|
Meno |
Príspevok |
895) |
Matter |
|
|
 22.1.2015 15:53
Vie niekto čas prípravného zápasu v sobotu v Plaveckom Štvrtku ?
Tomi 22.1.2015 17:30
O 12:00 na tamojšej umelej tráve.
|
Matter 22.1.2015 17:59
Ďakujem.
|
Tomi 22.1.2015 22:00
Dlho nebolo jasné...
|
interista 23.1.2015 10:38
Frečka odišiel na skúšku do Rakúska, samozrejme z dôvodu, že nedostával žiadnu výplatu, Dulovič asi pre zdravotný stav bude musieť skončiť s futbalom. 
|
fanusik 23.1.2015 11:02
a odkial vieme taketo informacie z kuchyne Interu? Je to niekde zverejnene v nejakom clanku alebo tak?
|
Harvey 23.1.2015 11:57
A chysta sa tam dakdo? Ja by som isiel...
|
Harvey 23.1.2015 12:14
Vlakom je to dost na kojot, 10 smerom tam, este hladat stadion a spat o 15:10... na JRD...
|
mato 23.1.2015 17:39
bolo pravdepodobne, ze ten kader sa rozsype koli "platom". na frecku mozeme zabudnut ten chlapec na to ma a hraci ako on tu nebudu za parky a kofolu vecne.snilci co tu pisali o postupe sa mozu v klude robudit zo sna.
|
David 23.1.2015 20:31
ako je to so zápasom v Galante?
|
interista 23.1.2015 22:03
Naprostý súhlas. Pokiaľ sa v Interi nevyrieši otázka, aby hráči konečne dostávali výplatu nemáme šancu prežiť a káder sa bude postupne rozpadávať. Ďalej sa musí vyriešiť otázku nového brankára. Bez týchto opatrení nemá Inter momentálne budúcnosť.
|
Belo 24.1.2015 12:33
Dnesny zapas vyhrame! Davam tutovu dvojku!  Domaci prisli az dvaja,takze sme im pozicali nasich a hra sa 9 proti 9!  Myslim ze aj rozhodca hra! Dobru chut!
|
Tomi 24.1.2015 15:16
Áno, skončilo to tak, ako písal Belo.
Aspoň pár info. V kádri malé zmeny, odišli Paldauf, Hrica a Frečka, Dulovič asi mimo, Fedor sa učí  Novici zatiaľ žiadni. Hrali aj Anguš a Sokol, prvý dal gól. druhý tri.
|
|
894) |
Psycho |
|
|
 21.1.2015 16:15
[ www.autobazar.eu]
Nekupime na vyjazdy? Staci len premalovat nech ma tie spravne farby. 2 litre mi nepride taka zavratna cena. Vsak asi kazdy z nas chce uz od maleho decka soferovat autobus.
Harvey 23.1.2015 14:38
Kokos 1900 za tuto krasku? Vsak dame kazdy po 100 Ecek a mame ho !!!
|
Mišo 23.1.2015 20:53

|
Tomi 23.1.2015 20:56
Ešte lepšie - poslať Otovi. 
|
|
893) |
motek |
|
|
 20.1.2015 20:10
Psycho 21.1.2015 16:38
To boli casy ked som na derby radsej ani nechodil. Nebavilo ma zakazdym vidiet vymyslene penalty pre Slovan. Nastastie v 1999/2000 im ani vsetci kupeni rozhodcovia neboli nic platni. V podstate ked sa na to pozeram spatne, tak to bol priam zazrak ze Inter dokazal 2 roky za sebou jasne dominovat celej krajine a ani SLovan so vsetkou svojou tradicnou papalaskou klikou od kdejeakych sponzorov a ich zmenkami, podporou ludi v SFZ nas dve sezony nedokazal prechcat. Az ked sa nasledne vymenilo uspesne vedenie klubu, tak mohol zacat proces vytunelovania klubu. J eto tak ejendoduche, staci len ludi s viziami nahradit bielymi konmi s viziou rychleho uplatku ochotnych podpisat cokolvek. Zacal to Sulka a uplne dorazil Loncik. Kde tito pani a ich niekdajsi menezment sedia dnes? V Leopoldove urcite nie.
|
|
892) |
David |
|
|
 12.1.2015 20:09
Psycho 13.1.2015 01:32
bohuzial, iny profesionalny klub v Blave nie je. Kedze Barcelona sa neviem preco cele sviatky neozvala, tak vramci slovenska by kam inam mal ist nez domov? Vsak 6 rokov sa trmacal hore dole na trase BA-SI/ZA. Na jeho mieste by som tiez nevahal. DO stareho zleeza je este mlady aby skoncil v Interi v 3.lige alebo posedaval na lavicke ako dobre plateny nahradnik. V SLovane si zarobi, sancu zachytat si ako brnakarska jednicka ma tiez podstatne vyssiu nez by mal v Ziline a hlavne je doma. Bude mat o par dni 30, to je vek kedy uz aj inak rozumny chlap zacne rozmyslat hlupo o tom,ze sa usadi a nabucha zensku a tak podobne. To sa tazko robi na 200 km vzdialenost. Potom ked bude mat doma na krku 2 decka a zensku, tak si este v 35ke bude priat zahranicny angazman, kludne aj na Aljaske ci bars aj na Marse 
|
krtkosk 15.1.2015 00:03
Tak nech sa mu darí, aby v každom zápase len jeden gól dostal a jeho tím žiadny nedal 
|
Psycho 20.1.2015 15:00
Podla mna kludne este moze SLovan tuto sezonu aj titul ziskat. Ten naskok ZA nie je zas az taky obrovsky a ked ma Kmotor na nakupy chovanca a novych hracov, urcite bud emat aj na nakupy rozhodcov a zapasov aby na jar slovan nestratil ani bod. Aspon ked bude mat Krny slovensky titul, tak si bud emoct povedat,ze uz titul ma a teraz uz mu v kariere nic insie nezostava dosiahnut, len ziskat ten titul este aj s Interom a v lete prestupi k nam 
|
|
891) |
David |
|
|
 12.1.2015 19:45
David 12.1.2015 19:47

|
|
890) |
David |
|
|
 12.1.2015 19:15
Psycho 13.1.2015 01:18
Parada.To kde si vyhrabal taky literarny skvost? NAJlepsie na tom je, ze ubehlo od tejto recenzie nezaujateho viedenake len 7 rokov a uz aka je to davna historia. A uz to cele neni pravda. Ze Inetr je v tieni vacsieho slovana a artmedie. Artmedia je na tom est ehorise ako my a slovan je teraz na tom starom chatrajucom stadione s ostblokovou svetelnou tabulou..
"Die riesige Ostblock-Anzeigetafel hat ja mittlerweile ihren Geist bereits aufgegeben." 
|
David 13.1.2015 16:32
na tej stranke odkial je link. a tu stranku som nasiel do googli ked som si zadal do vyhladavaca inter bratislava 
|
fandainteru 19.1.2015 08:47
Tie zltocierne sedacky co boli na Pasienkoch by sa mohli vyuzit na SKP. Bohvie vsak kde skoncili... Budme realisti, Inter sa uz zrejme na Pasienky nevrati
|
David 21.1.2015 16:30
tie sedadla už v roku 2009 boli popraskané,zošúchané a vyblednuté.Plast sa síce sám v prirode nerozloží ale vekom stráca výrazne na kvalite,farbe aj pevnosti.Ak už mame mat v dubravke nove sedadla tak ja som za nové.
|
fandainteru 22.1.2015 10:41
aj tie, co boli pod krytou tribunou? Sedadla je nahodou dost velka investicia
|
Tomi 22.1.2015 22:01
Jedna plastová sedačka stojí okolo 25 EUR...
|
David 23.1.2015 20:29
25 nieje až tak vela. kazdy si jednu kupime,vycapime si na nu svoje meno a budeme mat VIP sedenie.
|
|
889) |
mato |
|
|
 12.1.2015 05:33
Matter 12.1.2015 15:12
Snáď si nikto z vás vážne nemyslel, že taký brankár v 29-ich rokoch pôjde chytať za žial zatiaľ priemerný 3-ligový klub, aj keď je jeho odchovancom. Možno by šiel tak o 5 rokov...
|
David 12.1.2015 19:40
že priemerný 3.ligový klub  jedine podla vysledkov dosiahnutych na ihrisku v našej lige. Však tu sa robí futbal stále na amaterskej báze.Terajší Inter nieje ani len poloprofesionálnym klubom. A táto liga nedosahuje uroveň tretej ligy. zo vsetkych 4 tretich líg je najkvalitnejsia západ a po nej vychod. stred je poslabší ale aj v nej by sme na tom neboli po jeseni lepsie. možno o čosi horšie.bratislvska tretia liga je slaba.Pri všetkej úcte hraju tu len pojebané dediny a dva rovanako životaschopne mestske kluby. Jediný klub čo tu zda sa funguje tak akoby futbalovy klub fungovat mal je dunajska lužná. ak by uz nejaky fakt kvalitny futbalista mal ist do niektorej z tychto tretích liga tak si nevyberie našu sračku-ligu.
|
David 12.1.2015 19:40
že priemerný 3.ligový klub  jedine podla vysledkov dosiahnutych na ihrisku v našej lige. Však tu sa robí futbal stále na amaterskej báze.Terajší Inter nieje ani len poloprofesionálnym klubom. A táto liga nedosahuje uroveň tretej ligy. zo vsetkych 4 tretich líg je najkvalitnejsia západ a po nej vychod. stred je poslabší ale aj v nej by sme na tom neboli po jeseni lepsie. možno o čosi horšie.bratislvska tretia liga je slaba.Pri všetkej úcte hraju tu len pojebané dediny a dva rovanako životaschopne mestske kluby. Jediný klub čo tu zda sa funguje tak akoby futbalovy klub fungovat mal je dunajska lužná. ak by uz nejaky fakt kvalitny futbalista mal ist do niektorej z tychto tretích liga tak si nevyberie našu sračku-ligu.
|
interista 13.1.2015 11:51
to David- presne tak. A keďže v Interi nie je momentálne vidieť ani perspektívu ani záujem hrať druhú ligu, nemôžeme čakať kvalitných hráčov.
|
Matter 13.1.2015 13:15
Koľko krát som si zaumienil, že sa tu na to už vyse...., ale po niektorých príspevkoch mi to zase nedá.
Ako ste prišli na to, že "v Interi nie je momentálne vidieť perspektívu ani záujem hrať druhú ligu" ? Keď prestanú takéto vnútorné "rozvracačky", ešte sa môžeme tej druhej ligy dočkať teoreticky aj túto sezónu. Ten "nezáujem" sa prejavuje tak, že na Drieňovej sa dobudováva mládežnícka základňa a "naťahujeme" sa o ŠKP-štadión, ktorý je pomaly najlepší v Bratislave a bol by vhodný aj na 1. ligu ? Zase niektorí zabúdate, že pred 5 rokmi sme hrali 5. ligu, čo bola vtedy 7. najvyššia súťaž (Corgoň-liga, 1. liga bola už druhá najvyššia súťaž a medzi 3. a 4. ligou bolo majstrovstvo regiónu Ba) a dnes hráme 3. najvyššiu súťaž a "hádame sa" o druhej najvyššej. Mládenci, keď inak nepomôžeme, pomáhajme aspoň pozitívnym myslením.
|
David 13.1.2015 16:46
ved ja myslim pozitivne ale z coho ma byt clovek nadseny ked vkuse pocuva sumy ze aj ta budova na drienovej bola predrazena,ze sponzori davaju almužnu a nie peniaze.hracov neplatia lebo nie je z coho,slubovane posily vo forme skusenejsich hracov nebudu lebo na nich nemame a zadarmo hrat u nas nebudu.a este aj ten poharovy zapas v badine bol vraj predany.mozno je to pravda mozno len vymysly,neviem. ale rozhodne to nepridava na optimizme.
|
David 13.1.2015 16:49
a dufam že p.Matter to tu nikdy definitivne nezabali. Bolo by to nenávratné ochudobnenie celej tejto diskusie.
|
interista 13.1.2015 18:23
to Matter- keby si rozmýšľal, došlo by ti zopár zvláštnych vecí: 1. Je zaujímavé, že keď sme boli občianske združenie, boli peniaze na nových hráčov( kvalita ako Sedlák, Fedor, Anguš, Frečka a pod.)a teraz keď sme a.s. a máme údajne 5 sponzorov nie sú? Veď to by malo byť snáď naopak a mali by sme mať oveľa viacej peňazí nie?
|
interista 13.1.2015 18:23
2. Minulú aj predminulú zimu sme hrávali na mladej garde domáce zápasy, teraz hráme takmer všetky vonku a ako dôvod sa dozviem, že sme údajne nezaplatili mladú gardu ešte za minulý rok. A s tým škp to nie je taká výhra, nechcú nám tam dať ani dlhoročný prenájom a nie nám ho darovať.
|
Matter 13.1.2015 18:24
Ja skutočne nedokážem posúdiť, či je na tých "výmysloch" niečo pravdy alebo nie, chcem len veriť, že nič ! V opačnom prípade by to dosť narušilo moju vieru v napredovaní "nového" Interu.
Poznám len základnú stratégiu, ktorá bola Interu vždy vlastná, stavať na mládeži, odchovancoch, prípadne talentovaných mladých z iných klubov. Zatiaľ za 5 rokov táto stratégia priniesla 4-krát postup vyššie, isté je, že čím vyššie, tým to bude ťažšie. Len si myslím, že defetistickými rečami by sme nemali znechucovať chalanov z mužstva, z ktorých mnohí tieto stránky tiež čítajú.
|
|
888) |
Mišo |
|
|
 8.1.2015 22:39
David 8.1.2015 23:55
ale my by sme potrebovali milióny a nie 20 000€ 
|
Miso 9.1.2015 10:09
Načo tie milióny? Inter nepotrebuje veľký štadión.
|
David 9.1.2015 12:11
Každý klub by mal hrat na vlastnom štadione.Čiže skladat sa na rekonštrukciu Krčacov v Dubravke nema moc význam.Ten štadion nebude aj tak nikdy náš a keby sme ho nejakým sposobom dostali do vlastníctva,navždy aj tak zostane štadiónom škp.Rovnako ako Pasienky budu už navždy štadiónom Interu.Je jedno kto tam momentalne hra. A kde inde by si chcel stavat tribuny? Na Drieňovej? Je tam priestor aby sa postavili montovane 8 radove tribuny ako maju v podvode zo záhoria alebo v poprade.Bola by to kapacita okolo 4500-4800 miest. Taká kapacita by stacila aj na fortuna ligu.Ale na drienovej su z dvoch stran bytovky a nikto kto tam byva nebude suhlasit aby mu postavili tribuny rovno pred oknom.A pochybujem ze by divaci prisli vsetci mhdčkou. Prislo 300 ludi a ulica bola zapratana autami. domaci tam pomaly nemaju kde parkovat.Aj keby si postavil tribuny parkovisko nemas kde dat.Spravit si domáci stánok z drienovej je nezmysel.Ked si slovan postavi vlastny stadion ten štadion tam dlho nebude stát.Ako futbalovy stadion nemá buducnost.Jeho éra skončila v 90-rokoch.Patrí minulosti.Jedina šanca pre pasienky je,že sa po rozsiahlejšej rekonštrukcii prebuduje na čisto atletický štadión.V rumunsku jeden štadion velmi podobny pasienkom takymto sposobom premenili.Teraz je ten stadion naprosto užasny. Takže ako vidíš nie je žiadny existujuci štadion do ktoreho by sa mohlo investovat.Najlepsie by bolo kupit pozemky a postavit novy moderny stadion s kompletnym zázemím a s treningovými ihriskami kam by sa zmestila celá mladežnícka akademia od pripravky po dorast.To nie je lacny zalezistost a na to potrebuješ tie miliony. 
|
Psycho 9.1.2015 14:17
Budme realisti, na novy stadion nemame a Krcace su najlepsi dostupny stadion v BA. Pasienky patria SLovanu aked postavia (ak postavia)Tehelne pole, Pasienky nam nevratia. Na ich mieste ma buducnost jedine dzungla polyfunkcnych objektov. Krcace su pekny stadion v peknom prostredi medzi lesmi s dobrym pripojenim na dialnicu a je okolo aj kopec volnych pozemkov na dobudovanie parkoviskaa treningovych ploch a adminsitrativnych budov. Kludne aj druhe San Siro by sa tam voslo. AK by s astaval novy stadion tak by sa musel postavit uplne mimo mesta kdesi vo Vrakuni, za Petrzalkou alebo na Zahori pri VW co by bolo v porovnani so zaciatkom Dubravky uz uuuuplne od ruky. Vsak predsa na tom stadione musia trenovat ziaci a dorast. Ktory rodic bydal svojho maleho syna chodit na futbal ak by sa musel denne trmacat cez cele mesto? To uz potom by si Inter mohol postavit stadion fak t vradsej uplne mimo BA niekde v hornej dolnej na Zitnom ostrove alebo na Zahori pripadne v Kitssee ci Rajke a hracsku zakladnu vychovat z domacich dedincanov. Ziaden tretoligista nema krajsi a vacsi stadion ako su Krcace.
|
|
887) |
krtkosk |
|
|
 3.1.2015 00:13
Vidim, ze mate vsetci problem s novym heslom na stranke  tak Vsetko dobre v roku 2015 nech stretne zlto-cierne dresy, aby sme spolu prezivali len vacsiu a velku radost. Nech zije INTER!!!
Mišo 4.1.2015 14:03
Aj sa pripájam, veľa úspechov žlto-čiernym farbám v roku 2015.
|
|
886) |
Mišo |
|
|
 31.12.2014 14:37
Na koniec roka smutná správa, ďalšie futbalové ihrisko v BA má asi šmitec.
[ reality.etrend.sk]
Belo 1.1.2015 16:45
Kua,ze zanedbany pozemok!!! 
|
David 4.1.2015 18:22
Včera som išiel akurat pešo okolo.Medzi ihriskom a plotom od Tomášikovej je metrovou burinou porastena plocha velka akurát na dalsie ihrisko. To by tam mali radšej postaviŤ.
|
|
885) |
mato |
|
|
 30.12.2014 20:51
Belo 31.12.2014 12:30
Krno,tak toto si dobre rozmysli! 
|
krtkosk 3.1.2015 00:11
No,uz chytal v Senici, tak nech si chlapec zarobi, kde mu zaplatia. Ja by som pre pokoj v dusi uprednostnil Ruzomberok,aleo aj Vysnu Bosacu 
|
Harvey 3.1.2015 22:55
Klidecek, uz jeden skaut pracuje na tom dotlacit ho do jedneho znameho klubu mimo hranic... zivit sa musi, ale v Slovane by to pre Mata bolo so skripanim zubov...
|
|
884) |
Mišo |
|
|
 22.12.2014 18:36
Všetkým interistom prajem šťastné a veselé Vianoce.
deko
23.12.2014 09:33
Prajem šťastné a pokojné Vianoce všetkým žlto-čiernym.
|
Marex 23.12.2014 12:12
Šťastné, veselé a štedré Vianoce prajem všetkým :)
|
Belo 23.12.2014 14:36
Vsetkym so zltociernym srdcom prajem krasne Vianoce a stastny Novy rok! Hlavne vela,vela zdravia!
|
dusike
23.12.2014 18:35
Tak aj ja sa pripajam spokojne a pohodove prežitie vianočnych sviatkou prajem INTERISTOM
|
dury 23.12.2014 23:51
Stastne a vesele vianoce a uspesny novy rok 2015 vsetky Interistom
|
jm 24.12.2014 14:23
Krásne Vianoce všetkým žltočiernym - ale nielen im - užívajte pokoj a pohodu 
|
krtkosk 24.12.2014 14:33
Šťastné a Veselé, žlto-čierne Vianoce všetkým Interistom, nech sa máme krásne 
|
|
883) |
fandainteru |
|
|
 19.12.2014 15:30
Verim, ze nastane trochu zmena aj v kadri, pribudne aspon 1 skuseny srdciar ku Kratovi, taktiez 1 kvalitny zakoncovatel na urovni nasej ligy, ktory je schopny dalsieho rastu a myslim ze do defenzivy taktiez treba niekoho ulovit. Ja viem, chcem vela. INTER DO TOHO !
patrik 23.12.2014 08:50
Suhlas, Inter do toho !
|
|
882) |
deko |
|
|
Ako že neoslavuješ veď každý zápas Interu je oslava.AMF
|
881) |
Tomi |
|
|
 15.12.2014 22:33
A máme tu rozpis prípravy, zvyšné časy budú doplnené neskôr:
13.1.2015 - štart prípravy
SO 24.1. Plavecký Štvrtok - FK Inter
SO 30.1. Galanta - FK Inter
SO 7.2. o 12:10 Šúrovce - FK Inter (ihrisko Lokomotívy Trnava)
SO 14.2. Mosonmagyaróvár - FK Inter
SO 21.2. o 12:10 Malženice - FK Inter (ihrisko Lokomotívy Trnava)
SO 28.2. Mutěnice - FK Inter
SO 7.3. FK Inter - Ružinov
VINCO 16.12.2014 08:49
Prajem chalanom veľa elánu do tréningu v chmúrnych zimných dňoch a verím, že sa stretneme v krajšom a úspešnejšom roku 2015 !
|
David 16.12.2014 21:16
dúfam že zapas v Galante sa aj odohrá a nezruší sa z nejakého dôvodu napr.choroba.V ten den mam meniny a Galantu mam blizko,tam aj pešo prejdem 
|
David 16.12.2014 21:20
no dobre,až teraz vidím ze to je januar,nie december,takže nic v ten den neoslavujem  ale aj tak tam idem 
|
|
880) |
belo |
|
|
 2.12.2014 17:16
Basketbalisti! Kto ide 5.12 na ELO do haly?
David 2.12.2014 22:07
to čo je to ELO?  my basketbaloví fans ideme zajtra 3.12. (v stredu) na derby s Karlovkou a v sobotu 6.12. na domáci zápas so Svitom. komu už chýba fandenie a Inter a je zvyknutý chodiť hlavne len na futbal, môže sa pridať.
|
Belo 3.12.2014 17:41
Karlove Vary hraju SK 1. ligu?  V sobotu som Mikulas a potom opijaaas! 
|
David 4.12.2014 00:55
nie karlove vary ale Karlovka Bratislava 
|
krtkosk 9.12.2014 23:21
to belo: už si vytriezvel, či? 
|
Belo 11.12.2014 10:02
Krtek,to sa mi nestalo uz od invazie vojsk Varsavskej zmluvy do CSSR! 
|
|
879) |
Harvey |
|
|
 27.11.2014 19:05
Zltocierni proti belasim, a spolukomentuje Jozko Barmos ;)
Harvey 27.11.2014 19:09
0:1, Zltocierni vedu ;)
|
Harvey 27.11.2014 19:12
1:1
|
Harvey 27.11.2014 19:19
1:2, Zltocierni opat vedu
|
dury 27.11.2014 19:29
som tipol, ze padne viac ako 2.5 golu..., to som uz vyhral?  to je sranda 
|
David 27.11.2014 19:54
600 žltočiernych na Pasienkoch a majú domáce prostredie 
|
|
878) |
dury |
|
|
 27.11.2014 17:31
tu riesite chujoviny, ked nasi futbalisti reprezentuju Slovensko v malom futbale ;) Chlapci do toho! Rado daj si deku medzi nohy  dva goly jaslicky :( Drzte sa chlapci a zdvihnite interisticku zastavu ;)
dury 27.11.2014 17:44
a zabudol som este malemu Ondrovi zablahozelat ku golu 
|
Matter 28.11.2014 11:13
Pokiaľ viem, pán tréner z futsalových a malofutbalových aktivít našich hráčov hlavne počas sezóny nie je nadšený, ale v zimnom mimo sezónnom období to je asi dobrý hrací doplnok, hlavne keď sa jedná o reprezentáciu krajiny.
Po víťazstve nad Walesom 3-2 dnes ráno remíza s favorizovaným Poľskom 2-2.
Pred večerným zápasom s Bulharskom celkom dobre našliapnuté na postup zo skupiny.
Z našich Erik Szabo patril medzi najlepších, Tomovič a Ondrík pomerne veľký hrací čas, výkony povedzme priemerné, Rado Majzún čo-to pochytal, len druhý gól podobný tomu druhému gólu proti Tomášovu  . Môžno však kľudne prehlásiť, že naši chalani určite reprezentovali Slovensko lepšie, ako napr. belasá šlapka v Eurolige.
P.S. Predom prosím o odpustenie mojich neprajníkov na tejto stránke za môj príspevok 
|
Matter 29.11.2014 13:50
Tak včera večer s Bulharskom zase 2-2, čo znamenalo postup zo skupiny z 2. miesta. Rado v tomto zápase chytal bezchybne a pričinuil sa o postupový výsledok.
Dnes na obed o postup medzi posledných 8 mužstiev s Českom 1-5. Napriek pomerne vysokej prehre vcelku statočný výkon, Česi sú v minifutbale však niekde inde ako my. Čo sa našich chalanov týka, ani jeden neurobil hanbu a každý z nich bol platným členom tímu (i keď vyslovenými lídrami boli iní-napr. Beliš či Krempaský), včítane brankára, ktorý okrem 2. gólu s Poľskom (čo však výrazne neovplyvnilo pre nás prijateľný výsledok a postup zo skupiny) neurobil závažnejšiu chybu.
Takže gratulácia chalanom za dobrú reprezentáciu a teraz hor sa do prípravy na vybojovanie 2-ligového dresu v Interi Bratislava. Vaši súperi na miniEuro boli väčšinou asi špecialisti na minifutbal a o 3., alebo dokonca 2. lige vo veľkom futbale sa väčšine z nich zrejme ani nesníva.
|
|
877) |
ODIS |
|
|
Doviesť známych,manželky,deti na zápas? Ja som na jarnom zápase s Jurom mal dvoch hostí z Francúzska. Jediné čo dookola všetkým spomínali pri spomienke na zápas bol pokrik: K...t plešatý. Takže pokiaľ tam bude takáto atmosféra a právo sa vyrevať vulgarizmami na akékoľvek písknutie rozhodcu, zákrok súpera, ba dokonca vlastných hráčov, nedovediem tam ani nohu. Na starých Pasienkoch v časoch od Fulého po Németha sa povzbudzovalo vždy slušne a to čo sa deje teraz neviem prekusnúť a nechcem mať s tým nič spoločné. Boh ma ochraňuj ak nebodaj postúpime vyššie a priláka to ďalších takýchto "fanúšikov". Ak má prísť Žltočierna šľachta,tak radšej prestanem chodiť vôbec na futbal.
krtkosk 26.11.2014 23:06
Odis, tribúna je široká na ŠKP, dá sa ísť aj na druhú stranu... neviem, možno mám hlboký prah tolerancie, ale nie je to nič strašné, aj keď od kostolnej slušnosti je to na míle vzdialené.
|
Miso 27.11.2014 08:44
Naozaj sa mi páči, ako sa tu začne vyťahovať kostolná slušnosť, keď tu niekto kritizuje časté používanie vulgarizmov niektorými fanúšikmi. Kostolnú slušnosť na zápase nikto nechce a občas sa môže aj niečo zakričať, to k futbalu parí, ale ako bolo spomenuté vyššie, niektorý jedinci vykrikujú vulgarizmi na akékoľvek písknutie rozhodcu, zákrok súpera, ba dokonca vlastných hráčov, to už prekračuje určitú mieru a možno by nezaškodilo troch sebareflexie do vlastných radov.
|
interista 27.11.2014 12:35
to ODIS: Trochu to preháňaš. S tou žltočiernou šľachtou. Okrem incidentu v Grobe pred rokom sa nikde nič hrozné nestalo, to že si niekto vypije a zanadáva sem tam oprávnene nie je nič hrozné. A musím ťa upozorniť, že medzi fanúšikmi sú aj takí čo majú pochodené európske výjazdy- Rapid Viedeň, Lyon, Roda Kerkrade, Trondheim a to sa stokrát viac cení než či niekto nadáva alebo nie. Atmosféru na Interi robia práve fans a nie rodinkárstvo.
|
dury 27.11.2014 17:45
na dvanasttisicovom stadione sa lahko stratia styria fanusikovia, ktori su vulgarni... takto ked ostali iba najvernejsi tak vidime a pocujeme vsetko :/
zakoncil by som to ze vaginy a penise...
|
jojo 28.11.2014 15:58
in vino veritas,penis in vaginas
|
|
876) |
Mišo |
|
|
 23.11.2014 17:59
Keď sú už priestory FK Inter skolaudované, tak by ma zaujímalo, či sa bude areál na Drieňovej ďalej rozvíjať? Či sa neplánuje vybudovanie aj nejakej tribúny a tak.
David 23.11.2014 22:58
To zaujíma aj mna
|
Blind 24.11.2014 08:04
...pripájam sa k davu...
|
krtkosk 24.11.2014 15:16
Chlapci, však tam máte "tribúnu" sú tam osadené sedačky na tých múrikoch. Blob sa stadiaľ pozerá, ale aspoň nohy nebolia  a načo by vám bola tribúna, keď sa hrá na ŠKP? Koľko ľudí príde na mládežnícke zápasy? Tých 100 sedačiek, čo je tam stačí, aj keď radšej ich mohli dať nad striedačky, je stadiaľ lepší výhľad. A kľudne tam aj Slovan môže hrávať, čo bolo včera na zápase tých 300 ľudí, max. tak sa zmestia aj na Drieňovú. Máme vlastne všešportový areál 
|
Mišo 24.11.2014 20:37
Prečo ŠKP? To tam budú hrať stále? Asi som to dobre nepochopil, ale tie priestory čo sú akože skolaudované, beriem, ako sídlo futbalového klubu. Alebo sa snáď mýlim? Preto sa mi zdá čudné, že sídlo klubu je na Drieňovej a muži i dorast hrajú v Dúbravke. Zdá sa mi to troška od veci.
|
David 24.11.2014 21:28
budme radi za to škp Mišo. je to lepší štadión s lepsším výhladom na ihrisko. hráčov máš cez zápas pekne na dlani.
|
krtkosk 24.11.2014 21:45
Čo ja viem, tak Driňová je mládežnícka základňa, tam hrá aj dorast a je to aj sídlo klubu, ako o štadióne na zápasy A sa uvažuje o ŠKP, ak sa mýlim, opravte ma. Kým nám Kmotrík  nepostaví nový stánok, tak je to dobré riešenie.
|
Miso 25.11.2014 16:03
Na ŠKP je lepší výhľad na ihrisko, ale nie je na terajší Inter troška priveľa? Tých 200-300 fanúšikov je tam, ako pluvanec v mori. A asi tam bude už aj troška vyšší prenájom.
|
FKIBA 25.11.2014 18:54
Myslim ze v aktualnej situacii je skolak na drienovej uplne dostacujuci. Ked budeme o ligu vyssie reku nedbam a hor sa na horne krcace 
Inter do toho
Navrhujem ak je to mozne jar odohrat na drienovej 
|
Ferjenčik 26.11.2014 15:28
Umiestnenie mužov a dorastencov na štadióne
ŠKP treba chápať ako súčasť vyššej stratégie vedenia Interu. Jeho predstavou je aby sa Inter stal druhým najvýznamnejším klubom v Bratislave. Treba ich plne podporovať. Žiaľ jeseň nám nevyšla plne podľa našich predstáv. Mužstva zastihol pokles formy a počasie tiež pôsobilo veľmi negatívne. V budúcnosti by sme mali prispieť k zvýšeniu návštevnosti, a to dotiahnuť na štadión kamarátov, manželky, priateľky, deti, kamarátov atď.
|
mato 26.11.2014 20:48
Akym druhym naj. klubom v ba ? to co je chciet byt druhy ?
tu si hromada ludi neuvedomuje, ze TOTO JE INTER ! ! ! ziadne bct ziadny prasivi zidi a podobne, ale INTER !!!
|
krtkosk 26.11.2014 23:07
veru, druhý sme už teraz, nemusíme sa ním stávať a prvý budeme zanedlho. Dúfam že preto, že sa zlepšíme my a nie preto, že už nikoho iného nebude, lebo to vyzerá celkom reálne...
|
Miso 27.11.2014 08:46
Nie sme tretí, veď Rača je v tabulke pred nami.
|
Belo 27.11.2014 10:28
Trocha poopravim diskuterov. Dorast hra a bude hrat na Drienovej!!! To ze hrali s SKP na ihrisku SKP je asi normalne. Ci?Krtko ma opat pravdu. 
|
krtkosk 27.11.2014 16:05
to Belo: som sa naľakal, že ma opravuješ, veď preto 
to Miso: beriem klub ako taký cakom pak a Rača že je pred nami o 3-4 miesta v priebežnej tabuľke ešte neznamená, že je kvôli tomu dvojka v BA, kde hrajú jej dorastenecké, žiacke a prípravkárske družstvá, sú vyššie a lepšie ako Inter? Celokovo je Inter určite viac cenený klub, ako Rača, aj pre nezaujatého okoloidúceho.
|
David 27.11.2014 20:03
veru tak! čo je Rača? s kým sa ona porovnáva? na koho su ludia zvedavy? na raču vonku príde 150 ludi a na INTER 250-300. Čo ona dosiahla? kde jej hrávajú mládežnícke družstvá? kolko reprezentantov vychovala rača? Rača bola viac len krátko keď sme my nemali A-čko a hrali sme najprv o tri a potom dve súťaže nižšie. Prehra s ňou mrzí ale aj tak sme dvojka v Bratislave MY!
|
|