|
Meno |
Príspevok |
995) |
Harvey |
|
|
 2.4.2015 16:35
Ahojte chysta sa niekto zajtra do Bernolakova?
Tomi 2.4.2015 17:11
Hej. Cheš ísť?
|
dury 2.4.2015 17:50
tam neprsi? 
|
krtkosk 3.4.2015 11:39
Tak možno aj dáke oneline bude, ak niekto zdvihne 
|
|
994) |
belo |
|
|
 2.4.2015 15:37
Veru tak,  CISO BOJUJ!!!
|
993) |
Matter |
|
|
 2.4.2015 08:41
Už aj 1. apríl je za nami, ale keď sme už boli pri tom basketbale, tak momentálny stav série s Komárnom je možno rovnaký prúser, ako prehra futbalistov s Rovinkou. Ja viem, že je to úplne iný level, ale keď porovnám náklady a príjmy basketbalistov oproti tým "za párky a kofolu" hrajúcim futbalistom, tak to možno porovnateľné aj je. Nie že by som z toho mal radosť a dúfam že sa to ešte otočí, ale keď má jeden z mála "srdciarov" medzi basketbalistami Maťo Rančík zdravotné problémy a obmedzenia, ako keby boli tí ostatní v prdeli (je to taký o niečo mladší basketbalový Kraťo, bez neho by aj ten futbal bol asi ešte problémovejší).
interista 2.4.2015 09:59
to Matter- V basketbale aj keď sa teraz možno vypadne, bude sa hrať o tretie miesto, stále to je prvá liga s mestami a boj o prvé priečky a nie tretia so žiadnymi cieľmi a dedinami. Druhá vec, je rozdiel prehrať s niekym kto bojuje o titul, ako s mužstvami zo spodku tabuľky.
|
interista 2.4.2015 10:00
to Matter- V basketbale aj keď sa teraz možno vypadne, bude sa hrať o tretie miesto, stále to je prvá liga s mestami a boj o prvé priečky a nie tretia so žiadnymi cieľmi a dedinami. Druhá vec, je rozdiel prehrať s niekym kto bojuje o titul, ako s mužstvami zo spodku tabuľky.
|
Matter 2.4.2015 12:32
Ako odpoveď zopakujem len časť z môjho pôvodného príspevku :
Ja viem, že je to úplne iný level, ale keď porovnám náklady a príjmy basketbalistov oproti tým "za párky a kofolu" hrajúcim futbalistom, tak to možno porovnateľné aj je. 
|
David 3.4.2015 10:22
Tak vážení interisti fandiaci predovšetkým futbalovému Interu, stav série je 0:2 pre komárno.Je to na prd to je fakt ale porovnávať tu komárno a rovinku je uplne od veci.Rovinka je dedinský klub čo za hranicami kraja absolutne nič neznamená.Komárna je už par sezon jeden z najlepších klubov.Po
druhé, Prvý zápas sme prehrali o 5 a druhý o 3 body. To su minimálne rozdiely.Tak tesný rozdiel by vo futbale znamenal remízu.Inter v oboch zápas začiatky zápasov prespal,keby hral v oboch zapasoch naplno od zaciatku sfukne komárno o 10-15 bodov ako nic.Tým chcem povedat aby ste nekritizovali Inter podla stavu serie.Inter hral v oboch zápasoch velmi dobre,podali chalani bojovali a podali slušny vykon.A ukázali charakter lebo mnohe muzstva ked prehravaju o 16 bodov sa zložia psychicky.Naši sa dva razy vratili do zápasu a dokázali vyhravat.Komárno malo na konci oboch zápasov bohovske šťastie,ako vyhrali tak mohli aj prehrat.Zápasy si treba pozriet a nie len pozriet vysledok že aha prehrali zas a frflat nad stavom serie.
|
krtkosk 3.4.2015 11:38
ja ako basketbalový analfabet  sa vyjadrím k tomu vášmu porovnávaniu, že MS vo futbale sleduje celá planéta, MS v basketbale možno 15% z nej, takže prvá basketbalová a tretia futbalová liga, je z pohľadu záujmu o šport cca jedno.
V každom prípade, porovnávať toto, je divné, vyhrať by mali obaja všetko a každý má svoje problémy. Tak nevyvyšovať niečo nad iné a neponižovať takty tak ;)
|
David 3.4.2015 21:58
no na basket chodi bezne 600-800 ludi na zakladnu cast a na play off je plny dom podla toho kde je aka kapacita. levice skoncili predposledne a ani nepostupi do PO a navstevnost mali 1000-1200 ludi. v prievidzi je navstevnost minimalne 1800 zdoraznujem minimalne. teraz bolo na pasienkoch v stredu 1500 domaci rekord sezony je myslim 2200. ozaj je prva basketbalova liga ako tretia futbalova? drviva vacsina klubov v tretích ligách je rada za 450 divákov,obvykle chodi menej asi tak o stovku a este menej. len malo klubov mava viac divakov v hladisku a aj to len niekedy.
|
krtkosk 4.4.2015 02:41
David, jasné že máš pravdu. Ja som to skôr myslel tak, že keď hráš tretiu futbalovú a dostaneš sa do prvej,tak máš väčšiu šancu stať sa slávnejším vo futbale, že ťa bude poznať viac ľudí, ako keď si basketbalista.
Futbaloví funkcionári ľudí odradili od navštevovania zápasov a tak to vyzerá tak, ako to vyzerá...
|
David 4.4.2015 09:29
tak,s týmto už súhlasím.Prvoligoví futbalisti su určite známejsí ako basketbalisti.Ale zas nie uplne všade,v niekolkých mestach u nas je basketbal športom č.1 
|
|
992) |
Wizkid |
|
|
 1.4.2015 12:07
Pán Mihál , vaše politické súboje s pánom Kolesíkom si nechajte do parlamentu , tuto to nikoho nezaujíma , a ak Váš štve , že na basketbal chodí o 1000 ludí viac ako na futbal , tak skúste porozmýsľať prečo..Určite to nebude pánom Kolesíkom (ktorého tiež nemusím)..
To čo sa deje v Interi som avizoval uz koncom minuleho roka , vtedy som tu bol sprdnuty od "fanusikov" , a nakoniec to vidite aj tak vsetci..Tu nefunguje vela veci..
Zacina to od mladeze , a konci u muzov a funkcionarov..Treningy Interu vidim kazdy tyzden minimalne raz , a nazor si necham pre seba ..Kto to videl , vie sám..
Chapem , ze pan Mihal a aj vsetci fanusikovia , co nevidia realitu ma tu budu zase ociernovat a nadavat , ale treba si dat ruzove okuliare dole , a pozret sa na svet troska realne..
Pekný deň prajem..
jm 1.4.2015 12:36
Beriem si Vaše slová k srdcu a k dnešnému dňu končím v Interi.
|
Matter 1.4.2015 13:09
Olé, náš dlhšie odmlčaný génius sa nám znova ozval.
Ako si dovoľuješ hodnotiť, čo tu koho zaujíma a čo nie. Mňa to napríklad zaujíma a možno nie som sám. Že čo tu kto bude alebo nebude písať, to môže hodnotiť asi len správca tejto stránky a ty ním nie si, to by si musel okrem provokačných pindov robiť pre tento klub aj niečo iné.
A porovnávať návštevnosť basketbalového play off v boji o titul s 3. ligou je značne choré. Ale keby mala byť návštevnosť basketbalu adekvátna peniazom ktoré sú do neho sypané (a určite nie zo súkromného vrecka p. Kolesíka, na to asi myslel JM), tak by sa basketbal musel hrať minimálne na zimáku a musel by byť trvalo vypredaný. Napriek tomu basketbalistom fandím, veď tiež nosia žltočierne dresy.
P.S. Len dúfam, že JM to s tou reakciou nemyslí vážne, to by tvoje provokačné pindy dosiahli svoj deštrukčný zámer.
Pozdravuje podľa teba idiot (ale tvoj názor ma zaujíma menej, než či minulú Veľkú noc snežilo alebo nie).
|
Ferjenčík 1.4.2015 13:19
Pán Wizkid, fandím športu v Interi už viac ako 50 rokov, ale toľko sprostosti v tak krátkom príspevku som ešte nečítal. Inter je stále v etape hľadania cesty k postaveniu aké mu historicky patrí. Hlavný podiel k postaveniu mužského basketbalu v extralige majú úplne iní ľudia ako uvádzate. V práci s mládežou v porovnaní s FK Inter sú pozadu. Váš príspevok beriem ako nepodarený prvo aprílový žart. Vedeniu FK Inter Bratislava a jm patrí môj obdiv a slova uznania.
|
Wizkid 1.4.2015 13:58
Od Mattera (idiota, co sa len lutuje) som ani nic ine necakal , cize na neho uz nebudem reagovat..
V poriadku , povedal som svoj nazor , a aj ked je to v Interi nepopularne povedat iny nazor ako maju iní , aj tak som si povedal ze to skusim..
Nepochopil som , preco okolite bratisalvske kluby (myslim aj z nizsich sutazi , nielen Slovan) nemaju radi Inter..Co proti nemu maju som si myslel , vsak klub co sa vytiahol z bahna moze niekomu tak vadit?
Odpoved som nasiel za posledny rok , a mozem povedat , ze sa ani necudujem , ze kazdy co pocuje slovo Inter mu zela zanik , kazdy co ma ist rokovat s Interom o nejakom hracovi tak to je ako za trest...
Som zvedavy , ci páni fanusikovia a vedenie budu tak vyskakovat , ked budu ziadat prenajom ihrisk..To , ze nikte nechcu Inter prichylit nie je podla mna nahoda...
a teraz Matter , prosim silno sa vyjadri , nech sa rozplacem :)
A pan Mihal , neurazajte sa ako male decko , len som naznacil , ze ked tu spominate Kolesika , a basketbalovy Inter tak to sem nepatri , lebo spory medzi Vami sa neriesia na diskusiach..Myslite si co chcete ludia moji , ja to chapem..Tiez som bol zaslepený Interom a vsetko co ten klub spravil bolo pre mna svate , a nepripustil som si ze by nieco niekedy nefungovalo..Az nakoniec Inter skoro zanikol...
Dovidenia:)
|
Matter 1.4.2015 14:19
No ako "opakovaný idiot" mám na teba už len jednu poznámku blbečku (to aby sme si boli fifty-fifty): Urob poslednú vec pre ten zrejme nenávidený Inter, namiesto dovidenia napíš do nevidenia alebo zbohom !
|
Fanušik 1.4.2015 14:48
Ivan Krizek, alias WIZKID, akym pravom sa tu ty takto vyjadrujes? Snad sa nedokaze pan Mihal urazit na nejakeho blbca, ktory zostal urazeny na to, kde nedostal sancu?
Pan Mihal, nemoze Vas jeden jedinec bez zltocierneho srdca takto rozladit. Je to obycajny zakomplexovany idiot.
My fanusikovia stojíme za Vami a za Vasimi planmi.
|
Harvey 1.4.2015 14:56
Cesta je trnista, vsak nikto netvrdil ze budeme hned ako znovu vznikneme hravat ligu majstrov...
|
Harvey 1.4.2015 15:02
a neviem preco pises o fanusikoch v uvodzovkach... na Inter chodia len skutocni fanusikovia a je jedno ci sa dari alebo nie... po prvom zlom vysledku doma (remiza s poslednym) sa nas zozbieralo do Vinincneho slusny pocet ludi a to len svedci o pravom fanusikovi
|
Matter 1.4.2015 16:17
To Fanušik: Veď ja od začiatku viem, s kým "máme tú česť", aj som to naznačoval (urazené ambície a pod.). Celkom som sa dobre aj zabával, keď ma taký človiečik nazýval zakomplexovaným idiotom ktorý sa len ľutuje a tak. Takýto človek keď si dovolí napísať p. Mihálovi, že sa uráža ako malé decko", tak to je tiež sila. Ale už bolo asi dosť srandy tohto druhu, možno sa mu podarila jediná vec v jeho živote, takýmito provokačnými pindami škodiť. Preto som za Vaše vyjadrenie veľmi vďačný v mene všetkých skutočných Interistov. Nech žije INTER !!! 
|
Fanušik 1.4.2015 17:23
Wizkid, ty si uplne mimo realitu, si ubohy a vobec nechapem co robis na fanusikovskom fore, kde nie si fanusik. Tam sa chod pchat niekomu inemu do riti. Však ty mozes byt rad, ze ta Inter naucil chodit, ty kde si jako velky brankar prisiel do Interu si nevedel chodit a nieto este kopnut do lopty. Chytat nevies do teraz a chvala bohu v tom nepokracujes. Ale aspon si sa na Interi naucil chodit. A to, ze si nedostaval sancu na zapasoch, však to je logicka věc... My sme ta videli v dvoch a bola to komedia. Chaplin v branke. Tak sa prosim zastrc do ulity a odkotulaj sa niekam do kuta sa cervenat. Sa tu len strapnujes. Ty ani netusis jako to v sporte funguje a to jako funguje Inter, bez velkych financii, moze zavidiet nie jeden klub naokolo. Však sa spytaj kolko vraza do futbalu Rohoznik, Svaty Jur, Dunajska Luzna, ci ine kluby v nižších sutaziach.
Ale ty si zakomplexovany, lebo ti nedovolili robit zo seba saska na ihrisku. Však si mal ist do cirkusu...
Dohovoril som, uz ma nemozes rozculit viacej.
Inter do toho a pan Mihal tiez...
|
krtkosk 1.4.2015 21:45
Wizkid, sklamal som sa v tebe. Ešte som sa na tvoje názory snažil pozerať tak, ž aj skritizovať treba, ale dnes si to zaklincoval. Pripájam sa k názoru, že je to stránka priaznivcov FK Inter, chodievaj na nejakú pre expriaznivcov, neviem čo sa Ti porobilo, ale porovnávať "bývalý Inter" do ktorého si bol zaslepený so súčasným je kapánek od veci. A že skoro zanikol, tak za to nemôže nikto, kto je v ňom dnes. Zaujímavé, že vtedy si fandil mafiánskym rozkrádačom a nehanbíš sa za to a teraz neprídeš na zápas čo je rok dlhý. Typický fanúšik úspechu a práve ľudia ako Ty by mali ťahať značku Inter vyššie a z teba sa stal slovanista, asi ťa priťaujú tie mafiánskej spôsoby, ako im to ide. Mal by si sa nad sebou kua dobre zamyslieť.
Áno, v Interi nie je všetko ideálne, aj sa tu popíše z času na čas kritika a povie sa, čo by sa malo zlepšiť, ale ty si nenavrhol nič, absolútne nič. Fakt by som uveril, že si zatrpknutý preto, že nechytáš. Nikdy by som si to nepripustil, ale čo iné môže mať za následok také dementné názory ako pocit osobnej krivdy?
|
krtkosk 1.4.2015 21:45
Poprosím Ťa, nepíš už sem, naozaj tvoje osobné výlevy nikoho nezaujímajú. Ak máš nejaké problémy, porozprávaj sa s nejakým kamarátom, frajerkou, či lekárkou, niečo sa nájde, čo Ti dá zmysel života bez toho, aby si ostatným život znepríjemňoval.
Čo sa týka Kolesíka, nikto tu nepolitizoval, že Ty si v tom chcel vidieť politiku, asi je to profesná deformácia, znovu by si sa mal o tom porozprávať s niekým, kto by ti to vysvetlil. Sú tu ľudia, čo Kolesíka aj volili a chodia na futbal. Futbal je jedna vec a politika druhá, ak to nevieš rozlíšiť, nerozprávaj o tom. Pritom dobre vieš, ako sa lejú peniaze do basketbalu a dobre vieš, ako sa lejú do futbalu. Pritom z tvojho príspevku sa zdá, ako keby si chcel prekaziť každú jednu snahu o to, aby Inter mal kde od leta hrať, môžeš sa hanbiť, dotiahol si to na exemplárneho debila. Znehodnotil si prácu všetkých, čo Interu za posledných 5 rokov venovali svoj čas a mnohí aj niečo viac.
Áno, tréningy nie sú ideálne, podmienky Ača nie sú ideálne, počet trénujúcich hráčov nie je ideálny a vidia to viacerí, aj jm to vidí, aj to tu písal, aj toť nedávno pred pár dňami, takže si neobjavil ameriku a ak si nabudúce budeš mať chuť do niekoho kopnúť, navštív nejaký facebook a pohádaj sa tam s niekým a zabudni na Inter, že existuje. Nepotrebujeme Ťa, nič si pre Inter nespravil dobré za posledné 4 roky a ako píšeš, ani Ty nepotrebuješ Inter, tak načo sa spoločne trápiť. Neznechucuj ľuďom život a nechaj ich, nech sa bavia, tak, ako sa baviť chcú a Ty keď Inter nepotrebuješ, zabudni naň, budeme všetci veľmi radi!
A jm, ten toho preskákal už na diskusiách veľa, ako písal a vie, že ak by to tu praštil kvôli nejakému Ivanovi Hroznému, tak sme v peknej prdeli všetci v žlto-čiernom a hodil by za seba roky driny a to nie je jeho štýl, tak o jm sa nebojím  Nech žije Inter a aj by som použil belovu frázu, nech skape každý, kto škodí Interu, ale wizkidovi to neprajem, verím, že ho to raz prejde, buď si bude žiť pokojne aj bez Interu, alebo ho osvieti a prestane nadávať na každého v žlto-čiernom, ako keby mu závidel. Niet čo závidieť, zatiaľ, ale sme na dobrej ceste, je síce tŕnistá, ale dobrá. Nech žije Inter 
|
Mišo 1.4.2015 22:04
Takže dnes sa nám ten 1. apríl naozaj vydaril. 
|
David 1.4.2015 22:37
mišo toto mi smiešne nepríde
|
Lineker 1.4.2015 22:47
ad wizkid, krásne časy s tatom na Interi
ivane to chce klídek a možno niekedy dopočutia opať na interi...
|
jm 1.4.2015 23:34
1.4. milý Wizkid ,-)
|
Miso 2.4.2015 08:33
David, myslel som vyjadrenie JM o konci v Interi. Príspevok Wizkida nie je vtip, ale skorej tragikomédia, takže svojím spôsobom to je smiešne.
|
interista 2.4.2015 10:11
Wizkid má určite v niečom pravdu. V Interi sa niečo deje, keď to takto upadá, hráči odchádzajú, noví čo prídu nie sú posily, ale len do počtu, článok zo športu o nedostatku ihrísk pre Inter. Verím však, že sa to v lete otočí a výrazne zlepší. Sú to hlavné veci, ktoré treba riešiť a nie hlúposti typu fanúšikovia nenadávajte, nekritizujte hráčov, nenoste pyrotechniku.
Inter do toho!
|
Matter 2.4.2015 12:36
To interista : ja mám len jeden dotaz. Tie pokuty za pyrotechniku či "hrubé nešportové správanie", ktoré nám BFZ s veľkou radosťou udeľuje, platíte vy zo svojho, alebo že by napr. JM zo svojho ?
|
interista 2.4.2015 12:55
Matter hrubé nešportové správanie to zas nie je, pyro ak narážaš na delobuch tak to sa nemalo stať, ale pokutu sme za to nedostali. Okrem Grobu sa nikde nič vážne nestalo. Ja som to myslel tak, že sa mi niekedy zdá že to je v Interi prvoradé. A som rád, že si sa po zatiaľ troch jarných výsledkoch prebral zo svojho optimizmu.
|
interista 2.4.2015 13:55
A ešte som zabudol, že náš vedúci výjazdu dopláca z vlastného vrecka výjazdy a keď sa to zráta je to viacej než pokuta od bfz, takže on má právo si zanadávať.
|
|
991) |
dury |
|
|
 1.4.2015 09:26
18.4.2015 Monarchs vs. Tigers štadión škp. Myslím, že nás tam naozaj nechcú na tom štadióne.
krtkosk 1.4.2015 21:50
No, to je amutné... niekto môže a niekto nie... Zase je niekto si zatrpknutý 
|
|
990) |
Fanda |
|
|
 31.3.2015 21:19
Pocasie sa neukludnuje ako vidim a jak pozeram predpoved pocasia ani sa nezmeni tak rychlo takze zapas v piatok sa asi odlozi ci?Kedy sa bude vedet az den pred zapasom?
Tomi 31.3.2015 21:43
Uvidíme, zatiaľ je odložený zajtrajší dorast.
Dnes o 18:30 14 áčkarov trénovalo aj v tej prietrži 
|
Belo 31.3.2015 23:01
V to case som podal aj ja heroicky vykon!!!Pesi som isiel do senku! 
|
deko
1.4.2015 09:48
Veď jedine pešo.Na bicykli zoberú vodičák!
|
Matter 1.4.2015 13:36
To Tomi: berme to ako "nový začiatok". Ale prečo 14, keď v kádri je ich vyše 20? 
|
|
989) |
Tomi |
|
|
 30.3.2015 22:32
Matter 31.3.2015 09:46
Zase sa dosť masívne nadávalo na brankára, no ale :
- pri tom prvom góle vyšachovali našu obranu ako Škóti Faerské ostrovy
- pri druhom to síce mohol mať brankár, ale tiež sa dá opýtať, kde boli stoperi (ten "lajdák" Kraťo  to skrátka za štyroch neubehá a neustráži).
Ešte je smutné, že aj tí, ktorí v prvých kolách podali pomerne dobré výkony (Benčat, Tóth, Sokol) upadli do priemeru až podpriemeru. Je to všetko asi o trénovanosti aj o psychyke.
|
Matter 31.3.2015 09:52
Oprava : Škótsko-Gibraltar 
|
Fanda 31.3.2015 12:10
No asi tak ... prvy gol zaspal lavy obranca to je individualna chyba s ktorej bol gol a druhy gol ked brankar skace do lopty vzdy musi byt jeho on je pan ale tu to tak neni,videl som uz 5 zapasov po sebe a brankar nula bodov ani ho neni pocut,si len pozrite raz futbal v telke a stale je pocut brankar to su dvolezite veci jasne neni to len jeho chyba ze sa nevyhrava...
|
Belo 31.3.2015 22:55
+%Feri,prvy krat stebou nesuhlasim! JEDINE SOKOL PODAL 100% VYKON! Noooo,99...A Benky a Spaky 69% 
|
Fanúšik 31.3.2015 22:59
No mne je len veľmi ľúto Kraťa. Ja som sa rozprával s niektorými chalanmi a dôvod je v kabíne, chýba kvalita, kvantita a hlavne tam nie je tá pratia čo bola pred rokom, dvomi. Kraťo to sám sceliť nemôže a nedokáže. Chýbajú tam či už Sedlák, Frečka, Fedor, Markovič, pretože oni spolu s Angušom, Kraťom, Valovičom, Špakom, Ondríkom, Sokolom tvorili partiu a bojovali za seba a za tím. Bolo to vtedy fakt vidieť, ako sa spolu tešili a podporovali. A hlavne mali sme brankárov, nič proti Lučičovi, verím, že to má ťažké, ale ešte stále na mňa nepôsobí ako brankár. Pobehuje v päťke ako splašený a komunikačné je na tom mizerne. Skrátka brankár je 50% mužstva.
Preto by ma zaujímalo, prečo stále ten chlapec chytá, prečo ešte nedostal šancu Hoz, alebo mladý Kraťo??? Snáď nie som jediný fanúšik, ktorého to zaujíma a trápi. Nepíšem sem často, no nedá mi to. Kde sú posily? Ten chlapec v útoku (Bačík) sa snáď ešte nedostal do šance a to je útočník. Ostatný nový sú nevýrazný. No skrátka ma srdce bolí, keď to vidím. A aj keď si poviem, že kašlem na to nejdem na ten Inter, aj tak idem a potom si nadávam, že som si pokazil deň. :( :( :(
Ja budem dúfať, že sa naplnia slová pána Mihála a pôjdeme nekompromisne za postupom.
P.S.: Možno, že aj preto niektorý hráči odišli, lebo vedeli čo sa bude diať... :(
|
Fanúšik 31.3.2015 23:01
Prepáčte za gramatické chyby, som unavený.. :(
|
mato 1.4.2015 04:36
Fanúšik: 100 bodov ! ! ! Uz len odpovede chybaju !
|
Matter 1.4.2015 13:34
To Belo: no s tým Mišom Sokolom máš asi pravdu, ale žial jeden 99 %-ný je aj na Rovinku málo 
|
Fanušik 2.4.2015 15:10
Inak je nejaká možnosť, že by sa ku nám naspäť vrátili hráči, ktorý tvorili takú fajn partiu s terajšími chalanmi (Frečka, Sedlák, Markovič, Hodulík, a iný...)? To je len otázka. Však sa nikto s Interom nerozišiel v zlom , aspoň z tých spomenutých. A vydávam ich niekedy na drieňovej, keď chodia pozrieť chalanov na zápas. Možno, je to len nostalgia... :(
|
|
988) |
Blind |
|
|
 30.3.2015 13:51
...moje 2 percentá dnes letia na daňový úrad...verím, že s touto maličkosťou prispejem k rozvoju nášho Interu...najlepšie: ako sedadlo budúcej krytej tribúny (kdesi na vhodnom mieste v BA)  ...športu zdar a zvlášť nášmu milovanému klubu...  ...
jm 30.3.2015 17:23
 ))
|
|
987) |
dury |
|
|
 29.3.2015 21:45
jm> Dobry den pan ministrant :) (asi vas tak budem volat uz naveky, neberte to v zlom) Zapas s Rovinkou som videl ja z pohladu fanusika ako odkaz hracov vedeniu, ze sa musi zacat nieco robit, inak to moze dopadnut kazdy tyzden rovnako. Bohuzial futbal v tretej lige sa uz neda robit na kolene. Pocul som ze mate plan, bol som z neho nadseny, lebo nieco podobne by som nastavil aj ja, hraci budu mat motivaciu a tym padom bude stupat konkurencia a aj kvalita. S tym nekompromisnym postupom to nebude asi take jednoduche, muzstvo sa buduje dlhsie ako letnu prestavku ale drzim vam palce a verim, ze budeme vsetci interisti spokojni a stastni.
este odkaz pre panov futbalistov> svojimi vykonmi a pristupom k zapasom hazardujete so svojou sportovou karierou. Ak chcete hrat inde, najjednoduchsie sa predate predvedenym nadstandardnym vykonom v zapasoch. Ak nemate zaujem hrat, prenechajte svoje miesto hracom, ktori su ochotni zlto-cierny dres prepotit do poslednej nitky.
Inter do toho!!!
jm 29.3.2015 22:56
Súhlas. 3x podčiarknutý.
BTW mne trvalo 50 rokov, kým som sa dostal tam, kde som. Chlapec z robotníckej rodiny, otec robotník v Platistike, mama predavačka v kvetinárstve. Tak poprosím o trpezlivosť aj pri tej honbe za titulom v Lige majstrov ,-)
|
Lineker 31.3.2015 21:01
jozef v plastike este nebol stbacky vagos a palec hore ako aj vela stastia  (aj nam vsetkym)
|
|
986) |
David |
|
|
 29.3.2015 20:42
dopočul som sa že sa nebudú konať organizované výjazdy.Na jednej strane to je škoda,na druhej to aj chápem. Budúci piatok sa hrá v Bernolákove,dúfam že sa tam zídeme vo väčšom počte (v tomto prípade aspon 20 ludí).Ja tam idem po vlastnej osi smerom zo Senca a dúfam že nás tam bude dosť resp.nebudem sám.Bernolákovo je atraktívny súper,ako jediný nám poskytuje supera aj na tribúne.Interisti nedajme sa zahanbiť!
dury 29.3.2015 21:11
Pocuj David, čo tu pustas za nezmysli??? Výjazdy budú. Okrem Bernolákova ostáva všetko tak ako predtým. Bernolákovo sme zrušili, lebo sa hrá na veľký piatok a po výkone v sobotu aj tých pár ľudí odhlasilo účasť. Výjazdy budú, keď chceš, môžeš prispieť viac ako dve eura, aby to nebolo všetko na jednom človekovi
|
David 29.3.2015 23:17
tak to som ja nevedel.ohladom vyjazdov mi bolo povedane ze pri takychto vysledkoch ludia stracaju chut chodit na futbal a ze to nema zmysel organizovat potom.a to mi nepovedal iba jeden clovek.ak vyjazdy budu tak ok,tesim sa
|
|
985) |
Matter |
|
|
 29.3.2015 19:56
U 19 Karlova Ves-Inter: 1-1 (0-1), súper vyrovnal ako inak z 11-ky. Zvýšili sme odstup od miest znamenajúcich vypadnutie na 7 bodov. Víťazstvo v stredu doma s Novými Zámkami by mohlo znamenať, že je dorast snáď z najhoršieho vonku. Potom sa s plnou vervou môžeme venovať konsolidácii A-čka.
U 17 Karlova Ves-Inter: 0-0
|
984) |
mato |
|
|
 29.3.2015 18:59
Psycho 29.3.2015 21:37
Thumbs up pre Moravcika z Lokomotivy TT. SOm uz davno vravel,ze naopak profesionalny futbal by mali zrusit a hrat u nas len amateri. AKo na Faerskych, Gbibraltare, Andoree a ostatnych nam podobnych futbalovych krajinach. Hentato kvalifikacia je nejaky tipovaci odrb. Realne nemame ani na ukrajinu a ospanieloch uz ani nehovorim. Dalsiu kvlaifikaciu na MS uz bude zas tym traidcnym slovenskom co bude prhravat s armenskom a luxemburskom. Za tymito novinkami z dielne SFZ vidim jednoznacne smerakov. Je to pesne ich styl, co novy zakon, toho zmyslom je len zavadzanie novych dani, poplatkov. AJ za cenu ze zakon ako taky nema ani hlavu ani patu.
ALternativu vidim v zalozeni si VLASTNEJ FUTBALOVEJ ASOCIACIE. Slvoenskej AMATERSKEJ Futbalovej asociacie ktora vyhalsi ze so SFZ a jej regionalnymi podoodnozami nema absolutn enic spolocne. Amaterske kluby budu hrat medzi sebou sutaze ako doteraz zabezpecia si rozhodcov, budu sa riadit medzinarodnymi pravildalmi futbalu, akurat si nenechaju diktovat SFZ ze za kolkomaju svojich talentovanych hracov predavat do bohatsich klubo v akolko maju platit rocne za registracku a pod. Tak ako v state v ktorom sa neda podnikat lebo zakony zivnostnikov doslova likviduju tak zakonite vznika tienova ekonomika a robi s anacierno, bez blockov, tak rovnako v state v ktorom oficialny futbalovy zvaz nedovoli hrat futbal sa logicky musi vytvorit tienovy futbalovy zvaz ktory v praxi sfunkcni to,co oficialna institucia hati.
|
krtkosk 29.3.2015 21:52
Otazka ostava, prečo sa mení to, čo ako tak funguje? Práca s mládežou celkom ešte funguje v tomto banánistane. Načo je uzatvorená súťaž pre UTM? Však ak na to majú, tak predsa z tej prvej ligy nevypadnú a ak na to nemajú, nech sa zlepšia... Nech majú svoje príspevky na UTM, ale ak to robia na úrovni tretej ligy, tak nech to všetci vidia, že to dokážu robiť za tie peniaze až treťoligovo. No a tie poplatky za prestup, to je iný výsmech, podľa toho stojí výchova hráča od 6-12 rokov 100 EUR... Naozaj sa klubom neoplatí financovať mládež. Načo? Za prestup nič nedostanú, za registračky zaplatia poplatky, tréner niečo stojí, rozhodca niečo stojí a ak ešte chlapec dostane žltú kartu, aj za tú pošlú na zväz dáke Euro. Niekto chce zničiť futbal na Slovnesku od podlahy, samozrejme sa to prejaví tak o 10-15 rokov, keď nebude mať kto hrať ani tretiu dorasteneckú ligu a potom už bude pozde plakať nad rozliatym mliekom 
|
jm 29.3.2015 23:00
Pán Moravčík je zanietenec a správny chlap. Len toľko.
|
Lineker 31.3.2015 20:56
to co pises psycho osobne tvrdim uz dlhsie, zaroven tie uzasne experimenty typu kazdy druhy rok zmenime pocty teamov aby aj horna dolna mohla mat zapis v pentalige... este nech postupi SI a urobime zahoracku sekciu  atd, no nic, pre frflajucich, budem radi zatial za "nasu" tretiu a komu sa nepaci nech nelajkuje pardon nechodi a neriesi Inter 
|
|
983) |
mato |
|
|
 28.3.2015 20:18
No co snilci uz ste sa zobudili, alebo ideme stale na majstra hm ?
Zapas ani nema cenu komentovat...
Fanda 28.3.2015 21:18
Som bol pozret 25 minut na treningu ani trening tak tam by sme mohli zacat ked chceme nieco
|
Miroslav 28.3.2015 21:28
Snilci pekne povedane kazdy si mysli ze ked je to Inter tak samo sa zbieraju body,tu je strasne vela bodov predtym vsetkym napr. je nato tym?tym znamena podla mna aspon 20 hracov ktory maju kazdy svoju kvalitu to je jedna vec,druha?je plny pocet na treningoch ci to neni tak ako vedla ze je 22 clenny kader a chodi cca 12 chalanov a to sa este k tomu stale meni raz neni ten raz ten.Dalej podmienky atd tam je toho vela potom mozme stavat,je pekne ze su sny a vsetko okolo ale nato treba mat zo vsetkych stran Drzim palce fandim Interu roky Inter !!!
|
Matter 29.3.2015 09:39
Vy bohovskí realisti, čo ste vy okrem takýchto pindov urobili pre Inter ? Čo tu vypisujete, to sú staré známe veci, ktoré sa takýmito pindami len prikrmujú. Keby nebolo tých "snílkov", človek by nebehal po Mesiaci, "nesníval" by o Marse a bol by zalezený v jaskyniach medzi mamutmi. A tiež by JM bol o niečo bohatší (a možno niektorí o niečo zase chudobnejší), JB by trénoval dakde v Rakúsku za 10-násobok "honoráru" v Interi a Kraťo by sa v pohode venoval rodine namiesto trápenia sa s dedinskými brusičmi a lenivými spoluhráčmi. Tak, a včul budzte múdri !
|
Matter 29.3.2015 09:46
...a ako pozerám na ospravedlňovanie sa Toniho, tak ma napadlo, že tiež je to blbý "snílek" (prepáč Toni), bez ktorého by neboli videá (možno ani šále) ktoré vo voľnom čase pripravuje a nebolo by o čom tie videá točiť, lebo Inter by bol už dávno zabudnutá história.
|
Matter 29.3.2015 09:47
Opravujem, Tomi, nie Toni
|
interista 29.3.2015 10:53
Na zápase som nebol, dal som prednosť basketbalu a ako vidím urobil som dobre. Matter ty už sa zobuď a otvor oči. Čo máme robiť, keď vedenie nie je schopné riešiť problémy? Odchody hráčov ( Sedlák, Dulovič, Frečka, zranenia, bez adekvátnej náhrady, vedenie donesie antiposily.
|
Vinco 29.3.2015 11:01
Za mna takto : nikto tu nespochybnuje zasluhy ludi, co robia pre Inter vsetko, co je v ich silach. Ja osobne som rad, ze saga Inter pokracuje a v ramci moznosti ho podporujem.
Nech mi vsak nik nehovori,ze v poslednom obdobi ( nemyslim len tuto jar ) je atmosfera v poriadku.
A to mrzi to viac, ako vysledky
|
interista 29.3.2015 11:03
Ďalšia vec, opýtaj sa či je ešte nejaký klub v tejto lige kde hráči hrajú zadarmo. Hlavne že všetci z vedenia, tréneri berú platy a hráčom nedajú nič, nech to oni robia zadarmo. A spomenul si Mihála a Tomiho. Kde sú tí 3-4 skúsení hráči, čo Mihal nasľuboval pred zimou??? A čo sa týka Tomiho, je na zaplakanie že ani on nedostane za svoju prácu ani cent.
|
krtkosk 29.3.2015 13:58
interista, nie je všetko o peniazoch, asi to Tomiho baví, ak ho to prestane, tak to robiť nebude. Keby to nerobil, tak asi videá nie sú, lebo by to nikoho nebavilo a peniaze na to by neboli... Vieš, lebo ak niekto dostane cent, tak niekto iný ho zas musí dať. Takže to môžeš aj otočiť, koľko centov si zaplatil za tie videá? Mohol Tomi niečo mať.
Celkovo výsledok nie je pre mňa prekvapením, všetci sú lepší ako Ivanka a s tými sme skoro doma prehrali, tak s kým už len chceme vyhrať? Na druhej strane, načo tlačiť teraz peniaze do kádra, keď sa už postúpiť nedá? Posily nám stačia od leta, jar nech hrajú tí, čo chcú a čo trénujú. Niečo sa aj tak posralo, keď sme vlani vyhrali súťaž, káder sme oveľa slabší nemali a teraz nevieme do lopty kopnúť. Napriek tomu, na rok túto súťaž vyhrať kľudne môžeme, však sme ju vyhrali aj vlani. Tak nech sa nám darí a Inter do toho! a trénovať, trénovať, trénovať....
|
Mišo 29.3.2015 14:28
Samozrejme ani mňa mdlé výkony nášho áčka netešia, ale podľa toho čo som čítal z tlačovej konferencie, tak chceli túto sezónu už len dohrať a viacej, ako na káder sa chceli sústrediť na riešenie ihrísk, ktorých začína byť v BA akútny nedostatok. Skúsenejší hráči mali byť angažovaný až od budúcej sezóny pokiaľ si dobre pamätám. Nie už na jarnú časť ligy. Ale ako som povedal na začiatku, treba začať zbierať aspoň nejaké body, aby sme nakoniec nehrali o záchranu.
|
Matter 29.3.2015 15:06
To Krtko: Pekné školenie, mnohí tu ťažko chápu, že na "dajte posily, zaplaťte videotechnika", atď. musí niekto dať aj bubáky, oni svine z neba nepadajú.
Na druhej strane, možno trocha stransparentniť, prípadne zoptimalizovať finančné toky by možno nezaškodilo.
A s tou koncepciou jar vs. budúci ročník som to aj ja pochopil ako Mišo, ale skutočne sa treba skonsolidovať aspoň na dôstojné odohranie tejto sezóny bez (nedaj Boh) boja o záchranu.
|
jm 29.3.2015 15:09
Niečo som si už na internete preskákal a príspevky aké tu dáva "interista" takých bolo aj bude. Keby chcel, tak je včera na zápase a pokojne mohol prísť tam, kde ešte vlani čúrali mačky a dnes stojí budova Interu na krátku debatu. Jarnú časť sezóny dohráme verím so cťou a kto bude dokazovať, že hrať za Inter ho nebaví, nebudeme mu brániť v odchode za lepším do 8. ligy do Rakúska alebo na Dolnú Zem. Tento klub v budúcej sezóne ide nekompromisne na postup. Zdôrazňujem slovo nekompromisne.
|
jm 29.3.2015 15:12
BTW Interista - opýtajte sa na baskete Kolesíka, z čoho to financuje. Pokiaľ viem, máme rovnaký poslanecký plat a na rozdiel odo mňa nerobí 70 prednášok ročne.
|
David 29.3.2015 20:24
Ak je pravda že polovica hráčov poriadne ani netrénuje a tréner má pred zápasom problém poskladať 11-ku tak sa nečudujem že Inter dosahuje vysledky aké dosahuje.Normálne by som tu napísal pekne šťavnato niečo od srdca ale ničomu by to nepomohlo. Je pravda že mužstvo nemá kde poriadne trenovať.Treba riešiť ihriská a nie posily na jar ked stracame vyše 10 bodov na prveho.Na jesen muzstvo postracalo privela bodov so supermi ktore mali porazit.Na rozdiel od ostatných klubov my davame vacsinu rozpočtu na mladež a na A-tím ide vyrazne menej.Za tie peniaze radšej skvalitnime treningove vybavenie a proces než vezmeme nejakých hráčov za peniaze. Bolo by to mrhanie lebo postup bol už na konci jesene nerealny. Ak pán Mihál vraví že posily pridu pred novou sezonou a ideme nekompromisne na postup tak mu verím.Nikto by neinvestoval tolko času a penazí do niečoho aby s ana to nasledne vybodol. Akceptujem že pár velmi dobrych hračov odišlo a niekolko ich bolo a je zranneých.Inter nehráva v optimálnom zložení ale pre Kristove rany pustiť body tímom z konca tabuľky je hanba!!! Nie som na trenovanie kvalifikovaný,nemohol by som viest ani prípravku ale aj ako laik vidím čo to stvárajú v tom útoku.Tí čo na treningy chodia by sa mali zamerať na streĽbu na bránu a na presnosť striel lebo to čo predvádzaju na zápasoch veľakrát vyzera ako groteska. Treba začat makať a pristupvať k treningom zodpovedne,na vykonoch sa to potom prejaví
|
David 29.3.2015 20:29
a nekydajte tu na Tomiho,on tie videá robí z vlastnej iniciatívy a pretože ho to baví.
|
jm 29.3.2015 23:04
Všetci čo fandíme Interu, robíme to, čo nás baví, každý v rámci svojich možností. Niekto ich má väčšie, niekto menšie, dôležité je, aby sme všetci boli dobrá partia, v dobrom i v zlom. Hovorím to úprimne, koncentrujme všetci svoju energiu na pozitíva - na náš Inter.
|
krtkosk 30.3.2015 13:32
Tak, v zlom je ťažké byť spolu, ale niektorí vydržíme a ostatní sa potom zase pridajú 
|
|
982) |
belo |
|
|
 28.3.2015 19:06
Najhorsi vykon, od noveho zaciatku Interu!!! S niektorymi hracmi by sme sa mali rozlucit a dohrat sutaz so ctou!!!
Belo 28.3.2015 19:11
A co je najhorsie,ze ani fanuskovia sa uz nerozculuju!!! Lavicka ako zamrznuta! Co sa deje?
|
Tomi 28.3.2015 23:21
Video až v pondelok. Ale asi veľmi ani chýbať nebude. 
|
Belo 29.3.2015 12:05
Tomi,stacilo LIVE! 
|
|
981) |
ODIS |
|
|
Však som to pred týždňom písal. Ale na tlačovke hovorili niečo druhé! To asi nebolo o súčasnom kádre. Ako fajn, že som bol radšej šliapať v jarnej prírode"Už ani len reportáž na stránke! Ešte že sme nejaké body získali na jeseň!
krtkosk 29.3.2015 13:49
Bol som tam, kde ani signál na mobil nebol, tak preto ani live nebolo... O týždeň by to mohlo byť lepšie, ak niekto ešte vôbec na zápas pôjde 
|
|
980) |
Matter |
|
|
 28.3.2015 18:22
Tak podľa toho čo som dnes videl, nás čaká adrenalínová polsezóna bojov o záchranu od žiakov (tí to majú možno po dnešnom vydretom víťazstve už za sebou) cez dorast (tam veľa napovie zajtrajší zápas s Karlovkou) po A-čko. A tiež asi prehodnotenie koncepcie, kto chce hrať za Inter, kto a čo v ňom chce robiť atď.
Inter-Rovinka: 0-2 (0-2) po doslova katastrofálnom výkone
Mišo 28.3.2015 18:23

|
|
979) |
Matter |
|
|
 28.3.2015 11:50
U 15 Inter-Šamorín: 2-1 (1-0). Dosť veľa technických nedostatkov, nepremenená 11-ka, na druhej strane veľká bojovnosť odmenená víťazným gólom v poslednej minúte, takže "povinné" 3 body sú doma.
Matter 28.3.2015 11:56
...a U 13 Myjava-Inter: 4-8 (0-4).
|
Matter 28.3.2015 14:27
U 14 Inter-Šamorín: 2-1 (1-0)
U 12 Myjava-Inter: 5-8 (2-4).
Takže žiactvo dnes s plným bodovým ziskom, že by sa občas investície vrátili aj vo výsledkoch ?
|
|
978) |
Harvey |
|
|
 25.3.2015 16:34
Nieco ku kratovi ked koncil s futbalom v Turecku (ako sa nakoniec ukazalo iba tam ;) a nie s futbalom celkovo)
http://www.profutbal.sk/clanok79806.htm
Blind 27.3.2015 12:50
...píše sa tam, že dal 1 gól za repre...vieme kedy a komu???...som lenivý to nájsť  ...
|
Drak 27.3.2015 14:55
Ten gól dal Bolívii na Kirin Cupe, 14. júna 2000.
zdroj:
[ en.wikipedia.org]
|
Blind 30.3.2015 12:17
...díky...video nemáme?...  ...
|
|
977) |
mato |
|
|
 24.3.2015 02:54
Miso 24.3.2015 10:01
V celku s tým článkom súhlasím, až na tú zmenu súťažného poriadku. Počet učastníkov I. a II. ligy treba znížiť na 10. Len na Slovensku sa môže stať, že ked chce niekto postúpiť o ligu vyššie a nedarí sa mu to, tak navrhne reorganizáciu súťaže. To je úplne choré. Ale inak je pravda čo sa tam hovorí, že ľudia čo často vrážajú prachy do futbalu sú očierňovaný. Pre Košice to platí do botky. Pre ďalšie príklady ani nemusíme chodiť ďaleko, stačí si pozrieť príspevky niektorých diskutérov o tzv. "vedení" Interu.
|
2015 24.3.2015 15:35
Aj ja viac-menej súhlasím až na to druhé meno medzi futbalovými "mecenášmi". Ten urobil vo futbale (hlavne v tom bratislavskom) určite viac škody ako osohu. Akurát sa nabalil z petržalskej účasti v Lige majstrov a potom sa na nich vysr..
|
Matter 24.3.2015 15:38
...namiesto mena som napísal tiež heslo. Takže to píšem ja...
|
jm 24.3.2015 16:49
Financovanie športu. Vážna vec. Neviem či viete, že sa chystá nový zákon o športe. Navrhuje sa aby významná časť z príjmov z lotérii a stávok šla priamo do športu. Aby potenciálni sponzori si mohli príspevok odpísať z dani. Aby športovci platili nižšie dane a odvody. Atď... Prečo to píšem? Lebo som silne v príprave tohto zákona zaangažovaný. Ak to vyjde...
|
krtkosk 24.3.2015 20:03
to jm: To tu už malo byť dvadsať rokov dozadu. Česi to tak majú a robia to tak a na podpore športu to aj vidno, majú kopec skvelých športovcov, ktorý majú podporu. My ich máme skvelých zo "päť" a ani tých nevieme zaplatiť, musia utekať kade-tade... Takže nech to vyjde, vždy lepšie neskoro, ako nikdy.
|
Mišo 24.3.2015 20:14
Hej aj ja som počul, že sa pripravuje nový zákon. Len, aby to vyšlo. Príde pár pozmeňujúcich návrhov z radov poslancov, reprezentujúcich určité skupiny a skupinky a hneď je celá idea zákona ta tam a zákon sa minie účinku. Čo tu budem hovoriť, veď to všetci poznáme. 
|
motek 25.3.2015 07:26
A nedalo sa sponzorovanie nahodou kedysi odpisovat z dani? A potom to niektora z vlad zatrhla? Ale suhlasim ze je potrebne aby uz konecne podpora sportu bola realna, hoci aj samostatnym zakonom garantovana a nie len aby sa o nej rozpravalo v case niektoreho niekedy aj "nahodneho" uspechu.Myslim si ale ze nizsie dane a odvody by sme mali platit vsetci a nie len ti ktory uz aj tak casto zarabaju nad pomery (nie vsetci samozrejme) a mnohy sa musia chudaci stahovat do Monaka 
|
Psycho 25.3.2015 09:39
Mne ten Halabrinov (bratranec Harabina?) clanok prid eako obhajoba zlodejov z radov futbalovych funkcionarov. Obhajovat kosickeho Podolaka.. AKo sorry,ale klub ktory za posledne roky nakupil prakticky zadarmo hracov z okolitych dedin a zo srbska a potom popredaval Matica do CHelsea, do SLovana Milinkovica, Dudu do Legie Warsawa, teraz v zibe Skutku do Pobrezovej (aj ked to urcite pdo cenu) a urcite kopec dalsich hracov a zarovenje to jeidny klub v stvrtmilionovom krajskom meste financovany z casti aj mestom aby nemal prachy na vyplaty? Vsak to je ocividne ze v tom klube sa kradne. Kradne sa tam rovnako ako sa kradlo pre dtym za toho taliana co tak prisiel spasit KE futbal a do 2 rokvo ho nebolo, kradne s atam ako sa kradlo aj za rezesovcov co maliobrovske plany a vysledkom bol zburany vsesportovy areal a Kosice-Licartovce hravajuce na stadione Lokomotivy a aj to est eim ten stadion ani nepatri,ale si platia prenajom od nejakej dalsej firmy. Slovanisti si aspon Pasienky prepisali na seba a netuneluju klubovy rozpocet skrze platieb za prneajom pre nastrcenu tretiu firmu.
Koniec koncom, nemusime chodit daleko. Vsetci dobre vieme akych hraoc vmal Inter v kadri 1999/2000 a ako vsteci tito hraci rychlo boli predany do zahranicnych klubov za urcite na slovenske pomery priam rozpravkove peniaze. ANinie o 10 rokov neskor Inter ako klub uz nemal peniaz ena fianncovanie ani len 2.ligy. Stadion predal Kmotrikovi a prvoligovu licenciu Senici. Milan Loncika vsetci z vtedajsieho vedenia su uplne okato jasne a bez najmensich pochybnosti megazlodeji. AJ v prepocte na eura sa v Interi medzi rokmi 2000-2010 museli rozkradnut miliony, ak nie desiatky milionov. Vsak hodnota Pasienkov urcite nie je 1 Sk. Kam tie peniaze isli? Na kvalitnych hracov, mladez, zveladovanie sportoveho arealu ocividne nie. Jedine najskor do vrecak Loncika a ludi okolo neho. A to Loncik j e len jeden prikald z XY v slovneskom futable za poslednych 20 rokov co ho ako-tak sledujem. V Podstate kazde trochu vacsie mesto na slovensku ma svojho Loncika, akurat mimo BA a KE to nedotiahli az k tolkej dokonalosti a preciznosti aby uplne zlikvidovali svoj klub. Bezdomovca co ukradne po treti krat rozok zavru na pol roka do basy. Zlodeja ci uz futbaloveho funkcionara alebo ineho specialistu co nakradne miliony som nepocul ze by co i len trestne stihali. Pricom je nad slnko jasne,ze uz ked nie na majetkovo tretsnopravnych, tak urcite tak len na danovych paragrafoch by tito ludia zhnili v base az do smrti. Atakemu Loncikovi by som basu kde by ho kazdy den riadne klatili do zadku doprial. V Mocenku som ho chcel najradsej zabit.
|
Matter 25.3.2015 14:33
To Psycho : Veľký palec hore !
O to viac nasierajú pindy niektorých sem píšucich "expertov" zrejme majúcich problém s malou násobilkou či "kupeckými počtami" alebo nedaj Boh pindajú s úmyslom škodiť, na tému, "ako to súčasné vedenie robí na hovno" a pomaly by ich zaraďovali do zoznamu z vyššie uvedeného článku (lživé pindy o "vzburách v kabíne, neuhradených faktúrach" a pod.) . Keby si taký JM urobil ekonomickú bilanciu svojho pôsobenia v Interi, tak mu nevýjdu ako sa hovorí červené, ale snáď fialové čísla (pre tých ktorí "neboli všade a nepoznajú všetko", o červených číslach sa v účtovníctve hovorí, keď je strata). Taký Kraťo, keby nedodržal slovo že po návrate z Turecka už nebude hrať inde ako v Interi, by ešte dnes mohol zarábať tisíce, možno desaťtisíce. Tiež JB by ako tréner mohol inde zarábať podobné sumy, nie symbolické sumy alebo nič. Na druhej strane, niektorí nemenovaní chalani ktorí odišli za pár stoviek do ešte nižších líg ako tá naša, kludne pôsobia v trénerských a asistentských funkciách u nás, získavajúc tak mimo iné prax v odvetví ktoré študujú, témy k prácam súvisiacim s ich štúdiom a pod. A pri tom podľa niektorých oni sú tí chudáci a tí dobrí a to "vedenie" je to zlé (tu predom hovorím aby sa neježil, že nehovorím o Palovi M., on v tých Malackách "nezbohatne" a neštuduje FTVŠ). Preto si myslím, že keď raz Inter bude znova hrať 1. ligu a "daj Bože daj" aj európske súťaže, tak keď si tí menovaní "zlí" chlapci z toho vedenia nezoberú späť aspoň to čo do Interu vrazili (či už v peniazoch alebo formou vysoko profesionálnej práce), tak ich ja osobne nebudem považovať za fanatikov, ale rovno za bláznov.
|
Matter 25.3.2015 16:18
...a ešte niektorým kuvikom dávam do pozornosti napr. príspevok na fkinterbratislava.sk o revitalizácii hracej plochy na Drieňovej spolu s príslušnou fotodokumentáciou. Tiež to asi nestálo pár centov a tiež to asi všade v 3. lige nerobia (napr. určite nie na tom hrbolatom tankodrome v Dun. Lužnej, i keď vyfasovali veľké peniaze na "tréningové stredisko" pre ženskú repre).
|
jm 26.3.2015 10:16
Matter, ďakujem. Robím to preto aby som odchádzal na druhý svet s pocitom, že tu po mne niečo zostalo. Nie jachta a obrovská vila na Bahamách ale niečo, na čo budú ľudia radi spomínať.
|
Matter 26.3.2015 10:48
Aj my ďakujeme. Ale na druhý svet Vám dovolíme odísť NAJSKOR až po víťazstve Interu v Lige majstrov 
|
Matter 26.3.2015 10:55
...takže obávam sa, že Vám "hrozí" nesmrtelnosť 
|
Miso 26.3.2015 15:03
No neviem, Inter Miláno raz môže v pohode vyhrať.
|
David 1.4.2015 22:46
ved pár sezón dozadu ju vyhralo (Inter Miláno). a neviem ci nie 2x kratko po sebe
|
|
976) |
Tomi |
|
|
 22.3.2015 22:59
krtkosk 23.3.2015 20:29
Tak, mohli sme začať hrať aj skôr, do 15. min sú tam 3-4 domáce útoky a ten gól... nič to však nemení na tom, že u nováčika tretej ligy treba vyhrať rozdielom triedy vždy!!! A čo sme zase v tej 15. minúte nepremenili 
|
Harvey 25.3.2015 17:01
Penalta bola 100% tam nie je co riesit, tam je jasna ruka a posotenie nasho hraca do chrbta... celkovo ale vykon rozhodcu bol 0 bodov
|
|