|
Meno |
Príspevok |
949) |
Matter |
|
|
 8.3.2015 12:03
Uf, dorast bude mať "fušku":
Dubnica-Inter: 6-1 (2-1)
Matter 8.3.2015 14:12
Ešte že snáď budúcnosť (keď sa dúfajme U 19 zachráni) bude lepšia :
U 17 Dubnica-Inter: 0-2
|
info 8.3.2015 14:25
0:4. 
|
Matter 8.3.2015 15:23
Ešte lepšie, 0-2 bol asi polčas.
|
krtkosk 9.3.2015 01:20
A to sme Dubnicu na jeseň porazili doma  na progres to teda nevyzerá, aspoň tá U17ka je na to lepšie
|
|
948) |
Matter |
|
|
 7.3.2015 12:21
Inter-Ružinov po 1. polčase 3-0. Góly: Tóth 2, Pitra. Akurát Kubala skončil v nemocnici s podozrením na otras mozgu po dosť brutálnej zrážke so súperovým brankárom, skoré uzdravenie !
Miso 7.3.2015 14:43
A po druhom polčase?
|
Co ja viem? 7.3.2015 18:50
Skončilo to 4:3
|
Harvey 7.3.2015 20:30
Stvrty gol Misko Sokol isiel sam na brankara a pekne po lavej strane od neho prekonal (predtym spalil tutovku rovnakeho rangu).
Apropo' Kubala je v riti, schytal to v suboji s brankarom do rebier... a Lucic tiez...
|
Matter 8.3.2015 09:54
Mali by sme asi "ružinovských priateľov" vytrestať takým spôsobom, že už im v budúcnosti neráčime umožniť užiť si tú česť zahrať si s klubom takého veľkého mena ako my z vyššej súťaže. Niektorí fešáci z nich hrali ako nadržaní býčkovia s krvavými očami.
|
|
947) |
Mišo |
|
|
 5.3.2015 15:27
Chcel som sem hodiť link z Trendu, že prokuratúra zamietla sťažnosť podanú, proti výstavbe tehelného pola a toto mi to vyhodilo : "Vaša správa obsahuje zakázané slová. Opravte prosím túto chybu a znova odošlite formulár." Neviem čo tam mohlo byť zakázané.
Tomi 5.3.2015 18:04
Mišo: Netuším, čo sa stalo, mne to vzalo. Nepísal si k tomu niečo? Ono to kontroluje škaredé slová, ale myslím že len anglické.
|
Miso 5.3.2015 19:52
Nie, žiadne škaredé slová som nepoužil. Dal som len ten link.
|
krtkosk 5.3.2015 21:40
Poslušne hlásim, že mne tiež nezobralo link, čo som chcel predvčerom dať, rovnako, že vraj neslušné slová, keď som link zmazal, príspevok zobralo...
|
Miso 6.3.2015 08:29
A nebolo tam náhodou niečo o slovane? Možno sa sama stránka vzpiera tu uverejňovať takéto informácia.
|
|
946) |
jaro |
|
|
 5.3.2015 13:00
caute, o kolkej to hrame s ruzinovom v sobotu?
Tomi 5.3.2015 13:21
O 11:00 na Mladej garde.
|
jaro 5.3.2015 14:06
dik :)
|
|
945) |
steve |
|
|
 4.3.2015 22:55
V dnešnom novom čase bola jedna celá stránka písana o Kratochvílovcoch o tom ako sa im splnil sen a to zahrať si spolu = v Interi :)
|
944) |
Matter |
|
|
 4.3.2015 11:05
Po včerajšom 3-gólovom víťazstve Slovana s Nitrou (i keď po polčase 0-1 im asi cukalo a možno sa už chystali na tú električkovú ligu  ) sme sa v tabuľke všetkých asi 180 účastníkov SP posunuli zo 16. na 15. miesto (pred Nitru) a už tak aj skončíme (viď tabuľku zo SFZ stránky futbalnetu):
1 ŠK Slovan Bratislava futbal 4 4 0 0 19 : 6 12 9
2 FC Spartak Trnava 4 4 0 0 14 : 2 12 12
3 MFK Košice 4 4 0 0 13 : 1 12 12
4 FK Slovan Duslo Šaľa 4 4 0 0 13 : 2 12 9
5 FK Dukla Banská Bystrica 4 4 0 0 13 : 2 12 12
6 FK Senica 4 4 0 0 11 : 2 12 12
7 AS Trenčín 4 4 0 0 11 : 2 12 12
8 FK DAC 1904 Dunajská Streda 4 4 0 0 10 : 1 12 12
9 JUPIE Podlavice Badín 5 4 0 1 13 : 5 12 0
10 FC Rohožník 5 4 0 1 11 : 7 12 6
11 FKM Nové Zámky 4 3 0 1 14 : 4 9 3
12 MŠK Žilina 4 3 0 1 11 : 2 9 6
13 FC ViOn Zlaté Moravce 4 3 0 1 11 : 4 9 6
14 OFK Dunajská Lužná 4 3 0 1 9 : 2 9 0
15 FK Inter Bratislava 4 3 0 1 6 : 2 9 6
16 FC Nitra 4 3 0 1 9 : 6 9 6
17 SP MFK Rožňava 4 3 0 1 8 : 5 9 -3
18 FK Poprad 4 3 0 1 8 : 5 9 6
19 MŠK Slovan Trenčianske Teplice 4 3 0 1 8 : 7 9 -3
20 FK Rača Bratislava 4 3 0 1 8 : 7 9 3
21 ŠKF Sereď 3 2 0 1 14 : 3 6 3
22 Partizán Bardejov 3 2 0 1 7 : 1 6 3
23 FKS Nemšová 3 2 0 1 9 : 5 6 3
24 TJ Družstevník Veľké Ludince 3 2 0 1 7 : 3 6 3
25 MFK Tatran Liptovský Mikuláš 3 2 0 1 6 : 2 6 6
26 MFK Skalica 3 2 0 1 9 : 6 6 0
27 TJ Tatran Oravské Veselé 3 2 0 1 9 : 6 6 3
28 MFK Nová Baňa 3 2 0 1 7 : 4 6 0
29 MFK Zemplín Michalovce 3 2 0 1 7 : 4 6 0
30 MFK Nová Dubnica 3 2 0 1 6 : 3 6 0
31 MŠK Fomat Martin 3 2 0 1 5 : 2 6 3
32 OK Častkovce 3 2 0 1 5 : 3 6 -3
33 MFK Lokomotíva Zvolen 3 2 0 1 4 : 2 6 3
34 OFK Slovan Poproč 3 2 0 1 4 : 2 6 -3
35 FK Močenok 3 2 0 1 4 : 2 6 -3
36 FK Slovan Most pri Bratislave 3 2 0 1 4 : 2 6 6
37 FC Baník Horná Nitra 3 2 0 1 3 : 1 6 0
38 FK Čadca 3 2 0 1 7 : 6 6 3
No čo, aj malé radosti sú radosti, i keď je mi jasné vcelku výhodné vylosovanie Interu (max. 3-ligový súper, vypadli sme žiaľ dokonca so 4-ligovým), ale to 15. miesto medzi všetkými účastníkmi SP 2015 nám nikto nezoberie.
|
943) |
Tomi |
|
|
 4.3.2015 08:04
Takto sa to dnes robí:
[ reality.etrend.sk]
Investor získal plochu bývalého futbalového ihriska v Rači pri trati a aj pozemok v tesnej blízkosti ihriska v Krasňanoch.
Belo 4.3.2015 13:53
Len pre presnost,ten pri trati je byvale ihrisko pozemneho hokeja. Lokomotiva Raca hrala svojho casu I,ligu v CSSR!Pani poslanci sa opat vyznamenali! 
|
|
942) |
Matter |
|
|
 1.3.2015 10:26
FK Mutěnice-FK Inter: 0-2. Vraj solídny výkon
Matter 1.3.2015 18:15
Ešte z prípravy mládeže sa mi podarilo vygúglovať tieto zápasy :
U 15 Inter-Rača 1-0 (1-0)
U 17 OFK Dun.Lužná U19-FK Inter U 17: 3-4 (2-3)
U 13 FC Petržalka-FK Inter: 1-2 (0-0)
U 15 FC Petržalka-FK Inter: 2-1
|
Tomi 2.3.2015 08:27
Tak už som to nahodil.
FK Mutěnice - FK INTER Bratislava 0:2 (0:1)
28.2.2015 Góly: 41. a 70. Kubala
Zostava: Lučič (46. Hoz) - V. Tóth, Pitra, Hirtl (73. Šimo), Prachár - Špak - Chocina, M. Sokol, Ondrík - T. Kubala, Bačík
Občas sa stane, že sa nepodarí nahodiť výsledok na stránku hneď, tak strpenie.  Pracujeme na tom a aj na viac aktualitách z mládeže.
|
Matter 2.3.2015 10:39
Ale Tomi, opakovane hovorím, že ja neútočím na Vás. Len ma serkalo, že sa nikto z tých čo tam boli, neunúval napísať, že "vyhrali sme 2-0, bolo to fajn, teraz ideme do sklípku". Alebo že by tam z fans nikto nebol, v tom prípade beriem späť.
A čo sa mládežnickych mužstiev týka, zo začiatku bolo pravidlo, že niekto z realizačného tímu (tréner, funkcionár, poverený hráč ?) dal krátku správu o výsledku. Veď dnes sa už aj škôlkári učia pracovať s počítačom a internetom. Je to taký veľký problém ? Ja dokážem vygúglovať väčšinu výsledkov zo stránok súperov, kde je to ešte aj s hodnotením zápasu ich trénerom. Prispelo by to k prehĺbeniu pochopenia niektorých fans, že Inter nie je len o A-čku, ale aj o ďalších mužstvách, ktoré pre to A-čko do budúcnosti vychovávajú hráčov, nehovoriac o tom, že 300 detí trávi čas na ihriskách namiesto možno potuľovaniu sa po uliciach medzi dílermi. U nás sa robí tá práca, ktorou sa občas chvália niektorí iní (viď príspevky o Národnom štadióne). Tak že podľa mňa o tom to všetko je.
|
Belo 2.3.2015 21:30
Tak,nech to Kubalovi striela aj v lige!!! 
|
|
941) |
mato |
|
|
 1.3.2015 00:46
Miso 1.3.2015 14:11
Je to tragikomédia.
|
Krtkosk 1.3.2015 22:44
To je bluf. Zase len potrebuje medialny tlak, ako ze on je ten poskodeny... Ako ked spravil prispevok v TV o tom, ze ak sa nepostavi stadion deti budu brat drogy... Alebo si dajte do googlu: Ivan Kmotrik postavi stadion aj sam. Pozrite si, v ktorom roku to vyhlasil a aky rok je teraz a co postavil... Keby toto myslel uprimne, ze nech to postavi ktokolvek, uprimne sa hlasim! Prispevok od statu 27 milonov na stadion staci aj s rezervou. Krasny 20 tisicovy bude stat, akurat mi nezvysi naokolo na hotel a obchody, ale zato z toho spravim aj s treningove ihriska okolo. Ivan, mozme sa dohodnut na zmene majitela tvojej s.r.o. Narodny futbalovy stadion a idem na to, ale to by ti uz nepasovalo, vsak? Dement to je, nervy!
|
Miso 2.3.2015 10:19
Nie je to také jednoduché, ten príspevok sa odvíja od prachov, ktoré chceš do projektu vložiť sám. Neviem koľko to je presne percentuálne, ale ak kmotor dostane 27 melónov, znamená to, že minimálne toľko, musí do projektu vraziť aj on. A malo by sa vzťahovať len na výstavbu štadióna a tréningových ihrísk. Nie hotelov a kancelárií, ako v prípade zimného štadióna. Či to tak aj naozaj bude je otázne, ale keď chceš 27 melónov od štátu, tak potrebuješ aj nejaké svoje prašule.
|
Matter 2.3.2015 11:38
Nie som expert na tieto veci, ale nie som si istý, či je to tak, či sa to týka aj štátnej podpory, nie len Eurofondov. Ja si myslím, že ľudia typu o akých sa bavíme, sa s tým našim štátom dohodnú vždy tak, ako im to vyhovuje.
V jednom však má Krtko principiálnu pravdu. Výsledok činnosti ľudí okolo Národného štadióna, pozemkov pod nimi a pod. je nie tragikomický, ale tragický stav súčasného bratislavského futbalu. Možno ešte pár prehier a môžu sa aj belasí priatelia chystať na zakladanie OZ a odskúšanie si, aké je to hrať "električkovú" ligu. Toto už my našťastie máme za sebou...
|
krtkosk 2.3.2015 12:10
Miso, neviem presne ako je tá zmluva, ale viem, že ten štadión sa dá spraviť za 20 miliónov, štadión Slávie Praha stál menej ako 20 miliónov a hrali tam Európsky Superpohár, takže za 27 ho postavím aj ja. Aj s tréningovými ihriskami okolo. Síce už nezvýši na obchody a hotel, ale o to predsa nejde. Môžme to aj obrátiť, Kmotor si postaví hotel a obchodné centrum v centre mesta a štadión ešte dostane do daru zadarmo, lebo jeho nebude stáť ani ťuk, naopak, podľa mňa mu z toho príspevku ešte ostane pár miliónov aj na "svoj" projekt. Samozrejme, na faktúrach sa to bude tváriť úplne naopak, ale keď sa bavíme o príspevku na štadión, tak zaň ho v pohode postavíš celý aj s rezervou.
|
Miso 2.3.2015 12:46
Ja teda nie som žiaden priaznivec kmotra, ale na druhú stranu nemám rád zavádzanie. Tu je odkaz na cenu edenu : [ cs.wikipedia.org] , 20 melón nestál ani náhodou. Čo sa týka tej sumy, tak podľa mňa je absolútne nereálne, postaviť štadión s kapacitou cez 20 000 divákov za 20 miliónov, či dokonca ešte menej. Pokiaľ si dobre spomínam tá fáma, že štadión pre 20 tisíc ľudí vyjde okolo 20 miliónov vznikla, ešte pred rokmi v SME, pri prvom projekte NFŠ a argumentovali pri tom na štadión v Grenobli, ktorý mal toľko stáť. K jeho skutočnej cene pripájam ďalší odkaz : [ fr.wikipedia.org] Takže ešte raz, bol by som rád, ak by bol štadión slovana postavený transparentne a s čo najmenším prispením od daňových poplatníkov, ale na druhú stranu, nie je dobré tu okolo výstavby tehelného poľa rozširovať rôzne mýty a legendy.
|
Miso 2.3.2015 12:48
Ešte raz link na štadion v Grenobli : [ fr.wikipedia.org] snáď už pôjde správne.
|
Matter 2.3.2015 13:37
To Miso: Myslím si, že Krtko nezavádzal.
Ten Slávistický štadión stál jednu miliardu českých korún, čo je niečo vyše 36 miliónov EUR. (Aby nedošlo k omylu, spomína sa tam investícia aj za 7 miliárd Kč, ale to sa týka O2-arény). A to je v rámci toho Slávistického futbalového štadióna aj štvorhviezdičkový hotel so 150 izbami.
Čo sa toho švajčiarska týka, nepomerne náročnejšie stavebné prostredie a ten štadión okrem koncertov a iných športov (napr. rugby) je použiteľný napr. aj na hokejové zápasy typu, aké sa každú sezónu hrajú v NHL pod holým nebom.
To sú veci, pre ktoré sa svojho času u nás dostal do nemilosti Peter Šťastný, keď na plnú hubu prehlásil, že taký istý Zimný štadión aký je v Bratislave, postavili v Rige "na zelenej lúke" za maximálne polovicu toho, čo stál u nás.
A to u nás vlastne nebola výstavba, ale akože rekonštrukcia, i keď stavbári hovoria, že niekedy rekonštrukcie sú náročnejšie ako stavba na zelenej lúke (ale určite nie o vyše dvojnásobok).
|
Miso 2.3.2015 14:37
Tých 36 miliónov vychádza Eden pri súčasnom kurze, ale roku 2008 to bolo podľa mňa o niečo viacej. Nejaký ten miliónik to za tých 7 rokov určite urobilo. A k tomu Grenoblu, kde sa môže hrať aj ragby a iné športy, dokonca aj koncerty tam môžu byť. Kde je napísané, že to isté nebude môcť hrať aj na tehelnom poli? Celá výstavba štadióna bude určite predražená, o tom vôbec nepochybujem. Nie ako pri zimnom štadióne, to si teraz už nikto nedovolí a navyše kmotor nemá také politické krytie, ako eštébák, ale uvedomte si, že 20 melónov za taký štadión je predsa len troška málo. Keď Žilina postúpila do skupinovej fázy LM, tak Antošík spomínal, že prestavba Žilinského štadióna vyšla cez 10 miliónov. Porovnajte si Štadion pod Dubňom a návrhy na tehelné pole, to je podľa mňa podstatný rozdiel.
|
Matter 2.3.2015 16:24
Súhlas, podľa kurzu roku 2008 by to bolo "až" 40 mil. EUR, opakovane však pripomínam, že v tom je už aj hotel so 150 izbami a príslušenstvom. Takže samotný štadión maximálne s nejakými tréningovými plochami (ako písal Krtko) by sa do tých 27 mil. EUR mal zmestiť.
Mimochodom, aj v tom Grenobli je súčasťou areálu hotel pre 450 hostí s viacpodlažným parkoviskom, obchodmi a pod. Nehovoriac o tom, že sa bavíme prakticky o predhorí Álp, kde vysekať viac-menej do skaly len takú jamu ako je teraz "vyškrabkaná" do hliny na Tehelnom poli, bol tiež asi trocha iný špás. A ten segment na ľadový hokej (dá sa vidieť na jednom z obrázkov na citovanom linku), ktorý bol súčasťou danej investície, musel sám o sebe stáť pekných pár mega. Keď sa u nás za toto všetko spomína 120 mil., tak je to predražené v porovnaní s tou Sláviou nie trocha, ale 3-násobne, čiže asi viac ako bol ten Zimný štadión. Tak sa pre Boha nenechávajme oblbovať, matemetika (v tomto prípade vlastne len obyčajné počty) je veľká sviňa, tá sa tak ľahko oblbnúť nedá.
|
krtkosk 2.3.2015 20:24
Ja som niekde čítal, že stál do 20 miliónov, rovnako aj v Košiciach bol projekt, na štadión do 20 miliónov, ale ak som sa mýlil, ospravedlňujem sa. Mimochodom, Dunajská Streda vie postaviť skoro 14 000 za 14 miliónov, ja tvrdím, že za tých 27 miliónov ten 20 000 postavím aj s tréningovými ihriskami, aj keby som mal sám fúrikovať 
Úryvok z článku:
Mimochodom, v Dunajskej Strede majú dve alternatívy nového štadióna. Tá lacnejšia za 12,5 milióna eur, teda podobný rozpočet ako majú Košice, by mala kapacitu 12 200 miest. Drahšia za 14 miliónov by už mala kapacitu 13 800 sedadiel.
|
Miso 2.3.2015 20:35
Veď ja tiež tvrdím, že to bude predražené, len neviem kde ste zobrali číslo 120 miliónov, čo ja viem, tak mal NFŠ vyjsť na 70 milionov. K tej dunajskej, poviem len toľko, že štadión pre 12 000 alebo aj 13 800 a pre 22 000 je predsa len rozdiel a nedá sa to tak počítať, že čo tisíc ľudí, to miliónik navyše k cene stavby.
|
Belo 2.3.2015 21:27
Moj nazor! Nach yde Kmoter do materynej pichy!!!!!
|
Matter 2.3.2015 21:27
Pravda, tých 120 beriem späť, je to "len" 70 mil. EUR...
|
Matter 3.3.2015 08:20
Vidíte chlapci, akú hodnotnú prácu sme urobili. Trocha pogúglovať na internete, je dobré keď je v tíme niekto kto "zakopol" do investícií (skrátka niekto kto všade bol a všetko pozná  ) a z názorov od mantinelu ku mantinelu sa stretneme dakde pri stredovej čiare. Keby sme mali správnych kamarátov na správnych miestach, vytvoríme z toho pekne zaviazanú 100-stránkovú štúdiu, za ktorú by nám nejaký štátny orgán zaplatil povedzme 1 Mega (a to som ešte možno veľmi skromný). Akurát by sme sa od tej stredovej čiary museli posunúť dakde k tým horným mantinelom. A hneď by sme mali na sponzorské na tréningové ihrisko pre Inter.
|
Miso 3.3.2015 08:32
Dobrý plán, už len zohnať "správnych kamarátov na správnych miestach". 
|
Matter 3.3.2015 09:09
Veď to... 
|
|
940) |
Matter |
|
|
 28.2.2015 15:28
Ako sa darí na Morave ?
Belo 28.2.2015 20:57
Fuuha,stale nic?
|
Matter 28.2.2015 21:14
Buď asi bolo dosť veselo, alebo že by nejaký škaredý debakel ?
|
Matter 1.3.2015 09:29
Že je problém mať informáciu o príprave mládežníckych mužstiev, na to som si už pomaly zvykol a keď sa dá, tak si ich niekde "vygúglujem". Ale že sa nedá dostať k výsledku prípravného zápasu A-čka, to je už dosť sila, tomu sa hovorí informačné vákuum. A bohužiaľ na web-stránke FK Mutěnice to zatiaľ tiež nie je. Asi zase Tomi nemohol, Belo tiež nie, ani ja, tak nemá kto.
|
Belo 1.3.2015 09:54
No, tak sa zda ze vinko v sklipku bolo silne a teplo pjeknej roby moooc prijemne!Mozno ze len teraz sa budia! 
|
Matter 1.3.2015 09:55
Našiel som český výsledkový servis prípravných zápasov, kde zo včerajška bol napr. aj výsledok Břeclav-Vrbové:6-0, ale Mutěnice nula bodov. Tak ma napadlo, hralo sa vôbec ?
|
|
939) |
Matter |
|
|
 27.2.2015 20:55
Tak okupanti Pasienkov zase nakúpili kopu hráčov za kopu peňazí, že oni ešte zabojujú o titul. Zabojovali, už nemajú manko 12 bodov ale 15 (viac ako my na postup  ). A keď na prvý zápas s najväćším konkurentom v tom "boji o titul" prišlo 2100 divákov, koľko príde na tých ostatných. No ale potešilo : Slovan-Žilina: 0-2
Timo 28.2.2015 01:52
Feri prosim Ta vsak im dopraj este trosku radosti...ved aj oni skoncia ako my, ba mozno horsie...hahahaha
|
Matter 28.2.2015 09:41
No že sa možno blíži čas, že Inter bude najvyššie postavený klub v Bratislave, to aj poteší. Ale keďže to bude asi až v 3. lige, tam radosť čistokrvného bratislavčana končí. To zostáva len "úprimne sa poďakovať" projektantovi tak úžasného rozvoja bratislavského futbalu (a športu ako takého).
|
|
938) |
Tomi |
|
|
 26.2.2015 22:31
Kto by mal záujem, v Mutěniciach sa hrá o 14:00.
|
937) |
Milan |
|
|
Nerozmýšľali ste o poslednom štadióne (
zdevastovanom, ktorý nevlastní IK? Myslím kedysi celkom pekný štadiónik Spoje v Biskupiciach, ktorý by mal vlastniť Ľ: Černák a prezentoval megaplán na vybudovanie futbalovej akadémie.
jm 25.2.2015 14:13
Rozmýšľali ale rýchlo sme dorozmýšľali, keď sme počuli cenu. Pán Černák čaká na dobu, kedy sa tam bude môcť stavať, nikam sa neponáhľa.
|
Miso 25.2.2015 15:56
Je to proste krása, mať ten luxus "nikam sa neponáhľať". 
|
Lineker 25.2.2015 20:16
Ja este doplnim, ze tak skoro sa nedocka nakolko ani MC P.Biskupice, ako aj obyvatelia, tam ine ako sportovy areal nechce/u... velka skoda toho arealu, pekna zakladna tribuna je, dalsie by sa dali dobudovat na druhej strane ako za davnych cias tj spoje, k dispozicii aj 'nisasport', telocvicna hala, kabiny, kedysi myslim aj skvarove a treningove ihrisko, dokonca aj male parkovisko ktore je ale t.c. uz zahradene, chcelo by to reko ale ako areal idealny... vivat sk/ba mo.mentalna tupost 
|
David 25.2.2015 21:59
aka je cena? teda ak to nie je tajomstvo?
|
Miso 26.2.2015 12:26
Chceš to zatiahnuť David?
|
Tomi 26.2.2015 13:52
David berie hypotéku a bude splácať 200 EUR z výplaty, ako písal nižšie. 
|
David 26.2.2015 16:39
 iba zo zvedavosti ma zaujíma aký vysoký musí byt nájom aby si to klub nemohol dovoliť? alebo tu niekto rozmýšlal rovno nad kúpou toho areálu?
|
|
936) |
mato |
|
|
 24.2.2015 02:57
Miso 24.2.2015 08:35

|
krtkosk 24.2.2015 19:38
potešil som sa  kým nepostavia ukradnutý štadión Interu, nemali by im povoliť ani vstup do mesta!
|
|
935) |
Tomi |
|
|
 21.2.2015 18:40
Matter 21.2.2015 19:02
Ako tak pozerám na zostavu, nakoniec sa nazbieralo nie 12, ale "až 14 hráčov (včítane 2 brankárov). Ak Lućič nemá v Interi menovca (čo nemá), tak musel dokonca v 2. polčase nastúpiť ako hráč v poli. Ten brankár čo chytal v 2. polčase, je pôvodne z ŠKP, potom sa motal v nejakých rakúskych nižších súťažiach a zhruba pol roka nechytal vôbec. Strempo absolútne bez tréningu. Takto sa žial naozaj nedá ani proti trocha schopnému (a na nás nadržanému) 5-ligistovi. Ale berme to tak, že príprava je príprava.
|
Tomi 21.2.2015 19:15
Ale prvý polčas bol výborný, Roman Anguš hral sám na hrote a super. V druhom sme nastúpili v útlme, prebrali sme sa až v závere, ale po tých dvoch exportných góloch to už nebolo nič platné. A s Lučičom to bola správa dedukcia, skoro dal gól, viď. video.
|
|
934) |
dusike |
|
|
Dobry članok je aj v piatkovom športe cez 2 strany kto mate moznost prečitajte si to vela sa tam dozviete INTER DO TOHO
Matter 21.2.2015 15:52
Takže o tom všetkom to je. Asi je ešte veľa ľudí, ktorí si v žiadnom prípade neželajú dokončenie obrody Interu. Ale ja pevne verím, že to "do neba volajúcu hanbu robiace vedenie" nájde riešenie, ako ďalej. Na preskakovanie pod nohy hádzaných klátov sú už veľmi dobre vytrénovaní. Len asi budeme musieť aj z vlastných radov vyčleniť takých, ktorí tie kláty pod vlastné nohy tiež prihadzujú...Či len z blbosti, alebo možno aj riadene, s tým nech sa vysporiadajú sami.
|
David 21.2.2015 19:13
vela fanúšikov v našich radoch hlavne tých s ultras mentalitov žije samotárskym sposobom života,bez detí.Ale do roboty chodia a zarábajú.Čo takto vyčleniť z každej vyplaty 150-200€ na Inter? Ak sa nás vyzbiera dosť "sporiteľov" a budeme schopný každý mesiac dať dokopy aspoň 1500€ tak za rok to je 18 000€ nemam prehlad v cenach pozemkov v hlavnom meste ale najneskôr do troch rokov by sme aspoň jedno ihrisko mohli mať.Ja som ochotný prispievať.kto sa pridá?
|
Tomi 21.2.2015 19:20
Ale no tak, na začiatok stačí, keď pri pokladni necháš namiesto jedného eura päť. 
|
David 21.2.2015 19:40
nuž nič nove si mi neporadil 
|
Matter 21.2.2015 19:44
Tak, tak. Z tých zhruba 200 ľudí chodiacich na zápas by si to asi väčšina mohla dovoliť. A to je 1000 EUR na zápas, čiže pri 15 domácich zápasoch 15 000 EUR za sezónu. Nie je to žiadny mega-majetok, ale tiež to neleží na každom rohu na ulici.
|
jm 21.2.2015 21:50
Trocha matematiky nezaškodí - 105 x 70 = 7350 metrov štvorcových má jedno ihrisko. Pri cene 100 EUR za meter v Ba a blízkom okolie je to 735 000 EUR. Len samotné ihrisko. Ak namietnete, že to je cena za stavebný pozemok tak sem sa s tipmi na predaj ornej pôdy v Ružinove.
|
Miso 21.2.2015 23:19
Po prečítaní článku musím konštatovať, že to je akurát tak dobre v péčku.
|
Matter 22.2.2015 08:41
Mne je jasné, že sa na pozemok len tak po pár EUR nezozbierame. Ja som od začiatku myslel aspoň na prilepšenie pre chalanov z A-čka ako menšiu motiváciu.
A ak by sa to malo úplne rozsypať, tak potom v článku spomínaná alternatíva : žiactvo na Drieňovej, A-čko a dorast dakde mimo Bratislavy ako katastrofický scenár je stále menej katastroficý ako to celkom "zabaliť".
|
David 22.2.2015 13:21
smeráci aj bývalé pravicové vlády si akurát tak dobre napchávajú vrecká.Každá vláda si vyrobila toľko káuz že sa ich už ani nepokúšajú ututlať.Jedna rozkrádačka za druhou.A všetko to ide pár ľudom do vrecka.Myslím že keby niekto len tak prihral Interu také 2-3milióny nikto by to neriešil.Veď napokon aspoň raz by z korupcie mali úžitok bežní občania a ich deti.Máme v Interi človeka ktorý má kontakty v parlamente a vo vláde.Prečo to nevyužiť? 
|
Miso 22.2.2015 13:37
David, to je nebezpečná hra, dokonca by sa to dalo označiť, ako navádzanie na korupciu.  A navyše neviem, či má Inter nejakého priaznivca až tak vysoko, aby mu prihral len tak 2, 3 miliónky. Ale s tými pántami, to nebol zlý nápad, aj keď je to prdel sveta, mohlo tam byť tréningové centrum a áčko a dorast mohli hrať majstráky na Drieňovej. Bohužiaľ ja v tejto republike dobrým zvykom hádzať polená pod nohy, keď začnete vyvíjať nejakú aktivitu. Snáď sa to rozhodnutie školy podarí ešte zvrátiť. Možno aj čakali niečo do vačku, aby to povolili.
|
jm 22.2.2015 14:59
Bol by som rád David, keby takýto príspevok v tejto diskusií nikdy nezaznel. Ale ak už sa tak stalo jeden odkaz priamo pre Vás. V mojom prípade na takéto niečo zabudnite. Ak sa Vám takýto prístup nepáči a je Vás takých viac, pokojne môžem zložiť funkciu prezidenta o.z. A zavolajte späť Chrenka.
|
V. 22.2.2015 18:40
Zoberme tu matematiku jm, ktorá vychádza z reality. Povedal by som na 1 ihrisko, 1 mil. eur. Možno to bude ako "trochu mimo reality", ale ak by sa urobila akciovka "ihrisko" do ktorej by 1.000 ludi prispelo po 1000 EUR alebo 500 ludi po 2000 EUR, tak by na to ihrisko aj bolo. Ked zoberieme, ze Inter ma cez 300 aktívnych futbalistov mohli by okrem fanusikov prispet aj rodicia a mozno by nieco slo riesit aj z európskych projektov, ci prispenim niektorých mensich sponzorov. Naviac ak by sa na tento ucel davali peniaze cca rok (prispevky po 100 EUR/mesiac), tak aspon jedno ihrisko by sme snad mali takýmito kombináciami ziskali.
|
Tomi 22.2.2015 19:47
V Bratislave NIE SÚ peniaze na futbal. A ak niečo kvapne, tak len vyvoleným. JM to písal už v začiatkoch, koľko sa nabehali a výsledok nulový. A rodičia prispievajú už dosť, nieto ešte aj na štadión. Futbal predsa musí ostať dostupným športom.
|
motek 22.2.2015 20:10
V suvislosti s ihriskami ma napadlo, ze v Ruzinove za Poliklinikou je sportove centrum, kde je aj bezecka draha a futbalove ihrisko v branami. Tam by nebolo mozne sa dohodnut? Nezda sa mi ze by ho niekto vyuzival...
|
jm 22.2.2015 23:26
motek, to viete, že sme sa o ten priestor zaujímali a ešte ako. Výsledok 0 bodov. Ružinovská samospráva, škola, rada školy... to žiaľ nie je tak, že nejakí Interisti prídu a povedia, my tu vybudujeme super areál ktorý sa bude každý deň od rána do večera využívať...
Ak chcete pomôcť, nenechajte sa odradiť týmto mojim komentárom a dávajte tipy, možno sme predsa len nejaké priestory prehliadli...
|
motek 23.2.2015 00:41
Este ma napadla Priemyslovka na K. Adlera v Dubravke. Tam svojho casu sucasny starosta M. Zatovic inicioval postavenie sportoveho areali s futbalovym ihriskom. Mali tam byt aj tribuny. Avsak ako citam na jeho webe chcelo to investiciu okolo 2.000.000 Eur, tak to padlo. Takze budem asi musiet hladat inde. Ak je este vobec v BA, kde 
|
motek 23.2.2015 22:15
Este by som mal jeden typ. Areal byvaleho SOU Energetickeho v Zah. Bystrici na Holom vrchu. Netusim sice komu to tam teraz patri a co tam planuje, ale za plavarnou bolo futbalove ihrisko s branami. Sice trochu hrbolate, ale asi by aj tak bolo potrebne ho zrevitalizovat.
|
Belo 24.2.2015 10:24
Ak sa nemylim tak a.s. uz mame . Ale vydat nejake akcie na stavbu stadionika ,by isli ,ci? Ja tomu nerozumiem ale za pokus by to stalo,vyhlasit zbierku alebo akcie,pokial sa o tom hovori v mediach. Vela ludi ma oslovilo po utornajsom derby a o futbale predtym nemali ani paru!Aj ten clanok v sporte ma svoju vahu.Treba angazovat co najviac novinarov,miestnych poslancov. A hlavne cloveka co tomu rozumie.Ked mozem,pomozem! Dajte vediet ako!INTER DO TOHO!!!!
|
Harvey 24.2.2015 15:11
Zabudli sme ze niektore skoly maju futbalove ihriska kde by sa dala urobit dohoda... napr. v Petrzalke cirkevna skola na Gercenovej, v zivote som tam futbal nevidel nikoho hrat a ani trava nevyzera najlepsie ale ak sa dohodneme a dame to tam do poriadku a dame trebarz provizorne satne, tak snad ked nie je skola by sa trenovat dalo...
|
stadion 24.2.2015 22:02
[ www.istrochem.sk]
toto bolo na internete, neoplatilo by sa to preverit
|
Blind 25.2.2015 08:30
...no ten Istrochem je celkom zaujímavý...otázka je či to vedenie zvažovalo resp. či rokovalo s Istrochemom...teraz rýchlo neviem: nesponzoroval Istrochem (teda CHZJD) niekedy futbalový Slovan? (teraz nevravím, že mi to vadí...takáto história)...
|
Tomi 25.2.2015 08:54
Pokiaľ viem, o štadión Istrochemu bol záujem už dávnejšie, ale Babiš to chce predať za trhovú cenu a prenajať to za drobné tuším nechceli.
|
RD 25.2.2015 11:58
A stadion o kusok dalej, kde hrava Monarchs Bratislava? [ www.monarchs.sk]
|
Psycho 25.2.2015 15:09
K tym ihriskam. Na drienovej oproti jame kde hrava inter s ana tom oplotenom betonovom ihrisku hravala kedysi Ruzinovsk alIga v Malom Futbale (dnes uz prmeenovana na Braitslavsku - BLMF). Riaditelka skoly malofutbalistov odtial vyhnala a vsetky dalsie snahy o prenajom ihriska dopadli rovnako ako aj snahy Interu. Skola nema najmensi zaujem aby sa to ihrisko vyzuivalo ani za prijmy z komernceho najmu. Radsej to ihrisko zakmnu a nechaju postupne rozpadat.
Gercenova v Petrzalke. Nie je pravda,ze tam nikto nikdy nehraval. na asflatovom irhisku sa niekolko rokov hravala BLMF. Rieditelka skoly bola ustretova a urcite rozumnejsia ako riaditelka na Pantoch, urcite by len uvitala keby prisiel niekto kto z toho hnusneho rozorateho burinoveho ihriska by chcel spravit slsune reprezentativne sportove ihrisko a ju by to nestalo ani korunu, mala ihrisko vo vlastnictve a plne k dispoziicii k vyucbu a cez vikend a poobede nech si tam interisti trenuju. Navyse by tam chodili len decka z interu, cize organzivoanejsia mladez pod dospelym dozorom a nie pubertaci z ulice ako v pripade ked sa tam hravala BLMF, cize ani by jej tam nevznikol v araly skolskeho dvora neporiadok ktory obvykle po takych 15 rocnych futbalistoch zostava. Urcite by to bolo rozumne vyzuitie existujuciej travnatej plochy ktora tam je akurat tak na to ze tam chodia z celeho sidliska vencit psiskov.
Este z cias ked som posobil ako statutar spominanej BLMF sme 1 rok hravali 3.BLMF v zadu v Petrzalke na Vysehradskej. Ak sa to tam nezmenilo, tak je tam klasicke velke skolske travnate futbalove ihrisko s tartanovou drahou okolo. Riaditelov Cirkevnej ZS Benadicka uz vtedy bol a ako som pozrel teraz na stranke skoly este stale je Daniel Butora, syn niekdajsieho kandidata na prezidenta. Tiez co sa tyka podpory sportovych aktivit mladeze to je na bratislavske pomery velmi ustretovy clovek ktory rozumnemu projektu prospesnemu pre jeho skolu aj pre Inter by urcite prekazky nestaval. Ked sa tam po roku BLMF prestavala hravat lebo cast muzstiev presla na umelu travu a teda pre potreby betonky stacilo len jendo kvlaitnejsie ihrisko na Gerceneovej, tak som videl na nom, ze ho nas odchod aj mrzel lebo za ten rok co sme tam hrali, cele sidlisko ozilo, decka co sa predtym len tak poflakovali si zalozili timy, kazdy vikend hrali zapas, cez tyzden si tam chhodili zakopat a k skolskemu dvoru sa spravali uz inak ako ked bol pre nich cudzi. Ked bolo treba nieco na ihrisku opravit, cele sidlisko sa dobrovolne obciansky zangazovalo. Takze podla mna tu j etiez pomerne vysoka sanca na realnu spolupraca so skolou. Na rozdiel od ZS Drienova ci SOU Panty a podobnych skol ktorych zamerom je skolsky dvor nechat schatrat aby ho potom mohli rozpredat developerom na vystavbu noveho obchodu ci predrazenych apartmanov ktore sa v zivote nepredaju.
|
Harvey 26.2.2015 11:01
Psycho ja som nevravel ze tam nikto nehraval na Gercenovej ale ze som tam nikoho nevidel hravat ;) samozrejme ze na Betonovom sa hravalo a hrava sa tam doteraz
|
|
933) |
Matter |
|
|
 21.2.2015 14:12
U 17 Inter-králová pri Senci : 9-1
U 17 Inter-Nová Dedinka : 11-1.
A niečo horšie : A-čko asi 15 min. pred koncom : Malženice-Inter: 4-1. Vraj sa tam išlo so značne okliešteným kádrom.
mato 21.2.2015 14:24
Acko koniec 5:1.
|
Matter 21.2.2015 14:36
Len z toho nerobiť žiadnu tragédiu. "Řádila" chrípka (včítane pána trénera), zranenia, nejaké študijné povinnosti...Ale aj tak sa dalo dokopy asi 12 chalanov (nie dvaja ako napr. v prípade Pl. Štvrtku). Takže podaktorí, netešte sa, nešlo o žiadny "rozklad".
|
|
932) |
Miso |
|
|
 20.2.2015 22:39
[ www.rtvs.sk] asi od 4. minúty 30. sekundy je reportáž o derby.
|
931) |
Psycho |
|
|
 20.2.2015 17:03
ADMINOVI TEJTO DISKUSIE
Prosim ta mozes vypnut tu picovinu co mi pri kazdom prispevku naskakuje, ze najskor nemozem odoslat prispevok lebo som ho pisal prilis dlho a ptoom ked ho chcem znova poslat cez copy paste tak zas picuje ze som prispevok pisal prilis rychlo.
Na co je hentoto dobre? Co to je za sekurvity measure?
Tomi 20.2.2015 18:49
Pri prvej predĺžim čas, druhá je na to, aby blokovalo spam.
|
|
930) |
Matter |
|
|
 20.2.2015 11:57
Niečo o mládeži :
17.2.2015 U 15 Inter-Žolík Malacky: 5-0
U 19 v sobotu 21.2.2015 o 12.00 Inter-Nová Dedinka
U 17 o 10.30 Inter-Kráľová pri Senci.
Všetko na "rok nezaplatenej" UT Mladá garda.
Čo na to podaktorí "experti-katastrofisti"  ?
|