|
Meno |
Príspevok |
1610) |
normalny neprepity fanusik |
|
|
Toto nie je stranka priaznivcov, ale prepitych fanusikov, s názorom cloveka Z 2.rocnika zakladnej skoly. Pravda je brankari nasi katastrofa, mozno stavky mozno nevedia chytat. Ale hadzat spinu na to ze sa robia tabory alebo tlacovky, co to ma spolocne s hrou hracov. A pozrime sa na to co tu viete vsetko, iba kydat ako je to zle ako nie je stadion, trener zly, hraci na hovno a co ja viem co. Prispejte na nakup hracov a potom nadavajte. To co mame a co za nas hra, mozeme byt radi ze vôbec uhrali zatial 2.miesto. Lahko sa hovori ked mate hviezdy v klube. Vy tiez idete na zapas len kvôli tomu aby ste vyhrali televizor v tombole, a nie preto ze ste fanusikovia, kedze tu take sprostosti pisete. A prispeli ste niecim, dakym normalnym názorom a by sa zlepsilo nieco. Nie, iba sprostymi nadávkami a primitívnymi názormi. Treba hladat problem a ak sa najde riesit ho a nie iba trepat.
Matter 6.6.2016 12:49
Keďže som bol autorom mimo iné príspevku o detskom tábore, ako jeden z "prepitých a nenormálnych" musím na tú znášku genialít reagovať. Nemám nič ani proti táborom, ani proti práci s mládežou, ale popri týchto prioritách musia byť výsledky a herná kvalita minimálne rovnocennou prioritou. A napriek pekným rečičkám ide hra a výsledky väčšiny našich mužstiev dole vodou. Zmienka o "možno stávkach" niekedy po takých výkonoch ako v nedeľu, nemôže nenapadnúť, ale to ani nechcem rozvádzať, veď to by sme už koketovali s "kriminál-tangom". Čo sa štadiónu týka, opakovane som vyjadril názor, že najprv treba (chcieť) postúpiť a potom je otázka, kde hrať vyššiu súťaž, určite riešiteľná. Nemám nič ani proti tlačovkám, len na nich netreba bláboliť dokolečka prísľuby "svetlých zajtrajškov" a skutočnosť je potom úplne iná. Nemám nič ani proti súčasnému kádru, naopak tvrdím, že tento káder pri normálnom trénerovi, vedení a kaučovaní mal na to, aby túto súťaž vyhral. Tak, a teraz idem vypiť fľašu rumu a nasadiť si zvieraciu kazajku 
|
Matter 6.6.2016 13:06
...a ešte dopĺňam, že do tomboly si lístok nekupujem a keby som ten televízor aj vyhral, venujem ho pánovi trénerovi, nech si na ňom naladí napr. Digi-sport, aby si mohol pozrieť, ako má normálny futbal vypadať.
|
Miso 6.6.2016 13:06
Neprepitý fanúšik má v mnohých veciach pravdu, lebo to čo sa tu po zaváhaní "A" mužstva obvykle strhne, nie je úplne normále. A čo sa týka toho, že s na každej predsezónnej tlačovke deklaruje postup, ale stále to nejako nevychádza. Tak, čo na to povedať, postúpiť by chceli, ale nie všetko vyjde, veď ide iba o šport. Nechcel by som vidieť čo by sa dialo, keby došlo k vyhláseniu, že klub nechce postúpiť.
|
Matter 6.6.2016 13:45
Ono ako každá minca, aj toto má 2 stránky, prístup k fanúškom je niekedy v Interi, veľmi mierne povedané, neštandardný. Skutočne sem nepíšu len opití nenormálni, sú tu aj rozumné a podnetné príspevky, no aj tie sú väčšinou brané ako akýsi akt nepriateľstva. Na porovnanie jedna moja skúsenosť. Od detstva som mimo Interu aj veľký fanúšik Realu Madrid. Tam na obdobnej stránke nie je výnimka, že zareaguje Florentino Peréz (pre triezvych keby nevedeli, je to prezident Realu) alebo Cristiano Ronaldo (toho snáď aj triezvi poznajú). Možno sú to ich sekretárky s ich podpisom alebo nejaký automat, ale je vidieť, že klubu na komunikácii s fans záleží.
|
Matter 6.6.2016 14:19
Ešte sa vrátim k poslednému zápasu a potom už v tejto debate nebudem nikoho otravovať. Hrali sme doma proti sotva priemernému súperovi, ktorý mal na lavičke 2 hráčov, z toho jedného zraneného brankára, za ktorého musel do brány nastúpiť prerobený hráč z poľa. Podľa informácií od priaznivcov súpera stojacich na zápase vedľa nás, sa na tréningu Báhoňa zozbiera tak 6 hráčov. Prvý gól - čistá nahrávka súperovmu hráčovi na gól do prázdnej bránky, druhý gól bol už možno dôsledok akéhosi vabanku. Niekoľkokrát naši útočníci nedokázali prekonať toho prerobeného brankára z pár metrov. Tak čo niekto očakával, že za toto všetko to tu zasypeme chválospevmi a virtuálnymi kytičkami ?
|
David 6.6.2016 14:57
ale ten trener je fakt zly,tie zostavy a rozostavenie častokrat nedava logiku. a niektorí hrači (nebudem menovať) by mali po sezone vypratat svoje mesto v šatni.Mame v tíme hráčov ktorí tu hraju už niekolko sezón.Na začiatku to boli dobrí perspektívny hráči ale kam sa odvtedy posunuli? Nikam! herne su na tom rovnako ako 2-3-4 roky dozadu.Načo su nam takí hráči? vyhodiť!
|
interista 6.6.2016 16:59
to normálny neprepitý fanúšik- si normálny?
Ty si fakt myslíš, že nás trápi nejaký televízor? My z ,,kotla" máme celú tombolu na háku, pre mňa za mňa nemusí byť tombola žiadna, ja chodím na Inter, lebo som dlhoročný fanúšik tohto klubu a nechodím na súťaž o ceny!!!
to Mišo- tvoja veta: ,,Nechcel by som vidieť čo by sa dialo, keby došlo k vyhláseniu, že klub nechce postúpiť"
Šak v pohode, ja , resp my to pochopíme, ak nemáme peniaze ani štadión na 2. ligu. Ale nech nikto nečaká, že budeme každý rok robiť výjazdy do tých istých dedín, najmä do takých kde nás bili viď Most. Koho by to aj bavilo, furt dokola to isté keď ciele nie sú žiadne. V auguste bude piaty rok, čo budeme hrať túto dedinskú ligu a za tých 5 rokov už niekoľko ľudí prestalo chodiť a ak to pôjde takto ďalej, za chvíľu tam už okrem rodinných príslušníkov nebude nikto.
A k zápasu s Báhoňom- ja už neverím ani slovo, dokonca začína byť okaté, viacerí si to všimli, že Inter možno nechce skončiť ani druhý, ale tretí, lebo keby náhodou Svätý Jur povedal, že nechce ísť do druhej ligy, lebo aj tak o rok vypadne a Inter by ako druhý tým dostal ponuku na druhú ligu a odmietol by ju, dobre si vie každý predstaviť čo by sa následne dialo v klube, ako by na to reagovali hráči, fanúšikovia a ostatní priaznivci klubu.
V nedeľu zápas v Grobe ukáže svoje. Svätému Juru už o nič nejde, takmer prehral doma s Lozornom, keď z 0:3 vyrovnával na 3:3, je dosť možné že v sobotu v Rohožníku prehrá, ak je záujem skončiť aspoň druhý po zbabranej sezóne, tak posledný Grob, ktorý už vypadol musíme jednoznačne poraziť!
|
Matter 6.6.2016 19:24
Interista, asi si bol úplne ožratý keď si to písal, ale môžem s tebou len a len súhlasiť tesne po tom, ako som sa prebral po tej vypitej fľaši rumu, o ktorej som písal v predošlom príspevku. 
|
krtkosk 7.6.2016 00:39
Takže takto  Ja som ešte nenabral odvahu pustiť si video... tak neviem, kto komu prihral a ako, ale raz sa dozviem 
Čo sa zázemia týka, urobilo sa veľa a verím, že sa ešte veľa urobí. Skvelá je aj spolupráca so Stupavou, chce to svoj čas a napriek všetkému, podľa mňa je skvelá aj spolupráca s Trenčínom, ak som dobre rozumel na predsezónnej tlačovke Rybníčka, tak vravel, že je to do leta a potom sa to prehodnotí a uvidí sa, čo ďalej. Tak neviem, či môžeme niečo ponúknuť do ďalšej sezóny... Budiž, Trenčín je prvoligový a ja nemôžem uveriť tomu, že by nás chcel zničiť, alebo niečo podobné, načo by mu to bolo? Ako ho my už len ohrozujeme? Je to proste preto, že nám chcú pomôcť a to len a len preto, že Ševela a Barmoš, amen.
Takže, čo sa týka zázemia, robia sa pokroky, je to chvályhodné. Čo sa týka hráčov v klube, sme nastavený nejako divne, už tu nejakých 7 rokov niečo budujeme, deti čo mali 8 v 2009tom, už majú 15, takže by som očakával minimálne pri prípravkách, že budeme v popredí a dominovať a žiaci že budú tiež na tom veľmi dobre. Tu sa však hovorí, že o výsledky nejde u detí, pomaličky ani u dorastu a zrazu sme to preniesli aj do Áčka, načo to potom hráme? Aby sme boli na posmech? Hra môže byť prvoradá, na nudnú odkopávanú nikto nie je zvedavý, ale prvoradé musia byť ws hrou aj výsledky, maximálne môžu výsledky občas zaváhať, kvôli nejakému systému hry, ktorý chceme hrať, že ešte nie je vžitý, aj Trenčín vypadol do 2. ligy a hral ju 2 roky, kým je suverénny na Slovensku. Možno treba len čas, aj to je možné. Slezák... nie je moc obľúbený a ja sa ho zastávať nechcem, ale neverím, že chce klubu škodiť. načo by to robil? Keď sa naňho pozriete počas zápasu, žije s tímom, ide ho šľak trafiť... načo by to hral? Nevidel som trénera, ktorý by chcel prehrávať a ničiť si svoje meno, lebo si ho bohužiaľ ničí. On chce, či vie, to je druhá otázka. Prečo hráva štýl, kde nikto nevie, čo hráme a čochvíľa iné rozostavenie... Ťažko povedať. Vidí progres už dva mesiace a po dvoch mesiacoch prehráme doma s mužstvom, ktoré netrénuje, je ich 11 a chytá hráč... čo my potom chceme?
Ešte sa vrátim k funkcionárom, tak káder spravili dobrý, snažili sa, že to nevyšlo... Ťažko povedať, kde je chyba, možno v trénerovi, možno v nevhodných typoch, ktovie... Každopádne, nemáme útok, Kubala dá jeden gól za 7 zápasov v priemere a Fedor jeden v troch a tým sme skončili, najlepším strelcom, ak Fedor nedá gól v poslednom kole bude Felix, ktorý neodohral ani pol sezóny... Hoz je dobrý brankár, len robí kiksy, tiež tak každý tretí zápas v priemer, je ako Fedor. Treba na tom popracovať a odstrániť to. Je to mladý chlapec, chytať vie a možno o 10 rokov bude v zahraničí a v reprezentácii, určite z neho niečo môže byť, len nech neprihráva súperom. U mňa je to jasná jednotka aj do ďalšej sezóny.
Čo sa tréningov týka, ja neviem, ale nie sú 4 tréningy do týždňa málo? Taký druholigisti, kde chceme vraj ísť ich majú aj 7 za týždeň a my polovicu, čo potom chceme? Jasné, že sme amatéri, takže 7 sa nedá, ale tých 5, by malo byť minimum, lebo 3 majú aj chlapci v piatej lige a okrese... a my ambiciózny máme 4... nečudujem sa, že to nestačí, je to málo!!!! aj keď na Báhoň mali stačiť aj tri.
Takže zhrnuté a podčiarknuté, funkcionári dobre, snažia sa, robia infraštruktúru, dotiahli aj dobrých hráčov, čo sa mien týka. Tréner tragédia, prečo, to ja netuším, ale výsledky hovoria jednoznačne. Hráči, veľmi zle, nenaplnili očakávania, nie že neprekonali sami seba, ale ani sa nepriblížili svojim možnostiam. Prečo? Ťažko povedať, faktorov je viac, možno tréner, možno vzťahy, možno zmena životného postoja. Otázka je, prečo Angelovič dokáže dávať každý zápas gól dva, keď treba a Majerník sa pomaličky ani nedostane do základnej zostavy a Petráš čo odohral, tiež nejako nevynikal. Proste mená boli, kto to mal potiahnuť, len to skapalo.
Predsezónnu tlačovku nech urobia, nech vieme, čo chceme a nech nehovoria, že nechcú postúpiť, že chcú hrať toto tu naveky, lebo klub, čo nemá ciele a vízie je mŕtvy!!!
Nech žije INTER!!!
|
David 7.6.2016 14:27
Suhlasim že by hrači mali mat viac treningov do tyzdna ale že 7? ktorý druholigista trenuje 7 krat do tyzdna? žiaden,a možno ani prvoligista nie. v den zapasu je rozcvička,takticka porada a na druhy den po zapase regeneracia a a tiez takticka porada kde sa rozobera odohrany zapas a potom popripade zas nejaka lahsia rozvička. aby sme trenovali 7 krat do tyzdna je nerealne 
|
belo 7.6.2016 15:39
KRTKO NA HRAD!!! 
|
Mišo 7.6.2016 20:07
Dobrý komentár od Krtka. 
|
krtkosk 7.6.2016 21:16
to David: ale trénujú 7x a prvoligisti aj 9x v pohode, máš ranný tréning, poobedný tréning a počas prípravy majú niekedy aj 3 za deň. Ja som trénovával 7x denne, preto som taký dobrý  ale vtedy Považská Bystrica hrala ligu ešte so Spartou Praha 
|
David 8.6.2016 02:33
ano to su dvojfazove treningy rano-večer ale stale sa to rata ako jeden den 
|
|
1609) |
David |
|
|
 6.6.2016 02:50
zdal sa vam ten brankar neistý a Marek ty si u deda vravel že to bol najslabší brankar v lige. To preto že to ani nebol brankar ale hrač z pola. Brankar sa im zranil pred zapasom "Gratulujem" našmu utoku,nedokazali ste prekonať obyčajneho hrača! A to Bahonania trenuju 6-ti!
Harvey 6.6.2016 10:20
Tiez som to pocul. Kazdopadne kazda strela isla do neho a mal aj kusisko stastia. Len v konfrontacii brankarov vyssiel nas ktory dokaze obycajne spravit ohromne zakroky ako hlupak co spravi takuto fatalnu chybu... co naplat, ak chceme buducu sezonu postupit treba mat kvalitneho skuseneho brankara (a obranu a utok). Vcera nefungovalo nic z tohoto. To co sme my vcera dokazali zahodit strelami do brankara to bolo ako keby nas baba yaga prekliala... alebo keby mal ten chlap v brane loptovy magnet...
|
David 6.6.2016 14:46
kolega hrava za Bahon takže to mam z prvej ruky,ten chlap včera fakt chytal prvy krat
|
fanusik 7.6.2016 14:56
To David: Zastavam uplne tvoje nazory, lenze on hral druhy zapas v brane a oba vyhrali. Jeden s nami 0:2 a druhy doma s Kralovou 4:2. 
|
David 8.6.2016 02:38
tak prvy,zmylil som sa. Ale je to hanba aj tak.nedat gol hračovi. Od nas keby hockto nastupil z pola do brankybol by to debakel,s vynimkou Kraťa samozrejme 
|
|
1608) |
Tomi |
|
|
 5.6.2016 22:25
FKIBA 6.6.2016 00:25
Tomi sak pri tom prvom gole muselo na kamere sklicko prasknut  Ja sa len cudujem ze sme este okrem tych intergalaktickych slubov o postupe este ani raz neboli v rubrike frajer na zaver 
|
bca 6.6.2016 06:45
frajer na zaver bol gol co sme dostali v juri priamo z rohu
|
internista 6.6.2016 21:52
S takymto pristupom by u normalneho zamestnavatela skoncili skoro vsetci od pondelka na urade prace!!! Diletantstvo najhrubsieho zrna, co na ihrisku predviedli. Serdco ma z nich boli.
|
krtkosk 7.6.2016 21:54
Pozrel som  myslím, že takto už Rišo v živote nerozohrá, sám, pekne si mohol loptu pustiť do 16ky a chytiť do ruky... ale aj tak, nemali ani za polku prejsť, nie toto...
|
|
1607) |
Matter |
|
|
 5.6.2016 14:00
Vážený (či skôr NEvážený) p. Slezák. "Gratulujem" vám aj všetkým ktorí vás do Interu dotiahli, taký rozklad mužstva za pár mesiacovm a degradácia 6-ročnej práce ľudí, ktorým na Interi skutočne a nezištne záleží, to je skutočne kumšt. A že údajne Kraťo uvažuje o ukončení kariéry, to by okrem vás dosiahla len 3-násobná fraktúra obidvoch nôh. Hanba vám, vráťte sa do Pandorfu, možno tam majú aj C-mužstvo, čo keď sú masochisti a zoberú vás tam.
fanúšik 5.6.2016 15:13
Naprosto súhlas s Matterom. A Slezák má byť trénerom aj ďalší rok.
Vážení kompetentní, ak tento človek má byť trénerom a mienite ho ďalej držať, rovno môžete odhlásiť mužov zo súťaže a ísť opäť od šiestej ligy.
Vám to stále nedochádza? Slezak bol dosadený aby Inter zničil. Inter pôjde budúcu sezónu dole vodou.
A najlepšie by bolo, keby žiadna predsezónna tlačovka nebola, lebo tým blábolom o postupe, návrate do najvyššej súťaže atď už nikto neverí. Treba povedať pravdu, nemáme štadión, nemáme peniaze, chceme hrať aj naďalej túto tretiu ligu.
|
Fanušik 5.6.2016 15:32
Na 100% súhlas s Matterom. Na margo fanúšik na štadion, sponzorov, cestovanie a pod.mám trochu iný názor. Najprv treba vyhrať 3 ligu a potom riešiť ostatné veci, lebo to všetko je riešiteľné ale postup treba vybojovať.
|
Matter 5.6.2016 15:41
To je presne ono, ešte s malou úpravou, treba zo strany hráčov aj tých, ktorí ich riadia, úprimne CHCIEŤ ten postup vybojovať !
|
Fanušik 5.6.2016 15:54
Presne tak, mužstvo a trener musí byť jedna partia ktorá ide za svojím cieľom a pre inter to je postup.Ešte k dnešnému zápasu aj keď je to možno len maličkosť ale to že sme hrali v bieločervených dresoch je pre mňa nepochopitelné.
|
Matter 5.6.2016 16:10
To má na svedomí rozhodkyňa, asi je chudátko farboslepá a žltočierny dres s dresom Báhoňa sa jej zdal ťažko rozoznateľný. Keď sme hrali v Báhoni, tak tam rozhodca asi farboslepý nebol a túto kombináciu dresov dokázal rozoznať.
|
Matter 5.6.2016 16:15
Ja som si ešte všimol ďalšiu vec na oficiálnej stránke. Prioritou súčasného vedenia nie sú výsledky (už ani výsledky mládežníkov, vychvaľovaná U 17 napr. včera prehrala v slabučkom Komárne rozdielom triedy 2-6), ale súťaž vo varení gulášu na oslavách MDD v Ružinove, kde nás "reprezentoval" náš gulášový tím, letný detský tábor za 160 EUR (?!), atď. No je to na vracanie...
|
Vinco 5.6.2016 16:23
Na vracanie ( a trvdim to uz davno ) je, ze si poniektori urobili z mena INTER BRATISLAVA, objekt na ukajanie svojich inde neuspokojenych chutok.
Na vracanie je aj, ze sme na to viaceri naivne naleteli.
Ze mladez nema kde sportovat 
|
|
1606) |
Belo |
|
|
 5.6.2016 10:12
Krtek sa zasiva,a mna zas nepustil treger,bo boli silne oslavy MDD!  Takze dnes budem robit oneline. Dufam ze Dury vcera nepil a bude na zapase!
belo 5.6.2016 10:28
Dury,ako tradicne meska,ale oneline bude.
|
belo 5.6.2016 10:49
13 min. Inter - Bahon 0:0Hrame v bielych dresoch.,boli uz aj nejake sance,pocasie zamracene, sem tam kvapka....,
|
FKIBA 5.6.2016 10:53
Prsi...navyse zhora dole
A veru MDD je narocny sviatok
Aj ked uz o nic nejde nakolko Jur chce postupit Inter do toho 
|
belo 5.6.2016 11:12
Prsi neprsi...38 min. Stale 0:0 bahonane mali dve obrovske sance,Hoz hviezdil!!!
|
belo 5.6.2016 11:21
Polcas: Inter - bahon 0:0 Rozhodkina sa na to nevedela pozerat tak odpiskala o minutu skor! 
|
belo 5.6.2016 11:54
Kua,O:1Chyba v strede,styria hoste isli na brankara,ten kiksol a gol z 35m!  68 min
|
belo 5.6.2016 11:57
Dal som okamzity prikaz na vyrovnaie a vitazny gol! INTER DO TOHO!!!
|
belo 5.6.2016 12:03
KUA,KUA 0:2 73 min!Opat chyba v braneni a host isiel sam na branu! 
|
belo 5.6.2016 12:06
A za vsetko moze Krtek!!!
|
FKIBA 5.6.2016 12:09
Nevadi...sak hlavny je vykon ...co tam po vysledkoch! muhehehe
|
belo 5.6.2016 12:22
Sak to,aj vykon je na hovno!!!
|
FKIBA 5.6.2016 12:29
Ja som kludny...trener na to bude mat opat zas optimisticko objektivne vysvetlenie 
|
Vinco 5.6.2016 12:38
Cela tato jar bola v znameni reciciek...a skutek utek uz po druhom zapase.
Uz sa tesim na dalsiu bombasticku tlacovku pred jesennou castou.
P.S. : a nezabudnite sa zhodit aj v televiziach ( treba ich pozvat  )
|
krtkosk 5.6.2016 12:51
Belo, prave obedujem v Cafe de Real na Estadio Santiago Bernabeu, pozeram na ten suchy travnik, ktory tu maju po oslavach vitazstva v Lige majstrov, idem sa popytat, ci nepotrebuju polievaca travnika, ze to na chuja vyzera a Slezak by sa dostal do Realu, tam sice ide o vysledky... ale hadam by to dako prekusol... Prehrat doma s Bahonom. Nech skape kazdy, co sjodi Interu! Nech zije INTER!!!
|
Matter 5.6.2016 13:54
Ja som mal podobný zážitok, bol som na Drieňovej v drese Realu a pozeral som sa na slezákovanie žltočiernych (pardon, dnes červenobielych) sokolov.
|
Cucko 5.6.2016 22:35
Nemali brankara, nemali striedajucich, okrem jedneho, co ho dali na poslednu minutu, a my sme ich nedokazali ubehat, rozstvrtit, a zabalenych poslat domov s nadielkou aspon 4 golov. IMPOTENCIA. Koho?, to uz vieme vsetci.
|
|
1605) |
dury |
|
|
 4.6.2016 16:54
To posledné kolo si tie hracie časy zrebovali? Úplne na smiech táto liga :/ každý dostane výnimku na hraci čas, tie pravidlá od budúcej sezóny budú znovu sama výnimka.. smutno mi je z tohto amaterizmu :(
krtkosk 4.6.2016 22:33
Ma to logiku, ak by sa rozhodovalo o postupe, hrali by sme naraz, kedze je to jedno, aj cas je jedno.
|
|
1604) |
baca |
|
|
 3.6.2016 20:29
Konferencia sfz vysledok :
Mediálne určite najsledovanejším bodom programu bol návrh reorganizácie druhej najvyššej ligovej súťaže. Po bohatej diskusii delegáti odsúhlasili, že 2. liga od sezóny 2017/18 bude celoslovenská so 16 účastníkmi, pričom právo postupu doň získajú víťazi tretích líg riadených regionálnymi futbalovými zväzmi s podmienkou splnenia všetkých podmienok účasti, ktoré vyžadujú príslušné normy SFZ (Súťažný poriadok, Rozpis republikových súťaží).
takze podla tohto zostavame pod bfz.
Lineker 3.6.2016 23:28
...a budu urcite mat zaujem vsetci terajsi nadstavbovo-podstavbovy zaujem aj hrat? ono by to chcelo v prvom rade prestat sa hrat na profesionalnu ligu...
|
Cecko 5.6.2016 07:49
To kazdy rok budu 4 vypadavajuci z 2. ligy? A po istom case sa mozes stat, ze z tych 16 ucastnikov bude 10 klubov cisto z vychodneho Slovenska, co nie je az taky problem, lebo naozaj cestovanie na zapas nie je vysoka polozka oproti celemu rozpoctu klubu. Fanusik to bude mat tazsie, kazdy druhy tyzden na alkovychod. 
|
|
1603) |
Matter |
|
|
 3.6.2016 16:01
Ešte síce nie je celkom koniec sezóny, ale už sa toho veľa nezmení, tak som sa trocha zahral moju obľúbenú hru, hru s číslami.
Porovnal som umiestnenia všetkých našich mužstiev v sezónach 2014-15 a 2015-16 :
A-čko : 6. vs. 2.
U 19 : 11. vs. 8.
U 17 : 10. vs. 4.
U 15 : 10. vs. 8.
U 14 : 9. vs. 8.
U 13 : 8. vs. 10.
U 12 : 12. vs. 11.
U 11 : 2. vs. 5.
U 10 : 5. vs. 5.
U 9 : 3. vs. 6.
A-čko sa akože zlepšilo, no dúfam že nikto nás nebude presviedčať, že máme byť spokojní. Po jesennej časti sme boli síce "až" tretí, 3 body za Báhoňom (o ktorých skutočne každý včítane ich samotných vedel, že sa na postup nechystajú) a s rovnakými bodmi ako Jur, skončili sme za nimi o 8 bodov (alebo ešte prípadne aj o viac ?).
Suma umiestnení dorastov je 12:21 v prospech tejto sezóny, čiže viditeľné zlepšenie, i keď pravdepodobne nereálne deklarované postupové ambície sa nenaplnili.
Suma umiestnení st. žiakov je 16:19 v prospech tejto sezóny, čiže určité mierne zlepšenie.
Suma umiestnení ml. žiakov je 21:20 z pohľadu tejto sezóny, čiže mierne zhoršenie.
Suma umiestnení prípraviek je 16:10 z pohľadu tejto sezóny, čiže pomerne výrazné zhoršenie.
Takže podľa výsledkov (lebo ako inak merať kvalitu práce ?) sa nikto príliš v prsia búchať nemôže.
A týmto prajem všetkým interistom pekné leto, aj tým ktorí ho možno mne neprajú a snáď sa na jeseň ešte budeme mať dôvod na tejto stránke stretnúť.
FKIBA 3.6.2016 17:21
to Matter: slyseli jste slovo bozi...amen  , bolo myslene v dobrom a vyjadril som tym maximalny suhlas /ostatne ako s vacsinou/ vasich prispevkov.
Ocenujem aj vase statisticke oko ako aj aktivny zaujem o klub. Uz ste tu vsak bol vo "vselijakych" diskusiach a myslim ze si niektore veci moc beriete osobne  Kazdy co sem chodi a presvrbia ho prsty az k tomu ze nieco napise vyjadruje tym svoj zaujem o klub.
A som iba fanusik, ktory nema nic spolocne s vedenim klubu.
|
Lineker 3.6.2016 23:20
Matter vdaka za statistiky a klidek 
|
Matter 4.6.2016 08:23
To Lineker: Ďakujem za podporu a môžem Vás ubezpečiť, že ja som absolútne kľudný, od určitého času žiaľ možno až moc, prešiel som od aktívneho prístupu do role viac-menej pasívneho pozorovateľa.
To FKIBA: ak je to tak, tak beriem moje stanovisko k Vášmu príspevku späť. Akurát, aj keď som niečo ako na papieri kresťan-katolík, ale v skutočnosti viac-menej neveriaci, porovnanie môjho príspevku so "slovom božím", aj keď bolo myslené v dobrom, považujem za prehnané, niektorých úprimne (nielen podľa krstného listu) veriacich by sa to mohlo aj dotknúť. Ale inak tiež ďakujem za ocenenie mojich príspevkov, vystihli ste to presne, sú písané len a len v záujme podpory Interu.
A pre všetkých: osobne ma najviac trápi, že niektorí predsavitelia Interu sa ku fanúškom správajú viac s dešpektom ako s rešpektom, ako som tu už viackrát napísal, to že "futbal sa hrá predovšetkým pre fanúškov", je zdá sa nielen všeobecne, ale aj v Interi len otrepaná fráza.
|
belo 4.6.2016 17:54
Aj ked nerad, vyznie to tak holivooodsky, Chlapci, mam vas rad! 
|
belo 4.6.2016 17:59
Aj Krtka! 
|
krtkosk 4.6.2016 22:36
Dakujeme 
|
|
1602) |
Matúš |
|
|
 3.6.2016 07:24
to: krtkosk
V príspevku nižšie si napísal, citujem:
" Dunajská Lužná tento rok určite nevypadne, prečo by mala? Vypadávajú predsa Borčice a Senec... Za Dunajskou Lužnou je ešte aj Šaľa, ak by mali vypadávať traja, tak ide dole Šaľa. Takže Dunajská Lužná určite nevypadne. "
II.liga západ má 12 účastníkov. V tejto aj budúcej sezóne. Noví účastníci na sezónu 2016/17:
1.Skalica (vypadávajúci z 1.ligy ja západniar, vypadáva sem)
2.S.Jur (víťaz 3.ligy BA)
3.Šamorín (víťaz 3.ligy Západ)
4.Martin (víťaz 3.ligy Stred - západne od demarkačnej čiary, čiže postupuje do sk.Západ)
Kedže sú 4 nový, tak 4 musia teraz vypadnúť. Borčice, Senec,Šaľa a ...
krtkosk 3.6.2016 13:42
Ak je to tak, vyhral si, len si si isty, ze Martin bude hrat zapad? Teplicka nad Vahom je zapadnejsie a hra vychod... ale nic nie je nemozne, neviem to presne...
|
Matúš 3.6.2016 14:04
S tou Tepličkou máš pravdu... Takže teraz neviem ani ja. Iba som počul, že Martin má ísť do západu. Kto vie, kade ide ta čiara... Uvidíme, čo si vybaví Jánošík.
|
interista 3.6.2016 14:33
Dnes na konferencii schválili to, čoho som sa obával, druhý návrh. Jedna druhá liga 16-člennná- vypadávať budú štyria, tretia liga ostáva ako je, čiže postupovať hore budú všetci štyria víťazi bfz líg. Podľa mňa je to zlý krok, nakoľko tento model platil asi pred 12 rokmi a skoro nikdy nikto z 3. ligy bratislavskej nepostupil hore, lebo nemali peniaze na cestovanie na východ( napr. Jur, Lamač) Čiže sme úplne skončili, na druhú ligu celoslovenskú nemáme určite peniaze, aby sme cestovali do Bardejova a pod, ani štadión nemáme, navyše máme budúcu sezónu v lige Dunajskú Lužnú a cez ňu určite neprejdeme, vieme aké to bolo s ňou pred rokom :( Asi navždy ostaneme v tejto po*ratej dedinskej tretej lige :( 
|
Matter 3.6.2016 14:50
No keď sa máme čo sa postupových možností týka, porovnávať s Jurom alebo Lamačom, tak sa na to radšej vyserme. A či Dunajská Lužná vypadne, to ešte ani nie je isté, ale keby aj, tak keď Dunajská Lužná je pre Inter neprekonateľnou prekážkou postupu, tak sa na to vyserme tiež. Veď ešte stále platia predsavzatia o svetlých zajtrajškoch, či nie ? Namiesto ironických až provokatívnych reakcií skrytých pod FKIBA na moje príspevky typu "slyšeli sme slovo pána, amen" by tie svetlé zajtrajšky mal niekto z FKIBA potvrdiť (alebo čestne a otvorene vyvrátiť ?).
|
interista 3.6.2016 15:19
to Matter- Lužná ide dole, to už je isté, lebo stráca 8 bodov na Trnavu B pred nimi a už sa hrajú iba dve kolá.
Ja som realista , ak sme nemali možno peniaze na druhú ligu západ, preto sme to nenápadne teraz vypustili, tak na druhú ligu celoslovenskú, kde bude treba cca 700 000 Eur na áčko určite nemáme a náš areál nespĺňa pomaly kritéria na túto ligu ( od sezóny 2017-2018 musíme mať krytú tribúnu pre min. 100 ľudí a delegátov+ stožiar na zástavu bfz) tak na druhú ligu nemáme šancu splniť tieto kritéria na Drieňovej. Jedinou nádejou pre nás je ten národný štadión, ak nám na ňom dovolia hrať.
|
Matter 3.6.2016 15:36
Verte mi, že otázka kde hrať eventuálnu 2. ligu, je RIEŠITEĽNÁ ! Najprv však treba splniť taký blbý základný predpoklad, treba do tej 2. ligy postúpiť, resp. treba CHCIEŤ do nej postúpiť ! Čo sa napr. cestovných nákladov týka, niekto to tu celkom dobre vyčíslil, že keby sa 16-krát cestovalo do Bardejova, tak ten náklad činí 6 400 EUR. Samozrejme na takú vzdialenosť treba počítať aj s ubytovaním na jednu noc, no ale na také vzdialenosti by sa necestovalo 16-krát, ale tak 3-4 krát. Základ každého úspechu je, že treba chcieť, treba hľadať ako sa cieľ dá dosiahnuť, nie hľadať dôvody, pre ktoré sa daný cieľ dosiahnuť nedá ! A mimochodom, existujú investičné zámery (otázka je do akej miery zmysluplné alebo nie) s ešte vyššími nákladmi, aké uvádza vo svojom príspevku Interista...
|
Martin 3.6.2016 16:31
Neviem, ako ste prišli k sume 740 000 eur, ktorú údajne treba na fungovanie v celoslovenskej 2.lige, keď takým Michalovciam na záchranu vo Fortuna lige stačilo 900 000 eur. A dosť pochybujem o tom, že mužstvá ako napr. Rimavská Sobota, Šaľa, Šamorín, Senec atď, ktoré naposledy pôsobili pred 2 rokmi v celoslovenskej 2.lige potrebovali rozpočet 740 000 eur.
V prípade postupu by Inter mohol hrávať v Dúbravke na ŠKP ako sa spomínalo aj na poslednej tlačovke.
|
Matter 3.6.2016 16:39
...ja si ešte dovolím jeden taký fóreček na tému Národný futbalový štadión. Ako fanatik do kozmonautiky napriek svojmu nie príliš mladíckemu veku mám ambíciu ešte dožiť let ľudskej posádky na Mars plánovaný na rok 2030 (samozrejme pri televízore, nie ako kozmonaut  ). No dožiť sa Národného futbalového štadiónu v Bratislave si netrúfam a to že by na ňom hral Inter, už vôbec nie.
|
Fanušik 3.6.2016 17:27
malá poznámka k demarkačnej čiare:demarkačná" čiara (ide po osi Čadca – Žilina – Banská Bystrica – Zvolen – Krupina), ktorá stanovuje regionálnu príslučnosť klubov v novej sezóne. V tej aktuálnej totiž figuruje v 3. lige Východ aj MŠK Žilina B a MŠK Format Martin, ktoré regionálne patria do Západu.
|
Fanúšik tt 3.6.2016 17:41
Interista ,čo si popredu posratý ,Dunajská nás porazila z jedenástky u nich doma tak neviem čo sa traseš popredu ,taký mančaft aký máme teraz tak na postup určite má.
|
Fanušik 3.6.2016 17:52
Neviem ako to bolo myslené, ale tu demarkačnú čiaru som napísal ako štatistiku. Samozrejme že aj ja si myslím že s týmto mužstvom na Dunajskú Lužnú máme a do tej 2 ligy sa dostaneme.Napokon ešte nie je isté či Jur chce postúpiť.
|
Lineker 3.6.2016 23:23
Pani ako co tu riesime? Kto kde s kym koho ako? To je uplne jedno, vsetko je to len a len o nas... Matter to vystihol najlepsie 
|
|
1601) |
krtkosk |
|
|
 1.6.2016 22:44
Páni, nakoľko odchádzam do zahraničia do pondelka a možno sa už nevrátim  chcel by som povedať toto:
Za náš nepostup môže v prvom rade belo!!! ako bol za Slezákom po zápase, už ani neviem kde, ale skončil 0:0 a zase sme hrali bez útočníkov, tak odvtedy sme všetky zápasy vyhrali a dokonca aj útočníci sa dostávajú na ihrisko, dokonca aj dvaja naraz! Položme si teda otázku, načo belo čakal? Prečo nešiel za tým Slezákom už pred zápasom v Juri? Verím, že belo sa poučil a budúcu sezónu už takéto chyby robiť nebude a vyhradíme mu pre istotu čestné miesto vedľa striedačky!
Žite tu v mieri
Lineker 1.6.2016 23:31
ak do pondelka roku pana a na UA, moze byt, zbohom ostavaj 
ps: za oneline ale mozes ty, vy dvaja tandem roka 
|
|
1600) |
Tomi |
|
|
 1.6.2016 13:49
Tu je oficiálny podklad na konferenciu SFZ o reorganizácii súťaží:
[ www.futbalsfz.sk]
Tomi 1.6.2016 13:57
Vyzerá to, že sa bude riešiť len II. liga:
[ www.futbalsfz.sk]
|
interista 1.6.2016 15:42
Bez ohľadu na to aká bude reorganizácia môžeme ísť budúcu sezónu opäť do riti a nie hore.
Z druhej ligy západ vypadávajú až traja- Senec( vieme že končí, berie to Gabčíkovo), Šaľa a Dunajská Lužná, ktorá samozrejme vypadne späť ku nám, čiže zase sme v keli, na ňu nemáme, čiže si zahráme ešte min. 2 roky túto po*ratú dedinskú ligu.
|
Matter 1.6.2016 17:02
Tak. A preto nebolo treba špekulovať, "Slezákovať", meditovať o pascách a bolo treba jednoducho postúpiť, mali sme na to! A bolo by čestné a chlapské, keby si to podaktorí priznali. A boli by sme mimo HNOJA zvaného BFZ, myslíte si, že taký člen Výkonného výboru BFZ Lončík vymyslí niečo, čo by bolo v prospech Interu? Čo ešte z Interu môže predať, Barmošove a Kraťove gate ?
|
FKIBA 1.6.2016 19:12
Slyseli jste slovo bozi...AMEN 
|
belo 1.6.2016 19:25
Matter,plny suhlas co sa tyka Loncika!A slezakoviny mi tak isto lezu narvy! Nech skape kazdy,kto skodi INTERU!!!!!
|
Lineker 1.6.2016 21:37
Co sa tyka reorganizacii pisal som davnejsie, zaroven dodam 'ako u debilov' raz tak, raz onak a o rok opat inak... spojme sa pre futbal 
|
krtkosk 1.6.2016 22:27
Ja by som sa ukľudnil  Zabúdate všetci na fakt, že reorganizácia bude od roku 2017 a aký že máme rok keď odosielame príspevky? 2016, takže budúcu sezónu sa absolútne nič nemení, všetko ostáva tak, ako je. Otázkou akurát bude, kde postúpime, ak vyhráme 3. ligu... Či zase do tretej... čo je už taký náš štandard, alebo sa bude dať aj do druhej, čo by mala byť taká možnosť...
Dunajská Lužná tento rok určite nevypadne, prečo by mala? Vypadávajú predsa Borčice a Senec... Za Dunajskou Lužnou je ešte aj Šaľa, ak by mali vypadávať traja, tak ide dole Šaľa. Takže Dunajská Lužná určite nevypadne.
Čo sa týka tretích líg, je celkom možné, že teraz sa vyrieši druhá liga a tretie ligy sa vyriešia neskôr, alebo niekto navrhne ich vyriešiť aj teraz na konferencii, človek nikdy nevie...
Nás by malo trápiť, či vieme budúci rok vyhrať súťaž o 15 bodov, ako povedal v rozhovore Felix a ak vieme, ako sa potom budeme vedieť dostať ako víťaz tretej ligy, do ligy druhej. Lebo ak to zase bude, že zo 6 mužstiev druhej ligy bude postupovať do novovytvorenej tretej ligy západ, tak to bude zase sezóna o ničom a tohtoročným nepostupom sme to zase pekne posrali 
|
krtkosk 1.6.2016 22:28
p.s. a sme si istý, že Jur chce postúpiť??? Ja by som si taký istý nebol, aj keď neviem, čo by sme v tej druhej lige robili, keď nevieme vyhrať tretiu 
|
Lineker 1.6.2016 23:35
Jedine istoty su dane a smrt teda smer ale o tom potom... mame kde hrat ked nemame 'lizatka'? 
|
krtkosk 2.6.2016 06:22
Mame, druha liga nepotrebuje imele osvetlenie, aspon v Borciciach som ziadne nevidel 
|
Lineker 2.6.2016 07:18
preto Horcice aj odstupili 
|
|
1599) |
Cucko |
|
|
 31.5.2016 17:10
|
1598) |
interista |
|
|
 30.5.2016 10:44
V piatok 3.6 bude Konferencia SFZ v Bratislave kde sa má rozhodnúť aj o reorganizácii súťaží. Navrhované sú minimálne 2 modely:
[ www.mfktatran.sk]
Z tohto mi vyplýva, že ak by prešiel prvý návrh tak budeme hrať aspoň novú a lepšiu 3. ligu západ. Ak by prešiel druhý návrh tak sme v keli, tieto tretie ligy ostanú. Každopádne neverím, že by sme mali peniaze na celoslovenskú II. ligu, tam bude niekoľko mužstiev z východu.
Psycho 30.5.2016 13:42
Prave ze druhy variant j elepsi lebo z BA ligy mame sancu postupit,ale zo spolocnej silnej zapadoslovenskej 3.ligy nepostupime nikdy, resp. ak tak uz az ked budeme ozaj nazad silnym Interom ako pred 10 rokmi. Co este hodne dlho nebude.
|
interista 30.5.2016 14:15
to psycho- áno v tom máš pravdu, ja som myslel terajší stav, najlepšie by bolo keby nebola žiadna reorganizácia, bola by furt druhá liga západ a východ, na druhú ligu západ máme peniaze, hoci aj o tom sa vyskytujú silné pochybnosti. Na druhú ligu celoslovenskú určite nebudú peniaze, tam je viac týmov z východu ako v prvej. Cestovanie by bolo hrozne finančne náročné. Kým by sme na to nahrabali, ľudia by prestali chodiť, už teraz má plno ľudí chuť sa na to vy*rať. 3. liga západ by bola iná úroveň ako terajšia bratislavská.
|
baca 30.5.2016 16:28
mne sa pozdava prvy navrh - hrali by sme silnu 3.ligu v podstate ako teraz 2.liga zapad a to podstatne patrili by sme pod slovensky zvaz nie bratislavsky.a ked budu podmienky a bubase mozme ist vyssie.
|
Mišo 30.5.2016 22:05
Určite, ten prvý návrh je daleko lepší, tak pre futbal na Slovensku, ako aj pre Inter. Obávam sa však, že dediny si odhlasujú návrh č. 2, aby hrali vyššiu ligu. Len neviem, či sa na Slovensku uživí 16 teamov v celonárodnej II. lige. Pokiaľ ma pamäť neklame, tak ked bolo 12 mali niektoré mužstvá ťažké finančné problémy a teraz 16, nuž uvidíme.
|
krtkosk 31.5.2016 07:03
Jedna druhá liga je podmienkou rozvoja futbalu na Slovensku, ak nemáme peniaze na cestu do Bardejova, čo chceme hrať? Hrajme električkovú ligu v BFZ a je jedno v ktorej lige a tešme sa, že vyhráme z 30 zápasov 20, lebo na viac nemáme. Prvý variant je lepší a rozumnejší pre futbal na Slovensku. Dve tretie ligy a jedna druhá. Tí čo na to nemajú, nech hrajú regionálne štvrté ligy. Ak však ostane pravidlo, že prvú dorasteneckú ligu môže hrať až klub, čo má mužov minimálne v 2. lige, tak nám tá tretia západniarska moc nepomôže. Nehnevajte sa na mňa, ale gro nákladov na klub by mali byť platy hráčov a funkcionárov, nejaé cestovné b malo byť úplne jedno, či hráme s Bardejovom, alebo Prievidzou... Sú to stovky kilometrov navyše, ale nemusí sa tam chodiť lietadlom ako v KHL...
|
interista 31.5.2016 15:56
V apríli bola konferencia BFZ, zástupcovia sú za prvý model, teda pre Inter lepší.
[ bfz.futbalnet.sk]
Citát: Takisto sa vyjadril k reorganizácií súťaží na úrovni Slovenska. Názor BFZ je jasný: jedna I. liga, jedna II. liga, dve III. ligy západ a východ a potom nasledujú regionálne ligy.
Všetko však záleží na piatkovej konferencii SFZ... Treba držať prsty.
|
Psycho 1.6.2016 12:17
Som asi jediny komu sa tento sucasny rozdeleny model paci. Podla mna je lepsie ak hra 2.ligu co najviac timov ktore by ju inak nehrali. Navyse hraju sa halvne zapasy s regionalnymi susedmi a tieto lokalne derby zapasy typu Sered-SA-NR, LM-PP,BB-ZV, PO-KE-BJ-TV su zaujimavejsie ako hrat proti niekomu z druheho konca republiky.Keby sa druha liga pred 2 rokmi nerozsirovala, tak by tam nehrali muzstva ktore aj vdaka tomu futbalovo podrastli. O takom PP sme pred par rokmi ani nevedeli,ze tam maju vobec futbalove ihrisko. LM je tiez velkou stukou 2.ligy. BJ predal vlani Azaveda do OStravy a Milunovica tiez silno pochybujem ze by cez leto udrzali.
Inak ale suhlas s krtkom,m ze argument ze autobus spali viac nafty ked cestuje do BJ ako ked sa id edo rohoznika je chujovina. Dakde sa tu pred rokom pisalo ze Inter ma rozpocet v nasej bratsilavskej 3.lige 200.000€. Uz aj pri tejto sume to ze idem 10x za rok miesto do Grobu kamsi trochu dalej poza BB je ta cena nafty bagatel. Stara Karosa ma spotrebu cca. 35 litrov (v zime o cosi viac), co mas do BJ a nazad necelych 1000km (350 litrov nafty = 400€). Do BJ ides na zapas raz/2x za sezonu. AK by si aj do BJ jazdil na vsetkych 16 zapasov vonku, tak prejazdis rocne naftu za 6400€. To pre 2.ligovy klub kde vsetci hraci maju profesionalne zmluvy nemoze byt ziadna vyznamna polozka.Ak to ma zruinovat klub a odradzat hrat 2.ligu, tak nech hra 5.ligu s Rusovcami a cely tim na zapasy nech jazdi 91kou
|
Harvey 1.6.2016 12:33
Inak neviem ci ste si vsimli na tom zasadani: člen VV BFZ Milan Lônčík. je to "ten" Loncik?
|
interista 1.6.2016 15:43
to Harvey- áno je to ,,ten" Lônčík.
|
Psycho 1.6.2016 17:16
Loncik by sa mal zakopat aspon 6 stop pod zem za to co spravil a nie sa este vytrcat po vseliakych vykonnych vyboroch! Tento nas oligarchisticky bananovy pseudostat uz cloveka fakt stve. Ci ministri, co futbalovi funckionari. VSade clovek vidi ze zlodejom sa ni elen z enic nestane, ale este sa vyskieraju na verejnosti. Nezabudnem ako Loncik po zapase v Mocenku pred nami so strachom utekal. Evidentne sa mu aj po tom co spravil stale dobr espava a profesne sa mu dari. Kto takeho curaka mohol dosadit do VV BFZ???????? Janosik z DUnajskej Luznej???
|
|
1597) |
Lubo |
|
|
Škoda velka tato polsezona no na rok to musime zvladnut a konkurencia bude velka v podani Rohoznika,Race,Dunajska luzna a spol ak sa nemylim. Jur si siel za cielom celu sezonu a vyslo im to. Vcera som bol pozriet a hrali vyborne. Miestami to vyzeralo ako trening. INTER INTER Do toho !!!
|
1596) |
Belo |
|
|
 29.5.2016 19:13
Tomasov - Most 9:3  typicky hodovy zapas!
Miso 30.5.2016 09:04
Mimochodom, po tomto kole môžu v Jure oslavovať víťazstvo v 3. lige BFZ.
|
|
1595) |
Belo |
|
|
 29.5.2016 19:10
Hra o nicom,ale goly paradne!!! D - SK 1:2 polcas
belo 29.5.2016 20:03
!!!Parada,D -SK 1:3!!! 
|
belo 29.5.2016 20:07
Dovolim si povedat ze v druhom polcase sme boli lepsi! A nech tu niekto nezacne, ze teren v druhom polcase bol neregularny,a ze nemci nehrali v plnej sile a pod.!Porazili sme majstrov sveta na ich pode a tento vysledok ide do sveta! SLOVENSKOOOOOOO!!! 
|
|
1594) |
mato |
|
|
 29.5.2016 11:23
Dury Halenarinho v piatok trenoval s Petrzalcanmi tak snad k nam neprestupi a zostane tam.
|
1593) |
Matter |
|
|
 29.5.2016 10:14
Jeden citát z vyjadrenia trénera (alebo niekoho iného ?) k včerajšiemu zápasu :
"Výsledky nás veľmi tešia, nemôžu však byť vždy prvoradé."
Ťažko som znášal už aj reči, že u mládežníckych mužstiev nie sú výsledky dôležité. Ale u A-mužstva v mužstve bojujúcom o postup musia byť výsledky dôležité, a to vždy ! A kto tvrdí opak, nech ide do prdele, lebo škodí Interu.
mato 29.5.2016 11:25
Co ty mas s tym Slezakom stale ?
|
krtkosk 29.5.2016 15:58
Prisiel doviest Inter v tejto sezone do 2. ligy a posral to. Staci, aby sme ho nemali radi. Zobral nam dalsi rok zivota a ako pise Miso, tych druhych miest uz je privela. Vravi, ze vysledky nie su dolezite, ma pravdu, uz je to bohuzial jedno. Treba sa pripravit na dalsiu, zase 3.ligovu sezonu 
|
baca 29.5.2016 17:43
presne tak trenerko to posral najma zapasy bez utocnikov tak to nemalo chybu.dolezity zapas v juri kde islo obrazne o sest bodov a mali sme ist na vitazstvo ale bez utocnikov ..... ked uz vitazstvo 3.ligy je v pase tak hravame aj s utocnikmi. v daka trenerko... ked niekto je spokojny s druhym miestom ja urcite nie nakolko po jeseni nase postavenie v tabulke bolo na vitazstvo 3.ligy.
|
Matter 29.5.2016 19:04
Tak, tak, Mato, to máme so Slezákom a možno aj s tými, ktorí ho sem nanominovali...
Rozpráva sa, že postup tohto roku vzhľadom k nejasným plánovaným rekonštrukciám súťaží by bola "pasca". Len aby sme nevliezli do horšej pasce, pamätáte sa na reorganizáciu, ktorá by pomohla Interu ? Ja si pamätám len opačné prípady (napr. vyhrali sme majstrovstvo regiónu a "postúpili sme" s ďalšími 10 dedinami do tej istej súťaže, alebo dorastencom vymysleli 5. ligu, aby nás mohli dať čo najnižšie, ďalší rok už nevedeli dať dokopy ani 4. ligu, tak nás museli dať do 3. ligy. Aby to naozaj nedopadlo tak, že keď budúci rok konečne vyhráme túto "slávnu" 3. ligu, skončíme zase v 3. lige a keď ju zase nevyhráme, možno aj v 4. lige. Z tohto BFZ-bordelu bolo treba čo najskôr postúpiť a potom začať špekulovať, kde hrať, za čo, atď. a keby nebolo za čo, ešte stále sa dá ten postup speňažiť.
Namiesto toho sa viac-menej odrbávalo o postupových ambíciách a ako bratia česi hovoria, skutek utek.
|
Erika 30.5.2016 13:26
Áno, výsledky sú dôležité, postupuje sa predsa na základe nich, ale má význam postúpiť a potom v druhej lige dostať na hubu, lebo hra ešte nie je natoľko kvalitná a prepracovaná, aby sa v druhej lige dokázala presadiť? Tréner Slezák je tu štyri mesiace a s jeho príchodom ako aj s príchodom AS Trenčín prišlo veľa zmien a všetko potrebuje svoj čas. Je dosť naivné myslieť si, že jeden človek teraz lusknutím prsta urobí zázraky. Pokiaľ viem, futbal je ešte stále kolektívny šport, kde nejde o jednotlivca ale o spoluprácu viacerých jednotlivcov a všetci vieme, že pracovať s viacerými ľuďmi a ostať ich na približne rovnakú vlnovú dĺžku nie je práve najjednoduchšie.
|
Erika 30.5.2016 13:33
*dostať ich
|
Matter 30.5.2016 15:55
Nikto neočakával od toho "jedného človeka" zázraky, ale naopak, žiaľ ten "jeden človek" posral čo sa posrať dalo! A zopakujem čo som tu už raz napísal, keby tak rozmýšľali v Leicestri, že "keď postúpime, tak tam budeme dostávať na hubu", tak dnes nie sú majstri Anglicka ale hrajú 2. (alebo nižšiu) ligu. A pri takejto filozofii by dnešný najlepší strelec Premier Ligy robotníčil pri páse (Wardy) a keby nebol moc unavený, išiel by si po fajronte zahrať 7. ligu...
|
Matter 30.5.2016 16:15
...a ešte dopĺňam, že si myslím, že jeden "iný človek" (Jožko Barmoš) by túto sezónu túto ligu s týmto mužstvom vyhral. A potom by sa mohlo riešiť, kde hrať, za čo hrať a či hrať.
Teraz budeme naďalej teoretizovať o "svetlých zajtrajškoch", reorganizáciách, mládežnícke výsledky idú tiež počnúc prípravkami dole vodou, atď. Skrátka zle, zle a ešte raz zle. Prínos spolupráce s Trenčínom je zatiaľ 0 bodov a nakoniec, Slezák s Trenčínom nemá nič spoločné (snáď len to že od nich bere peniaze ?), tak akurát s Pezinkom a B-mužstvom Pandorfu. Takže prosím neoblbovať, ja som nepadol z jahody.
|
baca 30.5.2016 16:24
ze trener je tu styri mesiace a vsetko potrebuje svoj cas ze to nevedelo vedenie ked pred jarnou castou - ideme na postup. fanuskovia uz len hodnotime to co sa nepodarilo, niekde musi byt chyba....kde? najradcej by sme nehodnotili ale spolocne oslavovali postup ale zatial .......
|
Matter 30.5.2016 17:08
Ešte chcem uviezť jeden príklad z veľkého futbalu. V sobotu vo finále Ligy majstrov dohrával Real zápas s polovicou kulhajúceho mužstva (pravda je, že asi aj "vďaka" chybičke trénera pri možno predčasných striedaniach). Bale silno krivkajúc dal jednu z rozhodujúcich 11-ok, ale nakoniec to vyhrali. Na odovzdávanie pohára niektorí hráči skackali hore schodmi po jednej nohe, ale "dali to". A viete, kto má na tom napriek spomínanej chybičke najväčšiu zásluhu ? No predsa tréner. Už počujem reakcie, že nemôžem porovnávať Real s nami. Ja vravím, že môžem, Inter síce nie je Real, ale nehráva tiež s Barcelonou, Atleticom, ale hráva (a občas prehráva) s Bernolákovom, Jurom, Račou, Mostom, atď. Spomínam to preto, aby som poukázal na to, že tréner musí byť osobnosť na ihrisku aj mimo neho, musí zo skupiny futbalistov urobiť team. A na to ten náš predošlý tréner mal (na 3. ligu až viac ako je treba), ten súčasný naopak na to nemá ani nikdy nebude mať.
|
fanusik 31.5.2016 11:27
Ja chcem len potvrdit slova p. Mattera, ze tento trener pokazil najvacsie zapasy, tam kde sa malo a muselo vyhrat. Teraz zrazu prisli vysledky a vy fanuskovia ostatni idete zrazu velebit. Treba ostat pri tom, ze tento trener neurobil pre Inter nic vynimocne. Hra je stale otrasna a najlepsi hrac tretej ligy Felix nehrava a uz asi ani nebude bohuzial. Ja na pozlatko neskocim a mali by ste to urobit aj vy a kupit mu na poslednom zapase listok domov naspat do Pezinku alebo tam odkial prisiel. Pokial tam bude tento trener, odmietam chodit na zapasy. Nech zije PRAVY Inter, nie tento s tymto trenerom a nie v pozadi ublizujuci prave nam fanusikom. Teda mne urcite.
|
krtkosk 31.5.2016 21:19
to fanusik: nie že by si nemal pravdu... ale s tým nechodením... ja by som ešte počkal...
|
|
1592) |
Tomi |
|
|
 28.5.2016 23:11
Video zo zápasu:
[ youtu.be]
Dnešný spolukomentátor: Belo
belo 29.5.2016 00:10
Tomi,sak ja nejsom vykastrovany! To si si ma pomylil s tou domacou Frau!  No a tie dva tiene...za to moze Krtek! 
|
|
1591) |
Fanušik |
|
|
 28.5.2016 16:04
Rovinka - Inter ????
jm 28.5.2016 16:11
0:1 Vlcek 52 min
|
Fanušik 28.5.2016 16:14
Ďakujem, dobrá správa
|
jm 28.5.2016 16:51
0:1 koniec ;)
|
Fanušik 28.5.2016 17:04
Paráda, 2 miesto by sme mali uhrat
|
Matter 28.5.2016 17:16
Sakra, získať nezmyselne stratené body v Bernolákove, Moste a doma s Račou a máme to. Len či sa vôbec chcelo to mať...
|
Mišo 28.5.2016 17:53

|
belo 28.5.2016 18:00
Po zapase bolo husto! Domaci starci nedokazali prehltnut prehru.Inzultovali (niekto z lavicky) delegata. Isli aj po nasich fanusikoch,no ostalo len pri blbych reciach. Je pravda ze Majernik mal dostat cervenu,ale to by nic nemenilo na vysledku! V Za´´zavere mal Ondrik tri tutovky! Kubala vyfasol No ale tri body su doma! INTER DO TOHO!!!! bombu do oka,bol striedany.
|
belo 28.5.2016 18:02
 a to som este nepil...
|
krtkosk 28.5.2016 19:25
Na paradu, tak budeme druhy, neveril som tomu... Nech zije Inter!!!
|
Mišo 28.5.2016 19:45
Paráda, ale už je tých druhých miest v tejto lige nejako veľa.
|
Harvey 30.5.2016 11:13
Druhi budeme ak vyhrame jeden zapas z 2 mame to iste (a to musi vyhrat aj Rohoznik aj Raca ak nas chcu dostihnut)...
|
|