fkinterbratislava.sk]hason/
Mišo 30.3.2017 20:07
Všetko najlepšie prajem.
|
jaro 30.3.2017 20:43
všetko najlepšie!
|
Blind 30.3.2017 21:33
...všetko najlepšie p. Hasoň...nech sa darí...  ...
|
Trifonov duch 30.3.2017 23:11
...taky tak!!! "Nech mu da PanBozko dlhuo a silnuo zdravia, aby mohou velkie vatry preskakovat!!!"
|
Harvey 31.3.2017 09:05
Dodatocne vsetko najlepsie !!!
|
belo 31.3.2017 09:26
Zivijooooo! 
|
|