|
Meno |
Príspevok |
789) |
Tomas |
|
|
 26.9.2014 13:16
INTER - JUPIE Podlavice v 4 kole Slovnaft cupu
|
788) |
dury |
|
|
 24.9.2014 18:49
V stvrtom kole sa stretneme s ambicioznym klubom OFK Slovan Poproč a budeme hrat vonku ;)
(toto sa mi snivalo v mojich blaznivych snoch O  )
Inter do toho!!!
Belo 24.9.2014 22:07
Hat,Dury, mas dobry matros!! 
|
fanusik 25.9.2014 08:56
Kedy sa zrebuje? Alebo uz je iste s kym hrame??
|
Tomi 25.9.2014 20:45
V piatok o 13:00 sa v NTC Poprad uskutoční žreb 4. kola, v ktorom už neplatí teritoriálne obmedzenie a nasadené sú iba kluby najvyššej súťaže - Fortuna ligy. Sledovať ho môžete v priamom prenose na oficiálnom konte SFZ na YouTube.
|
cucko 26.9.2014 06:20
taky Poprad, Liptovsky Mikulas, ci Zvolen by potesili.
|
fandainteru 26.9.2014 11:27
Preboha, len Zvolen nie, to je taky hybrid ako Senica. Ja by som privital supera ako je napr. Bardejov, Nove Zamky, Michalovce, ci Nitra.
|
|
787) |
andrej |
|
|
 24.9.2014 17:53
Inter vyhral 1:0 golom z predposlednej minuty, blahozem :)
baca 24.9.2014 17:57
kto a ako dal gol. nech zije inter.
|
krtkosk 24.9.2014 18:48
Gól dal Frečka, dostal loptu na kraji, zasekol si hráča a ocitol sa sám pred brankárom a zavesil. Nastúpil až v 89. minúte. Príležitosť dostala lavička a aspoň čo sa výsledku týka, dopadlo to dobre, futbal bol vraj slabý odvar z oboch strán.
No nič, tak už sme vo štvrtok kole, už len štyri a máme pohár  vastne sme už v šestnáťfinále 
|
krtkosk 24.9.2014 18:49
oprava, nastúpil v 85. minúte, gól dal v 89. minúte
|
Lineker 24.9.2014 19:23
gratulujem 
|
|
786) |
deko |
|
|
Belasá šlapka bojuje proti Halenárovi čo tak ho zobrať k nám? Nech ich jebne.Nám by pomohol do 2 ligy a možno aj vyššie.
Drak 24.9.2014 16:33
Súčasný Halenár je už len tieňom Halenára, ktorý hrával za Inter. Žiadny pohyb, žiadne nasedenie, žiadny výkon, len potetované ruky. On by nám akurát pomohol len vyprázdniť náš malý rozpočet a nič viac. Nech je pekne tam, kde je teraz.
Ja verím nášmu kádru.
|
vlk 24.9.2014 16:48
suhlasim s drakom. chlapec je za zenitom a toto je pravdepodobne zaciatok jeho konca.
|
Lineker 24.9.2014 19:18
deko ako nepodarený ftip beriem 
|
Blind 24.9.2014 22:59
...Halenára? A prečo nie. Aj za 100 éčok na 1 gól...na 3.ligu to ani nie je veľa...veď kým sme nekrachli bol predsa "náš"...  ...
|
dusike
25.9.2014 18:05
Blind omyl nebol naš ked sme krschli dlhe roky bol uz hviezda v petržalke
|
dusike
25.9.2014 18:06
Blind omyl nebol naš ked sme krachli dlhe roky bol uz hviezda v petržalke
|
Blind 25.9.2014 20:11
...no a predtým?...
|
Harvey 26.9.2014 14:01
Halenar nebol z Interu ale povodne z Lokomotivy Trnava. Potom vystriedal ako spravna slapka tri bratislavske kluby, neviem co by na taku ponuku sam povedal, ale ja by som mu u nas dvere nezavrel, kebyze ma zltocierne srdce...
|
Harvey 26.9.2014 14:06
Neviem kolko golov strelil za Belasy cirkus ale pozeram ze za nas toho nastrielal dost:
[ sk.wikipedia.org]
|
Blind 26.9.2014 17:43
...veru dosť a ak by Slovnaft nezdrhol tak hrá za nás možno doteraz...
|
Blind 26.9.2014 18:26
...a LM by nám neušlo...
|
|
785) |
fanusik |
|
|
 24.9.2014 10:54
Dnes hra Inter pohar. Eviduje to niekto?
Bude online?
a1b1 24.9.2014 11:35
o štvrtej, to je taký čas ...za chvíľu budeme hrať o jednej
|
fanusik 24.9.2014 11:59
Vidim ze piseme tu dvaja ,,fanusik"ovia :) ja teda zmenim nickname na ,,fandainteru", nech tu v tom neni chaos :)
Dnes by sa patrilo vyhrat a v dalsom kole privitat na SKP uz niaky team zvucnejsieho mena :) INTER !!!
|
deko
24.9.2014 12:07
A dúfam že sa hrá lebo idem.ale snehové prehánky nehlásili tak asi ano.FORZA INTER!
|
|
784) |
belo |
|
|
 22.9.2014 20:12
Dnes sa doziva Vlado Weiss (stredny(  patdesiatky! ZIVIJOOOOO! Patri mu to ,za to, co spravil pre INTER!! Vela zdravia Vlado!
krtkosk 22.9.2014 20:49
belo, odkedy gratuluješ kmotrovým parchantom? 
|
fanusik 22.9.2014 21:34
Presne, nie ze by som mu prial nieco zle, ale ani dobre. A jeho syncek, ktory bol vychovany v zltociernych farbach povie, ze ak by sa vratil na Slovensko, tak by hral jedine u kamarata I.K. za Slovan? Hanba mu
|
Harvey 23.9.2014 15:22
fanusik: to mas odkial taku blbost? Ja som cital taku odpoved ze by hral za inter... ale vsetko je dnes mozne ak to povedal nech si vyreze jazyk a napcha si ho do riti...
|
deko
24.9.2014 13:48
Tak je to Kmotríkova fajka .
|
Harvey 24.9.2014 19:07
Ani nepozeram, verim beriem spat a chce sa mi grcat 
|
dusike
25.9.2014 18:09
Ale ja som pocul ze mlady weiss bol aj na drienovej aj so yiakmi sa fotil trenoval s nimi
|
|
783) |
Krtkosk |
|
|
 21.9.2014 16:40
Oneline Lozorno -Inter neni, lebo ani zapas neni, zase prsalo, asi prejdeme na halovu ligu...
A1b1 21.9.2014 17:32
To si robis srandu...
|
Harvey 21.9.2014 19:14
Bohuzial sme museli otocit plny autobus fanusikov, mali na zahori hodinovu smrst...
|
krtkosk 21.9.2014 21:22
aspoň Lužná stratila prvé body, doma remizovala s Mostom pri Bratislave 0:0
|
a1b1 22.9.2014 07:23
ten Most sa nezdá ...
|
Belo 22.9.2014 20:24
No,asi tam trenuje SUCHI...  obidve strany by sa mali zamysliet co bude dobre pre INTER!!! 
|
Miso 23.9.2014 07:48
Prečo sa vlastne po angažmán v Nitre nevrátil naspäť? Nebol už oňho záujem, alebo on sa nechcel vrátiť? Javil sa ako perspektívny tréner.
|
a1b1 23.9.2014 14:33
toto je skor otázka na vedenie Interu, že prečo si nechali odísť takého trénera
|
Miso 23.9.2014 15:45
Ja viem, že to je skorej otázka na vedenie, len som to tak nadhodil, či náhodou niekto nevie. Veď sem predsa prispievajú ľudia, ktorí vedia troška viac. Na druhú stranu, ma to dosť zaujíma. Čo sa jeho prípadu týka, celé je to troška čudné, bolo avizované, že ak niekto dostane ponuku ísť na lepšie, tak sa mu nebude brániť, čo sa aj stalo, ale potom akoby bol na neho niekto urazený, že odišiel. Ale sú to len také moje dohady, preto som sa pýtal, či niekto nevie viac, aby do tohoto prípadu vniesol troška viac svetla.
|
" I know more" 23.9.2014 16:45
Máte pravdu  , je to otázka na vedenie klubu. Pokiaľ viem na 100% sa chcel vrátiť.
|
jm 23.9.2014 17:38
Je to trošku zložitejšie, za seba však poviem, že by som si veľmi želal návrat Mariána Šuchančoka do organizácie Interu a verím, že sa tak možno už v zimnej prestávke stane. Marián Šuchančok pre "starý" ale i "nový" Inter urobil veľmi veľa a cítim to tak, že si ešte máme čo povedať ,-)
|
Miso 24.9.2014 08:34
Ďakujem za odpoveď. Snáď sa Mariánov návrat do Interu uskutoční.
|
Belo 24.9.2014 22:31
Verim, Suchi prid,a pomoz Interu!!! 
|
a1b1 25.9.2014 13:36
mňa skôr udivuje, že prečo nepomohol Inter Suchimu, keď zostal bez práce, veď on Interu už pomáhal a myslím si,že dosť a keď vidí výsledky dnešného dorastu tak mu je možno aj smutno
|
|
782) |
Matter |
|
|
 20.9.2014 12:16
Ďalší "tragikomický" výsledok dorastu.
U 19 Inter-Skalica: 1-1. Ďalšia domáca strata bodov so súperom, ktorý je ešte v tabuľke pod nami, ale už asi dlho nebude. Fešáci sa smrteľne vážne zahrávajú s druholigovou príslušnosťou.
eddie® 20.9.2014 18:56
Hmmm, nerozumiem tomu. Minulú sezónu vyhrali mladší dorastenci s prehľadom svoju ligu, túto sezónu prešli hráči do staršieho dorastu, ešte Mihál to na predsezónnej tlačovke vravel, že budeme mať "nadupaný" káder staršieho dorastu a čuduj sa svete, namiesto hrania o špicu tabuľky to bude zrejme urputný boj o záchranu. Niečo sa tam v kabíne muselo stať. Nie je možné, aby sa z mužstva čo vyhrá ligu, stalo o ďalšiu sezónu mužstvo, čo hrá o záchranu  .
|
krtkosk 21.9.2014 10:27
treba to brať pozitívne, po prehrách už prichádzajú remizi, ide to k lepšiemu 
|
|
781) |
deko |
|
|
To je paráda keď žlto-čierny valcujú belasých bezdomovcov.FORZA BERN!
Mišo 18.9.2014 23:03
Nie je to síce úplne ono, ale nie je zlé vidieť, ako žlto-čierny deklasovali belasých.
|
Psycho 18.9.2014 23:26
Asi vsetci sme pri pohalde na dresy YB Bernu pookraiali. Obzvlast ked "nasi" hned od uvodu viedli. Celkovo mi ten zapas pripominal s bratislavske derby. Aj divakov tam bolo poskromne. Jedine co oproti tradicnemu BA derby nesedelo bolo,ze rodzhodca za cely zapas belasym nedaroval ani jednu penaltu.. 
|
Lineker 19.9.2014 08:09
tá kliatba nad nimi bude pokým neodídu z Pasienkov a myslím, že to tak skoro ani nebude 
|
|
780) |
deko |
|
|
Streda,parádne počasie a bez futbalu.Prečo sa vlastne dnes nič nehralo?Že by sa čakalo zas na monzúnové dažde aby sa mohlo odložiť zápas?Alebo sa bude hrať v novembri v stredu o 13:00 pred 47 divákmi?Kto to organizuje?Asi by som ho vymenil.
|
779) |
Tomi |
|
|
 13.9.2014 22:44
Video z Dunajskej Lužnej:
[ youtu.be]
Kvalita zlá, viac som z toho nevydoloval.
deko
14.9.2014 00:40
Tak kvalita je možno zlá ale ten faul je 100 alebo 1000 percentný! Rozhodcovy trest do konca života 1000 m od štadiona.
|
vlk
14.9.2014 01:57
video je pekne spracovane. vypada to na celkom vyrovnany zapas. v skutocnosti bola DL o dost nebezpecnejsia. prakticky kazde muzstvo, ktore doteraz s interom hralo, malo nebezpecnejsie tykadla. inter ma vzdy akoby prevahu v strede pola, ale vzdy to je take mdle. impotentne. spoliehat sa na penalty je malo. no offence, ale treba zlozit ruzove okuliare a poobzerat sa po 2 hracoch s tahom na branu a riadnou strelou. v tejto lige tvrdit muziku zatial asi nebudeme.
|
krtkosk 14.9.2014 10:49
Ja by som len doplnil vkla že prvý polčas vyrovnaný s tým, že domáci využii jednu svoju šancu, viac ich veľmi nemali a druhý sme boli lepší, aj keď je pravda, že už sme prehrávali 0:2, takže domácim stačilo brániť. Akurát nevieme dať gól "zničoho" čo sa nám darí dostávať a to je celkom problém. Keď aj hra je vyrovnaná, ale hrá sa na góly...
|
|
778) |
Tomi |
|
|
 13.9.2014 22:11
Zápas sa odkladá, určite sa na ŠKP nehrá.
dury 13.9.2014 22:18
hurrraaaaa, hra sa v lete v hale, aby neprsalo
|
Harvey 14.9.2014 03:00
dobre vediet zajtra si pospim ;) teds dnes
|
krtkosk 14.9.2014 10:46
Tak tentokrát prvýkrát uznávam, že sa hrať nedalo, celé Slovensko je pod vodou a kopec zápasov sa nehrá, tak je to normálne. Nie keď všade hrajú, len u nás nie.
|
|
777) |
jaro |
|
|
uz je Dôbravka vysušená?
|
776) |
dury |
|
|
 13.9.2014 15:19
Ďakujem pánovi financmajstrovi jm, že sa na niečom pracuje... Mne by pre začiatok stačilo, aby sa zajtra hralo  tak vytiahnuť valce, lopaty, spongie, hadice... Čokoľvek... Prinajhorsiom prídem na ten trávnik fúkať vlastnou hubou... Pekný uprsany Inter do toho!!
jojo 13.9.2014 15:25
na com ficis dury,aj ja chcem
uz je 5 dnesnych zapasov odlozenych
|
Belo 13.9.2014 17:24
Jojo ,sest zajtrajsich!  Asi aj nas bude,ked Ivanka odlozila a ich travnik znesie vela vody.
|
|
775) |
ODIS |
|
|
Matters, bol som v tých Jarovciach a mňa byť nechcel, ja som len povzbudzoval, bol som aj V Báhoni a hláška, že deti nemajú čo chodiť na futbal, aby si takí ako Ty mohli vulgárne otvárať ústa, je hodná zápisu do dejín futbalu a bol som aj v Kráľovej pri Senci. Bol som aj v Kalinkove, keď hajlujúci autobus doprevádzala polícia. všade sa viem dohovoriť so slušnými fanúšikmi akého koľvek klubu, lebo každý klub si zaslúži mať fanúšikov a v živote by som nikoho nebil za to, že je fanúšik iného klubu. Ak sa zdravé jadro chce rovnať Belasej šlachte, tak radšej prestanem chodiť na futbal. A k tomu plateniu si za autobus - budete platiť pokuty za divákov, či to nech platia majitelia, ktorým pomaly neviete dôjsť na meno?
Matter 12.9.2014 14:40
Tak vážený (či skôr nevážený) "ODIS", tento tvoj slovník voči mojej osobe si dôrazne vyprosujem, väčšina tvojho príspevku je scestná. Ja ako som sám priznal, som v D. Lužnej stratil nervy a použil som pár "vybraných slov", tá 11-ka "ne 11-ka" by s prepáčením nasrala aj mŕtveho, podobne ako niektoré brutálne zákroky na našich hráčov spôsobujúce ich zranenie (a to nielen v Lužnej ale skoro všade), väčšinou nepotrestané zo strany rozhodcov, o niektorých pomeroch v BFZ ani nehovoriac. Nikdy som sa nezastával ani hajlujúceho autobusu a už vôbec nie manierov tej "belasej šlachty" (ja ich nepíšem na rozdiel od teba ani veľkým písmenom), skôr naopak. A že ja "neviem dôjsť majiteľom klubu na meno", no to si v mojom prípade sakramentsky na zlej adrese, stačí si prečítať niektoré moje príspevky z minulosti. Takže pŕŕŕ, priateľu, tento tvoj príspevok bol akýsi pomýlený.
|
jojo 12.9.2014 14:49
Uz by si mal prestat,alebo radsej ,,mali by ste" prestat pisat blbosti.Vy ste nezazil v podstate NIC aj ked chodite na futbal o par rokov na inter dlhsie ako ja.po prve k futbalu patri vasen,samozrejme ovsem suhlasim,ze v medziach slusnosti,ovsem ked vas napadne tabor hosti priklad dunajska streda cca 20 rokov naspat,mame sa nechat otlkat?v trnave dobili 3 nasich fans stado trnavakov(pocet sa nedal odhadnut),tolko ich bolo,dalej cca 22 rokov dozadu v Trnave usporiadatelia volali a pustali do nasho sektoru domacich fans,kde nastala sarvatka,sklenene gulicky po nas hadzali,v trencine nam rozbili autobus a clovek sa bal pomaly o holy zivot(to co hadzali neboli kamene,ale pomaly skaly,ved spravili z autobusu pomaly kabriolet,kde ste bol ked nasho fanusika napadli slovanisti a dobili ho do bezvedomia nasledkom coho mal aj prasknutu lebku,mna osobne tiez nahanalo stado trnavakov po celom trencine a bol som rad,ze som zivy a zdravy po navrate domov a na to,ze som nevidel vacsinu zapasu som ani nepomyslel,kde ste bol ked nas v prievidzi napadli bez priciny domaci fans a takto mozem pokracovat do rana,ale jedno je jasne nebol STE NIKDE,tak nepiste uz blbosti....a teraz k podstate veci pan ODIS,vsade kde prisiel INTER,vsetci si mysleli,ze nas mozu otlkat,ale my sme si postupne budovali respekt,nikde nas nechranila policia,ked sme boli v mensine,preto da sa fandit aj slusne,co sa robi,ale ked nas zareze rozhodca,to sa neda prehltnut a to,ze tyto dedinski fanusikovia sa nam vsade smeju,ze nemame stadion,mi vrie krv v zilach....to mame byt vsade ticho,mlcat,nechat sa ukamenovat,nepovedat svoj nazor,aj ked je skaredy,ale pravdivy?radsej nechodte na futbal,alebo nepiste s pozdravom Jojo Lelkeš
|
mato 12.9.2014 16:11
Jojo nechaj ich tak toto su ludia co nikdy v trnave a na podobnych vyjazdoch neboli.nechajme ich tu na internete, tu su krali, tu je ich miesto, tu im je najlepsie.odis: k tebe len jednu vec v bahoni si nadaval tiez ako ostatni, ale tu na internete sa hras na neviem koho s gloriolou na hlave.
|
Psycho 12.9.2014 17:31
Ako sa niekto na futbale moze pohorsovat nad nadavkami? Vsak to je pr emnohych ten hlavny dovod preco chodia na futbal!
Zakazte na stadionoch pit a fajcit, spravte tam sedaldla a loze ako v divadle, zavedte rezim hroboveho ticha a povoleneho povzbudzovania len cez polcas a v case ked lopta nie je v hre ako pri tenise a mozu potom slovenske stadiony od prvej po najnizsiu ligu zacat praskat vo sviku pod vahou toho mnzostva slusnych fanusikov 
|
Matter 12.9.2014 17:58
Jojo, palec hore !!! Všetci sme trocha iní, ale viem, že keby nám nenadávali a občas aj nechceli biť, kade chodíme, keby jasné 11-ky po faule na nášho hráča v 16-ke rozhodca odpískal a majiteľ domáceho klubu by sa na tribúne doslova nerehotal keď ju neodpíska, keď po skopnutí nášho hráča s následkom zranenia by rozhodca ukázal aspoň žltú, keď už nie červenú kartu, keby sa tí niektorí "slušní dedinčania" nevyhrážali našim chalanom pred zápasom alebo cez polčas, že "im obidve nohy dolámu", keby páskou označení "slušní dedinskí usporiadatelia" nerúcili do seba jeden poldecák za druhým (čo som videl nie raz, keď si dá fanúšik, no budiž, ale usporiadateľ ?), tak aj to "jadro" by nadávalo menej alebo by nenadávalo vôbec. Rozprával som sa aj s niektorými ľuďmi znalými športového prostredia, ktorí hovoria, že je najvyšší čas ako to tu už niekto napísal, voči každej evidentnej nespravedlnosti voči nám podloženej video-záznamom či povedzme lekárskym svedectvom zraneného hráča, podávať pravideľne sťažnosti a protesty zo strany predstaviteľov nášho klubu. A keby tak ten "slušný dedinský hlásarteľ" povedal napr., že "vítame bývalého reprezentanta a úspešného hráča československej, slovenskej a tureckej 1. ligy p. Kratochvíla a "slušní dedinčania" by na to namiesto pokrikov že Kratochvíl je ko... reagovali dlhotrvajúcim potleskom, tiež by sme asi nemali na čo nadávať. Tiež pozitívne viem, že na jednej nemenovanej dedine sa večer v krčme chválili, že kto ako silno a koľkokrát si kopol do Kraťa. Kto nechce vidieť, že skoro všade majú voči Interu "krvavé oči" ako býk voči červenému súknu, tak je slepý alebo to jednoducho vidieť nechce. Keby toto všetko bolo takto a chalani prehrajú v čestnom športovom zápolení, tak poviem, kua boli lepší, asi musíte viac trénovať. Ale to čo sa často krát deje proti nám, z toho je ozaj slušnému človeku niekedy na blytie.
|
Tomi 12.9.2014 20:47
Bože, ľudia, celá táto diskusia nezačala o tom, či Matter, Belo alebo krtko  zakričal dva alebo tri krát na rozhodcu. Už tu riešite úplne iné veci. Uzavrime túto tému a nehádajme sa, lebo v tom sú tuším interisti najlepší. Peace. 
|
Matter 12.9.2014 20:57
OK Tomi, ja končím, už aj keby tu niekto napísal, že som rozpútal 1. aj 2. svetovú vojnu a práve sa chystám rozpútať aj 3., intergalaktickú.
Ale mám jednu otázku, nebude zostrihané to video z Lužnej, ktoré si sľúbil na včera ? Keď bude, sľubujem že ho nechám bez komentára (11-ka vs. ne 11-ka, faul-nefaul), len by som ho chcel vidieť.
|
Tomi 12.9.2014 21:20
Matter: To nebola pripomienka na teba, ale na všetkých zúčastnených od nedele do dnes, lebo sa to zvrhlo. Myslím, že nikto a ODIS už vôbec nie, nepísal, že by mu prekážalo občasné nadávanie, koniec koncov to robí každý a aj vo vedení.
Na videu sa usilovne pracuje.  Ten pán to točil v obstarožnom DVD formáte, čo je teda riadna fuška zostrihať a dať dokopy pre Youtube. V priebehu zajtrajška to bude naisto.
|
krtkosk 12.9.2014 22:27
vidíš Tomi,raz neprídeš a ako sa o zvrhne  a štvrtok už dávno skončil,tak sa nevyhováraj na obstarožný DVD formát, vytiahni prehrávač VHS  a zakvač to tam.
|
interista 13.9.2014 12:11
Musím súhlasiť s jojom a Matterom. Interisti majú daleko od Belasej šlachty a pod. Nikdy sme na výjazde nikoho nezbili, nadávky k futbalu patria keď sa k nám rozhodcovia a fanúšikovia domácich správajú ,,takto" A už si neželáme počuť počas výjazdov pripomienky typu: Nenadávajte, buďte slušní a blablabla.
|
Belo 13.9.2014 17:04
Ze vraj Belo... 
|
Tomi 13.9.2014 22:12

|
|
774) |
ODIS |
|
|
Nejdem ani ďalej čítať príspevky o vulgarizmoch poniektorých fanúšikov. Ja som sa po zápase v Kráľovej rozhodol jednoducho nechodiť na výjazdy a doma sa držať čo najďalej od psov,židov a pod. Ja fandím Interu pomaly 50 rokov a vždy to bol klub so slušnými fanúšikmi až ja jedného hlupáka, ktorý stával pod hodinami. A odmietam byť súčasťou vulgárneho davu, za ktorý je považovaný fanúšikovský výjazd pomaly vo všetkých okolitých "dedinských" kluboch. Spomínanie na to ako sme sa kde ožrali a pobili pri výjazdoch, ako to s nostalgiou táto partia robí, prestúpila v kráľovej mnou tolerovateľnú hranicu. Robia zlé meno celému Interu a vôbec sa nečudujem rozhodcom, delegátom a vlastným hráčom. Vidď zápas v Báhone. aj ja sa chytám za hlavu po chybe, aj ja som bol po Báhoni veľmi sklamaný, ale som Človekom a nie bez rozumu vrieskajúcim. A hlášky Dorazte ich, keď naši ani len nevystrelia na bránu a je 0:0, ukazujú, ako tomu futbalu dotyčný rozumie.
Matter 10.9.2014 11:21
Zase sa dá s väčšinou súhlasiť, ale niekedy aj ten najslušnejší fanúšik musí stratiť nervy a vypustí pár "vybraných slov". Ja chodím na Inter vyše 50 rokov (od čias keď ešte ako ČH boli majstri Československa), tiež nemusím počúvať keď niekto v jednom kuse nadáva rozhodcovi, súperom a občas aj vlastným hráčom bez konkrétneho dôvodu, ale prestanem chodiť asi na výjazdy z iného dôvodu. Mňa hlavne nebaví na tých dedinách (postrehol som iróniu asi voči mojim príspevkom) od domácich "vzorných" fanúšikov, akí sme my Interistickí hajzli, čo sa sťažujeme keď sme si klub sami rozpredali (no to sa predsa tým ktorí za vlastné peniaze a vlastnou prácou vzkriesili Inter z klinickej smrti, musí tiež "nožík vo vrecku otvárať"), ako sme my "kradli" iným chudákom klubom mládežníckych futbalistov a pod.
A tí "vzorní" naši fanúškovia, zaujmite stanovisko ako som už raz žiadal ku :
- zranenému nášmu hráčovi základnej zostavy skoro každý zápas, opýtajte sa napr. p. trénera Barmoša, ako sa niektorí mladší chalani doslova boja po hláškach "obidve nohy ti dolámem" a pod. vôbec nastúpiť na zápas
- k tej učebnicovej neodpískanej 11-ke v D. Lužnej, alebo aj
- k faktu že zväz riadi majiteľ klubu s tými najvyšśími amíciami v dosahu tohto zväzu.
Tie veci sa ťažšie komentujú ako len všeobecne apelovať na slušné fanúškovanie, atď., ja viem, ale skúste to prosím.
|
Matter 10.9.2014 12:45
...a ešte ma napadlo doplniť pre tých našich "slušnákov" pár ďalších podnetov o tých dedinských "slušnákoch":
- častým javom je, že počas zápasov tí "slušní" fanúškovia našich súperov včítane funkcionárov a usporiadateľov konzumujú jeden poldecák za druhým
- spomínam si tiež napr. na to, ako tuším pred 2 rokmi v Jarovciach člen "lavičky" domáceho mužstva preskočil plot smerom z ihriska do hľadiska a chcel biť fanúšikov Interu, a to všetko pokiaľ viem beztrestne.
Ja chodím na zápasy roky vždy keď môžem takmer pravideľne a mám skutočne veľa podobných negatívnych zážitkov. Čo vy na to, napr. páni Michalkos a ODIS ?
Možno voči všetkým takýmto nespravedlnostiam bude treba zo strany predstaviteľov Interu pravidelne a oficiálne podávať sťažnosti a protesty, potom sa možno bude musieť všeobecne to napätie znižovať. A ak nie, tak potom chyba je inde (alebo aj inde), než len v tých nadávajúcich Interistoch, zase čo vy na to, napr. páni Michalkos a ODIS ?
|
Michalkos
10.9.2014 15:22
Pan Matter,
spomenuli ste moj prispevok a tak zareagujem. Vyjadril som slusne svoj nazor na atmosferu zapasu v Ivanke. V prvom polcase som bol medzi fanusikmi Ivanky a v druhom medzi interistami(vzdy tam kde Inter utocil). Musim povedat, fanuskovia Ivanky boli miernejsi, aj ked rozhodca v poslednej minute 1.polcasu odpiskal jedenastku pre Inter. Nepacilo sa im to, pokrikovali a protestovali, ale neprekrocili hranice normalneho fanuskovania. Ako som uz pisal, v druhom polcase najmä jeden fanusik Interu neustale vulgarne urazal rozhodcov - hlavneho aj postranneho pri lajne, kde stal. A to aj v pripade, ked rozhodca odpiskal spravne proti Interu, co uznal aj iny fanusik Interu, ktory sedel vedla mna. Alebo, aj ked to uznal samotny interisticky hrac. Boli vykrikovane nadavky najhrubsieho zrna a nie iba vtedy, ked rozhodca urobil chybu.
Neviem preco pisete o mne a ODISovi tak ironicky a nazyvate nas slusnaci v uvodzovkach. Vadi vam snad, ze niektori divaci by chceli na zapasoch slusnu atmosferu? Nehovorim o atmosfere ako v divadle. Povzbudzovat sa da aj slusne, bez vulgarizmov a urazania supera alebo rozhodcu. Viem o com hovorim, chodim v Nemecku aj na nizsie sutaze a s takou nekulturnostou som sa este nestretol.
K tomu, co ziadate aby som zaujal stanovisko (11-ka v D.Luznej,sef zvazu a pod.) sa vyjadrovat nemienim, to nie je moja tema. Napriek tomu si myslim, ze ako fanusik Interu tu mozem vyjadrit slusne svoje pocity a skusenosti. Este by som chcel dodat, ze vacsina fanusikov Interu nie je vulgarna a zasluzi si uznanie.
Dakujem vam vsetkym za pochopenie.
|
Matter 10.9.2014 17:01
Pán kolega fanúšik, po mene vás neviem nazvať, lebo zrejme na rozdiel odo mňa sa neprezentujete svojim pravým menom. Aj ja poznám zahraničné štadióny, väčšinou v inom športe, ktorý mi je bližší. Tiež som zažil napr. v NHL, že moderátor požiadal domácich divákov, aby už skončili "standing ovation" na adresu HOSŤUJÚCEHO hráča, ktorý bol jednou z hrajúcich legend súťaže, lebo už treba začať hrať. No ale také niečo u nás nezažijeme zrejme ani za 100 rokov.
No a že sa vyjadrujete k tomu čo vám vyhovuje a čo nie, to "nie je vaša téma", o tom to práve je. Ja som nie žiadny primitívny zástanca vulgarizmov, ale snažím sa pochopiť všetkých zúčastnených, nie len slepo kritizovať, skúšam hľadať kompromisy a eventuálne odstraňovanie hrubých prešlapov na "obidvovh stranách barikády", keď to tak môžem nazvať.
Čiže o to mi ide, nie o nejaké ironizovanie, to pán kolega fanúšik "ODIS" (tiež sme neboli poctení jeho pravým menom) skôr ironizoval moje výroky o dedinskom futbale.
|
Michalkos
10.9.2014 19:14
Pan Matter, neprezentujem sa (ako väcsina diskutujucich tu) svojim menom. Nie preto, ze by som nestal za svojim nazorom, ale ked to nevadi u ostatnych, nemyslim, ze by som to musel robit ja. Ani som nevedel, ze vy tu mate svoje meno, to pre mna nie je podstatne.
V mojich prispevkoch som sa snazil nikoho nenapadat, len napisat, co mne osobne vadilo. Myslel som, ze by to mohlo byt zaujimave aj pre Inter - fanusikov alebo klub. Ak to zaujimave nie je, je to tiez v poriadku.
Rozhodne som nechcel napadat vas osobne, ved vas ani nepoznam, len z diskusii vidim, ze sa v Interi angazujete a za to mate moj obdiv. Myslim, ze je to maly zazrak, co sa s Interom stalo v poslednych rokoch aj vdaka odusevneniu ludi ako ste vy.
Zijem uz 30 rokov v Nemecku, ale tak ako teraz som sa o Inter nezaujimal ani ked vyhrali slovensku ligu. Imponuje mi, ze klub vstal z nicoho a na rozdiel od velkeho futbalu (este) nejde len o peniaze.
Samozrejme, ze sa vyjadrujem k tomu, k comu mam nieco povedat. Nevedel som tu story o funkcionarovi z Dunajskej Luznej, nebol som na tom zapase, nemam zle skusenosti s fanusikmi inych klubov. Tak sa k tomu nevyjadrujem, lebo to nie je moja tema, nemam k tomu co povedat.
Pan Matter, ak by ste nemali nic proti tomu, rad sa s vami stretnem pred, na zapase, alebo po zapase Interu, ked budem zase v Bratislave. Este neviem, kedy to bude, dal by som vam dopredu vediet. Ak by sme v dalsom kole pohara hrali so Slovanom, pridem este tohto roku  . Ak suhlasite so stretnutim, kontaktujte ma na maile misosoft03@yahoo.de. Myslim, ze by sme sa mohli porozpravat a zistili by sme, ze vlastne mame ako interisti vela spolocneho.
Ved kazdy, kto sem prispieva, aj ked ma ine nazory ako ja, je fanusik Interu a ide mu o jeho prospech.
|
Matter 10.9.2014 19:46
Vážený p. kolega, verím že napriek tomu, že aj ja som tak trocha "tulák", určite vznikne situácia, aby sme sa na niektorom zápase nášho obľúbeného klubu stretli. Ani ja nechcem proti nikomu útočiť, ako píšete, ide mi o ten malý zázrak "resuscitácie" nášho klubu, za čo som ľuďom ktorí k tomu prispeli peniazmi aj prácou, nesmierne vďačný. Ja sa na tejto stránke občas snažím tak trocha "obrusovať hrany" medzi nazvime to rozličnými skupinami čiastočne rôznych názorov, rozhľadu a pod., lebo viem a dúfam, že všetkým v konečnom dôsledku ide o návrat vzkrieseného Interu tam kam patrí. Verte mi však, že to bola a ešte bude nesmierne tvrdá práca, častokrát vo veľmi neprajnom prostredí. Takže, spoločne, INTER DO TOHO !!! 
|
jm 10.9.2014 21:36
Len rychla reakcia. Ak vyjdu plany, na ktorych prave pracujeme, budete vsetci velmi prijemne prekvapeni. Priatelia, tieto suboje medzi sebou su zbytocne, Inter vsetci uz 5 rokov tahame hore, naspat ni krok 
|
Mišo 10.9.2014 22:16
No, od teraz som v napätí.
|
krtkosk 11.9.2014 09:32
Mišo, ak vyjdu plány. Tak po prvé, ak vyjdu a po druhé, sú to len plány, tak uvolni kus napätia
Nemyslím, že sú tieto "súboje" medzi fanúšikmi zbytočné, však aha, skamošili sa Michalkos s Matterom. Normálni ľudia si to vždy vysvetlia. A o tom to je. Ani mne sa nepáči, ak niekto bezhlavo nadáva na rozhodcu, či na hráča, alebo len tak nadáva, lebo má tú potrebu. Na druhej strane, keždý sme iní a kvôli jednému bezhlavo nadávajúcemu nebudeme snáď tvrdiť, že "fanúšikovia Interu sú hulváti a robia hanbu po dedinách". V Lužnej, ako zaujatí fanúšik Interu  tvrdím, že bolo všetko v rámci normy. Dobre, nadávali tam na chudáka postranného, že neodmával penaltu, ale postranný nikdy nikde penaltu neodmáva, to je parketa hlavného, takže to sa napríkald nepáčilo mne. To je ako nadávať otcovi, že neporodil syna... Potom tie nadávky strácajú účinok, lebo aj dotyčný rozhodca si z nich predsa nič nemôže robiť, keď sú úplne mimo. Napriek tomu, vravím, bolo to úplne v pohode. Na každom futbale sa nadáva, možno sme nekultúrni, ale je to tak. Nadávajú hráči, nadávajú diváci. Kým sa nebije, nepľuje, alebo nenadáva bezbraho 90 minút v kuse, tak je to v rámci slovenskej normy, takže tak by sa to aj malo brať.
Ja dúfam, e plány vyjdú a túto súťaž vyhráme ;)
|
krtkosk 11.9.2014 09:37
A keď sme už pri tých fanúšikoch, toto nie sú zábery z Lužnej, ale z kvalifikačného zápasu. Čo by sa tu vypisovalo po tomto?
[ sportky.topky.sk]
Buďme radi za interistických fanúšikov, akí sú tolerantní 
|
Belo 11.9.2014 13:44
Krtek,poprosim o doslovny preklad! 
|
krtkosk 11.9.2014 19:12
Belo, príď dakedy na futbal, budeš počuť 
|
krtkosk 12.9.2014 00:21
A aj toto dokážu futbaloví fans, ani tam sme sa ešte nedostali
[ aktualne.atlas.sk]
|
Harvey 12.9.2014 09:34
V Brazilskej nizsej sutazi fanusikovia odsekli macetou rozhodcovi hlavu a napichli ju na rohovu zastavku !!! Takze ku Kralovej a Luznej sa vyjadrovat nebudem. Vsetci tahame za zltu a ciernu a za jeden povraz ako povedal jm... a prekvapenie dufam nebude ze sa v nedelu nehra ;) (lebo chcije a chcije...)
|
Harvey 12.9.2014 09:43
Ten rozhodca vraj dobodal hraca ked nechcel odist po cervenej z ihriska, inak si pozrite co z neho ostalo z toho rozhodcu cista sekana, takze macety ostanu nabuduce doma...
[ www.webnoviny.sk]
|
|
773) |
Harvey |
|
|
 8.9.2014 10:11
Par postrehov:
1, Vyhrazanie sa vedenia voci vlastnym fanusikom, ktory si platia vyjazdy a podporuju klub aj v 6.tej lige je absolutne smiesne. Vraj sme v Kralovej vulgarne nadavali... nechodime na operu ale na futbal preboha a ked je rozhodca pes tak je rozhodca pes... proste nebudem sa p. Zbojnikovi prepacte Janosikovi (klubom bere a rozhodcom dava) pchat do prdele...
2, Unknown zahral celkom slusne v obrane ;) (ak je teda Unknown skutocne ta osoba ako som sa dozvedel ze je)
Matter 8.9.2014 11:36
Neviem kto a akým spôsobom sa fanúšikom vyhrážal, ale pravda je, že aj ja som v Lužnej použil pár "vybraných slov". Ako som už nižšie napísal, čestnú športovú prehru znesiem, zásadne ma vytočí, keď to naši odflákajú (ako v poslednom čase dorast), alebo ak sa deje taká do neba volajúca nespravedlnosť, ako včera, keď náš útočník "niesol súpera na chrbte" od 16-ky až po 5-ku, kde ho napokon džudisticky súper zvalil na zem a rozhodca sa viditeľne učebnicovú 11-ku bál zapískať.
Zdá sa, že tento rok nemôžeme postúpiť, aj keby sme kúpili Messiho, Ronalda a Neumara. Každý zápas vonku (a niekedy aj doma) našich chalanov dedinskí brusiči beztrestne okopávajú od podlahy a po každom zápase je pomaly niektorý náš hráč základnej zostavy "poslaný" týmito brusičmi na maródku bez toho, že by padla aspoň žltá, keď už nie červená karta. A tú 11-kovú situáciu má dúfam Tomi nahratú na video (a dúfam že ju nemá zakázané zverejniť), poslal by som ten záznam p. predsedovi BFZ nech sa pri ňom aspoň trocha hambí, i keď títo ľudia hambu asi nepoznajú.
No a k bodu 2, keď ten neznámy bol ten ktorého si ja myslím, nemusel sa skovávať za nick, napr. aj ja patrím medzi tých, ktorí si myslia, že patrí do kádra.
|
Michalkos
8.9.2014 11:37
Nehnevajte sa na mna, ze oponujem. Bol som tohto roku len na jednom zapase v Ivanke. Najvacsim sklamanim bolo pre mna extremne vulgarne pokrikovanie na rozhodcu zo strany jedneho (starsieho)fanusika Interu. Bola to jednoducho hanba. Keby som bol rozhodcom ja, tak tohto fanusika zazalujem za urazku na cti.
Rozhodca sa iste aj pomylil, keby tomu tak nebolo, tak nebude piskat v Ivanke ale v Barcelone ligu majstrov. Pomylia sa aj hraci a ten fanusik iste tiez nie je neomylny.
Myslim, ze novy Inter by mal byt vzorom pre ine kluby, aj co sa tyka fanusikov, ak sa o to vedenie klubu snazi, tak im len tlieskam. Fandit sa da aj popri ucte k superovi a rozhodcovi.
Mimochodom, uz som na futbale nieco zazil, Interu fandim uz 45 rokov a kvoli fandeniu aj s vasnami by som teraz nereagoval.
|
Matter 8.9.2014 11:56
Vážený p. kolega-fanúšil Michalkos, v princípe sa s vami dá len a len súhlasiť, v tej Ivanke som tým "starším" vulgárnym fanúšikom nebol, nervy som trocha stratil až včera. Samozrejme nie som zástanca vulgarizmov, už vôbec nie "mačetových" akcií, ale niekedy ten hrniec skutočne pretečie. Až existuje a bude zverejnené video tej 11-kovej akci zo včerajška, pozrite si ho, to nie je jednoduchý ľudský omyl rozhodcu, to je verejná karikatúra športovej etiky. A skúste sa zamyslieť a vyjadriť sa aj k tomu lazaretu v našom kádri a ešte k jednej veci : Kde vo svete riadi športový zväz človek, ktorý je zároveň majiteľom klubu v dosahu daného zväzu, a to ešte s tými najvyššími ambíciami. Slušný a športový treba byť, ale to musí byť obojstranné. Mňa môj žial už dávno nebohý otec učil, že "na hrubé hovado treba hrubým bičom".
|
interista 8.9.2014 13:33
Naprosto súhlasím s Harvim. Reči typu bez nadávok a pod. sú už tak trápne a smiešne, že už toho má väčšina fanklubu plné zuby. Namiesto blbostí som zvedavý či bolo zájdené napr. za delegátom ohľadom neodpískanej penalty. Páni z vedenia ako už bolo spomenuté fanúšikovia si výjazdy platia, viete tie autobusy aj niečo stoja, tosi treba uvedomiť. Takto podobne bol ,,pokazený" aj minulosezónny výjazd do Lozorna ,,krásnym príhovorom" v autobuse.
|
Harvey 8.9.2014 13:43
Apelujem na to ked hovori jeden Interista druhemu "vsak ty uvidis" a podobne, a hlavne ked ten druhy Interista organizuje autobusy a vacsinou ak nie je dost ludi za autobus doplaca z vlastneho nemale sumy. Keby sme nehulakali na rozhodcov, tak by nas davno tie svine zarezali, takto si to aspon ako tak rozmyslia...
Apropo chalani nekricte uz Interisti dajte gol, vcera nam ho fukli dvaja byvali Interisti Fieber a Kuba 
|
Matter 8.9.2014 16:23
Ozaj, a to video zo včerajška nebude ? Tomi mal (má) náhradné voľno ? To by si pri práci ktorú pri našom "internom spravodajstve" odvádza, nakoniec aj zaslúžil, alebo je naozaj zákaz publikovať "ten neškodný ľudský omyl" pána rozhodcu ?
|
Tomi 8.9.2014 16:39
Na zápase som pre pracovné povinnosti nebol, ale domáci záznam máme, tak snáď vo štvrtok večer to bude zostrihané.
|
Matter 8.9.2014 16:56
Díky za info, Tomi
|
krtkosk 8.9.2014 19:22
Vykrikovať celý zápas na rozhodcu, ty koko... Ty koko... je trápne, ale zakričať naňho keď odpíska kravinu, nie sme v divadle...
Osobne si myslím, že rozhodcovia a ich zákulisie malo v nedeľu oveľa väčšiu hanbu pri pohľade do zrkadla, ako nadávajúci interistický fanúšik. Zase, žiadny bordel sa nerobil, takže by sme mali byť všetci v kľude.
|
Harvey 12.9.2014 09:39
Az do inkriminovanej penalty sa slusne fandilo, nadavanie zacalo az v ten inkriminovany moment. To iste v Kralovej, kym nam nezranili ti motykari okopavaci troch hracov bol klud... chceme snad aby nam chlapcov okopavali ako zeleninu ? doplatil na to Sokol, Fedor, Majzun... kto bude dalsi... a karty ostavaju vo vackoch rozhodcov nedotknute...
|
|
772) |
Lineker |
|
|
 7.9.2014 17:02
27' 0-0
Lineker 7.9.2014 17:04
29' 1-0 
|
Lineker 7.9.2014 17:47
57' 2-0 bohuzial po chyba brankara
|
Lineker 7.9.2014 18:13
82' 2-0 boli aj sance len ta finalizacia
|
Krtkosk 7.9.2014 18:32
Koniec 2:1
|
Krtkosk 7.9.2014 18:46
Lineker, na futbale som bol. Dobre sme hrali, sice sme sa nevedeli do sance dlho dostat, ale domaci fucali ako stara Lokomotiva, za poslednych 25 minut sa dostali na nasu polku poriadne raz. Rozhodca ukoncil svoj objektivny vykon rovnako v 65. minute. 20 sekund odzadu tahali odzadu v 16ke najskor Frecku, potom asi Totha, vsetci kricime drzi ho, drzi ho, nakoniec ho v 5ke stiahnu k zemi a sudi hraj. Odvted nam odpiskal do konca jeden faul. Tragedia, takto sa hrat neda. Nasi bojovali a hlavne ku koncu domaci nevedeli, kde im hlava stoji. Skoda, za sme dali gol az v 90.minute. Chlapci si zasluzili podakovanie za vykon. Hrali dobre, bojovali, smolna prehra, ale asi to tak muselo byt.... Nech zije Inter a len tak dalej, ako v 2hom polcase. Luzna ak bude hrat ako proti nam, vyhravat vsetko nebude.
|
Lineker 7.9.2014 19:38
sa nevies ozvat? :)
pocuj tak ja az tak nesuhlasim, ja nehovorim, ze nebojovali ale nic v zlom mali hrat ale to iste sa tyka aj Luznej, prvy polcas prepac ale cista nuda, asi takto, najlepsi z celeho zapasu Krato... napriek tomu hlavy hore a verim, ze buduci zapas vitazny
|
Matter 7.9.2014 19:41
Súhlasím, naši chalani podali statočný výkon a zaslúžia si absolutórium. Súper nehral dokopy nič, škoda že my sme začali hrať naozaj dobre až od stavu 0-2. Opäť skopnutý jeden z našich najlepších hráčov, keď nám dedinčania každý zápas niekoho skopú na niekoľkotýždňovú maródku, za chvílu nebude mať kto hrať. A to čo popisuje Krtko, to bola 11-ka zrelá na inštruktážnu ukážku na školení rozhodcov, už aj dával píšťalu do huby, no potom si asi uvedomil, že sa nepatrí odpísakť 11-ku proti klubu p. predsedu BFZ. A ešte jeden poznatok: keď na takomto teréne sa ako v prepitujem Národnom tréningovom centre majú zdokonalovať naše futbalistky, tak s Pánom Bohom, (aj) ženský slovenský futbal, Drieňová je oproti tomu Maracana.
A nekrižujte prosím Lučiča, 2. gól bol asi jeho ale inak nechytal zle. Týchto našich brankárskych mládežníkov asi bude treba naučiť hlavne 2 zásadné veci:
- vedieť sa rozhodnúť kedy zostať a kedy vybehnúť a
- keď už brankár vybehne, musí ísť ako sa hovorí aj cez mŕtvoly, nie váhať, spomaľovať a pod. Ale také kiksy robia občas aj iní brankári ako Lučič či Majzún (napr. Čech, Mucha, atď.)
|
Lineker 7.9.2014 19:41
a este, mozno to bude tym, ze doobeda som bol pozriet na U10 a ti behali hore dolu :)
|
Lineker 7.9.2014 19:45
Matter, pozor, nikto nekrizuje Lucica ale treba si priznat, ze ten druhy gol bol jeho a to uznali aj viaceri na tribune a suhlasim s tym dodatkom o skoleni...
|
Peter 7.9.2014 19:54
Podla mna druhy gol by sme nemali pripisovat Lucicovi. Z mojho pohladu na tribune bolo vidno pri tom ako si utocnik prebral loptu ze Lucic vybiehal skracovat strelecky uhol a v momente ked videl ze ho ide prehadzovat zacal cuvat aby mohol viac reagovat. Aj ked bolo na nom vidno ze nebol uplne vo svojej kozi predsa to bol jeho prvy zapas kde nastupil od zaciatku stretnutia. Treba mu dat viacej casu.
|
Matter 8.9.2014 08:17
No mňa oveľa viac ako prehra dokáže vytočiť lakdácky prístup (čo včera nepripadalo do úvahy), alebo tak okatá nespravodlivosť, aká sa udiala pri tej jasnej 11-ke "ne11-ke" 
|
|
771) |
Krtkosk |
|
|
 7.9.2014 17:01
V 25. min. hrame 0:0
Krtkosk 7.9.2014 17:05
V 28. min. prehravame 1:0 gol nam dal Kuba.
|
Lineker 7.9.2014 17:21
45' 1-0 bieda z oboch stran 
|
Krtkosk 7.9.2014 17:30
Lineker, mohlo by to byt aj horsie  Taky medzisestnastkovy futbal. Oni mali jednu sancu a raz zachranil Szabo, ked isli dvaja nanho. My sme mali jednu sancu po tecovanej strele. Gol sme dostali, ked bol zraneny Fedor a hrali sme desiati. Fedor po zraneni vystriedal. V druhom polcase sa musime tlacit viac dopredu.
|
Lineker 7.9.2014 17:32
Si tu alebo co? Krtko "medzibiedny" 
|
|
770) |
Matter |
|
|
 7.9.2014 10:34
Už začali aj prípravkári a začali dobre: U 11 v súťaži A1: FA Bratislava-Inter: 0-7 (s tými ktorí pred rokmi lanárili decká z "neperspektívneho a zaniknutého" Interu, to vždy poteší), chlapci sa hneď v 1. kole usadili na čele tabuľky, vydržte tam až do konca súťaže !
U 11 "B" v súťaži A3 : Jarovce-Inter "B": zatiaľ po 25 minútach 0-8 (tam stále dáva góly aj jedna dievčina, to aby sme založili aj ženský tím...
Matter 7.9.2014 12:05
...Inter "B" nakoniec vyhral v Jarovciach 12-0.
U 10 FA-Inter: 1-2
|
Matter 7.9.2014 13:33
...a U 9 FA-Inter: 0-7
|
krtkosk 8.9.2014 00:01
Tí naši mládežníci od U13 dole, je to ešte celkom fajn. Vyššie je to horšie, asi budeme musieť byť trpezliví...
|
|