|
Meno |
Príspevok |
1631) |
mato |
|
|
 19.6.2016 18:46
No ak to bude /realne to tak zacina vyzerat/ v podstate Trencianska futbalova akademia vysunute pracovisko Bratislava tak ratajte s tym ze ludia vam na toto chodit nebudu !
Harvey 20.6.2016 13:11
As Trencin isiel hore odkedy ho zobrali ti Holandania, ak sa nam stane to iste, tak nedbam ;)
|
mato 20.6.2016 15:36
Ako biznisplan je to v poriadku s tym problem nieje, ale INTER tym definitivne strati ten svoj spirit co mal a bude to fakt len obycajna akademia a to uz problem je.
|
|
1630) |
dury |
|
|
 18.6.2016 21:20
podozrivy klud medzi diskutermi po dni Interu...
Inter do toho
Tomi 19.6.2016 09:00
No do 10:30 tam žiadny diskutér neprišiel, jm čakal, ako sľúbil. 
|
krtkosk 19.6.2016 10:45
Tomi a teba naco platim? Si sa mohol popytat v mojom mene 😃 Tak zase nic neviem a Tomi nic nepovie, toto je zivot, co ibe potom cloveku ostava, len pit alkohol 
|
belo 19.6.2016 11:40
Krtek,ty si bol vcera so mnou? Ani si nepamatam! 
|
interista 19.6.2016 13:04
No ja som bol na dni Interu ešte aj s dvoma staršími fans a sme diskutovali. Čo sme sa dozvedeli?
1. Odchádza 5-6 hráčov pre nezhody s trénerom- Majerník,Petráš,Pilát, Bombala, z brankárov Kapičák, Felix. Má prísť asi 5 nových hráčov- spomínalo sa že asi 4 Trenčania. Budúcu sezónu je cieľ opäť postup do druhej ligy.
2. Na otázku prečo neposlali Slezáka preč, Slezák je dosadený Trenčínom, ktorý ho platí, keby ho poslali preč, Trenčín z Interu odíde. O zotrvaní Slezáka v Interi rozhodli Trenčania. Pointou však bolo, že v Interi má hlavné slovo už Trenčín, naši sú až na druhom mieste :(
Ďalej sa ide rekonštruovať ihrisko na Drieňovej, aj v Stupave sa nejaké rekonštrukcie robia. V letnej prestávke budú prípraváky s druholigistami a treťoligistami. Všetky zápasy vonku, spomínala sa Sereď, Šaľa...
Ingsteel už Inter nesponzoruje, nakoľko Bezákov syn prevzal firmu a Inter už nechce sponzorovať, preto stále nie je tribúna.
To bolo všetko, urobte si záver sami...
|
Tomi 19.6.2016 13:07
Z útržkov som si poskladal, že 4.7. začne príprava, bude ťažká (Sereď, Šaľa, Nitra), prihlásili sme sa do Slovnaft Cupu, Slezák ostáva, nejakí hráči odídu, nejakí prídu (aj brankár), zajtra sa začne upravovať hracia plocha, že vraj sa chystá nejaká klubová karta. A krtko bude asistent trénera. 
|
belo 19.6.2016 14:21
Tak,s tym zasadne nesuhlasim! Krtko na hrad,Krtko trener,Krtko lajnovac.... 
|
belo 19.6.2016 14:27
A ked Trencin odide, prestane Inter Bratislava existovat??  To akoze sme farma TN?Ako sa podielaju na financovani?A este k tomu aj Krtek!
|
fanda 19.6.2016 14:41
Ja este chcem doplniť interistu odchádza ešte - Špak aj Vlček. Kto pride nikto nič nevedel z vedenia povedať.
Z hodnotenie :
1, Naše vedenie piate kolo u voza všetko rozhoduje Trenčín.
2,Náš milovaný tréner Slezák je momentálne neodvolatelný
3,Postup do 2.ligy je ciel ale či to má byť už po sezóne 2016/2017 to tam tak jasne sa nehovorilo.
|
Fanúšik tt 19.6.2016 15:29
Ked v dalšej sezone nebudú dobré výsledky tak Slezak dostane na p..u a bude po trénerovi aj po Trenčíne .
|
Matter 19.6.2016 17:30
Nemohol som byť na "diskusii", ale pochopil som že sa asi (žiaľ) nemýlim. Nespájajme Slezáka s Trenčínom, on je nasadený niekym iným (aj keď ho Trenčín vraj platí). Spolupráca s Trenčínom neškodí, skôr naopak. Ten "plánovaný" postup je tiež nie moc presne definovaný. A môže sem zase niekto napísať, aké sprostosti tu vypisujem, čas ukáže, že to až také sprostosti možno neboli. A ešte P.S.: pri všetkej úcte, JM "riadiaci" diskusiu na Dni Interu toho v Interi už veľa nerozhoduje (čo je pri námahe a nakoniec aj peňazí, ktoré do Interu vložil, asi škoda a nespravodlivosť, nehovoriac o niektorých ďalších).
Na záver, verte mi, že toto nepíšem ako nepriateľ Interu, naopak, píšem to, lebo mi na Interi záleží.
|
Vinco 19.6.2016 17:56
Je to horsie, nez som myslel, ide o rozvrat. Nielen muzstva, ale hlavne idealov, na ktorych Inter pri znovuzrodeni stal. No co uz. Nebudeme vam uz do toho kecat, robte si co chcete
|
jm 19.6.2016 22:09
Hlavne že ste v sobotu neprišli a začínate podaktorí znova svoje konšpirácie....
|
jm 19.6.2016 22:15
Doplním to čo tu od účastníkov Dňa Interu nezaznelo: Ak chceme ísť do Ersteligy, respektíve až do Ligy majstrov, bez silného partnera to nepôjde. Alebo chceme skončiť vo "vytúženej" druhej lige?
A teraz poprosím kritikov o odpoveď na otázku: Poznáte na Slovensku niekoho iného, kto to s Interom dokáže?
|
jaro 20.6.2016 08:44
ja suhlasim so sefkom, dajme tomuto modelu normalnu sancu, to, ze to nevyslo za pol roka spoluprace este neznamena, ze je to cele ze a nikdy to nebude inak .. teraz ma trener letnu prestavku a celu sezonu na to, aby dokazal ze je clovek na spravnom mieste a ked teraz nevyhra dedinsku ligu, tak mu to mozeme dat vyzrat .. ja mu verim, ze to zvladne a verim aj vedeniu, ze nas neopijaju rozkom a fakt im zalezi na postupe vyssie
|
Fanušik 20.6.2016 09:35
100% súhlas jaro. Ťiež si myslím že sa dá dokopy mužstvo ktoré bude technicky, fyzicky aj psychicky na tom tak že postúpi z tej Bratislavskej dedinskej ligy a v 2. lige sa bude snažiť o postup do 1.ligy kam Inter patrí. Inter do toho!!!
|
baca 20.6.2016 17:17
zatial pre inter spolupraca nevyhodna - napr. slezak....a rad by som vedel -jm - ktore tie konspiracie su nepravdive a aka je potom skutocnost. FK INTER BRATISLAVA !!!
|
krtkosk 20.6.2016 18:19
Ešte že tu jm niečo napísal, už som začal chytať paniku 
to belo: ani ja si ťa tam nepamätám 
to Tomi: keď budem ja asistent, tréner bude len spoza lavičky ticho pozerať zápas  alebo to bude inak vyzerať
to jm: budúci rok prídem, ale toľko argumentov budem mať  a keby sa mi dalo, tak som tam 
to all: z toho čo sa tu píše, má asi najväčšiu pravdu "fanda". Moc toho nenarozhodujeme, skôr sa musíme prispôsobiť.
Na prvý pohľad to vyzerá strašne, ale nemusí to tak byť, lebo ako píše jm, ak chceme ísť hore, tak potrebujeme silného partnera a toto je jedna z ciest, ako sa hore dostať a keď už budeme vyššie, potom sa už ľahšie osamostatníme, ako v tretej lige. Preto musíme poslúchať, ale je to pre nás / môže to byť / výhodné. Nech si Slezáka platia, nech spravia mužstvo, ktoré sa dostane hore, budeme sa všetci tešiť a znovu opakujem, nikto nebude dávať do toho prachy preto, aby sme sa furt motali v tejto súťaži. Pekný príklad je INGSteel, prestali mať o nás záujem a dávať nám prachy a bez peňazí sa futbal hrať nedá, takže ak nemáme "nezávislé zdroje" musíme sa prispôsobiť inak, ak chceme byť úspešný a keď je aj dusike spokojný, tak musíme byť všetci, ja si teda počkám v kľude na ďalšiu sezónu, síce už budeme minimálne rok nadsluhovať v tretej lige, ale ak pôjdeme hore, tak to nejako prežeriem, aj keď vlani som bol o postupe presvedčený, teraz neviem, ale verím, že dobre bude! Nech žije Inter 
P.s. a čo Kraťo? Ten chcel tiež končiť, či ho to prešlo?
|
Mišo 20.6.2016 19:55
Ingsteel nepodporuje Inter, lebo zomrel majiteľ, pokiaľ mám správne informácie.
|
interista 21.6.2016 00:23
Pani z vedenia Interu a blbe ovecky fanuskovia tohoto systemu. Je najlepsie a najkrajsie na nas nakricat, aby ste sa vo svojom vnutri potesili, ze ste nam to nandali. Pan JM, ja som nesmierne rad, ze tam skoro nik neprisiel. Ako clovek alebo zoskupenie, ktore riadite Inter, ste sa zachovali ako Senica, ked nam NAS Inter zobrali. Prepacte, ale toto sa nerobi. Urobit chybu a este k tomu to hodit na fanuskov, ze sme nikto neprisli. Pan JM, urobili ste pre Inter urcite vela ale v sezone poslednej ste ho ako vedenie znicili. Najvacsia chyba bola v polovici sezony urobit spolupracu s Trencinom. Toto sa nerobi v polovici sezony, ked Inter bol len 3 body za Bahonom a narovnako s Jurom. Prepacte, ale keby ste sa spytali pred vstupom nejakou anketou kludne aj tajnou, ze co hovorite na zradcu Judasa p. Slezaka, urcite by bolo viac fanuskov proti nemu ako zaneho. Trencin na Slovensku ma u mna RESPEKT, uz len tym, ze porazili Slovan a vyhrali ligu a pohar, ale zase na druhu stranu, NIKDY nesmie nastat to, aby prisla do klubu nespravodlivost a hlavne ONE MAN SHOW. Tak ako niekto dokaze povedat niekomu, za vysledky alebo uspech NA HRAD!!!, tak bohuzial p. Slezakovi a takisto aj VAM poslusnym blbym oveckam, KASLITE NA INTER a ODIDTE!!!, venujte sa inym zalezitostiam a nie futbalu, pretoze vidim, ze idete rovnakym smerom ako byvale vedenie Interu s predajom licencie do Senice. Mrzi ma vazeni fanuskovia len jedno, ze verite stale len blbym reciam a pindam a tlapkaniam, ktore nevedu nikam inam, len do nemocnice na ARO, kde tam vsetci napokon skoncime, lebo to co sa odohrava v Interi by nikto NIKDY neurobil a hlavne nepredal SAMEHO SEBA, ako PODAKTORI JUDASOVIA A FARIZEJI!!! UVEDOMTE SA UŽ, ved toto sa neda furt citat, co tu neustale davate. My snahu vzdy ocenime, ale toto nie je snaha, ale naplutie opravdivym fanuskom do chsichtu. HANBA ZA ZNICENIE ZNACKY INTERU!!!
|
Obdivovateľ 21.6.2016 08:57
Povstal ďalší bojovník s jasnou víziou do budúcnosti. Poraď nám ovečkám a nezodpovedným rodičom, ktorí máme v klube deti čo máme robiť?
|
interista 21.6.2016 09:33
Musím zareagovať. Príspevok predchádzajúci nie je odomňa. Ocenil by som keby dotyčný používal iný nick a nie môj. Ďakujem.
|
Matter 21.6.2016 11:20
Príspevok toho "nepravého" interistu je naozaj až prehnane čierny, možno je to dané časom jeho napísania (0.23 hod.). Spolupráca s Trenčínom rozhodne nemôže byť na škodu, skôr naopak. Ja osobne (nech mi "obdivovateľ" odpustí že zase aj ja mám nejaké vízie) vidím problém vo veciach, na ktoré tu nikto kompetentný nezareagoval a podľa príspevkov účastníkov Dňa Interu, ani tam neboli príliš vysvetlené :
- nikto ma nepresvedčí, že prítomnosť trénera Slezáka, ktorý asi naozaj narobil viac škody ako osohu, je podmienkou Trenčína na pokračovanie spolupráce
- to, že Inter od novodobej existencie mal každú sezónu "povinne" postupové ambície, je fakt a tak by to malo byť
- treba urobiť všetko preto, aby sa daná súťaž vyhrala a popri tom je čas na riešenia, kde hrať, za čo hrať, atď. Túto sezónu sa pre postup všetko neurobilo, skôr naopak
- len kto nechce, nevidí, že klesá vplyv nazvime to tradičných vedúcich funkcionárov v Interi, a to je zle
- vôbec nie je vidieť deklarovaný herný ani výsledkový pokrok nielen v A-čku, ale ani v mládežníckych mužstvách
- príspevok dvoch hráčov Trenčína síce nebol nejako výnimočne hviezdny, ale rozhodne posily to boli
- je však na škodu odchod niektorých hráčov, ktorí postupne nadobúdali vzťah k Interu a nechceli odísť, donútili ich k tomu viac-menej súčasné pomery, za všetkých menujem aspoň jedného, Mareka Ondríka
- neviem ako sa došlo k názoru o "nezodpovedných rodičoch", skôr je možno nezodpovedné vyberanie údajne vyšších rodičovských príspevkov ako v iných zrovnateľných kluboch, väčšine sa to možno nezdá, ale sú rodičia (hlavne keď majú 2-3 chlapcov ktorí chcú hrať futbal), pre ktorých 2-3 násobok súčasného poplatku mesačne je veľa. A aby ma nikto neupodozrieval, ja nemám v Interi deti ani vnukov a keby som aj mal, ja by som tie poplatky "rozchodil", žiaľ sú však možno aj takí, pre ktorých je to veľa.
Tak, nech mi teraz niekto povie, či som napísal niečo hrozné, ešte vďačnejší by som bol za konkrétne odpovede na moje konkrétne otázky.
|
baca 21.6.2016 12:29
aj ked som bol proti spolupraci je v tomto stadiu s terncinom nevyhnutna. ani sa nebojim o znacku - inter bratislava taka situacia ako so senicou nebude.ked si to z ratame vieme preco... mna mrzi len jedno a budem citovat mattera -- len kto nechce, nevidí, že klesá vplyv nazvime to tradičných vedúcich funkcionárov v Interi, a to je zle.
|
jm 21.6.2016 20:13
Znova sucho skonštatujem. Škoda že ste neprišli
|
Fanúšik tt 21.6.2016 21:28
Pán Mihál škoda je len to že sme nepostúpili .
|
FKIBA 21.6.2016 22:02
Fanusik tt to trafil lepsie jak Hamsik
Slovenskooo 
|
Obdivovateľ 22.6.2016 13:26
Ktorí sú to tradiční vedúci funkcionári, ktorí stratili vplyv?
|
Matter 23.6.2016 08:29
Vy to neviete ? Tak porozmýšľajte. Kto bol od začiatku tréner, prezident a keď bolo treba, aj siete pred zápasom zašíval? Kto bol, je a dúfam ešte aj bude ikonou novodobého Interu na ihrisku aj mimo neho, pričom inde by mohol zarobiť desaťtisíce ? Kto prinášal prvé významnejšie peniaze do Interu a tiež dúfam, že ešte aj bude ? Kto je od začiatku šéftrénerom brankárov a nič za to nechce, nie je na to odkázaný ? Stačí ? Dúfam že netreba menovať.
|
Matter 23.6.2016 11:05
...a ešte na doplnenie: skúste mi nájsť na 30 fotografiách zverejnených na oficiálnej stránke z Dní Interu aspoň jedného z v predošlom príspevku menovaných (teda vlastne nemenovaných, ale myslím že jasne identifikovaných). To nemusí nič znamenať, môže sa to pokladať zase za nejaké "konšpirácie", ale čo to znamenať aj môže...
|
Matter 23.6.2016 11:30
No a ešte jedna, už posledná moja otázka na túto tému, na otázky a pripomienky tohto druhu aj tak nikto neodpovie, niekto nechce, niekto by možno aj chcel ale nemôže. Na oficiálnej stránke uvádzaná rekonštrukcia hracej plochy na Drieňovej je dobrá a správna vec, veď terén na našom ihrisku bol už horší ako na každej druhej dedine, bodaj by nie, keď aj kosačku bolo treba v poslednom čase požičiavať od správcu blízkeho objektu. Aj výzva, že je vítaná každá pomoc pri tejto rekonštrukcii, je pochopiteľná a správna. Ale v kontexte plánovaných rekonštrukcií v Stupave v objeme 7-miestneho čísla v Eurách je to tak trocha až trúfalosť. Hlavne že tu krvopotne počítame, či by bolo pár stoviek na cestovné napr. do Bardejova, keby sme tam "museli" náhodou ísť hrať 2. ligu.
|
Obdivovateľ 23.6.2016 12:26
Všetci nemenovaní (ale jasne identifikovaní) tam boli len asi chceli nechať vyniknúť deti.
Čo sa týka tej trúfalosti pri žiadosti o pomoc - Vy ako bojovník už prispievate Vašim bojom.
|
Matter 23.6.2016 13:32
Možno som prispel viac ako vy...
|
Obdivovateľ 23.6.2016 13:44
Veď práve preto Vás obdivujem.
|
Miso 23.6.2016 15:20
A čo sa v Stupave vlastne robí za 7 miestne číslo v eurách?
|
jm 23.6.2016 16:41
Zo zámorskej Sardínie Vás vyzývam: brzdite. V Stupave sa stavia tréningový areál za šesťmiestnu sumu, poslúži dorastom a Áčku. Btw dorasty máme od jesene tri. Tým pádom Drieňova bude k dispozícii žiakom, prípravky majú svoj priestor najma na Metodovej,". Ak niekto vie o ďalších možnostiach v Ba nech dá vedieť. A samozrejme sponzori sú vždy vítaní ;)
|
interista 23.6.2016 22:02
Pán Mihál či už tréningy, ale furt to speje k tomu, že v prípade postupu do druhej ligy by ačko hralo v Stupave. Alebo by sa tam hrala aj táto tretia liga?
Ja sa Vás opýtam a čo si myslíte, koľko ľudí tam bude chodiť?
Ďalšie možnosti v BA, napr. prečo ste neoslovili Petržalku? Majú štadión s tribúnou, ktorá sa bude ešte dostavovať ďalej. Ďalšou možnosťou sú Pasienky, neverím že by Kmotrík mladý odmietol Inter pustiť, keby sa mu platilo nájomné.
S možnosťou využitia štadióna ŠKP sa už neráta? Alebo sa toho vzdávame?
Akékoľvek mimobratislavské alternatívy či už Stupava, Senec sú nezmysly. Inter patrí do Bratislavy.
|
Mišo 23.6.2016 22:13
Interista, na západe majú futbalové družstvá často svoje tréningové centrá mimo mesta, kedže tam už akosi nie je miesto na jeho vybudovanie, prípadne tu sú drahé pozemky. Preto nechápem, kde ste z napísaného textu zobrali, že sa Inter sťahuje do Stupavy, i ked uznávam, že niektorý ľudia dokážu čítať medzi riadkami. Ale podľa môjho názoru ide o další výmysel, viď tréningový areál za 7 miestnu sumu, ved čo, jedna nula hore dole.
|
interista 23.6.2016 22:34
to Mišo- treba si dať veci do súvislosti. Na Drieňovej sa okrem teraz vynoveného ihriska nerobí nič, o ŠKP je úplne ticho, furt sa rekonštruuje niečo v tej Stupave. Kde by sme asi druhú ligu hrali? Nemáme štadión, ŠKP je asi pasé, na Drieňovej sa nemôže hrať druhá liga, národný štadiń bude až koncom roka 2018 až začiatkom roka 2019. Okrem toho aj na Dni Interu, aj viackrát trebárs prvé jarné kolo 5:0 v Rohožníku sa spomínalo, že pokiaľ sa nevybaví škp a nebude ešte národný štadión, ostáva nám Senec a Stupava.
|
Miso 24.6.2016 07:39
Interista, vieš čo všetko ľudia natárajú, ak postúpime do druhej ligy, tak môžu na Drieňovej postaviť malú tribúnu a na ostatné veci, ktoré je treba spĺňať, požiadajú o výnimku a postupne veci dobudujú, prípadne sa môžeme skúsiť dohodnúť s MV a hrať na ŠKP. Ani túto alternatívu by som ešte úplne nevylučoval.Pochybujem, že by išiel niekto do takého rizika, žeby sťahoval klub do Stupavy, ide o klasické ničím nepodložené špekulácie.
|
Matter 24.6.2016 09:13
To Mišo: keď človek vidí na vlastné oči na projektovej štúdii číslo vyše milióna predpokladaných investičných nákladov, tak keď ma moji učitelia matematiky na základnej škole neklamali, tak to je 7-miestne číslo. Je to určite skladačka z viacerých zdrojov, ale je to 7-miestne. Na druhej strane, ja som nikdy netvrdil, že v Stupave sa majú hrať zápasy A-čka, len som chcel porovnať niektoré investície s problémom napr. na Drieňovej dať opraviť kosačku. Ja proste nemám rád, keď si zo mňa niekto chce robiť vola, zvlášť keď na to nemá, aj keď je to len v nejakej nezáväznej futbalovej diskusii. Ale určite nerobím nič, čím by som chcel Inter poškodiť, skôr naopak. Keď naozaj nebolo kde trénovať, ja som prispel k riešeniu, aby bolo kde a to za lepších podmienok a lacnejšie, ako hocikde v Bratislave, a to 7 km, nie 30 km od Bratislavy.
|
Miso 24.6.2016 12:07
Matter, ja neviem čo ste videl, podľa JM ide 6 miestne číslo, jeho považujem za informovanejšieho človeka, snáď tu nebude klamať, ja som žiadne podklady nevidel. A v prípade Stupavy a "A" teamu som reagoval na "interistu". Podľa mňa sa ľudia, ktorí sú momentálne pri interistickom kormidle, snažia viesť klub pomerne racionálne. Keď z rôznych dôvodov nie sú futbalové ihriská v BA, hľadajú možnosti niekde v blízko, ako som spomínal, aj väčšie a bohatšie kluby takto fungujú, tu sa z toho hneď robí aféra. Len ma troška mrzí situácia na Drieňovej, vybudovalo sa zázemie pre hráčov a klub, obnovuje sa ihrisko, všetko toto je samozrejme dobre, len sa stále zabúda aj na fanúšikov, pretože podmienky sú na Drieňovej naozaj nedôstojné.
|
jm 24.6.2016 13:46
Brexit, Kalixit, dejú sa veci. Život ma naučil byť vo vyhláseniach na webe zdržanlivý.
|
Matter 24.6.2016 14:07
No vidíte, vy ste "žiadne podklady nevidel", ja áno a neukradol som ich, boli mi ukazované v rámci prezentácie plánov do budúcnosti. Napriek tomu konštatujete o "výmysloch, veď čo, jedna nula hore,dole", atď. Že JM klame, to som nikdy nepovedal a že je lepšie informovaný ako ja, no to dúfam. Taktiež som nikdy nepovedal že budovanie tréningového centra je zlá vec. Možno sa jedná o rozdielne pohľady, celkový plánovaný objem investícií vs. momentálny za určité obdobie a pod. Ja som (už to opakujem tretí krát) chcel poukázať len na investičné aktivity v stá tisícoch koketujúcich s miliónom (teda aby som aj ja bol opatrný) oproti oprave jednej kosačky na Drieňovej, prípadne jednej cesty mužstva napr. do Bardejova.
|
dury 24.6.2016 19:19
Milí Interisti, pri tých 35 stupňových teplotách treba piť aj vodu, nie len pivo ;) Inter do toho!
|
jm 24.6.2016 19:46
Bero.
Bénes.
Európska liga.
Liga majstrov.
|
krtkosk 25.6.2016 01:11
Okrem iného, nech žije dury 
|
Harvey 27.6.2016 15:25
To ako nas Artur, alebo Laszlo co ho kupili do Monchengladbachu? Bera by som bral, hned by nam vystrielal postup 
|
|
1629) |
Krtkosk |
|
|
 17.6.2016 20:32
Wizkid, kua, prave Ta vidim v telke, kde uz tento svet speje
|
1628) |
Fanušik |
|
|
 17.6.2016 11:17
Zaradenie družstiev do súťaží:
S3BA – FK Inter Ba, FC Rohožník, FK Rača Ba, ŠK Báhoň, TJ Rovinka, ŠK Tomášov, PŠC Pezinok, FK Sl.Most pri Ba, FK Slovan Ivanka pri Dunaji, Lokomotíva Devínska Nová Ves, MŠK Kráľová pri Senci, ŠK Bernolákovo, ŠK Lozorno,FO, FK Vajnory, FC Malacky, TJ Slovan Viničné – v prípade zotrvania OFK Dunajská Lužná v súťaži SFZ.
Tak že s Dunajskou Lužnou to ešte nie je isté či bude hrať S3BA.
Tomi 17.6.2016 12:37
Vidím zo správy, že je stále prísne tajné, kedy začne nový ročník. Hlavne že iné zväzy už majú termínové listiny zverejnené.
|
mato 17.6.2016 15:35
Kralova nemala skoncit ?
|
krtkosk 17.6.2016 16:00
Tomi, ani nevieme, kto tam bude hrať, nie to, kedy to začne 
|
Fanušik 17.6.2016 16:21
Nejako sa im nedarí vyriešiť Senec-Gabčíkovo a možno aj Dunajskú Lužnú a Martin
|
Fanda 17.6.2016 18:29
Nerozumiem prečo postupuje zo 4.ligy aj druhý FC Malacky???
|
krtkosk 17.6.2016 20:37
Martin dame na vychod, vsetko vybavim  Celkovo je tragedia, ze po sutazi sa nevie, kto bude aku sutaz hrat... Toto MUSI byt jasne pred sezonou a u nas to nevieme ani po nej... Luzna ale bude chciet hrat druhu ligu a preto si to vybavia, ma kto... Ja som zvedavy na ten Jur v druhej lige, boli len o kusok lepsi ako my, som zvedavy, na co im to bude stacit... myslim ze na vela nie, Luzna bola lepsia a skoncila na chvoste...
|
|
1627) |
krtkosk |
|
|
 15.6.2016 23:08
Keď už budete na tom Dni Interu, opýtajte sa Jožka Barmoša, ako sa mu sedelo vedľa Hudeca v STV, či nemal chuť mu jednu prijebať, že nám vybavil prevod licencie do Senice... Zmrd vydrbaný!!! Jožko by si tiež mohol vyberať, s kým si sadne do štúdia...
Lineker 16.6.2016 15:28
ty nedas pokoj, inak v Se sa obcas vyskytujem a myslim, ze ta futbalova euforia z nich uz davno vyprchala a 'dobre' jazyky hovoria, ze pokial bude junior hrat futbal potial bude 'svetlo' a stadion maju schopny, uznaj  ps: info bez zaruky 
|
David 17.6.2016 12:09
dobre hovoríš krtkosk! kto žltočierne srdce má,senicu kurvou nazýva 
|
krtkosk 17.6.2016 16:01
vidíš Lineker, nepromedánujeme sa tam, čo tam kua robíš? 
|
Marex 17.6.2016 20:14
Hlavne na tom Dni INTERU nezabudnite okrem iného apelovať na kompetentných, aby sme už konečne hrávali domáce zápasy soboty a nie tie nezmyselné nedele...Ja sa akcie zúčastniť nemôžem.
|
|
1626) |
ODIS |
|
|
Tak sme v Lille vyhrali! Mám o to väčšiu radosť, že v Fans zóne pracuje ako dobrovoľníčka moja dcéra. Hoci žije 16 rokov mimo Slovenska, nezabúda, že je Slovenka. Snáď raz s vnukom Marekom budeme spolu zažívať také krásne okamihy, ako je tento spolu aj s Interom. Slovenko dotoho!
krtkosk 15.6.2016 21:54
Dnes som nevidel 5 žltých pre Slovensko z toho tri krepé, takže rozhodcovia dobre, ale len preto, že chcú odprášiť Rusov. Počkaj na pondelok s Anglickom, hlavne ak im to nevyjde s Walesom, to bude podívaná ;)
Inak, naši pekne, tri body sú doma, možno aj postup uhráme a tak to má byť ;)
|
|
1625) |
Bača Kostroš |
|
|
 14.6.2016 13:38
Sezóna dozrela, vidím podľa stupňa rozhorčenia úprimných, verných fanúšikov , že v srdciach drvivej väčšiny z nich rezonuje jednotné –pritom neorganizované ale individuálne presvedčenie hanebného rozkladu všetkých pozitívnych jarných očakávaní, činnosťou pohrebnej čaty nového realizačného tímu a nečinne sa prizerajúcemu vedenia klubu. Chcem poďakovať nižšie uvedenému príspevku OKLAMANÉHO SKLAMANÉHO FANÚŠIKA ,ktorý to všetko vystihol dokonale, takisto i kritickým príspevkom pána Mattera ako zástavníka oprávnenej kritiky v komplexe i ďalších súvislostí aj do výsledkov stavu mládežnickej základne. Kde sme to dospeli v porovnaní s eufóriou nášho reikarnovaného INTERU spred 5 –ich rokov počnúc pamätným zápasom na Volkswagene a vtedajších vzťahov : hráči –fanúšikovia ?
Zhrnuté : žiaden tandem Interu cudzích futbalových kazisvetov Slezák-Giglič, žiadny FK INTER Tatran Stupava so sídlom v Stupave , ale návrat Jozefa Barmoša , hľadanie a oslovenie ďalších bývalých hráčov Interu s nástupom do štruktúr klubu a návrat k pôvodným čistým zakladateľským myšlienkam nášho INTERU, bez cudzích nebezpečných a dobrodružných vplyvov , ktoré s INTEROM nemajú nič spoločné.
Matter 14.6.2016 14:41
I keď zďaleka, ale nedá mi hlavne po tej ostrej kritike "ODIS-a" nereagovať na nasledovný príspevok z oficiálnej stránky ku zápasu v Grobe :
"Do posledného zápasu sme nastúpili s pozmenenou zostavou proti mužstvu, ktoré je vypadáva z našej ligy. Výsledok mohol byť aj lepší, keďže sme mali veľmi veľa šancí, ktoré sme zahodili. Musím pochváliť chlapcov z dorastu, ktorí presvedčili, že môžu pokojne hrávať za mužov. V zápase bolo veľa pekných akcií, ale aj chýb v podobe nepremenených šancí. Po krátkom oddychu máme na čom pracovať, pustíme sa do tvrdej práce, dáme dokopy káder, ktorý bude mať šancu na postup do druhej ligy a udržanie sa v nej."
No vážení, nemuseli ste dávať dokopy nový káder, keby ste nerozbili ten ktorý tu už bol, stačilo ho mierne doplniť, posilniť. Odchádza pár dobrých futbalistov, ktorí by aj zostali ale v týchto podmienkach sa vraj nedá.
Aj s tými mládežníkmi je to asi ako píše Bača Kostroš : stále "vychovávame" mladých futbalistov, ktorí v konečnom dôsledku končia v kaviarňach alebo v mužstvách súperov, pričom na nich míňame kopu peňazí. Potom oni ani nepotrebujú mládežnícke mužstvá, veď Inter im ich vychová. My už dokonca vychovávame hráčov aj pre anglických druholigistov. Je to pekné, ale otázka je, to bol zámer revitalizácie Interu ?
A či sa tí dorastenci uchytia aj v zápase napr. s Lužnou, nie s vypadávajúcim Grobom, to sa ešte uvidí. Ja im k tomu držím palce, ale ...
|
belo 14.6.2016 17:04
Baca na hrad!  Uf,prepac,skor som to slubil Krtkovi! 
|
jm 14.6.2016 20:23
Ja len znova sucho zopakujem, že sa teším na živú diskusiu na Dni Interu
|
Mišo 14.6.2016 20:30
Niekedy mám pocit, ako keby boli interisti, akousi sektou čudákov, ktorí neprijímajú nič, čo nevzišlo z veľkého interistického lona. Uzatváranie pred okolitým svetom, ešte nikdy nikomu neprospelo.
|
Lineker 15.6.2016 11:52
Jozko kedy je ten Den? vdaka
|
FKIBA 15.6.2016 12:55
Sezona nedozrela ale skor vyhnila 
Dufam ze uz sa zaobideme bez velkohubych tlacoviek v TV a tiez by som nebol proti odtrencinostupavovaniu.
Seckym pekne leto a v novej sezone INTER DO TOHO 
|
Miso 15.6.2016 13:41
Lineker, nie so síce Jožko, ale snáď to nevadí. [ www.fkinter.sk]
|
Bača Kostroš 15.6.2016 13:45
Jednu poznámku k Mišovi: myslím že nik z tábora kritikov by nemal byť označovaný za sektu nejakých dogmatikov. My máme pred vami mladšími jeden životný pamätníček a skúsenosť - od malička sme boli fanúšikmi ČH a neskôr Interu , či najprv s otcom alebo neskôr už bez neho sme nechýbali na žiadnom jeho zápase , (okrem brigád, prázdnin a PN)a to v lige, Rappanovom pohári, Stredourópskom pohári,EPM ,Totto cupe a v čsl. pohári.My máme k nemu hlbší srdcový vzťah overený všetkými tými rokmi a prežitkamu jeho existencie.Preto v tomto nešťastnom hnilobnom závere sezóny dôverujeme predovšetkým ľuďom, ktorí ním boli odkojení a tu okrem J. Barmoša a R. Kratochvíla takých nevidíme. A po konsolidácii nik z rozumných fanúšikov nemôže byť proti angažovaniu futbalu a Interu oddaných odborníkov na lavičku prvého mužstva pochádzajúcichz i z mimo prostredia Interu, ale to aj skôr v prvom rade i v mládežnických kategóriách. Čiže žiadna kukla , žiadna sekta len srdce,rozvahu, nadšenie a trochu rozumu.Usporiadavať v tomto z nášho fanúšikovského pohľadu rozkladového obdobia Deň Interu považujem slušne povedané za nepochopiteľné ešte k tomu s výzvami na diskusiu ....už sme povedali dosť.
|
Lineker 15.6.2016 17:00
Miso vdaka, nejako som pozabudol ist na oficstranku  bohuzial nebudem moct tak polozte otazky aj za mna napr 'ako dalej v druhej lige' 
|
Mišo 15.6.2016 19:50
Ja si dovolím jednu poznámočku k Bačovi. Koľko sa už motáme v tejto lige? Tri, alebo štyri sezóny, ak počítame aj obdobie pred organizačnou zmenou, keď urobili zo 4. ligy tretiu. Pod vedením p. Barmoša sa nám postup nepodaril a ukazovalo sa, že nie je v silách samého Interu postúpiť, tak prišli snahy o nadviazanie spolupráce s inými klubmi. Bohužiaľ sa postup znova nepodaril a niekto tu už šíri konšpiračné teórie, že sa cíti podvedený a že vedenie chce Inter likvidovať. Ja by som bol tiež rád, keby ľudia s interistickou minulosťou prišli do klubu a pomohli mu naspäť do 1. ligy, ale bohužiaľ sa to vo veľkej miere z nejakých dôvodov nedeje, tak treba pracovať aj s ľudmi, ktorí nemajú interistickú minulosť.
|
Matter 15.6.2016 21:23
Aj ja si k tomu dovolím čosi pridať. Keď príde do Interu šéftréner Mongolska a bude mu chcieť úprimne pomôcť a bude mať na to, ja ho úprimne privítam. Ale keď začne odstavovať doslova ikony Interu, tak sa mi to prestane páčiť. Alebo, už tu niekomu vadia aj "online-i", ja osobne som za ne vďační každému, kto ich robí. A keby nebolo absolútneho dobrovoľníka Tomiho, o nejakých videoklipoch z našich zápasov by sa nám ani nesnívalo. Skrátka, vedenie klubu robí čím ďalej tým viac akúsi kabinetnú politiku a to je zle, zle, zle...
Nechcem znova pripomínať, že aj v takom klube ako Real Madrid, sa na niektoré pikantné fanúšikovské otázky nebráni reagovať ani prezident klubu alebo najväčšia hviezda mužstva, a to nie spôsobom, že "on im ukáže, kde je sever". Možno je to aj tým, že napr. pri voľbe prezidenta klubu má fanúšikovská obec určitý nezanedbateľný podiel hlasov. Učme sa od najlepších !
|
Obdivovateľ 16.6.2016 08:18
Počúvaj Matter, ty máš nejakú nutkavú potrebu sa vyjadriť ku každému menej kritickému (ako je Tvoj) alebo nebodaj optimistickému názoru iných ľudí?
Zaujíma ma to, kde sa to v Tebe berie. Počuješ nejaké vnútorné hlasy, ktoré Ťa posilňujú v boji proti "uchvatiteľom" Interu?
Už si to niekoľkokrát vzdal a stále povstaneš, naberieš nové sily a ideš do boja.
Ty si taká Pana Interistická - Johanka z Drieňovej.
|
jm 16.6.2016 14:53
Ja len znova sucho zopakujem, že sa teším na živú diskusiu na Dni Interu. Už túto sobotu od 10:00 na Drieňovej.
Live is live, pán Matter ,-)
|
Matter 16.6.2016 17:58
Niekoľko posledných "live" diskusií na Drieňovej (nie však s Vami) ma príliš nepresvedčilo. Aj tak by som však prišiel, ale nebudem prítomný v našich končinách. Takže asi prídem o ďalších "obdivovateľov".
|
Obdivovateľ 16.6.2016 19:36
Ty si už legenda, nemôžeš prísť o obdivovateľov.
|
Lineker 16.6.2016 21:02
bude mat Jozko vobec s kym diskutovat? 
|
Matter 17.6.2016 08:17
Veď to, otázka je, či podaktorí (nemyslím tým jm-a)budú mať vôbec s kým diskutovať. Možno im to však nebude vadiť, aspoň si kľudne svoje veci "upatlajú" na svojom piesočku...
|
David 17.6.2016 12:18
Inter už raz chcelo pochovať jeho vlastné vedenie tak sa tu niektorí nečudujte že my ostatný tu šírime nejaké konšpiračné teorie a poplašné správy o tom ako sa to deje znova.Ja osobne tomu síce neverím ale vedeniu dôverujem čoraz menej.
|
Mišo 17.6.2016 19:18
Matter, veď by ste mali vy, internetový krikľúni prísť, aby si nemohli "upatlať" veci na svojom piesočku. Ponuka na diskusiu prišla, ale zrazu nikto nemôže prísť.
|
krtkosk 17.6.2016 23:03
Mišo, "internetoví krikľúni" sú tí, čo vykrikujú iba na internete, to o nás neplatí 
|
Mišo 17.6.2016 23:35
Ja som len reagoval na to, že niekto tu stále len kritizuje, a keď dostane príležitosť si to vydiskutovať, tak ju jednoducho od ignoruje. Proti tomu by som ešte nemal vôbec nič, ale potom všetkom má ešte tú drzosť, že tu napíše, ako im to aj tak nevadí, keď tam nikto nepríde, aspoň si môžu veselo spriadať svoje plány, ako zničiť Inter. Bola tu ponuka na diskusiu, kde sa mali niektoré veci vyriešiť, keď som tú ponuku z nejakého dôvodu neprijal, tak aspoň držím hubu a nevypisujem sprostosti.
|
Matter 18.6.2016 12:14
Možno nemáš na to, aby si pochopil, že niekedy človek jednoducho nie je na špagátiku práve keď si niekto zmyslí ráčiť diskutovať, lebo ho chcú dakde inde pre "sprostosti", ktoré pre nich robí. A drzý si ty, sprostosti vypisuješ ty a hubu by si mohol držať tiež ty.
|
Mišo 18.6.2016 14:23
Ale veď ja som napísal, že je každého vec, či príde, alebo nie, ale keď sa z nejakého dôvodu nemôžem zúčastniť, tak aspoň neprilievam olej do ohňa, svojimi nepodloženými komentármi.
|
|
1624) |
krtkosk |
|
|
 13.6.2016 23:18
Lineker, čítal si dnes titulku Športu? Rozhodcovi preplo tam píšu, všetci o tom hovoria, nie len ja
Lineker 14.6.2016 14:24
necital, a keby aj, maju hrat, sustredit sa na hru a dat gol-y... a novinari boli zaujati 
|
|
1623) |
Tomi |
|
|
 13.6.2016 21:09
|
1622) |
dury |
|
|
 13.6.2016 17:07
A ja doštím najďalej a vôbec sa nehanbím sa s tým chváliť..aj keď Jožko Rybár je vážna konkurencia ;)
Inter do toho!
Mišo 13.6.2016 22:00
Nejde iba o to ďaleko došťať, ale aj o to sa pri tom neosťať.
|
|
1621) |
odis |
|
|
Matter, tak čo napíšeš teraz po zápase? Informácia, že nebude mať v Grobe kto hrať, sa ukázala ako šírenie poplašnej správy. Aspoň sa za to ospravedlníš? Ani sa nečudujem, že nik z vedenia sem už nepíše. Zaručené drísty a pravda je iná. Áno pokašlala sa sezóna, ale aj definitívne vzťah vedenie - fanúšikovia, alebo tých pár čo sem vypisuje. Ale či to je vina len vedenia, to je už iná otázka. Jur podľa mňa záver jednoducho vypustil a či by sme, nebyť prehry s Báhoňom skončili za ním o tri body, alebo takto, je už jedno. Či stojí obnovenie Interu za niečo sa ukáže na budúcu sezónu. Ak nepostúpime, tak zostaneme navždy v takejto smiešnej súťaži, alebo dokonca zanikneme definitívne.Ale tá zloba, čo sa tu šíri od zopár ľudí na tých čo sa snažia o obnovu Interu je až neskutočná. Kde sú časy klaňačiek hráčov po zápase.
jm 13.6.2016 08:38
Kto chce, príde si pokojne podebatovať na Deň Interu.
|
jaro 13.6.2016 08:53
aa kedy kam treba prist? :)
|
oklamany a sklamany fanusik 13.6.2016 08:56
Ja hovorim jedno. Vy ako verni fanuskovia, co teda o sebe aj tvrdite ste mali urobit jedno. Napisat velky transparent aby odisiel trener velkymi pismenami. Namiesto toho, po kazdom vyhratom zapase (aj ked uz neslo o nic) vypisujete tu a robite online. Ja ako naozajstny verny fanusik odmietam chodit na taketo zapasy. Neviem ci to nevidite, ale asi Vam to vsetkym nedochadza. Teraz akoze Inter skoncil druhy, wau, asi sa od radosti po...iem. Horsie je to, ze nas vsetci oklamali a teraz sa len tesia. A my sme im este davali dobrovolne vstupne, chodili sme si tam nervy nicit a teraz sa mam tesit z druheho miesta, odkopnuteho Felixa a chudaka Jozka Barmosa. Mi to pripada presne ako z predanim licencie do Senice. Len v inom pohlade. Otazka dna? Chuti Vam pivo po sezone? Tesite sa z hry Interu? Hraci tam nechavaju srdce? Nasli sme v utoku lepsieho ako Felixa? Pomohla spolupraca s Trencinom? Su tito hraci lepsi ako ti predtym? Komunikovalo vedenie s nami po celu sezonu? Tesite sa zo zmeny trenera? Tesite sa opat na dedinsku ligu? Budete chodit do Stupavy, ked sme bratislavsky klub? Ja odpovedam na vsetky otazky jednoznacne nie. Ale je pravda, ze musim sa podakovat vedeniu, ako krasne znicili znovuzrodeny Inter. Po tejto sezone, ziaden Den Interu, ale minus jeden fanusik. Velka vdaka. Zbohom!!!
|
Matter 13.6.2016 09:20
Žial viac pravdy je napísanej v predošlom príspevku, ako v tom prvom. A že to nakoniec v tom Grobe dopadlo ako dopadlo, za to môžu možno aj tie "dristy", čo sa tu píšu. A keby nie, nepo*erme sa z víťazstva s vypadávajúcim mužstvom. Ospravedlní sa nám niekto za to, čo sme si túto sezónu vytrpeli ? Alebo za to, s akým prehľadom sa *erie na nás ?
|
interista 13.6.2016 10:14
To že sme vyhrali v poslednom Grobe a skončili druhí je pekné, ale nič to nerieši na tom, že odchádzajú hráči preč-údajne 8- Ondrík, Majerník, Petráš, brankári... Údajne ich tréner nechce, či majú rôzne konflikty s trénerom. Tento ,,tréner" ostáva aj ďalšiu sezónu, nakoľko si ho Trenčín, ktorý ho platí presadzuje. Spolupráca s Trenčínom bola kľúčová chyba, to už je sila, aby si Trenčania ovládali Inter a nie interisti. Tu sa spomínalo ako budúcu sezónu postúpime atď,... treba si dať veci do súvislosti.
|
Blind307 13.6.2016 13:03
...na trénera sa nadáva vždy...a nebudem ho hodnotiť, lebo posledných pár zápasov som nebol...Ja vravím UVIDÍME a POČKAJME SI, kto príde a kto príde...tréner to asi nebude, isto mu dajú šancu na ďalšiu sezónu nech sa ukáže akým hráčom uverí a koho dotiahne...ohľadom vedenia: Odmietam veriť, že sa INTER nechce posunúť na vyšší LEVEL a že to sabotujú...
|
Blind 13.6.2016 13:05
...oprava: "odíde"...ale isto Vám to došlo 😉...
|
Harvey 13.6.2016 14:25
hraci odchadzaju a prichadzaju, mozno ich par treba aj pomenit. Mareka Ondrika je skoda, ale je pravda, ze na jar toho moc neukazal. Majernik, je ho skoda, dal par golov, ale zlyhal ked sme to najmenej potrebovali (vid Raca). Brankari? My sme mali brankarov? Je to u nas najvacsia slabina, Hoz chytal jeden zapas fantasticky a druhy spravi skolacku chybu... no kazdopadne som zvedavy kto bude na jesen za nas hrat...
|
krtkosk 13.6.2016 23:13
Tak, sú tu aj optimisti ako Odis a aj pesimisti, ako Interista a aj ja
V každom prípade, vraj sme budovali teraz mužstvo na ďalšiu sezónu a z mužstva ostane torzo, čo sme vybudovali? Ideme dobrou cestou? Ja vravím, že nie s Blindom som na rovnakej strane, že vedenie ns chce dostať vyššie, len to nevyšlo, stáva sa. Položme si otázku, máme inú možnosť ísť vyššie ako túto? Možno nie.
Čo sa vyššie píše že robíme Oneline... tak robíme, kým to niekto číta a nie som tam sám prihlásený... nerobíme to pre vedenie, ale pre ľudí, čo chcú vedieť, ako to ide a nemôžu byť na zápase... a keď o niečo ide, je podrobnejší, keď ide o nič, je strohejší... toľko na ospravedlnenie 
Brankári, Hoz je pán brankár, kto ho nechce v mužstve je chuj... slušne povedané. Brankári dozrievajú v 30ke, Hoz má okolo 20, alebo do 20, nemôže chytať ako Buffon... počkajme si 20 rokov... jasné, pustil pár lacných gólov, ale to patrí k veku, určite najlepší brankár po Sedlákovi, aký tu bol, ale Sedlák už mal svoje roky, nechytal tu v dvadsiatich. Nemôžeme každý rok vytiahnuť brankára z dorastu a potom naňho nadávať, aký je krepý... Hoz je pán brankár a ak ho Inter pustí, kúpim ho k nám 
Vedenie a informovanosť... ruku na srdce, tento rok to bolo zariaľ najlepšie od roku 2009. Konečne máme oficiálnu stránku, názor trénera po zápase, všakovaké novinky sú tam, aj tlačovka bola, že teraz je už nespustiteľná, lebo by človek jeblo, keby počúval tie drísty, že o čo nám ide... to je druhá vec, ale to sme zase pri tom, že nie vždy všetko vyjde.
Hráči, ako som už povedal, máloktorý ak vôbec niekto splnil, čo sa od neho očakávalo, tak ak ich aj odíde 8, kľudne, nech už konečne prídu takí, čo túto súťaž rozkopú a roztrhajú súperov ako Jur... Nechcem zase nikho menovať, lebo aj Ondrík, chudáčisko pol sezóny hrával na hrote, čo sa mu asi zadarilo prvýkrát v živote... ťažko hrať, keď furt ťa tréner inde postaví... Felix bol útočník akého sme potrebovali, ale ak mu preplo... bohužiaľ, otázka je, či sa to nedalo nejako vyriešiť, ale to je už iná pesnička. Potrebujeme dvoch útočníkov ako soľ potrebujeme stredného obrancu ak Kraťo končí, potrebujeme čističa ak Majerník končí. Aj Majerník bol zranený, ťažko ho hodnotiť a že spravil chybu s Račou? Stane sa...
Dobre, ak ostáva tréner, dobre, nech ostáva, ale nech kua tá hra vyzerá tak, že on si vybral tých, čo chce a čo sa mu hodia do koncepcie... Uvidíme a fandíme všetci, ale chceme vidieť 5:0 každý zápas, veď hráme s dedinami!!!! Nech žije Inter
P.s. a kto pôjde na deň Interu podebatovať, tak sa popýtajte a informujte širokú verejnosť, ako to vyzerá 
|
Lineker 14.6.2016 14:25
amen 
|
|
1620) |
krtkosk |
|
|
 12.6.2016 17:51
ONELINE
Slovenský Grob - Inter
hráme, hráme, minútu nevieme, lebo časomiera je na búde a nevidno ju  ale to nie je dôležité, bijeme súpera a Fedor nás dostal do vedenia, keď sa prekľučkoval pomedzi hráčov domácich a zavesil, tým sa stal aj najlepším strelcom Interu v sezóne  Vedieme a budeme vedieť!
krtkosk 12.6.2016 18:02
Zostava:
Hoz - Tóth, Kratochvíl, Majerník, Anguš - Sokol, Špak, Petráš, Vajdečka - Richtárech, Fedor
v poslednom zápase asi najlepšia zostava 
|
jm 12.6.2016 18:18
0:2, v 45 min Spaky nechytatelnym volejom po rohu Vajdeho
|
krtkosk 12.6.2016 18:19
GOOOOOOOL po rohovom kope spadla lopta na volej Špakovi a ten roztrhal sieť krásny gól a vyhrávame 2:0 a druhé miesto sa blíži
gól bol tesne pred prestávkou a tak je už polčas 0:2 ;)
|
belo 12.6.2016 18:24
No,tak sa mi to paci!!!
|
krtkosk 12.6.2016 18:53
Góoool v neidentifikovateľnej asi 65. minúte Vlček vystrelil, brankár vyrazil pred Anguša, ktorý dorážal a od domáceho hráča sa dostala lopta za bránkovú čiru, vyhrávame 0:3
|
krtkosk 12.6.2016 19:03
76. minúta, po rohu Majerník hlavičkou zvyšuje na 0:4 Gooooooooool 
|
belo 12.6.2016 19:04
No ,ze este tak! Krtko,pomaly sa to aj naucis!INTER DO TOHO!!!
|
krtkosk 12.6.2016 19:07
79. minúta Fedor upravil na 0:5 keď Sabo pekne potiahol, prihral Fedorovi a ten rozvlnil druhýkrát sieť. 
|
krtkosk 12.6.2016 19:07
belo, ak sa prihlásime do štvrtej ligy, každý oneline bude víťazný 
|
Lineker 12.6.2016 19:18
duo belokrtek gratulujem k doterajsim vykonom a poprosim v nasledujucej sezone o 'vysokopozitivnovitazny' oneline
a vlastne plati pre cely Inter 
|
belo 12.6.2016 19:18
Ja nedbam. 
|
krtkosk 12.6.2016 19:18
Za potlesku žlto-čiernych fanúšikov sa sezóna 2015/2016 končila víťazstvom Interu 5:0 v Slovenskom Grobe. Takže výsledok pekný, už len takto pokrčovať aj proti treťoligistom budúcu sezónu... Nech žije INTER! 
|
|
1619) |
Matter |
|
|
 11.6.2016 17:13
Rohožník-Jur: 5-0. Takže zajtra sa asi "zadarí" nebyť ani druhý
Fanušik 11.6.2016 17:16
Nakoniec Rohožník - Jur 5:2 pekný výsledok druholigistu
|
baca 11.6.2016 18:26
ale aby inter vyhral zajtra so stvrtoligistom a skoncili sme tym druhy.
|
krtkosk 11.6.2016 20:34
Jaky pekný výsledok  to je to čo hovorím, ten Jur nemá na 2. ligu, mi už dupľom... ale budú tam fackovacím panákom, toto je strašne slabá súťaž...
Inak, ten chujus, čo pískal dnes náš zápas na ME, to bol nominovaný z BFZ? Nervy! Škoda, že sme prespali prvý polčas, snáď dáme aspoň tých Rusov... a Škrteľ by mal dostať kvapky na ukľudnenie, lebo vyrobí penaltu, alebo červenú...
|
Lineker 11.6.2016 20:47
A zase rozhodca..., ze Kozacik zaspal pri prvom gole (aj ked treba uznat Baleov skvely kop) a Durica akoze branil pri druhom nespomenies
V kazdom pripade skoda nakolko Walesania nic extra nehrali...
|
FKIBA 12.6.2016 00:08
Lineker 100% suhlas so seckym akurat sa mi zdalo ze pri druhom gole mal Skrtel trochu skor zakrocit a zmarit tak nahravku na strelca golu pred Duricom.
A tych 5 zltych to je pri nasej lavicke v podstate konecna...nehovoriac o remize rusa s anglanom.
Ale k veci...dneska je povinnost rozobrat stvrtoligistu...Inter do toho
|
krtkosk 12.6.2016 12:43
Jasné chlapci že máte pravdu, len mi povedz, žlté pre Weissa a Kucku boli ako za čo??? Kuckovi tam ukazoval, že už veľa fauloval??? Pozeraj ME do konca, či ešte niekto dostane takú žltú, že už veľa fauloval... Na druhej strane Bale v 89. minúte čo zbrúsil v sklze nášho hráča v našej 16ke keď mu zobral loptu a loptu nezasiahol len hráča, to je čo? Čistá žltá a nič... Nehovorím, že sme prehrali kvôli rozhodcovi, odchodili sme 1. polčas a Kozáčik to mal chytať na prsia, neviem, kde šiel... ale rozhodca bol prote tragický... a jasné že druhý gól mal Škrteľ spraviť krok vpred a loptu odkopnúť, ten sa tam bakal... a on naňho čumí... a potom sa čuduje, že sedí na lapvičke, presne pre toto a ak sa neukľudní, tak buď vyrobí penaltu, alebo dostane červenú nabudúce. Každopádne, na Rusov máme, ale ten tank čo majú v útoku... neviem, či sa Škrteľ na ňom nevyfauluje, ťažko mu zobrať loptu,a le Rusi sú zase ťažkopádny a vzdau dosť pomalý, to by sa mohlo zaradiť, ja verím, že vyhráme a zamotáme skupinu. Inak, Anglický tréner dáva hrať toho Rooneyho asi za zásluhy... však nepobehne, prínos žiadny a Vardyho si šetrí, načo? Asi na nás 
Dnes? ťažko povedať, nečudoval by som sa, keby to skončilo 5:2 pre domácich... tímová chémia je v prdeli a to spraví veľa. INTER do toho!!!
|
Lineker 12.6.2016 17:30
Karty za zbytocne papulovanie a Wayne, nuz asi posledny velky turnaj ale uznaj onoho casu aj Lulu sa len motal okolo 16ky a ked prisla lopta bud velka sanca resp rovno gol
A cakame na tvoj zaverecny tohtosezonny oneline 
|
|
1618) |
Matter |
|
|
 11.6.2016 13:19
U 19 Inter-Skalica: 3-1
Matter 11.6.2016 17:18
U 17 Inter-Skalica: 0-2. A ešte jeden dovetok k zápasom dorastov. Skalická U 19-ka po zranení jedného hráča dohrávala s 10 hráčmi. Pýtali sme sa chalanov z ich U 17-ky, prečo 19-ke nevypomôže niekto z nich. Ich odpoveď: nás je tiež len 11. S takýmito prehrávame, treba k tomu niečo dodať ?
|
Vinco 11.6.2016 18:32
Som zvedavy, ci na toto ktosi zareaguje. Ktosi z tych, co tu vypisuju, akyze sme to fanuskovia...ja si myslim, ze je to dokonaly obraz situacie v klube. V klube, o ktorom som si myslel, ze to bude ine ako inde. Bohuzial nie je...
|
baca 11.6.2016 19:53
nemoze to fungovat na ihrisku ked to nefunguje vo vedeni. tam je pes zakopany. ludia ktori nemaju srdce pre inter a aj odbornost tam nemaju co robit.
|
krtkosk 11.6.2016 20:38
Záleží aj o tom, kto hrá za tú našu U17ku a prečo. Hral tam napr. aj Méry, ktorý môže hrať aj za žiakov, takže treba sa na to aj komplexnejšie pozrieť. Postúpiť sa už nedá, tak si to môžeme dovoliť... akurát vyhrať nad mužstvom, ktoré nemá nikoho na striedanie... by sa malo vždy.Uvidíme čo od leta...
|
baca 11.6.2016 20:59
ja som to nemyslel len na u 17 ze dnes prehrali ale celkovo vedenie ryba vzdy smrdi od hlavy
|
|
1617) |
jaro |
|
|
 10.6.2016 11:47
ludkovia, chystate sa v nedelu do grobu? rozmyslam, ze by som sa zastavil
mato 10.6.2016 13:49
Chystame.
|
jaro 10.6.2016 13:55
okej, tak ak to pan boh (rozumej moja zena) nezmeni, tak dojdem 
|
|
1616) |
Blind |
|
|
 9.6.2016 08:51
...Inter Bratislava je viac ako Chelsea...v zmysle prílohy SME o futbalovom ME...  ...viď. slávne kluby v jednotlivých ligách...neviem kto to robil, lebo v tej rubrike by sa dalo čo to doplniť či vynechať, ALE za náš INTER PALEC HORE  ...potešilo, keďže som si myslel, že tam bude len Slopan a Spartak(-iáda)...pekný deň Interisti...
Mišo 9.6.2016 20:41
Všimol som si to aj ja, ale ruku na srdce. Koho iného tam mali dať?
|
mato 9.6.2016 21:22
Dajte sem odkaz na ten clanok.
|
Mišo 9.6.2016 21:52
Neviem či je to na nete, bolo to v prílohe SME k ME. Pri každej krajine boli slávne kluby ich ligy a za Slovensko tam bol Inter, Trnava a Slovan.
|
|
1615) |
Wizkid |
|
|
 8.6.2016 12:08
Blind 8.6.2016 20:28
...súperovi gratulujem k úspechu...zaslúžili si, keďže majú citujem: "Kolektív je skonsolidovaný, má dobrú vekovú štruktúru, máme mladú, strednú a aj staršiu generáciu hráčov."...
|
krtkosk 8.6.2016 23:05
Majú úzky káder a vypadnú z 2. ligy, len sa tak zapráši...ak niečo nenakúpia ešte... Stačí, aby sa zranil Angelovič a nevedia, čo majú robiť na ihrisku... ale vyhrali zaslúžene, to je pravda, boli najlepší.
|
Matter 9.6.2016 08:40
Keď sme pri úzkych kádroch, náš trénerom (či nielen ním ?) vynikajúco riadený rozklad úspešne pokračuje. V Grobe bude problém zostaviť mužstvo schopné dôstojne hrať s čerstvým 4-ligistom ! Parafrázujúc Julda Fulda: Lidé, bděte, mél sem Inter rád !!!
|
interista 9.6.2016 10:16
to Matter- mohol by si byť konkrétnejší prosím? Aby som sa resp. my všetci mohli do nedele ešte viac na*rať.
Dik vopred.
|
Matter 9.6.2016 11:25
Žiaľ na základe požiadavky človeka, od ktorého mám informácie, nemohol...
|
interista 9.6.2016 11:38
to Matter- ok rešpektujem, takže ak sa čím skôr vedenie nespamätá a nepošle Slezáka preč, tak za chvíľu ,,postúpime" nie do druhej, ale do štvrtej ligy.
A ak má Inter byť ovládaný Trenčínom a nie interistami, tak to nie je Inter, ale bečko Trečnína.
|
Matter 9.6.2016 12:55
Ja by som v spolupráci s Trenčínom problém nevidel, tá by mala byť jednoznačne prínosom. Osobne vidím problém v nejakých personálnych otázkach, v atmosfére v mužstve (klube). Nie v často krát prevetrávenej "kauze" Felix, toho by pri takomto správaní vyhodila asi aj matka Tereza keby nás trénovala, ale tak všeobecne.
|
Harvey 9.6.2016 15:51
Vydrbal polku muzstva alebo co? Kazdopadne je to jedno, ved Jur chce ist do 2. ligy podla toho co som videl, takze 3. liga nas neminie...
|
|
1614) |
Belo |
|
|
 7.6.2016 18:52
Krtkovi a vsetkym Robertom,ZIVIJOOO!
Mišo 7.6.2016 20:08
Aj Kalimu a Ficovi?
|
krtkosk 7.6.2016 20:29
všetkým, všetci sme rovnakí hajzli  Nech žijú a žijeme, aj tka všetci pijeme  a veru, idem si dať za jeden  a možno si aj to video z nedele pozrem 
|
belo 8.6.2016 21:57
Naaaa,Miso ,na tich som zobudol! 
|
|
1613) |
Wizkid |
|
|
 7.6.2016 14:05
Ako to bude v skutočnosti, uvidíme..Teoreticky by to malo vyzerať približne takto.
Za istých okolností je šanca, že do druhej ligy by postúpilo aj mužstvo z druhého miesta z 3.ligy Bratislava.
[ www.ligy.sk]
FKIBA 7.6.2016 18:28
ja som tam nezaregistroval nic co by sa malo tykat druheho alebo tretieho nasej ligy...ci?
|
Wizkid 7.6.2016 19:13
Aj to bude, no už z tohto sa dajú vyčítať isté veci.
|
krtkosk 7.6.2016 20:30
Wizkid, práve si to posral, taký debakel dostaneme v silnom Grobe  Nech žije INTER!
|
Wizkid 7.6.2016 20:40
:lol
Tak to hádam nie Krtkosk, to by som nerád. :)
Hádam tréner Slezák ušije dobrú taktiku na už štvrtoligový Grob.
|
krtkosk 7.6.2016 21:13
Prečítal som to, všetci v kľude, nič sa tam nepíše o nás, kľudne môžeme vyhrať 
|
Lineker 8.6.2016 15:39
...taky slovensky futbalovy, zaroven zbytocny, bordel 
|
|
1612) |
Tomi |
|
|
 7.6.2016 00:14
Video zo zápasu Most - Inter:
[ youtu.be]
krtkosk 7.6.2016 00:39
Boha Tomi ešte aj toto, Ty masochista 
|
krtkosk 7.6.2016 00:50
Aspoň na oficiálnej stránke pri vyjadrení k zápasu je pozitívny koniec: Po dnešnom zápase sa ukázali nejaké charaktery a do budúcna vieme, s kým môžeme počítať a s kým nie."
Chvala bohu.... že to vieme!!! Vieme to???
|
Timo 7.6.2016 22:07
Trener (zamerne nepisem "pan") by mal zacat od seba...v Parndorf C je volne!!!
|
|