|
Meno |
Príspevok |
669) |
David |
|
|
 30.6.2014 11:37
Tak toto dobre dojebal! Tomáš Majtán prestúpil do senice. Toto si u mňa len veľmi ťažko vyžehlí.
Miso 30.6.2014 20:28
Peniaze zarábať musí, alebo Vy dokážete žiť aj bez nich?
|
krtkosk 30.6.2014 20:54
Nikde inde sa už peniaze zarábať nedajú len tam? Súhlasím s Davidom, teší ma len to, že v poslednom čase bol riadne z formy, tak snáď ich vyprevadí do 2 ligy 
|
David 30.6.2014 23:40
krtkosk,palec hore 
|
Miso 1.7.2014 21:01
Veď preto, že bol riadne z formy, tak si možno ani nemohol veľmi vyberať. Asi tých ponúk, kde by mu slušne a na čas zaplatili nemal veľa.
|
David 2.7.2014 00:01
Pre hociktorého nášho odchovanca ktorý nosí Inter stále vo svojom srdci je senica tabu! Majtán zjavne zabudol odkiaľ vyšiel a kde začínal a má Inter prinajlepšom u prdele.
|
Miso 2.7.2014 20:06
Ja by som to zbytočne nedramatizoval.
|
Tomi 2.7.2014 22:21
Presne. A už sme mali interistov v Slovane, slovanistov v Interi a prežili sme to. Okrem toho Levársky jednal s novým Interom korektne.
|
krtkosk 2.7.2014 22:34
Povedzme si otvorene, že Levársky vtedy nevedel, kde je sever a s veľkou pravdepodobnosťou na to neprišiel dodnes.
|
David 3.7.2014 00:19
Mňa ani veľmi nezaujíma kto s kým ako jednal.Tu ide o česť a hrdosť.S nami tak vydrbali že si to všetky nasledujúce generácie budú pamätať.A teraz si mám jednoducho povedať šak čo,oni predsa za to nemôžu? U mňa to tak nefunguje.Senica u mňa nadobro skončila.
|
Tomi 3.7.2014 08:13
Ale Inter nezničila Senica, ale iní (bratislavskí) veľmoži. Keby licenciu nepredali, tak či tak by Inter zrušili.
|
Ferjenčík 3.7.2014 12:40
Tomi má pravdu! Inter by mal mať v budúcnosti sieň slávy pre významných hráčov jeho histórie. Mal by mať i čiernu tabuľu, kde by mali byť tí čo sa pokúsili zlikvidovať INTER. Zmestili by sa tam mená ako Chrenko, Kmotrík,J&T atď. Vďaka ich ťahom utrpel nielen INTER, ale i celý bratislavský a slovenský fotbal. Senica je v tom nevinne.
|
|
668) |
mato |
|
|
 29.6.2014 10:08
Lineker 29.6.2014 14:26
chýba tu "grcajúci smajlík" 
|
deko
29.6.2014 16:26
na to sa dá napísať len jedno:zastreliť!
|
terorista 29.6.2014 21:03
treba ist na adresu kde sidli firma tesako vsetko to tam vypalit ludi pozabijat a vybavit si nepriestrelne alibi. a problem sa možno vyriesi.kebyže nie necháme to vyriesit mesto mierovou cestou.
|
krtkosk 30.6.2014 21:32
však ono sa to "vie" už minimálne od nejakého roku 2007 a ľudia sa tvária, ako keby to bola nejaká novinka. Na druhej strane, našťastie sa im konečne otvorili oči. Neskoro, ale možno lepšie, ako nikdy...
|
|
667) |
fanusik |
|
|
 27.6.2014 10:06
Ak sa smiem aj ja vyjadrit ohladom hracieho casu, som za poobednajsie hodiny. A taktiez si myslim, ze zalozenia Interu B (resp juniorky) by nebolo zle riesenie. Nasi ,,kamarati" zo Senice, si pamatam, ze mali dobry napad zalozit Bckovu ligu, ktoru by tvorili muzstva junioriek prvo druho, ci tretoligovych teamov. Vsetko je to vsak o peniazoch. Ale co sa tyka poctu hracov, zranenych a ich navratu do Acka, resp takych hracov,co skoncia vdoraste a na muzov este nemaju, je B team ako stvoreny.
|
666) |
Lineker |
|
|
 26.6.2014 20:42
tak ja si myslím, že ohľadom UHČ by mal mať posledné slovo krtko, predsa len musí ísť o niečo skôr aby stihol začiatok a zároveň dostatočne skoro aby stihol prísť do tmy domov
ps: nehádajte sa nemá to zmysel, ja chodím 30
všetkým prajem pekné leto
David 28.6.2014 09:11
keď sa už spomína kto kedy musí ísť aby stihol zápas tak sa vyjadrím aj ja.Aby som videl začiatok musím vyraziť z domu najmenej o hodinu a pol a to počítam len čas stravení cestovaním.Predtým ešte musím vstať,umyť,obliecť a ostatné bežne ranne veci,to tiež zaberie nejaký čas.
|
|
665) |
dury |
|
|
 26.6.2014 18:27
No tak sa vyjadrím aj ja. Ak je pravda to, čo som sa dozvedel a že to asi pravda je, tak nedeľa 10:30 je nemožná, lebo pre väčšinu fanúšikov je to malyvvýjazd, tak navrhujem nedeľu UHČ. V nedeľu ráno tam nebudú ani tí záhradkári, lebo sú z Ruzinova a okolia. Inter do toho!!!
krtkosk 30.6.2014 20:57
dury, keby si bol bohabojný, tak by si vedel, že v nedeľu sa nerobí v záhradke, ale chodí sa do chrámu na Driňovú 
|
dury 1.7.2014 19:50
No, ale už naozaj iba modliť  na futbal sa budú musieť trošku prejsť 
|
krtkosk 2.7.2014 01:41
dury, čo vieš čo ja nie? Koťuha jedna 
|
dury 4.7.2014 13:52
Vraj je to už potvrdené, ŠKP nedeľa 10:15
|
|
664) |
Drak |
|
|
 26.6.2014 15:21
|
663) |
Mišo |
|
|
 25.6.2014 21:15
Sledujem, že je tu nejako moc živo, obvykle tu cez letnú prestávku akoby skapal pes a teraz sa tu diskutuje pomaly viacej, ako po prehratom zápase.
|
662) |
Tomi |
|
|
 25.6.2014 20:32
Hmm, zaujímavá informácia:
Nový ročník Slovenského pohára – Slovnaft Cupu v s.r. 2014/2015 bude hraný na sedem kôl. V I. kole sa ho zúčastnia družstvá IV. líg a do 2. kola postúpi z nášho regiónu 24 mužstiev III. a IV. ligy, kde už k ním bude zaradený aj ŠK Slovan Bratislava z najvyššej súťaže a z II. ligy aj ŠK SFM Senec (zástupcovia regiónu BFZ), ako aj ostané družstvá Fortuna ligy (1.liga) a DOXXbet ligy (2.liga).
Tomi 25.6.2014 20:35
Tu je to čierne na bielom celé:
[ www.futbalsfz.sk]
Snáď do toho pôjdeme...
|
krtkosk 28.6.2014 23:44
Ako čítam, tak čítam, hrá sa 8 kôl a nie 7  a v druhom kole môžeme dostať kľudne aj MFK Košice. Lebo sa tam píše, že je rozdelenie východ-západ, ale nevzťahuje sa na kluby Fortuna ligy. A prihlásiť sa hádam prihlásime, však cestovať ďaleko nebudeme, skôr sa bude hrať u nás doma.
|
|
661) |
Belo |
|
|
 25.6.2014 18:40
A co tak, zalozit INTER b,muzstvo,kde by mohli hravat odchovanci,ktori chcu!? Boli by na ociach,a vzdy k dispozicii! Viem, ze to stoji dake bubaky,ale...? A chlapci z acka co su po zraneni alebo z formy by sa mali kde rozohrat. Ci...? No dobre,som idealista!
Tomi 25.6.2014 18:57
No to by bolo najlepšie riešenie.
|
|
660) |
fff01 |
|
|
 23.6.2014 14:40
Vie uz niekto kedy bude rozlosovanie ligy a kedy zacina nova sezona prosim?
Tomi 23.6.2014 20:00
2./3.8. Rozlosovanie snáď do polky júla.
|
fff01 25.6.2014 10:15
dakujem
|
|
659) |
Garrincha |
|
|
 23.6.2014 12:35
Krásny pohľad na hráčov ako Frečka, Valovič, Kubala, Sokol.. Vsetko bývalí interisti... ktorí sa ale asi hanbili pred dvoma, troma, štyrmi rokmi za značku Inter.. a teraz, ked sa Inter vyšplhal aspon ako tak na nejaku úroveň, už im je dobrý.. škoda ale nevadí.. a hráčov na hostovaní treba podpísať, lebo len tak sa buduje vzťah ku klubu.. či sa bude každe dva roky obnovovať káder o hosťovacích hráčov?.. Pravdu stopercent mám, aj keď určite nebududete vo všetkom so mnou súhlasiť.. aj ked neviem prečo..
jm 23.6.2014 14:08
Vitajte na fore Garrincha. Ak sa smiem spytat, Vy ste kde boli doteraz?
|
a1b1 24.6.2014 09:03
jožko, neviem prečo ste hned arogamntný na niekoho kto napíše pravdu, bohužiaľ tento pocit z tohto nového Interu mám aj ja a moja prítomnosť bola aj na začiatkoch vo Vajnoroch
|
jm 24.6.2014 12:02
Tak ja som arogantný ale Garrincha, o ktorom tu nikto nikdy nič nepočul "napíše pravdu". Prepáčte, inak beriem kritický názor a to najmä na hráčov, napríklad od Vás, ktorý ste skutočne s Interom po celých 5 rokov jeho novej histórie a inak od mudrlanta, ktorý sa tu zjaví keď je vymaľované. Takže pýtam sa ešte raz: Vy ste Garrincha, kde boli doteraz?
|
Matter 24.6.2014 12:32
Aj ja niekedy žasnem, koľko väčšinou pod rôznymi "nick-mi" schovaných anonymov, pasujúcich sa znalých odborníkov v trénovaní, herných systémoch, menežovaní klubu, atď., sa tu vyskytuje. A ešte k jm, patrí medzi skupinu ľudí (okrem neho napr. páni Barmoš, Kratochvíl, Kovařík, Selecký a mnoho iných, ktorí nech mi odpustia že som ich nemenoval), ktorí aj keby boli občas arogantní, tak majú na to morálne právo, lebo urobili strašne veľa pre to, že Inter ešte existuje a dokonca stúpa nahor.
|
Garrincha 24.6.2014 13:15
S Interom som spojený 15 rokov (a to viac ako s myslíte pan poslanec, a inač koľko ste Vy? Keď už sa pýtate, kde som bol?) a to nemám zďaleka ani 30.. nie som arogantny ani drzy. (moja identita nie je podstatná) Len sa pozeram na vec nie ruzovým okuliarmi. Chcel som pomôcť názorom na vec a povedal som myslím konštruktívnu kritiku, ktorá by nemusela byť vnímaná negatívne.. a1b1 vďaka
|
krtkosk 24.6.2014 20:32
Všetci by sme sa mohli kus ukľudniť. Nikto zase nič strašné nenapísal. Položiť otázku, kde bol niekto doteraz, je arogantné? Odpoveď je, že je tu 15 rokov. Je to arogantné?
V prvom rade si treba uvedomiť v prvom rade, že nebyť jm Inter hrá s Volkswagenom piatu ligu v dresoch, čo kúpil Belo. Je to arogantné? Je to fakt.
Trošku vďaky za snahu. Kúsok úcty. Ako ju máme k Petrášovi, zaslúži si ju aj Barmoš s Mihálom.
Ja som bol tiež prvýkrát na Interi pred 20 rokmi na zápase Inter - Humenné a teraz čo? Som väčší interista ako Garrincha, lebo on tam chodí len 15 rokov, alebo menší ako a1b1, lebo on chodí častejšie na zápasy. Nezdá sa vám to trápne?
1. Buďte vďačný že Inter je tam, kde je a že chce postúpiť do druhej ligy. Ak ste vďační, nehaňte ľudí, ktorí na tom majú leví podiel. Každý robí chyby, aj oni, ale bez nich by Inter nebol tam, kde je teraz. Bol by tam však bezomňa a verím, že by bol aj bez Garrinchu a a1b1.
2. Inter hrá na to, na čo má a ak mu k tomu pomáhajú hráči na hosťovaní, tak je tomu tak. Zoberme si to aj z druhej strany, popodpisujeme 3-4 ligových hráčov na zmluvy, budú nám všetci potrební v druhej lige? Nebudeme potrebovať nových a lepších? Aj piatu ligu hrali iní, ako hrajú tretiu. Čo je na tom zlé?
3. naozaj nikto nič strašné nepovedal, tak sa tu nehrajme na väčších a menších interistov a na to, čo je arogantné a čo nie. Dôležité je, vyhrať tretiu ligu 
Nech žije INTER 
|
Garrincha 25.6.2014 07:34
Ak si prečítate moj prvý príspevok tak zistíte, že som vlastne na nikoho nič zle nepovedal.. na nikoho.. na nikoho.. v ďaľšom som iba odpovedal na otazku: kde som bol doteraz.. možno som hral za "starý" inter.. možno za začinajúci dorast.. možno za A tim od piatej ligy a možno som fanusik a možno atď... chapete? preto som na nikoho neutočil (vid prvy prispevok) fakt by sme sa mali ukludnit.. ja som kludny od zaciatku
|
jojo 25.6.2014 08:59
garinča o co ti vlastne ide?hras sa tu na nejakeho fantoma,mozno som ten,mozno onen,co sa skryvas?mame hadat kto si?ako si napisal nie je podstatne kto si,to je pravda,ale uz to zacina byt pre mna podstatne,ked sa tu anonymne schovavas za garinču a produkujes dost cudne prispevky,kde si bol doteraz,co si sa neozval skor,ale prave teraz?....mozno mas toho viac na dusi,tak napis este nieco zaujimave....
|
Miso
25.6.2014 10:31
krtkosk ma pravdu.
Skutocne netreba niekoho napadat, len preto, ze sa neangazoval ked Inter zacinal v poradi v 6.lige. Alebo aj, ak sa neangazuje teraz. Niekto sa angazuje, lebo ho to bavi, niekto nie. Niekto na to nema cas. Niekto ma dolezitejsie starosti. Niekomu nedovoli manzelka.
Budme radi, ze sa Interu dari, budme radi za kazdeho fanusika, aj za toho, co pride raz za rok. Ale je nas Interista!
Aby som nebol uplne anonymny: Na Interi som bol prvy raz. ked hrali este Fülle, Bubernik, Weiss, Oblozinsky, Szikora, Ondrasik atd.atd. Odvtedy som verny zltocierny aj ked uz roky nezijem na Slovensku. Ked som bol v Blave, zasiel som aj na 5.ligu, bol som aj v poslednom rocniku. Tak rad ako teraz, som nechodil ani na zapasy, ked hrali UEFA so Zaragozou  ).
Ludia okolo noveho Interu dokazali uzasnu vec a patri im vdaka. Nie je vsak potrebne odsudzovat inych fanusikov.
|
Belo 25.6.2014 14:50
Mily Caranchito! Menovani hraci su odchovanci Interu?Tak budme radi! Pred piatimi rokmi este mozno neboli plnoleti a o tom kde budu hrat rozhodovali rodicia! Ak si pamatas, tak vtedy sa Inter rozpadol! Vdaka OZ prezil klinicku smrt,a zijeme dalej!!!A to ze dnes hraju asi znamena ze im Inter lezi v srdci! Poznam kazdeho chlapca od zaciatku noveho Interu a ver mi ze keby boli lepsi ako menovani,hrali by!Kus roboty urobil Suchancok,Barmos,Sajanek, dokonca aj Kovarik  ,tak nehanme nikoho! Budme radi,ze sme tam kde sme a kazdym rokom budeme vyssie! Aj vdaka sponzorom!!!Kua, kto dnes dava do 4.ligy tolko penazi!?Len fanatici! A ti co Inter miluju!INTER DO TOHO!!!!
|
jm 25.6.2014 16:56
Od začiatku tejto diskusie som tušil, že Garrincha je hráč Interu, ktorý sa do súčasného kádra v tvrdej konkurencií nepresadil. Nie je to prvý raz, čo ukrivdený hráč alebo rodič, nespokojný s tým, že syn nehráva, takto anonymne navrhuje, ako by to malo v Interi inak, lepšie fungovať. Páni ktorých sa to týka, chovajte sa ako chlapi a ak máte nejaký problém, neventilujte ho na tomto fanúšikovskom fóre ale navštívte prezidenta Jozefa Barmoša, a z očí do očí si vymeňte svoje názory. Vopred všetkým ďakujem.
A ďakujem aj Garrinchovi za to, čo pre Inter urobil, že hral za dorast v čase, kedy bol v 4. lige (spomínate si ešte na Vajnory) a hral za Á-tím v piatej lige. Úprimne, nech sa Vám darí a nikdy nie je vylúčené, že sa presadíte v Interi znovu. Všetko dobré želám, Jozef Mihál.
|
belo 25.6.2014 18:28
Chlapci,vsak ja vas mam vsetych rad! Od Souceka,Podolskeho, Strempeka,Zemana..... a trenera Suchancoka,co vas dostal az do 2.ligy! Tak budme vsetci spolu! Vsak INTER je nas!!! Dufam ze Suchi dokonci u nas svoju robotu a dovedie dorast do 1.ligy! Rad pomozem!!! INTER DO TOHO!!!!
|
Garrincha 26.6.2014 22:59
hej hej jasnee som hrac interu  .... proti hracom sucasnym nemam nic.. ved ich poznam osobne preboha ( a napisal som aj ze nevadi.. hned po tej vete na ktoru sa vsetci chytili ) trocha clovek nieco napise a hned ho tu žerete 
|
Garrincha 27.6.2014 00:00
"ktorý sa do súčasného kádra v tvrdej konkurencií nepresadil" toto je blbost uplna.. ( clovek napise možno a možno a hned je hrac atd no ok možno  ) a ukrivdeny už vobec nie.
stale sa tu riesi len kto je kto a preco to povedal a ci to moze povedat a tak dalej.. namiesto toho aby sa ludia kompetentní zamysleli nad ty. napr hracov na hostovani ziskat na svoju stranu atd.. PS : vcera som presadzal kvety a nie do sucasneho kadra v tvrdej konkurencii (uz nerieste kto je kto ale rieste to co pise napriklad.. )
|
anonym 6.7.2014 14:44
Belo, to by musel niekto do Interu Suchiho chcieť. A ver mi, že viem o čom hovorím 
|
|
658) |
fanusik |
|
|
 22.6.2014 13:23
Takze buduci superi Interu (zrejme Petrzalka odtial odbudne):
3. LIGA - BRATISLAVA (BFZ) - 16 účastníkov
OFK Dunajská Lužná
FK Rača Bratislava
FC Petržalka 1898 (?)
FK Inter Bratislava
FC Rohožník
ŠK Svätý Jur
MŠK Králová pri Senci
TJ Rovinka
OŠK Slovenský Grob
ŠK Lozorno
ŠK Bernolákovo
FK Slovan Ivanka pri Dunaji
FK Stupava
FK Slovan Most pri Bratislave
ŠK Tomášov
TJ Slovan Viničné
Vidim to na dalsi majstrovsky skalp zlto ciernych :P
Blind 23.6.2014 00:00
...kto prichádza do úvahy namiesto Petržalky vieme?...mne to vychádza na 3.miesto, možno 2-hé (OFK Dunajská Lužná má nové priestory, vybudované nové tréningové ihriská a teda kopec sponzorských peňazí a pôjdu na postup). O Rači neviem nič...každopádne INTER do toho...
|
jm 23.6.2014 16:01
Ideme na titul a na ďalší postup.
|
Matter 23.6.2014 16:35
To je ono !!! INTER DO TOHO !!! 
|
krtkosk 23.6.2014 19:25
to Blind: a kto to je tá dunajská lužná? 
|
Psycho 24.6.2014 10:35
Dunajska Luzna je klubovou infrastrukturou, kadrom a o rozpocte ani nehovoriac uplne niekde inde ako Inter. Rozdiel medzi nami a nimi je asi ako v prvej lige medzi Slovanom a Bystricou ci Ruzomberkom. Spomen si ako nas Dunajska pred rokom rozniesla v pohari. Zas treba byt realistami. Do 2.ligy postupit nemozeme ani keby sme herne na nu mali lebo to vsetko ostatne co na druhu ligu treba nam chyba. Aj skoncit v prvej setske 3.ligy bude pekne. Tam sa udomacnit, zlepsit zazemie klubu a potom az neskor mozno pomyslat na postup. Budme radi,ze sme nedopadli ako Petrzalka.
|
jm 24.6.2014 12:04
Presne tak - a presne preto som napísal to čo som napísal vyššie 
|
Miso 24.6.2014 21:04
Tiež si myslím, že keď budeme hrať v prvej šestke bude to super.
|
jm 24.6.2014 22:03
Ľudia moji, to máte také nároky aj na seba? Veď až na 4 výnimky, sú to tí istí súperi, ktorých sme mali doteraz. A dve zo štyroch výnimiek prichádzajú z piatej ligy. Ďalšie dve výnimky do II. ligy postúpiť nechceli, vedia sami najlepšie prečo. Jedine žeby nám sem preradili Uruguaj, kvôli hryzkajúcemu Sančézovi.
|
Tomi 25.6.2014 08:10
Asi sme opatrnejší.
OK, postup. A čo potom v druhej lige? Bude všetko zabezpečené - peniažky, štadión, atď. aby sme nehrali celú sezónu o holé udržanie sa v nej?
A druhá vec - vraj máme začať tento rok v Slovnaft Cupe. Budeme ho brať s plnou vážnosťou? Už je to niečo iné ako Pohár BFZ...
|
Matter 25.6.2014 13:48
Osobne si myslím, že keď jm preferuje čo najrýchlejší postup do 2. ligy, tak má premyslené aj tie ostatné veci (peniažky, śtadión, atď.) a preto by sme sa z toho mali všetci potešiť. Ja budem tiež radšej chodiť na 2. ligu, ako sa hádať na nejakej dedine s "motykármi".
|
cucko 26.6.2014 06:20
jm a Matterovi PALEC HORE.
|
|
657) |
Tomi |
|
|
 21.6.2014 21:27
Harvey 25.6.2014 15:54
Tomi posli mi prosim moje fotky na moj mail michal.havran@gmail.com
|
belo 25.6.2014 18:15
A moje foto prosim do TIMES, LIVE, Morning star,EL Globo,.... 
|
|
656) |
baca |
|
|
 21.6.2014 16:40
pekne napisany posledny prispevok. vedenie by sa malo rozhodnut samo a vetu pred tym myslim si ze vyhra nedele doobeda. to je pre vedenie napoveda ???
mato 21.6.2014 19:04
fanusikovia chcu sobotu, divaci nedelu a kedze divakov je viac tak je výsledok jasny.uz len treba najst niekoho kto bude fandit v nedelu o 10:15.
|
baca 21.6.2014 19:54
velmi dobre a vystizne napisane !!!!!
|
krtkosk 21.6.2014 23:25
Fanúšikovi je jedno, kedy hrá jeho tím.... a kto si vyberá tými podľa hracieho času, nie je fanúšikom tímu, ale hracieho času... Spomínali sa tu nočné. Kto má každý týždeň nočnú zo soboty na nedeľu? Nech to určia tak, aby sme vyhrali súťaž, ostatné je nepodstatné! Inter forever 
|
|
655) |
jm |
|
|
 20.6.2014 19:12
Ako sa zdá, diskusia o zápasoch na jeseň bude mať zaujímavú koncovku.
Blind 20.6.2014 21:19
...bude anketa?...
|
David 21.6.2014 13:20
Tá anketa je dobrý nápad.Treba dať ludom na výber niekolko možných termínov čo prichádzajú do úvahy a každý potom zahlasuje za ten čo mu vyhovuje najviac.Alebo nech každý napíše sám čas ktorú mu vyhovuje.
|
Miso 21.6.2014 13:51
Hej, len ide o to či je možné upravovať termín domácich zápasov, po začatí súťaže. Keďže tú anketu, aby bola naozaj relevantná, možno uskutočniť jedine pred alebo počas domáceho zápasu, keď príde viacej ľudí. Navyše som z príspevkov zástancov soboty nadobudol dojem, že buď bude sobota, alebo budú domáce zápasy bojkotovať, takže neviem či bude mať anketa vôbec význam.
|
Tomi 21.6.2014 15:09
Presne, anketa s relevantnými výsledkami sa online spraviť nedá. Voľby sú myslím dve: sobota UHČ a nedeľa 10:30/10:15. Ja osobne si myslím, že bojkot nebude. A druhá vec, myslím, že vyhrá nedeľa aj tak. Pre jeseň by malo vedenie zvážiť každé pre a proti a rozhodnúť sa samo. Anketa sa môže spraviť tak, že pri vstupe by každý dostal lístoček a potom ho odovzdal.
|
jm 21.6.2014 17:47
Tá zaujímavá koncovka bude naozaj zaujímavá 
|
cucko 21.6.2014 21:17
Kombinaciou mi to vychadza na sobotu 10:30.
|
jm 21.6.2014 21:43
... V kazdom pripade Vas mozem ubezpecit, ze rodinkarstvo pri stanoveni terminov zapasov nebude hrat ziadnu ulohu. Cize ziadni pripravkari, ziaci ani dorast a ich terminy nebudu dolezite.
|
krtkosk 21.6.2014 23:28
sobota 10:30 je nuda, to už bolo, nedeľa 10:00-10:30 je tiež nuda, aj to už bolo. Sobota, alebo nedeľa UHČ, to je tiež nuda, aj to už bolo, tak aby to bolo zaujímavé, bude to utorok 10:00 to ešte nebolo 
|
|
654) |
Jakub |
|
|
 20.6.2014 17:19
Zdravim , na den Interu sa mi nepodarilo prist ale rad by som si pozrel aspon fotky , najdem ich niekde ?
David 21.6.2014 13:15
Ja som tiež nemohol prist ale rad by som si pozrel aspon fotky z tých našich nových klubových priestorov. Snad nejaké sú 
|
|
653) |
Blind |
|
|
 20.6.2014 14:02
[ bratislava.sme.sk]
...Tomi a žeby Belo si tuším to ilustračné foto vybavili...Tomi chcelo by im to poslať aktuálnejšie foto z tejto sezóny  ...
Tomi 20.6.2014 16:41
Hahá, díky. Majú tam tú fotku aj vo veľkom:
[ i.sme.sk]
|
|
652) |
Blind |
|
|
 19.6.2014 22:50
...o čom sa len šuškalo už sa aj píše v novinách...nuž v BA je to tak...
[ sport.aktuality.sk]
|
651) |
Tomi |
|
|
 19.6.2014 22:19
TV Ružinov o Dni s Interom - od 4:38:
[ www.tvr.sk]
|
650) |
deko |
|
|
Ale máme krásne starosti že kedy hrať,páči sa mi to.Je to fajn diskusia.Ale verím že nech sa rozhodne hociako,prídeme všetci povzbudiť.FORZA INTER
|