|
Meno |
Príspevok |
1198) |
Peter |
|
|
 21.9.2015 18:48
Podla mna to je skvele napisane a bohuzial pravdive. Nebojme sa povedat pravdu a povedzme si to na rovinu. Ked som videl trenera Devinskej, bal som sa ze dostane infarkt ked koucoval. A nas trener ticho a sedi a hlavne stiahne Felixa a da Lilika. Nehovorim, Felixovi neslo ale urcite tam mal ostat.
|
1197) |
Bača Kostroš |
|
|
 21.9.2015 14:35
Šľak Ti bohu junač interistická ! Tak takto hanebne budete zaobchádzať s menom Interu a vernými fanúšikmi žijúcimi celý týždeň v očakávaní najbližšieho zápasu, ej veru vyobšívať vás valaškami by ste zaslúžili ? Takú úbohosť ,chaos , živelnosť a bezradnosť som ešte v dresoch Interu nevidel.Už som sa pár krát zdržal komentára , chyba bola že už nie po zápase po zápase so Sereďou.Váš výkon a "futbal"- už vtedy ste urazili všetkých verných prítomných priaznivcov ktorí sa dostavili na zápas .Potom prišiel otrasný futbal v našom poňatí v zápas v Rači. Vraj obranná taktika na útočného súpera.Tréner snáď počítal namiesto neexistujúcej zálohy s donáškovou službou pre útočníkov. A tá lavína rohov v druhom polčase zo strany Rače - to bolo na zápis do Guinessovej knihy rekordov. Našťastie všetky odvracal niekedy spoľahlivo, niekedy so šťastím jediný náš ozajstný futbalista Roman Kratochvíľ. Vtedy som si uvedomil, čo keby sme ho zrazu nemali a tiež čo ešte motivuje tohto poctivca hrať v spoločnosti imitátorov futbalu z radov našich mliečov. Dokedy budú v našom Interi nastupovať už takmer 2,5 roka tí istí hráči, ktorí po 5m šprinte idú do kolien,rozohrávajú zmätočne zásadne od nich najbližšiemu protihráčovi,nahrávky zdvíhajú do výšky,pri centroch triafajú blízko stojaceho protihráča,nevedia spracovávať loptu,vyžívajú sa vo vození lopty až po jej odobratie súperom, bez lopty sú bez pohybu v starecky pôsobiacom pokluse,alebo chôdzi,neschopní rozohrať akciu na jeden dotyk aspoň 3 hráčmi a pod. A propos tréner , ten si asi včera cez prvý polčas čítal najnovšie číslo ZÁHRADKARA,
ináč si neviem vysvetliť namiesto očkávanej zmeny tváre našej hry po polčase neprišlo k ničomu ,len k postupnej devastačnej tendencii biedneho obrazu našej hry.Ako je možné že hráči nemajú ani elementárnu kondíciu.Nie je možné ,že by medzi Očovou a Detvou prijal niekto na salaš valacha či honelníka ,keby nesplnil aspoň Cooperov test. Môže byť i junák rúči, vemeno dokáže stisnúť i valašku uchopiť ,ale že by po pažiti nestíhal ? A ajhľa v takom Interi o 2. ligu hrajúcom si domýšľajú že to i bez toho pôjde! Ej po včerajšom zážitku si na ovčíne zmodifikujeme jednu zo slovenských národných rozprávok , ktoré si čítame po večeroch pri ohníku konkrétne "O dvanástich mesiačikoch" : namiesto nešťastnej Marušky, ktorú zlá macocha poslala v tuhej zime a snehu po čerstvé červené jahôdky budeme ľutovať mladíkov z Interu ktorých krutý klub poslal sa trápiť a znemožňovať sa pred verejnosťou celý zápas 3. ligy týždeň čo týždeň.... až nepomreli....
Zanôťme si : " Ovce moje ovce ...."
Na záver len dva odkazy :
1. Pán tréner Barmoš už konečne odstúpte
2. klub prosím už ďalej nemystifikujte úprimných a verných fanúšikov o ambíciách postupu do 2. ligy
Matter 21.9.2015 15:22
Tak toto je hodne uletené opačným smerom.
A k tým odkazom :
1. Viete o nejakom trénerovi približne schopností p. Barmoša, ktorý sa príde trápiť s týmito postpubertálnymi adolescentami zadarmo alebo skoro zadarmo ?
2. Ambície postúpiť do 2. ligy (a neskôr dokonca aj do 1.) nie je žiadna mystifikácia ale úprimná snaha, len sa v poslednom čase akosi nenachádza tá správna cesta.
|
Timo 21.9.2015 15:47

|
krtkosk 21.9.2015 16:04
Bača Kostroš to napísal myslím presne, pobavil som sa a aj zaplakal na lúčke zelenej, lebo neviem, či to vystihuje podstatu úplne, ale ďaleko to od pravdy nemá.
Čo sa trénera týka, neviem, na jednej strane, ak mu poriadne nikto netrénuje, tak veľa sa mútiť s tým nedá, to treba zmeniť, ak sa to zmenilo, tak potom treba zmeniť niečo v moderne, lebo mám pocit, ako vypichnutý zápas v Rači, že zbytočne ideme do zápasov, len neinkasovať. Krásne to povedal tréner Trenčína, náš žlto-čierny Ševela. Zmenili sme filozofiu, ideme do zápsu dať viac gólov, ako súper, nevadí, že dostaneme, dva, či tri, musíme dať štyri či päť. Toto mi u nás chýba, bojíme sa dostať gól, hráme na 0:0 a snáď niečo vpredu vyjde. Dať 1 gól za 3 zápasy vonku, je nehodné mena Inter v 3. dedinskej lige, nehodné.
No a ak nemáme káder na postup a tréner robí, čo môže, tak treba káder doplniť tak, aby na postup vhodný bol. Tréner musí vedieť, kde nás tlačí pantofľa...
|
Timo 22.9.2015 01:16
hahahaha...dobreee...
Takto : tá pantofľa nás tlaci vo vačku, resp. nas tam netlači..!!!
|
|
1196) |
Harvey |
|
|
 21.9.2015 12:15
Nieco mi vravelo ze to nebude tak jednoznacny zapas. Holt moje predtuchy sa vacsniou plnia...
krtkosk 21.9.2015 13:02
Harvey a aká predtucha je na naše umiestnenie v júni 2016 po 30. kole? 
|
|
1195) |
roberto |
|
|
 20.9.2015 21:54
Tesit sa s toho ze inter existuje tak to je trochu malo, aby sme boli na posmech po vsetkych okolitych dedinach.Mal by sa nad sebou zamysliet pan trener ci ma tomuto muzstvu este nieco dat. Utocnik Kubala co sa lopty boji a Bacik skoda reci.
|
1194) |
ODIS |
|
|
Dal som si hodne načas, aby som vychladol. Poviem to takto, Kraťo, ešte Ťa to baví hádzať sa o zem v Tvojich rokoch a potom sa dívať na tých vpredu, ako to vyslovene flákajú? Čo z toho, že máme zase dobrú obranu, keď neexistuje záloha a tým pádom ani útok. To čo predviedol Kubala na konci zápasu, keď z 11m netrafil ani bránu, to sa už nedá ani komentovať. Tie reči o tom, že nik nechce postúpiť sú smiešne a neviem prečo to sem niekto furt vypisuje. Jur nechce postúpiť? A že dal 2x toľko gólov ako my. Vravíte, že vyhodiť polovicu družstva, hm a na lavičke sú lepší hráči? Dnes som videl Gomboša po prehratom zápase v Poľsku. No súper bol lepší a tak prehral.Ale ako ho to hnevalo, ako sa hanbil, či srdil sám na seba, že sme nepostúpili.Koho z tých našich profesorov pred obranou to mrzelo, že sklamali tých 30 fanúšikov, čo merali cestu do DNV? Na postup zabudnime. Nie pre dnešnú prehru. Okrem Majerníka hrajú tý istý hráči ako minulú sezónu a tá predsa nebola nič moc. Tak snáď si niekto nemyslel, že s tou istou zostavou postúpime. A keď hlavný sponzor odíde sklamaný pred koncom zápasu a hráčmi to aj tak nepohne, tak prídu prehry aj doma a čoskoro. Takže áno, budeme hrať pre niekoho nič neznamenajúcu tretiu ligu a budeme možno o rok vďační aj za to. Bez srdca sa totiž vyhrávať nedá. A tá DNV naozaj minimálne prvý polčas nehrala ale lauter nič. O to je tá prehra zahanbujúcejšia. A to som zažil aj prehru s Danubiou 5:2 s gólmi z polovice ihriska.
roberto 20.9.2015 22:03
Ani obrana neni bez chyby aby jeden hrac dorazal loptu co brankar vyrazil tri krat za sebou tak to je smutne.
|
roberto 20.9.2015 22:12
Ani obrana neni bez chyby aby jeden hrac dorazal loptu co brankar vyrazil tri krat za sebou tak to je smutne.
|
dury 21.9.2015 17:16
Dostali sme päť gólov za osem zápasov...naozaj je chyba v obrane?? Útok by sa mal prebrať, lebo sen o postupe bude utópiou
|
roberto 21.9.2015 19:59
Jasne ze je chyba v obrane ,keby sme nemali dobreho brankara tak ich mame dvanast.
|
|
1193) |
baca |
|
|
 20.9.2015 18:41
dnesny zapas katastrofa.
1, bud mali chalani vsadene na vyhru dnv
2, a ked nie tak po takomto vykone treba urobit razne poriadky v satni a komu sa nechce mat obleceny zltocierny dres alebo na to nema prec s nim samo myslil na cele s trenerom.
dnv podala slabucky vykon na urovni zachranujuceho muzstva v 3.lige a nas vykon jednym slovom katastrofa - bez nasadenia, prihravky , dnes boleli oci.
krtkosk 20.9.2015 19:22
Ja kus len zanalyzujem, čo sa doteraz v tejto súťaži odohralo. V prvom rade my, ak chcem ísť na postup a aj postúpiť, tak by tá hra mala vyzerať o dosť presvedčivejšie. Nemôže sa stať, aby sme v troch zápasoch po sebe vonku strelili 1 slovom jeden gól... to je akože čo? Čo chceme potom robiť o súťaž vyššie? Môže prísť aj slabší deň a dajme tomu, že prišiel dnes, ale ruku na srdce, väčšinou nedominujeme na tom ihrisku. Možno s Bernolákovom a v Lozorne, zvyšné zápasy, ako sme body brali, tak sme o ne mohli aj prísť a od tohto sa treba odraziť. Treba niečo zmeniť, takto to ďalej nejde, alebo ak pôjde, nebude to na postup. Zatiaľ strácame na postup 2 body, čo nie je nič strašné, ale tie dva body nie sú preto, že by sme boli my dobrý a niekto suverénny, ale je to preto, že tento rok veľmi postúpiť nechce nikto. Už len to, že tabuľku vedie Báhoň, už len to veľa nasvedčuje. Jur vyhral len každý druhý zápas, trénuje ich hráč, ťažia len z toho, že majú skúsenosti, nič výnimočné to nie je. Rohožník, ako vie vyhrať suverénne, tak isto dokáže aj suverénne prehrať. Nemyslím, že by chceli postupovať a ďalší, ako Rovinka, Báhoň, Pezinok... takisto asi netúžia po druhej lige. Proste okrem nás tam nemá kto ísť, taká je situácia, len to treba aj na ihrisku potvrdiť! Ak na to nemáme, tak treba spraviť niečo, aby sme na to mali!!! Lebo ak nevyhráme súťaž ani tam, kde ju vyhrať nikto nechce, čo potom chceme? Čo chceme o súťaž vyššie? Dostávať doma 0:6 ako od Seredi? A to nie je ani nejaké špičkové mužstvo druhej ligy...
|
Martin 20.9.2015 19:28
Devinska hrala to, co vedela a stacilo jej to na vyhru. Absolutne biedny vykon Interu, boleli z toho oci, utok a zaloha tragedia. Takto sa hra o postup?? S takymito vykonmi to opat bude jedine tak stred tabulky, mimochodom najslabsej 3.ligy zo vsetkych 3.lig na Slovensku. Keby este bola byvala 3.liga zapad, tak sa odtial pakujeme s hanbou po roku. Po peknych zapasoch s Rohoznikom alebo Svatym Jurom som zacal verit, ze mozno nejakym zazrakom moze byt dlhodobo z toho postup ale opat tradicne prisla studena sprcha. Trener stale vsadza na svoje kone, ktore dlhodobo nic nehraju, menovat nebudem, vidi to kazdy sudny clovek. A poprosim uz vopred, nechajte si prispevky typu "nekritizujme, budme radi, ze Inter vobec existuje". Treba sa rozhodnut, ci cielom je navratit Inter tam, kde v minulosti bol a kde patri a bavit ludi svojou hrou, alebo hrat po okolitych dedinach skaredy futbal a na veky sa zakopat v 3.-4.lige. Interu zelam vsetko dobre, ale ked je nieco zle, treba to povedat! A naopak, ak sa nieco podari, pochvalit. Po dnesnom zapase sa chvalit neda. Rozhodca kapitola sama o sebe ale ten zapas neprehral...
|
Wizkid 20.9.2015 22:05
Ahojte,
chcel by som len, že tvrdenie Krtkoska, že Inter je jediný klub, čo chce postúpit nie je vôbec pravdivý. Určite sa neoplatí spoliehať na to, že však sme jediný možný kandidát na postup, tak je to jedno.
|
krtkosk 20.9.2015 22:18
Wizkid, ja len konštatujem, čo vidím, vlani chcela Lužná postúpiť a vyhrala 2/3 zápasov a nie len 1/2. 1/2 je kus málo pre toho, kto chce postúpiť.
Ďalšia vec, ak postúpi, ktokoľvek, čo uhrá o súťaž vyššie? S týmto, čo hrá tu nikto nič.
|
David 20.9.2015 23:07
že nikto nechce postúpiť? tak to je riadna somarina! Lužná minulú sezónu dominovala lebo mala vytvorené daleko lepšie podmienky ako všetci ostatní.Káder budovala roky a do štadióna a areálu investovala desaťtisíce eur.Ak si chce v lige niektorý klub počínať suverééne tak musí mať na to vytvorené podmienky.Po postupe Lužnej to zostalo skoro 10 klubov a mužstiev čo sú na tom približne rovnako.Jeden zápas vyhraju dalsi zas prehraju a tak dookola.Tu si nikto už tak suverénne ligou neprejde.Tých pár lepších tímov sa postupne oddelí od zvyšku ale stále ich bude dosť.Rohožník má na našu ligu silneho sponzora Holcim.Jur má skúsený káder už len potrebujú navýšit rozpočet.Ten štadión pri malých upravach bude stačit na druhu ligu však len sa pozrite na akych štadionoch hraju niektore druholigové kluby teraz. Pezinský štadión ani nebude treba upravovat.Báhoň,Rovinka,Tomášov aj Lozorno pokial budu mať šancu tak sa o ňu pobijú.O čo sú všetky tieto kluby čom som spomenul horšie ako od súčasných v druhej lige.Borčice,Dolná Ždana,Teplička na Váhom,Haniska sú dediny a pozrite sa kde sú.Stačí dať do klubu peniaze viac chcieť a do druhej ligy sa dostanú ak konkurencia zaspí.My ako tá konkurencia mám občas pocit že spíme.Majerník,Felix a ten šikovný chalan s číslom 21 sú jediné posily.Inak hráme s kádrom čo sa väčinu minulej sezóny pohybal len v strede tabulky.Letná príprava začala neskoro,bola slabá,súperov sme mali takých čo neukázali ako sa hrá futbal o level vyššie až na ten Mošoň a aj ten sme prehrávali. Ak niekto na tlačovke vyhlási že ideme na postup tak nech to dokáže činmi inak sú to len reči. Alebo radšej nech nehovorí nič,to bude najlepšie.Kde u našich súperov vyhlasovali že idu sa pobiť o postup?Nikde,akurát potichu možno zaznelo že sa O to pokúsia a uvidia čo sezóna prinesie.Bez rečí sa tu bije 7-8 klubov a preto máme v tabulke tak natesno s tými bodmi. A že nikto nechce postúpiť, pche však si otvorte oči!
|
David 20.9.2015 23:26
v príspevku vyššie som nespomenul Raču.Aj s ňou treba počítať.A kto tu spomenul zas nech sme radi že Inter vôbec existuje? súhlasím s robertom. My sme Inter! História nás zaväzuje dostat tento klub späť na pozície čo mu prináležia! Nikde nie je napísané že s ato podarí ale treba za tým nekompromisne bez poľavenia ísť! ćo sme my? Levice? Lučenec? Veľký Meder? Vranov nad Topľou? Čadca? Nemšová? alebo Vráble? To sú kluby čo im tá tretia liga stačí a ludia sú tam radi že s av meste niečo trocha slušné hrá.Tam nebehali reprezentanti,nechodilo sa tam pozerať na najlepších slovenkých hráčov,výkvet ligy,nehrali tam top mužstvá československa,neskôr Slovenska a nezavítali tam kluby hrajúce pohrárovú Európu. Nie nestačí mi že Inter Bratislava existuje. Nedávať si maximálne ciele je neúcta voči značke a menu tohto klubu.
|
krtkosk 21.9.2015 11:18
Správne David, pravdu máš. Čo sa toho "chcenia" postúpiť týka. Tak pred dvomi rokmi, odmietli postup Pezinok a??? neviem, ešte niekto. Jur? Bratislavská 3. liga je slabšia, ako zvyšné trietie ligy, takže ak tu postúpi niekto, kto je len súčasťou stáda, tak čo uhrá v 2. lige? Nič. Preto treba byť lepší o hlavu od ostatných a to nik nie je. Jur, nemá ani trénera, len sa tam pozbierali kamaráti, čo vedia hrať futbal. Myslíš, že by chceli hrať aj o súťaž vyššie? Čo sa týka iných dedín, tak napríklad Borčice, majiteľ má Mäsokombinát Fabuš, chcel zobrať Dubnicu, ešte keď hrala 2. ligu, nechceli mu ju dať, tak povedal, že hocijakú dedinu dostane vyššie, ako je Dubnica a už to je, cieľ splnený. Ak sa tu nájde nejaký podnikateľ, čo bude chcieť narúcať peniaze do hocijakej dediny, tak do druhej ligy sa dostane, nie je to až také drahé, ale neviem, tu nikoho takého nevidím. Rohožník sa vytešoval z historického úspechu, že hrajú 3. ligu... ale to je len môj pohľad, neberiem ti tvoj, ale zase, že by môj bol blbosť, to by som nehovoril...
|
Psycho 21.9.2015 13:31
Luzna postupila vlani nie tak suverenne,ako skor za pomoci Janosika. Kazdopadne ale co sa zazemia tyka, tak je to po slovane jediny klub v BA a nlizkom okoli ktori na druhu ligu financne ma. Co by sme v 2.lig e robili? Dukla BB tam ide od vyprasku k vyprasku a nech ma BB akekolvek problemy, urcit eje na tom kvlaitou kadra a zazemim klubu stale 100x lepsie ako my. Chceme hrat druhu ligu? A kde? v jame na Drienovej? To by uz nepostacovalo na 2.ligu asi ani v Botswane. Budme realisti. CO by sme boli dali za sirsiu spicu 3.ligy pred 5 rokmi..
|
Miso 21.9.2015 15:25
Veď to poznáš Psycho, s jedlom rastie chuť. Ja si tiež myslím, že v momentálnej situácii na 2. ligu nemáme a už som to tu aj niekoľko krát spomínal. Viď pohárový zápas so Sereďou, niektorý ľudia by mali konečne skočiť z oblakov na zem a akceptovať realitu, že Inter na vyššie, ako na 3. ligu momentálne nemá a to po stránke hráčskej, finančnej a ani po stránke zázemia. Samozrejme tým nechcem ospravedlniť zakopnutie u takmer posledného týmu ligy. Ale toto sa nám stáva neustále, bodové straty s mužstvami, ktoré figurujú v spodných častiach tabuľky. Na zápase som nebol, ale prístup z našej strany, asi nebol nič moc, ale to je vec trénera, či si dokáže spraviť poriadok s hráčmi.
|
cucko 23.9.2015 10:07
Svaty Jur ma peniaze na 2. ligu, pozberali aj skvelych HRACOV Z OKOLITYCH DEDIN, ktori chcu hrat! a aj chcu postupit, takze si nechajte tie kecy, ze nikto na to nema okrem Holcimu Rohoznik. A INTER? Hrava s vela hracmi, ktori bez viac penazi ani par krokov nepobehnu. Ospravedlnujem sa bojovnym srdciarom v time, kazdy vie koho myslim.
|
|
1192) |
krtkosk |
|
|
 20.9.2015 16:15
ONELINE
Devínska Nová Ves - INTER
V 10. minúte hráme 0:0 mali sme veľkú šancu, ale brankár vyrazil. Ondrík dostal žltú kartu, aby nebola nuda a ideme na víťazstvo!!! INTER DO TOHO!
krtkosk 20.9.2015 16:37
33.minúta stále bez gólov, máme prevahu, aj šance, strieľame, ale keď máme radšej prihrať, tak vystrelíme a keď máme strieľať, tak prihrávame a tak je to furt bez gólu. Domáci mali jednu príležitosť z priameho kopu, ale prasli to vedľa.
|
krtkosk 20.9.2015 16:52
Polčas 0:0
|
Krtkosk 20.9.2015 17:17
Od 53. min prehravame 1:0 
|
Krtkosk 20.9.2015 17:35
Bezi 72 minuta, mali sme milion sanci, aj oni mali, lebo uz utocime, Felix nastrelil brvno, teraz zase mala domov v tutovke. Pri gole sme neodkopli loptu na 3x dorazal, az dorazil
|
Krtkosk 20.9.2015 17:45
V 85. stale 1:0 to bude zase hanba..
|
Krtkosk 20.9.2015 17:54
Nadstaveny cas, Kubala spalil dalsiu tutovku a uz aj koniec. Prehrali sme v DNV ktora prehrala v Borinke nedavno 9:0 to je hanba zase...
|
Matter 20.9.2015 18:00
Dnes mám radosť z jednej jedinej veci, že som odolal pokušeniu ísť na tento zápas. Už vidím, ako mi tu niektorí píšete že fandiť treba aj keď sa nevyhráva, ale ja už strácam trpezlivosť počúvať posmešky rôznych priožratých blbečkov na s prepáčením zasratých dedinách, ktoré ako napr. DNV vyhrali zatiaľ jediný zápas a druhý s nami. Hlavne že počúvam, ako sa zase niektorí ktorí nehrávajú alebo hrávajú menej ako si predstavujú, vyhrážajú odchodom aj so svojimi tatkami, lebo majú milióny ponúk. Tak nech idú všetci do p...
|
Fanusik 20.9.2015 18:43
To co dnes predvadzali Inter, to sa neda ani slovami opisat. Kedy sa kto v Interi zobudi a vyhodi pol muzstva ktori dnes hrali. Radsej menovat nebudem, ale otrasny vykon, slabe nasadenie, skakajuce nahravky, ja tomu nerozumiem. Ved myslim si, ze nie sme vsetci slepi a vidime dobre. Mam rad Inter a tesim sa na kazdy zapas Interu, ale niektori hraci dnes ani priemer. Opat genialny Krato a brankar vyborny vykon. Velmi sa snazil Toth, Felix ako tak s Angusom ale ostatok bieda. Co dalej? Len nepovedzte, ze sa to len tak necha pan trener a hraci. Lebo dnes hrala Devinska dobre, niekedy genialne ale vy musite hrat aspon tak ako oni a nie horsie. Prepacte mi, ale hanba. Nemyslim vysledok ale hru!!!
|
baca 20.9.2015 18:46
tak veru to nebol geniany vykon dnv to len tak vyzeralo pri nasej nemohucnosti
|
|
1191) |
Blind307 |
|
|
 20.9.2015 16:15
...online bude?...díky...
krtkosk 20.9.2015 16:18
šicko bude, šicko, len nech góly padajú 
|
krtkosk 20.9.2015 19:08
no vidíš to, vidíš to kua...
|
|
1190) |
Peto |
|
|
 20.9.2015 11:07
Ahojte fanuskovia. Prosim Vas, ako sa dostanem na stadion do Devinskej? a kolko to trva od vlaku pripade MHDcky. Diki moc, pripadne ak mate tak aj malu mapku, ze kde sa to nachadza. dikes.
mato 20.9.2015 12:01
[ goo.gl]
O 15:00 bud tu a odtial ideme busom priamo do Devinskej a po zapase zase spat.
|
|
1189) |
Fanusik |
|
|
 19.9.2015 16:11
Pezinok - Svaty Jur 0:1 9. min. Breska. Krato na tribune. Tak to ma byt
Fanusik 19.9.2015 16:19
0:2 17 min.
|
Fanusik 19.9.2015 16:37
1:2 penalta
|
Fanusik 19.9.2015 16:41
1:3 40 min.
|
Fanusik 19.9.2015 17:25
1:4 Rybansky 2 goly, Breska 2 goly.
|
|
1188) |
sh |
|
|
 19.9.2015 15:21
U19 Fk Inter-Zolik Malacky 4:0,,U17 2:1
jm 19.9.2015 18:36
jmlike
|
|
1187) |
odis |
|
|
Je 14.9.11,43hod. a na oficiálnej stránke FK Inter nie sú výsledky staršieho dorastu, ani starších žiakov. Ďalej som nepátral, ale nehralo sa, alebo nemá kto nahodiť výsledky?
Timo 14.9.2015 13:09
Ano, dobre rozbehnuta web stranka opat a zase upada do starych kolaji...napr. obrazky su stale 2 roky stare, zostavy nedoplnene, atd....vysledky vid. futbalnet.sk
|
Tomi 14.9.2015 13:35
Ak myslíte stránku
[ www.fkinterbratislava.sk],
tak aktuálne výsledky aj program je vždy v aktualitách, z minulého týždňa tu:
[ www.fkinterbratislava.sk].
Dopĺňal som včera večer. Výsledky na podstránky družstiev sa vždy dopĺňali podľa časových možností, najneskôr v pondelok. Doplním ich dnes. Včera večer som pracoval na videu.
Pokiaľ mi zostavy nikto nepošle, z prsta si ich nevycuciam.
Ale v aktualitách sú naďalej čerstvé správy, rovnako aj výsledky zápasov všetkých družstiev sú +- aktuálne.
Keďže určití ľudia robia na novom webe, tak sa do danej stránky už nič neinvestuje.
Kedy bude fungovať nový web a čo na ňom bude už nie je otázka na mňa.
|
Timo 14.9.2015 14:41
Myslim, ze sa tu bavime o novom nete a je jedno na akej domene je zaveseny...Ludia zodpovedny za obsah a realne udaje asi nemaju cas uvedene informacie posuvat cloveku, ktory to vo svojom volnom case, zdarma a poctivo spracovava...ze ano?...Tomi robi co sa da!!!...ale pomenujme konecne !!! aj tych, resp. toho co to ma na starosti, a za financnu protihodnutu???...Tomi co robis zdrama namisto niekoho, kto berie za to prachy a k tomu to aj flaka!!!....
Pocujeme tu len same vyhovorky preco a co sa neda a nejde!!!...velky elan na zaciatku co sa tyka webu a potom upadok a nedokoncena praca!!!...a spoliehanie sa ze to vsak niekto urobi???...kto je za tento projekt zodpovedny, kto za to berie prachy, preco ho vedenie nezoberie na zodpovednost???
Rovnako ako projekt webu, aj mnohe ostatne veci ostavaju len v planoch, resp. rozpracovane a nedokoncene...pocuvame len plany, plany a plany z ktorych je stavba vzdusnych zamkov!!!
Asi nehovorim len za seba, ale ja urcite, stracam nejaky respekt k tomu co a ako vidim realnu buducnost nasho klubu. Slubov uz bolo dost, chcelo by to markantnejsi progres.
Zaverom sa vratim k webu : v tejto modernej dobe ja to nasa primarna vizitka voci vsetkym navstevnikom, mediam, fanusikom a to hlavne moznym buducim investorom ci sponzorom (aj ked viem ze web nie je vsetko, su aj ine dolezitejsie veci), tak pls venujme tomu nalezitu pozornost co do obsahu, aktualite a formatu.
|
Timo 14.9.2015 14:42
oprava : clovek zodpovedny za...(myslim konkretneho)
|
Tomi 14.9.2015 18:42
Nový web, dočasne na adrese [ www.fkinter.sk], je vo výstavbe. Nič k nemu neviem povedať, ide to úplne mimo mňa, vedenie to (ne)má pod palcom. Ten web má byť náhrada za ten aktuálny nedorobok. Aktuálne aj keď graficky vyzerá lepšie, obsahovo v mnohom zaostáva za súčasným. Nejaké pripomienky som mal, ale som mnou nikto nekomunikuje, takže sa do toho nestarám. Dopĺňam teda aktuálne veci na ten súčasný, nech to teda nie je úplná hanba. Zadarmo, pre Inter, len aby aspoň niečo bolo. Nie sú to však zase strávené dlhé hodiny. 
|
FKIBA 14.9.2015 19:50
Ja chodim sem a na futbalnet. Prave koli tomu ze ako facebook tak aj rozne ""officialne sajty" su aktualnostou niekde tesne pred predajom licencie do Senice  ...Co je samozrejme hanba. A k Tomimu zas a znova velke DAKUJEM za vsetko co pre nas vsetkych robi 
Inter do toho!!!
|
Miso 14.9.2015 20:45
Timo, ty čo si si šľahol?
|
mato 14.9.2015 21:00
Co je na fb neaktualne ???
|
David 14.9.2015 23:35
na fb je vsetko aktualne akurat niekto možno sleduje nesprávnu stránku ved na facebooku je Inter viac krat.niekto by tie stare neaktualne mal zrusit nech to ludí nemýli.
|
Timo 15.9.2015 03:51
Miso, preco si myslis, ze som si slahol???... vyjadril som svoj nazor a dokonca nie len svoj ale mnohych inych co ja osobne poznam...ps.: co sa tyka webu Tomi to robi zdarma, vo svojom volnom case a clovek ktory je za toto klubom plateny, resp. vykonava to formou outsourcingu vlastnou zivnostou tak na to z vysoka kasle, a toto nie je jednoducho v poriadku!!! Dokonca nik neviem ktora to ze je oficialna stranka klubu!?...a teraz je uplne jedno, ci sa bavime o neprofesialnom webe, ci napr. o tom je generalny manager na otazku pri pripravnom zapase : kto jen ten co je pri lopte? tak odpovedal, ze nevie, nepozna...pritom to bol nas odchovanec!!! tak o akej urovni profesionalite sa tu rozpravame???........prikladov mozem uviest este niekolko!!!...a napr.uroven webu je len primarnym odrazom nekompetentnosti zodpovedneho cloveka, ci zodpovednych ludi...
|
Miso 15.9.2015 13:14
Timo, nenarážal som na webovú stránku, v tom to bode sa s tebou dá súhlasím, myslel som tie ostatné veci. Neviem, ako ty, ale je nevnímam Inter, ako profesionálny klub, by ste si to mali konečne uvedomiť. Veď ani niektoré kluby z 1. ligy nebudia dojem profesionality, tak o čom sa tu rozprávame? A tie ostatné veci a sľuboch a že sa nič nedotiahne do konca, určite v celej Bratislave len čakajú, až prídu páni Interisti, aby im vybudovali ihriská, nové štadióny a zohnali nejakých solventných sponzorov. V Bratislave to funguje tak, že ani chudáčik Kmotrík nemôže pre slopan už roky postaviť štadión, aj keď sa veľmi snaží a podpláca koho môže, tak čo by chcel od Interu, ktorý disponuje asi 1 promile majetku Ivana Slopana? 
|
Matter 15.9.2015 14:25
Postavme si otázku : je tu jeden fanúšik, ktorý si nepraje postup A-čka do 2. ligy a časom návrat až do 1. ligy ? A adekvátne postupy mládežníckych mužstiev do vrcholných súťaží ? Že to všetci chceme, s tým bude asi jednoznačný súhlas. Ale potom si treba konečne uvedomiť, že bez určitej dávky profesionality funkcionárskych a trénerských kádrov to jednoducho nepôjde.. Profesionál vo všeobecnosti je ten, ktorý a/ berie za určitú činnosť peniaze (a v princípe je jedno či 1000 EUR alebo milión) a b/ za tento honorár odvádza organizácii adekvátnu prácu na odbornej úrovni. To a/ viacerým ide celkom dobre, no s tým b/ majú podaktorí dosť veľké problémy. Niektorí nadšenci, u ktorých to a=0, odvádzajú kvalitnejšiu prácu ako tí "profíci" (aspoň čo sa bodu a týka). Možno niekoho zase značne pobúrim, že čo si to dovoľujem vysloviť názor na funkcionárov, ja si však myslím, že A-čko má slušne našlapané, zlepšila sa tam aj atmosféra (možno trocha pomohla aj otvorenejšia výmena názorov), tak by bola túto sezónu pre-lajdáčiť šancu trestuhodná chyba. INTER DO TOHO!!!
|
Matter 15.9.2015 14:49
...a ešte čo sa Slovana a Kmotríka týka, to sú tí poslední, z ktorých by sme si mali brať príklad. Keď to v tom Slovane pôjde takto ďalej, možno tá agónia potrvá ešte pár rokov, ale môžu dopadnúť veľmi, veľmi zle. Zase tam pozbierali na naše pomery zvučné mená z domu aj z cudziny, a parta žilinských mladíkov ich za jeden polčas vyškolila ako mladších dorastencov. Skôr tí žltozelení (vidíte, ešte aj farby majú podobné) by mohli slúžiť ako príklad. Ja mám obavy, že keby do Slovana prišli aj Ronaldo s Messim, za pol sezóny by zabudli hrať futbal.
|
Miso 15.9.2015 15:07
Chcel som len povedať, že nie je všetko také jednoduché, ako si niekto myslí a tak isto aj to, že v BA je robiť šport naozaj veľmi ťažké. Aj určitý progres badať v niektorých oblastiach, na druhej strane niekde sa nedarí až tak napredovať, nevidel by som na tom nič zlé.
|
Timo 16.9.2015 22:41
Admin, neobjavil sa mi prispevok????????????????
|
Tomi 17.9.2015 14:08
Timo: A ktorý? Z tých dvoch rovnakých som jeden vymazal. V systéme nie je žiadny, ktorý by zadržala antispamová alebo protivulgarizmová ochrana.
|
Timo 17.9.2015 14:16
hmmm...nevadi Tomi, uz sa mi to nechce pisat od zaciatku...hihihihi
|
|
1186) |
Tomi |
|
|
 13.9.2015 23:11
|
1185) |
Krtkosk |
|
|
 13.9.2015 16:51
ONELINE
Kralova pri Senci - Inter
V 17. Minute vyhrame 0:1 dali sme gol po centri Ondrika hlavickoval Felix Gooooooopl vedieme a budeme vediet
Krtkosk 13.9.2015 17:06
V 33. minute stale 0:1 na malom ihrisku nepekny futbal. Domaci maju vela rohov, my sme mali este jednu polosancu.
|
Krtkosk 13.9.2015 17:23
Polcas 0:1 rozhodca nam furt mava ofsajdy a mali sme sancu, Toth sam pred brankarom, ale nemal to uz kde dat.
|
Krtkosk 13.9.2015 17:53
Bezi 67. Min stale 0:1 mali sme jednu sancu v druhom polcase, inak nie je co hodnotit.
|
Krtkosk 13.9.2015 18:14
88. min 0:1 mali sme sancu, Felix patickou v sestnastke, lopta tesne vedla. Hra sa prekopavana.
|
Krtkosk 13.9.2015 18:23
Koniec 0:1, tri body su doma, o tyzden v DNV dalsie tri a svet bude krajsi 
|
Blind 13.9.2015 21:11
...tá Felixova produktivita sa mi začína páčiť...asistencia je ale rovnako dôležitá...díky... INTEEEEEEEEEEER...
|
|
1184) |
Fanusik |
|
|
 12.9.2015 20:00
Svaty Jur - Most 0:0
Blind 12.9.2015 21:35
...poteší...ale viac naše prípadné víťazstvo...
|
FKIBA 13.9.2015 07:28
Jake pripadne?
Treba drtit krizom krazom dedina dolina
Inter do toho!!!
|
Fanusik 13.9.2015 11:39
Raca - Pezinok v druhom polcase 0:1 zatial.
|
IPO.Interista 13.9.2015 11:52
Svätý Jur - Most, paráda. Navyše Rohožník hrá s Rovinkou, takže určite nevyhrajú obidvaja, stavte sa !!!  To musíme využiť.
A očúvaj ty FKIBA, ty nehovoríš zle, ty vóbec nehovoríš zle. 
|
Fanusik 13.9.2015 12:25
Raca - Pezinok 1:1 konecny vysledok
|
Blind 13.9.2015 12:30
...no nekričím HOP, kým...Jasne, že treba vyhrávať 😉...
|
jm 13.9.2015 12:55
Pre info, dnes v Kráľovej znova tombola len a len pre fanklub ;))
|
Timo 13.9.2015 13:10
...a k tomu Raca - Pezinok 1:1
a ked este aj Rohoznik s Rovinkou na remizu....hmmmm...len musime vyhrat a vedieme tabulku.
|
|
1183) |
krtkosk |
|
|
 10.9.2015 23:36
Dnes aj "zaujímavé" výsledky prípraviek
U11
Ružinov - Inter 0:2
U10
Ružinov - Inter 14:0
U9
Ružinov - Inter 17:0
viem, že tu o výsledky až tak nejde, ale kua, máme U8, dokonca otvárame teraz aj U6, čo nám to zase všetko poutekalo, keď také kefy dostávame? Však to je nemožné...
Tomi 11.9.2015 09:01
Ja to tiež nechápem, vždy bola práca s tými najmladšími dobrá. Teraz U9, U12, U13 bez bodu, jedine U11 OK. Ale keby tesne, všetko výbuchy, nakladačky, poriadne gól nevedia streliť. Ešte schválne sme začali dávať výsledky mládeže do InterGólu, ale veď toto je už hanba. 
|
Matter 11.9.2015 09:21
Zase mi to nedá nereagovať. Ešte minulý rok som obhajoval prácu s mládežou s tým, že okrem dorastu dosiahli mládežnícke mužstvá rovnaké alebo aj mierne lepšie výsledky ako predminulý rok. No ale toto je živá katastrofa ! Od U 13 po U 9 (snáď s výnimkou U 11, ale ani to nie je nič moc) krutý debakel za debaklom. Dorast zatiaľ vyhral len s dvoma outsidermi, ktorí aj inde dostávajú rovnaké alebo väčšie nakladačky ako u nás. Jedine starší žiaci ako-tak, ale tiež nič moc. Kde je výsledkové a herné zhodnotenie tej spústy sústredení s rehabilitačnými procedúrami ako v Barcelone, ako vidieť, nepritiahlo to k nám príliš veľa talentovaných detí (rodičov) a nepomohlo to ani tým, čo sú u nás. Nehovoriac o platených tréneroch a asistentov (v niektorom mužstve aj dvoch) trénerov, jedine keď sa jedná o hráčov A-čka s možnosťou si privyrobiť v súlade s ich študijným programom, tak v tom vidím užitočný zmysel. Za "Interistické" peniaze zveľaďujeme cudzí majetok (Ekonóm, Pánty, atď.), divím sa tým, ktorí tie peniaze do klubu dávajú, že sa ešte nad tými výsledkami nepozastavili (alebo áno ?). Keby sa polovica vyše uvedených nákladov investovala do A-čka, som presvedčený, že dnes sme snáď bez straty bodu, lebo priznávam, že to čo chalani z A-čka produkujú, ma zatiaľ veľmi príjemne prekvapilo (dúfam že som to pred nastávajúcimi dvomi zápasmi vonku nezakríkol).
|
krtkosk 11.9.2015 09:39
Ja na ospravedlnenie, podmienky na mládež nemáme ideálne, to ruku na srdce. Ak sa dobudujú tie umelé trávy na školách, ako sa plánuje, tak budeme infraštruktúrne konkurencieschopný, to veľa spravý. Pozrime sa na Karlovku, majú umelú trávu a žiaci a dorastenci oveľa lepšie výsledky ako my a Ačko nemá šancu byť vyššie ako my ešte desať rokov... Neni to len o tom, že by k nám nikto lepší nechcel ísť, prečo do Karlovky idú? Je to v podmienkach, aj v podmienkach, tie by sa mali čoskoro zlepšiť, tak by to malo byť lepšie a lepšie.
|
Matter 11.9.2015 11:40
Súhlasím len čiastočne. Naši súperi nemali v minulosti o nič horšie podmienky ako tohto roku a my zase lepšie ako teraz (podľa tých investícií by sa mali skôr zlepšovať), a debakle sme väčšinou rozdávali, nie prijímali. A to taká U 13 a 12 ešte nehrala napr. so Slovanom, koľko od nich nafasujú, 50, či rovno 100 ???!
|
|
1182) |
Tomi |
|
|
 8.9.2015 23:03
Video z Ivanky - kvalita trošku horšia, ale aspoň dačo:
[ youtu.be]
FKIBA 10.9.2015 09:06
Nevadi...v markize sa stym pohraju;)))
|
|
1181) |
krtkosk |
|
|
 8.9.2015 21:40
Zápas Slovensko - Ukraina treba nahrať a poslať na rozhodcovskú komisiu BFZ, aby to tým nemehlám púšťali 2x denne, že ako sa píska. To je výkon rozhodcu, citlivo pristupuje k hre, nepíska každý pád ako faul, kalap dole
|
|
 8.9.2015 08:37
Divácka návšteva kola, bojovné výkony futbalistov a kontroverzné rozhodnutia rozhodcov, to všetko priniesol šláger medzi FK Inter Bratislava a ŠK Svätý Jur.
[ ligy.sk]
krtkosk 8.9.2015 22:12
Wizkid, ja len k tej "jasnej" penalte, čo mali kopať hostia, tak podľa pravidiel futbalu nemali. Je to divné pravidlo a tiež som sa na ňom popálil, ale citujem z testov pre rozhodcov aj so správnou odpoveďou:
Hráč si pri odkope lopty z vlastného pokutového územia evidentne nastrelil vlastnú ruku loptou. Rozhodca :
O: neprerušil hru, pravidlá neboli porušené
To znamená, že keď si trafíš ruku sám sebe pri odkope, je to brané ako nešikovnosť hráča, neúmysel a preto sa hra nemá prerušiť. Prečo sa netrestá ťarbavosť, nechápem  ale v tomto prípade rozhodol rozhodca správne.
|
motek 9.9.2015 17:22
Davam za pravdu Krtkovi. Takto nam rozhodca "odpustil" penaltu v Trnave. Neviem ci to dokonca nebolo v jednej z majstrovskych sezon. V skutocnosti to posudil pravne. Neviem ci prave Roman Kratochvil si tam pri odpkope nenapalil sam sebe ruku v sestnaske, na co sa TT dozadovala penalty, ktora ale spravne nebola.
|
Wizkid 9.9.2015 18:12
Loptu hráč svojim "odkopom" do ruky v skutočnosti loptu neodkopol, v podstate tá lopta bola tou rukou "spracovaná", osobne si myslím že to penalta mala byť a rozhodca len kompenzoval penaltu z prvého dejstva, ktorú mal odpískať.
To je ale len môj názor. 
|
krtkosk 9.9.2015 18:38
krby ju chytil rukou hneď tak by si mal pravdu, ale keďže ju najskôr odkopával a až od mohy mu išla do ruky, tak to je podľa mňa definícia odkopu, ale zase len môj názor a pána Leuleho, či ako sa volal 
|
|
1179) |
krtkosk |
|
|
 7.9.2015 20:23
Ešte na doplnenie
U15
Senica - Inter 1:1
celkovo asi v tej Senici došli prachy, muži jeden z horúcich kandidátov na vypadnutie, dorast U19 sa motá naspodu tabuľky a ani žiaci už nie sú to čo bývali. Ak sa nemýlim, tak je to prvý bod U15ky zo Senice.
U14
Senica - Inter 1:0
no a ako písal aj Tomi, od U13 po U9, samé prehry, to je celkom tragédia
IPO.Interista 7.9.2015 22:48
Nezabúdajme kto nám "ukradol" 1.ligu a hráčov ale nezabúdajme ani nato kto nám ukradol štadión!!!
|
David 8.9.2015 16:06
krtkosk kedy prídeš najbližšie na domáci zápas? ešte stále ti dlhujem pivo  pripijeme si na spoločnú averziu proti senici
|
krtkosk 8.9.2015 21:38
David, neviem... možno na Rovinku, záleží, ako budeme hrať  a pripijeme si na vypadnutie Senice  aby sme o rok hrali spolu...
|
jojo 10.9.2015 12:40
to by bola riadna bomba,hrat o rok druhu ligu so Senicou 
|
|