|
|
| Meno |
Príspevok |
| 932) |
Miso |
|
|
 20.2.2015 22:39
[ www.rtvs.sk] asi od 4. minúty 30. sekundy je reportáž o derby.
|
| 931) |
Psycho |
|
|
 20.2.2015 17:03
ADMINOVI TEJTO DISKUSIE
Prosim ta mozes vypnut tu picovinu co mi pri kazdom prispevku naskakuje, ze najskor nemozem odoslat prispevok lebo som ho pisal prilis dlho a ptoom ked ho chcem znova poslat cez copy paste tak zas picuje ze som prispevok pisal prilis rychlo.
Na co je hentoto dobre? Co to je za sekurvity measure?
Tomi 20.2.2015 18:49
Pri prvej predĺžim čas, druhá je na to, aby blokovalo spam.
|
|
| 930) |
Matter |
|
|
 20.2.2015 11:57
Niečo o mládeži :
17.2.2015 U 15 Inter-Žolík Malacky: 5-0
U 19 v sobotu 21.2.2015 o 12.00 Inter-Nová Dedinka
U 17 o 10.30 Inter-Kráľová pri Senci.
Všetko na "rok nezaplatenej" UT Mladá garda.
Čo na to podaktorí "experti-katastrofisti"  ?
|
| 929) |
David |
|
|
 19.2.2015 15:04
Čo ešte chceme s rozpočtom 25 000€ na jednu srzónu? a s nedostatkom tréningových plôch?
[ www.cas.sk]|trackEvent|cas|A|sekcia-sport|box-futbal|clanok-2;
Belo 19.2.2015 17:43
Na druhej fotke je jasne ,ze pred tretim golom to bol slapak na nasho brankara!!!!  A v druhom polcase, ta jedenastka?  Vsak ten dilinko padal uz od stredovej ciary. No,dovolili mu to dotiahnut do sestnastky a tam uz od vycerpania padol!A druhy dilinko to odpiskal!  INTER DO TOHO!!!
|
Tomi 19.2.2015 18:47
Náš rozpočet je niečo cez 150 000 EUR.
|
Belo 19.2.2015 22:59
A to je vela,ci malo?
|
Tomi 20.2.2015 07:35
6 krát viac než uviedol bulvár. 
|
Matter 20.2.2015 09:55
Pokiaľ viem dobre, tak tých 150 litrov je o niečo viac, ako bolo v minulých rokoch. Ale priamo na A-čko to možno ani nie je o moc viac ako to čo ten bulvár uviedol. To je rozdiel oproti nejakému Mostu, Rovinke a pod., že oni "neživia" prvoligové žiactvo, druholigový dorast (6 mužstiev cestujúcich po západnej polovici Slovenska) a najmenej 4 mužstvá prípravkárov. Ale starostlivosť o mládež bol základný motív znovuoživenia Interu a je to v našom klube aj dlhodobá tradícia, tak sa s tým asi musíme zmieriť.
|
Psycho 20.2.2015 17:00
Kvalitny dorast = kvalitne acko. Vsak v kadri Acka su prevazne odchovanci. Su to na 3.ligu kvalitni hraci, maju natrenovane. V nizsich ligach to bolo jasne vidiet ze dedinske timy na nasich chalanov kondicne nemali a v druhom polcase odchadzali a aj teraz je ten rozdiel vidiet,ze nasi chalani uricte nabehaju za zapas viac km ako superi. Druha ve cje koncovka. Mozno by s atreningy v dorastoch nemali zamerat az tak vylucne len na kondicku a tehcniku ktoru maju nasi chalani vysoko nad priemer 3.ligy ale bolo by fajn keby na treningy prizvali Petrasa, Lulu-a, Attilu ci Aliasa ktori tie strielat vedeli a tych nasich mladych co to naucili. Vsak v kazdom zapase potrebuju 10 sanci na 1 gol. To je priam do neba volajuce ruhanie sa futbalovemu bohu koledujuc si o to, aby zo superovej polosance dostali gol a prehrali. Keby mal Inter jedneho zakoncovatela ktory ked sa v 16ke dostane v jasnej sance do zakoncenia tak z 3 pokusov da aspon jeden gol, tak sme urcite v prvej trojke lebo v kazodm aj prehranom zapase mame sanci na otocenie skore habadej.
|
Matter 20.2.2015 18:43
Taký "blbý" nick si si dal a pritom tak rozumné názory. Kvalitný dorast = kvalitné ačko, na to sa dá dať len palec hore !
To o tej koncovke - podobne. Keď brankár podbehne jeden center, vypisuje sa tu o tom mesiac, ale keď útok nepremení 10 šancí, tak sa nič nedeje.
Už som tu písal o svetoznámych strelcoch (zo staršej generácie Puškáš, zo súčasnej C. Ronaldo), o ktorých sa hovorí, že po tréningoch zostávajú aj hodinu si kopať na bránu, až kým napr. z 20-25 m 10 krát za sebou netrafia šibenicu a potom sa idú osprchovať, keď spoluhráči už sedia (sedeli) na večeri. Čo to tak tiež skúsiť. Potom možno nie jedna z troch ale skoro každá strela z dobrej pozície skončí v bráne súpera.
|
David 20.2.2015 20:57
ja som to tu pisal neraz,treba zefektívniť koncovku.A k tým tréningom navyše.U nas v Interi to robí Maťo Rančík.Príde na tréning prvý a odíde posledný.A trénuje najviac aj keď to najmenej potrebuje.Keď sa prehrá dá si individuálny drill kým ostatný už sú všatni.A je to najlepší hráč ligy.
|
Matter 21.2.2015 09:20
Sú to asi "maniere" tých najlepších a preto sú najlepší. Možno by sa to dalo aj otočiť : začať to robiť, aby bol raz ten hráč najlepší 
|
|
| 928) |
Beata Žákovičová |
|
|
Touto cestou sa chcem veľmi pekne poďakovať šéftrénerovi mládeže Interu Ivanovi Konfráterovi za neskutočný prístup a za veľkú podporu pri včerajšej operácii môjho syna Michala Žakoviča. Dúfam, že takýchto ľudí ako je Ivan bude na svete viac a ja verím, že s takýmto prístupom ľudskosti a oddanosti prinesie medzi ľudí práve ten pekný pocit, ktorý som mala včera ja aj Miško. Ešte raz ĎAKUJEME !!! :)
Blind 19.2.2015 15:01
...BIG APLAUZ šéftrénerovi, ale aj p. Beáte za poďakovanie...rešpekt  ...
|
krtkosk 19.2.2015 21:57
je pekné, že sú na svete aj pekné veci 
|
Belo 19.2.2015 22:57
Krtko,to si pekne povedal! 
|
|
| 927) |
mato |
|
|
 18.2.2015 20:32
Peto Nemeth je trenerom Dynama Drazdany
|
| 926) |
IPO.Interista |
|
|
 18.2.2015 20:04
Nikdy som na naše vedenie nenadával ani tu ani na zápase ani nikde inde, viem že keby ich nebolo tak by Inter dnes nehral ani 3. a ani žiadnu inú ligu lebo by nebol. Neviem kto financuje FC Barcelona ale nikdy som nepočul, že by ich majitelia vo vlastnom meste likvidovali iné kluby, kradli a búrali im štadióny, takže porovnávať Barcelonu s vyblednutomodrými by som bral ako fanúšik Barcelony (čo ja nie som) za hrubú urážku, a Real by som s vyblednutomodrými tiež neporovnával, Franco je už minulosť, vyblednutomodrá mafia súčasnosť.
mato 18.2.2015 20:36
Presne tak tento zidovsky hnoj bol vzdy prasivy, vekslak tomu iba nasadil korunu a paradnu.
|
Belo 19.2.2015 17:46
NECH SKAPE KAZDY,KTO SKODI INTERU!!!
|
|
| 925) |
David |
|
|
 18.2.2015 17:22
Dost bolo v poslednom čase negatívnych a katastrofických komentárov v diskusii.Skúpim napísať niečo pozitívne.
Po skončení jesennej časti boli skolaudované nové priestory klubu na Drieňovej.Nedávno sa nám rozbehla príprava na jarnú časť.Po uvodných dvoch prípravákoch z ktorých sa jeden súper posral a nenastúpil a druhý sa pre kalamitu ani neuskutočnil,sa ďalšie dva riadne odohrali a boli to súperi čo našich chalanov riadne preverili.To je výrazný posun,teraz je to už príprava ako má byť.Ako som len včera zistil,spúšťa sa nová internetová stránka klubu.Máme zas nové fanúškovské šály (mimochodom celkom pekné,určite kúpim  ). O Interi je vďaka derby zápasu zase vedieť, od roku 2009 o nás často v tv a novinách neinformujú a tak každá propagácia je dobrá.Pár hráčov nám odišlo ale mám pocit že výrazne oslabený na jar nebudeme. Či mam pravdu uvidíme v ostrých bojoch na jar.Ale naši v zápase s reprezentantmi a europskou ligou preverenými hráčmi nepôsobili priliš odovzdane a snažili sa,to ma teší.Škoda toho štadióna v Dúbravke,drieňová je krok späť ale ak ministerstvo nepustí nikto od nás s tým nič nespraví.Neďeľné zápasy končia,na zápasy budeme chodiť v UHČ.Mne to síce nevyhovuje ale ohlasy su vo väčšine pozitívne. Celkovo je tých pozitívnych správ okolo Interu viacej než negatívnych. Verím tomu že vedenie pracuje na tom aby ten pomer bol ešte výraznejší v prospech dobrých správ. Myslite všetci viac pozitívne a nezabudnite na 2 percentá z dane odviezť klubu.
Matter 18.2.2015 18:06
Ešte môj skromný laický názor čo sa posíl týka.
Keď sa dotiahnu prestupy a hlavne keď sa pán tréner Barmoš náhodou stotožní s mojim laickým názorom, tak prínosom by mohli byť Bačík, Hirtl (ak sa "učlovečí" čo sa kariet týka) a ten chalan z Trenćína (myslím že Cholina).
A keď budú Mišo Sokol a Roman Anguš viac-menej zdravotne v poriadku a vyhnú sa im ďalšie zranenia, tak to sú vlastne ďalšie staro-nové posily. A keď bude mladý Kraťo pokračovať vo výkonoch aké podal v Mosoni a so Slovanom, tiež bude prínos. Takže je šanca, že na jar vôbec nebudeme oslabený, skôr naopak.
|
|
| 924) |
IPO.Interista |
|
|
 18.2.2015 13:16
Najväčšia chyba od novodobého Interu!!!
Tie vyblednuto modré mafiánske svine nám ale aj Petržalke zobrali všetko, zničili celý bratislavský futbal!!! To sme už zabudli?!!! A my si ideme dať s nimi "priatelský" zápas. To nemáme žiadnú hrdosť? Ako potom možeme vyčítať niekomu kto ide k tým mafiánom keď ju sami nemáme. Dúfam že si po zápase s úsmevom na tvári vymenili aj dresy. Neviem z ktorej strany prišla ponuka ak od nich mali sme ich poslať viete kam, z ich strany by som sa ani nečudoval, treba dokázať že stále sú v BA najlepší a to čo spravili má opodstatnenie, ešte nech si dohodnú zápas s rozbitou Petržalkou. To že sme s nimi odohrali zápas bola velká chyba, vlastne sme im tým ale aj celému Slovensku povedali, že oni vlastne za nič nemožu, že zato v akej sme situácii si možeme sami. Toto je ako keby vám niekto pre nič za nič rozbil hubu a vy mu potom s úsmevom na tvári podali ruku. Toto bola najväčšia chyba od novodobého Interu!!!
Matter 18.2.2015 13:27
V mnohom je to pravda. Ale ten bratislavský futbal, ktorý je skutočne na kolenách (včítane samotného Slovana, ktorý je na srandu nielen v Európe, ale niekedy už aj doma), nezničili tí chalani, ktorý hrali včera v modrom na ihrisku (a z ktorých niektorí sa učili abecedu futbalu v Interi), ani tréner Chovanec, ale pár kšeftárov, ktorí však majú toľko peňazí a takých dobrých právnikov, že ich pre istotu ani nebudem menovať.
A že si naši chalani zahrali proti prvoligistom a reprezentantom, to im aj Interu môže jedine pomôcť k tomu, aby sme sa znovu dožili derby, kde bude možno opačný výsledok.
|
Miroslav 18.2.2015 13:28
To je na jednej strane pravda ale chalani zato nemozu co sa tu deje a nezmenia to,ty to zmenis? Pre chalanov to bola dobra skusenost a len takto takymi to zapasmi sa mozu posunut hore nie ked budeme hrat s cunovom ;) takyto zapas s jednym muzstvom aj napriklad s 1 ligy by sa mal hrat kazdu pripravu
|
IPO.Interista 18.2.2015 15:32
Matter: budem oponovať ale nato si tu ty už zvyknutý :) Je to o tej hrdosti, vlastne hovoríš že tí chalani v modrom a ani tréner Chovanec nemožu zato aké majú vedenie. Nesúhlasím, ak viem že vo vedení sú mafiánske svine a ja idem pre nich robiť som jeden z nich a pán Chovanec určite vedel do čoho ide a tí chalani v modrom už tiež nie sú žiadni žiačikovia, takže tiež dobre vedia za koho kopú, kde je potom tá hranica, že pre tohoto by som už nerobil? Adolf Hitler? Aj po jeho ére sa mnohí vyhovárali na súde že plnili len rozkazy. Aj pán Chovanec aj tí modrí chalani len plnia rozkazy, je tu možno jeden malý rozdiel, že posluhovači toho vyššie spomenutého si vybrať ani nemohli ale pán Chovanec a tí modrí chalani áno. To naozaj človek pre peniaze je schopný urobiť čokolvek? Dokonca predať vlastnú hrdosť?
Miroslav: našim chalanom to nevyčítam, vyčítam to nášmu vedeniu. Vlastne píšeš že to čo sa tu deje, ja to nezmením ty to nezmeníš, chalani to nezmenia, áno jeden človek to určite nezmení ale predstav si že každý by si povedal, že nebude hrať pre mafiánov, ja viem vela ludí si povie, že ak to nevezmem ja vezme to niekto iný a to je tá chyba potom sa vždy niekto nájde ale aj napriek tomu by mal človek odmietnuť aspoň pre tú vec povedať ja s tým svinstvom nemám nič spoločné čo už tí modrí chalani a pán Chovanec nikdy nebudú mocť povedať, to je tá hrdosť. A ešte k tomu "priatelskému" zápasu. Ano naši chalani získali skúseností ale týmto zápasom sme ako klub stratili ovela viac. Trošku skúsenosti sme vymenili za našu povesť, ako som už písal: To že sme s nimi odohrali zápas bola velká chyba, vlastne sme im tým ale aj celému Slovensku povedali, že oni vlastne za nič nemožu, že zato v akej sme situácii si možeme sami.
|
Matter 18.2.2015 17:36
Ruzumná a slušná oponentúra je len v prospech veci. Zase, je v tom kus pravdy, ale...De Jure nemám s našim vedením nič spoločné, ale ani trocha im nezávidím. Pred pár dňami tu padala kritika, že hráme prípravné zápasy s trapkami ako Pl. Štvrtok či Ružinov (pred 2-3 rokmi sme boli radi, že si oni "láskavo" zahrali s nami, no časy sa menia ako vidieť k lepšiemu), teraz je problém prípravák s majstrom krajiny, ja fakt neviem. Barcelona asi s nami nebude chcieť hrať (a keby náhodou áno, aj o tých sa rozpráva že sú financovaný z nejakých nie najčastejších peňazí), tak by sme mohli skúsiť Real Madrid (ale tí zase vraj mali do činenia s diktátorom Frankom), tak už hľadať niekoho jedine medzi mimozemšťanmi. Keby som považoval za reálne aspoň na 10 %, že so Slovanom nikto nebude chcieť hrať a preto skončia na smetisku športových dejín, bol by som za to všetkými desiatimi, ale nie je to reálne ani na 1 %. Takže jediná šanca na športovú pomstu je dosiahnuť v dohľadnom čase stav, že ich porazíme v prvoligovom derby.
INTER DO TOHO !!! 
|
a1b1 18.2.2015 19:23
Raca zapas s nimi odmietla, my sme boli iba nahrada
|
Matter 18.2.2015 19:53
Ešte niečo na tému, že nie je Slovan ako Slovan.
V čase mojej mladosti ako rodenému a hodnovernému bratislavčanovi mi napr. nerobilo problém na medzinárodnej úrovni fandiť aj Slovanu (samozrejme ako z môjho pohľadu mužstvu č. 2 po Interi). Keď Slovan ako jediný československý klub v histórii vyhral Európsky pohár (vtedy Pohár víťazov pohárov), keď vo finále porazil nikoho iného ako FC Barcelona 3-2 (iste vtedy nie na takom výslní ako dnes, ale predsa), ako bratislavčan som na to dokonca bol hrdý. Osobne však poznám názor niektorých hráčov vtedajšieho kádra, že "so súčasným Slovanom nechcú mať nič spoločného". To je dôvod, pre ktorý dnes už aj na medzinárodnom poli zásadne fandím ich súperom. Ani to mi však neprekáža v tom, aby som neprivítal možnosť momentálne 3-ligového Interu si zahrať s majstrom tejto krajiny (akým-takým, ale majstrom).
|
IPO.Interista 18.2.2015 20:06
Nikdy som na naše vedenie nenadával ani tu ani na zápase ani nikde inde, viem že keby ich nebolo tak by Inter dnes nehral ani 3. a ani žiadnu inú ligu lebo by nebol. Neviem kto financuje FC Barcelona ale nikdy som nepočul, že by ich majitelia vo vlastnom meste likvidovali iné kluby, kradli a búrali im štadióny, takže porovnávať Barcelonu s vyblednutomodrými by som bral ako fanúšik Barcelony (čo ja nie som) za hrubú urážku, a Real by som s vyblednutomodrými tiež neporovnával, Franco je už minulosť, vyblednutomodrá mafia súčasnosť.
|
krtkosk 18.2.2015 22:30
Ja, ako zarytý odmietač kmotrík tímu a kmotra lotra, nemám nič proti tomu zápasu, naopak, som na Matterovej strane, je fajn, že sa hral. Pre tie skúsenosti, ktoré sa takým zápasom dajú získať. Predsa len, je to prvoligové mužstvo a veľmi si vyberať spomedzi nich nemôžeme. Osobne si myslím, že za ten zápas môžem Maťo Krnáč, že keby on tam nebol, tak nie je. Ale to si len myslím. Dobre bolo, že sa hral, keby bolo, ako Matter píše, že s nimi nikto hrať nechce a len my ideme, tak je to hanba, ale takto, my sme tí, čo si to môžeme vážiť, že sme s takými hráčmi mohli hrať. Nemyslím, že utrpela naša povesť, skôr sa pár ľudí zase dozvedelo, že nejaký Inter ešte existuje, neverili by ste, ale aj v lete som bol na jednej akcii, kde boli chlapci v mikinách Slovan a strašne sa rehotali, že som prišiel zo zápasu v Interistickom drese, ale keď som im dal bulletin, že sme prvý v tretej lige, tak im padla sánka, mysleli si, že sme už zanikli dávno, ani nevedeli, že existujeme a to boli Bratislavčania... Takže dobre, že sa hralo a môže sa aj nabudúce, len to netreba preháňať o povesť sme určite neprišli, stalo sa lepšie ako horšie v globále
|
IPO.Interista 18.2.2015 23:55
Nechápem vás, to naozaj keby vám nejaký mafián rozbil papulu vyhnal z vášho vlastného bytu a potom vás k sebe (do toho bytu z ktorého vás vykopol) pozval na návštevu na šachovú partičku to by ste fakt išli? Ešte predtým ako by vás z neho znovu vykopol, by ste mu poďakovali za hru? A potom by ste všade hovorili, že ako ste si dobre zahrali? A ako si to vážite že ste si s ním mohli zahrať? Sorry ale toto fakt nepochopím nikdy. A to že nejakí vypatlaní trtkovia vo vyblednutomodrom nevedia o nás to ma vobec neprekvapuje a netrápi tí by o nás nevedeli ani keby sme vyhrali ligu majstrov, tí nevedia ani posledný výsledok svojho mužstva, tým sú preslávení vyblednutomodrí, tých ktorých futbal naozaj zaujíma o nás už dávno vedia. A toho týpka s iniciálami M.K. by som sem na túto stránku neťahal. Čo by sa muselo stať aby ste povedali: tak toto už fakt nie.
|
Matter 19.2.2015 09:36
Vidím, že sú tu dva názory, ktoré sú neústupčivo proti sebe. Ja to rešpektujem, každý má na názor plné právo. Až taká stredodobá budúcnosť ukáže, ktorý bol správnejší a užitočnejší.
Ešte krátko chcem niečo povedať na tému hokejového Slovana. Za to trápenie, ktoré teraz zvyšok hráčov ktorý tam ešte zostal, tiež nemôžu tí hráči. Naopak ako športovci sa snažia tú súťaž so športovou cťou dohrať. Včera pri tom doslova padali na držky, ale bojovali do konca. A teraz sa za to máme hnevať na Laca Nagya alebo tých dvoch slovincov, ktorí pred pár rokmi možno ani nevedeli, kde leží Bratislava ? Či skôr na tých, ktorí zavinili meškanie výplat hráčom a údajne aj nie malé podlžnosti voči nášmu mestu. Pritom všeliaký tiežmenežeri si ešte stále vyvaľujú gule v 200-tisícových sky-boxoch. Že na tom všetkom ako sa KHL vyvíja, má svoj podiel aj skupina "dovolenkárov" bojujúcich proti západnému fašizmu, to je druhá vec.
Napriek tomu všetkému aj ja som na zápas KHL občas zašiel, hokej mám ešte radšej ako futbal a trocha viac mu aj rozumiem. Hlavne počas výluky HNL vidieť za 16 EUR v akcii hráčov ako Malkin, Ovečkin, Šatan či Višňovský, za to sa v zámorí platí zhruba 10 krát toľko, tak prečo nie. Ale hlavne si nemyslím, že Miro Šatan alebo Višňa boli za to že hrali za Slovan, spoluvinníci bordelu, ktorý sa v bratislavskom a celom našom športe deje.
|
David 19.2.2015 12:51
Matter,niekoľkokrát ste tu písali že vás poniektorí majú za idiota kvôli tomu že tu stále naivne každého zmierujete.Uisťujem vas že pre mňa idiot nie ste a vaše prispevky si rád prečítam ale prosím vás,teraz s tým zmierovaním prestaňte. Je to úplne zbytočné.Obe strany majú nespochybnitelnú pravdu takže vaše (tým myslím všetkých čo tu diskutujú) hádanie sa nikam nevedie.Kašlite na to,už sa zápas odohral a dúfam že ďalší bude až v súťažnom zápase.
|
Matter 19.2.2015 13:09
Toto bola na záver ako česi hovoria najlepšia třešnička na dorte. Aj mojim snom (dúfam že nie nesplniteľným) je dožiť sa znova takéhoto derby (a dúfam že víťazného) v 1. lige 
|
krtkosk 19.2.2015 22:09
Aby sme si boli na jasnom, keby kmotrík tím skončil zajtra, teším sa. Nemám ho rád a nikdy mať nebudem, ako vraví IPO.Interista je to mafián a mám ho za spodinu živočíšstva, horší ako zver, ale ide mi a myslím že všetkým o dobro Interu a po športovej stránke to bolo prínosné pre nás, tak nech sa to hralo a kým nebudeme v rovnakej súťaži ako oni, alebo vyššie, nech sa to hrá opäť, kvôli športovému napredovaniu. Akonáhle budeme v rovnakej súťaži, alebo vyššie, stráca to akýkoľvek zmysel a verím, že potom sa už nič také organizovať nebude! Nezaraďujte ma kua na nejakú druhú stranu, nervy 
|
Psycho 20.2.2015 17:16
@IPO:
Pozri, ked chceme vyhrat ligu majstrov, musime najskor vyhrat slovensku ligu a k tomu bude nevyhnutne zrejme zdolat aj slovan, a ked aj nie, tak minimalne hrat na "jeho" Pasienkoch. Je fajn si premieru na ukradnutych pasienkoch odkrutit v priprave kde nas vysledok 0:6 netrapi a potom ked do 1.ligy postupime, tak uz na nasich Pasienkoch belasich rozbijeme aspon 1:0 golom z penalty v 93.minute lebo vteyd uz bud emat Inter via cpeanzi a viac konexii na zvaze ako Kmotrik, Tittel a spol. ! 
|
IPO.Interista 21.2.2015 09:34
krtkosk: nikto ťa na druhú stranu nezaraďuje, tvoj názor si napísal ty ale aj Matter dosť jasne, že aj podla vás je to mafiánska banda, vlastne sme sa my aj Matter vo všetkom zhodli až na jeden bod, ktorý je pre mňa tiež dôležitý, či sa malo hrať alebo nie. Ale veď na toto sú takéto stránky určené alebo debaty v hospode načo by boli keby sme mali všetci na všetko rovnaký názor, pokial tá debata neopustí rámec slušnosti (a tá naša určite neopustila) je všetko v pohode.
Čo ešte stále nervy kua?
Matter: písal som len a len o futbale, áno aj v hokeji majú vo vedení zajímavé ksichty, ale tie nelikvidujú konkurenciu tým že im ukradnú alebo zbúrajú štadión, takže aspoň podla mňa je velký rozdiel či hrá niekto pre nich hokej alebo futbal, hokej nech si hrá pre nich kto chce to ma nezajíma ale ak hrá pre nich niekto futbal u mňa má konečnú!!!
|
|
| 923) |
Miroslav |
|
|
Chcem video a fotky zo zapasu ak su samozrejme :)
|
| 922) |
jm |
|
|
 17.2.2015 21:39
Ospravedlňujem sa všetkým, komu chýbali po Novom roku moje príspevky - od 7.1. do 10.2. vrátane som ťahal šnúru 25 seminárov spojenú so 4 výjazdami k východnej hranici SR... 3600 účastníkov seminárov mi dalo zabrať, všetky ostatné aktivity som v tom čase utlmil, inak by som to neprežil.
Dôležité je - prežil som to a som tu k dispozícií. Nech žije Inter!
Miso 18.2.2015 07:45
A ja, že prečo nikto nereagoval na tie, apokalyptické vízie, čo tu niektorí jedinci zas a znova šírili. Ale dá sa to pochopiť, pobyt na divokom východe, dá človeku naozaj zabrať.
|
Matter 18.2.2015 09:48
Aj ja som bol už vcelku zúfalý, že pri odrážaní "zaručených" správ o rozpade mužstva, neuhradených faktúrách za tréningové plochy, dokonca údajne predaného pohárového zápasu, bezperspektívnosti klubu, úteku hráčov dokonca žiackeho veku do "perspektívnejších" bratislavských klubov a podobných debilít akosi neprichádzala žiadna rozumná a rázna oponentúra od niekoho kompetentného.
|
|
| 921) |
Matter |
|
|
 17.2.2015 20:31
Slovan-Inter: 6-0 (4-0).
Vcelku sme boli dôstojný súper, myslím že dobrá príprava.
Belo 17.2.2015 21:55
Potesil dobry vykon mladeho Krata v brane! Dostal dva goly,jeden z jedenastky,druhy po hrubej chybe nasho obrancu!Zopar bravurnych zakrokov nas zachranilo od dvojcifernej prehry! Skoda toho zaciatku.Rychlo bolo vymalovane! Potesilo aj to ze Angus uz hral s plnym nasadenim.Dobra priprava! Takychto superov potrebujeme stale viac.Skoda ze na Moravu nemozem prist! Dobre vinko,v dobrom sklipku...hmmm 
|
Belo 17.2.2015 21:59
Ozaj, za stavu 1:0 sme mali obrovku sancu no dalsi Interista v brane Zidenic zachranil. A potom sme raz dali brvno. 
|
krtkosk 17.2.2015 22:12
Belo, čo si tam kua robil? Veľké sklamanie 
|
Miroslav 17.2.2015 23:16
Aky bol zapas?koho bolo najviac videt?nestihol som prist pozret takaaaa skoda !! ale pocul som ze aj mi sme mohli dat gol na zaciatku :) tak super
|
Matter 18.2.2015 10:12
Aký bol zápas ? No tak trocha hanba pre Slovan. Tí minimálne 20-násobne zaplatení hráči oproti našim neukázali nič významného. Nebyť vystrašeného úvodu z našej strany (gól z prvého útoku, v 12. min. už 2-0), dosť prísnej 11-ky a mať trocha šťastia a rozvahy v útoku, mohol by byť výsledok priaznivejší. Ale opakujem, chalani proti našim "jednookým hviezdam" medzi slepými odohrali dôstojný zápas a bola to veľmi dobrá príprava. Súhlas s Belom, najviac aj ja som si všimol niekoľko skvelých zákrokov mladého Kraťa v 2. polčase a pár odvážnych prienikov Romana Anguša ako za starých čias. Ale všetci chalani si zaslúžia absolutórium. To sa nedá povedať o pár ožratých príslušníkoch belasej šlapky, ktorí po zápase oslavovali víťazstvo nad futbalom trocha privyrábajúcich si študentíkov (pri všetkej úcte voči našim chalanom) svetlicami a vulgarizmami na adresu "žltočiernych dutých hláv" a pod. Ešte že takýto tiežfanúškovia boli v hlbokej menšine.
|
Miroslav 18.2.2015 11:14
A vlastne fotky nemame?na internete aj na Slovane je len par fotiek,mam na mysli take fotografie ako s nasich ostatnych zapasov
|
interista 18.2.2015 11:54
Slovan bol o mnoho lepší to je samozrejmosť, ale naši-útok jalový až do príchodu Anguša, obrana robila strašné chyby( 6. gól) až na Erika Szaba. Mladý Kraťo sa mi pozdával, ale Lučič v prvom polčase? Katastrofa. Druhý Majzún. Opakujem, ak sa nezoženie skúsený brankár, nemáme šancu byť na tom lepšie.
|
Matter 18.2.2015 12:04
Kua interista, ty si "pozitívny" ako Brno. Komu a čomu podľa teba pomáhajú tieto papagájsky opakované defetistické rečičky ?
|
Bohus Baran 18.2.2015 12:40
Interista skoda ze si ty nehral by si nieco v utoku vymislel ked sa cca 80 minut dokopy hralo na nasej polke tak to budu jalovy utocnici co ked dostali loptu raz za 15 minut mali spravit celu obranu ked nebola podpora :)
|
interista 18.2.2015 12:54
Ja už radšej nepoviem nič, lebo potom som furt najhorší. Všetci to vedia aj vidia, len to nenapíšu sem. Myslím že vyjadrenie Wizkida spred pár dní hovorí za všetko.
|
Matter 18.2.2015 13:09
Že "už radšej nepovieš nič", to je jeden z tvojich najlepších a pre Inter najužitočnejších nápadov 
|
|
| 920) |
fan |
|
|
 17.2.2015 12:37
Tomi 17.2.2015 18:04
Aaa, vidím, že niekto tu pátral po webe. 
Ano, je to nová stránka, ktorá sa postupne spúšťa, oficiálne v najbližších dňoch. Ešte nie všetko funguje, ako má.
|
Mišo 17.2.2015 21:00
To bude oficiálna stránka futbalového klubu?
|
Tomi 17.2.2015 21:38
Áno.
Prípadné konštruktívne pripomienky sú vítané.
|
krtkosk 17.2.2015 22:16
Pekná stránka, chválim, otázka, diskusia bude len tu, či tam? Lebo tam som ju nenašiel
|
krtkosk 17.2.2015 22:20
Pripomienka, na všetky fotky v "detaile" sa votrel Szabo 
|
Tomi 17.2.2015 22:44
krtkosk:  Vravím, že sa dorába.
A diskusia zostane tu. 
|
Miso 18.2.2015 07:37
Viem, že sa stránka ešte dorába, ale zaujímalo by ma, či tam nebude aj fotogaléria. Ale inak vyzerá stránka dobre, stou čo máme teraz sa to nedá porovnať. 
|
|
| 919) |
FKIBA |
|
|
 15.2.2015 09:16
Tomi: pre uzivatelov androidu je tato stranka stale menej a menej user friendly
/Nejde vypisat prispevok, nefunguju odkazy,zakotvene okno v ktorom bezi a niekedy az leti diskusia.../
Snad sa to podari napravit.
Inter do toho
Tomi 16.2.2015 07:46
Noo, stránku som nikdy nevyvíjal pre Android  Keďže do toho len fušujem, zlepšenie neviem sľúbiť, ale pokúsim sa. Fakt je, že stránku som zbúchal 8 rokov dozadu.
Inak nejaké "printscreeny" by bodli, aby som si vedel predstaviť, čo to stvára.
|
Belo 16.2.2015 16:26
To akoze, chcete robit medzigalakticke oneline??? 
|
krtkosk 16.2.2015 23:38
Každý poriadny chlap, má predsa doma stolový počítač 
|
Blind 18.2.2015 14:53
...a čo Microsoft (Lumia)...aby som to skomplikoval...
|
|
| 918) |
Matter |
|
|
 14.2.2015 14:09
Futura Mosonmagyaróvár-Inter : 1-3 (0-0)
Veľmi solídny výkon našich. Perlička: Chytal mladý Kraťo (prvýkrát si zahral s otcom v jednom mužstve) a vôbec nechytal zle. Ono sa našim "brankárskym expertom" ktorý po jednom zápase vedia, že "z neho brankár nikdy nebude", možno podarilo vyštvať ďalšieho brankára (Rado Majzún), k čomu im "gratulujem".
Poobede ešte hrajú v Mosoni starší aj mladší dorast, verím že Tomi alebo niekto dodá výsledky.
Belo 14.2.2015 14:20
Pohodovy zapas.Boli sme nebespecnejsi. A utlmim Matterovo nadsenie nad brankarom.Ono totiz jedina strela do priestoru brany bol gol! ALe chlapec za gol nemohol,dve chyby v obrane nevyriesi ani Neuer.Ale dobre vybiehal,riadil si obranu,hlavne v prvom polcase dobre dirigoval stopera(fotra( pred sebou!  Inter do toho!!! 
|
Matter 15.2.2015 09:59
A to ho ešte jeden nemenovaný penzista otravoval chválami na výkon nášho brankára
Ale fakt by ma ešte zaujímalo, ako hrali včera v Mosoni dorasty. Obnova "pribrzdeného" napredovania dorastu je momentálne možno pre budúcnosť dôležitejšie, ako všetko ostatné.
Na Facebooku som sa dočítal dosť veľa o príprave napr. U 12-ky, ktorá vypadá celkom intenzívne, asi nebudú musieť naši žiaci utekať napr. do BCT
Ešte k tej komunikácii vedenie - fans. Napr. keby som vedel včera, že v Mosoni bude vlastne trojzápas, zorganizujem rodinný výlet, stará na trh, potom vnuci do termálu, atď. Bolo pekné počasie, pekný areál, slušné prostredie,možno by takých bolo aj viac, len by sme o tom museli vedieť. Ale zase musím povedať, že to nie je kritika na adresu Tomiho, mám taký dojem, že aj on musí niekedy informácie vyťahovať ako "z chlpatej deky".
|
interista 15.2.2015 10:30
Pekný výsledok :) Chcelo by to aj zostavu. To, že budeme hrávať sobotu uhč je supiš, akurát že to bude neskôr kolidovať s basketbalom.
to Matter- mohol by si byť konkrétnejší s tým čo si napísal o Majzunovi? A ak je to pravda tak on chýbať určite nebude,skôr naopak. Aj Kraťov syn je lepší.
|
Matter 15.2.2015 10:42
No Rado sa vraj chystá s futbalom skončiť, mimo iné preto, že psychycky nezvláda časté útoky na jeho osobu, nie preto že by chcel viac peňazí (či sa to niekomu páči alebo nie, to bol aj jeden z asi hlavných dôvodov odchodu Pala Markoviča). A či bude alebo nebude chýbať, k tomu len toľko : včera v Mosoni boli k dispozícii len dorasteneckí brankári (Lučič nemohol z objektívnych dôvodov), keby sa niektorý napr. zranil, tak pôjde do brány asi niekto z hľadiska  . Ja dopredu viem aj reakciu : nemali sme pustiť toho, mali sme kúpiť hentoho, ale o tom tu už bolo myslím popísané až, až...
A zostava je na [ www.askinter.sk.]
|
Palo M. 15.2.2015 11:33
Matter, neviem či som správne pochopil tvoj komentár, že som ja odišiel kvôli tomu, že som chcel viac peňazí, ale aby som tu zavčasu zažehnal šírenie nezmyselných informácií, tak budem reagovať. Bol som v Interi 4,5 roka z toho 2,5 roka nahradník, alebo trojka. Nikdy som nepozeral na peniaze. Keby som pozeral na peniaze, tak som už dávno v nejakej nižšej súťaži na maďaroch, kde ponúkali celkom zaujímavé fixi. Ale nikdy som po peniazoch nešiel, však aj v Interi som nedostával ani Euro, keď som nechytával. Takže, aby som vás všetkých čo ste si to mysleli a myslíte, neodišiel som kvôli peniazom, ale preto, aby som chytával a za rodné Malacky, kde som stretol svojich bývalých spoluhráčov a srdciarov. Nakoľko som mal nedávno 30, tak si chcem ešte futbal užiť a nielen nejako v strede tabuľky, ale mať aj ambície, čo v Malackách je. Ako sami viete za posledný rok som odchytal jeden zápas súťažný v Ružinove posledný v ročníku a myslím, že to bola pekná rozlúčka s čistým kontom :), tak ako som prišiel, som aj odišiel. :).. A ešte sa vrátim ku Miškovi Sedlákovi, ani Mišo neodišiel kvôli peniazom !!! Tak prosím už to nechajte tak, lebo sú to nesprávne informácie. Matter, snáď mi uveríš, že som neodišiel kvôli peniazom a snáď ťa presvedčí, aj informácia, že v Malackách nedostávajú hráči peniaze !!! Ďakujem a držte sa.
|
Matter 15.2.2015 13:11
Palo, môj komentár si pochopil úplne naopak. Nikdy som netvrdil že si odišiel kvôli peniazom, ale preto, že ťa niektorí "tiež fanúškovia" sústavne kritizovali za tvoje výkony (podobne ako to hrozí v prípade Rada, o ktorom si voľakedy sám písal, že je to dobrý chalan, poctivý v tréningu a môže z neho byť dobrý brankár). Takže môj komentár súvisiaci s tebou sa týkal časti : "častého útoku na Radovu osobu, čoho si si aj ty užil viac ako dosť. A týkalo sa to hlavne "expertov", ktorí na základe jedného nie celkom vydareného zápasu tu tvrdili, že "z Rada nikdy brankár nebude". A čo sa Miša týka, tiež viem že jeho odchod absolútne nesúvisel s peniazmi, ale s inými praktickými životnými situáciami. Takže ti prajem úspešné pôsobenie v rodnom meste a všetko dobré a spomínaj na Inter len v dobrom.
|
Palo M. 15.2.2015 17:25
Matter, tak potom beriem späť.. Na Inter budem spomínať vždy v dobrom... A paradox, je že som, ako aj Mišo stále v štruktúrach Interu a trénujeme mladých brankárov... :)
Držím palce.
|
info 16.2.2015 08:45
Mladší dorastenci vyhrali 4:0.
|
Matter 16.2.2015 09:00
Díky. A starší dorast ?
|
info 16.2.2015 09:22
Nevidel som zápas ale myslím, že vyhrali 3:2.
|
jaro 16.2.2015 09:44
pozeral som na tie fotky, ze super, ze mame zase sponzora Slovnaft  .. potom som pochopil 
|
Matter 16.2.2015 10:18
Takže víťazný trojzápas v Mosoni.
To Palo M. a Mišo S.: Fajn chalani. Tak nám vychovajte keď už nie nového trebárz Čecha (toho by aj tak schramstli napr. priatelia z okupovaných Pasienkov), tak aspoň nových Majzúnov (to sa asi niektorým nebude páčiť), Hozov, Markovičov, Sedlákov, alebo napr. aj Kovaříkov...
|
David 17.2.2015 11:39
Robo,nie je pravda že to neskôr bude kolidovať s basketbalom.Ono to bude kolidovať už od začiatku.Máme 4 kolá základnej čati pred sebou a už začína play-off. Ja som už písal na facebookovú stránku že za týchto okolností ja na futbal prestávam chodiť.Radšej pojdem na súperov ako komárno prievidza levice,banská bystrica než na rovinku,ivanku,slovenský grob a pojdem na poriadne výjazdy niekam ďaleko než do viničného,do stupavy alebo báhoňa. Futbal je moja srdcovka ale treba prehodnotiť priority.Boj o titul je prednejší než hrať o nič v tretej lige. Postup nám ušiel na jeseň a podľa vyhlásení vedenia ani nebol cieľom pre túto sezónu.
|
Matter 17.2.2015 12:23
Pri všetkej úcte k basketbalistom, keby sa do FK Inter nakydalo toľko peňazí ako do basketbalu, možno by sme už aj v tom futbale hrali o titul.
A nezabúdajme na časy nie tak dávne, keď sme hrali s Lamačom, Krasňanmi, Vajnormi, Ekonómom, Cvernovkou a pod. Oproti tomu je to dnes už "El Galacticos".
|
|
| 917) |
Tomi |
|
|
 13.2.2015 09:29
Ešte niečo z domácej kuchyne:
Všetky domáce zápasy na jar budeme hrať v sobotu UHČ na Drieňovej!
jaro 13.2.2015 09:35
tomi, ty si taka nasa studnica mudrosti  a co je s skp stadionom?
|
Matter 13.2.2015 09:38
Takže na tom búraní ŠKP štadiónu asi bude niečo pravdy(?).
Ale tak je to správne, v Bratislave máme nedostatok obchodných centier a prebytok športovísk...
|
Belo 13.2.2015 10:30
Dobri holuby sa vracaju! 
|
Tomi 13.2.2015 10:50
Bolo to narýchlo cez telefón, takže detaily neviem. Ale vraj ministerstvo sa akosi vzpiera.
|
krtkosk 16.2.2015 23:45
Mne sa viac páčil ŠKP a to som sa tam ani nedostal  Snáď na jeseň  nemôžu kua všetko zbúrať...
|
Matter 17.2.2015 10:45
Aj mne sa viac páčilo ŠKP, predsa to nie je trocha upravené stredisko rekreačného športu, ale normálny futbalový štadión, na súćasné bratislavské pomery hotová Maracana. No ale "proti vetru sa asi cikať nedá", keď človek nechce mať ocikané gate.
|
jm 17.2.2015 21:43
Proti vetru sa cikať nedá. Na MV sa zobudili a zistili, že štadión na ŠKP patrí im a nie nejakému pánovi Mravcovi, ktorý si medzitým na Krčacoch vybudoval zlatú baňu. Výsledkom je, že minister sa rozhodol veci vyčistiť - a nepustiť na štadión patriaci MV žiadny cudzí subjekt. Ani Mravca - ani Inter. A tak máme problém.
|
|
| 916) |
Tomi |
|
|
 13.2.2015 08:47
Ešte dám sem, aby to nezapadlo.
Futura Mosonmagyaróvár - FK INTER Bratislava
sobota 14.2.2015 o 11:00, Mosonmagyaróvár
Belo 13.2.2015 10:35
Mam tri volne fleky v aute. Kto chce o 10:30 v Rusovciach pre hotelom PONTEO. 
|
Tomi 13.2.2015 10:49
Ja sa hlásim  Ešte jedno miesto overím.
|
Tomi 13.2.2015 12:11
Takže za mňa spolu dve miesta. Vďaka.
|
|
| 915) |
Tomi |
|
|
 12.2.2015 10:34
Pribudol prípravák:
ŠK Slovan - FK INTER
utorok 17.2.2015 o 18:00 na umelej tráve na Pasienkoch
Matter 12.2.2015 11:36
Tak to je gól !!! Treba pokračovať vo víťazstvách z majstrovských sezón 
|
fanusik 12.2.2015 13:14
Otazka, kto je domaci. 
|
jaro 12.2.2015 14:17
helou, a to je iste? kukam to na stranke slovana a tam taky zapas nespominaju
|
Belo 12.2.2015 14:30
SOBOTA JE BLIZSIE!
|
Tomi 12.2.2015 14:46
Ráno potvrdené priamo trénerom.  Malo by nastúpiť áčko.
|
jaro 12.2.2015 15:14
noo tak to dojdem kuknut 
|
krtkosk 12.2.2015 19:14
Slovan asi potrebuje nejaké víťazstvo po pol roku  mohli by sme im pripraviť hanbu, keď už hokejisti včera ukázali cestu výsledkom 0:12
Celkom som zvedavý, lebo na ten Slovan sa nedá pozerať, na ten pochodový futbal bez života, tak som zvedavý o koľko je to vyššie od nás, verím že veľmi nie  Inak, Kmotrík o tom vie? Nejebne ho? 
|
Matter 12.2.2015 19:26
To čo belasí "priatelia" predviedli napr. v Európskej lige (najslabšie mužstvo zo všetkých účastníkov), alebo čo už druhú sezónu predvádzajú ich hokejisti v KHL (podotýkam že za veľké peniaze, keby my sme mali 1 % z nich, tak sme už minimálne v 2. lige) sú také medzinárodné hanby, že keď by prehrali s mladým ambicióznym mužstvom Interu, to by proti tomu nebolo nič 
|
Belo 12.2.2015 20:03
Seriem na Zidenice!  O kolkej hrame v sobotu???!!!
|
Belo 12.2.2015 20:07
A ci, pridem v utorok,si este rozmyslim! Keby sa to hralo n telaciom poli,tak tam by som im to ogrcal! Ale preco by som mal znecistovat nas stadion! 
|
Tomi 12.2.2015 20:11
Belo: 11:00
|
David 12.2.2015 20:34
na stranke slopana sa uvádza že sme na 8.mieste III.ligy. to si kokoti nevedia pozriet jednu tabuľku?
|
Tomi 12.2.2015 20:40
Keby len to: dali tam znak s AŠK - amatéri 
|
David 12.2.2015 20:45
však nadutý slovak ako inak. bude to zas 1:3 a ich ta povyšeneckost prejde 
|
David 12.2.2015 20:45
oprava naduty slovan*
|
krtkosk 12.2.2015 21:08
nech žije Belo 
|
Belo 12.2.2015 22:38
Huuuha! Zajtra bude kuca paca v nasej krcme!  Uz som vytlacil plagaty!  Snad toho jedneho slopanistu zvladnem! 
|
|
| 914) |
Harvey |
|
|
 11.2.2015 12:23
Da sa zistit kedy bude tlacovka? Rad by som vedel co je nove v zltociernej kuchyni... a ake prisady nam nasi bosoraci primiesaju tento rok do zltocierneho gulasa
Mišo 11.2.2015 21:54
To asi ťažko, lebo tu ak si fanúšikovia nezistia sami, tak sa nič nedozvedia. 
|
|
| 913) |
Matter |
|
|
 8.2.2015 19:53
Basketbalisti vyhrali v Komárne Slovenský pohár. Gratulujem
David 10.2.2015 00:47
My ktorí sa nevenujeme striktne len futbalovému Interu sme si teda užili zatracene dobrej víkend  Super bolo,v sobotu aj v nedelu.V sobotu nás po zápase provokovali domáci komárňanci a po finále strašne rýchlo zmizli smradi  Pre takéto chvíle sa oplatí fandiť svojmu klubu.Fantastický pocit keď chalani vyhrajú niečo významné.Na futbale tak skoro nič podobné zrejme nezažijete (teoreticky postup buducu sezónu).
|
|