|
Meno |
Príspevok |
749) |
Tomi |
|
|
 24.8.2014 17:33
unkonown 24.8.2014 17:55
palo m v prvom rade priznaj ze na to nemas aby si chytal, v nizsich ligach najdem x lepsich brankarov ako si ty
|
unknown 24.8.2014 17:57
ja uz nemozem citat to ako sa erikovi, fanuskom a kratovi pchas do riti
|
unknown 24.8.2014 18:01
palo m ani raz som nepovedal ze krato by nebol kvalitny citaj historiu ani jedno zle na krata len som povedal ze keby krato nemal prestiz a aj by bol kvalitny tak vzhladom na vek by tam uz nebol.....a mimichodom vela hracov by hralo od srdca napr za reprezenciu lenze iba hrat zo srdca nestaci treba mat aj kvalitu...
|
Matter 24.8.2014 18:43
Neznámy priateľu, ty si kto, kmotrov agent alebo nejaký urazený neuznaný hráč, alebo kto, pre pána boha? Ja už totiž nemôžem čítať tie tvoje "expertízy" a asi nie som sám.
|
Palo M. 24.8.2014 18:55
Nemám pocit, že by som sa niekedy pchal niekomu do riti. Jediný kto sa niekam pchá si ty. Ja mam Kraťa rád, aj ako človeka je to fajn chlapík. A o Erikovi môžem povedať to isté. A fanúšikom? Sú to ľudia čo fandia svojmu obľúbenému klubu a vždy som s nimi komunikoval na úrovni a so všetkou slušnosťou. Však sa ich môžeš spýtať.
Ale nechápem čo ty si zač, keď sa schovávaš za nick, ktorý mimochodom nevieš ani dva razy za sebou napísať správne??? :) Mal by si gule, keby si sa predstavil a napísal svoje pravé meno. Ale asi márne. Asi sa za seba hanbíš, alebo za meno? A kľudne môžeš osloviť tých brankárov z nižších líg nech prídu do Interu. Budeme len radi.
Apropo, už som kvôli tebe spomenul, že sa nepovažujem za kvalitného brankára. Ale tak kvôli tebe tu to máš ešte raz!!! Ale ty sa ukáž, aký si kvalitný. :)
To: Matter, myslím si, že to Kmotrov agent nebude, skôr je to ten druhý typ... :)
|
FKIBA 24.8.2014 19:13
Unknown: vysvetli mi tu prestiz vs. Kvalita u Krata.
Palo M.: podla mna je to niekto kto ta dobre pozna, ja ta nepoznam vobec ale drzim ti palce nech sa tebe aj klubu dari.
Inter do toho 
|
deko
24.8.2014 19:44
Hej unknown ty si úchyl?Chcem sa stretnúť s tebou na budúcom zápase Interu.Keď nie si postihnutý nejebnem ti!
|
deko
24.8.2014 20:02
Opravujem keď si postihnutý nejebnem ti!
|
Mišo 24.8.2014 20:29
Nemám rád násilie, ale musím súhlasiť s dekom. Toto, už je fakt na bitku.
|
Harvey 24.8.2014 20:31
Pri gole zaspala aj obrana, okolo hraca co hlavickoval som napocital troch obrancov co okolo neho stali na 20cm a cumeli :(
|
Harvey 24.8.2014 20:34
Takych Unknownov uz bolo, schovavaju sa za klavesnicu...
|
krtkosk 25.8.2014 00:47
nereagujte na unknowa,stále spamuje t isté a už sme sa k tomu vyjadrili, tak nech si to prečíta nižšie 
|
|
748) |
krtkosk |
|
|
 24.8.2014 10:40
ONELINE
Inter - Bernolákovo
beží nám druhá minúta zápasu. Slniečko svieti, vetrík pofukuje a zo strechy ešte kvapká voda. Zostava je dnes víťazná, aj keď dury prišiel v modrej šiltovke,asi si pomýlil zápas
krtkosk 24.8.2014 10:57
GOOOOOOOOOOL v 20. minúte loptu vybojoval Tomovič, posunul ju do plného behu Fedorovi a náš kanonier nezaváhal a dal to tam  Inter vyhráva 1:0
|
krtkosk 24.8.2014 10:59
ešte pred gólom pekne vystrelil z priameho kopu Sokol a Fedor mal ešte jednu veľkú šancu, ale tú spálil. Takže podľa priebehu to vyzerá dobre, ešte popremieňať pár šancí a bude to naďon fasa jó  / dobré  /
|
krtkosk 24.8.2014 11:15
V 38. minúte stále 1:0, malo sme asi "28" čistých šancí, Fedr, Kraťo, Tomovič, ale ani do prázdnej brány sme nedali gól... Sper zatiaľ jalový, ani nevystrelil na bránku. Hráme pekne, aj do strán, má to hlavu aj pätu, len to premieňanie šancí.... Súper má už zo 6-7 žltých kariet.
|
krtkosk 24.8.2014 11:19
V 43. minúte je už 1:1. Hostia kopali prvý roh, Majzún vybehol, ale zastal v polovici cesty a hlavička hosťujúceh hráča vlastne do prázdnej bránky znamená 1:1. Na šľaktrafenie
|
krtkosk 24.8.2014 11:27
Polčas 1:1
|
krtkosk 24.8.2014 11:46
GOOOOOOOL v 51. minúte sme konečne dotlačili loptu do bránky, keď na 2x dokopol za bránkovú čiaru Tomovič. Ešte pred ním niekto dorážal, ale bezúspešne. Hostia začali ale 2. polčas náporom, kopali 3 rohy a mali aj 100% šancu, keď z 5ky prehlavičkovali bránku. Tak ešte pridať zo dva,nech je kľud!
|
krtkosk 24.8.2014 12:05
V 71. mnúte sa stav nemení, mali sme aj šance, predchvíľou Tomovič, keď na 5ke išiel do lopty nohou,miesto hlavou a nič z toho. Hostia kopú rohy, už ich mali asi zo 6, ale zatiaľ našťastie nič z toho.
|
krtkosk 24.8.2014 12:25
Koniec 2:1
|
krtkosk 24.8.2014 12:27
Bernolákovo dohrávalo s desiatimi hráčmi, keď nerozchodili to množstvo žltých kariet a jeden dostal už dve. My sme od vylúčenia súpera prestali hrať a čakali sme na koniec zápasu, čoho sme sa aj dočkali s nezmeneným skóre a tak sú 3 body doma. Vďaka Bohu za tie dary. Nech žije Inter 
|
Matter 24.8.2014 13:17
V tejto sezóne zatiaľ asi najslabśí súper, ale aj najslabśí výkobn našich, stále je to v akomsi kŕči. Ono sa to zrejme zlepśí až o 2 kolá pri víťazstve v Dun. Lužnek 
|
|
747) |
belo |
|
|
 23.8.2014 22:30
A chcije a chcije! Bude sa zajtra hrat?
Matter 24.8.2014 09:20
Ná však už dochcalo, tak snáď áno...
|
|
746) |
Matter |
|
|
 23.8.2014 12:03
U 19 Inter-Karlova Ves: 0-1  , takže na diskusie či môžu alebo nemôžu postúpiť, zrejme môžeme zabudnúť.
krtkosk 23.8.2014 21:59
amen
|
Belo 23.8.2014 22:29
No,to posrali! 
|
Matter 24.8.2014 09:19
Malá náplasť, že aspoň U 17 vyhrali 3-2 
|
|
745) |
eddie® |
|
|
 20.8.2014 19:01
Tak čo chlapci ako dnes? Komu budete fandiť, doprajete to tomu Slovanu alebo nie? Budete sledovať alebo odignorujete?
mato 20.8.2014 19:23
BATE Borisov musi, proste musi !!!
|
krtkosk 20.8.2014 19:48
Ja sledujem ako vždy a tuho držím palce..... Borisovu  Kmotríktímu nefandím, kmotrík nás odprášil, tak Senica a Slovan pod kmotrovým vedením sú out, ostatným silno držím palce, takže Trnava do teho
Vyzerá to ale dobre, ako osvedčený prognostik  Slovan bude mať vysoké sebavedomie po víťaznej vlne a vysokej výhre nad slabučkou Senicou, naozaj sú slabučký, videl som ich hrať, tragédia, takže si budú myslieť, že súdobrý a tým svojim pochodovým futbalom nebudú mať šancu, myslím, že prehrajú aj doma S Borisovom, ak ten bude hrať ako po minulé roky, ak budú slabší, lebo aj Tiraspoľ sklamal, že si poriadne nevedeli chlapci spracovať loptu, tak ak by sklamal aj Bate, tak majú šancu. Inak to môže byť krásna dvojka, silno držím palce  ale ešte viac Interu v nedeľu ;)
|
inter forever 20.8.2014 21:00
Na ukradnutom stadione sa im darit nikdy nebude. Zaklinam umely Slovan
|
Matter 20.8.2014 21:54
Ale gól dali pekný, našťastie do vlastnej brány 
|
krtkosk 20.8.2014 23:10
Bate futbalovejší, kmotríktím s lepšími štandardkami. Nemyslím si, že Bate to doma pustí, hrali dobre, vedeli o sebe. Iba ak by mali smolu.
|
interfan 21.8.2014 09:05
No myslim ze si teraz kludne mozu ten svoj UEFA cirkus zbalit do toho kamiona co im tam prisiel a odcvalat s pasienkov prec 
|
interfan 21.8.2014 09:06
z pasienkov, samozrejme ale pointa zostava 
|
Blind 22.8.2014 23:16
...Slovan  ...ak vypadne z Pasienkov a vráti nám ho a ak bude mať seriózneho majiteľa a nechá Inter na pokoji tak ich začnem ignorovať...teraz si odo mňa zaslúžia len píp-píp-píp...
|
|
744) |
Tomi |
|
|
 19.8.2014 07:46
Na SFZ potvrdili dvojice 3. kola Slovnaft Cupu, hráme doma s Mostom pri Bratislave
2. alebo 3. septembra 2014. Presný čas a miesto by malo byť známe do piatka.
deko
19.8.2014 07:56
Dúfam že 2.9.chcem to vidieť...
|
Tomi 23.8.2014 14:42
Hrá sa 3.9. o 17:00 na ŠKP.
|
|
743) |
erik s. |
|
|
 18.8.2014 00:21
Krtko ty si tak trosku inde podla mna :-D posudzujes ligu po troch kolach klobucik velky ti davam dole...a dalsie sa radsej nevyjadrujem strasne hori obrana ked sme dostali minulu sezonu najmenej golov a muzstva si proti nam moc sanci nevytvaraju a ked tak vzdy vyuziju aspon tu jednu co maju....ale som rad ze ty si taky futbalovy odbornik...fakt niekedy sa to neda citat co pises....a v hre je viacero chyb nie obrana ale aj nepremienanie sanci aj zaloha robi svoje chyby tak ai radsej premysli dopredu co pises a poriadne
Matter 18.8.2014 07:45
Ja si myslím, že treba v pohode ďalej pracovať. Nie je to optimálne, ale nie je to ani zlé. Ešte ste neprehrali, jeden gól na zápas ozaj nie je veľa, treba jednoducho dať viac gólov ako jeden a bude sa vyhrávať. Súhlasím, že po 3 kolách je zbytočné robiť závery, bude sa zlepšovať trénovanosť, súhra, doliečia sa niektorí zranení a ja si stále myslím, že sa táto liga dá aj vyhrať, alebo aspoň druhé miesto získať. A potom, čo keď sa niekto odhlási, zruší (viď Petržalka minulú sezónu) a sme zase o stupienok vyśšie. A keď nie teraz, tak o rok, veď je to predsa len šport. Stále si musíme pripomínať, kde sme pred pár rokmi začínali. INTER DO TOHO !!! 
|
a1b1 18.8.2014 08:39
myslím, že bude len dobre ak ostaneme v strede tabuľky, lebo vo vyššej lige by sme zhoreli ako fakle a to je fakt, ktorý si musíme priznať nemáme mužstvo na vyššiu ligu
|
interista 18.8.2014 09:39
Remíza spravodlivá, druhý polčas sme hrali dobre, len ako bolo už spomenuté, najväčšia slabina je nepremieňanie veľkých šancí. Útok prvý polčas slabota, nechápem prečo dáva tréner útok Tomovič- Paldauf. Tomovič je výborný hráč ale nie je to útočník ale záložník. Myslím že miesto Paldaufa by mal hrávať od začiatku Kubala keď Fedor pre zranenie nemôže hrať celý zápas. Keď bude hrávať Dulovič bude to lepšie hádam.
|
krtkosk 18.8.2014 11:06
erik s. vidíš, preto tomu nerozumieš, lebo ja som veľký odborník  Erik, ruku na srdce, s Ivankou sme si v obrane odkopávali uši častokrát, aj doma s Viničným toho bolo dosť. Lepší súper by chyby využil. Samozrejme, len z počutia mám info a nejaké video, ale to stačí. Nemenoval som osobne a paradoxne, teba som chcel pochváliť, že ak sa nadáva na neskúsenosť mladých, že Szabo je už podľa mňa skúsený a drží to tam. Ja som sa skôr chcel zastať brankára, že sa tu šomre stále na brankára a vôbec to nie je zlé, takže neberte všetko osobne. Jasné, aj nepremieňanie šancí je chyba, ale asi aj štýl hry, ako píše dole Belo, že kopanou to nepôjde. A rozbor súťaže po troch kolách sa už dá spraviť, čo ako vyzerá. Samozrejme, rád sa budem mýliť, ak nasledujúce tri kolá chytíme 9 bodov  Nech žije Inter 
|
fanusik 18.8.2014 13:39
Erik S. Chapem, ze ta niektore veci nahnevali z prispevku, ale nechcem vam ublizovat ako timu, prave chceme pomoct. Ale vcera najhorsi vykon jednoznacne Pitra. Ten co tam postvaral. Krato uplne ze najlepsi, potom hned za nim Frecka a ty(Erik). Vyborne hral aj Strempek. Rohy, ktore kopal hrac s c. 10 boli skvele kopnute, len sa niekedy nedarilo. Akonahle nastupil Fedor s Kubalom myslim, tak sa to ozivilo. V prvom polcase som si vsimol, ze niekedy sa zbytocne dava do stran, napravo alebo nalavo, ked vidim, ze utocnici boli volni. Ja viem, ze nam sa lahko hovori ako divakom, ale berte to ako rady, nie karhanie. Erik, mas prehlad ako hrac, v druhom si hral skvele, ked si podporoval lave kridlo. Velakrat ste si krasne prihravali s Freckom a hracom s c. 10. Takze druhy polcas, bol trosku aktivnejsi. Drzte sa a drzim vam palce. A este jedna vec. Ano, je pravda ze Frecka ako zaloznik na vsetko nestaci, za vcerajsok si zasluzi za obetavost a prekluckovavanie jednoznacne jednicku. Co by som zvazil je nasadzovanie Vasila Pitru, to bol velmi zly krok. Moj nazor. Na druhej strane s cislom 18 - lavak, casto kazil, ale je inac dobry snazivy hrac, ale vcera mu moc neslo. To mate hodnotenie od jedneho z fanusikov, ktory rozhodne chce pomoct a nie skodit. :)
|
a1b1 18.8.2014 14:19
Re: Interista
Dulovic za nas ut hrat nebude ma ukoncene hostovanie
|
unkown 18.8.2014 17:24
erik s. ty si trosku mmimo asi ked sa takto spravas k vlastnym fanusikom namiesto toho aby si si ich vazil
|
krtkosk 18.8.2014 23:00
to fanusik: kalap dole za zhodnotenie 
|
a1b1 19.8.2014 07:19
Tomi:
aha, lebo na stránke je medzi odchádzajúcimi, tak sorry
|
uknown 19.8.2014 13:20
krtko nabuduce mu vyliz rit, ked suhlasis stym ze si mimo tak fakt klobuk dolu mohol ti to aj normalne vysvetlit jeho nazor a ne si z teba robit p...u
|
krtkosk 19.8.2014 16:09
uknown, Ty si nám tu chýbal 
|
Matter 19.8.2014 17:40
No keď tu čítam názory všelijakých uknownov a iných fan-anonymov, tak hráčom radím radšej takéto žvásty ani nečítať a venovať sa príprave na ďalšie zápasy. Viem že veľa hráčov číta túto diskusiu a asi im to chuti do prípravy a hry nedá, podobne ako nadávky niektorých podgurážených tiežfanúškov na zápase do debilov a podobne. Mňa osobne vie rozčúliť len viditeľná flákarina a s takým som sa podľa mňa túto sezónu ešte nestretol. A ešte si všetci musíme uvedomiť, že už nehráme 6. ligu a nebudeme automaticky vyhrávať rozdielom triedy. Zároveň však nesúhlasím ani s tým, že na 2. ligu nemáme a hrali by sme v nej trápnu úlohu, ja si myslím že už toto mužstvo by sa v 2. lige minimálne zachránilo.
|
David 19.8.2014 19:23
Matter nadavalo sa na domácich hráčov,rozhodcov,cigáňov a miestnych obyvateľov. a na bfz. Vlastným hráčom nenadával nikto.
|
Palo M. 19.8.2014 20:04
Ahojte Fans, som rad, že Krtkosk, reagoval tak ako reagoval na Erikovu kritiku smerom k jemu. Lebo aj chalani z tímu často krát nereagujú na kritiku, pokiaľ je adekvátna a trefná. Tak Erik reagoval. Nezastávam si nikoho, ale treba aj počuť reakciu hráčov, tak ako počúvajú chalani reakcie fans na zápasoch, alebo na tomto fóre. Veľa krát sa stáva, že sa o mnohých veciach z tejto stránky rozpráva v kabíne. Takže verte, že čo sa tu napíše, tak mnohý si to prečítajú a aj zoberú k srdcu. Tak dúfam, že Vás stálych fanúšikov ako je (Belo, Matter, Krtkosk, a1b1, Tomi, interista a veľa ďalších čo som nespomenul), ktorých tu registrujem od začiatku je treba a pokiaľ bude fungovať komunikácia medzi Vami a chalanmi z tímu, môže to byť, len na prospech veci. Treba pokračovať a budovať vzťahy medzi sebou... A nenechať sa znechutiť nejakými unknown, ktorého nikto nepozná... Aspoň keby sa predstavil a povedal, čo je zač. Keď už chce kritizovať ikonu akou je Kraťo. To, že si o mňa oprel ústa, je mi jedno, ja mám úplne niekde v paži, keď ma niekto nazve nekvalitným brankárom, ani sa nepovažujem za kvalitného.. :) Ale viem, že som vždy hral za Inter so srdcom.. A to mňa teší. A kto rozumie futbalu vie, že bez KRAŤA by Inter nebol v 3.lige. Maximálne v 4. Ten návrat Interu nespôsobilo tréner, vedenie a ani jednotlivci, ale bol to KRAŤO, ktorý k sebe prijal veľa mladých a viedol ich na ihrisku aj mimo jeho. To Kraťo spôsobil vzostup Interu, samozrejme čo sa týka A mužstva. Každý to dobre vie. A unknown, keď by si vedel, aké mal KRAŤO ponuky za posledné tri roky, by si sa hanbil, za to čo si na jeho adresu napísal. A unknown, aj tak ťa poteším jednou vecou. Ja nie som v mužstve!!! Chalani FANS držte palce aj v horších časoch a aj vďaka Vám to chalani dotiahnu do dobrého konca.. Palo M.
|
cucko 20.8.2014 06:31
Pali, naco tolka skromnost. Mas smolu, ze si zachyteny na Tomiho videach, z ktorych je jasne vidiet, ze aj ty si bol klucovou postavou postupu Interu z tych najnizsich lig vyssie. Co sa stalo potom, to teraz nechajme bokom.
PS: Krato je uz zijuca legenda Interu, takze jemu nejake kecy nemozu uskodit, kedze vsetci Interisti vieme (a nielen tii), aky je to vyborny hrac a v neposlednom rade aj clovek.
|
Matter 20.8.2014 09:16
Palo M., palec hore !!! Ešte by som chcel chalanom povedať jeden môj názor, i keď nie som žiadny futbalový odborník, venoval som sa iným športom. Túto sezónu sa mi zatiaľ zdá, ako by ste boli tak trocha vystrašení, zakríknutí, s ešte nie maximálnym bojovým duchom. A myslím si, že nemáte na to dôvod, veď až na Dun. Lužnú sú to všetko súperi z minuloročnej súťaže, ktorú ste napokon dosť presvedčivo vyhrali. A aj z tej Lužnej sa asi robí väčšia "Barcelona", než v skutočnosti sú. Takže si myslím, že to chce trocha viac sebavedomia, premieňania šancí a víťazstvá prídu. Je mi tiež jasné, že veľakrát s tými dedinskými brusičmi podporenými hulvátskymi fanúšikmi a častokrát aj rozhodcami (napr. v Rovinke každý súboj bol nábeh na faul zo strany domácich) nie je ani trocha jednoduché hrať, ale na to ste si počnúc 6. ligou už zvykli a čím vyššie pôjdete, tým to v tomto smere bude lepšie. Bolo by dobré v rámci pohára si odskúšať súťažný zápas s nejakým 1, alebo 2-ligistom a pokúsiť sa ukázať, že v tej 2. lige by ste neboli až takí outsideri, ako tu niektorí píšu. Takže, DO TOHO, chalani 
|
Blind 22.8.2014 23:11
...wau, zase to tu vrie  ...Ja tomuto mužstvu verím...má na 2.miesto a pri väčšom šťastí aj na 1.miesto, ak sa vyhneme výsledkovej kríze a Lužná naopak...je dobré, že nie sme favoriti a to by hráčom malo pomôcť lenže hrať za INTER je silný záväzok...
|
|
742) |
Tomi |
|
|
 17.8.2014 23:11
|
741) |
mato |
|
|
 17.8.2014 23:05
Krtko a akom titule snivas, ked budeme v kludnom strede tabulky tak budeme v podstate spokojni.minuly rok sme vyhrali titul s odretymi usami a teraz sme este slabsi kadrovo ako min. rok posily neprisli v podstate ziadne.tam kde nas tlacila topanka najviac (obrana) odisiel kvalitny obranca nahrada ziadna.brankarsky post to je kapitola sama o sebe a ak je pravda, ze bolo slubene hracom, ze dostanu uz tento rok fix a nedostavaju ho s tym, ze ho dostanu az v 2. lige tak nas cakaju v zime este perne dni.ziadny titul nebude !!!
krtkosk 17.8.2014 23:16
mato, zase slabší ako na jar nie sme. Dostávame nejaký gól za zápas a väčšinou horí obrana a brankár je v pohode, takže brankára by som nespomínal. Horí obrana, to je pravda a nevieme dať poriadne viac, ako gól za zápas, to je druhý problém. A ak naznačuješ, že sa niekomu hrať nechce, alebo chce, menej, lebo nedostal, čo mu sľúbili, tak tomu neverím. Kto hrať nechce, proste nemusí, stále sme ešte na amatérskej báze. Takže v tomto smere to čierne nevidím a nato hráme súťaž, aby sme minimálne snívali, že ju vyhráme, inak to nemá význam.
|
Belo 17.8.2014 23:40
Suhlasim s krtkom! Az na to ze vsetci sa mylite s tou obranou!NAM CHYBA ZALOHA!!!! Neni Krato, neni Angi,neniBurza,nema kto pozbierat lopty! Frecka sam na to nestaci! A potom sa len prekopava a to je na h....!Kua, pokial sme vyhravai tak to bolo vzdy po kombináciách po zemi a po krídlach,prihravky do volneho priestoru!INTER DO TOHO!!!!
|
|
740) |
krtkosk |
|
|
 17.8.2014 17:11
Oneline
Rovinka - Inter
prebieha 10. minúta za ideálneho futbalového počasia, zatiaľ bez strely na bránku z jednej či druhej strany, takže 0:0
krtkosk 17.8.2014 17:23
V 22. minúte pokračuje čierny víkend Interu, z pravej strany prišiel prízemný center pred bránku a Mužlay otvoril skóre, Rovinka vyhráva 1:0 
|
krtkosk 17.8.2014 17:25
My sme zatiaľ veľa neukázali, Frečka mal jednu akciu po krídle s krížnou strelou, ale nič moc. Gól domácich bol z pohľadu fanúšika Interu z ofsajdu, ale postranný nemával, hlavný nepískal a tak prehrávame... Tak vyrovnať a nabiť!
|
krtkosk 17.8.2014 17:42
V 42. minúte stále 1:0 teraz sme mali peknú strelu pod brvno, brankár to vyboxoval, inak nič moc, hrá sa prekopávaná.
|
krtkosk 17.8.2014 17:47
Polčas Rovinka - Inter 1:0 pred prestávkou ešte Sokol zbehol pred bránku a krížnou strelou mohol vyrovnať, ale lopta išla tesne vedľa, tak zatiaľ bez gólov z naše strany. Snáď v druhom polčase súpera prevalcujeme. Inter do toho!
|
krtkosk 17.8.2014 18:24
V 70. minúte stále 1:0, máme platonický tlak, ale v rozhodujúcich chvíľach všetko pokazíme nepresnou prihrávkou. Prestriedali sme, na ihrisko prišiel Kubala a Fedor.
|
krtkosk 17.8.2014 18:44
GOOOOOOOL
|
krtkosk 17.8.2014 18:47
V 90. minúte bol rohový kop, zozadu zoťali Strempeka a kopali sme penaltu, ktorú premenil Sokol, tak sme vyrovnali na 1:1 a po rozohratí rozhodca odpískal koniec, tak sme utrpeli remízu 1:1  nič moc, ale lepšie, ako prehrať. Takto tú súťaž ale asi nevyhráme, keď budeme vyhrávať len každý druhý zápas  Nech žije Inter!
|
FKIBA 17.8.2014 19:14
No bude to tazsia sezona ale vedenie povedalo jasne ze tento rok postup nie je priorita.
Inter do toho 
|
baca 17.8.2014 19:52
skoda ze sa nevyhralo ale ono to pride. zatial slape d. luzna. dnes vyhrala v grobe 7:1. inter do toho. vonku sme zatial nedali gol z hry.
|
krtkosk 17.8.2014 22:21
D. Lužná vyzerá byť niekde úplne inde...
|
krtkosk 17.8.2014 22:30
Aj keď si pozrieme tabuľku, tak to vyzerá celkom strašidelne. Vyhrali sme len s Viničným, aj to horko-ťažko, tí sú posledný bez bodu a remizovali sme S Rovinkou gólom z penalty v poslednej minúte a s Ivankou pri Dunaji, oba tími majú po bode, čo získali s nami, inak prehry. To nie je veľmi štatistika mužstva, čo chce vyhrať súťaž. So súpermi, čo im nejde, by sme mali vyhrávať 3-4 nula minimálne a tlačiť ich celý zápas, čo bohužiaľ nie je pravda. Uvidíme o týždeň s Bernolákovom, tí už majú dve víťazstvá, či sa nám podarí niečo uhrať, alebo budeme radi aj za stred tabuľky  No a Dunajská Lužná so skóre 11:1 a aj ten jeden si dali vlastný, asi nebude mať súpera v tejto súťaži. Aspoň zatiaľ to tak nevyzerá.
|
|
739) |
janpol |
|
|
U14 INTER-LEVICE 2:1
Matter 16.8.2014 16:37
Aspoň jedno dnešné víťazstvo 
|
Matter 17.8.2014 13:36
Dnešné :
U 13 Slovan-Inter: 9-7
U 12 Slovan-Inter: 10-7
No aspoň že žiadne veľké debakle...
|
|
738) |
Matter |
|
|
 16.8.2014 12:26
Tak dnes nás naša mládež nepotešila :
U 19 Inter-Levice: 0-3...toľko našich zahodených megašancí, že pri ich premieňaní by sa asi aj vyhralo
U 18 Inter-Levice: 0-0...no aspoň bod, ale tiež to chcelo asi vyhrať
Matter 16.8.2014 12:27
...zase oprava  : 0-0 hrala U 15-ka
|
Matter 16.8.2014 14:18
...a nepekná mládežnicka sobota pokračuje :
U 17 Inter-Levice: 0-1, pričom levická U 19 aj 17 v prvých dvoch kolách obidva zápasy prehrala 
|
krtkosk 16.8.2014 20:52
No, týmto štýlom veľa vody v tej dorasteneckej druhej lige nenamútime... 0:3 je riadna kefa, ale aj také treba, aby si niekto nemyslel, že je veľmi dobrý...
|
janpol
20.8.2014 11:10
čo sa týka U 19 chcem poprosiť fanúšikov a priaznivcov INTERU o trpezlivosť a zhovievavosť, nakoľko si myslím, že hra bola na dobrej úrovni, rozhodla strelecká nemohúcnosť i trocha šťastia a tri taktické chyby v obrane, na odstránení ktorých chalani tvrdo pracujú v tréningovom procese
|
|
737) |
FKIBA |
|
|
 16.8.2014 01:46
Unknown: super vystizny nick...a o co ide?
Matter 16.8.2014 08:38
Tak sa nám tu zjavil ďalší "neznámy" či "nepoznaný", ale inak zrejme špičkový expert, ktorý víri vodu skutočne trefnými a odbornými príspevkami. Vrchol je ako sa obul do Pala Markoviča a supervrchol, ako sfúkol Kraťa. Milý neznámy priateľu, Kraťa by ešte dnes bral ktorýkoľvek 2-ligový a možno aj 1-ligový klub, o nejakých nižších súťažiach v okolitých od nás na západ orientovaných krajinách, kde by zarábal možno tisíce EUR, ani nehovoriac. On však po návrate z Turecka povedal, že keď ešte bude hrať futbal, tak jedine za Inter, čo počnúc 6. ligou aj čestne dodržal. A keď sa tu znova rozprúdila takáto "múdra" diskusia, vrátim sa ešte k tej minulej brankárskej. Pri všetkej úcte k tomu, čo Mišo Sedlák odchytal za Inter, pripomínam pri tých brankároch akých máme priemer obdržaných gólov v príprave menej ako 1 na zápas a v doterajších súťažných zápasoch novej sezóny (2-krát pohár, 2-krát liga) zatiaľ 2 obdržané góly, čiže 0,5 góla na zápas. Možno ku škodoradosti niektorých diskutérov v niektorom najbližšom zápase dôjde aj k "výbuchu" brankára, ale to sa stáva aj tomu Ikerovi Casiasovi. A ešte že tým odborným diskutérom u tých brankárov nevadilo, že 31 ročného brankára nahradil odchovanec vlastného dorastu a teraz niektorým tí mladí vadia 
|
Matter 16.8.2014 09:06
Oprava: ...diskutérom vadilo (nie nevadilo), že 31 ročného...
|
David 17.8.2014 10:46
1.ligová Dukla Banská Bystrica ma vekový priemer hráčskeho kádra ako náš Inter.A na najvyššiu ligu im to bohate stačí.Košice majú v tíme viacero mladých hráčov do 21 rokov.Aj s nimi v základe vyhrali Slovenskí pohár.Netreba zatracovať mladíkov.Raz z nich môžu byť hviezdy.Ale pozrite sa na rozdiel medzi duklou a košicami.Dukla s tymto kadrom nieco dokáže až o pár rokov ak si ho udrží.Takto mladí tím nikdy nebude hrat o špicu tabulky a na pohár može zabudnut.Nieje tam skoro nikto starší od koho by sa mohli ucit.V Kosiciach je viacero skusenych hracov o ktorých sa mozu opriet.Inter v tychto nižších ligách dominuje lebo v týchto kluboch hraju hráči ktorý toho nikdy vela nedosiahli (najdu sa tu dobrí hráči,netvrdím že ziadni nie sú) popri nich je lahke hrat a vyhravat.V druhej lige by sme hrali iba o udržanie sa.O akomsi pokojnom strede tabulky možu snívat len zarytí optimisti. A to pritom tomuto tímu plne dôverujem.Konične a fyzične su na tom dobre,zohratosť majú ale chýbajú im vačšie skúsenosti.Okrem trénera a Kraťa im nemá kto poradiť a usmerniť ich.Učia sa spôsobom pokus-omyl.Ak im niečo nevyjde skúsia to inak.Vo vyššej lige budú naše omyly súperi tvrdo trestať.Ako šúrovce v príprave. Piča klub ale nakúpili skúsených hráčov ktorí už čo to maju odohrane a hned bol ten rozdiel viditelny. A to bol vtedy len priemerný tretoligista co sa ani nedostal pri reoganizácii vyssie.
|
David 17.8.2014 10:47
Inter by mal angažovať aspoň 2-3 starších hráčov.Prvoligových najhoršie druholigových,samozrejme bývalích.Tých čo hraju najvyssie ligy ešte aj teraz my momentálne nezaplatíme.Je jedno či to budú bývalí interisti alebo nie hoci radšej by som bol za ex-interistov.Z nich by aspoň jeden mal byť utočník.Dávame dosť gólov ale malokedy su to pekné góly.Naši hráči nevedia previesť finálnu fázu útočnej akcie na potrebnej úrovni.Stačí si pozrieť video tu nižšie z Ivanky. 5 naši su pred 16-kou súpera traja v streleckej pozícii hociktorý z nich može vystreliť,aj tí zvyšný dvaja.namiesto toho sa ponukaju. ak sa už niektorý odhodla vystrelit obrana je uz zoradena,brankar pripraveny a to už striela bud do neho alebo mimo brany pretože dalsi obranca uz k nemu pristupuje a uz nema čo spravit.A to nehovorím o sitaciach ked hrac dostane loptu je v dobrej pozicii moze vystrelit z prvej no namiesto toho si loptu predkopne este urobi par krokov k brane a až potom striela.samých seba vytlačaju z čistých streleckých pozícií.toto sa deje v každom zápase.zbytočne si pred brankou všetko komplikuju.Krato nie je utocník on im nemože ukazat ako sa ma zachovat utocnik ked sa ocitne v šanci.mame na zapas xy golových prilezistostí ale premeníme len zopár znich.v druhej lige budu superi uz inej kategorie,tam si vypracujeme menej sanci na skorovanie.a pri tomto pomere kolko z nich pretavíme na gól? jeden alebo žiadny.mame vela hráčov schopných davat goly ale niekto by ich mal usmernit aby svoj strelecky potenciál vedeli naplno vyuzit. staci ked si vypracujeme len 5 sanci na zapas ale ked vyuzijeme tri znich bude to fajn.  zas som sa poriadne rozkecal,a to som len chcel napísať že je super mat mladí persektívny tím ale bez starších skusenejších hračov to nejde. treba ich mat v kadri minimalne troch styroch,jeden nestačí.
|
David 17.8.2014 10:57
Ešte mám jeden príklad z našich minulých zápasov.Predposledne jesenne kolo minulu sezonu v Juri.Niekedy v 25.minute dostal super červenu a absolutne nič naši na nich nevymysleli.Aj ked mali početnu prevahu. A to prave preto že jurania vedeli čo a hlavne ako maju hrat. Jur ma svoju kvalitu ale ten zápas rozhodli skusenosti nie kvalita.Navyse dali gol z jedinej šance čo mali. Utočník proste vedel ako ma v tej situacii s loptou naložit.
|
unknown 17.8.2014 11:17
suhlasim myslim ze interu chyba hrotak-zakoncovatel, tiez mam pocit ze by si to najradsej prihravali az do branky
|
krtkosk 17.8.2014 15:00
Všetko je to o uhle pohľadu. Už to, že si vypracujeme šance je pozitívne, to už je dobrá cesta k tomu, aby sme aj dávali góly, keby sme si ani šance nevypracovávali, tak kým by sme sa naučili, ako si ich vypracovať... Takže cesta je správna a Tomovič zase dáva aj dosť gólov, ak sa k nemu ešte niekto pridá, bude to dobré. Uvidíme ako dves, Rovinka je posledná, patrilo by sa vyhrať, ak chceme pomýšľať na vyššie priečky.
|
|
736) |
unknown |
|
|
 15.8.2014 22:45
myslim si ze kazdy futbalista by mal byt hodnoteny podla futbalovych kvalit a ne podla toho kolko ma rokov alebo kolko maju penazi jeho rodicia a podobnych nefutbalovych okolnosti
krtkosk 15.8.2014 23:22
No a podľa toho je to aj hodnotené. Ja mám peňazí ako pliev, aj moji rodičia majú a nehrám za Onter, lebo na to nemám, take je všetko ako má byť 
|
krtkosk 15.8.2014 23:23
oprava "Inter"
|
|
735) |
unknown |
|
|
 15.8.2014 22:37
a dalej nechapem co tam robi markovic ako nic vzlom ale ked to je kvalitny brankar tak potom asi naozaj nerozumiem futbalu
krtkosk 15.8.2014 23:21
ja tiež neviem a rozumieš sa? 
|
|
734) |
unknown |
|
|
 15.8.2014 22:33
kratochvil tam je iba kvoli tomu ze ma prestiž,jedneho takeho potrebuje inter
krtkosk 15.8.2014 23:19
aha, takže Kratochvíl vlastne na to nemá  asi má veľa rokov 
|
unknown 16.8.2014 08:59
ma lenze je stary,takze keby nemal prestiž tak uz tam neni aj keby bol kvalitny urcite by ho uz nahradil nejaky odchovanec
|
FKIBA 16.8.2014 19:00
Unknown: prestiz = kvalita...nezhovaduj sa clovicku zlata  tykam pretoze neverim ze niekto starsi by pisal taketo bludy 
|
cucko 17.8.2014 07:28
jazykovedne okeenecko
prestíž [-t-] -e ž. významnosť postavenia, vážnosť, dôstojnosť
len aby rec nestala.
|
FKIBA 17.8.2014 08:39
Cucko: prestiz futbaloveho hraca, ktoru ma Krato vdaka svojim dlhodobo kvalitnym vykonom 
|
unknown 17.8.2014 11:10
ja nikde nepisem ze krato nema kvalitu ty inteligent unika ti pointa
|
|
733) |
uknown |
|
|
 15.8.2014 22:21
diskriminuje hracov podla veku?alebo o co mu ide?
krtkosk 15.8.2014 22:27
ospevuje, že zapracováva mladých odchovancov. Čo je na tom nepochopiteľné? Keby to bolo tak, ako tvrdíš, Kratochvíl je už predaný 
|
|
732) |
unknown |
|
|
 15.8.2014 16:00
mne sa nepaci ako sa trener p.Barmoš vyjadril na tlacovke na adresu k starsim hracom a ako stale dokola ospevuje to ze chce iba mladych hracov
eddie® 15.8.2014 21:00

|
Tomi 15.8.2014 21:01

|
|
731) |
ODIS |
|
|
Tak Slovan chce po 39 rokoch vraj opäť vypredať Pasienky. Zabudol, že vtedy bola úplne iná kapacita, teraz je možno polovičná. Bol som na tom pamätnom zápase, škoda že nám to vtedy nevyšlo. Ale je zaujímavé, že zrazu pre Slovan existuje aj nejaký Inter. Veď sa nás dočkajú.
VINCO 15.8.2014 12:33
Uz je jasne, ze sa im vypredat nepodari :
[ sport.aktuality.sk]
Co dodat...
|
|
730) |
Tomi |
|
|
 13.8.2014 21:50
dury 13.8.2014 23:07
Celý záber si pos*al 
|
|