|
Meno |
Príspevok |
674) |
jm |
|
|
 9.7.2014 09:38
Začína sezóna 2014/2015. Včera ako prví na bývalom Štarte (budúcom Lidli)odštartovali prípravu dorastenci, na prvom tréningu sa hlásili približne 40 chlapcov, medzi nimi niekoľko nádejných posíl. Konkurencia v U17 i U19 bude tohto roku ešte vyššia ako vlani. Trénerom U17 zostáva Jozef Šajánek, trénerom U19 sa stal Roman Hudek.
Dnes večer začína aj príprava A-tímu, rovnako na Štarte od 18:00, príďte pozrieť.
interista 9.7.2014 12:49
to Matter- osobné dôvody Miška Sedláka nie sú ten pravý dôvod. Pravý dôvod bola Vrakuňa, ktorá ho nechcela pustiť, lebo pýtala za neho sumu peňazí, na ktorú klub nemal. Mal prísť ku nám údajne náš odchovanec, ktorý je na hosťovaní v Stupave Bednár, ale jeho príchod tiež stroskotal na tomto dôvode. Takže nás tlačí topánka niekde inde.
|
Palo M. 9.7.2014 12:51
TO: Interista. Nebola to Vrakuňa, oni nikdy nerobili Miškovi problémy. Vždy mu vychádzali v ústrety. :(
|
Matter 9.7.2014 15:32
Ešte chcem doplniť, že v žiadnom prípade som nechcel útočiť na Miša. Náš klub je stále ešte v situácii "obracania" každého Eura, preto si nejaké nákupy nemôžeme zrejme dovoliť, ak nechceme dopadnúť ako napr. Petržalka. Preto sa musíme spolahnúť na vlastných odchovancov, študentov a ľudí (ako napr. Kraťo) so žltočiernym srdcom, ale po niekoľkých sezónach v jednej z najlepšie platených líg v Európe finančne nie závislých na to, či v Interi dostanú nejakých 500 EUR alebo nie. Ľudia, ktorí sa živia futbalom (ako napr. aj nepekne ktitizovaný Majtán) musia hrať tam, kde sa uživia, lebo za entuziazmus im nikde nepredajú ani krajec chleba.
A nesmieme zabudnúť, že v Interi sa financuje nejakých 14 mládežníckych mužstiev s viac-menej dobrými výsledkami, čo bol vlastne prvotný zámer vzkriesenia Interu z tej klinickej smrti.
|
|
673) |
miso s. |
|
|
 7.7.2014 23:10
caute najlepsi fanusikovia... chcem sa aj Vam podakovat za priazen a fandenie za tie dva uzasne roky ktore som mohol prezit v tomto fantastickom klube!!!! je mi smutno ze koncim a budu mi chybat vsetci, hlavne super chalani, trener, veducko, masero, a v neposlednom rade aj vy super fanusikovia!!! vzdy sme sa snazili odovzdat pre inter vsetko co sme vedeli od masera (kt.robil zazraky pred zapasom) ;) az po posledneho utocnika, i ked sme casto poculi kritiku od vas vzdy sme chceli. Z casoveho hladiska by som nevedel dat momentalne interu tolko kolko by si zasluzil preto sme sa v dobrom rozlucili :( (dakujem panovi trenerovi!!!!) verte tomuto muzstvu tymto chalanom tomuto vedeniu ze dokazu dostat inter tam kam si zasluzi a kam patri!!! s hrdostou budem vzdy a vsade rozpravat o hlavne SUPER KOLEKTIVE(!!!) neskutocnemu kapitanovi (krato) a realizacnemu timu ( trener, veduuuuuucko a maseeeeero) dakujem vsetkym a aj ked budem super vzdy budem INTERISTA!!!!! a najvacsia vdaka patri mojim kolegom Pali markovic (najvacsi srdciar v muzstve a super brankar kt.mi najviac pomohol) a Rado Majzun (buducnost na ktorom sa da stavat do buducnosti) !!! vidime sa, sice budem ako protihrac ale vzdy ako fanusik INTERU min. na KAZDOM domacom zapase ;) Dakujem
Tomi 8.7.2014 08:09

|
dusike
8.7.2014 08:34
Miško pekne si to napisal aj mi fanuškovia dakujeme tebe bol si s jednzch najlepšich brankarou čo inter kedy mal a prajem za seba vela uspechou v osobnom aj športovom živote a ešte raz Dakujeme
|
fanusik 8.7.2014 08:45
Michal, bol si vyborny brankar. Tak sa drz v novom posobisku. Mozes odchadzat s hlavou hore, pretoze aj vdaka tebe je inter tam kde je. Este raz vsetko dobre.
|
fanda 8.7.2014 09:59
Miško drž sa všetkým nám budeš chýbať, vďaka za všetko, čo si pre Inter urobil, vďaka tebe je Inter tam kde je. Vedenie sa môže hanbiť, keď nevedia udržať takého dobrého brankára. Zaujímalo by ma ako chcú postúpiť do druhej ligy keď nemajú ani peniaze na zaplatenie brankára. Ešte som nevidel aby klub, ktorý postúpi vyššie nechá odísť svoju najväčšiu oporu. Som zvedavý či teraz vedenie zoženie nového kvalitného brankára, lebo Majzún na to zďaleka nemá aby bol brankárskou jednotkou, keby chytal celú jar ani ligu nevyhráme, stačilo mi vidieť jeho dva zápasy v Stupave a my fanúšikovia to nebudeme trpieť.
|
mato 8.7.2014 17:08
Vie mi toto niekto vysvetlit ?
|
Tomi 8.7.2014 18:22
Bez ohľadu na to, prečo Mišo odchádza, ak by aj Rado mal byť jednotkou, len sa preboha neznížte k tomu, aby ste o ňom krivo vypisovali a nebodaj pokrikovali na zápasoch. To si nezaslúži a nepomôže to nikomu.
|
krtkosk 8.7.2014 19:13
"fanda" vždy píše negatívne, takže to by som nebral ako bernú mincu. Potom keď to nepôjde, tak kritizujme. Zatiaľ sa nič zlé nestalo, hráči prichádzajú a odchádzajú. Nech sa Mišovi darí a Interu nech pustí pár gólov 
|
FKIBA 8.7.2014 19:13
Tiez sa nestacim cudovat co to tu citam. Predsa Miso jednoznacne napisal ze je mu luto ze musi odist nech je to z akychkolvek dovodov! Diky Miso za vsetko a novym brankarom drzim palce nech to bude ktokolvek!!!
Niektori fans by sa mali radsej najprv zamysliet nez nieco napisu
Inter do toho 
|
interista 8.7.2014 21:15
fanda má trochu pravdu. Najsmutnejšie je, že dobrý brankár s perspektívou, čo mohol chytať tretiu ligu za Inter bude hrať 4-5 ligu za Vrakuňu. Nikto na Rada nebude pokrikovať, pokiaĺ sa na jeho výkony bude dať pozerať, lenže mladý chalan nemôže byť jednotkou v bráne. Je potrebné nového brankára. Uff nová suťaž ešte nezačala a už dva minusy, zmena hracieho času z dobreho na príšerný a pustenie opory v bráne.
|
krtkosk 8.7.2014 21:22
interista - jedno je mať pravdu a druhé, napísať ju normálne. Rado je mladý brankár, nemôžeme chcieť, aby v 19tich chytal ako Buffon. Ak odišiel Sedlák, treba to vyriešiť, plakať nad tým, že odišiel nám nepomôže, ani pourážať všetkých naokolo. Súťaž ešte nezačala a už tu plačeme, ako nám všetci ubližujú. Počkajme zo päť kôl a uvidíme, či sme tam, kde túto sezónu, alebo ideme dole...
|
jm 8.7.2014 21:41
Nedá sa všetko napísať na web ale dve veci.
1. Poriadne, pomaly a s porozumením si prečítajte príspevok M.S.
2. Nebolo v ňom napísané všetko ale poprosím, nechcite odo mňa, aby som to "dovysvetlil". Mám v úcte všetkých hráčov, čo hrajú alebo hrali za Inter.
|
Matter 9.7.2014 09:51
Okrem toho, že Miško chválil okrem kolektívu a trénera, kapitána, maséra aj vedenie "tohto fantastického klubu", sme sa mohli dočítať aj že :"Z casoveho hladiska by som nevedel dat momentalne interu tolko kolko by si zasluzil preto sme sa v dobrom rozlucili". To je asi hlavný dôvod, prečo Miško u nás skončil, čiže má na to zrejme osobné závažné dôvody, nieže by u nás nechcel hrať alebo Inter ho nechcel. Možno keby sme boli Chelsea alebo St.Etien, tak by sa tie jeho osobné dôvody dali "zlomiť", ale žial zatiaľ takým klubom nie sme a naši "financmajstri" nie sú Abramovič alebo arabskí šejkovia, tak im skúsme odpustiť, že zatiaľ nás "vytiahli" z klinickej smrti "len" do 3. ligy, s neskrývanou snahou v ceste hore pokračovať. INTER DO TOHO!!! 
|
Palo M. 9.7.2014 11:30
TO: Fanda. Rado Majzún má pred sebou budúcnosť, lebo na sebe pracuje a tvrdo drie. Len každý, kto trochu rozumie futbalu a vie aké je ťažké prejsť futbalistovi z juniorského veku do seniorského pochopí, že u brankára je to 3 x tak ťažšie!!! Brankári dozrievajú vo veku 25-27 rokov. Vtedy si myslím, že už sú skúsený a dokážu byť 60% tímu. Rado má výhodu, že mu školské povinnosti dovolia makať na sebe a hlavne má chuť a snahu sa posúvať. A keď by bol človek naozaj taký fanúšik ako má napísané vo svojom LINKU, tak by Rada podržal. Aby Vás niektorých Rado neprekvapil!!!
Čo sa týka Miška Sedláka ´´32´´ bude určite v tíme chýbať a nielen na ihrisku a v bránke, ale aj na tréningoch a v kabíne. Bol ten správny buditeľ tímového ducha. Hlavne veľký srdciar v kabíne. Bol to najlepší brankársky kolega, akého môže človek mať!!! A ten kto napísal, že bude Miško chytať vo Vrakuni sa veľmi mýlil. Miško veľa šťastia a vidíme sa. :)
|
Matter 9.7.2014 12:25
...a to ešte pokiaľ viem, Majzún prekonal aj zranenie ramena, čo pre brankára asi tiež nie je maličkosť. Takže držme mu palce k ďalšiemu športovému rastu.
|
|
672) |
Tomi |
|
|
 3.7.2014 18:42
Takže žrebovanie pohára sa nám o týždeň posunulo, ale bude naživo:
[ www.futbalsfz.sk]
David 6.7.2014 12:29
to nestíham,budem ešte v práci.Ved ja sa to dozviem tu na stránke 
|
|
671) |
krtkosk |
|
|
 2.7.2014 22:45
Odborníci, kto vyhrá MS vo futbale?  Ja by som to dal na finále Kolumbia - Holandsko s Holandským víťazstvom a tretí budú Belgičania.
Ak to vyjde, idem robiť minimálne asistenta Barmošovi
FKIBA 3.7.2014 06:27
Finale nemecko-holandsko, vyhra nemecko
O tretie brazilia-argentina, vyhra brazilia
Uz je to vybavene 
|
Matter 3.7.2014 09:07
Ja si myslím, že MUSÍ vyhrať Brazília aj keby čo bolo, inak by bola v Brazílii "Veľká júlová revolúcia" 
|
Blind307 3.7.2014 15:54
...tak sa pridám...
...1. Nemecko, 2. Argentína, 3. Holandsko, 4. Kolumbia...
|
David 6.7.2014 12:28
Pred začiatkom majstrovstiev sveta som tipoval 1.Brazília, 2.Španielsko, 3.Nemecko, 4.Argentína a teraz si netrufam ani len tipnut lebo ako tak pozerám že kto koho porazil a kto cez koho postúpil tak tento šampionát je fraška a výsmech celému futbalu.
|
FKIBA 6.7.2014 16:40
David: to je vec pohladu...mne zatial vychadza cely pavuk az na postup bel cez usa 
|
David 6.7.2014 21:37
Ja tu rovno napíšem môj pohlad na cely ten bordel.  už to že sa usa dostali zo skupiny je dobry vtip  ved oni snad maju menej registrovanych hracov ako svk a u nich je futbal športom č. hmm 7-8?  A čo nemci? kam sa podela ta super mašina z minulých šampionátov? cely turnaj hrajú hovno s výnimkou zápasu s portugalskom,postupujú a vyhravajú so šťastím,naopak francúzi hrajú pekný futbal,v zápasoch maju jasne navrch a vypadnú s nemcami? ved to mala byt pri tej hre co obaja predvádzali jasna vyhra francúzska.A kostarika? to je čo vlastne?  veď tí hráči a ten tím je na úrovni kádra Tatrana Prešov  veľká argentína mala v skupine samých outsiderov vyhrala nad každým ale tých súperov mala dávat dole rad radom rozdielom triedy a nie sa trapit jak aj s tou nigeriou. čudujem sa že nigerijčania mali vôbec na kopačky a dresy.alžírsko takisto.postúpia zo skupiny ale futbal hrajú akurát tak v oázach.Anglicko je odpísaná krajina.jediná dobrá vec súvislosti s ich futbalom je liga a pár klubov ktoré aj tak ťahajú legionári z celeho sveta a až na poslednom mieste domáci hráči.Oni naopak splnili moje očakávania  Taliansko je už pomaly prežitok.Darí sa im jedine v európe aj to ktovie dokedy.Dopadnú ako Anglicko.Futbalovo významná krajina ale s trápnou repre.Portugalsko je to isté.Preceňovaná krajina,liga a kluby to je samí juhoameričan.Kebyže nemajú Ronalda nie su ani na ms a v europe by boli tiež až vo štvrtom výkonnostnom koši.Nečudo že ich porazilo lichtenštajnsko  Španieli dopadli spravodlivo,su to banda namyslených kokotov.Prehrali by s každou silnou krajinou (francúzsko,brazilia,argentína,belgicko...) bude sa im znova dariť až keď vrátia z oblakov na zem.K švajčiarom len toĺko že im by namiesto štátnej hymny mali púšťať islamistické pokriky typu alah akbar.Mali v týme aspoň 4 švajčiarov?  a namiesto grecka tam mali dať radšej sam maríno.ved oni tiež predvázdjú antifutbal  tak potom je jedno pod akou vlajkou. Jediné krajiny čo tam za niečo stáli/stoja sú kolumbia,holandsko,čile,belgicko a francúzsko.Ostatné lepšie krajiny hrali buď pod svoje možnosti alebo sú schopní len tej biedy čo tam predvádzali.Zbytok je len obyčajná čvarga.Na tomto šampionáte by ešte aj Slovensko zažiarilo 
|
David 7.7.2014 11:17
ale to bolo v kvalifikácii na predošlé majstovstva europy.A kaukazania napokon tam ani nehrali,neprešli barážou cez írsko.
|
FKIBA 7.7.2014 22:08
Zial z nasich vrecak 
|
|
670) |
Harvey |
|
|
 1.7.2014 14:31
A pripravaky nebudu? Ved o mesiac je tu uz liga !!! ;)
Tomi 1.7.2014 20:14
Budúci týždeň len začína príprava. Zistím.
|
|
669) |
David |
|
|
 30.6.2014 11:37
Tak toto dobre dojebal! Tomáš Majtán prestúpil do senice. Toto si u mňa len veľmi ťažko vyžehlí.
Miso 30.6.2014 20:28
Peniaze zarábať musí, alebo Vy dokážete žiť aj bez nich?
|
krtkosk 30.6.2014 20:54
Nikde inde sa už peniaze zarábať nedajú len tam? Súhlasím s Davidom, teší ma len to, že v poslednom čase bol riadne z formy, tak snáď ich vyprevadí do 2 ligy 
|
David 30.6.2014 23:40
krtkosk,palec hore 
|
Miso 1.7.2014 21:01
Veď preto, že bol riadne z formy, tak si možno ani nemohol veľmi vyberať. Asi tých ponúk, kde by mu slušne a na čas zaplatili nemal veľa.
|
David 2.7.2014 00:01
Pre hociktorého nášho odchovanca ktorý nosí Inter stále vo svojom srdci je senica tabu! Majtán zjavne zabudol odkiaľ vyšiel a kde začínal a má Inter prinajlepšom u prdele.
|
Miso 2.7.2014 20:06
Ja by som to zbytočne nedramatizoval.
|
Tomi 2.7.2014 22:21
Presne. A už sme mali interistov v Slovane, slovanistov v Interi a prežili sme to. Okrem toho Levársky jednal s novým Interom korektne.
|
krtkosk 2.7.2014 22:34
Povedzme si otvorene, že Levársky vtedy nevedel, kde je sever a s veľkou pravdepodobnosťou na to neprišiel dodnes.
|
David 3.7.2014 00:19
Mňa ani veľmi nezaujíma kto s kým ako jednal.Tu ide o česť a hrdosť.S nami tak vydrbali že si to všetky nasledujúce generácie budú pamätať.A teraz si mám jednoducho povedať šak čo,oni predsa za to nemôžu? U mňa to tak nefunguje.Senica u mňa nadobro skončila.
|
Tomi 3.7.2014 08:13
Ale Inter nezničila Senica, ale iní (bratislavskí) veľmoži. Keby licenciu nepredali, tak či tak by Inter zrušili.
|
Ferjenčík 3.7.2014 12:40
Tomi má pravdu! Inter by mal mať v budúcnosti sieň slávy pre významných hráčov jeho histórie. Mal by mať i čiernu tabuľu, kde by mali byť tí čo sa pokúsili zlikvidovať INTER. Zmestili by sa tam mená ako Chrenko, Kmotrík,J&T atď. Vďaka ich ťahom utrpel nielen INTER, ale i celý bratislavský a slovenský fotbal. Senica je v tom nevinne.
|
|
668) |
mato |
|
|
 29.6.2014 10:08
Lineker 29.6.2014 14:26
chýba tu "grcajúci smajlík" 
|
deko
29.6.2014 16:26
na to sa dá napísať len jedno:zastreliť!
|
terorista 29.6.2014 21:03
treba ist na adresu kde sidli firma tesako vsetko to tam vypalit ludi pozabijat a vybavit si nepriestrelne alibi. a problem sa možno vyriesi.kebyže nie necháme to vyriesit mesto mierovou cestou.
|
krtkosk 30.6.2014 21:32
však ono sa to "vie" už minimálne od nejakého roku 2007 a ľudia sa tvária, ako keby to bola nejaká novinka. Na druhej strane, našťastie sa im konečne otvorili oči. Neskoro, ale možno lepšie, ako nikdy...
|
|
667) |
fanusik |
|
|
 27.6.2014 10:06
Ak sa smiem aj ja vyjadrit ohladom hracieho casu, som za poobednajsie hodiny. A taktiez si myslim, ze zalozenia Interu B (resp juniorky) by nebolo zle riesenie. Nasi ,,kamarati" zo Senice, si pamatam, ze mali dobry napad zalozit Bckovu ligu, ktoru by tvorili muzstva junioriek prvo druho, ci tretoligovych teamov. Vsetko je to vsak o peniazoch. Ale co sa tyka poctu hracov, zranenych a ich navratu do Acka, resp takych hracov,co skoncia vdoraste a na muzov este nemaju, je B team ako stvoreny.
|
666) |
Lineker |
|
|
 26.6.2014 20:42
tak ja si myslím, že ohľadom UHČ by mal mať posledné slovo krtko, predsa len musí ísť o niečo skôr aby stihol začiatok a zároveň dostatočne skoro aby stihol prísť do tmy domov
ps: nehádajte sa nemá to zmysel, ja chodím 30
všetkým prajem pekné leto
David 28.6.2014 09:11
keď sa už spomína kto kedy musí ísť aby stihol zápas tak sa vyjadrím aj ja.Aby som videl začiatok musím vyraziť z domu najmenej o hodinu a pol a to počítam len čas stravení cestovaním.Predtým ešte musím vstať,umyť,obliecť a ostatné bežne ranne veci,to tiež zaberie nejaký čas.
|
|
665) |
dury |
|
|
 26.6.2014 18:27
No tak sa vyjadrím aj ja. Ak je pravda to, čo som sa dozvedel a že to asi pravda je, tak nedeľa 10:30 je nemožná, lebo pre väčšinu fanúšikov je to malyvvýjazd, tak navrhujem nedeľu UHČ. V nedeľu ráno tam nebudú ani tí záhradkári, lebo sú z Ruzinova a okolia. Inter do toho!!!
krtkosk 30.6.2014 20:57
dury, keby si bol bohabojný, tak by si vedel, že v nedeľu sa nerobí v záhradke, ale chodí sa do chrámu na Driňovú 
|
dury 1.7.2014 19:50
No, ale už naozaj iba modliť  na futbal sa budú musieť trošku prejsť 
|
krtkosk 2.7.2014 01:41
dury, čo vieš čo ja nie? Koťuha jedna 
|
dury 4.7.2014 13:52
Vraj je to už potvrdené, ŠKP nedeľa 10:15
|
|
664) |
Drak |
|
|
 26.6.2014 15:21
|
663) |
Mišo |
|
|
 25.6.2014 21:15
Sledujem, že je tu nejako moc živo, obvykle tu cez letnú prestávku akoby skapal pes a teraz sa tu diskutuje pomaly viacej, ako po prehratom zápase.
|
662) |
Tomi |
|
|
 25.6.2014 20:32
Hmm, zaujímavá informácia:
Nový ročník Slovenského pohára – Slovnaft Cupu v s.r. 2014/2015 bude hraný na sedem kôl. V I. kole sa ho zúčastnia družstvá IV. líg a do 2. kola postúpi z nášho regiónu 24 mužstiev III. a IV. ligy, kde už k ním bude zaradený aj ŠK Slovan Bratislava z najvyššej súťaže a z II. ligy aj ŠK SFM Senec (zástupcovia regiónu BFZ), ako aj ostané družstvá Fortuna ligy (1.liga) a DOXXbet ligy (2.liga).
Tomi 25.6.2014 20:35
Tu je to čierne na bielom celé:
[ www.futbalsfz.sk]
Snáď do toho pôjdeme...
|
krtkosk 28.6.2014 23:44
Ako čítam, tak čítam, hrá sa 8 kôl a nie 7  a v druhom kole môžeme dostať kľudne aj MFK Košice. Lebo sa tam píše, že je rozdelenie východ-západ, ale nevzťahuje sa na kluby Fortuna ligy. A prihlásiť sa hádam prihlásime, však cestovať ďaleko nebudeme, skôr sa bude hrať u nás doma.
|
|
661) |
Belo |
|
|
 25.6.2014 18:40
A co tak, zalozit INTER b,muzstvo,kde by mohli hravat odchovanci,ktori chcu!? Boli by na ociach,a vzdy k dispozicii! Viem, ze to stoji dake bubaky,ale...? A chlapci z acka co su po zraneni alebo z formy by sa mali kde rozohrat. Ci...? No dobre,som idealista!
Tomi 25.6.2014 18:57
No to by bolo najlepšie riešenie.
|
|
660) |
fff01 |
|
|
 23.6.2014 14:40
Vie uz niekto kedy bude rozlosovanie ligy a kedy zacina nova sezona prosim?
Tomi 23.6.2014 20:00
2./3.8. Rozlosovanie snáď do polky júla.
|
fff01 25.6.2014 10:15
dakujem
|
|
659) |
Garrincha |
|
|
 23.6.2014 12:35
Krásny pohľad na hráčov ako Frečka, Valovič, Kubala, Sokol.. Vsetko bývalí interisti... ktorí sa ale asi hanbili pred dvoma, troma, štyrmi rokmi za značku Inter.. a teraz, ked sa Inter vyšplhal aspon ako tak na nejaku úroveň, už im je dobrý.. škoda ale nevadí.. a hráčov na hostovaní treba podpísať, lebo len tak sa buduje vzťah ku klubu.. či sa bude každe dva roky obnovovať káder o hosťovacích hráčov?.. Pravdu stopercent mám, aj keď určite nebududete vo všetkom so mnou súhlasiť.. aj ked neviem prečo..
jm 23.6.2014 14:08
Vitajte na fore Garrincha. Ak sa smiem spytat, Vy ste kde boli doteraz?
|
a1b1 24.6.2014 09:03
jožko, neviem prečo ste hned arogamntný na niekoho kto napíše pravdu, bohužiaľ tento pocit z tohto nového Interu mám aj ja a moja prítomnosť bola aj na začiatkoch vo Vajnoroch
|
jm 24.6.2014 12:02
Tak ja som arogantný ale Garrincha, o ktorom tu nikto nikdy nič nepočul "napíše pravdu". Prepáčte, inak beriem kritický názor a to najmä na hráčov, napríklad od Vás, ktorý ste skutočne s Interom po celých 5 rokov jeho novej histórie a inak od mudrlanta, ktorý sa tu zjaví keď je vymaľované. Takže pýtam sa ešte raz: Vy ste Garrincha, kde boli doteraz?
|
Matter 24.6.2014 12:32
Aj ja niekedy žasnem, koľko väčšinou pod rôznymi "nick-mi" schovaných anonymov, pasujúcich sa znalých odborníkov v trénovaní, herných systémoch, menežovaní klubu, atď., sa tu vyskytuje. A ešte k jm, patrí medzi skupinu ľudí (okrem neho napr. páni Barmoš, Kratochvíl, Kovařík, Selecký a mnoho iných, ktorí nech mi odpustia že som ich nemenoval), ktorí aj keby boli občas arogantní, tak majú na to morálne právo, lebo urobili strašne veľa pre to, že Inter ešte existuje a dokonca stúpa nahor.
|
Garrincha 24.6.2014 13:15
S Interom som spojený 15 rokov (a to viac ako s myslíte pan poslanec, a inač koľko ste Vy? Keď už sa pýtate, kde som bol?) a to nemám zďaleka ani 30.. nie som arogantny ani drzy. (moja identita nie je podstatná) Len sa pozeram na vec nie ruzovým okuliarmi. Chcel som pomôcť názorom na vec a povedal som myslím konštruktívnu kritiku, ktorá by nemusela byť vnímaná negatívne.. a1b1 vďaka
|
krtkosk 24.6.2014 20:32
Všetci by sme sa mohli kus ukľudniť. Nikto zase nič strašné nenapísal. Položiť otázku, kde bol niekto doteraz, je arogantné? Odpoveď je, že je tu 15 rokov. Je to arogantné?
V prvom rade si treba uvedomiť v prvom rade, že nebyť jm Inter hrá s Volkswagenom piatu ligu v dresoch, čo kúpil Belo. Je to arogantné? Je to fakt.
Trošku vďaky za snahu. Kúsok úcty. Ako ju máme k Petrášovi, zaslúži si ju aj Barmoš s Mihálom.
Ja som bol tiež prvýkrát na Interi pred 20 rokmi na zápase Inter - Humenné a teraz čo? Som väčší interista ako Garrincha, lebo on tam chodí len 15 rokov, alebo menší ako a1b1, lebo on chodí častejšie na zápasy. Nezdá sa vám to trápne?
1. Buďte vďačný že Inter je tam, kde je a že chce postúpiť do druhej ligy. Ak ste vďační, nehaňte ľudí, ktorí na tom majú leví podiel. Každý robí chyby, aj oni, ale bez nich by Inter nebol tam, kde je teraz. Bol by tam však bezomňa a verím, že by bol aj bez Garrinchu a a1b1.
2. Inter hrá na to, na čo má a ak mu k tomu pomáhajú hráči na hosťovaní, tak je tomu tak. Zoberme si to aj z druhej strany, popodpisujeme 3-4 ligových hráčov na zmluvy, budú nám všetci potrební v druhej lige? Nebudeme potrebovať nových a lepších? Aj piatu ligu hrali iní, ako hrajú tretiu. Čo je na tom zlé?
3. naozaj nikto nič strašné nepovedal, tak sa tu nehrajme na väčších a menších interistov a na to, čo je arogantné a čo nie. Dôležité je, vyhrať tretiu ligu 
Nech žije INTER 
|
Garrincha 25.6.2014 07:34
Ak si prečítate moj prvý príspevok tak zistíte, že som vlastne na nikoho nič zle nepovedal.. na nikoho.. na nikoho.. v ďaľšom som iba odpovedal na otazku: kde som bol doteraz.. možno som hral za "starý" inter.. možno za začinajúci dorast.. možno za A tim od piatej ligy a možno som fanusik a možno atď... chapete? preto som na nikoho neutočil (vid prvy prispevok) fakt by sme sa mali ukludnit.. ja som kludny od zaciatku
|
jojo 25.6.2014 08:59
garinča o co ti vlastne ide?hras sa tu na nejakeho fantoma,mozno som ten,mozno onen,co sa skryvas?mame hadat kto si?ako si napisal nie je podstatne kto si,to je pravda,ale uz to zacina byt pre mna podstatne,ked sa tu anonymne schovavas za garinču a produkujes dost cudne prispevky,kde si bol doteraz,co si sa neozval skor,ale prave teraz?....mozno mas toho viac na dusi,tak napis este nieco zaujimave....
|
Miso
25.6.2014 10:31
krtkosk ma pravdu.
Skutocne netreba niekoho napadat, len preto, ze sa neangazoval ked Inter zacinal v poradi v 6.lige. Alebo aj, ak sa neangazuje teraz. Niekto sa angazuje, lebo ho to bavi, niekto nie. Niekto na to nema cas. Niekto ma dolezitejsie starosti. Niekomu nedovoli manzelka.
Budme radi, ze sa Interu dari, budme radi za kazdeho fanusika, aj za toho, co pride raz za rok. Ale je nas Interista!
Aby som nebol uplne anonymny: Na Interi som bol prvy raz. ked hrali este Fülle, Bubernik, Weiss, Oblozinsky, Szikora, Ondrasik atd.atd. Odvtedy som verny zltocierny aj ked uz roky nezijem na Slovensku. Ked som bol v Blave, zasiel som aj na 5.ligu, bol som aj v poslednom rocniku. Tak rad ako teraz, som nechodil ani na zapasy, ked hrali UEFA so Zaragozou  ).
Ludia okolo noveho Interu dokazali uzasnu vec a patri im vdaka. Nie je vsak potrebne odsudzovat inych fanusikov.
|
Belo 25.6.2014 14:50
Mily Caranchito! Menovani hraci su odchovanci Interu?Tak budme radi! Pred piatimi rokmi este mozno neboli plnoleti a o tom kde budu hrat rozhodovali rodicia! Ak si pamatas, tak vtedy sa Inter rozpadol! Vdaka OZ prezil klinicku smrt,a zijeme dalej!!!A to ze dnes hraju asi znamena ze im Inter lezi v srdci! Poznam kazdeho chlapca od zaciatku noveho Interu a ver mi ze keby boli lepsi ako menovani,hrali by!Kus roboty urobil Suchancok,Barmos,Sajanek, dokonca aj Kovarik  ,tak nehanme nikoho! Budme radi,ze sme tam kde sme a kazdym rokom budeme vyssie! Aj vdaka sponzorom!!!Kua, kto dnes dava do 4.ligy tolko penazi!?Len fanatici! A ti co Inter miluju!INTER DO TOHO!!!!
|
jm 25.6.2014 16:56
Od začiatku tejto diskusie som tušil, že Garrincha je hráč Interu, ktorý sa do súčasného kádra v tvrdej konkurencií nepresadil. Nie je to prvý raz, čo ukrivdený hráč alebo rodič, nespokojný s tým, že syn nehráva, takto anonymne navrhuje, ako by to malo v Interi inak, lepšie fungovať. Páni ktorých sa to týka, chovajte sa ako chlapi a ak máte nejaký problém, neventilujte ho na tomto fanúšikovskom fóre ale navštívte prezidenta Jozefa Barmoša, a z očí do očí si vymeňte svoje názory. Vopred všetkým ďakujem.
A ďakujem aj Garrinchovi za to, čo pre Inter urobil, že hral za dorast v čase, kedy bol v 4. lige (spomínate si ešte na Vajnory) a hral za Á-tím v piatej lige. Úprimne, nech sa Vám darí a nikdy nie je vylúčené, že sa presadíte v Interi znovu. Všetko dobré želám, Jozef Mihál.
|
belo 25.6.2014 18:28
Chlapci,vsak ja vas mam vsetych rad! Od Souceka,Podolskeho, Strempeka,Zemana..... a trenera Suchancoka,co vas dostal az do 2.ligy! Tak budme vsetci spolu! Vsak INTER je nas!!! Dufam ze Suchi dokonci u nas svoju robotu a dovedie dorast do 1.ligy! Rad pomozem!!! INTER DO TOHO!!!!
|
Garrincha 26.6.2014 22:59
hej hej jasnee som hrac interu  .... proti hracom sucasnym nemam nic.. ved ich poznam osobne preboha ( a napisal som aj ze nevadi.. hned po tej vete na ktoru sa vsetci chytili ) trocha clovek nieco napise a hned ho tu žerete 
|
Garrincha 27.6.2014 00:00
"ktorý sa do súčasného kádra v tvrdej konkurencií nepresadil" toto je blbost uplna.. ( clovek napise možno a možno a hned je hrac atd no ok možno  ) a ukrivdeny už vobec nie.
stale sa tu riesi len kto je kto a preco to povedal a ci to moze povedat a tak dalej.. namiesto toho aby sa ludia kompetentní zamysleli nad ty. napr hracov na hostovani ziskat na svoju stranu atd.. PS : vcera som presadzal kvety a nie do sucasneho kadra v tvrdej konkurencii (uz nerieste kto je kto ale rieste to co pise napriklad.. )
|
anonym 6.7.2014 14:44
Belo, to by musel niekto do Interu Suchiho chcieť. A ver mi, že viem o čom hovorím 
|
|
658) |
fanusik |
|
|
 22.6.2014 13:23
Takze buduci superi Interu (zrejme Petrzalka odtial odbudne):
3. LIGA - BRATISLAVA (BFZ) - 16 účastníkov
OFK Dunajská Lužná
FK Rača Bratislava
FC Petržalka 1898 (?)
FK Inter Bratislava
FC Rohožník
ŠK Svätý Jur
MŠK Králová pri Senci
TJ Rovinka
OŠK Slovenský Grob
ŠK Lozorno
ŠK Bernolákovo
FK Slovan Ivanka pri Dunaji
FK Stupava
FK Slovan Most pri Bratislave
ŠK Tomášov
TJ Slovan Viničné
Vidim to na dalsi majstrovsky skalp zlto ciernych :P
Blind 23.6.2014 00:00
...kto prichádza do úvahy namiesto Petržalky vieme?...mne to vychádza na 3.miesto, možno 2-hé (OFK Dunajská Lužná má nové priestory, vybudované nové tréningové ihriská a teda kopec sponzorských peňazí a pôjdu na postup). O Rači neviem nič...každopádne INTER do toho...
|
jm 23.6.2014 16:01
Ideme na titul a na ďalší postup.
|
Matter 23.6.2014 16:35
To je ono !!! INTER DO TOHO !!! 
|
krtkosk 23.6.2014 19:25
to Blind: a kto to je tá dunajská lužná? 
|
Psycho 24.6.2014 10:35
Dunajska Luzna je klubovou infrastrukturou, kadrom a o rozpocte ani nehovoriac uplne niekde inde ako Inter. Rozdiel medzi nami a nimi je asi ako v prvej lige medzi Slovanom a Bystricou ci Ruzomberkom. Spomen si ako nas Dunajska pred rokom rozniesla v pohari. Zas treba byt realistami. Do 2.ligy postupit nemozeme ani keby sme herne na nu mali lebo to vsetko ostatne co na druhu ligu treba nam chyba. Aj skoncit v prvej setske 3.ligy bude pekne. Tam sa udomacnit, zlepsit zazemie klubu a potom az neskor mozno pomyslat na postup. Budme radi,ze sme nedopadli ako Petrzalka.
|
jm 24.6.2014 12:04
Presne tak - a presne preto som napísal to čo som napísal vyššie 
|
Miso 24.6.2014 21:04
Tiež si myslím, že keď budeme hrať v prvej šestke bude to super.
|
jm 24.6.2014 22:03
Ľudia moji, to máte také nároky aj na seba? Veď až na 4 výnimky, sú to tí istí súperi, ktorých sme mali doteraz. A dve zo štyroch výnimiek prichádzajú z piatej ligy. Ďalšie dve výnimky do II. ligy postúpiť nechceli, vedia sami najlepšie prečo. Jedine žeby nám sem preradili Uruguaj, kvôli hryzkajúcemu Sančézovi.
|
Tomi 25.6.2014 08:10
Asi sme opatrnejší.
OK, postup. A čo potom v druhej lige? Bude všetko zabezpečené - peniažky, štadión, atď. aby sme nehrali celú sezónu o holé udržanie sa v nej?
A druhá vec - vraj máme začať tento rok v Slovnaft Cupe. Budeme ho brať s plnou vážnosťou? Už je to niečo iné ako Pohár BFZ...
|
Matter 25.6.2014 13:48
Osobne si myslím, že keď jm preferuje čo najrýchlejší postup do 2. ligy, tak má premyslené aj tie ostatné veci (peniažky, śtadión, atď.) a preto by sme sa z toho mali všetci potešiť. Ja budem tiež radšej chodiť na 2. ligu, ako sa hádať na nejakej dedine s "motykármi".
|
cucko 26.6.2014 06:20
jm a Matterovi PALEC HORE.
|
|
657) |
Tomi |
|
|
 21.6.2014 21:27
Harvey 25.6.2014 15:54
Tomi posli mi prosim moje fotky na moj mail michal.havran@gmail.com
|
belo 25.6.2014 18:15
A moje foto prosim do TIMES, LIVE, Morning star,EL Globo,.... 
|
|
656) |
baca |
|
|
 21.6.2014 16:40
pekne napisany posledny prispevok. vedenie by sa malo rozhodnut samo a vetu pred tym myslim si ze vyhra nedele doobeda. to je pre vedenie napoveda ???
mato 21.6.2014 19:04
fanusikovia chcu sobotu, divaci nedelu a kedze divakov je viac tak je výsledok jasny.uz len treba najst niekoho kto bude fandit v nedelu o 10:15.
|
baca 21.6.2014 19:54
velmi dobre a vystizne napisane !!!!!
|
krtkosk 21.6.2014 23:25
Fanúšikovi je jedno, kedy hrá jeho tím.... a kto si vyberá tými podľa hracieho času, nie je fanúšikom tímu, ale hracieho času... Spomínali sa tu nočné. Kto má každý týždeň nočnú zo soboty na nedeľu? Nech to určia tak, aby sme vyhrali súťaž, ostatné je nepodstatné! Inter forever 
|
|
655) |
jm |
|
|
 20.6.2014 19:12
Ako sa zdá, diskusia o zápasoch na jeseň bude mať zaujímavú koncovku.
Blind 20.6.2014 21:19
...bude anketa?...
|
David 21.6.2014 13:20
Tá anketa je dobrý nápad.Treba dať ludom na výber niekolko možných termínov čo prichádzajú do úvahy a každý potom zahlasuje za ten čo mu vyhovuje najviac.Alebo nech každý napíše sám čas ktorú mu vyhovuje.
|
Miso 21.6.2014 13:51
Hej, len ide o to či je možné upravovať termín domácich zápasov, po začatí súťaže. Keďže tú anketu, aby bola naozaj relevantná, možno uskutočniť jedine pred alebo počas domáceho zápasu, keď príde viacej ľudí. Navyše som z príspevkov zástancov soboty nadobudol dojem, že buď bude sobota, alebo budú domáce zápasy bojkotovať, takže neviem či bude mať anketa vôbec význam.
|
Tomi 21.6.2014 15:09
Presne, anketa s relevantnými výsledkami sa online spraviť nedá. Voľby sú myslím dve: sobota UHČ a nedeľa 10:30/10:15. Ja osobne si myslím, že bojkot nebude. A druhá vec, myslím, že vyhrá nedeľa aj tak. Pre jeseň by malo vedenie zvážiť každé pre a proti a rozhodnúť sa samo. Anketa sa môže spraviť tak, že pri vstupe by každý dostal lístoček a potom ho odovzdal.
|
jm 21.6.2014 17:47
Tá zaujímavá koncovka bude naozaj zaujímavá 
|
cucko 21.6.2014 21:17
Kombinaciou mi to vychadza na sobotu 10:30.
|
jm 21.6.2014 21:43
... V kazdom pripade Vas mozem ubezpecit, ze rodinkarstvo pri stanoveni terminov zapasov nebude hrat ziadnu ulohu. Cize ziadni pripravkari, ziaci ani dorast a ich terminy nebudu dolezite.
|
krtkosk 21.6.2014 23:28
sobota 10:30 je nuda, to už bolo, nedeľa 10:00-10:30 je tiež nuda, aj to už bolo. Sobota, alebo nedeľa UHČ, to je tiež nuda, aj to už bolo, tak aby to bolo zaujímavé, bude to utorok 10:00 to ešte nebolo 
|
|