|
Meno |
Príspevok |
715) |
Timo |
|
|
 2.8.2014 13:23
U17 polcas 1:0 vedieme.
Matter 2.8.2014 15:36
...a koniec U 17 podobne ako U 19 : Inter-Dubnica : 2-1, po vyrovnaní náš víťazný gól v 79. minúte
|
krtkosk 3.8.2014 09:40
Pekné výsledky na to, že Dubnica spadá pod Útvar Talentovanej Mládeže a my sme sa tam zatiaľ nedostali. Snáď vydržíme v nastúpenom trende.
|
|
714) |
Matter |
|
|
 2.8.2014 12:16
U 19 Inter-Dubnica : 2-1 (1-0). Dobrý výkon, dobrý súper, dobrý zápas, fyzicky nároćný pressing až do konca zápasu, víťazný gól v 86. minúte, no Interistické srdce len tak poskočilo.
Matter 2.8.2014 12:22
...a ešte pripomýnam, že Dubnica je minuloročný úćastník 1. dorasteneckej ligy...
|
krtkosk 2.8.2014 14:06
Začiatok teda dobrý, aj keď víťazstvo len tesné. Hra asi fajná, tak už len nepoľaviť v nastúpenom trende. Nech žije Inter!
|
|
713) |
jm |
|
|
 1.8.2014 19:34
A začíname. V sobotu prvé dva majstráky a to naše dorasty U19 a U17 proti Dubnici, o 10:00 a 12:30 na Drieňovej
|
712) |
Harvey |
|
|
 1.8.2014 16:48
Ako to vyzera s SKP fake club Dubravka? Kde budu hravat stale na SKP aj ked tam budeme my? Alebo na treningovych plochach?
|
711) |
Tomas |
|
|
 31.7.2014 13:19
|
710) |
krtkosk |
|
|
 29.7.2014 23:50
Ja sa chcem spýtať, zvažovalo sa vytvorenie tretieho dorasteneckého mužstva, nejakej U18-ky. Upustilo sa od toho? Lebo nič o tom tíme nikde nevidím. Budeme mať naďalej len dva dorasty?
Tomi 30.7.2014 08:04
Túto sezónu áno.
|
|
709) |
Tomi |
|
|
 29.7.2014 18:10
Tomi 29.7.2014 19:01
Video z tlačovky:
[ youtu.be]
|
Mišo 29.7.2014 22:33
Veď som tu písal, že tie lavičky tam pôjdu. 
|
dury 29.7.2014 23:31
Páči sa mi to 
|
krtkosk 29.7.2014 23:48
Konečne poriadna tlačovka  ani sám by som to lepšie nepovedal 
Nech žije Inter 
|
|
708) |
jm |
|
|
 28.7.2014 17:15
Zajtra (utorok 29.7.2014) od 10:00 v novej budove na Drieňovej tlačovka pred sezónou 2014/2015.
O 10:00/12:00 zároveň prípravný dvojzápas dorastov proti Mosonmagyarováru.
Matter 29.7.2014 12:06
Príprava U 19 Inter-Mosonymagyaróvár: 1-0 (0-0) po celkom slušnom výkone
|
|
707) |
krtkosk |
|
|
 27.7.2014 23:42
|
706) |
belo |
|
|
 27.7.2014 20:33
Zlate klasy - Inter 0:3!
Matter 27.7.2014 20:53

|
David 27.7.2014 22:40
v príprave jedna remíza a inak samé výhry. to je vskutku výborná bilancia. no na druhej strane poriadnymi súperi boli iba šamorín a rohožník.hodonín nepoznám,netuším ktorú ligu hrajú a akú má silu.inak to boli slabé tímy ktore nas nemali ako preveriť.
|
Matter 28.7.2014 09:35
Verme, že nebude platiť pravidlo dobrých výsledkov v príprave naasledovaných zlým štartom do ligy. Príprava bola krátka ale intenzívna (napr. od minulej nedele do včerajška, čiže za 8 dní, sa odohralo 5 zápasov). Súperi boli rôznorodí, 2. liga (Šamorín), 3. liga (Rohožník),4. najvyššia česko-moravská súťaž (Hodonín), 4. naša liga (Štart), 5. liga (Janíky, Zlaté Klasy). S mužstvami z nižších súťaží hralo nechcem povedať ťze "B"-čko, ale povedzme tak že chalani väčšinou mimo základnej zostavy alebo mimo tréningového procesu, a tiež vcelku úspešne. Skóre 19-6 (ak zarátam aj pohárový zápas a ak víťazstvo s hodonínom na 11-ky rátam ako 1-0) nie je najhoršie, priemer vyše 2,7 gólu na zápas a menej ako 1 obdržaný gól na zápas naznačuje, že snáď ani s tými brankármi to nebude najhoršie. Tak "vysunúť rukávy" a poďme INTER DO TOHO !!!
|
|
705) |
dusike |
|
|
Takze ako som sa teraz docital Miško sedlak bude chytat za šk Lozorno vela stastia
fanda 27.7.2014 08:36
Škoda rečí. Lozorno si ho môže dovoliť a klub ako Inter nie.
|
jm 27.7.2014 10:24
Fanda, to nie je o tom, ci si ho Inter moze dovolit.
|
baca 27.7.2014 16:10
rad by som vedel o com to teda je. dakujem
|
krtkosk 27.7.2014 23:11
Ktovie, prečo nemôže byť v Interi, psal, že by chcel, ale že by mu nevedel dať toľko, koľko Inter potrebuje. Ja to vidím teoreticky na situáciu, že kvôli práci nemôže chodiť na tréningy tak, ako to Inter potrebuje a preto v Interi nebude, aj keby chcel byť. To je mi jediné logické vysvetlenie. Na druhej strane, brankárov máme, asi budú teda trénovať viac, ako Sedlák, takže by mali byť aj lepší a ak bude napríklad Majzún chytať pravidelne a trénovať pravidelne, vôbec by to nemuselo byť zlé. Je mladý, je v Interi už dlhé roky, tak mu dajme trošku dôvery, ja verím že už na to má ;) No a ako je to naozaj, nech sa vyjadrí niekto kto to vie 
|
Matter 28.7.2014 09:22
Už by sa diskusia na túto tému mala ukončiť. Miško Sedlák má napriek tomu, že má veľmi dobrý vzťah k nášmu klubu, čo prezentoval nielen svojim rozlúčkovým príspevkom, ale aj svojimi výkonmi a prístupom k hráčskym povinnostiam, svoje závažné osobné dôvady, prečo sa rozhodol tak ako sa rozhodol. Tak to už prestaňme "škrabať", je to len trápenie asi pre neho aj pre nás. Život ide ďalej, neničme psychyku mladého brankára Majzúna spochybňovaním jeho kvalít, aby nemal roztrasené ruky už pred prvým ligovým zápasom. Je to mladý chalan, verím že s dobrým vzťahom ku klubu a s perspektívou ďalšieho športového rastu. A v prípade potreby sú k dispozícii ďalší brankári...
|
fk 28.7.2014 12:48
Vazeny pane JM, a o com to teda je ? Prosim Vas o vysvetlenie.....
|
jm 28.7.2014 13:46
Pan fanda, fan, fk, baca a ktovie kolko nickov este mate, veci sa maju takto. V novom Interi plati, ze hraci nemaju tzv fixy - teda platy nezavisle na vykone a vysledkoch. Ale maju startovne a odmeny za vysledky. Ten, kto sa neprepracuje do zakladu, ten, kto nevyhrava, si tak nezarobi futbalom nic. A naopak, tahuni muzstva pri vitaznej snure domov par stoviek prinesu. Startovne i odmeny sa kazdy rok, aj teraz, zvysuju. Dolezite je, ze odmeny nemeskaju a nikto si tu neriesi frustracie ci nesplnitelne sluby formou tzv pokut hracom.
Druha vec je, ze v Interi sa trenuje cca 4x do tyzdna.
|
Matter 28.7.2014 14:23
To JM: pekne jasne a stručne vysvetlené, teraz už len dúfať, že to tomu "multinickovému" tiežfanúškovi (alebo že by provokatérovi ?) bude stačiť. 
|
Tomi 28.7.2014 15:00
Ale no tak, zase žiadne konšpiračné teórie. Minimálne dvaja rozdielni páni sú to. 
|
baca 28.7.2014 19:25
je miimalne nevhodne ked sa nieco oytam ako to momentalne funguje v interi a sme povazovani za nickov a provokaterov. ja som fanusik interu od malicka a dost som toho presiel za interom na jeho zapasy.aj nedavno co ste mali fotku kde sa vesala zastavu na pasienkoch v sektore fanusikov som sedel vedla na krytej tribune.Nedele doobeda uz som pisal mi nevyhovuju ani som nechodil a jar poobede uz som na inter prisiel. pisem za seba pisacky od fanda,fan,fk nie su odo mna.
|
David 29.7.2014 14:24
keby nám pán jm hned na začiatku vysvetlil ako to je s misom sedlakom a s odmeňovaním hráčov,žiadne rozbroje tu nemuseli byť.občas začínam mať pocit že všetky dôležité informácie sa dozvedáme oneskorene,rovnako aj odpovede na naše otázky.dúfam že sa to nestane pravidlom.po druhé... situácia okolo miša sedláka zaujímala dosť ľudí preto je úplne normálne že sa na to spýtali viacerí.Označovať kvôli tomu fanúšika za "multinickoveho provokatéra" sa mi zda dosť nemiestne. A vtipné že to napíše Matter ktorého príspevok tu je najprovokačnejší.Toto je defacto Tomiho stránka,on tu má najväčší prehľad v prispievateloch a ak on napíše že su to rôzni ludia tak mu verím.Nabudúce si to overte skôr než nekoho začnete obviňovat (to neradím pánom jm a Matterovi ale všetkým).Inak sa ľahko môže stať že fanúšikov odradíte túto stránku navštevovať.
|
jm 29.7.2014 14:47
Ono to David pokojne moze byt aj naopak. Fascinuje ma, kolko novych nickov zrazu podporuje Inter, kolko vie najlepsie co a ako treba robit. Ano, ti ktorych tu registrujem pocas celych 5 rokov, su ini. Ok David, tak tu telku do tomboly v Ivanke tentoraz donesiete Vy. Alebo Fanda?
|
Tomi 29.7.2014 15:46
Ja dodám, už to tu raz pán Mihál napísal, nie všetko sa dá napísať do verejného fóra.
|
m.s 29.7.2014 16:18
prepacte ale musim zareagovat co tu citam ja som sa chcel len podakovat interu a nie aby sa tu riesila uplna hlupost (hraci odchadzaju a prichadzaju co je asi normalne vo futbale)a dovod som napisal asi dost jasne ze by som nestihal momentalne 4x trenovat..tak vas poprosim zacnite sa sustredit na ligu a nie riesit obycajny odchod hraca..drzim palce interu vo vsetkych zapasoch okrem dvoch ;) :)
|
Matter 29.7.2014 16:35
Tak si dovolím ešte jednu reakciu a potom tu už nebudem nikoho "provokovať". Tak ako píše Tomi, otázky ohľadom Miša Sedláka už jm v rámci možností takéhoto fóra zodpovedal, keď to niekto nechcel alebo nedokázal pochopiť, tak to je jeho problém. A že David radí mne čo tu mám alebo nemám písať, tak prosím, to beriem. Ale že to isté radí aj jm-ovi a všetkým ostatným, to je snáď zlý vtip. Viete vôbec, kto ten jm je ? Keď nie, tak pre istotu vám oznamujem, že nebyť jm (a ešte pár ďalších ľudí), tak by už táto stránka a celý FK Inter ako taký, niekoľko rokov neexistoval. Takže ja na revanš radím, rozmyslite si aj vy, čo sem vôbec napíšete. A ak nemáte na ten televízor do tomboly, môžete pomôcť aj inak, napr. informáciami "on line" o zápasoch (a nie vždy len "A"-čka) pre fanúšikov, ktorí napr. z pracovných, rodinných či iných závažných dôvodov nemôžu prísť na zápas. A pshaw, už sa nedám vyprovokovať na žiadne ďalšie "provokačné" píspevky 
|
Matter 29.7.2014 16:42
...a ešte Miškovi Sedlákovi : aj my priaznivci Interu Ti ďakujeme a prajeme všetko dobré v živote aj na ihrisku (samozrejme tiež okrem dvoch zápasov) 
|
baca 29.7.2014 19:16
majme zltocierne srdce ale mnohi dajte si dole zltocierne okuliare. fanusik ide za svojim klubom na futbal a nie tu vypisovat ze nech fanda donesie televizor to je pod uroven.ma to nasralo s prepacenim osobne som neni na televizor zvedavy.
cim su ini fanuskovia ktori sa nieco opytaju a neregistruju sa tu 5 rokov
|
interista 29.7.2014 21:16
No musím sa zastať davida,baču aj fandu. Ja chápem že Miško Sedlák musel odísť, ale nechápem prečo sa nezohnala za neho adekvátna náhrada? Prečo padol príchod brankára Debnára či jak sa volá zo Stupavy keď bol o neho zo strany Interu eminentný záujem. No pravda prečo to padlo je taká, že ten brankár mal prehnané finančné požiadavky, sám nemenovaný tréner z Interu to fanúšikom potvrdil. Ale sezóna ešte nezačala, to či je vyriešená brankárska otázka budeme mudrejší po pár kolách.
|
Vinco 29.7.2014 21:45
Mne sa asi sniva...kurnik ved citajte pozorne, co sa tu pise ! Predislo by sa mnohym nedorozumeniam a invektivam. Viete dobre, z coho Inter momentalne melie, kolko muzstiev a hracich ploch musi zivit. A vy tu riesite do "nemlatom" nejakeho brankara z prveho muzstva. Ste videli vobec ako chytal Majzun v poslednom zapase ? Co este by ste chceli ? Inak Casillas je na predaj, mozme sa poskladat a pomoct tak klubu
|
krtkosk 29.7.2014 22:48
nech žije Vinco 
|
baca 30.7.2014 08:23
vinco tu nie je vobec problem brankar ale sposob ako niektori ludia odpovedaju asi si myslia ze su nieco viac ako fanusik interu
|
jm 30.7.2014 10:45
Pán baca, ospravedlňujem sa Vám, že som Vás dal do jedného vreca s Fandom a spol.
|
krtkosk 30.7.2014 13:44
Táto diskusia by mala byť vzorom toho, ako spraviť z komára somára  Dokopy sa nič nestalo. Odišiel jeden hráč, lebo ako na lásku treba dvoch, aj na futbalovú spoluprácu treba dvoch a skoro tu lietali nože  Buďme radi, že nám Mišo pomohol dostať sa vyššie a spoliehajme sa teraz na ďalších, že nás dajú ešte vyššie a že Mišo čo-to pustí, keď budeme hrať proti nemu  Život ide ďalej a verte, že ak nás niekde bude tlačiť topánka, tak sa to bude riešiť. Vždy sa to riešilo, tak sa to bude riešiť znovu. Zachovajte kľud a rozvahu, súťaž sa začína 
|
baca 30.7.2014 17:34
dovolte ukoncim debetu o tejto teme :
jm:
1,bez pana len baca
2,ospravedlnenie nie je potrebne sme si pokecali a kazdy povedal svoj nazor. nie som ziadna citlivka.
3,nemam teraz kde ziskat info o intery len z tejto stranky a ked sa nieco opytam je to zvedavost a zaujem o inter. , ked som chodieval na pasienky a chcel som vediet nieco chodil som za pistom bacim, chodil tam aj hraci a tak ziskaval info.
Na zaver posledna veta z prispevku krtkoska : zachovajme klud a rozvahu a namiesto sutaz zacina ja pisem : INTER DO TOHO.
|
Vinco 30.7.2014 21:31
Ako vravel onehda Jules :
Jó, to byla řeč jako víno....
|
jm 31.7.2014 00:59
Ad 3., baca, krtkosk to napisal vyssie, staci prist v nedelu do Ivanky a mozeme podebatovat...
|
Harvey 1.8.2014 12:09
Ja musim povedat ze Majzun natrenoval a vyzera dobre (futbalovo), takze dajme mu sancu. A ziadne vykrikovanie na neho prosim, uvidime ako sa mu bude darit, dufam ze len dobre...
|
baca 1.8.2014 18:45
Majzunovi - fandim a drzim mu palce.
Tiez prosim o max. podporu a povzbudenie.
|
|
704) |
Tomi |
|
|
 26.7.2014 19:20
David 26.7.2014 23:35
ten druhý gól som si musel pozrieť 3 krát  neskutočné čo ten chalan dokáže  vedenie,neopovážte sa ho uvolniť alebo predať leboooo 
|
Fan 27.7.2014 11:33
No neviem, či práve hráči ako Fedor, Ondrík a niektorí ďalší nemajú právo odísť kedykoľvek, keď dostanú lepšiu ponuku alebo v niektorých prípadoch nejde len o hosťovanie (otázka skôr na vedenie). Ale ak tu je tendencia postupovať vyššie nemali by hráči hrať úplne bez fixu, len s pohyblivou zložkou za výsledky (aspoň také mám info). Viem, že sa to ľahko píše, ale aj tak tento problém bude asi treba v blízkej dobe riešiť.
|
Harvey 1.8.2014 16:55
Fedora, Ondrika, Frecku nesmieme nikam pustit, gulu na nohu a natriet nezmytelnou zltociernou farbou !!!!
|
|
703) |
krtkosk |
|
|
 26.7.2014 11:53
Koniec  Oneline BCT - Inter
V prvom kole Slovenského poháara vyhrávame v 82. minúte 3:0 na ihrisku BCT. Hip, hip hurá
krtkosk 26.7.2014 11:58
moja žena dnes vymyslela maľovať, tak som musel ísť farby pokúpiť a akosi som nestihol zápas oneline,ale prvý gól dal Tomovič v 40. minúte a vyhrávali sme 1:0, tak sa skončil aj polčas. potom to bolo dlho 1:0 za veľkého tepla, futbal moc okulahodiaci nebol, až v 80. minúte Patrik Fedor prestrelil všetko, aj sieť v bránke a lopta vybehla von z brány  tak sa ani nikto netešil z gólu, ale rozhodca nakoniec jastrabím okom  gól uznal a tak sme vyhrávali 2:0, aby už o dve minúty neskôr, opäť Patrik Fedor zvýšil na 3:0 a tak ten výsledok už aspoň kus vyzerá tak, že hrá treťoligista s piatoligistom. Radosť byť fanúšikom Interu 
|
krtkosk 26.7.2014 12:11
Koniec BCT-Inter 0:3 Inter postúpil do 2. kola Slovenského pohára, kde vycestuje do Slovenského Grobu. Nech žije Inter 
|
Matter 26.7.2014 12:32
No hra to bola taká "letná", ale začiatok sezóny ako minulý rok (víťazstvo v pohári 3-0), dúfam že aj koniec bude taký (prvenstvo v lige a postup). INTER DO TOHO !!! 
|
jm 26.7.2014 13:37
U19 - Galanta U19 8:1, dnes na Drieňovej v príprave, súper hrá 3. ligu dorastu
|
Joki 27.7.2014 08:18
Podla mna hral treťoligista so štvrtoligistom a nie treťoligista s piatoligistom.
|
David 27.7.2014 13:38
piatoligisti v pohári našťastie nie sú a už to že hrajú štvrtologisti je pekná blbosť.väčšina klubov čo nastúpila v prvom kole je na amatérskej úrovni.a je možné že niektorí amatéri sa dostanú až do 3-4 kola.Potom sa čudujú že už druhá najprestížnejšia fubalová súťaž nemá potrebnú vážnosť? Veď akoby ju aj mohla mať ked ju možu hrať už aj kadejaké dediny? Mali to nechať ako doteraz.Pohár pre kluby z troch najvyšších súťaží plus víťazi regionálnych pohárov.ale je to pohár,tam sa to ešte dá stráviť.horšie to je s ligami. reorganizácoiu sa nahrnuli poloprofesionálne a amaterske kluby vyššie.jedina liga co si teraz zachová svoju doterajšiu kvalitu a úroveň je najvyššia fortuna liga.ostatným ligám toto iba ublíži. druhá liga teraz bude mat úroveň tretej,tretia štvrtej atď... to len teraz bude slovenský futbal napredovať  laurinec a kováčik môžu si podať ruky obaja iba ničia slovenský futbal. to nech rovno daju kmotra za prezidenta zväzu  a sorry že to nie je o našom pohárovom zápase ale musel som to niekde napísať
|
jojo 27.7.2014 15:22
David nemozem s tebou suhlasit iba v jednej veci a to s tym,ze pohar nema vaznost,len pretoze tam budu hrat amaterske kluby a dediny.Zial u nas pohar nema vaznost uz davnejsie,no podla mna je to dobry krok,ze hraju aj muzstva z nizsich sutazi.Vsade vo svete je to tak,ze hraju aj amaterske muzstva pohar,je to velmi lakave pre vsetky mensie kluby aj pre dediny a ak tam nahodou zavita nebodaj nejaky prvoligovy klub tak ti garantujem,ze navsteva tam bude urcite vyssia ako na niektorych ligovych zapasoch.A o to predsa ide,nie?No s tym ostatnym s tebou plne suhlasim.Dufam,ze sa nam snad podari nejaka konfrontacia v pohari s prvo,alebo druholigovym muzstvom.Bolo by to super.INTER DO TOHO
|
David 27.7.2014 22:34
aby sme dostali poriadneho súpera musíme sa dostať do 4.kola.Pri tom žrebe čo máme je dost veľká šanca že sa to podarí.A to že keď príde veľký známy klub do dediny alebo maleho mestečka a je z toho u nich športová udalosť to je jasná vec.Každoročne sme toho svedkami.A to je zároveň jediná pozitívna vec na tom všetkom. Bohužiaľ poháre nikto neberie vážne v žiadnom športe na Slovensku.Na rozdiel od iných krajín ...
|
krtkosk 27.7.2014 23:07
Asi má Joki pravdu, že hral štvrtoligista, ale oni hrajú aj v piatej lige, asi teda "B" tak ma to zmiatlo. Hlboko sa ospravedlňujem 
|
|
702) |
belo |
|
|
 25.7.2014 16:06
No,ked vytriezviem,tak rano pridem! INTER DO TOHO!!!
|
701) |
Joki |
|
|
 24.7.2014 15:07
Tomi 24.7.2014 20:59
Dal som to aj sem na úvodnú stránku + upozorňujem, že prvý oznam bude vždy o najbližšom autobusovom výjazde, takže sledujte 
|
jm 24.7.2014 21:36
V Ivanke tradicna tombola len pre fanusikov zltociernych, hlavna cena televizor (viem, uz je to nuda). Doma proti Vinicnemu vstup zdarma.
|
|
700) |
Vinco |
|
|
Davam do pozornosti rozhovor s Hippom na sme.sk. Nie kvoli nemu, ci Nitre. Ale kvoli stavu futbalu na Slovensku, hovori o rozdeleni druhej ligy, o fluktuacii hracov, o prispievani mesta, no proste o tej velkej tragedii, co sa okolo futbalu na Slovensku deje. Ze tri juniorky v zap. casti sutaze ? Ved nemaju kam postupit...o com to bude ? Mozme byt radi, ze ideme, ako ideme.
|
699) |
Matter |
|
|
 23.7.2014 12:17
To ihrisko Nepočujúcich, kde máme hrať dnes prípravák a v sobotu pohár, je bývalé BCT, alebo Štart za Kauflandom ?
Tomi 23.7.2014 13:02
Ani jedno ani druhé. Je to vedľa BCT, zo Štartu cez bráničku a vľavo, kde je taká drevená búda.[ goo.gl]
|
Harvey 23.7.2014 13:07
Tam kde sme hrali fasli od Danubie?
|
Tomi 23.7.2014 13:35
Áno.
|
Tomi 23.7.2014 20:23
Vyhrali sme 2:1, v podstate hralo za nás B mužstvo. 
|
jm 23.7.2014 22:26
U19 v príprave v Novej Dedinke 2:1. V sobotu od 10:00 dvojzápas dorastov proti Galante na Drieňovej.
|
|
698) |
Belo |
|
|
 22.7.2014 19:01
26.7 hrame pohar, a 27.7. pripravku vZ.Klasoch?
Tomi 22.7.2014 19:05
Áno, hráčov je dosť.
|
|
697) |
mato |
|
|
 22.7.2014 01:27
Btw. ako je na tom fejkovy inter budu hrat aj tuto sezonu ?
Tomi 22.7.2014 07:33
Vraj áno.
|
jm 22.7.2014 13:21
Verím že vydržia čo najdlhšie, zánik každého futbalového klubu v Bratislave je veľmi bolestný jednak kvôli strane možností pre mládež, jednak s dopadom na znižujúcu sa kvalitu futbalu v Bratislave i na celom Slovensku.
|
Blind 22.7.2014 15:15
...ja tiež verím že vydržia, ale bez toho názvu Inter samozrejme...veď pravý Inter je na Slovensku len jeden...
|
Harvey 23.7.2014 10:23
Tiez som sa divil...
|
Harvey 23.7.2014 13:04
Fejkove kluby zanikaju, to prave ostava. Ja som Karlovestan, buduci Dubravcan (v Doombrafke som ciastocne tiez vyrastol) takze pre mna vytuzena zmena... len treba najst podnik kam budeme po zapasoch sadat... alebo si zariadit rovno ten na stadione...
|
|
696) |
deko |
|
|
No dosť som s toho v šoku že budeme hrať na ŠKP ale teším sa.Myslím si ale že 2 tretiny Interistov o tom ani nevie.Ale ešte je čas to spropagovať.A bude sa aj investovať do toho štadiona?Mohli by sme aj my fans pomocť napr.niečo premalovať a tak...
Miso 21.7.2014 19:51
Akože už je to istota?
|
dury 21.7.2014 20:03
tu som o tom pisal este koncom juna tusim... sice tak tajomne a potom aj menej tajomne a hlavne kvoli tomu, ze by to malo dat na znamost vedenie a nie takto tajnostkarsky... netreba byt prekvapeny, ked na prvy zapas pride sto ludi, dufam, ze sa budem mylit. Inter do toho!!!
|
Tomi 21.7.2014 20:31
O týždeň v utorok bude tlačovka, to ŠKP dám zatiaľ do poslednej aktuality.
|
Miso 21.7.2014 20:54
Podľa mňa toto sťahovanie nie je veľmi dobrá vec. Ak chce Inter, ako klub prežiť a budovať si nejaké divácke zázemie nemal by sa sťahovať z jedného konca mesta na opačný. Som čakal, že zostaneme na Drieňovej, kde sa bude v rámci možností budovať areál. Ružinov je určite viacej "mesto", ako Dúbravka, neviem či tam nebola aj finančná podpora pre Inter zo strany Ružinova a dokonca aj nejaký ľudia z okolia začali chodiť na zápasy. Jednoducho sa mi toto sťahovanie na predmestie veľmi nepozdáva. A asi aj nájomné bude na ŠKP troška iné?
|
krtkosk 21.7.2014 21:13
Zaujímavé, ako sa doba mení  Pred cca 6timi rokmi sa ešte na kus inom fóre diskutovalo, či by sme mali hrať na ŠKP, alebo ostať radšej na Pasienkoch. Vtedy bol pomer tak 50:50 ja som bol skôr za Pasienky a proti ŠKP, som konzervatívny typ  Dnes už nikto nerieši, či je lepšia Drieňová, alebo ŠKP  Za súčasnej situácie je určite ŠKP posun vpred. Druhou vecou je, koľko "žltočiernej" nás tam bude symbolizovať, či je to zase len na sezónu, alebo na dlhšie, lebo kedysi pozemky patrili tuším ministerstvu vnútra a aj dnes by mali byť štátne. A ujo Kmotrík si na ne robil zálusk svojho času a neverím, že by ho chuť prešla. Na druhej strane, je to asi posledný štadión v BA, okrem Pasienkov, čo sa aj podobá na futbalový. Čo sa času týka, tak nevidím význam nedeľa 10:30. Keby sa hralo na Drieňovej, tak dobre, ale Petržalka už hrá 5. ligu, to snáď nebudeme považovať za konkurenciu, navyše hrávať budú rovnako v nedeľu 10:30 hod. "Domáce" ŠKP bude hrávať v sobotu 10:30 hod, tak poobedný termín by bol voľný a kľudne sa mohlo hrať v UHČ, alebo v sobotu v UHČ. Maximálne by to koligovalo so Slovanom, ale koho už ten zaujíma. Však uvidíme, ja počítam vyššie návštevy, kľudne tam môže prísť aj zo 700 ľudí na dobrý zápas. Je si tam kde sadnúť a ak sa bude pekne hrať, tak to nie je nemožné, keď sme tam aj občas hrali, tak to bolo viac ľudí ako na Drieňovej. Tak, snáď to bude správna voľba, z ponúkaných možností asi najsprávnejšia a vybavil ju asi dury, keď o tom vedel prvý, koťuha jedna 
|
baca 21.7.2014 21:13
a od kedy je toto aktualne , nebodaj uz teraz od jesene.
|
baca 21.7.2014 21:28
a ako to bude so sponzormi dost je ich z casti ruzinov - II obvod.
|
Tomi 21.7.2014 21:31
Ľudia, však sa nesťahuje celý klub. Ide hlavne o plochu, cez víkend býva veľký nápor, trávnik to nezvláda. Teraz bude na ŠKP hrať áčko, možno na jar dorast. Všetko ostatné zostáva na Drieňovej.
|
Vinco 21.7.2014 21:38
Mne to vyhovuje. A tiez si myslim, ze ti, co o tom rozhoduju asi vedia co robia. Ukazali to doteraz dostatocne, spolieham na nich !
|
Matter 22.7.2014 10:25
Súhlasím s Vincom, že "tí čo o tom rozhodujú, asi vedia čo robia". Keby nevedeli, nepostúpilo by "A"-čko za 4 roky zo 6. do 3. ligy, dorast z 5. do 2. ligy a žiaci by nehrali 1. ligu. Preto tím čo o veciach rozhodujú, skúsme veriť, zatiaľ si to skutočne zaslúžia. Aj keď náhodou niektorí budú musieť obetovať pár pív alebi frťanov, aby v nedeľu okolo 9-tej až pol 10-tej boli schopní vstať na futbal.
|
jm 22.7.2014 13:24
Presun majstrákov Á-čka na Krčace je ďalším krokom pri posune Interu do pôvodných pozícií a hoci to bude trošku bolieť, je to nevyhnutný krok ak chceme zvyšovať kvalitu a dostať sa späť. Veď toto sme chceli, či nie? A pozor, šikovné ruky pri nejakom tom premaľovávaní bude treba 
|
deko
22.7.2014 14:06
Treba si uvedomiť že Drieňová bola dobrá na 6,5,4 ligu a Dubravka je dobrá na 3,2a 1 ligu.Samozrejme na tú 1.ligu budú treba investície.Ale znova zmenou štadióna a hracieho času prichádza skúška pravých Interistov.
|
Harvey 23.7.2014 13:01
Ked budem mat cas urcite pridem pomoct ;) robime to predsa pre Inter ;)
|
|