|
Meno |
Príspevok |
1217) |
Fanusik |
|
|
 28.9.2015 09:17
Nehnevaj sa Fk Inter. Sme vsetci jeden tim. Hraci Acka, trener a my fanuskovia. Zober si to takto ako v robote inej. Akonahle si nieco v robote dobre neodvediem, tak mi to je povedane a mozno mi nedaju odmeny, naopak ak je spokojnost, tak pridu aj odmeny. Z futbaloveho hladiska je odmena od nas fanuskov potlesk a povzbudive pokrikovanie a tesenie sa s vami. Ale chapat musis aj ty. My sa tesime na kazdu nedelu na zapas a potom ked nie je hra dobra, tak sme urcite rozladeni a nahnevani. Nesmies sa hnevat, je to tak. Keby nam na Interi nezalezalo, tak sem nikto pisat nebude, lebo by ho Inter nezaujimal. Preto pochop aj nas, ze sa hnevame, ked je hra nedobra. Myslim si, ze my fanuskovia nemame trenersku licenciu ale vidime ze hra nie je dobra. A prepac, sme futbalovi odbornici, to nam upriet nemozes, aj ked nemame trenersku licenciu. Preto davame podnety na zlepsenia a ktory post hral zle ale aj dobre. To tiez musis vidiet, ze Krato, Hoz, napr. Toth, Fedor a Felix byvaju vo vacsine len chvaleni. Takze to som len chcel, aby sa to dobre pochopilo. Ak bude hra dobra, budu aj vysledky a potom si mozno v juni vsetci pripijeme za postup do druhej ligy hraci, treneri a fanuskovia. Lebo my vas mame radi, ale potrebujeme a hlavne chceme dobru hru. Dakujem za pochopenie, snad sa budeme navzajom chapat.
Timo 28.9.2015 12:12
Palec hore za Tvoj prispevok !!!
|
krtkosk 28.9.2015 21:53
aj ďalší palec ;)
|
|
1216) |
baca |
|
|
 28.9.2015 07:42
FK inter - ten prispevok je ubohy , ponizujuci a vysoko neprofesionalny. asi sa zabudlo ze futbal sa hraje pre divakov . spokojnost divakov by malo byt vysledkom prace celeho fk inter nie len hracov. zatial to tak nie je a postup do 2.ligy, ktrory pred sezonou fk inter hlasil je v nedohladnu.
Ozembuch 28.9.2015 11:47
obcas zavitam na Drienovu. Ano v urcitych momentoch velmi sympaticky prejav fandov ked svoje muzstvo povzbudzuju. ale na druhej strane niektore tie invdividua z "kotla" ktore cely zapas primitivne skriekaju po rozhodcoch hracov supera, normalne som kvoli tomu prestal chodit, cize to je spatna vazba pre teba baca. vola sa to Respect - a to vy v kotly vobec nemate takmer vobec.
|
baca 28.9.2015 12:41
samozrejme ze som za slusne povzbudzovanie a mnoho krat na to okolo seba upozornujem a pripominam. ze niekedy sa vybuchne to byva na kazdom futbale to by si musel chodit len do kostola lebo len tam sa nenadava. a samozrejme rozhodcovia su klasa sami o sebe niekedy vedia a mrtveho prebudit svojim neschopnzm piskanim.
|
Marex 28.9.2015 19:28
baca to tu veľmi dobre napísal, treba si už konečne uvedomiť, že futbal nie je divadlo! Rohodcovia čo pískajú túto našu ligu to je kapitola sama o sebe, vačšinou sú to totálni neschopáci, skoro v každom zápase nás poškodia nejakým svojim nespravodlivým verdiktom, čo sa týka a teraz to poviem slušne, "poniektorých hráčov súpera", tak si môžu za to sami vďaka ich verbálnych provokáciám voči nám fanúšikom, ako príklad viď včerajší zápas a hráča č. 11 Hrutku... Keby nám na Interi nezáležalo tak sa na to už dávno vykašleme a nechodíme na tie katastrofy ako boli zápasy v Rači, Devínskej Novej Vsi a včera, nechodíme na domáce zápasy v tom sprostom nedeľnom čase (nedeľa 10.30 to je typický petržalský hrací čas, ale nie interistický!), ale to je už zase iná téma... Futbal je predsa o emóciách a my máme žltočierne srdcia, preto tie zápasy tak prežívame.
|
Ozembuch 29.9.2015 09:13
rozumiem a beriem tuto vasu reakciu. tak rozhodcovia su lepsi aj horsi, napriklad sudi ktori piskal prve kolo v Lozorne nespravil snad ani jednu chybu, ale mozno to suvisi aj s tym aky vypaty je to zapas a podobne. co sa tyka vykonu v DNV, tam hlavne vysledok bol otrasny, niekedy moze byt vykon slaby ale potesi vyhra 0:1 nech aj z penalty. ale tu bol slaby vykon aj vysledok...
|
|
1215) |
Jediny normalny |
|
|
 28.9.2015 01:08
sa tu opustate nad tym kto ma ake srdce, myslite ze hraci nechceli vyhrat? nezmysly o postupe do vyssej sutaze, videli ste nejaky zapas druhej ligy? viete ako daleko je tento tim od urovne druhej ligy? a kto vam bude hrat druhu ligu pomaly zadarmo? a kde budete hrat tu druhu ligu, ma klub na to vobec infrastrukturu? toto su dolezite otazky, dobre viete ze jedine muzstvo ktore chce postupit je Svaty Jur, niktore ine take ambicie nema a vsetky postupne odpadnu, cize samotny postup by nemusel byt az taky problem. Jednoducho Inter nema uz asi 2 roky stred pola, realneho "plejmejkra" a bez toho sa goly davaju tazko. Kym sa toto nevyriesi, tak tu budete darmo vyplakavat. A dalsia otazka je preco nedostane sancu nejaky dorastenec, to naozaj nema Inter jedneho dvoch sikovnych dorastencov aby ho napriklad so slabuckym Vinicnym neskusil trener? Nerozumiem kde je problem...
sf
28.9.2015 16:51
Tak, tak. Snáď jediný reálny príspevok. Všetko, čo je potrebné pre vytvorenie gólovej šance neexistuje! Založenie útočnej akcie z obrany cez zálohu neexistuje! Zaloznikov je ako-tak vidieť na kraji, ale v strede žiaľbohu nie. Pokial im to nie je prirodzene dane, nikdy z toho nič nebude. Nechodia si pre loptu, boja sa jej, potom sú obrancovia nútení lopty len odkopávat dopredu. A to nie je futbal. Ja neviem, či to vôbec trénujú. Ak áno, tak ich treba vymeniť, ak nie, tak sa pýtam prečo?
|
Belo 28.9.2015 17:32
A kde hra ten Plejmejker? Vsak ho kupme!To bude asi daky z Anlickych kolonii,ci? Nemam nic proti...
?
|
Fanusik 28.9.2015 18:26
Ale ked uz mame taketo muzstvo, preco nehrame na kolme pasy centre, stale len do stran a do bokov, tak sa nehra. Predsa keby nachvilku by bol na hrote Krato s Felixom, urcite by z toho nieco bolo, to nie su hraci, ktori by prehrali suboj hlavickovy. Ja by som to skusil. Obranca stoper posle center cez cele ihrisko, ako dava Skrtel niekedy, z obrany priamo do utoku. Ved systemom do stran zbytocne miname sily a vzdy nam to nakoniec zoberu. Ja by som hral uplne jednoducho, doma na troch utocnikov a centroval by som to na sestnastku. Vybavene. Urcite by bolo viac sanci a viac golov a nie stale pri autovej ciare sa hrat a potom to stratit.
|
|
1214) |
Fk Inter |
|
|
 28.9.2015 00:13
Všetci ste múdry na tribúnach treba si to ísť aj viskusat a potom hovoriť.namiesto toho aby fandili len kritizujete co všetko sme zle spravili. Racej by sa hralo keby ste tam neboli ako vipisovali v kuse ze všetko je zle. Serem na to aj na všetkých neprajníkov ktorí na chalanov rozprávajú aký su nemožný . Je mi z vás na grcenie😖😖
jojo 28.9.2015 06:54
pal do pi.. Fk Inter,nech si hocikto,radsej sa neskryvaj za anonym a priznaj,ze hra je od zapasu s Racou o hovne,ale uplne o hovne a ty si myslis,ze fanusikovia su masochisti,ze sa chodia s radostou pozerat na tu hru!!!! nam najvernejsim v prvom rade nejde az tak velmi o vysledok,ale o hru,srdce a bojovnost pre znacku Inter(inak by sme nechodili na futbal od 6 ligy)....ved sme na posmech s touto hrou a to vsade,kde som bol doteraz vonku na zapasoch a to od domacich fanusikov,ktory asi tiez nie su slepy a vidia,ze Inter hovno hra....mne je z vas niektorych na grcanie....
|
Babkina vidlička 28.9.2015 11:45
jojo pocuvaj hraci hraju maximum, uz to pochop ze na viac nemaju. jak keby si chcel od Podbrezovej aby vyhrala ligu, sak sa uz zobud.
|
Marex 28.9.2015 20:12
Plne sa stotožňujem s tým, čo jojo napísal o najvernejších fanúšikoch v súvislosti so značkou Interu (práve tá značka to je tá alfa a omega). Ja budem reagovať na ďalší príspevok. Podbrezová samozrejme nemá na to aby vyhrala Fortuna ligu, tí budú radi ak sa v tejto sezóne zachránia, ale nie je pravda, že naši hráči nemajú na to aby vyhrali našu ligu! Videli sme zápasy a aké výkony podali v Lozorne, či doma s Rohožníkom alebo Svätým Jurom, tak nejako sa bojuje víťazstvo a postup! Treba sa vrátiť ku tej hre, samozrejme si uvedomujem aj ten nešťastný fakt, že v súčastnosti máme zranených troch či štyroch hráčov čo hrávajú v strede poľa a je to markantne vidieť na našej hre, v tomto máme ozaj veľkú smolu, o koncovke sa vyjadrovať radšej nebudem lebo to je už roky naša slabina...
|
Timo 28.9.2015 20:37
Odkaz pre pisatela "FK Inter" : aj ked nadalej budete pisat prosime aspon zakladne pravidla slovenskeho pravopisu dodrzat!!!, nakolko to vyjadruje Vasu mentalnu uroven, resp. poviem takto je to pod uroven 10r. studenta zakladnej skoly, ze ano?... obsah a prezentovane nazory zodpovedaju IQ pisatela.
Prosim teda "Fk Inter" aby svoj nasledovny prispevok uverejnil pod vlasnym menom. Nestranny citatel by sa mohol domnievat ze FK Inter pise v neme klubu, a to si ani ako fanusikovia nezelame.
|
krtkosk 28.9.2015 21:52
Tak ja som 2x dotiahol tento rok kamoša na Inter, nezaujatý hovoril, že tomu tímu chýba pohyb, že to je statické a to bol na zápasoch s Rohožníkom a Jurom...
|
fanusik tt 29.9.2015 19:09
My sme mudry! A ty si majster sveta,len to neni vidiet na ihrisku!!!!
|
|
1213) |
Tomi |
|
|
 27.9.2015 17:33
Belo 28.9.2015 10:11
Pre divakov by to bolo lepsie 3:3
|
krtkosk 28.9.2015 21:41
Minimálne 4:3, alebo 3:2 keď už nie 3:0...
|
|
1212) |
Blind307 |
|
|
 27.9.2015 15:11
..chýbalo dnes srdce...žiadna rehabilitácia za DNV sa nekonalo...tlačiť 5 minút nestačí na konci nestačí...čo viac dodať?...zranenia, neschopnosť dať gól, úzky káder...184 minút sme nedali gól...za posledných 474 minút v súťaži sme dali 1 gól z hry a 1 gól z 11m čo hovorí za všetko...chýba nám aj fyzioterapeut a terapeut hráčskych duší...Áno. Je pekné, že Inter žije (prežíva)...Áno! Je krásne, že deti majú kde hrať...Áno. Je krásne budovať futbal na školách (projekty s Interom)a teším sa s toho!...Áno. Futbal nie je to najdôležitejšie na svete...funkcionári majú srdce pre klub, ale na väčšine hráčoch to vôbec nevidno...proste to na nich akosi neprenášajú...na II.ligu to chce jednoznačne 5-6 trénovaných hráčov do základu...v tomto momente prestaňme hovoriť o postupe...Ja ako fanúšik hovorím o srdci/bojovnosti, ktoré čakám od súčasného kádra...
krtkosk 27.9.2015 19:09
Bohovsky dobre napísané 
|
Miso 27.9.2015 20:25
Veľmi dobre napísané. 
|
Blind307 27.9.2015 22:14
...ďakujem za podporu  ...
|
|
1211) |
Matter |
|
|
 27.9.2015 13:38
Tento zápas bol v súlade s poznámkou komentátora z Mini Euro na adresu našich chalanov, že "vo voľnom čase hrajú aj veľký futbal za Inter". Taký "voľnočasový" bol aj nielen ich výkon, ale výkon celého mužstva, česť výnimkám (štyridsiatnik Kraťo ktorý zase nabehal asi najviac a ešte asi Vojto Tóth). Napriek totálne slabučkému súperovi boli futbalovejší a mali bližšie k víťazstvu. Takže fans, tí ktorí ešte na to máte chuť, zmierte sa ešte minimálne na 2 sezóny s návštevou takéhoto dedinského futbalu alebo si na víkendy hľadajte inú zábavu. Veď aj vedenie je so sebou spokojné, vraj všetko robia ako sa má, tak kde je chyba ?
|
1210) |
ODIS |
|
|
Po daždivej sobote pekná slnečná nedeľa. Naobedovať sa rýchlo si ju ísť niekam ešte užiť. Naďalej máme najlepšiu obranu a čoskoro budeme mať aj najhorší útok. No a o týždeň zostáva len dúfať, že neprehráme aj s ďalším nováčikom v tej našej "kvalitnej" Bratislavskej III.lige. Holt buletin na zadnej strane uvádza 22 hráčov a za nás nemá pomaly kto hrať. Tak nehaňte trénera, ale z exkrementu sa bič upliesť nedá. Proste o rok bude na postup kandidovať už len Rohožník a opäť my, lebo Rača je na tom ešte horšie ako my.
Vinco 27.9.2015 13:37
Hm, len koho to este bude bavit, 3 roky hrat a pozerat sa na to iste... dnesna navsteva ( dokonca s gulasom gratis ) vela napoveda. Holt, ani sa necudujem, ludia vycitia, ze chyba srdce
|
|
1209) |
igor |
|
|
 27.9.2015 11:33
artur benes - odchovanec tatran presov, tiez hral za partizan bardejov
Krtkosk 27.9.2015 11:50
Tak sorry za Lelesa 
|
|
1208) |
Fanusik |
|
|
 27.9.2015 10:48
Online nie je?
Krtkosk 27.9.2015 11:04
Sicko bude
ONELINE
Inter - Most
V 28. minute 0:0 futbal nic moc, kopali sme uz asi 6 rohov a sancu sme mali az tetaz, priamy kop z 30 metrov, ale tesne vedla.
|
FKIBA 27.9.2015 11:06
Krtko hobluuuj 
|
Blind307 27.9.2015 11:26
...najväčšie "vzrušo" zápasu?...nevieme meno hráča s č. 15...
|
Krtkosk 27.9.2015 11:28
Tak polcas 0:0 a ako pise Blind307 okrem priameho kopu a dalsich troch rohov nic, ale absolutne nic. Sicko jasne. Zranil sa Majernik a nastupila 15ka, ale neni ani v buletine, tak sa patra kto to je. Pri novych info v patrani dame vediet 
|
Vinco 27.9.2015 11:34
Opat zly, bezkrvy vykon.
V Lozorne to hralo ine muzstvo.
|
Krtkosk 27.9.2015 11:49
55. minuta 0:0 nic sa neudialo, len s 15kou je Leles z Presova a dole isiel Pitra a nastupil Fedor.
|
Krtkosk 27.9.2015 12:16
82. min bez golov, dve sance Feluxa, raz netrafil branu, druhyraz ledva, ledva vystrelil. Od 60 min sa da na to kus pozerat, ale nic moc
|
Krtkosk 27.9.2015 12:48
Ano, ano, smutne to je, aj som cakal, ci vas rozosmutnit, ale tak, dalsi zapas bez golu 0:0 to skoncilo. Mozeme konstatovat, ze po deviatom kole je jasne, ze na postup to zase nebude. Hrali sme nieco desat minut od 60tej, potom zase nic a potom poslednych 5 tlak po 16ku. Nie s takymito vykonmi sa nepostupuje a povedzme rovno aj nastastie, co by sme tam robili? Nech zije INTER!!!
|
|
1207) |
baca |
|
|
 26.9.2015 18:38
jur- vinicne 7:0
Fanusik 26.9.2015 19:32
Preco sa aj my takto nemozme tesit s piveckom v ruke. My sice to pivecko mame ale nam zhorklo pred tyzdnom. Hodme to za hlavu a Most musime porazit. Za kazdu cenu aj pri neucasti niektorych hracov. Stale hrame o titul, len to si treba povedat aj na treningoch, v satni a aj na zapase !!! Inter do toho.
|
Belo 26.9.2015 19:59
Tipnem si: Lozorno- DNV 4:0 
|
|
1206) |
Matter |
|
|
 25.9.2015 17:05
V zápase o postup medzi posledných 8 :
Slovensko-Slovinsko : 1-2 po smoliarskom góle v posledných sekundách. SR vcelku podalo solídny výkon a naši chalani patrili medzi opory.
Teraz by to chcelo rýchlo domov, oddýchnuť si a v nedeľu pomôcť pri zvalcovaní Mostu. Ja verím, že to bol pekný zážitok, ale som presvedčený, že hrať o možnosť byť v 2. slovenskej lige vo "veľkom" futbale je aspoň toľko (ak nie viac), ako bol tento turnaj. Keď nič iné, ani na jednom vašom zápase nebolo 400 - 500 divákov, koľko chodí na zápasy Interu.
|
1205) |
Timo |
|
|
 24.9.2015 23:29
Pani, neviem ci sa mam radovat alebo smutit pri nasledovnej sprave, a to : na EURO 2015 v mini futbale nasi dnes remizovali s Anglickom. Gol dal Felix...nam staci v odlozenom zapase s Portugalskom remizovat a postupime zo skupiny (zaciatok zajtra o 10,00 h).
Teraz ta smutna vec : ked sa tak stane, tak na nedelu nam budu vyrazni hraci zakladu muzstva citelne chybat, mozno az tak, ze bude problem postavit konkurenice schopnu 11-ku. V tomto samozrejme realizacnemu timu, resp. trenerovi drzim palce.
My fanusikovia musime byt napomocni a prispiet uspechu svojou pritomnostou a samozrejme slusnym fandenim !!!
Matter 25.9.2015 08:53
V tejto súvislosti ma napadá, či z uvedených dôvodov nestálo za to požiadať o odloženie zápasu, nakoniec sa jedná o reprezentáciu našej krajiny troma stabilnými hráčmi základnej zostavy Interu, i keď len v malom futbale. A keď by bola takáto žiadosť zamietnutá, aspoň by to preukázalo "vrelý" vzťah BFZ k nášmu klubu. V tejto situácii by pomohla tiež aspoň snaha urýchliť vybavovanie administratívy pri prestupe niektorých hráčov, ktorí majú namierené do nášho klubu.
P.S. Pekne poprosím pána jm, aby neznižoval moju jednoznačnú úctu k jeho osobe a ku všetkému čo pre Inter urobil, ironickou "ponukou" nejakej funkcie aj mne. To čo v tomto príspevku píšem, by mala byť prirodzená práca aktuálnych funkcionárov klubu. A keďže nechcem vyvolávať nejaký konflikt s vedením Interu, tak minimálne na túto tému diskusiu končím.
|
Matter 25.9.2015 11:09
Takže SR-Portugalsko: 1-1, postup dokonca z 1. miesta zo skupiny, čo zvyšuje šancu na ďalší postup a znižuje možnosť účasti trojice Sabo, Ondrík, Felix v našom majstráku s Mostom. Takže držím palce často "odvolávanému" pánovi trénerovi pri popasovaní sa s touto situáciou, mal by s tým zrejme čo robiť aj mutant vytvorený z Vengera, Mourinha a Angelotiho prevteleného do jednej osoby.
|
fanušik 25.9.2015 11:46
Zamieta:
Zamieta žiadosť FK Inter BA o zmenu termínu S3BA 9.kola FK Inter – Slovan Most z dôvodu nenaplnenia RS čl.3.4
A je to tu, tomu sa hovorí prístup k reprezentácii.
|
fanušik 25.9.2015 11:51
Úradná správa č. 13 zo dňa 25.9.2015
zabudol som dodať vrelý prístup BFZ k našmu klubu
|
Timo 25.9.2015 12:13
A je to tu. Opatovne da dostavame do nemilosti Bez. Nasa slabá stranka na poliach sport.diplomacie sa opakovane prejavila! Hladat objektívne príčiny, či mieru zodpovednosti kompetentného cloveka je asi zbytočne a počúvať ako sa to nedalo, namiesto toho ako by to sl o je uz nad ramec tejto diskusie.
Trénerovi držím palce a opakujem : teraz je potreba ba nevyhnutnost markantne podporiť fanusikovskou ucastou a fandenim nasich chlapcov v nedeľňajšom zápase!!!
|
Timo 25.9.2015 12:15
Pardon za preklady, píšem cez tablet a este s automatickou korekciou 
|
fanušik 25.9.2015 12:27
ešte nám môže pomôct počasie, dnes a zajtra má výdatne pršať
|
Matter 25.9.2015 12:46
Páni z BFZ, je to hnus na grcanie, hanbite sa !!! Ale súhlasím aj s tým, že proti tomu, aby sa náš klub stával fackovacím panákom pre trápnych lokálnych funkcionárov, treba okrem vyplakávania aj niečo aktívne a profesionálne urobiť ! V tejto situácii by bolo najlepšie napriek všetkému ten nedelňajší zápas vyhrať, prípadne aj s účasťou našich minifutbalových reprezentatov, ktorí by mohli prekonať únavu a preukázať žltočierne srdiečko. Keby postúpili rovno aj do finále, to skončí v sobotu okolo 22.00 a cesta z Chorvátska trvá pár hodín (pokiaľ ich nezablokujú nejakí "úbohí" utečenci).
|
Blind 25.9.2015 13:18
...k tomu odkladu len toľko...keďže klub FA BA takisto nedostal odklad kvôli absencii ich futsalistov...nič iné som neočakával aj v našom prípade...škoda...heslo SPOJME SA PRE FUTBAL je pre SFZ/BFZ len prázdny slogan...inak nepoznám čl. RS 3.4, takže ho nesúdim...
|
Timo 25.9.2015 13:33
Fanusik : co je nenaplnenie RS čl.3.4 ???
|
Timo 25.9.2015 13:57
citujem :
V prípade, že žiadosť, resp. dohoda o zmene termínu bude ŠTK predložená v termíne kratšom
ako 10 dní pred dňom stretnutia, ŠTK túto žiadosť nemusí akceptovať ! ŠTK nebude akceptovať
žiadosť o zmene stretnutia bez potvrdenia a súhlasu súpera !!!
To, ze nemusi akceptovat, neznamena, ze nemoze?!...
|
fanušik 25.9.2015 14:00
Futbalový klub (oddiel) má právo požiadať o zmenu termínu majstrovského stretnutia aj v prípade,
že má do reprezentačných výberov BFZ nominovaných najmenej 2 hráčov. Tak reprezentácia BFZ ano ale reprezentácia Slovenska na ME v malom futbale nie, to je sila tie stanovy sú neskutočné
|
jm 25.9.2015 15:45
Ako vidíte, funkcionári Interu robili čo sa dalo. Viac radšej osobne, kto to naozaj chce, ľahko si ma nájde. Pozor na zápase s Mostom nebudem, nakupujem syry v Amsterdame. Ale ten sľúbený guláš pre prvých 100 fans na zápase bude .-)
|
Matter 26.9.2015 09:24
S prepáčením, ale keby robili čo sa dalo, tak žiadosť podajú v súlade s RS čl. 3.4. Alebo nevedeli pred 10 dňami o vzniku situácie v súvislosti Mini euro 2015 ? Lebo mi obyčajní, nezainteresovaní fanúškovia sme o tom vedeli. A že čo požaduje RS čl. 3.4, sme vygúglovali za štvrť hodiny. Nakoniec pomohlo nešťastné vypadnutie SR na Mini Eure a možno aj Pánbožko trvalým dažďom.
|
jm 26.9.2015 14:22
Tak neviem. Ja beriem futbal ako zábavu a nie niečo kde ide o život.
|
Matter 26.9.2015 14:49
Súhlasím s Vami aj s p. Verichom : Keď nejde o život, ide o h...
Ale vraj všetkým nám ide o tú 2. ligu, tak by sme pre ňu mali maximum urobiť...
Vy ste pre to urobili už veľmi veľa, no myslíte si, že pre to robia všetci (napr. aj tí, ktorí za to berú peniaze, mimochodom aj Vaše peniaze) dosť ?
|
|
1204) |
dury |
|
|
 23.9.2015 17:51
fanušik 24.9.2015 08:01
video jasne dokazuje že ten gól nemal platiť. Bol to jasný ofsajd, ktorý asistent rozhodcu musel vidieť a napriek tomu neodmával.Nechcem tým ospravedlniť prehru , lebo výkon interu bol slabý.Ale najslabší boli rozhodcovia.
|
krtkosk 24.9.2015 11:08
dedinská liga, dedinský rozhodcovia. Neviem, prečo chodia tí ľudia pískať. Vzťah k tomu nemajú, baviť ich to nebaví, nejaké ťažké prachy sa tam nesypú, neviem, čo ich motivuje sa takto trápiť víkend čo víkend, asi nejaké samotríznenie na verejnosti. Niekto sa odhaľuje a títo predvádzajú vlastnú neschopnosť. Lebo to čo dokazujú skoro každé kolo, ak nie každé, toľko blbostí čo povypiskujú, to sa ani nedá. Keby chceli mužstvo poškodiť, tak to horšie nevyzerá. Treba s tým počítať, pri zápasoch, že proste pískať nevedia a prispôsobiť tomu hru, teda, dať zo 4 góly a potom už môžu spraviť tú svoju "chybičku". Hlavne však treba vyhrávať...
|
jaro 24.9.2015 12:05
tak tak, ked budeme dobre hrat a bojovat, tak nejake chyby rozhodcov nas nezastavia
|
FKIBA 24.9.2015 12:10
Krtkosk 
|
fanušik 24.9.2015 13:31
konkretne tohto tozhodcu sledujem už 4 roky pred tým pískal 4 ligu nebol zápas čo by odpískal bez veľkých chyb na jednej aj druhej strane, skrátka ked to nevie nenaučí sa to ani za 20 rokov
|
interista 24.9.2015 13:53
neviem ako su presne pravidla ale ofsajd to nebol ked hrac hral s loptou nebol v ofsajde. ked ze som sedel na tribune nebolo to tak vidno zo zaznamu skuseny hrac pri rohu podbehol loptu, a dalej este bolo casu loptu odkopnut.
|
dury 24.9.2015 18:37
to interista> vsak v ofsajde bol ten Bakar, ktory dorazal prvy, uz po tej prvej dorazke sa malo piskat
|
motek 24.9.2015 20:20
V ofsajde bol ten co ako prvy dorazal. V momente, ked strielala DNV na branu, tak bol dobre 4 metre za nasimi obrancami. Sice sa vracal spat, ale ked brankar vyrazil, tak to bol on ktory prvy dorazal. V tom momente mal postranny zdvihnut vlajku a nie kukat ako puk ako akcia dopadne a nechat ich este dva razy dorazit.
|
krtkosk 24.9.2015 21:07
to interista: pravidlá sú tak, že v čase prihrávky / tentokrát sa za ňu považovala tá strela / musia byť medzi útočiacim hráčom a bránkovou čiarou dvaja hráči súpera. Jeden býva zväčša brankár a tým druhým obranca. Ak potom zbehne za obranu, tak je mimo hru, lebo v čase prihrávky bol mimo hru. Rovnako naopak, ak ide prihrávka a útočník predbehne obrancov a preberie loptu sám pred brankárom, ale v čase prihrávky bol za obrancovm, tak nie je ofsajd.
|
Miso 25.9.2015 21:01
Bol to ofsajd jak Brno.
|
Harvey 28.9.2015 11:47
O com chcete diskutovat

|
|
1203) |
fanda |
|
|
 23.9.2015 08:52
Zdravim Vas, chcel by som sa Vas spytat, kde sa daju zohnat nejake dresy, tricka, sale, mikiny, proste Fanshop. Lebo v Devinskej som videl, ze sa nejake sale zrebovali pre tombolovych. Existuje nejaka stranka kde sa to da pozriet aj s cenami alebo nejaky Fanshop na Drienovej? Osobne sa mi pacila aj mikina, co mal p. JM., by som si rad zakupil. Dakujem za informaciu.
Timo 23.9.2015 12:14
Vsetko zozenies, zodpovedny pracovnik na 101% sa Ti povenuje aj na ukor inych jeho povinnosti, ved promo tovar a spokojnost fanusika na prvom mieste...napr. ma aj pekne salky a sale!!!!
|
krtkosk 23.9.2015 12:34
to fanda: neviem, podľa mňa JM svoju mikinu nepredá
no a ostatné, nepoužité  napíš mail Tónovi Gregušovi, tutoka naľavo ho máš a všetko dohodni, alebo prídi v nedeľu na futbal a vyber si z povyvesovaného. Kto chce, cestu si nájde 
|
dury 23.9.2015 16:23
obavam sa, ze to bola mikina Jako a tie uz pravdepodobne nebudu. Treba veru Tonovi napisat, on ma pod palcom merchandise
|
jm 24.9.2015 00:15
Rozmýšľam čo odpísať nášmu novoobjavenému expertovi Timovi a už to mám! Ponúkam mu funkciu prezidenta o.z. Inter. Bude to určite robiť dobre.
|
Timo 24.9.2015 09:21
Vazeny pan Jozef,
dakujem za Vasu ponuku, no premetna funkcia si myslim ze je v spravnych rukach. Rozmyslam o ktoru funkciu by som mal zaujem?...a mam to : o taku kde v plnej miere viem zurocit svoje skusenosti, zodpoveda mojmu vzdelaniu a odbornosti, koresponduje mojou praxou, ktoru budem moc vykonavat maximalnym nasadenim, zodpovedne a profesionalne tako ako v modernej firme so statutom a.s. slusi a patri...a rozmyslam ci to mylsim vazne alebo vysokou davkou sarkazmu.
S priatelskym pozdravom
Timo
|
|
1202) |
dury |
|
|
 22.9.2015 22:52
Trochu rozpačitý výkon v malom futbale, ale vyhra sa počíta :)
Matter 23.9.2015 09:41
Minulý rok boli tieto "Mini ME" viac-menej mimo sezóny, tak sa to s prižmúrením jedného oka dalo brať ako súčasť prípravy. Tohto roku je to o inom. Čaká nás v nedeľu doma ďalšia prehra s Mostom ? Nazbiera sa aspoň 11 hráčov + náhradný brankár, keď traja hráči základného kádra sú na tejto akcii v Chorvátsku ? Síce asi dnes prehrajú s Portugalskom a zajtra s Anglickom a môžu ísť domov, ale budú chcieť a vládať v nedeľu prepotiť žltočierny dres ? Zdá sa že žltočierna farba nepatrí medzi priority niektorých našich opôr.
|
Timo 23.9.2015 12:12
Ferinko, neboj hadam to na X dame...hahahaha
|
|
1201) |
dury |
|
|
 22.9.2015 22:51
Trochu rozpačitý výkon v malom futbale, ale vyhra sa počíta :)
|
1200) |
Mišo |
|
|
 22.9.2015 12:34
Video tentoraz nebude?
baca 22.9.2015 13:38
to utrpenie ani nechyba , rychlo zabudnut
|
Tomi 22.9.2015 18:34
Koncom týždňa dostaneme záznam, potom spravím.
|
|
1199) |
dury |
|
|
 21.9.2015 22:06
tak prispejem aj ja trochu do mlyna ;)
mame jeden velky problem a to je, ze nefunguje komunikacia!
Komunikacia trener-hraci, hraci medzi sebou pocas zapasu a ani mimo zapasu :/
Ved ak ma spoluhrac loptu, tak sa mu ukazem, zakricim na neho, nabehnem si do priestoru, zakricim mu chrbat, daj, hore... cokolvek, ale zatial sa na neho vsetci iba pozeraju, ako si poradi, tu treba napravu.
Dalsia vec, vela vozime loptu :/ neviem, co je tazke na pochopeni pokynu> Lopta lieta! prihram lepsie postavenemu spoluhracovi, alebo posuniem loptu do priestoru. Sam medzi styrmi si neporadi ani Messi ani Ronaldo, aj oni maju spoluhracov, co im pomozu.
Vratme sa k zakladom a zoberme si to dobre, co nam islo v Lozorne a doma s Rohoznikom, potom pridu vysledky ;)
Dajte si stretnutie mimo treningu napriklad cele druzstvo a porozpravajte sa, urcite to pomoze.
Inter do toho!!!
|
1198) |
Peter |
|
|
 21.9.2015 18:48
Podla mna to je skvele napisane a bohuzial pravdive. Nebojme sa povedat pravdu a povedzme si to na rovinu. Ked som videl trenera Devinskej, bal som sa ze dostane infarkt ked koucoval. A nas trener ticho a sedi a hlavne stiahne Felixa a da Lilika. Nehovorim, Felixovi neslo ale urcite tam mal ostat.
|